Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M01901 Дефектология в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, өз ойын ауызша және жазбаша нысанда дұрыс ресімдеуге қабілетті.
  • Оқытудың кредиттік технологиясы, орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайында қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйесі негізінде оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалана отырып, білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.
  • Білім беру ұйымдарында түзету-педагогикалық, абилитациялық және оңалту процестерінің тиімділігін зерттеу және бағалау үшін қазіргі заманғы әдістерді қолдану арқылы ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың білім алуына байланысты әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен процестерді талдауды жүзеге асыруға және шешуге, арнайы педагогиканы зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолдануға қабілетті.
  • Бірлескен және жеке оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыруды және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеуді жобалауға, Қазақстан Республикасында және шет елдерде арнайы педагогика мен психологияның даму үрдістері мен жетістіктерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың қажеттіліктерін ескере отырып, арнайы білім беру мекемесінде оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың тиімділігін зерттеуге және бағалауға қабілетті.
  • Білім алушы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін нәтижелерін ұсына отырып жүзеге асыра алады, жаңа жағдайларда зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндер шеңберінде алынған білімді біріктіре алады, өз әдістерін құрастыра алуға қабілетті.
  • Оқу үдерісін жобалауға және жоғары мектепте, білім беру ұйымдарда оқытудың жеке бағыттарын әзірлеуге, жеке әдістемелерді жасауға қабілетті
  • Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық ғылымның дамуының қазіргі үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыруға, алынған зерттеу нәтижелерін ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, арнайы педагогика ғылымдары, АКТ саласында жоспарлауды жүзеге асыруға және зерттеулер жүргізуге, ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында құзыретті болуға қабілетті.
  • Оқытудың кредиттік технологиясының талаптарына сәйкес, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз ете отырып, жоғары мектепте арнайы педагогика пәнін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, соның ішінде арнайы педагогика ғылыми зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, оқу үрдісінде білім алушылардың танымдық іс-әрекеті психологиясының біліміне негізделе отырып командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, даулы жағдайларды шешуге қабілетті.
Top