6B01402 Дене шынықтыру және спорт в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдағы әлеуметтік тапсырысына және әлемдік білім беру стандартына сәйкес болашақ дене шынықтыру мұғалімдері мен жаттықтырушы-оқытушыны сапалы кәсіби даярлауды қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
Бакалаврлардың жаттықтырушылық кәсіби қызметі осы пәнге арналған бейіндік болып табылады. «Таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі» пәнін игеру таңдау пәндерін кейіннен зерделеу үшін қажетті негіз болып табылады, оның мазмұны шаңғышы-шабандоздарды оқыту мен оқытудың, жарыстарға төрешілік етудің, жалпы білім беретін мектепте, ЖОО-да, тұрғылықты жері бойынша шаңғы жарысы бойынша сабақтар мен жарыстарды өткізу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз етудің өзекті мәселелерімен байланысты; әр түрлі жыныстағы, жастағы және әр түрлі дайындық деңгейіндегі адамдармен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері; қатысушылардың денсаулық жағдайын бақылау әдістерін игеру, олардың физикалық дамуы мен дене шынықтыруын бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән Қазақстан Республикасының аумағында қолданылатын қаржы жүйесінің жұмыс істеу қағидаттарымен, қаржы құралдарымен және негізгі қаржылық нормативтік-құқықтық құжаттармен танысу негізінде студенттердің экономика және қаржы саласындағы құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық мамандыққа кіріспе және дене шынықтыру тарихы
Мамандыққа кіріспе» студенттерді оқу процесін және қазіргі заманғы ЖОО қызметінің басқа да міндетті түрлерін ұйымдастыру бойынша қажетті ақпаратпен, Қазақстан Республикасындағы жоғары білім беру жүйесінің ерекшеліктерімен, Қазақстан Республикасында дене шынықтыру мамандарын даярлау жүйесінің сипаттамасымен, педагогикалық қызметтің әдіснамалық негіздерімен, дене шынықтыру мұғалімін кәсіби даярлаудың әдістемелік негіздерімен, сондай-ақ спорттық және дене шынықтыру-сауықтыру негіздерімен қамтамасыз етеді. болашақ маманның қызметі қоғам дамуының негізгі негізгі тарихи сәттері, әлемде, сондай-ақ елде дене шынықтыру мен спорттың дамуын айқындайтын; ДШжС –тың тарихи дамуындағы жетістіктері туралы ақпаратты жинау және жинақтау әдістері мен құралдары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мектептегі жеңіл атлетика
Санитарлық-гигиеналық, климаттық аймақтық және ұлттық жағдайларды ескере отырып, мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалармен, ересектермен жеңіл атлетикаға бағытталған дене шынықтыру-сауықтыру сабақтарының негізгі түрлерін жоспарлау және өткізу. Жарақаттанудың алдын алу бойынша іс-шараларды жоспарлау және өткізу және алғашқы медициналық көмек көрсету. Білім алушыларды сауықтыру және дене шынықтыру мақсатында дене белсенділігіне және дене жаттығуларын, гигиеналық және табиғи факторларды үнемі қолдану қажеттілігі негізінде салауатты өмір салтын қалыптастырудың құралдары мен әдістерін қолдану; әртүрлі біліктіліктегі балалар, жасөспірімдер, ересектер мен спортшылар үшін жеңіл атлетикадан жарыстар ұйымдастыру және өткізу;
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеңіл атлетика
Жеңіл атлетиканың теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздері. Жеңіл атлетиканың әлемдік деңгейде, ТМД елдерінде және Қазақстан Республикасында даму тарихы. Жеңіл атлетика түрлерін басқарудың ұйымдық құрылымдары. Жеңіл атлетиканың дамуындағы көкейкескі маселелер, жеңіл атлетиканың түрлеріндегі жаттығуларды үйрету жүйесі мен терминологиясы. Қимыл дағдысы мен және оқу үдерісін жоспарлауды үйрету әдістемесінің негіздері. Жеңіл атлетика түрлерінің техникасын үйрету. Техника түрінің жеке бөлімдерін үйренуге арналған жаттығулар жіктемесі мен олардың таңдалынуы. оқытудағы топтастыру және жаттығу таңдау. Даярлық түрлері. Даярлық кезеңдеріне байланысты спорттық нәтижелерді жоспарлау және болжау. Жеңіл атлетика сабақтарындағы (секіру, лақтыру) техникалық қауіпсіздігі шарасы. Оқу-жаттығу жиындарын және жарыстарын ұйымдастыру және өткізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектептегі гимнастика
студенттердің гимнастиканы оқыту әдістемесімен байланысты білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру және кәсіби қызметте алған білімдерімен, дағдыларымен және дағдыларымен өз бетінше жұмыс істей білу. Гимнастика бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі білім беру және спорт мекемелері үшін дене шынықтыру және спорт жөніндегі маманның қалыптасуына ықпал ету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Гимнастика
Жарыс бағдарламаларымен ережелерінің эволюциясы. Гимнастика түрлерінің даму үдерістері және келешегі. Дене тәрбиесіндегі гимнастиканың алатын орны және рөлі. Қазақстандағы гимнастика дамуының қазіргі күйі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогика
Пән Қазақстан Республикасының құбылмалы әлеуметтік-экономикалық жағдайында студент тұлғасы қалыптасатын тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Тұтас педагогикалық процестің негізгі принциптері мен заңдылықтары; оқу процесін басқарудың формалары мен әдістері; педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас физиологиясы және мектеп гигиенасы
Онтогенездегі ағзаның физиологиялық функцияларының қалыптасуы мен даму процестерін, олардың әр жас кезеңіндегі ерекшеліктерін зерттейді. Мектеп гигиенасы оқушы денесінің қоршаған ортамен байланысын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ұлттық спорт түрлері және күрес түрлері
Студенттерге қазақтың ұлттық спорт түрлерінің пайда болуы мен дамуы, сондай-ақ әртүрлі мектеп жасындағы балаларға арналған қазақша күресті оқыту әдістемесі туралы білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Сыбайлас жемқорлық түсінігін және оның пайда болу себептерін зерттеу; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама сыбайлас жемқорлық мінез-құлқына, моральдық қағидаттары мен мінез-құлық нормаларына төзбеушілік қарым-қатынасты қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттулердің негіздері
Пән ғылыми зерттеудің негізгі дағдыларын үйренуге бағытталған, ғылыми жұмыс түрлері, ғылыми зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастырады, ғылыми логиканы түсіну, зерттеу жұмысын жоспарлау, өзіндік ғылыми жұмысты жүргізу, ақпарат көздерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. ақпараталудың заманауи әдістерін қолдану, ғылыми мәтінді құрастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері
Қазақ құқығында бағыт-бағдар беруге қажетті құқықтың принциптері, нормалары және институттары туралы білім жүйесін меңгеру. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, заңдылықты сақтау қажеттілігіне сенімділікті, өзін қоғамның толыққанды мүшесі ретінде, заңмен кепілдік берілген құқықтар мен бостандықтарға ие екендігін сезінуді қалыптастыру; демократиялық құқықтық құндылықтар мен институттарды құрметтеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пәнді игерудің мақсаты-студенттерде экология туралы ғылым ретінде, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсінік қалыптастыру және тіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету бойынша мәселелер шеңберін, сондай-ақ қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары мен оларды шешу жолдарын зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері және кәсіпкерлік
Тұтынушылар мен өндірушілердің ұтымды мінез-құлқы принциптерін, нарықтық сұраныс пен нарықтық ұсыныстың қалай қалыптасатынын, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары қандай екенін түсінетін Экономикалық теория, микроэкономика және макроэкономика негіздерін зерттеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық спорт түрлері
Спорттағы жоғары жетістіктердегі және салауатты өмір салтындағы, дене тәрбиесі жүйесіндегі Ұлттық спорт түрлерінің орны мен қызметі. Дене тәрбиесі сабағында, әртүрлі спорт түрлерінің жаттығуларына арнап Ұлттық спорт түрлерінің әдістемелерін қолдану. Ұлттық спорт түрлерін оқытудың әдістемелік негіздері. Ұлттық спорт түрлерінің жалпы негіздеріне кіріспе (қазақша күрес, ат спорты, саятшы, тоғызқұмалақ). Ұлттық спорт түрлеріндегі ЖДД мен АДД-ң мақсаты мен міндеттері, түсініктері мен олардың анықтамалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектептегі спорттық және қозғалмалы ойындар
Қозғалмалы ойындар жалпы білім беретін, орта арнаулы, жоғары оқу орындарының бағдарламасында ұсынылған. Спорт және қозғалмалы ойындар пәні спорт ойындарының циклін зерделеуде негізгі орын алады, онда дене шынықтыру және спорт бойынша педагог мамандығы бойынша түлектерді кәсіби даярлауда белгілі бір дағдылар мен спорттық ойындар дағдылары сіңіріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Спорттық және қозғалмалы ойындар
Қозғалмалы ойындар туралы жалпы түсінік және ойындардың жіктелуі.Ойындардың өткізу әдістемесі. Қозғалмалы ойындар процесінде физикалық дайындық және олардың дамуы туралы түсінік,мектеп және мектеп жасына дейінгі балаларға арналған спорттық ойындар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (волейбол және баскетбол)
Оқу процесінің заңдылықтарын тереңірек түсіну үшін спорттық жаттығуларды құрудың жалпы әдіснамалық принциптерін, сондай-ақ одан әрі кәсіби қызметтің тиімділігін арттыруға ықпал ететін физиологиялық, әлеуметтік және психологиялық білімді ескеру қажет. Сондықтан бұл циклды зерттеу дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі, педагогика, физиология, психология және басқа да оқу пәндерімен тығыз байланысты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясы мен әдістемесі
Білім алушы студенттерге әртүрлі спорт түрлерінің жаттығуу үдерісінің заңдылығын, балалар мен жасөспірімдердің спорттық сабақтарының ерекшеліктерін және ұйымдастыру түрлерінің мазмұнын ілімдік негізде тереңдете оқыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жарыстарды төрешілік ету әдістемесі (Волейбол және баскетбол)
Оқу процесінің заңдылықтарын тереңірек түсіну үшін спорттық жаттығуларды құрудың жалпы әдіснамалық принциптерін, сондай-ақ одан әрі кәсіби қызметтің тиімділігін арттыруға ықпал ететін физиологиялық, әлеуметтік және психологиялық білімді ескеру қажет. Сондықтан бұл циклды зерттеу дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі, педагогика, физиология, психология және басқа да оқу пәндерімен тығыз байланысты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорт мектептерінде дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Бұл оқу пәнін енгізу қажеттілігі адамның өмірі мен қызметінің көптеген салаларына–білім беру, тәрбие, өндіріс, демалыс, спортқа көбірек енетін әртүрлі әлеуметтік құбылыс ретінде дене шынықтыру туралы әртүрлі ғылыми және практикалық білімді тұтас түсінуге деген ұмтылыспен байланысты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүзуді оқытудың теориясы мен әдістемесі
Жасын, жынысын, айналысатын аурулардың нозологиялық нысандарын, білім беру қызметінің cанитарлық-гигиеналық негіздерін, климаттық, ұлттық, діни ерекшеліктерін ескере отырып, сабақтардың мазмұнын және дене жаттығуларын пайдаланудың басқа да нысандарын жоспарлай білу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру бойынша инклюзивті білім беру
Әр түрлі білім беру ұйымдарындағы инклюзивті дене тәрбиесі. Инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, дене тәрбиесіндегі инклюзияның түсініктері мен негізгі принциптері. Дене тәрбиесі жөніндегі білім беру мекемесі жағдайында мүмкіндігі шектеулі жандар үшін арнайы білім беру жағдайларын жасау. Дене тәрбиесі бойынша әртүрлі нозологиялары бар оқушыларды оқытудың жалпы және ерекше ерекшеліктері. Мүмкіндігі шектеулі оқушылар үшін дене тәрбиесі бойынша білім беру процесін материалдық-техникалық қамтамасыз ету. Мүмкіндігі шектеулі жандарды оқытуға Бейімделген дене тәрбиесі бойынша білім беру бағдарламаларын әзірлеу. Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дене тәрбиесі бойынша білім беру бағдарламаларын бейімдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру сабақтарындағы заманауи білім беру технологиялары
Оқушылардың дене тәрбиесі жүйесіндегі инновациялар білім беру мекемелері мұғалімдерінің функционалдық қажеттілігі болып табылады. Пәннің ерекшелігі денсаулық сақтау технологияларын қолдана отырып, қызметті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Шаңғы спорты
Шаңғы спортының дене тәрбиесі, салауатты өмір салты жүйесіндегі және спорттағы рөлі мен орны. Шаңғыны әртүрлі спорт түрлерінде, дене шынықтыру сабақтарында жаттығу үшін қолдану. Шаңғы спортында оқытудың әдістемелік негіздері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепте дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
Пәнді игеру «Дене шынықтыру» пәні бойынша оқытудың ерекшелігі, мазмұны мен әдістері туралы білімді қалыптастыру; дене тәрбиесі процесінде дене шынықтыруды оқытудың заманауи ғылыми негізделген әдістерін, әдістері мен құралдарын, оның ішінде оқытудың техникалық құралдарын, ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдалану; жалпы білім беру мекемелерінде студенттердің педагогикалық практикаға дайындығын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Жасанды интеллект феномені және онымен байланысты ұғымдармен (машиналық оқыту, терең оқыту, нейрондық желілер), жасанды интеллекттің даму кезеңдерімен және оның қазіргі әлемде қолданылуымен, машиналық оқытуды, машиналық оқыту үшін деректерді өңдеуді, терең оқытуды және нейрондық желілерді зерттеу. , жасанды интеллектті қолданудың нәтижелері мен салдарын бағалау
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шаңғы спортының теориясы мен әдістемесі
Мұғалімнің кәсіби қызметінің білімін, іскерлігі мен дағдыларын, оқыту процесінің құрылымын, шаңғы спорты бойынша сабақтардың негізгі нысандарын өткізу технологиясын, оқушылардың, студенттердің және ересек тұрғындардың шаңғы даярлығы бойынша жоспарлау мен педагогикалық бақылауды ұйымдастыру принциптерінің, құралдары мен әдістерінің мазмұны туралы қамтамасыз ету. Шаңғы спорты теориясының білім жүйесін қалыптастыру, спорттық жаттығулар бөлімдерін ұйымдастыру және мазмұны, спортшыларды көпжылдық даярлаудың циклділігі, спортшылардың әртүрлі санаттарымен сабақтарды өткізудің құрылымы мен әдістемесі, спорттық жарыстардың жіктелуі, спорттық іс-шараларды жоспарлау, бақылау және төрешілік формаларының түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүзу
Пәннiң анықтамасы және мазмұны. Жүзудiң сауықтыру, тәрбиелiк, спорттық және қолданбалы мәнi. Мамандандырылған жүзу курсының мiндеттерi, жүзуге мамандандырудың мақсаты, мазмұны, емтихан талаптары. Мамандандыру бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру. Сабақ түрлерi. Студенттерге қойылатынталаптар. Жүзумен айналысу кезiнде пайда болатын аурулардан және келеңсіз оқиғалардан сақтандыру және алдын алу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейімделген дене шынықтыру мен спорттың биомеханикасы
Биомеханика-бейімделгіш дене шынықтыру бакалаврын дайындаудағы маңызды пәндердің бірі. Ол дене шынықтырумен айналысатын ағзаның анатомиялық-физиологиялық параметрлерінің биомеханикалық аспектілері туралы білім береді. Пәнді игеру болашақ мамандарға бейімделгіш дене шынықтырумен айналысу барысында оқу уақыты мен жүктемені дұрыс ұйымдастыруға мүмкіндік береді. «Биомеханика» пәнін оқу анатомия, физиология, физика, механика және басқа пәндерге негізделген, сондықтан пән бойынша бағдарламаның теориялық ережелері университет пен Орта мектептің басқа пәндерін оқыту барысында алынған білім мен дағдыларды ескере отырып әзірленді. Ол спортшының анатомиясы мен физиологиясы туралы білімді жинақтайды және оны биомеханика негізінде біріктіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорттың базалық түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
"Спорттың базалық түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)" міндетті минимум ретінде базалық оқыту бойынша теориялық, практикалық және бақылау оқу материалының тақырыбын біріктіретін мынадай дидактикалық бірліктерді қамтиды спорт түрлері: гимнастика; ашық ойындар; жеңіл атлетика; баскетбол; волейбол; футбол.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорт теориясы мен әдістемесі
Аспиранттардың спорт теориясы мен әдістемесінің негіздерін зерделеуі, дене шынықтыру және спорт саласында кәсіби қызметті жүргізудің заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дене жаттығуларының биомеханикалық негіздері
Биомеханика пәні, міндеттері, әдістері және биомеханикалық зерттеу әдістері. Спортшының тірек және тірек емес күйдегі қозғалысын басқару механизмдеріне ерекше назар аударылады. Модельдеу мәселелері қамтылды, биомеханикалық жүйелердің қозғалыс синтезі модельдерінің жіктелуі ұсынылды. Кинематикалық және динамикалық деңгейлерде бағдарламалық басқарумен адам қозғалысының синтезінің математикалық моделінің формулалық өрнектері берілген. Кітаптың мазмұны оқу және ғылыми пән ретінде спорттың биомеханикасы туралы түсініктің қалыптасқан шеңберін едәуір кеңейтеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорттық дайындық негіздері
Бұл спортшының дамуына бағытталған әсер етуге және оның спорттық жетістіктерге қажетті дайындығын қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін білімді, құралдарды, әдістер мен жағдайларды орынды пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
ДШТмӘ дене шынықтыру және спорт мамандығы бойынша кәсіптік білім берудің негізгі бейінді пәні болып табылады. Бұл пән негізгі кәсіби көзқарастар мен сенімдерді қалыптастыруда өте маңызды. Бұл кіші мамандықты игеруге арналған база (жаттықтырушы, нұсқаушы, мұғалім, әдіскер және т.б.). Сондықтан спорттық жаттығулар теориясы мен әдістемесінің нақты мәселелерін әзірлеуде барлық спорттық-педагогикалық пәндер дене шынықтыру теориясының негізгі ережелеріне сүйенеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Анатомия және спорттық морфология негіздері
анатомия спорт жаттықтырушылары мен дене тәрбиесі бойынша мұғалімдерді биологиялық даярлаудың іргелі теориялық пәні ретінде мамандардың болашақ қызметінің объектісі туралы біліммен ғана емес, сонымен қатар қажетті практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру және спорт бойынша практикум
Студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын, педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыру контекстінде әдіснамалық сауаттылықты, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін рәсімдеу тәсілдерін қалыптастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спортшылардың спорттың ойын түрлеріндегі дене шынықтыру және техникалық-тактикалық даярлығы
Тексеру жүргізу кезінде спортшылардың функционалдық жай-күйі, арнайы дене шынықтыру, техникалық, тактикалық және психологиялық даярлығының деңгейі, сондай-ақ бәсекелестік қызметтің жалпыланған сипаттамасы және спорттық нәтижелері ескеріледі. Талдау нәтижесінде ғылыми-әдістемелік сүйемелдеу бағдарламаларының негізгі түрлері (кезеңдік, ағымдағы тексерулер және бәсекелестік қызметті зерттеу) және олардың мазмұнына қойылатын негізгі талаптар бөлінді. Жаттықтырушыларға арналған, оны оқытушылар, студенттер, кешенді ғылыми топтардың мамандары және спортшыларды даярлау процесіне қатысатын басқа адамдар қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттық медицина
дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатын адамдарды медициналық-педагогикалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру бойынша білім, білік және дағдылар кешенін оқыту болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене және спорттық дайындық негіздері
Спорттық жаттығудың теориясы, әдістемесі мен практикасы; таңдалған спорт түрінде жоғары нәтижелерге қол жеткізуге ықпал ететін моториканы үйлесімді дамыту; осы спорт түрін сәтті техникалық-тактикалық жетілдіру үшін қажетті моториканың түрлерін дамыту; жаттығу және бәсекелестік жүктемелердің жоғары көлемін көтеруге мүмкіндік беретін функционалдық бейімделудің шекараларын кеңейту. спортшылар өздерінің функционалдық дайындығын жарыста максималды нәтижені іске асыру үшін толық пайдалана алатын психикалық жағдайды қалыптастыру; теріс әсер ететін және функциялардың сәйкессіздігін тудыратын факторларға қарсы тұру; мінез-құлықтың идеялық мотивациясын қалыптастыру және спортшылардың ерікті қасиеттері мен моральдық дайындығын жақсарту; спортшыларды бақылау мен басқарудың әдістемелік негіздеріне, ғылыми-зерттеу жұмысына дағдыландыру. дайындау
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
-
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Дене тәрбиесінің негіздерін терең теориялық түсінуді қамтамасыз ету және дене шынықтыру және спорт бойынша педагогтың кәсіби қызметіндегі негізгі теориялық-әдістемелік ережелерді практикалық іске асыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы және спорттық психодиагностика
Спорттық психодиагностика-спорт психологиясының бөлімі, оның негізгі міндеті-қазіргі қолданбалы мәселелерді шешуге бағытталған спортшылардың психикалық ерекшеліктерін өлшеу және бақылау. Психодиагностиканы практикалық қолдану спорттық дайындыққа кететін уақыт пен шығындарды қысқартуға, оның тиімділігін арттыруға, спортшылардың бақылаусыз оқудан шығарылуын азайтуға, спорттық көрсеткіштердің деңгейі мен тұрақтылығын арттыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттық метрология
Дене тәрбиесі мен спорттағы өлшемдер туралы ғылым, оның міндеті-өлшеулердің бірлігі мен дәлдігін қамтамасыз ету. Спорттық Метрологияның пәні спорт пен дене тәрбиесіндегі кешенді бақылау, сондай-ақ алынған деректерді спортшыларды даярлауда одан әрі пайдалану болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Спорттық психология бойынша практикум
Бұл практикумда психодиагностика, психотренинг және спорттағы психологиялық көмектің әртүрлі әдістері ұсынылған, олар ішінара психологтардың жұмысында спорттық психология саласында да, әртүрлі мамандықтағы психологтарды даярлау мен практикалық мақсаттарда да қолданылған. Практикумда ұсынылған әдістер спорттағы психодиагностиканың үш негізгі объектісін зерттеуге бағытталған: спортшының жеке басы, жаттықтырушының жеке басы, олардың бірлескен спорттық іс-әрекеттегі қарым-қатынасы. Сонымен қатар, практикумда Психология үшін адам тұлғасының психологиялық көріністерінің барлық алуан түрлілігінің дәстүрлі классификациясы оларды ғылыми зерттеудің үш негізгі аспектісі бойынша көрсетілген: процестер, күйлер, жеке қасиеттер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-практикалық қызмет
студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын, педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыру контекстінде әдіснамалық сауаттылықты, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін рәсімдеу тәсілдерін қалыптастыру
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Дене шынықтыру және спорттағы ғылыми-әдістемелік қызмет негіздері
Сәйкес дене шынықтыруды оқыту процесін жүзеге асыру білім беру бағдарламасы; дене шынықтыру бойынша оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу бағдарламаның тақырыптары мен бөлімдерінің ерекшеліктерін ескере отырып және оқу жоспарына сәйкес;заманауи ғылыми негізделген әдістерді, әдістерді және дене шынықтыруды оқыту құралдарын, оның ішінде оқытудың техникалық құралдарын, ақпараттық және компьютерлік технологияларды; оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын қолдану; оқушыларды олардың бойында рухани, адамгершілік құндылықтар мен патриоттық нанымдар;оқуға деген ынтаны қалыптастыру мақсатында білім алушылардың білімі мен дамуына тұлғалық-бағдарлы тәсілді іске асыру;дамудағы ауытқуларды түзетуді ескере отырып, оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмыс;
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Дене шынықтыру және спорт саласында тиімді менеджмент және спорт ғимараттарын пайдалану үшін маркетингтік қызметте басқарушылық шешімдерді, құқықтық және экономикалық білімді қолданады
- Практикалық құндылығын көрсете отырып, пәндік материалды түсінікті түрде түсіндіруге қабілетті: білім алушылардың қабілеті мен мүмкіндіктерін ескере отырып, әдістемелік шешімдерді уақытында қабылдай отырып, сонымен қатар білім беру ортасының жағдайы, проблемалық оқу-тәрбие жағдайлары бойынша
- Пәнаралық салалар контекстінде, соның ішінде дене шынықтырумен және спортпен байланысты бейтаныс жағдайларда кәсіби және жеке мәселелерді шешуге қабілетті
- Ақпараттық - коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, тұлғааралық, кәсіби, мәдениетаралық қарым-қатынаста үш тілде еркін түрде коммуникациялай алады.
- Анатомиялық-физиологиялық және медициналық-биологиялық ерекшеліктер негізге ала отырып, шұғылданушылардың морфофункциялық жас ерекшелік және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, дербес әзірленген жеке және кешенді бағдарламаларды іске асыруға және түзетуге қабілетті
- Кәсіби қызметте өзіндік ұйымдастырушылық – экономикалық шешімдерді табуға және жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті, сын тұрғысынан ойлауды, шығармашылық бастаманы, қазіргі инновациялық және ғылыми - зерттеу әдістерін пайдалана отырып, командада жұмыс істей білуді көрсете отырып, оларға жауапкершілік алуға дайын болуға қабілетті
- Өзара ақпарат алмасуда негізгі, үстем қоғамдық қатынастар жүйесі мен қызметтің мазмұнымен детерминацияланған қарым-қатынас түрлері мен формаларының білімін қолданады; дене шынықтыру мен спорттың даму тарихын, қоғамда қызмет ету мәнін, нысанын, шарттарын, даму үрдістерін біледі.
- Дене шынықтыру сабақтарын және жаттығу сабақтарын өткізуге қабілетті, қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық - коммуникативтік технологияларды қолдана отырып, спорт түрлері бойынша жарыс іс – әрекетінде техникалық-тактикалық іс-қимылдарды оқыту және қол жеткізу нәтижелерін бағалау әдістемелерін меңгере алады.
- Дене шынықтыру және спорт саласындағы теориялық және психологиялық-педагогикалық негізінде кәсіби іс-әрекет және өзін-өзі даярлауды жүзеге асыра білу, көшбасшылық қасиеттер мен командада жұмыс істей білу.
- Ақпаратты берудің сандық және дәстүрлі технологияларын пайдалана отырып, білім беру және тренерлік үдеріске ілесіп жүретін кәсіби маңызы бар құжаттаманы уақтылы әзірлей отырып, құжат айналымын жүзеге асыруға қабілетті
- Сауықтыру және емдік дене шынықтырудың әдістемелік білімін меңгерген, медициналық-педагогикалық және допингке қарсы бақылау негіздерін біледі
- Жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті, сыни ойлауды, шығармашылық бастаманы, қазіргі инновациялық және ғылыми - зерттеу әдістерін пайдалана отырып, командада жұмыс істей алуды көрсетеді
Ұқсас БББ
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01402 Дене шынықтыру және спорт мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01402 Дене шынықтыру және спорттық менеджмент
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті