Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты инженерлік жұмыстар, ғылыми орталықтар, ақпараттық жүйелер мен технологиялардың әртүрлі салаларында қызмет атқаратын бакалаврларды дайындау: бағдарлама құрушылар, серверлік, желілік және компьютерлік басқармашылар, дерекқорды жасаушылар мен олардың қызметшілері, кәсіби дағдылары халықаралық талаптарға сәйкес келетін ақпаратты қорғау және қауіпсіздік саласындағы жоғары білікті еңбек нарығында қажетті бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Программалау
Математикалық анализ-1
Есептеу математикасының негіздері
Сандық әдістер
Математикалық талдау-2
-
2 Оқу жылы
Экономика және бизнес негіздері
Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
Web технологияларға кіріспе
Алгебра және геометрия
Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
Экология және тұрақты даму
Графтар және алгоритмдер
Қолданбалы есептерді шешудің сандық әдістері
Психология
Дүниежүзілік мұралар географиясы
Кәсіпкерлік негіздері
Дифференциалдық теңдеулер
Физика
Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
Параллельді программалау
-
3 Оқу жылы
Компьютерлік графикадағы программалау
Математикалық модельдеуге кіріспе
Ақырлы элементтер әдісі
Java –да программалау
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Қазақ (орыс) тілі(В2)
Теориялық физикадағы математикалық модельдер
Компьютерлік модельдеу
C++ тілінде объектілі бағдарланған программалау
Арт білім беру
Оңтайландыру әдістері
Ілгермелі шетел тілі
Оқыту нәтижелері
- кәсіптік және жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде математикалық ойлау, математикалық мәдениетке ие;
- жаратылыстану, техника, экономика және басқару есептерін шешудің тиімді математикалық әдістерін әзірлеу қабілеті; жаңа бәсекеге қабілетті идеяларды қалыптастыру және оларды жобаларда іске асыру қабілеті бар.
- этномәдени және конфессиялық айырмашылықтар мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көп мәдениетті ортадағы кәсіби іс-әрекетте өз ойын жеткізеді және айтады;
- алгоритмді бағдарламалау тілінде жаза алады; есептерді шешуге шығармашылықпен қарауға қабілетті, есептерді шешуде әртүрлі оқу пәндерін пайдалануға дайын, алгоритмдік модельдеу әдістерін меңгерген;
- ойлау мәдениетін, жалпылау, талдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау дағдыларын жүйелендіреді, ұжымда жұмыс істеуге дайын.
- есептерді математикалық сипаттау принциптеріне ие, зерттеу мақсатын қоюға, қолда бар ақпаратты талдауға, есептің формалды сипаттамасын жасауға қабілетті;
- әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді ғылыми талдайды, кәсіби және әлеуметтік қызметтің әртүрлі түрлерінде әдістерді қолданады; өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді;
- нарықтық экономика мен саяси процестердің дамуы туралы негізгі ұғымдар мен ғылыми білімдер жиынтығына ие, кәсіпкерлік және инновациялық инвестициялық қызметтің жаңа философиясын түсінеді;
- математикалық және компьютерлік модельдеу саласындағы практикалық міндеттерді шешу үшін базалық білімдерді талдайды; қойылған міндеттерді шешу үшін ақпаратты іздеудің қазіргі заманғы компьютерлік технологияларын, осы ақпаратты сыни талдауды қолданады және қабылданған идеялар мен шешімді шешудің тәсілдерін негіздеуді бағалайды;
- нақты педагогикалық жағдайларда Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесінің негізгі ережелерін қолданады;