6B01505 Биология в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6B01505 - Биология білім беру бағдарламасының мақсаты биология және биологияны оқыту әдістемесі саласында жоғары білікті, құзретті мамандарды даярлау, педагогикалық қызмет аясында заманауи ғылыми-практикалық деңгейде әлеуметтік маңызды міндеттерді шығармашылық және жоғары кәсіби деңгейде шешуге қабілетті жаңа формация мұғалімін қалыптастыру болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер анатомиясы, морфологиясы және систематикасы
Пәнді оқу барысында өсімдіктердің жасуша, ұлпа және мүшелер деңгейіндегі сыртқы және ішкі құрылымдарының ерекшеліктері, тіршілік заңдылықтары және ұрықтанудан бастап тұқым, жеміс және жаңа өсімдіктің пайда болуына дейінгі көбею, өсу ерекшеліктері қарастырылады. Өзектілігі өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясы, төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің алуан түрлiлігi, олардың классификациясы, систематикалық топтарының туыстық қатынастары, табиғат пен адам өміріндегі маңызы туралы білімді меңгеру қажеттілігімен түсіндіріледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және дипломдық жұмыстарды ресімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зоология (қазақ, орыс)
«Зоология» пәні жануарларды, олардың шығу тегін, дамуын қазіргі жағдайын жан-жақты зерттеп, биосферадағы маңызын талдау жасайды. Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың морфологиясы, систематикасы, биологиясын түсіндіреді. Омыртқалы жануарлар пәнін меңгеру нәтижесінде студенттер теориялық курс пен қатар практикалықта тәжірибе алады. Алған білімін ғылыми және практикалық мәселелерді шешуге,өсімдіктер мен жануарлар әлемінің эволюциясындағы әртүрлі топтардағы жануарлардың маңыздылығын анықтауға қолданады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (B1,B2)
Курстың мақсаты: студенттердің кәсіби саладағы мәдениетаралық қарым-қатынас үшін шет тілінде байланыс жасау бойынша белгілі бір білім мен қажетті дағдыларды игеруі. Сондай-ақ, осы курсты оқу аясында студенттер өздерінің тілдік дағдыларын, продуктивті және рецептивті тілдік материалдарды тереңдетіп, кеңейтеді. Курстың мазмұны тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесін, нормативтік және функционалды грамматиканы қамтиды. Курсты меңгеру барысында студенттер коммуникативтік құзыреттілікті меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биологияға кіріспе
"Биологияға кіріспе" пәні биология ғылымының негіздері - тірі организмдердің қалыптасуы мен қасиеттері, даму деңгейлері, өсімдіктер мен жануарлар әлемі, цитология негіздері, Организмдердің көбеюі мен дамуы, генетика, даму эволюциясы, органикалық әлем, экология және биосфера негіздері, Органикалық әлемнің әртүрлілігі, адам және оның денсаулығы, экология және т. б. жаңа мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес тұрақты даму.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық руханият
Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогика
Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Цитология және гистология
Пәнінің мазмұны адам және жануарлар организмiндегi жасушалар, ұлпалар, ағзалар, оның жүйелерінiң микро-, субмикроскопиялық құрылысын, клетканы зерттеу әдістерін, клетканың бөліну типтерін, адам мен жануарлардың эмбрионалдық даму ерекшеліктерін, ұлпалардың морфо-функционалдық ұйымдасуын, ұлпалардың түрлерін, қызметтерін, жасушалар мен ұлпалардың биологиясын сипаттайды. Цитологиялық, гистологиялық уақытша препараттарды әзірлеу, жарықтық микроскопта талдай алу машықтарын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы
«Адам анатомиясы» пәнінің мазмұны адам организмінің құрылысы, морфологиясы,топографиясы, шығу тегі және онтогенездік,филогенездік дамуы туралы білімге негізделген. Бағдарламаны игеру барысында адам организмін құрайтын мүшелер мен тіндердің құрылысын, жеке, жыныстық және жастық ерекшеліктеріне сәйкес мүшелердің өзара анатомо-топографиялық қатынастары туралы түсініктер жинақталып, адамның дене құрылысына сыртқы ортаның, еңбектің, әлеуметтік жағдайларының тигізетін әсерлерін де сипаттайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшеліктер физиологиясы және мектеп гигиенасы(қазақ, орыс)
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу.Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру (орыс)
Білім алушыларға инклюзивтік білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен қағидаттары ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивтік білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Курс мазмұнында "Баршаға арналған білім" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру проблемалары ұсынылған, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру тәсілдері қарастырылған
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (С1)
Курсты оқытудың мақсаты - студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Коммуникативтік құзыреттілік, оқытудың интерактивті мақсаты ретінде, бағдарламаның мазмұнында келесі компоненттердің бір бөлігі ретінде ұсынылған: лингвистикалық, мәдениетаралық, әлеуметтік-мәдени, когнитивті және прагматикалық құзыреттілік. Кәсіби құзыреттілік бірқатар кәсіби маңызды дағдыларды қалыптастыру арқылы жүзеге асырылады, олар бойынша жұмыс тіл бойынша практикалық сабақтарда жүргізіледі және курстың мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Оқу-тәрбие процесінде білім алушылардың білім деңгейін анықтауда критериалды бағалаудың маңызы ерекше. Білім беру процесінде білім алушылардың білім көрсеткішін арттырумен қатар олардың жеке тұлғалық қасиеттері мен құзыреттіліктеріне, қоршаған ортада қарым-қатынас жасай білу қабілеттіліктеріне, өзін-өзі жетілдіру бағыттарына да үлкен мән беру қажет. Критериалды бағалау алдын ала белгілі өлшемдерге сәйкес білім алушының жеке оқуын түзетуге мүмкүндік беруді, оқу мақсаттарына сәйкес күтілетін нәтижеге жетуде білім алушылардың білімін бағалауды қамтиды. Критериалды бағалау сабақтың барлық кезеңінде жүзеге асырылып, интерактивті оқытудың ұжымдық, топтық, жұптық түрлерінің барлығына өз тиімділігін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микроағзалар биотехнологиясы
Курс микроорганизмдерді культивирлеу, культивирлеудің отпимальді жағдайлары, өсу және көбею, культивирлеу әдістерін қарастырады. Микробиологиялық өндірістің негіздері, шикізат алу технологиялық процестердің сатыларын, микробты биомассаны алу, нан пісіру ашытқыларын алу, мелассадан ашытқы алу, табиғи газды микробты биомассасын, сутекті бактериялардың биомассасын алуды үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар физиологиясы (ағылшын тілінде)
«Адам және жануарлар физиологиясы» пәнінің мазмұны арқылы жалпы тірі ағзалардағы физиологиялық процестердің сиапттамасы, механизмі, ағза қызметтерінің сипаттамасы, тіршілігі үшін маңызы туралы теориялық білімді меңгерте отырып, тірі құрылымдардағы биохимиялық өзгерістер мен физиологиялық үдерістердің арақатынасын, реттелу, жүйкелік қозу, эфференті және афференті жүйке жолдарын, рецепторлардың қызметтерін, гормондардың әсерін анықтау машықтарына ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микробиология және вирусология негіздері
Микробиология-биология ғылымының жеке саласы. "Микробиология және Вирусология негіздері" микроорганизмдердің биологиялық қасиеттерін, олардың тірі және жансыз табиғатпен байланысын, пайдалы қасиеттерді практикалық қолдануды және олардың зиянды әрекеттерін жоюды зерттейді. Микробиология және вирусология саласында жүйелі білім алу мұғалімнің ғылыми көкжиегін кеңейтуге, оны тәуелсіз зерттеуші және мұғалім ретінде қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп биологиясының теориялық негіздері
Пәннің мазмұны биологиялық материалды оқуға қатысты мектептің барлық пәндеріне ортақ педагогикалық ережелерге негізделген. Биология ғылымының іргелі тұжырымдамадары, теориялары және олардың қазіргі түсіндірмелері, сондай-ақ биология ғылымының жеке бөлімдерінің заңдылықтары, ережелері мен принциптері туралы білімді қамтиды. Пәннің мазмұнын меңгеру барысында мектептегі биология курсының тақырыптарын жеке талдай отырып, оны оқыту процесінде нақты әдіс-тәсілдерді қолдану дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Селекцияның генетикалық негіздері (ағылшын тілінде)
Пән адамға тұқым қуалаушылық, селекция және жаңа сорттар мен будандарды алу заңдылықтарын алуға мүмкіндік беретін әдістермен сипатталады. Пәннің мазмұны генетикалық материалдың өзгергіштік негіздері, генетикалық процестердің молекулалық механизмдерін талдау бойынша теориялық білімді сипаттайды, тұқым қуалаушылық заңдылықтарын жан-жақты зерттейді, өзгергіштік түрлерін анықтайды, пайда болу себептерін бақылайды және есепке алады, зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістерін меңгертеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудағы жаңа тәсілдер
Курс мазмұны пән мұғалімін бейіндік даярлауға негіз болатын оқыту әдістерін ғана емес, мазмұнын да қамтиды. Пән мазмұны оқушылардың бойында өз бетімен білім алу, өзінөзі реттеу дағдыларын қалыптастыруға; түрлі адамдармен тиімді диалог жүргізе алатын, қазіргі заманда табысты өмір сүруге дайын, сандық технологияларда құзыреттілік танытатын белсенді қалыптасуға көмектесетін оқу үдерісін ұйымдастыру үшін қажетті білім және практикалық дайындықты қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Генетика (ағылшын тілінде)
Пән бағдарламасы генетикалық материалдың өзгергіштігін, генетикалық процестердің молекулалық механизмдерін: тұқым қуалаушылықтың цитологиялық негіздері, көбеюдің түрлері, мейоз кезеңдерінің ерекшеліктері, гибридологиялық әдіс, будандастыру мен белгілердің тұқым қуалау типтері, ажырау заңдылықтары және статистикалық талдауларға негізделелген теориялық білімді қалыптастырады. Соынмен қатар адам ағзасының тұқым қуалайтын физикалық және ақыл-ой дамуы бұзылыстарының тұқымқуалау формаларын, оларды уақтылы диагностикалау және түзету әдістерін, селекция негіздерін игетреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны оқыту әдістемесі және жасанды интеллект негіздері
Биологияны оқыту әдістемесі курсы білім алушыларға болашақ биолог-мұғалімге қажетті білім мен білік, дағдыларын меңгертеді. Курс барысында білімгерлерге интербелсенді оқыту әдістерін, оқытудың жаңа педагогикалық технологияларын қолдануды, сабақ жоспарлау, презентациялар даярлау барысында жасанды интелект ресурстарын тиімді пайдалануды, білім беру заңдылықтары мен принциптерін тиімді қолдана отырып оқу – тәрбие процесін ұйымдастыру жолын меңгертеді. Курс тыңдаушылары бойында кәсіби маманға қажетті құзыреттіліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тірі ағзалардың физиологиясы (ағылшын тілінде)
Жердегі тіршіліктің пайда болуы, жануарлар мен адамдардағы физиологиялық процестер және олардың механизмдері, ағзаның қоршаған ортамен байланысы. Дененің сыртқы әсерлерге және ішкі ортаның әртүрлі әсерлеріне реакциясын зерттеу. Бұл тірі организмдердегі негізгі физиологиялық өмірлік процестердің заңдылықтарын, сондай-ақ жалпы жүйелердің, органдардың және барлық ұлпалар мен жасушалардың өмірлік белсенділігін зерттейтін ғылымның маңызды саласы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
"Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиядан есептер шығару
Пәннің мазмұны биологиялық есептерді шешуде пәндік саладағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру және пайдалану әдістемесін қамтиды; Биологиялық есептердің жіктелуі мен түрлерін, символикасын, құрылымы мен мазмұнын анықтау принциптерін анықтауға мүмкіндік береді. Мектеп биология курсында берілетін биологиялық есептердің шығару жолдарын үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер физиологиясы (ағылшын тілінде)
Пәннің мазмұнын игеру арқылы маңызды мәселелер зерттеледі: өсімдік ағзасының химиялық құрамы, өсімдік жасушаларының құрылымы, сипаттамалары, фотосинтез, өсімдіктердің тынысы, су режимі, өсімдіктердің өсуі мен дамуының физиологиясы, фитохормон түрлері, минералды тамақтану, өсімдіктердің әртүрлі факторларға төзімділігі физиологиясы. Өсімдіктердің физиологиялық негіздерін білу үшін қажетті теориялық біліммен және практикалық іскерлік дағдылармен қаруланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Органикалық және биологиялық химия (қазақ, орыс)
Курс мазмұны органикалық және биологиялық химияның негізгі әдістерін меңгеруге, белоктардың, аминқышқылдардың, көмірсулар, майлар және нуклеин қышқылдарының қасиеті мен құрылымын ерекшеліктерімен танысуға, тұқымқуалау ақпараттарының механизмдері және клетканың генетикалық аппараттарының құрылымды-қызметі және тұқымқуалау ақпаратының іске асу механизмдерін, нуклеин қышқылдары мен белок молекулаларының құрылысын, тірі организмдердің химиялық құрамын, тірі материяда болатын химиялық реакцияларды меңгертуге негізделген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өсімдіктердің өсуі мен дамуынның физиологиялық негіздері (ағылшын тілінде)
Пән мазмұны өсімдіктердің вегетативті және генеративті мүшелерінің өсіп дамуын, жасушаның өсу фазаларын, морфогенез бен органогенез сатыларының ерекшеліктерін қарастырады. Сонымен қатар, даму барысындағы өсімдік организмдерінде жүретін фотосинтез процесін, су режимі, өсімдіктердің көбеюін, тыныс алу, қоректену, қоршаған ортамен зат және энергия алмасу және қолайсыз жағдайларға бейімділік пен төзімділік процесін талдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биомолекулалардың органикалық химиясы (қазақ, орыс)
Пән органикалық химия бойынша білімдер жүйесін және негізгі ұғымдарды қалыптастыруға, химиялық реакциялардың негізгі түрлерін көрсетуге, негізгі биомолекулалардың құрылысы мен қасиеттері туралы білім беруге арналған. Пән мазмұны тірі ағзаның биомолекулалары: ақуыздар, нуклеин қышқылдары, көмірсулар, липидтер биохимиясын, тірі ағзаның химиялық құрамы және тіршіліктің негізгі химиялық процестері, биомолекулалардың реттелу механизмдері және олардың ағзаның тіршілік әрекетін қамтамасыз етудегі рөлі туралы білімдерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер және ауылшаруашылығы биотехнологиясы(ағылшын тілінде)
Курс in vitro өсімдіктерінің морфогенезі мен регенерациясы жолдарын, клон өсімдіктерін микрокөбейту және сауықтыруды, өсімдіктердін жаңа сорттарын алу технологияларын, ауылшаруашылық өндірісінде өсімдіктердің зиянкестерімен күресу мен жаңа сұрыптарын шығару, мал өнімділіктерін арттыру және экологиялық апат салдарларымен тиімді күресу әдістерін түсіндіреді. Сонымен қатар азықтық ақуыз алу технологиясын, баламалы энергия көздерін алу жолдарын, мал азығының сапасын арттыру дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биотехнология негіздері (ағылышн тілінде)
Курс мазмұны микроорганизмдер, өсімдіктер мен жануарлар жасушаларының қатысуымен Адам өмірі үшін маңызды түрлі қажетті өнімдерді технологиялық жолдармен алуды үйретеді. Ауыл шаруашылығы, азық-түлік, мал, өсімдік салаларын жекелеген бағыттарда қарайды. Курс биотехнология өндірістерінде, зертханада пайдаланылатын құрал-жабдықтарды, жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін зерттейді, теориялық оқыту барысында алған білімдерін тәжірибе жүзінде көрсете білу дағдысын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиядан сабақтан тыс жұмысты ұйымдастыру
Пәннің мазмұны сабақтан тыс іс-әрекеттерді ұйымдастырудың ерекшеліктері, әдістері, формалары,тәсілдері туралы білімді қалыптастырады, сабақтан тыс іс-шаралар жоспарларын құру, жүргізу, талдау, жалпылау, тірі бұрыштарды, оқу-тәжірибе алаңын, табиғаттағы экскурсияларды дұрыс ұйымдастыру дағдыларын меңгереді. Сонымен қатар болашақ биология мұғалімінің кәсіби міндеттерін кәсіби қызметтің негізгі түрлеріне сәйкес шеше алатын шығармашылық тұлғасын дайындау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Топырақ биологиясы
Курстың негізгі ерекшелігі бұл ғылым саласының күрделілігі. Онда жоғары және төменгі саты организмдері,өсімдіктер, омыртқасыз және омыртқалы жануарлар бар.Тірі әлемнің күрделілігі көпжақты және негізгі элементтер айналасындағы биота рөлі,топырақтың тірі заттарының қарым-қатынастық механизмдері туралы, жердің жоғары бөліміндегі органикалық заттардың ыдырауы және түрленуі, гумустың түзілуі мен ыдырауы,оның биохимиялық жəне биологиялық айналымы туралы білім алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орнитология және құстардың тұлыбын дайындау технологиясы
Орнитология құстар фаунасын мен экологиялық ерекшеліктерін, жер шарында таралуын, тыныс алу, қан айналым, ас қорыту жүйесінің ерекшелігіне тоқталады. Таксидермия қазіргі түсінік бойынша оқу процесіне қажет көрнекі биологиялық құралдар (тұлыптар, қаңқалар, муляждар, үлгілер, терілер, макро және микропрепараттар) музей композициясын құрастыруға қатысты іргелі теориялық білім мен практикалық дағдыға үйрететін көлемді бөлім. Осы екі ғылым саласы негізінде пән курсы құрылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гүл шаруашылығы ландшафттық дизайн негіздерімен
Пәнді оқу барысында гүлді-сәндік өсімдіктер, олардың биоалуантүрлілігі, ландшафтық дизайн, фитодизайн ұғымдарының мәні ашылып, жалпы гүл шаруашылығы, гүлді-сәндік өсімдіктердің шығу және мәденилендірілу тарихы, классификациясы, ашық және қорғаулы топырақта гүлді-сәндік өсімдіктерді өсірудің алғы шарттары, көбею жолдары, көпжылдық, екі жылдық және бір жылдық, сонымен қатар жабық интерьерде өсірілетін гүлді-сәндік өсімдіктердің биологиялық, әрі өсіру ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиядағы IT және жасанды интеллект (курстық жұмыс)
Биологиядағы IT және жасанды интеллект курсы білімгерлерге биологиядан зерттеу нысандарын ақпараттық бағдарламалар мен ресурс көздері арқылы бақылау, сол бағдарламалар мен ресурс көздерін игеріп, тіркелу жолдарын меңгертеді. Зерттеу нәтижелерін ақпараттық тәсілдер көмегімен және әртүрлі технологияларды қолдана отырып талдауды үйретеді. Сонымен қатар, білім беру жүйесінде жаңа оқу платформаларын және нейрожелілер мүмкіндіктерін білім беру процесінде қолдана отырып, білімгерлердің ақпараттық құзыреттіліктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Молекулалық биология (ағылшын тілінде)
Курс жасушаларда генетикалық ақпаратты беру мен қолданудың негізін құрайтын молекулалық құрылымдар мен механизмдерге бағытталған. Молекулярлық биология негіздерін - нуклеин қышқылдары мен ақуыздар молекулаларының құрылымдық ерекшеліктері мен қасиеттерін меңгеру; жасушалардың генетикалық аппаратының құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын және тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру механизмін, нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың құрылымы мен қасиеттерін зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру процестердің логикасын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепте биологиялық тәжірибелерді жүргізу әдістемесі
Курстың мазмұны биология пәні бойынша қосымша сабақтарды және сабақтан тыс шараларды, биологиялық тақырыптар негізінде тәжірибелік және зертханалық жұмыстарды ұйымдастырудың, мектеп жанындағы оқу-тәжірибе учаскелерінде оқушылардың тәжірибе жұмыстарын ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдерін меңгертіп, білім алушыларда теориялық білімді игеруге қажетті практикалық машықтарын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Эволюция теориясы (қазақ, орыс)
Курс мазмұныныда эволюциялық процестерді зерттеу әдістері, органикалық әлем эволюциясы ілімінің негізгі принциптері және эволюцияны зерттеу әдістері туралы идеялар бар. Сонымен қатар ежелгі грек философтарының еңбектеріндегі эволюциялық идеялардың дамуы, қайта өрлеу дәуіріндегі жабайы табиғаттың дамуы идеясының ерекшеліктері және эволюциялық теорияның қазіргі жағдайы туралы ақпарат бар. Эволюцияның қозғаушы күштері, эволюциялық процестің генетикалық негіздері туралы түсінік береді және бейімделгіш модификацияның эволюциялық маңыздылығын ашады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы биология топырақтану негіздерімен
Бұл курс биология және топырақтану мәселелерін қамтиды. Топырақ генетикасы, топырақ физикасы мен химиясы, агрохимия және егіншілік сияқты бөлімдер қарастырылып, зерттелуде. Курс студенттердің ерекше назарын топырақта болып жатқан процестер мен құбылыстарға, олардың дамуына, қарашіріктің пайда болуына, топырақ профилінің қалыптасуына, топырақтың қалыптасуы мен дамуындағы микроорганизмдердің рөліне, олардың жіктелуіне, топырақ құнарлылығы мен өсімдіктердің қоректенуіне бағыттайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эволюциялық ілімі (қазақ, орыс)
Курс мазмұнымикроэволюция және макроэволюция туралы түсініктерді; жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуының жалпы заңдылықтары; ағзаның функционалды дифференциациясы туралы түсінік; қазіргі эволюцияның жетістіктері, оның биологияның дамуындағы бөлімдері мен практикалық маңызы туралы тұтас түсінік; органикалық әлемнің пайда болуы туралы түсініктерді қамтиды; биологиялық профиль зертханаларында практикалық дағдылар мен машықтарды игеруге үйрету. Эволюциялық теорияның негіздерін игеруге және қазіргі биологияның күрделі материалын өз бетінше түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Териология
Курс мазмұны аңдар туралы ерекше биологиялық маңызға ие зоологияның фундаментальды бөлімдерінің бірі болып табылатын териология ғылымының мәселелеріне негізделген. Зоологияның саласы ретінде териология жалпы, систематикалық және қолданбалы болып болып бөлінеді. Жалпы териологияға сүтқоректілердің морфологиясы, физиологиясы, экологиясы, эмбриологиясы мен таксономиясы жатса, систематикалық териология сүтқоректілердің негізігі таксономиялық топтарының класификациясын береді. Қолданбалы териология сүтқоректілерді адаммен тікелей байланысты немесе олармен жанама байланысқан объект ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сәндік көгалдандыру, ландшафт жұмыстарын ұйымдастыру негіздері
Пән мазмұны құрамына участокты жобалау және бөлу, белгілі бір климаттық жағдайымен топырағына байланысты өсімдік таңдау, оны участокта бір-бірімен үйлестіру арқылы орналастыру, сонымен қатар аумақта көгалдандыру өнерінің теориялық мәліметтері кіреді. Ландшафтық дизайн, бақ саябақ, участокты жобалауды, белгілі бір өсімдік пішіндерімен үйлесімін табу, декоративті төсемдер, жарықтандыру және басқа құралдарды қолдана отырып шектеулі кеңістікте табиғи орта ұйымдастыру машығын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасушаның молекулалық биологиясы (ағылшын тілінде)
Курс жасушаның морфо-функционалды ерекшеліктерін зерттейді. Жасушаның барлық компнентерінің (ядро, цитомембрана, митохондриялар, лизосомалар, эндоплазмалық тор және т.б.) химиялық құрамына ерекше көңіл бөледі. Сәйкес бөліктеріне ДНҚ және РНҚ молекулаларында қышқылды-қалыптастырушы реакциала, Кребц цикіліндегі АТФ синтізінің ерекшеліктері, лизоцомадағы гидролизді процесстер егжей-тегжейлі талқыланады;
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби педагогикалық қызметін ұйымдастыру барысында құзыретті шешімдер қабылдау үшін биология саласындағы іргелі білімі мен дағдыларын қолданады;
- Оқу процесін іске асыруда ерекше ұғымдар мен терминдердің мағынасын түсіндіруде тілдік параллельдерді жүргізе алады; қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет-ғұрыптарға, қоғамдық нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды біледі және өзінің кәсіби қызметінде оларға бағдарланады;
- Биологиялық пәндерді оқыту әдістемесін және биологиялық зерттеулер жүргізу тәжірибесін біледі (жасанды интеллект арқылы биологиялық білім беру саласындағы мәселелерді шешу үшін бастапқы және қосымша деректерді жинайды, өңдейді және пайдаланады); зерттеу саласында зерттеу әдістері мен академиялық жазуды қолданады;
- Оқытудың заманауи инновациялық және интерактивті әдістерін меңгереді және оларды тәжірибеде қолданады, кәсіби қызметті жетілдіру үшін алынған ақпаратты жасанды интеллект арқылы талдайды және шығармашылық түрде түрлендіреді.
- Оқу-тәрбие үрдісінде педагогикалық-психологиялық, дидактикалық ұстанымдарды және кәсіби іс-әрекеттегі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыруда студенттердің анатомиялық-физиологиялық, жас ерекшеліктерін қолданады, адам құрылысы, даму заңдылықтары, оның кызметімен танысу арқылы тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау негіздерін біледі;
- Шетел тілін кәсіби деңгейде меңгереді, кәсіби мәселелерді шешу үшін әр түрлі ауызша және жазбаша қарым-қатынас құралдарын қолданады және қазіргі ақпараттық технологияларды және жасанды интеллекті пайдалана отырып, кәсіби қызмет саласында ғылыми зерттеулер жүргізу дағдылары қалыптасады;
- Мектептегі биологияны оқытудың заманауи ғылыми және практикалық мәселелерін бағалайды, өзінің кәсіби қызметін бағалау үшін әртүрлі салалардағы әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары әдістерін қолданады, ұлттық руханият және әлеуметтік-саяси пәндер шеңберінде базалық білімдерді ескереді, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді;
- Сапалық және сандық талдау жүргізеді, алынған мәліметтерді салыстырады, биологиялық тақырыпты оқыту әдістерін талдайды, биологиялық объектілерді мектептегі сыныптан тыс жұмыстарды оқыту құралы ретінде қарастырады, табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен олардың қалыптасуы мен өзгеру заңдылықтарын түсінеді;
- Жаңа білім беру теориясы мен практикасын меңгеру арқылы инновациялық технологиялардың әр түрін, мектепте биологияны оқыту әдістемесін, сонымен қатар жасанды интеллект көмегімен білімді бағалауды автоматтандырудың тиімді құралдарын, әдістерін қолданады;
- Биологиялық, микробиологиялық нысандардың әртүрлілігі, идентификациясы, жіктелуі туралы негізгі түсініктерді сипаттайды. Биологиялық, биотехнологиялық, молекулалық-генетикалық әдістерді қолдану арқылы тіршілікті ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі өмірге талдау жасауды жүзеге асырады;
- Мүмкіндігі шектеулі жандарды қолдау үшін жұмыс саласындағы оқу процесі субъектілерінің психологиялық білімі үшін орта білім беру бағдарламасының жаңартылған мазмұнына сәйкес оқыту нәтижелерін, критериалды бағалауды жүргізеді;
- Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін біледі және түсінеді; экономикалық білімнің негіздерін, менеджмент, маркетинг, қаржылық сауаттылық туралы түсінікке ие.
Ұқсас БББ
6B01505 Биология мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01505 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01505 Биология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01505 Биология пәні мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01505 Биология (IP)
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01505 Биология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01505 Биология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01505 Биология (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
6B01505 Биология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)