Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502.1 Математика-Физика в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Мектептегі білімнің жаңартылған мазмұндағы аспектілері
    Несиелер: 4

    Математика бойынша жаңартылған оқу бағдарламасының құрылымымен, мазмұнымен, мақсаттары мен міндеттерімен танысу; математика бойынша жаңартылған оқу бағдарламасына сәйкес педагогикалық тәсілдер мен оқу материалдарын пайдалану; математика бойынша жаңартылған оқу бағдарламасын оқыту мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Жиындар. Жиындар операциялары және олардың қасиеттері. Жиындарды тапсырмасының тәсілдері. Табиғи сандардың аксиоматикасы Дж. Пиано. Сандық өрнектер. Әріптік өрнектер және олардың мәндері. Формулалар. Теңдеулер. НОК және НОД. Сандардың бөлінуі. Бөлшек ұғымы. Бөлшектерге операциялар. Қатынастар және пропорциялар. Пайыздар. Декарт коордианата жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Элементарлық математика
    Несиелер: 5

    Комбинаторика. Ньютон биномы. Қарапайым функциялар. Функцияны тапсырмасының тәсілдері. Олардың қасиеттері мен графиктері. Өрнектердің ұқсастығы. Көпмүшелілік.. Модуль белгісінің астындағы белгісіз теңдеулер мен теңсіздіктер. Параметрлермен берілген есептер. Аксиомалар және планиметрияны анықтау. Геометриялық объектілердің қасиеттері, жазықтықтағы фигуралардың ұқсастығы. Аксиомалар және стереометрияны анықтау. Кеңістіктегі түзулер мен жазықтықтардың параллельділігі және перпендикулярлығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызықтық алгебра мен геометрия
    Несиелер: 5

    Матрицалар мен анықтауыштар, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі және оларды шешу әдістері, комплекстік сандар, бір айнымалы көпмүшелік, векторлар және оларға қолданылатын амалдар бойынша операциялар, жазықтықтағы түзу теңдеуі, 2-ретті қисықтар, кеңістіктегі түзу және жазықтықтар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 4

    Білім берудің мақсаты, оның әлеуметтік шарты. Оқу үдерісі бүкіл педагогикалық үдерістің ажырамас бөлігі ретінде. Мектептің білім жүйесі: мәні, құрылымы, принциптері, негізгі компоненттері және өзара әрекеттесуі. Отбасылық білім негіздері. Сынып жетекшісінің қызмет ету жүйесі. Қазіргі заманғы оқу үрдісіндегі білім беру теориясы мен әдістемесі Балалармен сынып жетекшісінің жұмыс істеу теориясы мен әдістемесі. Дарынды балалармен сынып жетекшісінің жұмыс істеу теориясы мен әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп курсындағы математиканың таңдаулы сұрақтары
    Несиелер: 5

    Алгебралық өрнектер. Рационалды теңдеулер, теңсіздіктер, жүйелер. Бөлшектік-рационалды теңдеулер, жүйелер, теңсіздіктер. Иррационалды теңдеулер, теңсіздіктер, жүйелер. Көрсеткіш теңдеулері, теңсіздіктер, жүйелер. Логарифмдік теңдеулер, теңсіздіктер, жүйелер. Теңдеу, параметрлі теңсіздіктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 5

    Кеңістік және уақыт. Нүктенің және қатты дененің кинематикасы. Салыстырмалылық принципі. Материалдық нүктенің динамикасы. Материалдық нүктелер жүйесінің қозғалысы. Жұмыс және энергия. Қатты дененің динамикасы. Статика. Үйкеліс болған кездегі қозғалыс. Санаудың инерциалды емес жүйелері. Тарту өрісіндегі қозғалыс. Айнымалы масса денелерінің динамикасы. Соқтығысу. Тербелмелі қозғалыс. Релятивистік механика. Қатты денедегі деформация және кернеу. Сұйық және газ механикасы. Тұтас ортадағы толқындар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың тоериялық-әдіснамалық негіздері. Педагогика адам туралы ғылым жүйесінде . Жеке тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі ретінде және оның дамуы мен қалыптасуының факторы. Тұтас педагогикалық өндірістің теориясы мен практикасы . Ғылыми дүниетаным оқыту- тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі. Білім мазмұнының ғылыми негізі. Оқыту формалары, әдістері мен құралдары. Сабақ – оқытудың негізгі формасы. Оқушылардың тұтас педагогикалық үдерістегі танымдық іс –әрекетін белсендендіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Логикалық есептерді шешу әдісі
    Несиелер: 5

    Логика негіздері. Абстрактілі ойлау формалары. Логикалық есептерді шешудің негізгі тәсілдері мен әдістері. Логика алгебра құралдарымен шешу әдісі. Логикалық схемалардың көмегімен шешу әдісі. Ойлау әдісі. Кесте әдісі. Блок-схемалар әдісі. Математикалық бильярд әдісі. Графтар әдісі. Эйлер шеңберлері әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Жиындар. Тригонометриялық түрлендірулер. Ықтималдықты есептеуде комбинаторлық есептер. Геометриялық фигуралар. Геометриялық есептерді шешу әдістері. Айналу денелері. Көп қырлы және дөңгелек денелер Комбинациясына берілген есептер. кеңістіктіктегі денелер көлем беттерінің ауданын есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау-I
    Несиелер: 5

    Нақты сандар мен жиындар теориясы. Тізбек теориясы. Функция шегі. Функцияның үзіліссіздігі. Бір айнымалы функциясының дифференциалдық есептеуі: дифференциалдық есептеулердің негізгі теоремалары және оларды қолдану; айқын функцияның туындысы, кері функцияның туындысы; параметрлік түрде анықталған функция; функцияның туындысы жанама түрде берілген. Лопитал ережесі. Тейлор Формуласы. Туынды көмегімен функцияны зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық сауаттылық негіздері
    Несиелер: 5

    Пайыздар. Сандар. Комбинаторика. Ықтималдылық. Статистика. Логикалық есептер. Функция. Кестелерде, диаграммаларда, графиктерде берілген статистикалық деректерді математикалық өңдеу. Модульден тұратын теңсіздіктер. Берілген жағы бар торлардан тұратын фигуралардың бұрыштық, сызықтық, шаршы өлшемін табу. Математикалық индукция принципін қолдану. Күшті күш әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. ҚР конституциялық құқық негіздері. ҚР Құқық қорғау органдары мен соты.ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Анатомия, физиология және оқушылар тазалығы
    Несиелер: 4

    Оқушылар ағзасының дамуы мен өсуінің жалпы заңдылықтары; балалардың ОЖЖ және ІБҚ физиологиясы; висцералды жүйелердің жас ерекшеліктері; гомеостазды қамтамасыз ету жүйелері мен негізгі өмірлік функцияларын реттеу принциптері мен механизмдері; оқушылардың қоршаған ортасын гигиеналық бағалау әдістері; күн тәртібін , оқу - тәрбие процесін ұйымдастырудың гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстанның модернизациясының тарихи тәжірибесі және қазіргі заман. Ұлттық сана және оның қалыптасу ерекшеліктері. "Мәңгілік ел" патриоттық актісі және оның ұлттық сана үшін маңызы. Жаһандық әлемдегі қазіргі қазақстандық бірегейлік. Қазақстан "ақпараттық қоғам" және "цифрлық технологиялар" қоғамы ретінде. Рухани жаңғыртудағы жастардың жетекші рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бизнес-жоспарды құрудың әдіснамалық негіздері. Өткізу нарығын талдау әдістері, өнімді сипаттау, өндірістік жоспарды әзірлеу және ұсыну, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеу және ұсыну, қаржылық жоспарды әзірлеу және ұсыну. Курстың мақсаты студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық талдау-II
    Несиелер: 5

    Анықталмаған интеграл, интегралдаудың негізгі қасиеттері мен әдістері, бөлшек-рационалды, иррационалды, тригонометриялық және трансценденттік функцияларды интегралдау, анықталған интеграл, анықталған интегралдың негізгі қасиеттері, Ньютон-Лейбниц формуласы. Анықталған интегралдың қолданулары, көп айнымалы функциялар теориясы, сандық, функционалды тізбектер және қатарлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, Табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау. Қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары, адамның өмір сүру ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимылы, төтенше қауіпті жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау, ықтимал төтенше жағдайларды болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Курс инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің ұйымдастырушылық шарттарын қарастырады; мазмұны инклюзивті практика субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жөніндегі жұмыстар; инклюзивті білім беруді іске асыратын мамандарға қойылатын біліктілік талаптары. Инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық және тұжырымдамалық негіздері. Инклюзивті білім беру педагогикасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеуі
    Несиелер: 5

    Функцияларды интегралдаудың әр түрлі әдістері зерттеледі: түрлендіру, айнымалыны ауыстыру әдісі, бөліктеп интегралдау. I-ші және II-ші типті меншіксіз интегралдар, параметрге тәуелді интегралдар, сондай-ақ гамма және бета функциялары, меншіксіз интегралдардың жинақтылықтары, жинақтылық белгілері, интегралды есептеуде гамма және бета-функцияларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының рухани мұрасы болып табылатын көркем шығармалар туралы жалпы түсінік. Рухани-көне түркі жазуында, қазақ халқының тарихи даму жолындағы фольклорлық шығармаларындағы ұлттық мұраның негізі. Халықтың эстетикалық дүниетанымын қалыптастыруда ауызша халық әдебиеті мен жазбаша әдебиеттің маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қатарлар теориясы
    Несиелер: 7

    Сандық қатарлар, функционалдық қатарлар, дәрежелік қатарлары сияқты тақырыптар оқытылады. Функцияны дәрежелік қатарға жәктеу мәселелері қарастырылады. Жинақтылық, абсолюттік жинақтылық, қатарлардың біркелкі жинақтылық ұғымдары анықталады. Қатарлардың жинақтылық белгілері терең зерттеледі. Фурье қатарлары, Фурье интегралдары теориясының сұрақтары, сондай-ақ Фурье түрлендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Комплекстік талдау
    Несиелер: 6

    Комлекстік сандар мен оларға қолданылатын амалдар, Муаврдың формуласы, түбірге енгізу және түбірден шығару, комплекм сандарды жазудың әртүрлі формалары, комплекс айнымалы функциялар, комплекс айнымалы функцияның дифференциалы, конформды салыстырулар, комплекс айнымалы функцияның интегралы, интегралдық теорема және Коши формуласы, аналитикалық функциялар, Тейлор, Лоран қатары, оңашаланған ерекше нүктелер, сонымен бірге шегерім және оның интегралды есептеуге қолданылуын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мектепте математиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттері. Математикалық білімнің мазмұны. Математикалық тұжырымдамаларды қалыптастыру әдістері. Дәлелді оқыту әдістері. Математикалық есептерді шешу әдістемесі. Математикалық дағдыларды қалыптастыру әдістері. Математиканы оқыту әдістемесі. Математикалық сабақ, оның ерекшеліктері. Математикалық сабақтың әртүрлі түрлері. Математикалық білім берудің дифференциациясы. Деңгей және профильді саралау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Менеджмент басқару туралы ғылым. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқару тоериясы мен технологиялары ретінде.Педагогикалық менеджменттің ұстанымдары. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқару. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін жоспарлау .Мектептегі әдістемелік қызмет және мұғалімдерді аттестациялау. Мектептің педагогикалық ұжымын басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аналитикалық функциялар теориясы
    Несиелер: 6

    Ол аналитикалық функциялар теориясының негізгі бағытын қамтиды: күрделі сандар, функция теориясы, функцияны интегралдау және дифференциалдау, эллиптикалық функциялар теориясының қысқа тұжырымдамасы және жинақы принципін қамтитын аналитикалық функциялар теориясының қосымша тараулары, конформды бейнелеу, жақындату және интерполяция, функциялардың теориясының элементтері, Риман тұжырымдамасы беттер мен аналитикалық жалғасу теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мектепте математиканы оқытудың мақсаты мен міндеттері. Математикалық білім беру мазмұны. Математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі. Дәлелдемелерге оқыту әдістемесі. Математикалық есептерді шешуді оқыту әдістемесі. Математикалық біліктерді қалыптастыру әдістемесі. Математикаға оқыту әдістемесі. Математика сабағы, оның ерекшеліктері. Математика сабақтарының әртүрлі түрлері. Математикалық білім берудің дифференциациясы. Деңгейлік және бейінді саралау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математикалық талдау-III
    Несиелер: 7

    Оқыту объектілері сандар немесе функциялар болып табылатын қосылғыштардың шексіз санының қосындысы болып табылады. Сандық және функционалдық қатарлардың, Фурье қатарының жинақталуының қажетті және жеткілікті жағдайларын зерттеу. Шекке көшу туралы негізгі теоремалар. Дәрежелік қатарлар, жинақталмаған интегралдар, параметр мен Фурье қатарына тәуелді интегралдар теориясымен байланысты есептерді шешуге айтарлықтай көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вариациялық есептеулер
    Несиелер: 6

    Вариациялардың классикалық есептеулерінің негізгі ұғымдары қарастырылады; қарапайым ұштары бар қарапайым вариациялық есеп; қарапайым вариациялық есетің жалпылануы: Эйлер теңдеуі, Эйлер-Пуассон теңдеуі, Эйлер-Остроградский теңдеуі; жылжымалы шекаралары бар вариациялық есеп; көлденеңдік шарттары, Больц есебі; бұрыштық нүктелері бар экстремалдар; дифференциалды байланыстары бар вариациялық есептер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқушыларының зерттеушілік іс-әрекетін ұйымдастыру мен жүзеге асыруда қолданылатын оқытудың әдістері, құралдары мен формалары. Оқушыларының белсенді із Оқушыларының зерттеу дағдыларын қалыптастыру деңгейін бағалау бойынша диагностикалық шараларды таңдау. Сабақтан тыс зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі сыныптан тыс жұмыс
    Несиелер: 5

    Орта мектепте математика пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру принциптері. Сыныптан тыс жұмыстың түрлері, әдістері. Үйірме сабақтарын ұйымдастыру. Үйірме жұмысының әр түрлі формалары. Үйірмелік сабақтардың тақырыптары. Сыныптан тыс оқу. Математикалық шығармалар. Мектептің математикалық мөрі. Математикалық кеш. Математикалық сайыс. Олимпиада.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Тепе-теңдік параметрлері. Қысым және температура. Идеал газдардың молекулалық-кинетикалық теориясы. Статистикалық әдіс. Молекулалардың жылдамдығын Максвелл бөлу. Термодинамиканың бірінші және екінші заңы. Ауысу процестері. Нағыз газдар, сұйықтықтар, қатты заттар. Фазалық тепе-теңдік және қайта айналу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Макрожүйе физикасының статистикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Макро және микроэлементтер жүйесі. Гиббс микроүлестіруі. Гиббстің канондық үлестірілуі. Термодинамиканың бірінші заңы. Термодинамиканың екінші заңы. Термодинамиканың үшінші заңы. Максвелл үлестірілуі. Больцманның үлестірілуі. Айнымалы бөлшектер саны бар жүйелер. Үлкен канондық үлестіру. Кванттық статистика. Бозе-Эйнштейн және Ферми-Дирак үлестері. Флуктуалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық есептерді шешудің практикумы
    Несиелер: 5

    Есептерді кластарға бөлу. Механика, тұтас орта механикасы, ядролық физика, электромагниттік тербелістер физикасы, оптика, электродинамика, атом физикасы, кванттық физика, салыстырмалылық теориясы, радиоэлектроника секілді физиканың негізгі бөлімдері бойынша физикалық есептерді шешу ережелері мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 6

    Дифференциалдық теңдеулер: негізгі анықтамалар мен ұғымдар, дифференциалдық теңдеулердің геометриялық және физикалық мағынасы және оларды шешу. Коши Есебі. Коши есебін шешудің бірлік және өмір теоремасы.. Изоклины, Изогональная траекториясы. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер, оларды шешу әдістері. Туындыға қатысты шешілмеген теңдеулер. Қисық сызықты интегралдың кейбір қолданулары: негізгі анықтамалар және түсініктер. Жоғары ретті сызықты дифференциалдық теңдеулер. Эйлер Әдісі. Жоғары ретті біртекті ем

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары. Курстар к

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық логика және дискреттік математика
    Несиелер: 5

    Жиындар, жиындарға қолданылатын амалдар, қатынастар мен функциялар, арнайы екілік қатынастар, комбинаторика элементтері, Графтар теориясының негізгі ұғымдары, графтардың берілу тәсілдері және оларға амалдар қолдану, графтардағы бағыттар мен жолдар, ақпаратты ұсынудың желілік модельдері, пікірлер алгебрасы, булевтік функциялар, олардың берілу тәсілдері және негізгі қасиеттері, Жегалкин көпмүшелігі, тұйық кластар мен толықтылық, пікірлерді есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Ықтималдық түсінігі, шартты ықтималдық және тәуелсіздік, Бернулли схемасы, Колмогоровтың аксиоматикасы, кездейсоқ шамалар, кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамалары, үлкен сандар заңдары, сипаттамалық функциялар, орталық шекті теоремалар, оларды таңдау және жұмыс істеу техникасы, үлестірудің белгісіз параметрлерін бағалау теориясының элементтері, статистикалық гипотезаларды тексеру теориясының элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп курсындағы физиканың таңдаулы сұрақтары
    Несиелер: 5

    Гуманитарлық-филология профиліне бағытталған элективті курстар. Әлеуметтік-экономикалық профильге бағытталған элективті курстар. Физика-математикалық профильге бағытталған элективті курстар. Жаратылыстану-ғылыми профильге бағытталған элективті курстар. Ақпараттық-технологиялық профильге бағытталған элективті курстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    Электростатика. Вакуумдағы электр өрісі. Электр өрісінің потенциалы. Өткізгіштер болған кездегі электр өрісі. Диполь өрісі. Электр өрісінің энергиясы. Тұрақты электр тогы. Металдар мен электролиттердегі электрөткізгіштік механизмі. Аймақтық теория. Өткізгіштер мен жартылай өткізгіштер. Термоэлектрлік құбылыстар. Газдардың электр өткізгіштігі. Тұрақты магнит өрісі. Заттағы магнит өрісі. Электромагниттік индукциядағы құбылыстар. Квазистационарлық айнымалы токтар. Максвелл теңдеулері жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ядролық физика
    Несиелер: 5

    Ядро және элементар бөлшектер физикасы дамуының негізгі кезеңдері. Атом ядроларының негізгі қасиеттері. Ядролық күштер. Ядролық модельдер. Тұрақсыз ядролар физикасы. Радиоактивтілік құбылысы. Радиоактивтілік түрлері. Сәулеленудің затпен өзара әрекеттесуі. Ядролық реакциялар. Ауыр ядролардың бөліну реакциялары. Термоядролық синтез. Қолданбалы ядролық физика негіздері. Элементар бөлшектер ұғымы. Элементар бөлшектер физикасының негізгі заңдары. Элементар бөлшектерінің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электромагниттік тербелістер мен толқындардың физикасы
    Несиелер: 5

    Тербелістер мен толқындардың сипаттамалары. Бір еркіндік дәрежесі бар жүйенің ажырамас гармоникалық тербелісі. Тербеліс жүйесінің фазалық портреті. Тұтқыр орта диссипативті жүйедегі еркін тербелістер. Құрғақ үйкелісі бар жүйеде сұйықтықтың дірілдеуі. Жиілікті еріксіз тербелістер. Әртүрлі осцилляторлар (осцилляторлар) сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орта мектепте физикадан демонстрациялық экспериментті ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Физиканы оқыту кезіндегі оқушылардың танымдық іс-әрекетінің даму мәселелері. Физика сабағында танымдық іс-әрекетті белсендіру тәсілдері мен құралдары. Демонстрациялық физикалық эксперименттің әдістемесі мен техникасы. Қазіргі сахнада қолданылатын физикалық құбылыстар мен әсерлер. Құбылыстар мен әсерлерді зерттеу бойынша іс-шаралар жоспарын әзірлеу. Проектор өз қолдарымен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби орыс тілі
    Несиелер: 5

    Лексиканың кейбір ерекшеліктері. Қазақ тілінің фонетикалық, орфографиялық, лексикалық және грамматикалық ережелері. Сөйлеу стильдерінің қызметтік ерекшеліктері, ауызша және жазбаша қатынастың жанрлары және формалары. Ресми-ісжүргізу стилінің терминологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Атом және атом ядросының физикасы
    Несиелер: 5

    Атом ядросының құрамы және негізгі қасиеттері, ядролық күштер, ядролық модельдер, тұрақсыз ядролар, ядролық реакциялар, дозиметрия негіздері, элементар бөлшектер физикасының элементтері. Заттың конденсацияланған күйі, кристалды торлардың типтері, қатты денелердің жылу және электр қасиеттері, қатты денелердің аймақтық теориясының элементтері, кванттық статистика, кристалдардағы кинетикалық құбылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби-шетел тілі
    Несиелер: 5

    Жиындар теориясының негізінде пәндік салаға кіріспе. Математикаға кіріспе. Кәсіби бағытталған шет тілі пәндік феномен ретінде. Математика терминологиясы, ерекшеліктері. Математикалық логикаға, математикалық талдауға және аналитикалық геометрияға кіріспе. Техникалық мәтіндерді аударудың дәрістік сұрақтары. Мақалаларды ағылшын тілінде рәсімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы оптика
    Несиелер: 5

    Оптиканың әртүрлі бөлімдеріне қатысты физикалық құбылыстардың кең ауқымы қарастырылады. Дифракциялық торлар, интерферометрлер, микроскоптар, рефрактометрлер сияқты оптикалық және оптикалық-электрондық жүйелер мен құрылғылардың жұмыс істеу теориялары мен принциптерінің негіздері; оптикалық жүйелердің негізгі сипаттамалары, типтері мен модельдері. Қолданбалы оптика курсында оптиканың түрлі бөлімдеріне жататын физикалық құбылыстар шеңбері қарастырылған. Оптикалық және оптикалық-электрондық жүйелер мен аспаптар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық электроника
    Несиелер: 5

    Математикалық логиканың негізгі ұғымдары мен заңдары. Алгебралық өрнектердің қалыпты формалары. Сандық электрониканың логикалық элементтері. Сандық құрылғыларды талдау және синтездеу. Сандық электрониканың негізгі құрылғылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Оптиканың әртүрлі бөлімдеріне жататын физикалық құбылыстар: Фотометрия. Электрмагниттік Жарық теориясы. Жарық толқындарының интерференциясы. Жарық дифракциясы. Жарық поляризациясы. Сәулеленудің затпен өзара әрекеттесуі. Дисперсия, жұтылу, жарықтың шашырауы. Сәуле шығару түрлері. Жылулық сәуле шығару және оның сипаттамалары. Оптикалық құбылыстарды математикалық сипаттаудың негізгі принциптері; оларды практикалық қолдану мысалдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радиоэлектроника бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Радиоэлектроника құрылғыларының жартылай өткізгіштері, классификациясы, жұмыс принципі. Жартылай өткізгіш диодтар, стабилитрон. Транзисторлардың, тиристорлардың сипаттамалары және жұмыс принципі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі физикалық эксперимент техникасы
    Несиелер: 5

    Орта мектепте физиканы оқыту бойынша демонстрациялық эксперимент. Бағдарламалық құралдар және олардың Физиканы оқытудағы қолданылуы. Түрлері проекцияда. Проекциялау құрылғысы. Оптикалық аспаптар. Қоректендіру көздері және өлшеу аспаптары. Физикалық білім беруде оқытудың заманауи әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    Физикалық процестерге ғылыми бақылау жүргізу кезінде теориялық білімдерін көрсетеді, теориялық және эксперименттік нәтижелердің нәтижелерін талдайды, практикалық міндеттерді шешеді және оларды бағалайды; қойылған міндеттерді бағалайды және оларды шет, мемлекеттік тілде оқу-әдістемелік материалды беруді жақсарту үшін түсіндіреді.

  • Код ON6

    Физиканың негізгі заңдарын, радиоэлектроника құрылғыларының жұмыс істеу принциптерін, физиканың теориялық және практикалық бөлімдері: механика, ядролық физика, электромагниттік ауытқулар физикасы, оптика, электродинамика, атомдық физика, кванттық физика және салыстырмалық теориясы арасындағы өзара қарым-қатынастар туралы біледі; тәжірибеде қолданылатын физикалық құрылғылармен эксперименталды жұмыс істеу қабілеті бар.

  • Код ON3

    Өзінің кәсіби қызметінде табысты қолдану үшін оқытудың қазіргі заманғы әдістерін бағалайды; оқу орнының бәсекеге қабілеттілігін арттырады, білім беру бағдарламаларына тұрақты қабылдауды қамтамасыз етеді; жеке және педагогикалық қызметкерлердің көшбасшылық әлеуетін табысты және тиімді іске асырады.

  • Код ON4

    Алынған теориялық базаны ғылым мен білімнің қазіргі дамуының өзекті мәселелерімен еркін байланыстырады; математикалық құралдар арқылы физикалық процестерді өз бетінше сипаттайды; жоғары математиканың негізгі теоремаларын және бекітілуін қол жетімді түрде түсіндіреді; математикалық есептерді шешудің ең оңтайлы жолдарын таңдайды; физикалық құбылыстарды толық талдау үшін алынған білімнің құрылымдалған тізбегін құрастырады.

  • Код ON10

    Мектеп курсының математикалық және физикалық есептерін шешу әдістері туралы түсініктері бар; сыныптан тыс жұмыс түрлерін анықтайды; сыныптан тыс жұмыстарды дайындау және өткізу барысын жобалайды. Әртүрлі өзара байланыстарды анықтайды; шетелдік және отандық ғылыми әдебиеттерді зерттеу арқылы білім беру сауаттылығын арттыру үшін қолданбалы міндеттерді шешудің озық әдістері мен тәсілдерін жасайды.

  • Код ON12

    Оқу және тәрбие міндеттерін тұжырымдайды, педагогикалық үдерістегі іс-әрекеттің барабар түрлерін, нысандары мен әдістерін таңдайды; өзара іс-қимылдың заманауи түрлері мен әдістері негізінде білім алушылардың отбасымен қарым-қатынас орнатады.

  • Код ON5

    Педагогикалық қызметке табысты енгізу үшін заманауи дидактикалық-әдістемелік әдістерді талдайды; өзінің кәсіби қызметінде тиімді пайдаланылуы мүмкін әртүрлі математикалық шешім әдістерін суреттейді; теориялық материалды беруді жақсарту үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолданады.

  • Код ON1

    Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы білімді, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлін, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы Тараптардың құқықтық мүдделерін, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайларын, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсерін еркін меңгерген; өзінің кәсіби қызметінде қазіргі заманғы қоғамның бәсекеге қабілеттілігі, прагматизм, өзара түсіністігі, төзімділігі мен демократиялық құндылықтары басымдықтарында өзінің азаматтық ұстанымын қорғайды.

  • Код ON7

    Қоршаған әлемдегі физикалық процестерді сипаттайды; физикалық және механикалық процестердің негізгі заңдылықтарын түсіндіреді, радиоэлектрониканың негізгі сызбаларын талдайды; физикалық және механикалық процестерге ғылыми бақылау жүргізеді, теориялық және эксперименттік нәтижелерді , практикалық тапсырмаларды шешуді және оларды бағалауды талдайды.

  • Код ON11

    Қарапайым математика, математикалық сауаттылық негіздері, физикалық және математикалық есептерді шешу практикумы пәндері бойынша жаңартылған оқу бағдарламасына сәйкес педагогикалық тәсілдер мен оқу материалдарын еркін таңдайды; оқыту мақсаттарына жету үшін критериалды бағалау жүйесін таңдайды.

  • Код ON2

    Мектеп оқушыларының анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы құрылымының негізгі ерекшеліктері туралы; педагогиканың ғылым және құралдар, формалар және оқу процесін ұйымдастыру тәсілдері (математика және физика) ретінде мәні мен ерекшеліктері туралы; оқытудың инклюзивті бағыты үшін оқу жоспарын құру әдістері туралы түсінікке ие.

  • Код ON8

    Қолданбалы есептерді шешудің математикалық моделін құру үшін өзекті әдістерді қолданады; өзінің теориялық және практикалық білімдерін толықтыру үшін шет және мемлекеттік тілдердегі қазіргі заманғы физика-математикалық әдебиеттерді зерделейді.

  • Код ON13

    Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады.

  • Код ON14

    Мектеп курсының математикалық және физикалық есептерін шешу әдістері туралы түсініктері бар; сыныптан тыс жұмыс түрлерін анықтайды; сыныптан тыс жұмыстарды дайындау және өткізу барысын жобалайды. Әртүрлі өзара байланыстарды анықтайды; шетелдік және отандық ғылыми әдебиеттерді зерттеу арқылы білім беру сауаттылығын арттыру үшін қолданбалы міндеттерді шешудің озық әдістері мен тәсілдерін жасайды, білім берудің өзекті міндеттерін шешуде және мәселелерді әзірлеуде зерттеудің әдіснамалық негіздері мен теориялық, эмпирикалық әдістерін қолдану негізінде білім беру ортасына ғылыми зерттеулер жүргізе алады.

6B01502.1 6B01502.1-Математика-Физика
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Математика-Физика
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Математика-физика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01502 Математика-Физика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01502 Математика және физика
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B009 Математика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top