Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01505 Биология пәні мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Академиялық хат

    «Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ботаника

    Курстың мақсаты-ботаника бойынша білім алушылардың білімін жүйелеу. Пәннің міндеттері-өсімдік жасушаларын зерттеу, балдырлардың, саңырауқұлақтардың, жоғары споралы және гимноспермдердің негізгі топтарымен, олардың өкілдерінің морфологиялық-экологиялық ерекшеліктерімен танысу және олардың өмірлік циклдерін зерттеу. Курсты игеру барысында студенттер зертханалық жағдайда тірі және тіркелген объектілермен жұмыс істеу бойынша практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясы

    Зерттеудің мақсаты-бүкіл өсімдік пен жеке мүшелердің сыртқы формасы, атқаратын қызметіне байланысты құрылымдардың алуан түрлілігі. Морфология әр түрлі формалармен қатар топографиялық заңдылықтарды, нақты өмір сүру жағдайларына байланысты онтогенезде және филогенезде құрылымдардың қалыптасуын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цитология және гистология/

    Цитология және гистология" курсын оқытудың мақсаты-фундаменталды морфологиялық пәндер блогының бөлігі болып табылады. Бұл курсты оқу кезінде алдымен жасушалардың құрылысы мен қызмет етуінің негізгі заңдылықтары тірі элементар бірлігі ретінде қарастырылады, содан кейін осы білімдер негізінде ұлпалардың құрылысы, дамуы, эволюциясы мен қызмет етуінің негізгі белгілері туралы түсінік беріледі. Бұл пәннің мақсаты студенттерді in vivo және in vitro прокариотикалық және эукариотикалық жасушалардың құрылысы мен тіршілік әрекеті туралы негізгі ұғымдармен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эмбриология негіздері

    Эмбриология негіздерінің мақсаты ұрықтанудан бастап туылғанға дейін адамның даму процесін, оның ішінде дамудың дәйекті кезеңдеріндегі эмбриондардың құрылымы мен қызметін зерттейді. Міндеттері: білім алушыларда заманауи эмбриология бойынша ғылыми білім кешенін арматуралау, ұрықтану сәтінен туылғанға дейін эмбрионның дамуын зерттеу (жұмыртқа қабығынан шығу немесе ана ағзасынан шығу), сондай - ақ ерлер мен әйелдердің жыныс жасушаларының пайда болу процесінің болжамын зерттеу-ұрықтандыру, ұсақтау, гаструляция және гистогенез процестері туралы практикалық білім алу. - жыныс жасушаларының дамуы, ұрықтану, ұсақтау, гаструляция және гистогенез процесін көрсететін схемалық сызбалар жасауды үйрену.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зоология

    "Зоология" курсының мақсаты-студенттерді жануарлар әлемімен, оның дамуымен, адам үшін негізгі ерекшеліктерімен және маңыздылығымен таныстыру. Міндеттері: хордалық жануарлардың кіші түрлері мен кластарының ерекшеліктерін жоғарыдан төменге қарай қарастыру; әртүрлі жүйелі топтардағы Жануарлардың анатомиясы, морфологиясы, физиологиясы және биохимиясының ерекшеліктерімен, олардың күрделенуімен танысу; омыртқалы жануарлардың бір-бірімен және омыртқасыздармен филогенетикалық байланысын бақылау; зерттелген топтың мысалында жануарлар әлемінің эволюциясы туралы түсінік қалыптастыру; омыртқалы жануарлардың экологиялық байланыстарын қадағалаңыз және олардың заңдылықтарын анықтаңыз; зоология ғылымының адам іс-әрекеті практикасымен байланысы туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Базалық шет тілі (B1деңгейі)

    "Базалық шет тілі" пәнін оқытудың мақсаты білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және студенттердің шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өздігінен білім алу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика

    Курстың мақсаты - жаратылыстану саласында ғылыми және қолданбалы қызметпен айналысуға мүмкіндік беретін математика саласындағы білім мен іскерлікті меңгеру. Аналитикалық геометрия, сызықты алгебра, дифференциалдық және интегралдық есептеулер, Ықтималдықтар теориялары, математикалық статистика, кешенді айнымалы функциялар және алгебралық және дифференциалдық теңдеулердің сандық шешімдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары математика

    Пәннің мақсаты: студенттерге математиканың негізгі бөлімдерінің теориялық білімдерімен және негізгі практикалық математикалық әдістермен таныстыру; студенттердің жоғары математикалық мәдениетімен қамтамасыз етілуіне ықпал ету; студенттердің математикалық әдістерді практикалық қызметте қолдану дағдыларын меңгеруіне және студенттерді өз мамандығы бойынша математикалық есепте-улерден тұратын ақпарат ағымында бағытталуға үйрету

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Антропология

    Мақсаты студенттерде адамзаттың биологиялық (түр) бірлігі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Курстың міндеттері: антропологияны зерттеу нәтижесінде студент адамның жануарлар әлеміндегі орны, оның шығу тегі, социогенезі туралы түсінікке ие болуы керек; теория мен практиканың қандай аспектілері физикалық антропологияның мәліметтерін, осы пән бойынша зерттеудің сипаты мен әдістерін білуі керек; адамның постнатальды онтогенезі, Конституциясы, популяциялық полиморфизм және политипия туралы түсінікке ие болуы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясы

    Пәннің мақсаты-органдардың құрылымын тұтас қабылдау, адам денесінің құрылымы және оның мүшелері мен жүйелерінің функциялары туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің міндеттері: -органдардың құрылысын, функциясын және топографиясын, органдардың анатомиялық-топографиялық өзара қарым-қатынасын зерттеу; - құрылым мен функцияның өзара тәуелділігі мен бірлігі, онтогенез процесінде олардың өзгергіштігі туралы білім алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейорганикалық химия

    Мақсаты: жалпы және бейорганикалық химия саласындағы негізгі теориялық білімді зерттейді және химиялық заттармен және негізгі химиялық ыдыстармен және жабдықтармен практикалық жұмыс істеу дағдыларын сіңіреді. Міндеттері: химиялық термодинамиканың негізгі ұғымдарын қалыптастыру, термодинамиканың екінші заңы. химиялық реакциялар мен энтальпиялардың жылу әсерлерін, сондай-ақ химиялық байланыс энергиясын табу бойынша есептік есептерді шеше білу, әртүрлі процестердің энтропиясын есептеу бойынша есептерді шеше білу, химиялық реакцияның Гиббс энергиясын табу және оның жүру бағытын анықтау бойынша есептік есептерді жасай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану

    Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы химия

    Мақсат: -химиялық технология мен химиялық өндірістің қүрамы және қүрылымымен танысу; -өнеркәсіпті-өндірістік жагданлардағы химиялық айналдыруды зерттеу, химиялық өндірістің негізіне қойылған физика-химиялық жүйелердің жинақты қасиеттерін анықтау әдістерін игеру; -химия-технологиялық процестер мен жүйелерді талдау және синтездеу барысында колданылатын ассоциативтік инженерлік химия-технологиялық ой-өрісті және білімдарлықты дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық генетика

    Молекулалық генетика мақсаты: генетикалық ақпаратты беру, енгізу және өзгерту процестерін, сондай-ақ оны сақтау тәсілін жасушаішілік, молекулалық деңгейде жүретін зерттеу арқылы тірі организмдердің тұқым қуалаушылығы мен өзгергіштігінің материалдық негіздерін білу. Міндеттері: прокариоттар мен эукариоттар гендерінің құрылымы туралы заманауи идеяларды, сондай - ақ оларды зерттеудің негізгі әдістерін білу; - жасушада жүретін матрицалық процестердің молекулалық механизмдері және олардың реттелуі. - тірі организмдердің фенотиптік белгілерін анықтайтын генетикалық детерминанттардың құрылымы мен қызметін жан - жақты зерттеу үшін қолданылатын зерттеудің негізгі әдістері; - тұқым қуалаушылықтың молекулалық механизмдері; генетикалық материалдың өзгергіштік механизмдері; - молекулалық генетика саласындағы соңғы жетістіктер және оларды пайдалану перспективалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер физиологиясы

    Курстың мақсаты: Өсімдіктердің маңызды топтарының өнімділігінің қалыптасуының физиологиялық, биохимиялық және морфогенетикалық элементтерін, тіршілік процестерінің ерекшеліктерін зерттеу. Осыған байланысты онтогенездің периодизациясының, вегетативтік және генеративті сфералардың дамуының, тұқымдар мен жемістердің тыныштық, өну, пісіп-жетілу физиологиясының жалпы мәселелері қарастырылады. Міндеттері: ботаниканың өсімдіктерді зерттеудегі ғылыми көзқарасын негіздеу және осы бағыттағы білімдерді жинақтау; ұлпалардың, өсімдік мүшелерінің анатомиялық-морфологиялық құрылысын, онтогенез және филогенез процесінде атқаратын қызметтері мен түзілуін оқу; өсімдіктер мен қоршаған ортаның байланысын зерттеу. Студенттердің ғылыми-материалистік дүниетанымын, табиғатты өзара байланысты және өзара байланысты құбылыстар мен процестердің жиынтығы ретінде қарастыруды, табиғат құбылыстарының себеп-салдарлық байланыстарын талдап, анықтай білуді де курстың маңызды міндеті ретінде қарастырған жөн.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: биологияны оқытудың теориялық және әдістемелік тәсілдері туралы түсініктерді қалыптастыру, білім алушыларға биологиядан білім беру процестерінің заңдылықтарын ашу. Пәннің міндеттері: - өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыру, кәсіби қызметті жүзеге асыру мотивациясын қалыптастыру; - оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын меңгеруге ықпал ету; - болашақ педагогтердің кәсіби ойлауын және олардың оқушылардың жас, гендерлік, жеке - типологиялық ерекшеліктерін іргелі білім негізінде оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру бойынша практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    "Критериалды бағалау технологиялары" пәнінде критериалды бағалаудың ғылыми-педагогикалық негіздері, критериалды бағалаудың даму тарихы, критериалды бағалаудың түрлері (формативті және жиынтық), оларды қолдану, оқушылардың үлгеріміне қол жеткізу құралы ретінде портфолио құру, Өлшеу техникасының критерийлерін меңгеру, кері байланыс орнату, өлшемшарттар негізінде бағалау жүйесіне көшу кезінде ата-ана бақылауын жүзеге асыру әдістері көзделеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Генетика

    Пәнді оқытудың мақсаты организмдердің тіршілік әрекетін қамтамасыз ететін генетикалық процестерге ғылыми көзқарасты қалыптастыру, олардың дамуы мен көбеюі, сонымен қатар молекулалық генетика, биотехнология және генетикалық инженерия саласындағы жаңа жетістіктер мен классикалық тәсілдерді қолдана отырып, организмдердің тұқым қуалаушылық және өзгергіштігінің механизмдерін зерттеу болып табылады. Кіріспе. Моно -, ди - және полигибридті будандастыру кезіндегі белгілердің тұқым қуалауы. Тұқым қуалаушылықтың цитологиялық негіздері. Тұқым қуалаушылықтың хромосомдық теориясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы биология

    Оқу пәнінің мақсаты: ЖОО-да ауылшаруашылық дайындық-студенттердің ауылшаруашылық және психологиялық-педагогикалық білімдерін, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға қажетті біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Болашақ мұғалімнің ауылшаруашылық дайындығы оның жалпы жаратылыстану білімінің ажырамас бөлігі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Генетика селекция негіздерімен

    Курстың мақсаты - зерттеу пәнінің мазмұндық негіздерін, өсімдіктер генетикасының ұғымдық аппараты мен әдіснамалық базасын зерттеу; - өсімдіктер генетикасын, геномиканы дамыту мен іс жүзінде пайдаланудың қазіргі заманғы бағыттарымен танысу; - өсімдіктердің гендік қорын, геномын, хромосомалары мен гендерін зерттеудің қазіргі заманғы әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасушалық биотехнология

    Курстың мақсаты: in vitro әдісімен жануарлар мен өсімдіктер организмінің жасушаларын культивациялау және тіршілік ету әдістерінің негіздерін зерттеу. Зерттеудің жалпы биологиялық әдістерін меңгеру; жасушаларды культивациялау әдістерін өз бетінше редакциялау дағдылары; биоматериалдарды процессинг хаттамаларын әзірлеу, жасушалық өнімдерді алу және тін инженерлік конструкцияларды жасау дағдылары. Міндеттері: прокариоттар мен эукариоттарды бактериялар мен ашытқылар мысалында салыстырады. Оларды адамның мәдени жасушаларымен салыстырады. Жасуша мембраналарының негізгі құрылымдық элементтерін сипаттайды. Жасушадағы трансмембраналық көліктің қалай ұйымдастырылғанын және везикулярлық көліктің негізгі кезеңдерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биохимия

    Биохимия мақсаты: тіршілік әрекетінің молекулалық негіздерін, органикалық қосылыстардың негізгі кластарының метаболизм жолдарын және патологиялық процестердің дамуының молекулалық механизмдерін түсіну үшін оларды реттеуді зерттеу, сонымен қатар ауруларды диагностикалаудың биохимиялық әдістерін зерттеу. Міндеттері; жасушаның, Ұлпаның, ағзаның молекулалық ұйымдастырылуының негізгі принциптері туралы білімді қалыптастыру; метаболизм процестерінің негізгі заңдылықтарын игеру, метаболизмді реттеу және оның тірі жүйенің функционалдық белсенділігімен байланысы; биохимиялық зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру, олардың нәтижелерін адам денсаулығының жай-күйін бағалау үшін қолдана білу; Негізгі процестерді ескере отырып, патологиялық процестердің дамуының патогенетикалық механизмдерін түсінуге үйрету тұқым қуалайтын метаболизм ақауларының түрлері және клиникалық кафедраларда оқыту кезінде алған білімдерін пайдалану қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биофизика

    Пәннің мақсаты-тыңдаушыларға жасуша биологиясында физика, химия және математика әдістері мен ұғымдарын қолданудың бірқатар нәтижелерінің мәнін түсінуге үйрету, бұл бүкіл ағзаның жұмыс істеу тетіктерін жақсырақ елестетуге мүмкіндік береді. биофизика ағзаның функцияларын, осы функциялардың тіршілік әрекетін қамтамасыз етудегі орны мен рөлін зерттейді, ал биофизика осы физиологиялық функциялардың негізін құрайтын бастапқы механизмдерді зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақтану

    ТПәннің мақсаты: жердің тірі қабығы – топырақ туралы табиғи дене, оның қасиеттері, қалыптасуы, эволюциясы туралы негізгі білімді қалыптастыру; топырақ түзілу процесін, оның жер бетіндегі көріністерін, топырақ түзілуіне экологиялық факторлардың әсерін зерттеу; топырақтың адам табиғаты мен шаруашылық қызметіндегі рөлі, топырақ ресурстарын ұтымды пайдалану жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам және жануарлар физиологиясы

    "Адам және жануарлар физиологиясы" пәнінің мақсаты: студенттерді дене функциялары туралы негізгі идеялармен, жүйелік ұйымдастыру, саралау, организм функцияларын біріктіру принциптерімен таныстыру; студенттерде физиологиялық функцияларды реттеу тетіктері туралы, ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын қолдайтын және ағзаның қоршаған әлемдегі оқиғаларға барабар реакциясын қамтамасыз ететін реттеуші жүйелер мен механизмдердің өзара әрекеттесуі туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биотехнология негіздері

    "Биотехнология негіздері" курсының мақсаты - студенттердің биотехнологияны дамытудың негізгі бағыттары мен перспективалары, оның көмегімен шешілетін міндеттер, ол үшін пайдаланылатын объектілердің сипаттамасы және оларды жасау әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Курстың негізгі міндеті-студенттердің халық шаруашылығы, медицина, қоршаған ортаны қорғау саласындағы әрі қарайғы практикалық қызметіне ықпал ететін теориялық білім мен тәжірибе жинақтаудың практикалық дағдыларын алу..

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биоорганикалық химия

    Биоорганикалық химия Мақсаты: Органикалық заттардың құрылымы мен олардың биологиялық функциялары арасындағы байланысты зерттейді. Зерттеу нысандары биополимерлер, дәрумендер, гормондар, антибиотиктер, феромондар, сигнал беретін заттар, өсімдік тектес биологиялық белсенді заттар, сондай-ақ биологиялық процестердің синтетикалық реттегіштері (дәрілік заттар, пестицидтер және т.б.) сияқты биологиялық маңызды табиғи және синтетикалық қосылыстар болып табылады. Міндеттері: органикалық қосылыстардың жүйелі номенклатурасының жіктелу принциптері мен негізгі ережелерін білу; органикалық қосылыстар молекулаларының электрондық және стереохимиялық құрылымының негіздері; жүйелердің термодинамикалық тұрақтылығының жоғарылау факторлары ретінде конъюгация және ароматтылық. Алмастырғыштардың электрондық әсерлері; органикалық реакциялар мен реагенттердің түрлері. Қосылыстардың реактивтілігін анықтайтын факторлар. Органикалық қосылыстарды жіктей білу және биологиялық маңызды заттар мен дәрілік заттардың типтік өкілдерін құрылымдық формулалар бойынша атай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Эволюциялық ілім

    Эволюция теориясын оқытудың мақсаты - эволюциялық процестің факторлары, қозғаушы күштері мен заңдылықтары туралы нақты түсінікті, материалистік дүниетанымды және эволюция теориясы мен биологияның арнайы саласы арасындағы байланысты түсінуді дамыту. Пәннің міндеттері эволюцияның жалпы заңдылықтарын тану және зерттеу, оның ұйымдастырылуының барлық деңгейлеріндегі тірі табиғаттың өзгеруінің себептері мен механизмдерін, органикалық дүниенің бірлігі мен үлкен алуан түрлілігінің себептерін, тарихи құбылыстарды нақтылау. өмірдің әртүрлі формалары арасындағы қарым-қатынастар және олардың болашақта дамуын болжау. Оқушылардың алған білімдері мен дағдыларын табиғатты пайдалану, қоршаған ортаны қорғау, ауыл шаруашылығы, медицина мәселелерін шешуге пайдалануға болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кіріктірілген оқытудың практикумы

    Курстың мақсаты-интеграцияланған оқытудың тарихы, теориялары, тұжырымдамалары мен модельдері, сабақтарда білім беру және педагогикалық технологияларды, интеграцияланған сабақтарды өткізудің түрлері мен нысандарын интеграциялау), интеграцияланған оқытудың психологиялық-педагогикалық бағыттары (сынып ұжымын, мектеп оқушыларымен түзету-дамыту және педагогикалық жұмысты интеграцияланған психологиялық-педагогикалық қолдау, отбасымен психологиялық-педагогикалық жұмыстың интеграцияланған нысандары, мектептің психологиялық-педагогикалық жұмысында және педагогтармен интегративті процестерді енгізу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулалық биология

    Мақсаты: генетикалық ақпаратты сақтау, беру және енгізу механизмдерін, жасушаны құрайтын күрделі жоғары молекулалық қосылыстардың құрылымы мен қызметін зерттеу. міндеттері: студенттерде қарапайым практикалық есептеулердің негізгі құбылыстары, түсініктері мен дағдылары туралы идеяларды қалыптастыру. Курста биологиялық процестерді басқаратын молекулалық жүйелердің жұмыс механизмдері, олар туралы білім алу әдістері туралы негізгі білім берілген, биологиялық молекулалық жүйелердің қасиеттері зерттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Жоғары нерв қызметінің физиологиясы

    Курстың мақсаты: Жоғары жүйке қызметінің физиологиясы (ЖЖЖ) жоғары дамыған ағзаның қоршаған ортамен ең күрделі қарым-қатынасын қамтамасыз ететін орталық жүйке жүйесінің жоғары бөлімі – ми қыртысының қызметін зерттейді. Зерттеу пәні есте сақтау және оқу механизмдеріндегі рефлекторлық байланыстарды қалыптастыру болып табылады. Ми қыртысында болатын қозу және тежелу процестерінің өзара әрекеттесуін талдау эмоциялардың, мотивациялардың және адамның мақсатты мінез-құлқының нейрофизиологиялық негіздерін түсінудің кілтін береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Микробиология және вирусология

    "Микробиология және вирусология" дәрістік курсының мақсаты Микробиология және вирусология саласындағы соңғы жетістіктермен танысу болып табылады. Микробиологияның қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады: микроорганизмдердің бір-бірімен және басқа организмдермен (вирустармен, өсімдіктермен, жануарлармен, адаммен) өзара қарым-қатынасы, микроорганизмдердің негізгі топтарының конструкциялық және энергетикалық метаболизмінің ерекшеліктері, олардың тағамдық қажеттіліктері, прокариотты жасушаның, вирустардың құрылымдық ұйымдастырылуы және олардың жеке компоненттерінің функциялары, микроорганизмдерге физикалық және химиялық факторлардың әсері, әртүрлі экотоптарда прокариоттардың таралу ерекшеліктері, вирустардың прокариотикалық және эукариотикалық жасушалармен өзара әрекеттесуі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологиядан ғылыми жұмыстарын жүргізу әдістемесі

    Мақсаты теориялық зерттеу әдістерін, ғылыми зерттеулердегі модельдеу мәселелерін зерттеу және ғылыми зерттеудің дұрыс бағытын таңдауға көмектеседі. Міндеттері ғылыми танымның теориялық негіздері мен әдіснамасын; биологиядағы ғылыми зерттеулердің тарихы мен әдіснамасын; экологияның қазіргі заманғы проблемалары туралы мәліметтерді қамтитын негізгі көздерді; биология ғылымдарының дамуы және биологиялық ғылымдар перспективаларын білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте биологиялық экспериментті жүргізу әдістемесі

    Мақсаты болашақ мұғалімдерде Биологияны оқыту процесін тиімді жүзеге асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік Білім, іс-әрекет әдістері мен шығармашылық тәжірибе жүйесін қалыптастыру. Міндеттері: басқару жүйелерін, биологияны оқу процесінде оқушылардың танымдық іс-әрекетін жандандыру және ұйымдастыру тәсілдерін; мектеп тәжірибелері мен бақылауларын қоюдың жіктелуі мен әдістемесін; мектеп тәжірибелері мен бақылауларын орындау кезінде білім мен дағдыларды бағалау критерийлерін; биология бойынша тәрбие жұмысының бағыттары мен нысандарын білу. білуі керек: өзінің педагогикалық қызметін жоспарлау және талдау; биологияны оқытудың әртүрлі нысандарында оқушылардың танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру; ақпараттық компьютерлік технологияларды оқушылардың оқу іс-әрекетінің барлық нысандарын іске асыру құралы ретінде пайдалану; педагогикалық, әдістемелік, ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде биологиялық циклдің арнайы пәндері бойынша білімді пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық физиология

    Курстың мақсаты физиологияның теориялық негіздері мен әдістері, бейімделу, организм мен қоршаған орта арасындағы қарым-қатынас мәселелері туралы идеяларды қалыптастыру, алынған білім мен дағдыларды кәсіби мәселелерді шешуде қолдану. Жалпы заңдылықтарды анықтау және тітіркендіргіштердің әсеріне ағзаның әртүрлі физиологиялық жауаптарын дұрыс түсіндіру. -әртүрлі жағдайларда адам ағзасының функционалдық көрсеткіштерін зерттеудің әдістерін таңдау; - тірі организмдерге экологиялық факторлардың әсерін талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дарвинизм

    Пәнді меңгеру мақсаты. Студенттерге тірі табиғат дамуының жалпы заңдылықтары мен қозғаушы күштері туралы Дарвинизм ғылым ретінде эволюциялық ілім туралы түсініктерін қалыптастыру. Пәннің міндеттері. Жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы туралы қазіргі заманғы идеяларды зерттеу;Эволюциялық өзгерістер механизмдерін зерттеу; Популяциялардың өзгергіштігінен бастап түрленуге дейінгі эволюциялық процестің барлық буындарын эксперименттік зерттеу; Эволюциялық ғылымның негізгі мәселелерінің теориялық зерттеулерімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биометрия

    Мақсаты биологиялық деректерді статистикалық талдаудың теориялық негіздерін қарастыру, экспериментті жоспарлау және дербес компьютер мен мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, биометриялық талдаудың практикалық дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие.
  • өсімдіктердің, жануарлар мен адамның әртүрлі жүйелері мен мүшелерінің негізгі биологиялық процестері мен физиологиялық механизмдерін түсіндіру қабілеті; (КН8) - әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ғылыми және эксперименталды зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді, ақпаратты жинауды, түсіндіруді және ғылыми материалдарды дайындауды жүзеге асыру
  • ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білуі және оларды оқу саласында қолдана білуі; ақпаратты жинау, интерпретациялау және ғылыми материалдар дайындау, ғылыми, эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып тұжырым жасау үшін өңдеу
  • тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
  • бұл білімдер мен түсініктерді кәсіби деңгейде қолдану: ғылыми-зерттеу қызметінде, орта жалпы білім беретін және кәсіптік оқу орындарында сабақ беруде, оқушылармен сыныптан тыс жұмыс түрлерін ұйымдастыруда және жүзеге асыруда, биология бойынша ағартушылық қызметті жүзеге асыруда
  • өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
  • экологиялық, техногендік және ақпараттық факторларды ескере отырып, жауапты шешім қабылдау үшін қоршаған болмысты тану құндылығын түсіну
  • философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
  • табиғат құбылыстары мен үрдістерінің, заңдар мен заңдылықтардың мәнін түсіну, табиғатты тану және ондағы өз орнын түсіну үшін жаратылыстану-ғылыми білімнің негізін құрайтын
  • биологиялық ғылымның дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын білу, жаңа бағыттардың пайда болу қажеттілігін түсіну, биологияның іргелі биологиялық ұғымдары мен әдіснамалық аспектілерінің жүйесі, олардың биологтардың жалпы білім беретін кәсіби дайындығындағы рөлі туралы түсінікке ие болу
  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

Ұқсас БББ

6B01505 Биология мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01505 Биология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01505 Биология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01505 Биология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01505 Биология (IP)

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01505 Биология

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01505 Биология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01505 Биология (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

6B01505 Биология

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

Top