Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01502 Математика және физика в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Пәндер

  • Математикалық анализ-І

    Пәннің мақсаты – шексіз айнымалыларды талдау арқылы айнымалыларды зерттеудің негізгі ұғымдары мен әдістерін енгізу. Пән нақты сандардың қасиеттерін, бір айнымалысы бар функцияны дифференциалдау, шектер теориясын оқуға бағытталған, қолданбалы есептерді шығару үшін осы курстың әдістерін қолдана білу дағдысы қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Есептеу математикасы

    Пәннің мақсаты жүйелік талдау мен басқарудың қолданбалы есептерін, есептеу математикасының есептерін шешу үшін математикалық әдістерді қолдануға бағытталған. Есептеу математикасының әдістерін жүзеге асыру алгоритмдерін құрастыру дағдылары, компьютерлік математикалық жүйелердің құралдарын пайдалану дағдылары бар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық және интегралдық есептеулер

    Пәннің мақсаты - оқу барысында математикалық анализ, еселік интеграл, өріс теориясының элементтерін қолдана отырып, дәлелдеу әдістерінің негізгі ұғымдары, теоремалар мен қорытындылар және есептеулердің практикадақарастыру. Пәннің ғылымдағы орны мен рөлі, модельдеуді қолдану негізінде есептерді талдау, пәндік білімдерді кіріктіру жолдары сипатталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Элементар математика

    Пәннің мақсаты – параметрі бар сызықтық теңдеулер мен теңсіздіктерді, рационал, бөлшек рационал және иррационал теңдеулер мен параметрі бар теңсіздіктерді оқу. Параметрлері бар трансценденттік теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу және бастапқы шарттары бар есептерді шығару үшін әртүрлі әдістерді қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау-II

    Пәннің мақсаты бір айнымалысы бар функцияның интегралдық есептеулерінің теориялық негіздерін зерттеу болып табылады. Бұл пән интегралдарды есептеудің әртүрлі әдістерін зерттейді, анықталмаған және анықталған интегралдардың қасиеттерін, геометрия және механика есептерін шешуде бірінші және екінші текті әдеттен тыс интегралдарды пайдалану жолдарын қарастырады, әрбір нақты жағдайда тиімді шешу әдісін таңдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экономикалық теория және кәсіпкерлік негіздері/ Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет/ Экология/ Тіршілік қауіпсіздігі/ Ғылыми зерттеу әдістері)

    Бұл модуль студенттердің экономикалық-құқықтық және экологиялық саладағы теориялық білімдерін, студенттердің құқықтық және экологиялық сауаттылығын арттыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Тіршілік қауіпсіздігі және экологиялық қауіпсіздік мәселелерін шешуге, сыбайлас жемқорлықтың көріну нысандарын зерделеуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған мәселелері қаралады. Осы модульді зерделеу бағыттарының бірі студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру, кәсіби қызмет саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру негіздері мен жүргізу әдістеріне оқыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фурье түрлендірулері

    Пәннің мақсаты – көптеген реттіліктер, шектер мен функциялар туралы негіздерді, сонымен қатар олардың қолданылуын зерттеу. Студенттердің логикалық ойлау қабілеті мен математикалық мәдениеті қалыптасады, математиканы оқып, әрі қарай зерттеу жұмыстарын жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    «Оқушылардың физиологиялық дамуы» пәні балалар ағзасының жас ерекшеліктері мен даму заңдылықтарын, функцияларын зерттейді. Бұл пән болашақ мұғалімдерге салауатты өмір салтын қалыптастыру жолдары туралы мағлұмат береді. Пәнді оқу барысында балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктерін, сонымен қатар физиологиялық функциялардың педагогикалық әсерге жауап беру ерекшеліктерін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    «Педагогика» пәні болашақ мұғалімдерде педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінікті қалыптастырады. Заманауи педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін білу жүйесін, білім беру парадигмасын, білім берудің жаңа стандарттарын өзгерту жағдайында оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика тарихы

    Пәннің мақсаты осы пәнді оқу арқылы оның басқа пәндермен байланысын, технологияның дамуын және қоғамның әлеуметтік-экономикалық жағдайындағы орнын зерттеуге бағытталған. Бұл пән ғылымның, техниканың және технологиялық ақпараттар ағынының дамуындағы физиканың орнын қарастырады, жеке тұлғаның озық дамуының идеялары мен болашағын тұжырымдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Матрицалар теориясы

    «Матрицалар теориясы» пәнінің мақсаты матрицалық теория саласында әртүрлі басқа пәндерде, сондай-ақ әртүрлі қолданбалы есептерді шешуде қолдануға қажетті берік теориялық білімді қалыптастыру, матрицалық теорияны зерттеу және оның дифференциалдық теңдеулер теориясына, математикалық экономикаға және ықтималдықтар теориясына қолданылуы болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Алгебра және сандар теориясы

    Пәннің мақсаты - студенттерді сандар теориясының ұғымдарымен және әдістерімен, сызықтық алгебралық жүйелерді зерттеудің іргелі әдістерімен, шекті өлшемді векторлық кеңістіктер теориясымен және олардың сызықтық түрлендірулерімен таныстыру. Бұл пән алгебра саласындағы білімді жүйелеуге, болашақ математика мұғалімінің негізгі алгебралық ұғымдар мен әдістерді меңгеру қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Механика

    Пәннің мақсаты- студенттерді механиканың негізгі ережелерінің ұғымдарымен, заңдарымен және әдістерімен таныстыру. Бұл пән статиканың, механиканың, кинематиканың, динамиканың, энергияның механикалық жұмысқа айналуының, материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің қозғалысының негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдерін оқып үйренуге, сондай-ақ алған білімдерін механикадағы есептерді шешуде қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология

    «Жалпы психология» пәні студенттерде психикалық қызметтің жалпы заңдылықтары, базалық категориялар, психологиялық ғылымның іргелі теориялары мен негізгі әдістері туралы білімнің тұтас жүйесін дамыту, психологияның негізгі әдіснамалық ұстанымдары, отандық, шетелдік психологиялық теориялар, танымдық процестердің ерекшеліктері, психикалық күйлер, жеке қасиеттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    «Білім берудегі менеджмент» пәнінің мақсаты студенттердің білім беру жүйесінің құрылымындағы менеджменттің теориялық негіздерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу студенттің білім беру саласындағы басқарудың негізгі қағидаттарын, әдістері, пайдалану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді, бұл өз кезегінде болашақ педагогтардың кәсіби қасиеттерін арттыруға мүмкіндік беріп, олардың кәсіби өсуіне көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    «Бағалаудың өлшемдік технологиялары» пәнін оқу барысында критерий, бағалау, білім беру нәтижелері ұғымдарының мәні, бағалау критерийлері негізінде студенттерді оқыту нәтижелері туралы объективті ақпарат алу, білім беру қызметтерінің сапасын арттыруға ықпал ететін объективті, ашық бағалау жүйесін дамыту, өз бетінше оқыту дағдыларын, студенттердің бағалау бойынша жауапкершілігін арттыру үшін жағдайлар жасауды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие жүйесінің негіздерін, болашақ мамандардың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін дамытуды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Пәннің мақсаты қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен анықтамалары, бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлерін интегралдау әдістері. Бұл пәнді оқу қарапайым дифференциалдық теңдеулермен жұмыс істеу дағдыларын және жеке туындылары бар қарапайым теңдеулерді интегралдау әдістерін қалыптастырады. Жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кездесетін нақты дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешудің тиімді әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Молекулярлық физика және термодинамика

    Пәнді меңгерудің міндеттері студенттерде бөлшектердің көп мөлшерінен тұратын физикалық жүйелерді сипаттаудың негізгі әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру, термодинамикалық заңдар туралы білімдерін кеңейту, осы заңдар мен олардың қолданылу шегі туралы түсініктерін тереңдету, жоғары математика аппаратына сүйене отырып, студенттердің жалпы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттерге ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмысты ұйымдастырудың негізгі білімдерін, біліктері мен дағдыларын игеруге, осы санаттағы балалармен жұмысты іске асырудың практикалық құралдарын меңгеруге, сондай-ақ Қазақстан мектептерінде инклюзивті білім беруді енгізудің тиімділігін бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электродинамика

    Бұл пәнді оқу барысында электродинамиканың негізгі теориялары мен зерттеулерін жасау, идеяларды ассимиляциялау және оларды нақты есептерді шешуде жүзеге асыру дағдылары қалыптасады. Пән электродинамиканың теориялары мен мәселелерін, соның ішінде электростатиканың терең сезімталдығын, Максвелл қасиеттерін, электромагниттік толқындарды және оптиканы зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық геометрия

    Пәннің мақсаты - оқушылардың геометриялық білімін қалыптастыру, қосымшаларда қолдануға арналған классикалық математикалық аппаратты меңгеру, логикалық ойлау және математикалық есептерді шығара білу. Бұл пән аналитикалық геометрия терминдерін есептер шығаруда қолдану, сонымен қатар түзу, нүкте және бет сияқты геометриялық объектілерді модельдеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру үшін жоғары математиканың келесі деңгейіне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулердің қосымша тараулары

    Пәннің мақсаты - негізгі ұғымдарды қарастыру және дифференциалдық теңдеулердің қосымша бөлімдерін, бірінші және жоғары ретті теңдеулердің жекелеген түрлерін интегралдау әдістерін анықтау. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен жеке туындылары бар қарапайым теңдеулерді интегралдаудың сапалық әдістерімен жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. Жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кездесетін нақты дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешудің тиімді әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қатты дене физикасы

    «Қатты дене физикасы» пәнін оқу қатты дене физикасының негізгі ережелерін, кристалдардың құрылымының ерекшеліктерін, қатты денелердің қасиеттерін түсіндіруде симметрияның атқаратын рөлі туралы және студенттердің жүйелі түсінік. Бұл пән материалдардағы ақаулардың әртүрлі түрлерін және қатты денелердің қасиеттерін қалыптастырудағы ақаулардың рөлін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Салу есептері

    Пәннің мақсаты- геометрияның негізгі теориялық түсініктері мен фактілерін, құрылысқа арналған геометриялық есептерді шығару әдістерін оқып үйрену. Планиметрияның мектеп курсының теориялық негіздерін меңгеру және алған білімдерін салуға арналған әртүрлі есептерді шешуде қолдана білу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оптика және кванттық физика

    Пәннің мақсаты – жарықтың таралу заңдылықтарымен және оның затпен әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстардың негіздерін зерттеу. Бұл пән толқындар мен процестер арасындағы байланыстар мен заңдылықтарды зерттеуге, толқындық және тербеліс құбылыстары және олардың оптикамен байланысы туралы білімді қалыптастыруға, оптикалық бейнелердің геометриялық теориясымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электр және магнетизм

    Пәннің мақсаты - көзге көрінбейтін электр зарядтарының өзара әрекеттесуінің негізгі принциптері, өткізгіш материалдардың және токтардың магнит өрістерінің пайда болуы. Бұл пән электр магнит өрістерінің табиғатын, көрінбейтін электр зарядтарының өзара әрекеттесуінің негізгі принциптерін және магнит өткізгіштердің өздерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Радиоэлектроника

    «Радиоэлектроника» пәнін оқу берілген шарттарға сәйкес жартылай өткізгіш құрылғылар мен типтік электрондық каскадтардың параметрлерін анықтауға бағытталған; күшейткіш каскадтардың қарапайым есептерін жасау, түзеткіш құрылғыларды есептеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Физиканы оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты студенттерді физиканы оқыту бойынша теориямен және әдебиеттермен таныстыру. Бұл пән болашақ мұғалімдерді кәсіби іс-әрекетке дайындауға, осы пәнді оқытудың негізгі әдістері мен әдістерін меңгеруге, заманауи педагогикалық технологиялардың негіздерін, оқытудың жаңа стратегияларын қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты – мектепте математиканы оқыту процесінде туындайтын оқу-әдістемелік мәселелерді кәсіби шешу үшін студенттерге қажетті білім мен дағдыларды беру. Бұл пән математика курсында дидактиканы меңгеруге, жалпы әдістемелік идеяларды, ережелер мен ұсыныстарды әзірлеуге және осы білімді мектеп математика курсының нақты тақырыптарын меңгеру үшін қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп геометрия есептерін шешу практикумы

    Бұл пәнді оқу барысында евклид геометриясының негіздері, кеңістіктік, логикалық, алгоритмдік ойлау; аксиомалар жүйесін пайдалана отырып, математикалық құрылымдарды талдауды, математиканың негізгі идеялары мен әдістерін сипаттайды; геометрия негіздерін оқытудың негізгі әдістері бойынша есептер шығарады, байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамытады, құрастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп математика курсындағы қолданбалы есептер

    Пәннің мақсаты - мектеп математикасының негізгі бөлімдерін оқып үйрену, кәсіби стандартты емес тапсырмалардың математикалық модулін құру қабілеті қалыптасады, тапсырмаларды орындау кезінде әдістердің ерекшеліктерін салыстырады, ойлауға қажетті практикалық тапсырмаларды меңгереді және оның дәйектілігін арттырудың тиімді әдістерін пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Функционалдық сауаттылық және логика

    Бұл курста білім алушылардың функционалдық сауаттылығы және көшбасшылық қабілеті артады; мағыналарды ажырата алады; топтен жұмыс істеуге құзіретті болады; білім білік дағды деңгейлері көтеріледі; өз ойын еркін айтып, дәлелдеп жеткізуге төселеді; өмірдегі жағдайлар мен құбылыстарға деген көзқарастары өзгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Олимпиада есептерін шешу

    «Олимпиада есептерін шешу» пәнін оқу әртүрлі деңгейдегі математикалық есептерді, есептеу алгоритмін шешуге бағытталған; олимпиада мәселелерін және күрделілігін жоғарылатуды қарастырады; стандартты емес есептерді шешу кезінде логикалық ойлау және алгоритмдік мәдениет қалыптасады, оның жүйелілігін арттыру үшін тиімді әдістерді қолданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызба геометриясы

    Пәннің мақсаты – жазықтықта кеңістіктік фигуралардың кескіндерін (сызбаларын) салу әдістері. Бұл пәнді оқу барысында алған білімдерін кейінгі пәндердің оқу материалын меңгеруде, сонымен қатар кәсіптік қызметте пайдалана білу дағдысы қалыптасады. Техникалық бұйымдарды бейнелеу, сызбалар жасау, ақпаратты графикалық көрсету үшін сәйкес құралдарды қолдану және техникалық шарттарды жасау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп физикасының оқу эксперименті

    Бұл пәнді оқу барысында эксперименттің барлық негізгі кезеңдерін оқыту мәселелері қарастырылды. Пән жабдықты көрсету мүмкіндігімен механика, молекулалық физика, оптика, энергетика және магнетизм, кванттық механика және электродинамика сияқты физика салаларында эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу әдістемесін қамтиды. Қауіпсіздікке ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Радиациялық физика

    Бұл пән радиациялық физика саласындағы кең ауқымды мәселелерді шешудің заманауи ғылыми технологияларының ұсынысы бойынша болашақ мамандарда теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруды зерттейді. Студенттерге радиотолқындардың сәулелену көздері, олардың әртүрлі орталарда таралуы, толқындардың заттардың өзара әсері мен жұтылуы туралы мағлұмат беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элемантарлық геометрия

    Пәннің мақсаты – математиканың мектеп курсының және осы пәннің университеттік курсының әрбір бөлімінің ұғымдарын зерттеу және негізгі теоремаларын тұжырымдау. игерген білімдерін логикалық және жүйелі түрде көрсетеді, тұжырымдарды дәлелдеу және есептерді шығару кезінде геометриялық түрлендірулердің негізгі әдістерін қолданады; геометриялық білімдерін өмірде туындайтын есептерді шешуде қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Графтар теориясы

    Бұл пәнді оқу – математика, физика, химия, байланыс теориясы, электротехника, сәулет, операциялық зерттеулер, генетика және психология сияқты адам қызметінің көптеген салаларында кең практикалық қолданысы бар математиканың бір саласы. График теориясы кибернетиканың математикалық аппаратының маңызды бөліктерінің біріне, дискретті математиканың тіліне айналады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп эксперименттерінің технологиясы

    Бұл пәнді оқу барысында эксперименттің барлық негізгі кезеңдерін оқыту мәселелері қарастырылды. Тәжірибелер физиканың механика, молекулалық физика, оптика, энергия және магнетизм, кванттық механика, электродинамика сияқты бөлімдерінің ұсынысы бойынша ұсынылады. Ол демонстрациялық эксперимент жүргізу әдістемесі мен техникасын зерттейді. Мектептің физикалық жабдықтарының түрлерін жіктейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дискретті математика және математикалық логика

    Пәннің мақсаты - студенттерді дискретті математиканың негізгі бөлімдерімен таныстыру. Бұл пән жиындар теориясын, комбинаториканы, графиктер теориясын, кодтау теориясын зерттейді. Тәжірибелік есептерді шешу дағдыларын меңгереді, сол арқылы логикалық және интеллектуалдық ойлау және талдауда математикалық әдістерді қолдану білімдері мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Пәннің мақсаты – мектептегі математика курсында ықтималдықтар теориясының есептерін шешуде студенттердің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Бұл пән мектепте алынған ықтималдықтар теориясы бойынша есептерді шығару дағдыларын бекітуге бағытталған. Логикалық ойлауын дамытады, сонымен қатар комбинаторика есептерін шешу әдістерін зерттейді, мәліметтерді кесте, диаграмма, график түрінде беруді біледі, математикалық статистикада есептерді қоюды және шешуді біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математикалық есептер шешу практикумы

    Бұл пән ғылыми математиканың мектеп математика курсымен байланысын зерттейді, математикалық есептерді шешудегі теңдеулер мен теңсіздіктерді, классикалық теңсіздіктерді, параметрлік есептерді, мәтіндік есептерді, қозғалыс есептерін, кәсіби іс-әрекеттегі алгебралық есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен әдістерін, стандартты және стандартты емес есептерді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Атомдық физика

    Пәннің мақсаты – атомдық физиканы оқыту әдістемесін зерттеу. Атомдық физиканың, элементар бөлшектердің, циклдің басқа пәндерімен кешеннің тәжірибелік техникасы мен терминологиясын оқу дағдысы бар. Пән жаңа кеңістік-уақыт аймағының типтік физикалық құбылыстарын қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі ғылыми жетістіктерді талдауға және бағалауға қабілетті; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл стратегиясын қалыптастырудың негізгі тәсілдерін біледі; қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын құрудың білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді; құқық, экономика, экология ұғымдарының негізгі категориялары мен ұғымдарына сүйенеді.
  • Есептерді шешуге қажетті қарапайым және есептеу математикасы бойынша білімі мен түсінігін көрсетеді.
  • Функцияларды дифференциалдау және интегралдау саласындағы алған білімдеріне сүйене отырып, жиындардағы амалдарды қамтиты теңдіктерді дәлелдеуде қатарлар мен жиындар теориясының негізгі ұғымдары мен заңдарын қолданады.
  • Бөлшектерді анықтау және наносекундтық электроника бойынша кәсіби білімін көрсетеді. Қазіргі физиканың даму тарихын және негізгі ережелерін адам қызметінің басқа салаларында қолданады.
  • Көптеген айнымалы функцияларды дифференциациялау және зерттеу құзыретті. Векторлық алгебраның типтік есептерін, түзулер мен жазықтықтар теориясын, қисық және екінші ретті беттер теориясын шешу дағдыларына ие.
  • Оптиканың, кванттық және атомдық физиканың негізгі теориялық аспектілерін қолдана отырып, математика мен физикадан терең білімін көрсетеді.
  • Студенттердің әртүрлі жас топтарын және қазіргі педагогика ғылымының тенденцияларын ескере отырып, инновациялық технологияларды қолданады.
  • Жиындар мен графтар туралы білімі мен теориясын көрсетіп, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың классикалық есептерін шешуде қолданады.
  • Математиканың әр түрлі әдістерін қолдана отырып мәтіндік есептерді шығару және есептерді шешу жолдарын, соның ішінде стандартты еместерді табу үшін талдау және синтездеу дағдылары бар.
  • Оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі ережелері мен әдістерін білу; - оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудағы ең маңызды ережелер туралы білімді меңгеру; - критериалды бағалау бойынша жалпы әдістемелік ұсыныстарды меңгеру; - инклюзивтік педагогиканың мамандық бойынша басқа пәндермен талдауға қабілетті.
  • Білім беруде педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырып, оқушылардың даму динамикасын оқыту мен тәрбиелеудің жеке процесін талдай біледі; білім беруді ұйымдастырудың педагогикалық процесін бақылап, мұғалімдердің жұмысын басқара біледі.
Top