7M01901 Дефектология в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметті сапалы және тиімді орындауға, стандартты және стандартты емес кәсіби-педагогикалық міндеттерді шешуге, арнайы педагогика саласында әлеуметтік және кәсіби кеңістікте еркін бағдарлануға қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық қызметкерді қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Балаларды медициналық-әлеуметтік сүйемелдеу ерекше білім беру қажеттіліктері бар
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды медициналық-әлеуметтік қолдау жүйесін ашады, ЖБП бар балаларды сүйемелдеу бағыттарын, диагностика нәтижелері негізінде түзету жұмыстарының мазмұнын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарына кеңес беруді жүзеге асыруға қабілетті.
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу теориясы мен тәжірибесіндегі Арт-терапия
Дисциплина изучает теорию, виды и практики арт-терапии, традиционные, современные художественные материалы и арт-технологии; по результатам изучения дисциплины обучающийся использует арт-терапию в работе с детьми в диагностических, развивающих, коррекционных целях, способен интегрировать различные методики арт-теропии для достижения результата.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым мен арнайы дефектологиялық білімнің заманауи мәселелері
Пән педагогикалық зерттеулердің заманауи бағыттарын, арнайы дефектологиялық білім берудің даму үрдістерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы Заманауи педагогикалық технологияларды қолданады, мүмкіндіктері шектеулі балаларды оқытуды тиімді басқару үшін құзыреттілік негізде оқу үдерісін жобалайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы білім беретін мектепте ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды біріктіріп оқыту
Пән ЕБҚ балаларды интеграцияланған оқытуды ұйымдастырудың принциптері мен ерекшеліктерін оқиды; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы ЕБҚ бар тұлғаларға психологиялық-педагогикалық тексеру жүргізуге, бейімделген білім беру бағдарламаларының мазмұнын, ЕБҚ бар балаларға арналған түзету-дамыту бағдарламаларының мазмұнын, ЕБҚ бар балалардың ықтимал мүмкіндіктері мен өзекті жағдайын ескере отырып жасауға қабілетті, білім беру ұйымдарындағы білім беру-түзету қызметін талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тарих және философия ғылымы
Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте жастағы балалармен оңалту жұмысы
Пән ерте жастағы балаларда ерекше бұзылыстардың пайда болу ерекшеліктерін; оның диагностикасының ерекшелігін, балаға және оның отбасына тиісті көмек көрсетуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ерекше білім алу қажеттілігі бар ерте жастағы балалармен абилитациялық жұмысты жүзеге асыра алады, ЕБҚ бар балаларға қатысты педагогикалық қызметті түзету және талдау жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
Білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргументация принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу және түсіндірудің заманауи әдістерін пайдалана отырып, көздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын ұсынады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлерінің жүйелерімен жұмыс істейді; өзінің кәсіби саласында кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Пән инклюзивті білім беру жағдайында оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мазмұны мен моделін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы инклюзивті білім беру үдерісінде МДҰ бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастырады, психокоррекциялық қызметтің кешенді бағдарламаларын іске асырады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың бұзылған дамуын кешенді тексеру және сүйемелдеу бағдарламаларын әзірлейді және іске асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ЖОО-да арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Пән арнайы пәндерді оқыту әдістерін, технологияларын зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы арнайы пәндер бойынша оқыту тиімділігін бағалау әдістемесі мен критерийлерін білу негізінде педагогикалық жұмыс жүргізеді, оқыту әдістемесін жетілдіреді, өз курстарын, әдістемелерін құрады, өзінің педагогикалық қызметінде инновациялық әдістерді, әдістемелік тәсілдерді пайдаланады, білім алушыларда әдістемелік, ғылыми әдебиеттермен өзіндік жұмыс істеу қажеттілігін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептегі оқытудың инновациялық әдістері мен технологиялары
Пән оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерінің түрлерін, соның ішінде компьютерлік және қашықтықтан оқыту технологияларды оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады, Lesson Study білім беру ортасын талдауды жүзеге асыра алады, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі инклюзивті тәжірибе
Пән мүмкіндігі шектеулі балалардың мектепке дейінгі білім берудің инклюзивті модельдерін, әлемдік теориялар мен тәжірибелерді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жетістіктерін диагностикалаудың заманауи әдістерін қолданады, инклюзивті білім беруде педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады, оқыту мен тәрбиелеудің жеке бағдарламалары негізінде дене және зияткерлік денсаулығында әртүрлі бұзылулары бар балалардың даму динамикасын талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тьюторларды инклюзивті білім беру жүйесінде жұмысқа дайындау
Пән тьюторлықтың халықаралық және отандық дәстүрлерін, инклюзивті білім беруді нормативті-құқықтық қамтамасыз етуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы инклюзивтік білім беруде тьюторлық сүйемелдеу технологияларын жобалау, болжау, құрастыру және пайдалануға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте жастағы балалардың даму бұзылыстарын диагностикалау және түзету
Пән бұзылулардың құрылымын психологиялық-педагогикалық зерттеудің тұжырымдамалық негіздерін ашады, ерте жастағы баланың аномальды дамуының міндеттері мен принциптерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы балаға психологиялық-педагогикалық мінездеме құрастыра және меңгере алады, ерекше білім беру қажеттілігі бар ерте жастағы баланы психологиялық-педагогикалық тексеруді жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық білім беру кеңістігінің технологиялары
Пән Internet-те іздеуді ұйымдастыру принциптерін, жоғары жүктелген real-team жүйелері жұмысының әдіснамасын, қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету жүйесін (ZOOM, BigBlueButton, E-learning және т.б. платфрмалары), қашықтықтан қамтамасыз ету үшін әдістемелік қамтамасыз етуді визуализациялау жүйесін ( PowerPoint, Flesh және т. б.) оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқытуды қамтамасыз ету және әдістемелік материалдарды визуализациялау құралдарын меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дискалькулия бойынша практикум
Пән есеп дағдысының спецификалық бұзылуының түрлерін (дискалькулиялар); диагностика, жеңу, түзету әсерін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ғылыми негізделген диагностикалық әдістемелерді қолдануды ескере отырып, педагогикалық үдерістің түзету бағытын жүзеге асырады, есеп қызметін қалыптастыруда мүмкін болатын ауытқулардың алдын алу әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып логопедиялық жұмысты ұйымдастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы және инклюзивті білім беруде ойын теориясы мен әдістемесі
Пән инклюзивтік білім беруде әртүрлі ұйымдастырушылық формаларын, әдістері мен тәсілдерін, оқытуда қиындықтары бар балалармен түзету жұмыстарының тәсілдерін, мектепке дейінгі балалардың ақыл-ой дамуының деңгейін анықтау үшін диагностикалық әдістерді зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы қажетті жағдайларды, мақсатқа жету құралдары мен тәсілдерін негіздеумен қызметті модельдейді, мінез-құлқындағы мүмкін болатын ауытқуларды болжайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған арнайы білім беру бағдарламалары
Пән арнайы білім беру ұйымының мазмұнын, принциптерін, нысандарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы арнайы білім беру жүйесінде түзету-білім беру процесін қамтамасыз етуге, жеке және топтық түзету бағдарламаларын құрастыруға және жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған білім беру бағдарын анықтауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салыстырмалы арнайы педагогика
Пән арнайы білім беру процесінің заңдылықтарын, мазмұнын, арнайы білім беру жүйесінің әртүрлі мекемелерінде оны ұйымдастыруға қойылатын талаптарды оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы арнайы педагогикалық жүйелердің салыстырмалы талдауын жүзеге асыра алады, Арнайы педагогика негізінде мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға түзету-педагогикалық көмек көрсетуде арнайы әдістерді қолдана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кешенді ақауы бар балаларды оқытудың заманауи тәсілдері
Пән күрделі кемістігі бар балалардың клиникалық-генеалогиялық және психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ашады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы кешенді кемістігі бар балаларға арналған білім беру және түзету-дамыту бағдарламаларын, әр балаға жеке-жеке көзқарасты ескере отырып кешенді түзету жұмыстарын, мектеп және мектептен тыс ұйымдар мамандарының кешенді кемістігі бар балаларды оңалту бойынша жұмыс жүйесін іске асыруға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аутизмі бар балаларды оқыту және тәрбиелеу бойынша түзету жұмысы
Пән аутистік спектр (РАС) бұзылыстары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін ашады, оқыту мен тәрбиелеу процесінде аутистік спектрдің бұзылулары бар балалармен түзету және диагностикалық жұмыстарды ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы психотерапияның жаңа әдістерін және коммуникацияның балама әдістерін қолдана отырып, түзету жұмыстарының технологиясын қолдана алады, бұл категориямен тиімді жұмыс істеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды мектепте оқытуға дайындық
Пән мектепте оқыту үшін ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды дайындаудың заманауи әдістері мен әдіснамасын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы түзету-педагогикалық үрдістің құрылымдық құрауыштарын біледі, жаңа бейтаныс жағдайларда есептерді шешуге қабілетті, мектепте оқыту үшін ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды даярлаудың жаңа әдістерін әзірлеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, өз ойын ауызша және жазбаша нысанда дұрыс ресімдеуге қабілетті.
- Оқытудың кредиттік технологиясы, орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайында қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйесі негізінде оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалана отырып, білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.
- Білім беру ұйымдарында түзету-педагогикалық, абилитациялық және оңалту процестерінің тиімділігін зерттеу және бағалау үшін қазіргі заманғы әдістерді қолдану арқылы ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың білім алуына байланысты әлеуметтік маңызы бар проблемалар мен процестерді талдауды жүзеге асыруға және шешуге, арнайы педагогиканы зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолдануға қабілетті.
- Бірлескен және жеке оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыруды және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдеуді жобалауға, Қазақстан Республикасында және шет елдерде арнайы педагогика мен психологияның даму үрдістері мен жетістіктерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалардың қажеттіліктерін ескере отырып, арнайы білім беру мекемесінде оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың тиімділігін зерттеуге және бағалауға қабілетті.
- Білім алушы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін нәтижелерін ұсына отырып жүзеге асыра алады, жаңа жағдайларда зерттеу мәселелерін шешу үшін әртүрлі пәндер шеңберінде алынған білімді біріктіре алады, өз әдістерін құрастыра алуға қабілетті.
- Оқу үдерісін жобалауға және жоғары мектепте, білім беру ұйымдарда оқытудың жеке бағыттарын әзірлеуге, жеке әдістемелерді жасауға қабілетті
- Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық ғылымның дамуының қазіргі үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыруға, алынған зерттеу нәтижелерін ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, арнайы педагогика ғылымдары, АКТ саласында жоспарлауды жүзеге асыруға және зерттеулер жүргізуге, ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында құзыретті болуға қабілетті.
- Оқытудың кредиттік технологиясының талаптарына сәйкес, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз ете отырып, жоғары мектепте арнайы педагогика пәнін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, соның ішінде арнайы педагогика ғылыми зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, оқу үрдісінде білім алушылардың танымдық іс-әрекеті психологиясының біліміне негізделе отырып командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, даулы жағдайларды шешуге қабілетті.
Ұқсас БББ
7M01901 Дефектология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01901 Дефектология (1.5)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01901 Дефектология (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01901 Дефектология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01901 Дефектология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)