Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Музыкалық білім в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 4

    Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл аппаратының дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке қызметі және оның баланың даму процесіндегі қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйені дамыту. Қанның жас ерекшеліктері және жүрек-қантамыр жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нота сауаттылығы және музыкалық ұғымдар
    Несиелер: 5

    Нота сауаттылығы. Нота, ырғақтың әріптік белгісі, метр, регистрлер, дыбыс биіктігі, дыбыс, такт, затакт, үлесі, өлшемі, синкопа, динамикалық реңктер, тұрақты және тұрақсыз дыбыстар, интервалдар, мажор, минор, аккордтар, тональность, квинттік шеңбер. Музыкалық ұғымдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 5

    Ноталық хат, нотаның ұзақтығы, альтерация белгілері, үзіліс, екпін, дирижерлау тәсілдері, ноталық хатты қысқарту белгілері, екі дауысты жазу, акколада, метр, ритм, интервалдар, аккордтар, септаккордтар, лад, халық музыкасының лады, тональность, тональдылық туыстығы, хроматизм, альтерация, мелодия, фактура, әуеннің құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Community Service
    Несиелер: 3

    Оқыту мақсаттарына және мазмұның стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға оқу стратегиясы ретінде қызмет ету. Өзі және қоғаммен қарым-қатынасы туралы Рефлексия. әртүрлілік пен өзара сыйластық түсінігі. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибесін жоспарлау, іске асыру және бағалау. Алға қойылған мақсаттарға жетудегі іске асыру және прогрестің сапасын бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік дағдылар негіздері
    Несиелер: 5

    Бизнес-ойлау психологиясы. Стартап, ШОБ және мемлекетік қолдау шаралары. Бизнес-идеяны таңдау. Нарықты зерттеу. Маркетинг негіздері. Өткізу нарықтары. Бизнес-жоспарлау негіздері. Бизнес-жобаның техника-экономикалық негіздемесі (ТЭН), қаржылық моделі. Салық режимдерінің ерекшеліктері. Бизнесті құқықтық сүйемелдеу. Бизнес-жобаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық орындаушылық - 1
    Несиелер: 5

    Құрал ерекшелігі тарихи шолу (фортепиано, домбыра, баян, қобыз). Музыкалық білім беру саласындағы жүйелі білім. Қол қою. Негізгі орындаушылық дағдылары. Ноталық грамотамен танысу. Аппликатураның негізгі түрлері. Штрихтардың ерекшеліктері, түрлері. 3 белгіге дейінгі квинттік шеңбер (диездік гаммалар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте музыкалық-орындаушылық іс-әрекетін ұйымдастыру - 1
    Несиелер: 5

    Музыкалық білім беру саласындағы жүйелі білім; музыкалық аспапта ойнаудың озық дағдылары, музыкалық аспапта (фортепиано, домбыра, баян, қобыз) ойнаудың қажетті техникалық және орындаушылық дағдыларын дамыту. Көркем бейнені түсіну және музыкалық шығарманың сипатын бере білу. Мектеп репертуарындағы әндерді фортепианода/баянда орындау, ноталарды парақтан оқу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және парасаттылық негіздері
    Несиелер: 5

    Осы пән мемлекет және құқық теориясын, конституциялық құқығын, азаматтық құқығын, әкімшілік құқығын, еңбек құқығын, салық құқығын, қаржы құқығын, кәсіпкерлік құқығын, отбасы құқығын, еңбек құқығын, процестік құқығын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін, қалыптастыру мәселелерін зерделеуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 4

    Туған өлкенің аңыздары мен ертегілері. Біздің айналамыздағы тарихи ескерткіштер. Өлкенің тарихи тұлғалары: бии, ақындар, батырлар және палуан. Экспонаттар (өлкетану мұражайына бару) сөз сөйледі. Туған өлкенің Симфония. Топонимдер-өткен дәуірдің куәгерлері (өлкенің атауы). Мәдени-тарихи дәстүрлерді сақтаушылар: өлкенің халық қолөнері. Бір ел-бір тағдыр (менің өлкем халқы). Туған өлкенің тірі куәгерлері. Менің туған өлкем өлең мен прозада. Өлкетану сипаттамасы өнері. Туған жердің таланттары. Туристік маршруттар. Жансыз жүрек. Туған жердің шежіресі. Менің мектебімнің тарихы. Туған өлке публицистика беттерінде. "Менің туған өлкем"электронд�� энциклопедиясы. Туған өлкенің флорасы мен фаунасы. Менің өлкемнің визит карточкасы: өлкетану деректер базасын жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық кәсіпке кіріспе. Педагогиканыңтеориялық-əдіснамалықнегіздері. Тұтаспедагогикалықүдерістіңтеориясы мен практикасы. Тұтаспедагогикалықүдерістіңжүйеқұрушыкомпоненттері. Тұтаспедагогикалықүдерістегітəрбие. Оқыту–тұтаспедагогикалықүдерістіңқұрамдыбөлігі. Білім берудегі менеджмент. Қашықтықтан оқыту жүйесінде жоспарлаудың әдістемесі мен технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор класы - 1
    Несиелер: 4

    Оқытудың бастапқы кезеңінде музыка теориясының негіздері, хор сольфеджиосы, вокалдық-хор техникасы, вокалдық-хор репетициялық және концерттік орындаушылық теориясы мен практикасы. Өңделген қазақ халық әндерін, Қазақстанның, таяу және алыс шетел композиторларының шығармаларын бастапқы дәрежеде хормен орындау .

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық орындаушылық - 2
    Несиелер: 5

    Болашақ музыка мұғалімінің негізгі функцияларын дайындау. Музыкалық аспапта (фортепиано, домбыра, баян, қобыз) ойнаудың қажетті техникалық және орындаушылық дағдыларын дамыту. Шығарманы талдай білу: мазмұны, формасы, стилі, ой-өрісінің кеңеюі. Музыкалық шығармаларда музыкалық мәнерлілік құралдарын қолдану. 5 белгіге дейінгі квинттік шеңбер (бемольдік гаммалар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте музыкалық-орындаушылық іс-әрекетін ұйымдастыру - 2
    Несиелер: 5

    Музыкалық аспапта мектеп репертуарының әртүрлі сипаттамалық әндерді музыкалық аспапта ойнаудың орындаушылық дағдыларына сәйкес орындау. Музыкалық аспаптарда (халықтық ұрмалы музыкалық аспаптарда, шулы) шығармаларға ырғақты аккомпанемент ансамблінде ойнау. Мектеп репертуарындағы әндерді орындау және парақтан оқу. Көркем бейнені түсіну және музыкалық шығарманың сипатын бере білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сольфеджио
    Несиелер: 5

    Минор және мажор ладтарының құрылысы. Лада мен олардың үндеулері. Ладтың альтерирленген сатылары. Халық музыкасының алақаны. Әуенді желіге аНҚомпанементті таңдау. Интонациялық нөмірлерді ән айту. Музыкалық диктант жазумен жұмыс. Гармоникалық тізбектердің есту анализі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық орындаушылық - 3
    Несиелер: 5

    Негізгі музыкалық аспапты меңгерудің келесі деңгейіне жету. 2 этюда / виртуоздық пьесалар. 2 (3) - дауысты полифониялық шығарма. Үлкен формадағы шығарма. Тән пьеса. Шығарманың идеялық ойын, көркемдік бейнені музыкалық мәнерлілік құралдарымен беру. Классикалық және халық музыкасының үлгілерін, Қазақстан композиторларының шығармаларын орындау. Толық квинттік шеңбер (диездік гаммалар).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Өмір сүру ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, биоэкология, биосфера және адамзат, "адам-тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіпсіздік мәселелері, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимыл қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру; қауіпсіздікті арттыру құралдары мен әдістері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негізі; тақырыптық және мета-пәндік нәтижелерді бағалау өлшемдерін жобалау; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін критериалды бағалау жүйесін дамыту; адамның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзіреттіліктердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау механизмдерін айқындау; оқушылардың оқу нәтижелерін бақылауға, АКТ және қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану талаптарын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты студенттердің кәсіби бағытталған тілдерді қазіргі заманғы технологиялардың теориялық және практикалық негіздерін оқып, сала бойынша анықтамалар мен ұғымдарды тұжырымдаудың практикалық дағдыларын меңгеруі, шет тілінде жарияланған кәсіби мәтіндерді түсіну және талдай білуі болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор класы - 2
    Несиелер: 5

    Оқытудың орта кезеңінде музыка теориясының негіздері, хор сольфеджиосы, вокалдық-хор техникасы, вокалдық-хор репетициялық және концерттік орындаушылық теориясы мен практикасы. Өңделген қазақ халық әндерін, Қазақстанның, таяу және алыс шетел композиторларының шығармаларын орташа дәрежеде хормен орындау .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық көркем құралдар
    Несиелер: 5

    Музыкалық-ұжымдық шығармашылық қызметтегі музыкалық мәнерлілік құралдары (жеке, ансамбльдік және хормен орындаушылық): нота сауаттылығы, нюанстар, үзілістер, қарқын, ырғақтар, формалар, ұғымдар, жанрлар мен стильдер, интонация, дикция, импровизация. Музыканы тыңдау және талдау. Қазақстанның, таяу және алыс шетел композиторларының шығармаларын және қазақ халық әндері негізінде музыкалық орындаушылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 6

    Фольклорлықшығармалардыңнегізгібелгілері. Фольклористикадағы мектептер мен бағыттар. Ежелгі түрік кезеңі музыкасы туралы мәліметтер. Орта ғасырлар музыкалық мәдениеті. Қазақхандығы кезеңіндегі музыка. XIX-XX ғасырлардағы халықтық-кәсіби музыкалық мәдениет. Әндік шығармашылық. XIX ғасыраяғы және XX ғасыр басындағы қазақ музыкасы. Қазақмузыкалықмәдениеті; 40-70 жылдар. Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ музыкасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы - 3
    Несиелер: 5

    Оқытудың қорытынды кезеңінде музыка теориясының негіздері (сольфеджио, гармония және аранжировка), вокалдық-хор және дирижерлік техника, вокалдық-хор репетициялық және концерттік орындаушылық теориясы мен практикасы (жеке бөліну және жалпы репетициялар), репертуармен жұмыс істеу әдістемесі. Өңделген қазақ халық әндерін, Қазақстанның, таяу және алыс шетел композиторларының шығармаларын күрделі дәрежеде хормен орындау .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Курсқа кіріспе. Кәсіби мәдениет және кәсіби тіл. Тілдік норма. Кәсіби тіл жалпы ұлттық тілді жүзеге асырудың нұсқасы ретінде. Кәсіби сөйлеу ерекшеліктері. Арнайы кәсіби бағытталған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда қолдану. Кәсіби дискурс түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның музыкалық мәдениетіндегі жанрлар мен стильдер
    Несиелер: 6

    Қазақ халық әндерінің жанрлары. Орта ғасырлар, қазақ хандығы кезеңіндегі жанрлар мен стильдер. Аспаптық музыка. Әндік шығармашылық. XIX ғасыр аяғы және XX ғасыр басындағы қазақ музыкасы жанрлары мен стильдері. XX ғасырдың 30-жылдарындағы қазақ кәсіби музыкасының қалыптасуы. Қазақ музыка мәдениеті жанрлары мен стильдері. Қазақстандағы хор мәдениетінің қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте музыкалық-шығармашылық жұмыстарды құру
    Несиелер: 5

    Идеялар мен материалдарды жинау. Музыкалық мәнерлілік құралдарын, дауысты, музыкалық аспаптарды пайдалана отырып композицияларды шығару және импровизациялау. Музыкалық-шығармашылық жұмыстарды құру үшін музыкалық материалдарды жоспарлау, түсіндіру және редакциялау. Қазақ халқының музыкалық мұрасы мен дәстүрлері. Қазақстан мен әлем халықтарының музыкасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Музыканы оқыту әдістемесінің жалпы теориялық негіздері. Музыкалық білім берудің әртүрлі формаларында, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану арқылы музыка сабақтарының мазмұны мен ұйымдастырылуы. Оқушылардың жас ерекшеліктері мен музыкалық дамуы. Қазіргі мектептің музыка пәнінің мұғалімі. Музыкалық оқу бағдарламаларына сипаттама. Сыныптан тыс музыкалық жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістері, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі орта мектепте музыкалық-орындаушылық іс-әрекетін ұйымдастыру - 1
    Несиелер: 5

    Әр түрлі стильдер мен жанрдағы әндерді орындау. Шығармалардың көркемдік бейнесі мен сипаты. Әннің әр түрлі түрлерін және стиль мен жанр бойынша әр түрлі әндерді салыстыру. Аспаптарда партиялар бойынша және ансамбльде музыкалық шығармаларды орындау, шығармалардың сипатын беру. Музыкалық аспаптарда/дауыспен әр түрлі музыкалық мәнерлілік құралдарын қолдана отырып шығару және импровизациялау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық орындаушылық -4
    Несиелер: 5

    Негізгі музыкалық аспапты меңгерудің келесі деңгейіне жету. 2 этюд/виртуозды пьесалар. 2 (3) - дауысты полифониялық шығарма. Үлкен формадағы шығарма. Тән пьеса. Шығарманың идеялық ойын, көркемдік бейнені музыкалық мәнерлілік құралдары бойынша жеткізу. Классикалық және халық музыкасының үлгілерін, Қазақстан композиторларының шығармаларын орындау. Толық квинттік шеңбер (диездік гаммалар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырудың ғылыми-педагогикалық тәсілдері. Мәдени іс-шаралардың формалары. Оқушылармен мәдени-бұқаралық жұмысты ұйымдастырудың негізгі бағыттары, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану. Мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырудағы студенттердің жас ерекшеліктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы - 4
    Несиелер: 5

    Вокалды және хорды орындаудың келесі деңгейі. Вокалды-хор репетициясы мен концерттік қойылымның теориясы мен практикасы. Репертуарда және вокалды-хор жаттығуларында жұмыс істеу техникасы. Хорды ​​жүргізу және басқару. Хор шығармаларын орындау: қазақтың халық әндерін, Қазақстан композиторларының, алыс және жақын шет елдердің композиторларының шығармаларын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармалардың құрылымы және формасы
    Несиелер: 4

    Музыкалық мәнерлілік құралдары. Музыкалық форма. Кезең нысаны. Кезең түрлері. Қарапайым екі бөлшек нысаны. Қарапайым үш бөлікті нысан. Күрделі үш бөлшекті форма. Вариация.рондо формасы. Ұйқы формасы. Циклдық формалар. Сюита. Әуенді үйлестіру, ноталық мәтінді талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Негізгі орта мектепте музыкалық-орындаушылық іс-әрекетін ұйымдастыру - 2
    Несиелер: 5

    Негізгі орта мектепте музыкалық-орындаушылық қызметті ұйымдастырудың келесі деңгейіне жету. Әр түрлі стильдер мен жанрдағы әндерді Канон элементтерін, көп дауысты қолдана отырып орындау. Шығарманың көркемдік бейнесі мен сипаты. Музыкалық орындаушылық түрлерін салыстырмалы талдау. Аспаптарда партиялар бойынша және (немесе) ансамбльде стиль мен жанры бойынша әр түрлі музыкалық шығармаларды орындау. Ансамбльдегі шығарма және импровизация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару және импровизациялау
    Несиелер: 3

    Гармоникалық құралдарды жүйелі зерттеу. Әуенді үйлестіру, ноталық мәтінді талдау дағдыларын қалыптастыру. Оқылатын құралдарды фортепианода жаттығуларда қолдану. Импровизация: түсініктің мәні, формалардың әртүрлілігі. Импровизацияны оқытудың негізгі тәсілдері. Музыка сабағында Импровизация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Негізгі орта мектепте музыкалық-шығармашылық жұмыстарды құру
    Несиелер: 5

    Музыкалық-шығармашылық жұмыстың әр түрлі түрлері арқылы музыка сипатын беру: ән, би, сахналық және басқа да шығармашылық қызмет түрлері. Музыкалық-шығармашылық жұмыстарды: ырғақтық суреттер, берілген мәтінге импровизациялар, музыкаға дауыс, музыкалық аспаптар, пластикалық және би қозғалыстары, музыкалық мәнерлілік құралдары арқылы жасау үшін әртүрлі деңгейлі тапсырмаларды әзірлеу. Тапсырмаларды орындау бойынша топтарда Жобалық жұмыс. Шығармашылық қойылымдарды көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделі. Мүмкіндігі шектеулі түрлі категориядағы балаларға инклюзивті білім беру жағдайлары. Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық негіздері (Халықаралық жəне отандық нормативті-құқықтық актілер). Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру. Білім берудегі инклюзивті үрдісті басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел музыкалық мәдениетіндегі жанрлар мен стильдер
    Несиелер: 5

    Антикалық дәуір музыкасы. Ортағасырлық музыканың негізгі жанрлары, оның ерте орта ғасырлық эволюциясы. Қайта өрлеу дәуірінің музыкасы. Франко-фламанд және итальяндық "қатаң стиль"мектебі. Операның пайда болуы. Барокко музыкасы. Гомофондық-гармониялық ойлаудың дамуы. Негізгі жанрлар. Ұлттық мектептер (опера, аспаптық музыка). Музыкадағы Классицизм. Веналық классика стилінің жеке ерекшеліктері. Музыкадағы романтизм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Алғашқы өркениеттер мәдениеттері, олардың ерекшеліктері. Орта ғасырлар өнері. Өнер ортағасырлық. Қайта өрлеу дәуірінің музыкалық мәдениеті. Батыс Еуропа музыкасы ХVII-XVIII ғасырлар. ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы батысеуропалық музыка. ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы батысеуропалық музыка. ХХ ғасырдың шетелдік музыкалық мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық орындаушылық - 5
    Несиелер: 5

    Негізгі музыкалық аспапты меңгерудің келесі деңгейіне жету. 2 этюд/виртуозды пьесалар. 2 (3) - дауысты полифониялық шығарма. Үлкен формадағы шығарма. Тән пьеса. Шығарманың идеялық ойын, көркемдік бейнені музыкалық мәнерлілік құралдары бойынша жеткізу. Классикалық және халық музыкасының үлгілерін, Қазақстан композиторларының шығармаларын орындау. Толық квинттік шеңбер (бемолдік гаммалар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларды тыңдау және талқылау
    Несиелер: 4

    Гармоникалық құралдарды жүйелі зерттеу. Әуенді үйлестіру, ноталық мәтінді талдау дағдыларын қалыптастыру. Оқылатын құралдарды фортепианода жаттығуларда қолдану. Музыканы тірі қабылдау және түсіну. Рухани мәдениет пен музыкалық талғамның негізін қалыптастыру. Музыкалық-әдеби лексиконның дамуы. Жалпы ой өрісінің кеңеюі. Музыкалық шығармаларды талдау негіздері, тұлғалық интеллектті дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гармония
    Несиелер: 3

    Төртдауыстық. Бастыгармониялау. Екі жарықты қосу. Аккордтарды жылжыту. Секстаккордтар. Каданс квартетстаккорд. Екі секстаккордтарды қосу. Өтетін және қосалқы квартсекстаккордтар. Үзілген кадр. Доминантсептаккорд және оның рұқсаты. Субдоминантсептаккорд. Кіріспе септаккордтар. Фригиялық айналым. Ауытқу. Бірінші дәрежелі туыстық. Модуляция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ансамбльдік орындау
    Несиелер: 5

    Аспаптық ансамбльдерде ноталық мәтінмен жұмыс істеу ерекшеліктері. Ансамбльде орындау үшін музыкалық шығармалардағы ырғақтық ерекшеліктері. Екі құралға арналған шығармаларды орындау. Бір аспапта екі орындаушыға арналған оркестрлік туындыларды ауыстырып салу – шығармаларын орындау. Әртүрлі жанрдағы шығармаларда дыбыстану және дыбыс шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық аспаптарда ойнау
    Несиелер: 5

    Халық музыкалық аспаптары. Фольклорлық аспаптардың құрылымы. Дыбыс, орындау ерекшеліктерін, халық музыкалық аспаптарын ойнау техникасын зерттеу. Бөліктер бойынша және әр түрлі жанрдағы музыкалық шығармалар ансамблінде аспаптарда орындау. Шығармаларды шығару және импровизациялау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық орындаушылық - 6
    Несиелер: 5

    Негізгі музыкалық аспапты меңгерудің келесі деңгейіне жету. 2 этюд/виртуозды пьесалар. 2 (3) - дауысты полифониялық шығарма. Үлкен формадағы шығарма. Тән пьеса. Шығарманың идеялық ойын, көркемдік бейнені музыкалық мәнерлілік құралдары бойынша жеткізу. Классикалық және халық музыкасының үлгілерін, Қазақстан композиторларының шығармаларын орындау. Толық квинттік шеңбер (диездік гаммалар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік көркем мәдениеті
    Несиелер: 5

    Әлемдік көркем мәдениет курсы мәдениет және өнер туралы білімді, бейнелеу өнері, музыка, әдебиет және тарих сабақтарында алынған білімді жүйелендіреді, әлемдік көркем мәдениет, оның тарихи перспективадағы даму логикасы, оның қоғам және әрбір адам өміріндегі орны туралы тұтас түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық шығармашылығы
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық шығармашылығының теориялық негіздері. Мектепке дейінгі білім беру мекемелері жүйесіндегі музыка сабағында мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық қабілеттерін дамыту, соның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану. Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық шығармашылығын дамытудың жалпы педагогикалық және арнайы әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
    Несиелер: 3

    Қосымша білім беру бағдарламаларының бейімделуіне қойылатын талаптар денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балалардың және көру, есту, интеллекті, тірек-қимыл аппараты бұзылған, аутистік спектрі бұзылған мүгедек балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін, жас және психофизикалық ерекшеліктерін және сынақ өткізу (пилоттық) алаңдарында және ресурстық орталықта талаптарды енгізу қажеттігін ескереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және музыкалық шығармашылық
    Несиелер: 5

    Музыка сабағында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. Педагогикалық бағдарламалық құралдар - компьютерлік оқулықтар; бағдарлама-тренажерлер (репетиторлар); бақылаушы (тест қабықтары); ақпараттық-анықтамалық (энциклопедиялар); Имитациялық; модельдеуші; презентациялар; демонстрациялық (слайд немесе бейне - фильмдер); оқу-ойын; бос уақыт (компьютерлік ойындар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Зерттеу әдістері дегеніміз не? Әдістің әдістеме мен методологиядан айырмашылығы. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі. Философиялық әдістер. Жалпы ғылыми әдістер. Зерттеу әдістерінің мысалдары. Жалпы ғылыми әдістердің жіктелуі. Теориялық деңгейдің әдістері. Нақты-ғылыми (арнайы) әдістер. Эмпирикалық зерттеу деректерін талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның көркем мәдениеті
    Несиелер: 5

    Қазақстанның мәдени мұрасы. Мәдени Сан алуантүрлілік және философияның түрлері. Халық қолөнері мәдениетінде ою-өрнек. Қазақтың мәдени мұрасындағы халық қолөнерінің маңызы. Қазақ халқының музыкалық аңыздары. Қазақ халқының сөйлеу мәдениеті және шешендік өнері. Қазақстанның мәдени дамуы. Қазақ мәдениеті контекстіндегі еуразияшылдық. Қазіргі Қазақстан мәдениеті. "Мәдени мұра"мемлекеттік бағдарламасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Академиялық жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптар. Академиялық мәтіндердің түрлері. Баяндау стилі. Жазбаша ғылыми жұмыстардағы қателер. Көздермен жұмыс. Сілтемелер мен дәйексөз ережесі. Плагиат. Құрастыру библиография. Ғылыми мәтінді жазуға дайындау және құрылымдау. Ғылыми мәтінді жазуға практикалық ұсыныстар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 3

    Студенттерді қазіргі мектепте оқыту тұрғысынан, мүмкіндігі шектеулі балаларды оқытуды ұйымдастырудың негізгі теориялық және технологиялық тәсілдерімен таныстыру. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың арнайы әдістемесін зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейiнгi балаларға музыкалық тәрбие беру
    Несиелер: 5

    Балаларды мектепке дейінгі тәрбие саласындағы мемлекеттік нормативтік құжаттар. Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық білімінің құрылымы мен мазмұнындағы негізгі бағыттар. Мектепке дейінгі жастағы музыкалық білім берудегі инновациялық тәсілдер, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану. Балаларға мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі музыка сабағының құрылымы мен мазмұны

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік бағдарламалар және музыкалық редакторлар
    Несиелер: 5

    Композициялық түрлендірудің негізгі тәсілдері (аранжирлеу, аспаптар, өңдеу, ауыстырып салу). Қазақ халық музыкасы, Қазақстан композиторларының шығармашылығы негізінде "Sibelius 6", "Sibelius 7.5" музыкалық компьютерлік бағдарламаларында оркестрлік және хор шығармаларын тәжірибелік аранжировкалау принциптері мен әдістері. Компьютерлік бағдарламаларда редакциялау, шығарма, импровизация: Audacity, Soundation,Windows MovieMaker, Киностудия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хор класы - 5
    Несиелер: 5

    Хормен дайындық жұмысы. Концерттік орындаушылық. Хор орындаушылық стилі. Оқу және концерттік хор репертуарын таңдау. Дирижердің партитура бойынша дайындық жұмысы. Дирижерлік этика. Мектепте, мәдениет және қосымша білім беру мекемелерінде хор ұжымдарын ұйымдастыру және басқару негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Музыкалық білім беру саласындағы білімдерін көрсетеді және оларды білім алушылардың Музыкалық білім беруде, оның ішінде көптілді орта құруда іске асыруға дайын екендіктерін көрсетеді

  • Код ON4

    Музыкалық шығармаларды тыңдауда, орындауда және талдауда, педагогикалық, әлеуметтік, бизнес-жобаларда және музыкалық-шығармашылық жұмыстарды жасауда, оларды түсіндіру және презентациялау кезінде теориялық және практикалық білімді қолданады

  • Код ON7

    Инновациялық білім беру технологиялары мен пәндердің пәндік мазмұнын полимәдени және этномузыкалды өзара іс-қимыл негізінде музыкалық білім беру саласына біріктіреді

  • Код ON2

    Музыкалық білім берудің экономикалық, ұйымдық-құқықтық, әлеуметтік-мәдени, этикалық және ғылыми аспектілерін ескере отырып, білім алады, дәлелдер құрастырады және зерттелетін саланың мәселелерін шешеді

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолдана отырып, экология, физиология, психологиялық-педагогикалық зерттеулер және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы заманауи жетістіктер негізінде музыкалық білім беруді дамыту мәселелерін шешу және дәлелдер тұжырымдайды

  • Код ON1

    Оқытылатын саладағы, ұлттық саясат саласындағы, тарих пен әлеуметтік басымдықтардағы озық білімдерге сәйкес музыка мұғалімі мамандығының маңыздылығын түсінеді

  • Код ON8

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениеті негізінде ұлттық білім беру жүйесі міндеттерінің өзектілігі, мемлекет дамуының басым бағыттары және қоғамның әлеуметтік қажеттіліктері тұрғысынан педагогикалық шындықты талдайды және бағалайды

  • Код ON6

    Инклюзивті, көптілді, жаңартылған мектепке дейінгі және орта білім беру жағдайында музыканы оқытудың тиімді стратегияларын меңгерген; сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыруға және одан әрі оқуды өз бетімен жалғастыруға дайындығын көрсетеді

6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық білім:Эстрадалық вокал
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top