Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01505 Биология в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің мақсаты мен жалпыадамзаттық құндылықтарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығының құзыреттілігін, тұлғаның педагогикалық мәдениетін мегертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдік жасушалары мен ұлпаларының құрылысын, сондай-ақ өсімдіктердің вегетативтік және генеративтік органдарының анатомиясы мен морфологиясын зерттейтін пән. Сонымен қатар, зерттеу объективіне өсімдіктердің көбею тәсілдері мен өсімін молайту циклы, өсімдіктердің табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі туралы сұрақтар енгізілген. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оптикалық аспаптармен, табиғи объектілермен жұмыс істей алады, уақытша микропрепараттар дайындайды; ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер әлемін жер биосферасының құрамдас бөлігі ретінде зерттейтін пән, өсімдіктердің алуан түрлілігі, өсімдіктердің морфологиялық ұйым деңгейлері, өсімдіктердің шығу тегі және құрлықтағы өмірмен байланысты олардың анатомиялық-морфологиялық дифференциациясы, автотрофты, гетеротрофты және симбиотрофты организмдер, олардың заттар айналымындағы және жердегі энергияның өзгеруіндегі рөлі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің жүйелілігі
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер түрлерінің алуан түрлілігін, жасушалардың, ұлпалардың, өсімдіктер ағзаларының құрылымын, Өсімдіктердің адам өміріндегі және табиғаттағы рөлін зерттейтін пән. Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушы өсімдіктердің таксономиялық топтарына сипаттама бере алады, түрлердің ботаникалық сипаттамасын жасай алады және өсімдіктерді анықтау техникасын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цитология, гистология және эмбриология
    Несиелер: 7

    Тірі ағзалардың жасушаларының, тіндерінің және мүшелерінің микроскопиялық және субмикроскопиялық құрылысы мен дамуын, организмдердің дамуының негізгі биологиялық заңдарын зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы химиялық және биологиялық жабдықтарды қолдана алады, үлкейткіш техникамен жұмыс істей алады, уақытша препараттар дайындайды және эксперименттер жүргізе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақтану негіздерімен қолданбалы биология
    Несиелер: 5

    Топырақтануды, егіншілікті, агрохимияны, дала дақылдарын, көкөніс дақылдарын, жеміс және жидек дақылдарын зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы топырақты механикалық егуді анықтау әдістерін, тыңайтқыштарды енгізу мөлшерін есептеу, ауыспалы егістің сызбасын құру, мәдени және Арамшөп өсімдіктерінің негізгі түрлерін тану, ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру технологияларын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы және физиологиясы
    Несиелер: 8

    Атқаратын функцияларына байланысты адам ағзалары жүйесінің, ағзаларының пішінін, құрылысын және топографиясын зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы адам денесінің ішкі және сыртқы құрылымдарына бағдарлай алады, физиологиялық үрдістерді моделдей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жануарлардың анатомиясы және морфологиясы
    Несиелер: 8

    Жануарлардың әр түрлі топтарының сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктерін зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы микропрепараттар мен ылғалды препараттарда жануарлардың ішкі және сыртқы мүшелерін танып, олардың топографиясын, зоологиялық препараттармен жұмыс істеуге, далалық зерттеулер жүргізуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның флорасы мен фаунасы
    Несиелер: 8

    Негізгі биогеографиялық терминдер мен ұғымдарды зерттейтін пән биоалуантүрлілік, оны сақтау және тұрақты пайдалану мәселелері, Қазақстандағы биоалуантүрлілікті сақтау, осы жағдай және өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің өзгеру тенденциялары. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы биоалуантүрлілік бойынша алған білімдерін табиғатты қорғау қызметінде және оқу-тәрбие процесінде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 7

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зоология
    Несиелер: 8

    Пән морфо-жануарлардың функционалдық ұйымдастырылуын, олардың қоршаған ортаға бейімделуін, жеке және тарихи даму заңдылықтарын, олардың эволюциясының жолдарын, алуан түрлілігі мен жүйелеуін, олардың табиғаттағы және адамның практикалық қызметіндегі рөлін зерттейтін. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жануарлардың жүйелі тиістілігін анықтау, зерттеу әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Биология" пәнінің мазмұны, оқыту әдістері, білімді, іскерлікті және дағдыларды тексеру және бекіту, оқыту формалары, Оқыту құралдары, биологияның материалдық базасы. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы сабақ мазмұнын жинақтауға, сабақ мазмұнына байланысты оқытудың қажетті формалары мен әдістерін таңдауға, Оқытудың техникалық құралдарын пайдалануға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химия
    Несиелер: 5

    Заттар, олардың құрамын, құрылысын, қасиеттерін зерттейтін пән, олардың құрамы мен құрылымдарына, олардың түрленуіне байланысты, құрамын өзгертуге әкелетін химиялық реакциялар, сондай – ақ осы түрленулер бағынатын заңдар мен заңдылықтар . Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы заттардың химиялық қасиеттеріне зертханалық зерттеулер жүргізуге қабілетті, кәсіби қызмет үшін қажетті химиялық аппаратқа, әдістерге және әдістерге ие

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микробиология
    Несиелер: 5

    Прокариоттардың маңызды қасиеттерін, олардың физиологиясын, биохимиясын, систематикасын, микроорганизмдерді өсіруді, микробиология саласындағы жетістіктердің тәжірибелік мәнін зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы қазіргі зертханалық жабдықтың көмегімен материалды микроскопиялық зерттеуді жүргізуге, микробтық жасушаларды бояудың қарапайым және күрделі әдістерін орындауға, қарапайым микробиологиялық ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру процесін цифрландыру
    Несиелер: 5

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Генетика
    Несиелер: 8

    Әртүрлі деңгейдегі биологиялық жүйелердің тұқым қуалаушылық және өзгергіштігінің заңдылықтары мен механизмдерін зерттейтін пән, генетикалық талдау негіздері. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы тәжірибеде гибридологиялық, цитологиялық және популяциялық талдау әдістерін қолдана алады, тұқым қуалаудың барлық түрлеріне Генетикалық есептерді шешу дағдыларын меңгереді, генетикалық эксперименттер қоюды жүргізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биология сабақтарында биологиялық эксперимент және заманауи білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Демонстрациялық және зертханалық экспериментті қоса отырып, биология бойынша оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды, зертханалық жұмыстар мен тәжірибелерді өткізу әдістемесін, биологиялық эксперименттің түрлерін, қазіргі білім беру технологияларын және оларды оқу үрдісінде қолдануды зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы биологияны оқытуда экспериментті және заманауи педагогикалық технологияларды қолдана алады, зертханалық жұмыстар мен тәжірибелерді жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 5

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таксидермия
    Несиелер: 5

    Жануарларды препараттау ерекшеліктерін, сүтқоректілер мен құстардың тұлыптарын дайындау әдістерін, соқырларды пайдалана отырып тұлыптарды дайындау, жануарларды дайындаудың мүсіндік әдісі, манекен дайындау, экологиялық және ландшафтық экспозицияларды дайындау. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жануарлардың тұлыбын әр түрлі толтыру әдістерін пайдалана отырып, жасай алады, жануарлардың тұлыбынан композиция жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер, жануарлар және адам экологиясы
    Несиелер: 5

    Әр түрлі табиғат факторларының тірі организмдерге әсерін зерттейтін пән, ағзалардың бейімделуге қабілеттілігі және оларды сақтау бойынша іс-шаралар. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы биологиялық жүйенің экологиялық жағдайын анықтауға, қауіп факторларына баға беруге және табиғатты қорғау іс-шараларын анықтауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологиялық зерттеулердің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Зерттеу кезеңдерін, биологиядағы зерттеу әдістерінің әртүрлілігін, зерттеу деректерін өңдеу әдістерін, зерттеу нәтижелерін ұсыну тәсілдерін зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы өзінің кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде зерттеу әдістерін қолдана алады, оптикалық аспаптармен және табиғи объектілермен жұмыс істей алады, теориялық және қолданбалы зерттеулер жүргізе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Генетикалық ақпаратты сақтау, беру және іске асыру механизмдерін, жасушаны құрайтын күрделі жоғары молекулалық қосылыстардың құрылысы мен функцияларын зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы аурулардың даму механизмдерін түсіндіру үшін молекулалық-генетикалық процестерді білуді пайдалануға, адамның тұқым қуалайтын ауруларын тануға, аурудың тұқым қуалайтын сипатын анықтау үшін генеалогиялық әдісті қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биофизика
    Несиелер: 5

    Биофизикада қолданылатын негізгі ұғымдарды, заңдар мен модельдерді, биофизикалық жүйелердің қасиеттерін, жасушалық құрылымдардың қызмет етуінің физикалық принциптерін және биофизикалық негіздерін, заттар мен энергия алмасуының молекулалық механизмдерін, заттар көлігінің молекулалық механизмдерін зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алған білімін кәсіби қызметте қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Солтүстік Қазақстан облысының жануарлар әлемі
    Несиелер: 5

    Солтүстік Қазақстан облысы фаунасының қалыптасу тарихын, балықтардың жіктелуін, мекендеу және пайдалану шарттарын, амфибияларды, рептилияларды, сүтқоректілердің көп түрлілігін, сондай-ақ Солтүстік Қазақстан облысының жануарлар дүниесінің экологиялық сипаттамасын зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жануарлар түрлерін анықтай алады, олардың есебін жүргізеді, ресурстарды анықтайды, Жануарлар өміріндегі орта факторларының рөлін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Макро және микроэволюциялық деңгейлерде органикалық әлемнің дамуының негізгі заңдылықтарын, түр түзудің ерекшеліктерін, табиғи іріктеудің әсер ету механизмдерін зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы табиғатта болып жатқан процестерді түсіндіру үшін алынған білімді қолдана алады, пәнаралық деңгейде әртүрлі деректерді талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі компьютерлік биология сабақтары
    Несиелер: 5

    Компьютерді оқыту құралы ретінде оқытатын пән, компьютерлік оқыту бағдарламаларының жіктелуі, электронды оқулықтың функциялары мен құрылымы, Power Point презентациялары және олардың оқу үрдісінде қолдану ерекшеліктері, қашықтықтан оқыту туралы жалпы мәліметтер, бағдарламалық өнімдерді қолдану әдістемесі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқу процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психогенетика
    Несиелер: 5

    Адамның психологиялық қасиеттерінің жеке-жеке варианттылығын қалыптастырудағы тұқым қуалаушылықты және психофизиологиялық қасиеттерінің өзгергіштігін, тұқым қуалаушылықты және ортаның өзара әрекеттесуін зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы психогенетиканың белгілі бір саласында, психологиялық диагностика мен болжамдауда стандартты қолданбалы зерттеу жүргізуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Негізгі физиологиялық үрдістерді (тыныс алу, фотосинтез, су алмасу сұрақтары, минералды тамақтану және т.б.), өсімдік организмінде өтетін пән, олардың өзара байланысы және реттелуі. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы өсімдіктерден физиологиялық үдерістерді зерделеуге байланысты ғылыми-зерттеу далалық және зертханалық жұмыстарды орындау үшін қазіргі заманғы аппаратураны және жабдықты пайдалана алады, Өсімдіктер физиологиясы бойынша өз бетінше білім ала алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің, жануарлардың және микроорганизмдердің биологиялық әртүрлілігі
    Несиелер: 5

    Планетадағы өсімдіктердің, жануарлар мен микроорганизмдердің биологиялық әртүрлілігін, сондай-ақ олардың тіршілік ету ортасының жағдайларына бейімделу ерекшеліктерін зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы биоалуантүрлілікті сақтау әдістерін кәсіби қызметте қолдана алады, алынған білімді биология пәнін оқытуда қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады

  • Код ON3

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON4

    Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON5

    Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға, психологиялық-педагогикалық жетістіктеріне, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың сұраныстарына қабілетті

  • Код ON6

    Өсімдіктер мен жануарлар әлемі, жануарлар мен микроорганизмдердің биологиялық пайда болуы және дамуы, сондай-ақ жеке және заңды тұлғалардың қоршаған ортаға тигізетін әсері туралы ғылым саласындағы білімін, іскерлігін, дағдыларын, құзыреттілігін көрсетеді.

  • Код ON7

    Оқу-тәрбие үрдісінде инновациялық технологияларды, оқушыларды оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен тәсілдерін, білім алушылардың білімін, іскерлігін, құзыреттілігін критериалды бағалауды қолдана алады.

  • Код ON8

    Химиялық ғылым, биофизика, Адам анатомиясы және физиологиясы саласында білімін, іскерлігін, дағдылары мен құзыреттілігін көрсетеді, Адам ағзасының құрылысы мен қызмет етуінің химиялық негіздерін білу

  • Код ON9

    Дербес ғылыми-зерттеу,зерттеу жобалау қызметін және білім алушылардың жобалық қызметін басқаруды, олимпиадалық дайындықты биологиялық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін қолдана отырып жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON10

    Цитология, гистология, эмбриология, микробиология, генетика молекулалық биологиясы,Психогенетика саласындағы білімді, іскерлікті, Дағдылар мен құзыреттілікті кәсіптік қызметте қолдану қабілетін көрсетеді

6B01505 Биология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01505 Биология мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01505 Биология пәні мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01505 Биология мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top