Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01402 Музыкалық білім в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи музыкалық, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері мен инклюзивті музыкалық білім беру дағдыларына ие, музыкалық-оқытудың жоғары сапалы контентін құруға және музыкалық-білім беру үрдісін ұйымдастыруға қабілетті педагог-музыкантты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Музыкалық психология негіздері
Музыка теориясы
Хор класc және хормен жұмыс жасау практикумы
Сольфеджио
Хор жүргізу
Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Музыкалық аспаптар
Негізгі музыкалық аспап (фортепиано, баян, аккордеон, домбыра, қобыз)
Вокалды ансамбль
Ансамблдік орындау
-
2 Оқу жылы
Жасанды интеллект
Педагогика
Балалар хорымен жұмыс жасау
Экономика және құқық
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық
Балалар дауысымен жұмыс жасау әдістемесі
Әлемдік музыка тарихы
Ежелгі дәуірдегі қазақ музыкасы
Бағалаудың критериалды технологиялары
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Білім берудегі менеджмент
-
3 Оқу жылы
Дирижерлық шеберлік
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Музыка тарихы
Қазақ музыкасының әдебиеті
Фольклорлық ансамбль
Дирижерлау техникасының негіздері
Домбыра ансамблі
Тұрақты даму мақсаттары: (инклюзивті білім беру, тұрақты даму, сыбайлас жемқорлық, ғылыми зерттеу, тіршілік қауіпсіздігі мен экология).
Музыкалық этнография
Оркестр класы
Қазақ музыкасының фольклоры
Ансамбль класы
Гармония
Музыка пәнін жаңаша мазмұнда оқыту технологиялары
Мектептегі музыка пәні
Мектептегі музыкалық білім
-
4 Оқу жылы
Дауыс қою және вокал
Әлем халықтарының кәсіби музыка өнері
Музыкалық шығармаларды талдау
Дауыс айқындау
Мектептегі музыка сабағын ұйымдастыру
Музыкалық цифрлық практикум
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі
Қосымша музыкалық аспап
Мектеп әндерін талдау
Баян класы
Музыкалық цифрлық технологиялар
Мектеп ән репертуары бойынша практикумы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақ, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілеттерін дамытады.
- Экономика, қоғамдық қатынастарды құқықтық реттеу бойынша білімдерін көрсетеді, жеке адам мен қоғамның экономикалық қызметіндегі этикалық нормалар мен моральдық құндылықтардың мәнін түсінеді. Қаржылық сауаттылық, бизнесті жоспарлау және ұйымдастырудағы бастапқы дағдыларын қалыптастырады, қоғамның экономикалық өміріндегі көзқарастарын дамытады.
- Жеке іс-әрекеттеріне түрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданады. Интернет-ресурстары, ақпаратты іздейді, сақтайды, өңдейді, қорғайды және тарату бойынша бұлтты, мобилді қызметтерді қолданады. Өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамытады.
- Білім алушылар жасанды интеллектті білім беру процесіне енгізудің этикалық және әлеуметтік аспектілерін түсінеді. Блім алушылар педагогикалық қызметке жасанды интеллектті енгізу және инновациялық білім беру шешімдерін әзірлеу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларға ие болады.
- Музыкалық білім беруде әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті өзінің моральдық, азаматтық оқыту дағдыларын дамытады. Мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру траекториясын құрады. Қазіргі әлемде ұтқырлыққа, сыни ойлау мен физикалық өзін-өзі жетілдіруге қабілетті тұлғаны қалыптастырады.
- Музыка мұғалімінің педагогикалық шеберлігін меңгеру, оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндігін кеңейту үшін оқу процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады.
- Музыкалық іс-әрекетте, стильдер, жанрлар мен формалардың ерекшеліктері арқылы музыкалық тіл табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіреді. Музыкалық ұйымдастырушылық арқылы орындаушылық үрдісте орын алатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдар байланыстарын басқарады, талдайды.
- Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсінеді.
- Музыкалық-педагогикалық әдіснамалық ғылымдарды игереді. Әдіснамалық - теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды таниды, түсінеді. Музыкалық білім берудің жаһандық және жергілікті мәселелерін шешеді, интеграциялайды өзіндік ұстанымын дәлелдейді.
- Музыкалық білімде әдіснама мен талдауды, ғылыми зерттеу әдістері мен тәсілдерін қолданады, жаңа білімді түзеді. Оқу-практикалық, кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қалыптастырады. Құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділікті біледі және түсінеді.
- Озық білімге негізделген, ғылыми зерттеу бағытындағы білім түсініктерін көрсетеді. Оқу – практикалық, кәсіби міндеттерді шешеді, теориялық, практикалық білімді қолданады. Оқуды өз бетінше жалғастыраду үшін қажетті оқыту дағдыларды, фактілерді құбылыстарды, теорияларды, олардың арасындағы күрделі тәуелділікті біледі және түсінеді.
Ұқсас БББ
6B01402 Музыкалық білім
Шымкент университеті
6B01402 Музыкалық білім
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01402 Музыкалық білім
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01402 Музыкалық білім (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01402 Музыкалық білім
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01402 Музыкалық білім
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01402 Музыкалық білім
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01402 Музыкалық білім
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01402 Музыкалық білім (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01402 Музыкалық білім
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті