Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01502 Математика және физика в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі ғылыми жетістіктерді талдауға және бағалауға қабілетті; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл стратегиясын қалыптастырудың негізгі тәсілдерін біледі; қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын құрудың білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді; құқық, экономика, экология ұғымдарының негізгі категориялары мен ұғымдарына сүйенеді.
  • Есептерді шешуге қажетті қарапайым және есептеу математикасы бойынша білімі мен түсінігін көрсетеді.
  • Функцияларды дифференциалдау және интегралдау саласындағы алған білімдеріне сүйене отырып, жиындардағы амалдарды қамтиты теңдіктерді дәлелдеуде қатарлар мен жиындар теориясының негізгі ұғымдары мен заңдарын қолданады.
  • Бөлшектерді анықтау және наносекундтық электроника бойынша кәсіби білімін көрсетеді. Қазіргі физиканың даму тарихын және негізгі ережелерін адам қызметінің басқа салаларында қолданады.
  • Көптеген айнымалы функцияларды дифференциациялау және зерттеу құзыретті. Векторлық алгебраның типтік есептерін, түзулер мен жазықтықтар теориясын, қисық және екінші ретті беттер теориясын шешу дағдыларына ие.
  • Оптиканың, кванттық және атомдық физиканың негізгі теориялық аспектілерін қолдана отырып, математика мен физикадан терең білімін көрсетеді.
  • Студенттердің әртүрлі жас топтарын және қазіргі педагогика ғылымының тенденцияларын ескере отырып, инновациялық технологияларды қолданады.
  • Жиындар мен графтар туралы білімі мен теориясын көрсетіп, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың классикалық есептерін шешуде қолданады.
  • Математиканың әр түрлі әдістерін қолдана отырып мәтіндік есептерді шығару және есептерді шешу жолдарын, соның ішінде стандартты еместерді табу үшін талдау және синтездеу дағдылары бар.
  • Оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі ережелері мен әдістерін білу; - оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудағы ең маңызды ережелер туралы білімді меңгеру; - критериалды бағалау бойынша жалпы әдістемелік ұсыныстарды меңгеру; - инклюзивтік педагогиканың мамандық бойынша басқа пәндермен талдауға қабілетті.
  • Білім беруде педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырып, оқушылардың даму динамикасын оқыту мен тәрбиелеудің жеке процесін талдай біледі; білім беруді ұйымдастырудың педагогикалық процесін бақылап, мұғалімдердің жұмысын басқара біледі.
Top