Жаңа білім беру бағдарламасы

8D05401 Математика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: ғылыми зерттеу дағдыларын дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Жеке және арнайы әдістер, ғылыми зерттеулердің қателіктері. ҒЗЖ жоспарлау. Ғылыми ақпарат жинау. Ғылыми зерттеу этикасы. ҒЗЖ құрылымы. ҒЗЖ бағалаудың аналитикалық әдістері мен құралдары: ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару. Құзыреттер: ғылыми мақалаларды, докторлық диссертацияны дайындау дағдылары

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық хат

    Мақсаты: білім алушылардың академиялық зерттеу мәтіндерін жазудағы практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: ғылыми тіл және ғылыми мәтін. Плагиат. Ғылыми дәйексөздің ережелері. Мәтін стилистикасы. Ғылыми және реферативтік баяндамалар. Библиография мен сілтемелерді рәсімдеу. Аннотация. Пікір жазу. Құзіреттілік: теориялық білімді академиялық хаттың негізгі жанрлары бойынша қолдану: аннотация, рецензия, академиялық эссе, әдебиетке шолу, ғылыми мақала

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулердің таңдаулы бөлімдері

    Мақсаты: математикалық физика саласындағы қазіргі теориялық білімдерін дамыту. Мазмұны: дербес туындылы дифференциалдық теңдеулердің қалыпты жүйелері. Ковалевская теоремасы. Сипаттамалық қисықтар әдісі. Гиперболалық типтегі дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептер. Агмон-Ниренберг-Протер максималды принципі. Эллиптикалық және параболалық типтердің теңдеулері. Шекаралық және түйісетін шекаралық есептер. Қалыптастырылған құзіреттілік: алған білімдерін қолданбалы мәселелермен байланысты шекаралық есептерді шешу үшін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Парабола-гиперболалық теңдеулер үшін шеттік есептердің спектральдық қасиеттері

    Мақсаты: Аралас және аралас композиттік теңдеулер үшін шекаралық есептердің шешілімділігі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Аралас параболалық-гиперболалық теңдеу (ТПСУ) үшін Tricomi жалпыланған есептерінің Вольтерра қасиеті. Трикоми есебінің бір нұсқасының ерігіштігі және өміршеңдігі. Бицадзе-Самара жағдайындағы Вольтерра есептері. Спектрлік қасиеттер. Қалыптастырылған құзіреттілік: дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептерді шығаруда дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бөлшек ретті теңдеулер

    Мақсаты: дифференциалдық теңдеулердің іргелі әдістерімен бөлшек тәртіпте танысу. Мазмұны: осындай теңдеулердің кең класы үшін негізгі шекті есептерді шешу және зерттеу әдістері. Реттік теңдеулерге арналған есептер бірліктен аз немесе оған тең, диффузиялық-толқындық теңдеулер, эволюциялық теңдеулер. Факторизация әдісі, Грин функциясының әдісі, интегралды түрлендіру әдістері; осы есептерді шешуде пайда болатын және Райт типінің өте маңызды функциясының қасиеттері; Тихонов типіндегі Коши мәселелерін шешудің бірегейлігі шарттары; континуальды ретті интегралды дифференциалдау операторының қасиеттері, Ньютон-Лейбниц формуласының аналогтары. Қалыптасқан құзыреттілік: бөлшек тәртіп теңдеуін шешу үшін ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • математиканың заманауи бөлімдерінде қолданылатын ғылыми-зерттеу әдістерін меңгеру шеберлігін, зерттеу саласын жүйелі түсінуді көрсетеді;
  • заманауи математиканың өзекті мәселелерінде ғылыми зерттеулердің кешенді процесін жоспарлайды, әзірлейді, іске асырады және түзетеді;
  • ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық болуы мүмкін математиканың ғылыми саласының шекараларын кеңейтуге өзіндік зерттеулермен үлес қосады;
  • математиканың қазіргі бөлімдеріндегі жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдайды, бағалайды және синтездейді;
  • жаратылыстану ғылымдары мен математика саласындағы тереңдетілген білімді көрсетеді, математиканың өзекті мәселелері бойынша білімді пайдалану дағдыларын, іргелі математиканың таңдалған саласында дербес ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын көрсетеді;
  • ғылыми ақпаратты алу, өңдеу, сақтау, заманауи ақпараттық технологияларды дамыту, ғылыми және практикалық міндеттердің өзекті мәселелерін шешу әдістерін меңгерген;
  • жаңа технологиялардың, идеялардың, бағыттардың кең ауқымында бағдарлау және оларды кәсіби қызметінде пайдалануға дайын болады;
  • оқу пәндерінің бөлімдері бойынша дәріс және семинар сабақтарының жоспарларын әдістемелік сауатты әзірлеу және бекітілген оқу-әдістемелік құралдарға сәйкес оқу пәндерінің теориялық және практикалық бөлімдерін жария түрде баяндайды.
Top