Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Дене шынықтыру және спорт в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық қасиет пен инновациялық әрекет дағдысын қалыптастыру мәселлерін қарастырады. Көшбасшының өз қызметінің құрылымына инновациялық үдеріс нәтижесінде туындаған өзгерістерді енгізу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Тірі ағзаның, әртүрлі деңгейдегі ұйымдар экожүйесінің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын қарастырады. Тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздерін, тіршілік қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін және техникалық құралдар мен технологиялық үдерістердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің шығармашылық өмірбаянын, оның әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектептегі дене шынықтыру сабақтарында жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 6

    Онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар мен ағза жүйелерінің қызметін, оның өсуі мен дамуына қарай, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшелігін зерттейді. Балалар мен жасөспірімдердің гигиенасын қарайды педагогиканы оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, оқушылардың күн және демалыс тәртібі, балалардың тамақтануы, балалар мекемелерін жабдықтау, жоспарлау және абаттандыру бойынша ғылыми негізделген гигиеналық ұсыныстармен қаруландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия және спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 6

    Кинезиология және динамикалық морфология принциптерінің негізінде адамның ішкі органдарының сыртқы пішіні мен құрылысын зерттейді. Жасушалардың, тіндердің, ағзалардың және ағзаның жүйелерінің, тірек-қимыл аппаратының және бұлшықеттердің құрылымын, олардың түрлерін, қызметтерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушының даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Таңдап алған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 8

    Таңдаған спорт түрлері бойынша іріктеудің, дайындаудың және жарысты өткізудің жалпы және ерекше ерекшеліктерін ашады. Болашақ жаттықтырушының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруды қарастырады. Оқу-жаттығу процесінің ерекшеліктерін, қабілеттерін, мүдделері мен міндеттерін ескере отырып, шұғылданушыларға педагогикалық әсер ету тәсілдерін таңдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Спорттық медицина
    Несиелер: 5

    Спортшылар ағзасының функционалдық жағдайын ашады. Спорттағы медициналық қалпына келтіру құралдарын зерттейді. Спорттық жарақаттану түрлерін және спортшылардың ерекше ауруларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Спорттық гигиена
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спортпен шұғылдану жағдайында гигиеналық нормаларды қамтамасыз етуге және адам денсаулығын сақтауға бағытталған профилактикалық іс-шаралар кешені ретінде спорттық гигиенаны зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жүзу теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жүзудің әртүрлі түрлерін зерттейді. Жүзу техникасы мен оқыту негіздерін; жүзу бойынша сабақ өткізу әдістемесін; халықты дене тәрбиесі мен сауықтыруда жүзу маңызы мен орнын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
    Несиелер: 5

    ХХІ ғасырдағы ДШжС педагогикасының қазіргі тенденциялары мен даму перспективаларын ашады. Тұтас спорттық-педагогикалық үдерістің мәнін, құрылымын және ерекшелігін қарастырады; спорттық ұжымға және жас спортшылардың өзін-өзі тәрбиелеуіне педагогикалық басшылық жасайды; дене шынықтыру мұғалімі мен спорттық жаттықтырушының педагогикалық шеберлігін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шаңғы спортының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Шаңғы спортының даму тарихын, шаңғымен жүру техникасын, оның ұтымды нұсқаларына қойылатын талаптарды, шаңғымен жүру тәсілдерін оқыту құралдары мен әдістерін үйренеді. Сабақтарда шаңғы спорты бойынша оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу негіздерін қарастырады дене шынықтыру ережесі; шаңғы спорты бойынша жарыстар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Гимнастиканың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Гимнастика негіздерін, оның халықтың дене тәрбиесі мен сауықтырудағы маңызы мен орнын ашады. Оның түрлері мен құралдарының жіктелуін; гимнастикалық жаттығуларды оқыту және техника негіздерін қарастырады. Оқу орындарында сабақ өткізудің міндеттері, түрлері, құрылымы мен әдістемесін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қозғалмалы ойындар теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қозғалмалы ойындарды оқыту арқылы жеке тұлғаның дене тәрбиесін қалыптастыруды зерттейді. Ойын ережелерін оқыту әдістемесін ашады. Ойындар өткізу кезінде қауіпсіздік техникасы ережелерін қарастырады; үйлестіру қабілеттерін дамыту және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру әдістемесін қарастырады және тәрбиелеу үдерісінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын қарастырады, жаңартылған орта білім мазмұны аясында тәрбиелеу қағидаларын зерттейді. Болашақ педагогтың өз бетімен білім алу және кәсіби тұрғыда өз-өзін жетілдіруге мүдделілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Емдік дене шынықтыру
    Несиелер: 5

    Емдік дене шынықтыру негіздерін ашады. Зақымданған мүгедектердің бейімделу дене тәрбиесін (АФТ) зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Емдік гимнастика және массаж
    Несиелер: 5

    ЕГ мен массажды спортшы жеке ерекшеліктерін, оның физикалық және ақыл-ой дамуын ескеруге мүмкіндік беретін сүйек-бұлшықет деформациясын түзетудің физиологиялық тәсілдері ретінде зерттейді. бүкіл ағзаға жалпы сауықтыратын әсер ететін уақыт. Массаж түрлерін, оның ағзаға әсер ету қарқындылығын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Футбол теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Футболды оқыту негіздерін ашады; техниканы меңгеру; қозғалыс дағдылары; футбол техникасын орындаудың негізгі элементтеріне оқыту; футболды оқыту әдістемесінің негіздері; спорттық техниканы меңгеру; арнайы техника негіздері. футболдың жеке элементтеріне оқыту үшін жаттығулар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Қазақ (орыс) тілінде дене шынықтыру саласындағы кәсіби маманның жазбаша сөйлеу сауаттылығын, қазіргі қазақ (орыс) тілінің нормалары мен нормалары түсінігін, ФКиС бойынша кәсіби стилинологиясын үйренеді. Дене шынықтыру пәні мұғалімінің коммуникативтік, лингвистикалық, кәсіби, мәдениеттанушылық құзыреттіліктерін қалыптастырады; мәтінде негізгі ақпаратты бөлу, нақты коммуникативтік жағдайлар шеңберінде кәсіби - сөйлеу қарым-қатынасын жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Спорт физиологиясы
    Несиелер: 5

    Организм процестерін, қоршаған ортаның түрлі факторларының физикалық белсенділікке әсерін зерттейді. Спортпен шұғылдану кезінде алмасу үрдістерін реттеудегі организм жүйесінің рөлін, дене белсенділігіне, бұлшық ет қызметінің деңгейінің өзгерісіне түрлі көлемдегі жаттығулар мен тамақтанудың әсерін ашады.Дене шынықтыру жаттығуларының және спортпен шұғылданудың көмегімен әртүрлі аурулардың алдын алу мен емдеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Дене жүктемелеріне ағзаның физиологиялық бейімделуін зерттейді. Дене жаттығуларының физиологиясын ашады. Бұқаралық дене шынықтырудың физиологиялық негіздерін, спортшылардың спорттық жаттығуларын және т. б. қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене шынықтыру және спортты басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру мен спортты басқарудың негізгі әлеуметтік - психологиялық шешу жолдарын зерттейді. Ұйымның персоналмен жұмыс диагностикасын қарастырады. Дене шынықтыру - спорт ұйымының жеке басы мен ұжымының әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Баскетбол теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Баскетболдан оқыту негіздерін; техниканы меңгеруді; қозғалыс дағдыларын; баскетбол техникасын орындаудың негізгі элементтеріне оқытуды; баскетболдан оқыту әдістемесінің негіздерін; спорт техникасын меңгеруді; арнайы білім негіздерін ашады.баскетболдың жеке элементтерін оқыту үшін жаттығулар

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 5

    Қимыл-қозғалыс әрекеттерін оқытудың психологиялық негіздерін ашады; дене тәрбиесіндегі психикалық процестерді дамыту.Спорт психологиясын зерттеудің пәні, міндеттері мен әдістерін; жаттығулар мен жарыстардың психологиялық ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Таңдаған спорт түрін кәсіби жетілдіру 1
    Несиелер: 5

    Таңдап алынған спорт түрінің тарихы мен эволюциясының теориялық білімін, таңдап алынған спорт түріндегі спортшылардың техникалық, физикалық және тактикалық дайындық негіздерін, таңдап алынған спорт түріндегі оқыту әдістемесін қалыптастырады; оқушылардың әртүрлі контингенті бар таңдаған спорт түрінде тәжірибелік сабақтар және сыныптан тыс жаппай спорттық жұмыстар жүргізу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жеңіл атлетиканың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жеңіл атлетика теориясы мен әдістемесін, жеңіл атлетика саласында қажетті білімі мен іскерліктері бар ДШ бойынша білікті мамандар даярлауды үйренеді. Жеңіл атлетикадан оқыту негіздерін, техниканы, қимыл-қозғалыс дағдыларын меңгеруді ашады. Жүгірудің, секірудің және лақтырудың жеке түрлерінің техникасын орындаудың негізгі элементтеріне үйретеді. Жеңіл атлетиканы оқыту әдістемесінің негіздерін қарастырады; спорт техникасын меңгереді; арнайы білім негіздерін. жеңіл атлетиканың жекелеген элементтеріне оқыту үшін жаттығулар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Гандбол теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Гандболды оқыту негіздерін; техниканы меңгеруді; қозғалыс дағдыларын; гандбол техникасын орындаудың негізгі элементтеріне оқытуды; гандболды оқыту әдістемесінің негіздерін; спорт техникасын меңгеруді; арнайы білім негіздерін ашады. гандболдың жеке элементтеріне оқыту үшін жаттығулар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Волейбол теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Волейболды оқыту негіздерін; техниканы меңгеруді; қозғалыс дағдыларын; волейбол техникасын орындаудың негізгі элементтеріне оқытуды; волейболды оқыту әдістемесінің негіздерін; спорт техникасын меңгеруді; арнайы білім негіздерін ашады. волейболдың жеке элементтеріне оқыту үшін жаттығулар

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 6

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби маманның жазбаша сөйлеу сауаттылығын, дене шынықтыру және спорт бойынша кәсіби терминологияны шет тілінде оқытады. Дене шынықтыру пәні мұғалімінің коммуникативтік, лингвистикалық, кәсіби, мәдениеттанушылық құзыреттіліктерін қалыптастырады; мәтінде негізгі ақпаратты бөлу, нақты коммуникативтік жағдайлар шеңберінде кәсіби - сөйлеу қарым-қатынасын жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Таңдаған спорт түрін кәсіби жетілдіру 2
    Несиелер: 8

    Таңдап алынған спорт түрінің тарихы мен эволюциясының теориялық білімін, таңдап алынған спорт түріндегі спортшылардың техникалық, физикалық және тактикалық дайындық негіздерін, таңдап алынған спорт түріндегі оқыту әдістемесін қалыптастырады; оқушылардың әртүрлі контингенті бар таңдаған спорт түрінде тәжірибелік сабақтар және сыныптан тыс жаппай спорттық жұмыстар жүргізу қабілеті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Дене тәрбиесінің жалпы сипаттамасын қоғамдық және педагогикалық құбылыс ретінде, дене тәрбиесімен байланысты, дене тәрбиесінде қолданылатын бөлімдерді оқытады. Спорт саласын спорттың жалпы теориялық-әдістемелік мәселелерін жария ететін қоғамдық және педагогикалық білім ретінде қарастырады.Спорттың әлеуметтік мәнін, оның негізгі функцияларын, түрлері мен қоғамдағы қызмет ету жағдайларын ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Базалық спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі (жаңартылған мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 8

    Денсаулықты қамтамасыз ету факторы ретінде оқыту процесінде базалық спорт түрлерін пайдаланудың теориялық негіздері, жарыс қызметінің ұйымдастырушылық және нормативтік негіздері туралы түсінік қалыптастырады; кәсіби және рекреациялық қызметті жүзеге асыру үшін сабақтар мен спорттық-бұқаралық іс-шараларды жоспарлау және өткізу технологияларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене шынықтыру мен спортта бағдарланған шет тілі
    Несиелер: 6

    Болашақ педагогке дене шынықтыру және спорт терминологиясының ерекшелігін, көптеген терминдердің маңызын білуге және өзінің кәсіби лексикасында сауатты қолдануға мүмкіндік беретін дене шынықтыру мәтіндерін қолдана отырып шет тіліндегі терминологияны оқытады. Нақты коммуникативтік жағдайлар шеңберінде кәсіби сөйлеу қарым-қатынас барысында дене шынықтырудың кәсіби мәдениетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене шынықтыру және Олимпиада ойындарының тарихы.
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спорт эволюциясын ежелгі уақыттан қазіргі күнге дейін зерттейді. Ежелгі дүние, жаңа және қазіргі заман, Кеңес Қазақстанның және қазіргі Егемен Қазақстанның Дене мәдениетінің пайда болуы мен дамуын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балалар-жасөспірімдер және кәсіби спортты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Спортшыларды даярлаудың жоғары нәтижелілігін қамтамасыз ететін негізгі факторларды, көп жылдық даярлықтың ұтымды бағдарламалары және шұғылданушылардың спорт шеберлігі деңгейіне қойылатын талаптар негізінде спорт қызметін жүзеге асыратын мемлекеттік органдар, қоғамдық және өзге де ұйымдар мен мекемелер арасындағы өзара қарым-қатынастардың реттелген жиынтығын білдіретін спорт резервін даярлау жүйесін қарастырады. Халықаралық спорт қозғалысының ерекшеліктерін, әлеуметтік, экономикалық, демографиялық жағдайларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Спорт түрлері бойынша оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Жаттығуларды өткізу жүйесін, спорт түрлері бойынша жаттығу процесін ұйымдастыруды және өткізуді зерделейді. Жаттығу процесінде қолданылатын тиімді әдістерді, арнайы физикалық және техникалық дайындықты үйлестіру әдістемесін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене тәрбиесіндегі критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    12 жылдық білім берудің тұжырымдамалық ережелерін, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру стратегиясын ескере отырып, оқыту нәтижелерін критериалды бағалау жүйесін зерделейді. Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздерін; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін критериалды бағалау жүйесін; тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттіліктердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетігін; оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингіне қойылатын талаптарды ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спортты басқарудың теориялық негіздерін ашады. Дене шынықтыру және спорт саласындағы басқару қызметін; менеджменттің әдіснамалық негіздерін; спорттық ғимараттар мен спорттық іс-шаралар менеджментін оқытады. Спорттық ұйымды басқаруды; қаржылық менеджмент және маркетинг қарастырады. Шетелде спорттық менеджмент сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіби бағытталған мәтінмен жұмыс.
    Несиелер: 6

    Болашақ педагогке спорттық терминологияның ерекшелігін, көптеген терминдердің мағынасын білуге және өзінің кәсіби лексикасында сауатты пайдалануға мүмкіндік беретін дене шынықтыру және спорт бойынша мәтіндерді қолдана отырып терминологияны үйренеді. Нақты коммуникативтік жағдайлар шеңберінде кәсіби сөйлеу қарым-қатынас барысында дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби мәдениетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене мәдениеті мен спортта ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және технологиясы
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми жұмыстың орындалу әдістерін және ғылыми жұмыстың нәтижелерін рәсімдеу тәсілдерін зерттейді. ЖОО-да ОҒЗЖ, СҒЗЖ ұйымдастыру негіздерін, дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау, жазу және рәсімдеу әдістемесін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Таңдаған спорт түріндегі кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру
    Несиелер: 6

    Жаттықтырушы қызметіндегі кәсіби шеберліктің педагогикалық негіздерін ашады; кәсіби шеберлік негіздерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    педагогикалық менеджмент саласындағы білімді, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру дағдысы мен дағдысын меңгерген. бақылау-бағалау материалын әзірлеу, алынған нәтижелерді түсіндіру, барабар өзін-өзі бағалауға ұмтылу және өзін-өзі бақылау, әділдік және объективтілік; компьютерлік технологиялардың көмегімен материалды өңдеу.

  • Код ON8

    педагогикалық ойды, педагогикалық бақылау және оқыту сапасын бақылау әдістерін, өзекті дидактикалық технологияларды дамытуға қабілетті; дене шынықтыру саласындағы негізгі оқу-жаттығуларды практикада қолданады; білім алушыларда әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді. мектепке дейінгі, мектеп жасындағы балалармен дене шынықтыру бойынша оқу сабақтарын өз бетінше өткізеді; сыныптан тыс спорттық-бұқаралық білім алушылармен жұмыс істей білу; Физикалық қабілеттері мен функционалдық жеке ерекшеліктерін ескере отырып, шұғылданушылардың жағдайын түзету үшін қимыл - қозғалыс қызметінің құралдары мен әдістерін дұрыс таңдау; - жарақаттанудың алдын алу жұмыстарын жүргізуге, сабақ барысында зардап шеккендерге алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсетуге қабілетті.

  • Код ON11

    ұйымдастыру және өткізу қабілеті; - дене шынықтыру саласындағы мемлекеттік және қоғамдық басқару органдарының құжаттарын іс жүзінде қолдана алады; - жедел жұмыс жоспарларын жасай алады және олардың бастапқы құрылымдық бөлімшелерде іске асырылуын қамтамасыз ете алады; дене шынықтыру саласындағы есеп пен есептіліктің жеке қаржылық құжаттарын құрастыра алады, Қаржы-шаруашылық құжаттамалармен жұмыс істей алады; дене шынықтыру техникасын қамтамасыз ете алады. сабақ өткізу кезіндегі қауіпсіздік шаралары.

  • Код ON12

    дене шынықтыру және спорт жетістіктері туралы ақпаратты жинау, қорыту және пайдалану әдістері мен құралдарын, халықты спорттық-рекреациялық қызметпен айналысуға тарту жөніндегі үгіт-насихат жұмыстарының тәсілдерін меңгерген; дене шынықтыру және спорт саласында жинақталған ақпаратты пайдаланады. Рухани құндылықтар, патриотизмді тәрбиелеу, девиантты мінез-құлықтың алдын алу, салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін шұғылданушылардың жеке басының ерекшеліктері туралы алған білім; қарым-қатынас тәсілдерін меңгерген және оларды шұғылданушылар ұжымымен және әр индивидууммен жұмыс істеу кезінде пайдалана алады. - дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми жұмыстарды орындайды.

  • Код ON1

    құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді ұғынуға инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие.

  • Код ON7

    қазіргі педагогикалық антропология саласындағы білімді, жоғары кәсіби педагогтердің тәжірибесін зерттеу, жалпылау, тарату және қолдану дағдылары мен іскерліктерін; шығармашылық психологиясы, шығармашылық қызметтің теориялық негіздері саласындағы білімді, кәсіби қызметті қайта құру, білім беруде авторлық жаңашыл идеяларды іске асыру, сыни ойлауға қабілетті болу; нормативтік және құқықтық білім беруді меңгеру.

  • Код ON10

    рекреациялық сабақ түрлері барысында шұғылданушылардың тұлғасын қалыптастыруға, шұғылданушыларды жалпыадамзаттық құндылықтарға тартуға қабілетті; іс - әрекетке қатысу; - өз бетінше ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі үлгідегі мекемелердегі рекреациялық қызмет дене салмағын басқару технологиясын, тамақтану және психикалық жай-күйін реттеу мәселелерін, қалпына келтірумен шұғылданушылардың морфофункционалды, психологиялық және жас ерекшеліктерін қамтитын шұғылданушылардың әртүрлі контингенттері үшін сауықтыру жаттығуларының бағдарламаларын іске асыра алады.

  • Код ON2

    қазақ, орыс, шетел тілдерін, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық Риторика және конфликтология және кәсіби қызмет саласындағы білімді, коммуникация стратегияларын, конструктивті диалог, көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда қарым-қатынас жасай білу, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу.

  • Код ON9

    спорттық жаттығу теориясының қалыптасу тарихы мен эволюциясын, таңдаған спорт түріндегі жаттығудың медициналық-биологиялық және психологиялық негіздері мен технологиясын, дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметтің санитарлық-гигиеналық негіздерін түсінеді; балалар мен жастардың таңдаған спорт түрімен айналысуға уәждемесін қалыптастыруға, спортпен шұғылданушылардың адал бәсекелестігінің моральдық принциптерін тәрбиелеуге қабілетті.; - индивидтің антропометриялық, физикалық және психологиялық параметрлерін анықтау бойынша қазіргі заманғы әдістемелерді пайдалана отырып таңдаған спорт түрінен іріктеу және спорттық бағдарлау жүйесін іске асыруға қабілетті; балалар мен жасөспірімдер спорт саласында және бұқаралық дәрежедегі спортшылармен нақты сабақтардың перспективалық және жедел жоспарлары мен бағдарламаларын жасай алады;; таңдаған спорт түрі үшін өзекті технологияларды меңгерген.

  • Код ON3

    қазақ, орыс, шетел тілдерін, қарым-қатынас технологиясы, педагогикалық Риторика және конфликтология және кәсіби қызмет саласындағы білімді, коммуникация стратегияларын, конструктивті диалог, көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда қарым-қатынас жасай білу, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу.

  • Код ON4

    компьютерлік технологиялар; педагогикалық инноватика, педагогикалық технологиялар саласындағы білімді, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және пайдалану дағдылары мен іскерліктерін меңгерген, жаңашылдыққа қабілетті болу, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, бастамашылық пен еңбексүйгіштікті көрсету.

  • Код ON6

    пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімдерді қолдану дағдылары мен дағдыларын; педагогикалық интеграция теориясы саласындағы білімдерді, педагогикалық міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардан білімді интеграциялау дағдылары мен біліктерін меңгерген, қабілетті болуы дене тәрбиесінің даму тарихын біледі.

6B01402 Дене шынықтыру және спорттық менеджмент
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Дене шынықтыру және спорт мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top