Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01505 Биология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Омыртқалылар зоологиясы

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың қазіргі омыртқалылар зоологиясы туралы ғылыми білімдерін қалыптастыру. Пән жануарлар әлемінің қазіргі жүйесін, омыртқалы жануарлардың алуан түрлілігін, олардың морфологиялық ерекшеліктерін, жеке және тарихи дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеуге, зертханалық, далалық зерттеулердің нәтижелерін талдау және бағалау, алған білімдерін білім берудің келесі кезеңдерінде және алдағы кәсіби қызметте пайдалану қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі жаратылыстанудың концепциялары

    Пәннің мақсаты білім алушыларды біртұтас мәдениеттің құрамдас бөлігі – жаратылыстану және қалыптасуымен таныстыру болып табылады. Пән қазіргі жаратылыстану бейнесін, тіршіліктің пайда болуы мен оның эволюциясының қазіргі тұжырымдамасын, жаратылыстану ғылымдарының іргелі бірлігін, олардың өзара байланысы мен өзара әсерлесуіндегі негізгі жаратылыстану тұжырымдамаларын, принциптерін, теорияларын, жаратылыстанудың дамуының тарихи аспектілерін, жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кең таралған зерттеу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Академиялық жазу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жаратылыстану ғылымдары саласындағы оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру әдістемесі

    Пәннің мақсаты оқушылардың жаратылыстану ғылымдары саласындағы жоба жұмыстарын ұйымдастырудың негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән оқушылардың биология және жаратылыстану ғылымдары бойынша ғылыми-зерттеу және жоба жұмыстарының ұйымдастырудың теориялық негіздерін, білім беру мекемесі жағдайында оқушылардың жоба жұмыстарының ұйымдастырудың ерекшеліктерін, оқушылардың ғылыми-зерттеу және жоба жұмыстарын жүргізу практикасын, мектептің дарынды балаларының зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту әдістерін қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы

    Пәннің мақсаты студенттердің өсімдіктердің анатомиясы, морфологиясы, шығу тегі, көбеюі, даму циклдері мен биоәртүрлілігін зерттеу саласында теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдік ағзаларының құрылысын, көбею түрлерін, даму циклдерін, өсімдік ағзаларын зерттеу, молықтыру және өсірудің заманауи әдістерін және табиғи қорды сақтау жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру тәсілдерін қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік өсімдік және гүл шаруашылығы

    Пәннің мақсаты сәндік өсімдік шаруашылығы мен гүл өсірудің биологиялық негіздері туралы, географиялық аймақты ескере отырып, ағаш-бұта топтарын, гүлзарлар мен ландшафтық дизайнның басқа компоненттерін құру үшін маңызды сәндік өсімдіктерді таңдау мүмкіндігі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән сәндік өсімдіктерді отырғызудың, өсірудің және күтудің агротехникалық әдістерін қолдану дағдыларын игеруге, өсімдік шаруашылығы мен гүл өсіру саласындағы ғылыми зерттеу құзыреттерін алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың электрондық портфолиосы

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы білім алушыларда білім жүйесін қалыптастыру. Басқа мұғалімдермен, білім алушылармен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Агрохимия негіздері

    Пәннің мақсаты өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру технологияларында қолданылатын тыңайтқыштар туралы теориялық білімді және агрохимия негіздері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән өсімдіктердің өсуі мен қоректену көзі және тыңайтқыштарды қолдану шарты ретінде топырақтың биологиялық, химиялық және физика-химиялық қасиеттерін зерттеуге, сондай-ақ қорғау үшін топырақты өңдеудің инновациялық технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке даму биологиясы

    Пәннің мақсаты тіршілік процестерінің іргелі негізі ретінде ағзалардың көбеюі мен жеке даму заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Пән онтогенез, ағзаның өсуі мен дамуы, жеке даму туралы ілімнің тарихы, онтогенез, гаметогенез, ұрықтандыру, гаструляция, нейруляция, осьтік мүшелер мен ұрық қабықшаларын салу, гисто - және органогенез, цитодифференциация және морфогенез, дамуды реттеу, даму биологиясының теориялық және қолданбалы аспектілері туралы түсінік қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың сандық сауаттылығы

    Пәннің мақсаты – мұғалімнің цифрлық сауаттылығын ең маңызды өмірлік және кәсіби дағды ретінде, құрамдас бөліктерді, көрсеткішті, стратегиялық тәсілдер, мұғалімнің цифрлық сауаттылығының қағидаттары, әлеуметтік сала және мобильді педагогика, сонымен қатар цифрлық құзыреттілік – өзіндік оқу мазмұнын, оқушылардың цифрлық қауіпсіздік мүмкіндіктері мен қағидаттарын құру сауаттылығына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық және органикалық химия

    Пәннің мақсаты-Д.И. Менделеевтің периодтық заңы негізінде химиялық элементтердің, олардың қосылыстарының қасиеттері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән химия заңдарын зерделеуге, кәсіби қызметтегі міндеттер мен мәселелерді шешуге, сондай-ақ зертханада қауіпсіз жұмыс істеу ережелерінің талаптарына сәйкес химиялық тәжірибелер жүргізу дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Генетика есептерін шығару әдістемесі

    Пәннің мақсаты болашақ кәсіби қызметте қажетті репродуктивті, қолданбалы және шығармашылық сипаттағы генетика бойынша есептерді шешу әдістемесі шеңберінде теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән тірі организмдер белгілерінің тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтарына қатысты сұрақтарды, генетиканың заманауи зерттеу әдістерін қарастырады және сыни ойлау негізінде генетикалық есептерді шешу әдістемесін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Омыртқалылар зоологиясы экология негіздерімен

    Пәннің мақсаты білім алушыларда омыртқалы жануарлардың биологиясы, олардың әртүрлілігі, экологиясы және биосферадағы маңызы туралы түсініктерді қалыптастыру. Пән жануарлар әлемінің қазіргі жүйесін, омыртқалы жануарлардың алуан түрлілігін, олардың қоршаған ортаға байланысты морфологиялық ерекшеліктерін, омыртқалы жануарлардың эволюциялық дамуындағы экологиялық факторлардың рөлін, табиғаттағы және адам өміріндегі маңыздылығын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер систематикасы

    Пәннің мақсаты-флористика және систематика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру, өсімдік формаларының алуан түрлілігі және жіктелуімен таныстыру. Пән өсімдіктер систематикасының даму тарихын, жіктелуін, өсімдіктер құрылымының ерекшеліктерін, негізгі биологиялық ұғымдарды, биологиялық заңдар мен құбылыстарды білуді, өсімдіктердің көбеюін, систематикасы мен географиялық таралуын және олардың табиғаттағы және адамның экономикалық қызметіндегі рөлін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шет елде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Омыртқасыздар зоологиясы

    Пәннің мақсаты омыртқасыз жануарлардың барлық топтарының эволюциялық дамуы және олардың тіршілік әрекетін қамтамасыз ету жүйелері туралы түсінік қалыптастыру. Пән омыртқасыз жануарлардың негізгі түрлерін, олардың систематикасын, құрылымын, онтогенезін, экологиясын, морфофизиологиялық сипаттамасын және практикалық және ғылыми тұрғыдан маңызды отрядтардың өкілдерін, жануарлар эволюциясы мен олардың филогенезінің негізгі заңдылықтарын, зертханалық және далалық жағдайларда омыртқасыздарды зерттеу әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни ойлау мен функционалдық сауаттылықты дамыту

    Пәннің мақсаты жеке тұлғаны қалыптастырудың дидактикалық негіздерін зерттеу, соның арқасында функционалдық сауаттылық пен креативті ойлаудың белгілі бір деңгейіне қол жеткізіліп, қазіргі әлемді шарлауға мүмкіндік береді. Пән тұлғаның функционалдық қасиеттерін, білім беруді дамыту технологияларын, тәсілдерін, сипаттамаларын, негізгі белгілері мен ерекшеліктерін, сыни ойлау мен функционалдық сауаттылықты дамыту нысандары мен құралдарын, сыни ойлау мен функционалдық сауаттылықты дамытудағы мұғалімнің рөлін қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Оқушыларға экологиялық білім беру

    Пәннің мақсаты оқушылардың экологиялық білімінің негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру. Пән мектептердің қазіргі жүйесіндегі экологиялық білім берудің негізгі мақсаттары мен міндеттерін, оның ішінде Қазақстан Республикасындағы экологиялық білім беру тұжырымдамаларын, жүйелер мен стратегияларды, оқушылардың заманауи экологиялық білім беруін іске асырудың негізгі принциптері мен модельдерін, мазмұнын, ұйымдастырушылық нысандарын, әдістері мен педагогикалық технологияларын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Микробиология вирусология негіздерімен

    Пәннің мақсаты микроорганизмдердің биологиясын, жіктелуін, микробиология саласындағы заманауи жетістіктерді зерттеу болып табылады. Пән микробиология мен вирусологияның пайда болу және даму тарихын, микробтық әлемнің алуан түрлілігін, прокариоттар мен вирустардың таксономиялық орналасу мәселелерін, микроорганизмдерді өсіруде қолданылатын заманауи зерттеу әдістерін, сондай-ақ зертханалық жағдайда микробиологиялық жұмыстарды жүргізу кезіндегі қауіпсіздік пен мінез-құлық ережелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Биология бойынша білім беру ресурстарын цифрландыру

    Пәннің мақсаты болашақ кәсіби қызметте заманауи ақпараттық технологияларды шығармашылық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән Биологияны оқыту саласындағы заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды зерделеуге, әртүрлі қызмет түрлерінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану, оның ішінде аралас оқыту жағдайында сабақтар өткізу саласында болашақ биолог мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға, білім беруді цифрландыруға байланысты бірқатар мәселелерді қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шағын жинақты мектепте жарастылыстану пәндері бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – шағын жинақты мектеп базасында жаратылыстану пәндері шеңберінде оқу процесін ұйымдастырудың негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру. Пән оқу үдерісін ұйымдастырудың теориялық және практикалық негіздерін, жаратылыстану пәндерін оқытудың ерекшеліктерін, оның ішінде шағын жинақты мектепте инновациялық технологияларды, әдістер мен тәсілдерді және оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктерін оқып-үйренуге және меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивтті білім беру

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Биотехнология

    Пәннің мақсаты экономикалық маңызды заттарды өндіру және өсімдіктер мен жануарлардың жоғары өнімді сорттарын құру үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән гендік және жасушалық инженерия, экологиялық, ауылшаруашылық, өнеркәсіптік, металлургиялық, медициналық биотехнологиялар, өсімдіктерді микрокөбейту және биотехнологияда инновациялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін практикалық дағдыларды меңгеру туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жасушалар биологиясы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда материяны ұйымдастырудың жасушалық деңгейі, жасушалардың құрылымы мен функцияларының әртүрлілігі, олардың әр компонентінің өмірлік маңызы мен рөлі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, жасуша құрылымдары мен олардың қызметі арасындағы байланысты білу; цитологиялық препараттармен, электронограммалармен жұмыс істеу дағдыларын пайдалану, жасушалық деңгейде биологиялық объектілерді ұйымдастыру бойынша ақпаратты талдау қабілетін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Омыртқасыздар зоологиясы экология негіздерімен

    Пәннің мақсаты-омыртқасыз жануарлардың алуан түрлілігі, оларды қоршаған ортаның әртүрлі факторларына бейімдеу принциптері және қоршаған ортадағы бағдар туралы идеяларды қалыптастыру. Пән омыртқасыз жануарларды, экожүйедегі омыртқасыз жануарлардың рөлін, әртүрлі мекендеу орындарындағы омыртқасыз жануарлардың экологиялық топтарын, тірі жүйелер мен жалпы биосфераның тұрақтылығының жетекші факторы ретінде биоәртүрлілікті сақтау әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Адам және жануарлар анатомиясы және реттеу физиологиясы

    Пәннің мақсаты адам мен жануарлар ағзасының құрылысы, негізгі жұмыс заңдылықтары, физиологиялық функцияларды оларды ұйымдастырудың әртүрлі деңгейінде реттеу механизмдері туралы және организмнің тұтастай сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін қамтамасыз ету жайлы білім жүйесін қалыптастыру. Пән тірі ағзаның тіршілік әрекетін, оның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін, табиғи ортадағы тіршілік процестерінің динамикасын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Микроағзалар және қоршаған орта

    Пәннің мақсаты-микроорганизмдердің қасиеттерін, зерттеу әдістерін және олардың қоршаған ортамен байланысын зерттеу. Пән микроорганизмдерді зерттеу тарихының пайда болуы мен дамуын, прокариоттық және эукариоттық микроорганизмдердің құрылымы мен атқаратын функцияларын, физиологиясын, генетикасын, микробтық әлемнің әртүрлі топтарының экологиясын, микроорганизмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін, сондай-ақ оларды зерттеу мен патогендермен күресудің заманауи әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктер физиологиясы және биохимиясы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктердегі физиологиялық процестердің мәні туралы білім, білік, дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдіктердің физиологиялық процестері, өсімдіктердегі метаболикалық процестердің өзара байланысы, фотосинтез, өсімдіктердің тыныс алуы, су алмасуы, өсімдіктердің минералды қоректенуі, өсімдіктердің реттелуі, өсімдіктердің өсуі мен дамуы, өсімдіктердің қолайсыз экологиялық факторларға төзімділігі туралы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ оларды зерттеу үшін қолданылатын әдістерді игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер биотехнологиясы

    Пәннің мақсаты өсімдік биотехнологиясы саласында инновациялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу үшін теориялық білімді қалыптастыру және практикалық дағдыларды меңгеру. Пән өсімдік биотехнологиясының даму тарихымен, өсімдік биотехнологиясының қазіргі заманғы мәселелерімен және әдістерімен танысуға, өсімдіктердің жасушалық және тіндік технологиясының әдістерін, өсімдіктерді каллустарды өсіру әдістерін және стресс факторларына төзімді өсімдіктерді алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қашықтықтан оқыту барысында биология бойынша студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты-оқу процесінде білім алушылардың биология бойынша өзіндік жұмысының негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру. Пән табиғи цикл пәндерін оқытуды ұйымдастыру мен оқытуда инновациялық педагогикалық технологияларды және оқытудың интерактивті әдістерін тиімді пайдалануға үйретуге, аралас оқыту шеңберінде биологияны оқытудың ерекшеліктерін зерделеуге, білім алушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру әдістемесімен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Фитопатология

    Пәннің мақсаты-өсімдік аурулары және олардың қоздырғыштары, бақылау шаралары, өсімдіктерді аурулардан қорғаудың әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыру. Пән өсімдіктердің фитопатологиялық жағдайларының қоздырғыштарының анатомиясының, физиологиясының және морфологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ олардың түрлік құрамын, патогендік организмдер тудыратын және өсімдіктердің зақымдануына әкелетін ауруларды, өсімдік ауруларының қоздырғыштарымен күресу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыс Қазақстан облысының ресурстануы

    Пәннің мақсаты Шығыс Қазақстан облысының биологиялық ресурстарының кең спектрі мен биоалуантүрлілігін зерттеу туралы теориялық және қолданбалы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән табиғи ресурстарды қалыптастыру және аумақтық орналастыру заңдылықтарын, олардың өңірдің экономикалық дамуымен байланысын зерттеуге және өскелең ұрпақ үшін тәрбиелік маңызы бар ШҚО ресурстарын қорғау және сақтау бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы статистикалық әдістер

    Пәннің мақсаты биологиялық құбылыстарды талдауда статистикалық тұрғыдан зерттеудің қажеттілігін, статистикалық ойлауды, экспериментті жоспарлауды және математикалық өндеудегі тиімді әдістерді, соның ішінде математикалық статистика және ықтималдылықтар теориясы бөлімдерін биологияда қолдану икемділігін қалыптастыру. Пән математикалық статистиканың негізгі идеялары мен ұғымдарын, статистикалық модельдердің тілін, биологиялық объектілерді талдаудың көп өлшемді статистикалық әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты мектепте биология пәнін оқыту саласында әдістемелік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пән оқытудың заманауи технологиялары бойынша пәнді оқытудың теориясы мен әдістемесін; оқытуды ұйымдастырудың әдістері, құралдары мен нысандарын, Мета-пәндік, реттеуші әмбебап оқу іс-әрекеттерін тұжырымдауды; педагогтің кәсіби стандартына сәйкес болашақ пән мұғалімінің белгілі бір қызмет түрлерін оқуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері

    Пәннің мақсаты топырақтың қазіргі жағдайымен танысу, топырақтың қалыптасуы және топырақтың адамзат қоғамы үшін маңыздылығын бағалау. Пән қолданбалы биология негіздері, топырақ қасиеттері мен процестері, құнарлылығы, топырақтың географиялық таралуы, жер жамылғысының ұтымды пайдаланылуы, деградациясы және қорғалуы туралы білімді қалыптастыруға, инновациялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын практикада қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зоофизиология

    Пәннің мақсаты жануарлар ағзасындағы физиологиялық процестер, функциялар және олардың реттелуі туралы іргелі және кәсіби білімді қалыптастыру. Пән тұтас организм қызметінің жалпы және жеке механизмдерін, жануарлардың барлық органдары мен жүйелерінің жұмыс істеу заңдылықтарын; ағзадағы ақпаратты қабылдау, беру және өңдеу принциптерін; функциялардың қалыптасуының салыстырмалы аспектісін; организмнің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Өсімдіктерді қорғау

    Пәннің мақсаты өсімдік ауруларының қоздырғыштарымен күресу шараларын қарастыру, аурулардың анатомиясы, морфологиясы және түрлік құрамы туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдік ағзаларының аурулары, бактериялық, саңырауқұлақ және вирустық қоздырғыштар және олардың таралуы, қоздырғыштармен күресу шаралары, жұқпалы және жұқпалы емес ауруларды диагностикалау әдістері және өсімдіктерді аурулардан қорғау құралдарын қолдану туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Биологияға кіріспе

    Пәннің мақсаты-зерттеу объектісіне және тірі организмдерді ұйымдастыру деңгейіне байланысты биологиялық ғылымдардың қазіргі заманғы бағыттарының қалыптасу тарихы, жіктелуі туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән биология пәнін, тірі және жансыз табиғат белгілерін, биологиядағы заманауи бағыттардың жіктелуін, тірі организмдердің алуан түрлілігін жүйелеуді, биологиялық ғылымдардың негізгі әдістерін, әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін түсінудегі биологиялық білімнің рөлін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық биология биохимия негіздерімен

    Пәннің мақсаты-биомакромолекулалардың құрылымы, қасиеттері және олардың тірі организмдердің тіршілік әрекетінің молекулалық процестеріндегі рөлі туралы заманауи ғылыми білімді қалыптастыру. Пән құрылымдық ұйымдастыру негіздерін, генетикалық ақпаратты тасымалдауға қатысатын биомакромолекулалардың химиялық табиғаты мен рөлін, организмде молекулалық деңгейде өтетін химиялық құбылыстар мен процестерді, ғылыми - зерттеу бейіндегі Биохимия зертханаларында жұмыс істеу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Эволюциялық ілім

    Пәннің мақсаты білім алушыларды эволюцияның даму кезеңдерімен және эволюциялық процесті зерттеудің негізгі әдістемелік тәсілдерімен таныстыру болып табылады. Пән жердегі органикалық әлемнің дамуының жалпы заңдылықтарын, бағыттары мен механизмдерін, жер тарихы мен оны зерттеу әдістерін, жердегі тіршіліктің пайда болуын, түр мен түрлену проблемаларын, адамның пайда болуын, Ч. Дарвин ілімінің негізгі ережелерін, эволюциялық теорияның қолданбалы аспектілерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, діннің пайда болу негіздері, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.
  • кәсіби педагогикалық қызметті ұйымдастыру кезінде өсімдіктер мен жануарлар дүниесі, өсімдіктердің, жануарлар мен микроорганизмдердің биологиялық әртүрлілігі, жерде тірі организмдердің пайда болуы мен дамуы туралы, сондай-ақ тірі организмдердің қоршаған орта жағдайларында тіршілік әрекетінің ерекшеліктері туралы ғылым саласындағы, оның ішінде мемлекеттік, орыс және шет тілдеріндегі білімдерін, іскерліктерін, дағдыларын, құзыреттіліктерін көрсетеді.
  • биологиялық объектілердің әртүрлілігі, сәйкестендірілуі, жіктелуі туралы негізгі түсініктерді сипаттау, биологиялық, микробиологиялық, биотехнологиялық, фитопатологиялық және экологиялық зерттеулерді қолдану негізінде тірі организмдерді ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі тіршілік әрекетін талдауды жүзеге асырады.
  • ғылыми-зерттеу, жобалау және білім беру қызметін жүзеге асыру үшін биологияның іргелі білімі мен дағдыларын, түсініктерді, терминдерді, табиғи құбылыстарды, процестерді, жаратылыстану ғылымының негізгі заңдылықтарын, заңдылықтары мен қазіргі даму тенденцияларын тұжырымдайды.
  • өзін-өзі реттеу, өзін-өзі дамыту, болжау мақсатында педагогикалық, ғылыми-зерттеу қызметінің процесі мен нәтижесін рефлексиялауды, өзін-өзі бақылауды және түзетуді жүзеге асырады.
  • әртүрлі деңгейіндегі, оның ішінде стандартты емес биологиядан және химиядан есептерді шешу саласында сыни ойлау технологиясы және болашақта мектеп жанындағы учаскелерде тәрбиелік мәні бар ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру үшін генетика, химия, қолданбалы биология, агрохимия, өсімдік ауруларын тану және өсімдіктерді қорғау әдістерін қолдану бойынша білімді, іскерлікті, дағдылар мен құзыреттілікті қолдану негізінде білім алушылардың кәсіптік міндеттерін шеше алады.
  • білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін IT, смарт - және стем-технологияларды, АКТ-ны өз бетінше пайдалана отырып, педагогикалық қызметте инновациялық идеяларды қолдану, оның ішінде аралас және қашықтықтан оқыту жағдайында оқушыларды оқыту үшін өзіндік цифрлық білім беру ресурстарын құра алады.
  • қауіпсіз пәндік-кеңістіктік және денсаулық сақтау ортасын сақтай отыра, биология және химия саласында зертханалық және далалық жұмыстарды жүргізу үшін заманауи жабдықтар мен құрылғыларды қолданады.
  • ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың, биологиялық экспериментті жоспарлау мен қоюдың, биологиялық процестерді талдаудың, эксперименттік деректерді бағалау мен интерпертациялаудың тәсілдері мен әдістерін пайдалана отырып, білім алушылардың биология бойынша зерттеу қызметін талдайды.
  • жаратылыстану ғылымдары саласындағы құбылыстардың мәні мен өзара байланысын және олардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын талдайды.
  • білім алушылардың білімдерін, іскерліктері мен құзыреттерін критериалды бағалауды қолдана отырып, оның ішінде шағын жинақталған мектептердің ерекшеліктерін ескере отырып, оқушылардың инновациялық технологияларын, оқыту әдістерін, әдістерін және экологиялық білім беру әдістерін ескере отырып, білім беру процесін құру.
  • инклюзивті жүйенің қағидаттарын ескере отырып, жеке көзқарас негізінде жаратылыстану ғылымдары саласындағы білім беру және кәсіби қызметті бағалайды.

Ұқсас БББ

6B01505 Биология мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01505 Биология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01505 Биология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01505 Биология пәні мұғалімі

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01505 Биология (IP)

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01505 Биология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01505 Биология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01505 Биология (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

6B01505 Биология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

Top