Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы және лексикологиясы
    Несиелер: 4

    Пән ҚОТ фонетикалық және лексикалық бірліктерінің сипаттамаларына негізгі бағыттар мен теориялық тәсілдер туралы білімді қалыптастырады; Орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі туралы. Басқа лингвистикалық ғылымдар арасында пәннің рөлі мен маңыздылығын, оның ерекшелігін түсінуді дамытады. Пәнді зерттеу осы білімді кез-келген жанрдың мәтінін білікті және толық фонетикалық, лексикалық және лексикографиялық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді; фонетикалық және лексикалық классификациялар туралы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәжірибелік ақындар
    Несиелер: 5

    Білу және түсіну: лингвистика терминологиялық корпусы; қазіргі кезеңдегі әлемдік және отандық лингвистика дамуының негізгі бағыттары мен бағыттары; әртүрлі тарихи дәуірдегі тілдер мен диалектілердің даму заңдылықтары; негізгі тіл деңгейлері, зерттелген тілдердің халықтарының жазбаша тілі; жүйелік-құрылымдық білім ретінде тілдің қаралуы; тілді дамыту және жұмыс істеу тетіктерін түсіндіру; лингвистикалық талдаудың әртүрлі түрлерін енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиет және мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән әдебиет пен мәдениеттің өзара әрекеттесуін түсінуге ықпал етеді. Алынған білім көркем мәтіннің мәдени контекстін анықтауға мүмкіндік береді. Сот шешімдерін қалыптастыру: тәртіпті зерттеу мәдениет пен әдебиеттің өзара байланысы, әдеби процестің мәдениет ерекшелігіне байланысты шешімдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пәндерді оқып-үйрену барысында мәдениет тұрғысынан өнер туындыларын түсіндіру, ғылыми талқылауға қатысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • XI-XVIII ғғ. орыс әдебиеті.
    Несиелер: 5

    Пән орыс әдебиетінің туғандығын, оның XVIII ғасырдағы Ресейдегі ортағасырлық дүниетаным мен зайырлы сана тұрғысынан ерекшелігін түсінуге ықпал етеді. XI-XVIII ғғ. орыс әдебиетінің жанрлық жүйесінің эволюциясын түсіну. Алынған білім көркемдік және идеологиялық жүйелер контексіндегі жұмыстарды талдауға мүмкіндік береді.Пәнді зерттеу 11-18 ғасырлардағы орыс әдебиетінің Византия, ежелгі, батыс еуропалық әдебиетімен қарым-қатынасы туралы әдеби процестің тарихи және ақылға қонымдылығы туралы пікір қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвистика және әдебиеттану негіздері
    Несиелер: 5

    Лингвистикалық және әдеби терминологияны білу және түсіну, көркем және көркем емес мәтінді талдау әдістері мен әдістері. Оқылатын лингвистикалық және әдеби құбылысқа әр түрлі көзқарасты ажырата білу. Жүйелік лингвистикалық, тарихи-әдеби және теориялық ойлауды қалыптастырады. Ол эстетикалық тұрғыда әртүрлі философия мен мәдениет құбылыстарын қарастыра отырып, филологиялық білімдер саласындағы кәсіби пікірлерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлем әдебиетінің тарихы (Антика - XVIII ғасыр)
    Несиелер: 4

    қытылатын кезеңнің тарихи және әдеби процесімен студенттердің ғылыми түсінігін қалыптастыру; дамудың негізгі кезеңдері, осы кезеңдегі негізгі әдебиет жанрлары, ортағасырлық әдебиеттің әлемдік әдебиеттің дамуының келесі кезеңдеріне әсері туралы түсінік беру. Теориялық білімді белгілі бір әдеби құбылыстарды түсіндіруге, жұмыс тақырыптарын және мәселелерін анықтайды, оның жанрлық сәйкестігін анықтайды, мәтіннің құрылымдық-ұйымдастырушылық ерекшеліктерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетелде классикалық әдебиет
    Несиелер: 4

    Пән бізге әдеби дәстүр, дәуірдің тарихи және мәдени негіздері контекстінде әдеби құбылыстарды қарастыруға, сондай-ақ оның батыс еуропалық әдебиетімен байланысын және кейінгі әдебиеттерді дамытуға әсерін көруге үйретеді. Теориялық білімді әдеби шығармаларды толығымен талдау үшін қолданыңыз; ұсынылған ғылыми және оқу әдебиеттерімен тиімді жұмыс істеу мүмкіндігі; алынған мәліметтерді дамыған көздер материалымен салыстыра білу, теориялық және тарихи-әдеби білім синтезін жүргізу мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XIX-XX ғғ. Әлемдік әдебиет тарихы
    Несиелер: 6

    Әдеби дәстүр, дәуірдің тарихи және мәдени негіздері контексінде әдеби құбылыстарды қарастыру, сондай-ақ оның батыс еуропалық әдебиетімен байланысын және кейінгі әдебиеттерді дамытуға ықпалын көру. Теориялық білімді әдеби шығармаларды толығымен талдау үшін қолданыңыз; ұсынылған ғылыми және оқу әдебиеттерімен тиімді жұмыс істеу мүмкіндігі; алынған мәліметтерді дамыған көздер материалымен салыстыра білу, теориялық және тарихи-әдеби білім синтезін жүргізу мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анатомия, физиология және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 5

    Жалпы анатомия, физиология және адам гигиенасы саласындағы мамандардың жалпы теориялық дайындықтары және әртүрлі жас кезеңдеріндегі балалар организмінің ерекшеліктері зерттеу барысында қарастырылатын пәннің негізгі мақсаты болып табылады. Курстың мақсаты: әртүрлі жас кезеңдерінде баланың денесінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы студенттік білім жүйесін қалыптастыру; болашақ мамандардың болашақ гигиеналық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ХІХ ғасырдағы бірінші жартысындағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Әдеби процестің мәнін білу және түсіну, оның дәуірдің әлеуметтік-тарихи және мәдени мазмұнымен қарым-қатынасы; өнер туындыларының жеке авторлық ақындары; әдеби құбылыстардың генезисі. Алынған білімдер орыс әдебиетінің тарихи және әдеби үрдісіне біртұтас көзқарас қалыптастыруға мүмкіндік береді, ол өнер туындысының нақты тарихи және контекстік талдауларына мүмкіндік береді.Сабытты зерттеу орыс әдебиетінің ерекшеліктері туралы, оның Батыс әдебиетімен ерекшеленетін ерекшеліктері туралы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетелдегі заманауи әдебиет
    Несиелер: 6

    Синхроникалық және диахроникалық секцияда белгілі бір өнер туындысының көрінісін қалыптастыру, ондағы типологиялық ерекшеліктерді оқшаулау. Талдаған мәтінді сол автордың басқа туындыларымен, сол немесе басқа көркемдік әдіс шеңберінде басқа жазушылармен бірге байланыстыру; тарихи-әдеби процесте талданатын құбылыстың орнын түсіну. Көркемдік бірлікте өнер туындысының мәтінін талдай білу, автордың әдеби контекстін және шығармашылық өзіндік ерекшеліктерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдістемелік негіздері, оны дамытудың негізгі кезеңдері, тұтас педагогикалық үдерістің сипаты мен мазмұны. Тұлға объект ретінде, білім тақырыбы және оны дамыту факторлары. Ғылыми көзқарас. Тренинг тұтас педагогикалық үдерістің ажырамас бөлігі ретінде, қазіргі заманғы мектептегі білім мазмұны, құралдар, нысандар, оқыту әдістері қозғалыстың механизмі ретінде. Оқытушының диагностикасы және бақылауы. Оқытушының кәсіби қызметіндегі оқыту технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орыс тілін оқыту әдістемесінің ғылыми негіздері. Орыс тілін оқыту әдістемесінің дидактикалық негіздері. Орыс тілін оқытудың жалпы сұрақтары. Орыс тілін оқыту әдістемесі мен әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының рухани мұрасы болып табылатын өнер туындыларының жалпы идеясы. Тарихи даму жолында қазақ халқының фольклорлық шығармалары - рухани-көне түркі жазбадағы ұлттық мұраның негізі. Халықтың эстетикалық көзқарасын қалыптастырудағы ауызша әдебиет пен жазбаша әдебиеттің мәні. Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар дәуіріндегі әдебиет пен өнер туралы жалпы түсініктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білімі
    Несиелер: 5

    Курс инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің ұйымдық жағдайларын қарастырады; жасөспірімдер педагогикалық үдерісіндегі жұмыс мазмұны инклюзивті тәжірибе принциптеріне қарсы; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын мамандарға қойылатын біліктілік талаптары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, заң, мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі ұғымдары. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығының негіздері. Құқық қорғау органдары мен Қазақстан Республикасындағы сот. Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары. Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық негіздері. Қазақстан Республикасында азаматтық және отбасылық құқық негіздері. Еңбек құқығы және Қазақстан Республикасының әлеуметтік қамсыздандыру туралы заңы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттер үшін заңды жауапкершілік. Сыбайлас жемқор

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстанды және қазіргі замандарды жаңғыртудың тарихи тәжірибесі. Ұлттық сана және оны қалыптастыру ерекшеліктері. «Мағлылық ел» патриоттық акті және оның ұлттық сананың маңызы. Әлемдік әлемдегі қазіргі Қазақстандық сәйкестік. Рухани мұра және оны жаңғырту процестеріндегі рөлі. Бәсекеге қабілеттілік пен прагматизм заманауи қоғамдық сананың құндылықтары ретінде. Меритократиялық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан «білім қоғамы» ретінде. Қазақстан «ақпараттық қоғам» және «цифрлық технологиялар» қоғамы. Р

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдың орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    ХХ ғасыр. екінші жартысындағы орыс әдебиеті тарихының тұтас тұжырымдамасын білу және түсіну. Пән көркем құбылысты тарихи және әдеби көзқарастан түсіндіру қабілетін үйретеді. Әдеби процестің тұтас көрінісін қалыптастырады; көркемдік мәтіннің эстетикалық режиміне сәйкес көркем мәтінді ауызша және жазбаша талдауға мүмкіндік береді. Әдеби мәтіндегі әдеби талдау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи тәсілдері, өмірдің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, теріс әсерді болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау. Тірі ағзалардың популяциясы, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, халықтың құрылымы мен динамикасы, қоғамдағы тірі ағзалардың өзара әрекеттесу механизмдері, қазіргі заманның негізгі экологиялық мәселелері, қоршаған ортамен қауіпсіз адамның өзара әрекеттесуі, өте қауіпті жағдайларда теріс факторлардан қорғау, күнде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бұл пән бизнес-жоспардың әдістемелік негіздерін талқылайды. «Қолданбалы бизнес» курсы сату нарығын талдау әдістерін, өнімнің сипаттамасын, өндіріс жоспарын әзірлеу мен ұсынуды, маркетинг жоспары мен ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, сондай-ақ қаржы жоспарын әзірлеуді және ұсынуды қамтиды. Курстың мақсаты студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі басқарудың теориялық және әдістемелік негіздері. Басшылық менеджмент ғылымы ретінде. Педагогикалық басқару теория және технологияны басқару педагогикалық жүйе ретінде. Мектеп педагогикалық процесін басқару.Педагогикалық жүйе және басқару объектісі ретінде мектеп. Мектептегі инновациялық басқару. Мектепке әдістемелік қызмет көрсету және мұғалімдерді сертификаттау. Педагогикалық команда менеджмент объектісі және субъектісі ретінде. Білім беру менеджерінің көшбасшылығы мен көшбасшылық қасиеттері

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілі ретінде орыс тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орыс тілінің ерекшеліктерін тілдік оқытудың лингводидактикалық аспектісін ескере отырып, орыс тілінің ерекшеліктерін, орыс тілінің ерекшеліктерін, тілдерді меңгерудегі әдістемелік, психологиялық, әлеуметтік-мәдени және тілдік қиындықтарды жобалау кезінде есепке алуды, орыс тілін шет тілі ретінде оқытуда дидактикалық әдістерді қолдануға, әдістемелік мәселелерді шешуге үйретеді , әдістер мен әдістерді түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептің оқу үдерісін ұйымдастырудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 4

    Пән Қазақстандағы білім беруді жаңғыртудың негізгі стратегиялық идеялары туралы білімді қалыптастырады. Пәнді зерделеу білім беру кеңістігі стратегиясының контексінде оқу үрдісін тәуелсіз талдау үшін осы білімді пайдалануға мүмкіндік береді; бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, білім табынушылықтары және студенттердің ашық сана-сезімі туралы пікір қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 6

    Синтаксистік бірліктердің ерекшеліктерін, құрылысын, құралдарын және әдістерін білу және түсіну, олардың құрамдас бөліктері мен байланыстары; ЕО функциялары мен оларды пайдалану шарттары; тілдің жүйелі синтаксистік деңгейі, оның көп өлшемді бірліктері, олардың арасындағы ішкі және деңгейаралық қарым-қатынастары. Коммуникативті-синтаксистік аспектісіндегі мәтінді талдауға арналған коммуникативтік (фразалар) және коммуникативтік деңгейі (қарапайым және күрделі сөйлемдер) синтаксистік бірліктерін құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі орыс тілінің сөздік-морфологиялық деңгейіне тән ерекшеліктері бар әмбебап белгі жүйесі ретінде тілдің мәні туралы білімді қалыптастырады. Пәнді зерттеу тілдік формалардың мазмұнын мазмұнымен байланыстыруға, сөздерді морфемдік және сөздік-талдау талдауларын орындау үшін алынған білімдерді пайдалануға мүмкіндік береді; туынды сөз формальды-семантикалық құрылғы ерекшеліктері туралы пікір қалыптастыру, яғни. сөздің морфемдік құрылымы, сөзжасамдық, морфемиялық талдау жүргізу әдістері туралы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиетті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы сабақтың әдістемесі мен технологиясын білу және түсіну; оқу үрдісінде әдебиеттерді оқыту әдістерін, әдістерін және әдістерін қолдана білу. Оқу үрдісінде әдебиеттерді оқытуда жүйелік жұмыс әдістерін іске асыруға бағытталған оқыту әдістерін және әдістерін меңгеру мүмкіндігін қамтамасыз ету; жобаның әдісін қолдану. Бұл пән коммуникациядағы студенттердің эстетикалық дәмі мен мәдениетін дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөйлеу қызметінің теориясының негіздері және орыс тілін шет тілі ретінде меңгеру
    Несиелер: 5

    Сөйлеу белсенділігінің онтогенезін жүйелі түрде жүргізе білу, кәсіби қарым-қатынас үшін тиімді стратегияларды құру. Өндіріс процесін білу, сөйлеуді қабылдау және дамыту; сөйлеу белсенділігінің әртүрлі актілерінің психикалық механизмін құрайтын танымдық үдерістер, сөйлеу белсенділігі теориясының негізгі ұғымдары. Сөйлеу дағдыларын меңгеру; ересек адамның пікірін білдіру жолдары туралы білімді қолдануда; байланыс жағдайлары және олардың компоненттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Лингводидактика мәселелері және әлеуметтік-тілдік контактология
    Несиелер: 5

    Тілдерді көптілділік тұрғысында оқытудың формалары мен әдістеріне ғылымның интеграциясы. Лингвистикалық және мәдениеттану мәселесі тілдерді оқытуда тілдерді оқытуда, тіл филологиясы оқушыларының және мектеп оқушыларының тілдік мәдениетін қалыптастыруға, тіл үйретудегі сәйкестілік мәселелерін зерттеуге қажет. Жасанды екі тілділік ерекшелігі, ғылыми жоспарлау мүмкіндігі және тіл меңгеру үдерісін басқару, екінші тіл үйретудің әдіснамалық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары. Курстар к

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Балалар әдебиетін зерделеу әдістемесін білу және түсіну, балалар кітаптарының ерекшеліктері. Сыни әдебиеттерді талдауды, аннотацияларды, пікірлерді, пікірлерді, жазушы туралы сөздерді жазуды үйретеді. Балалар әдебиетінің ерекшеліктері туралы көркем шығармашылық феномені ретінде қалыптастырады; кәдімгі жұмыс тәжірибесінде оларды пайдалану үшін балалар әдебиетін түсіндіруді үйретеді. Балалар әдебиетін кешенді талдау дағдылары, кіші және орта сыныптардағы оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудағы коммуникативтік грамматика
    Несиелер: 5

    Пән орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың лингвомәдени материалды талдау принциптерін ескере отырып, орыс тілін белгілі бір аудиторияға үйрету міндеттерін ескере отырып, лингвокультурологиялық оқу материалдарын таңдау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім берудің мақсаты, оның әлеуметтік шарттары. Оқу үдерісі бүкіл педагогикалық үдерістің ажырамас бөлігі ретінде. Мектептің білім жүйесі: мәні, құрылымы, принциптері, негізгі компоненттері және өзара әрекеттесуі. Отбасылық білім негіздері. Сынып жетекшісінің қызмет ету жүйесі. Қазіргі заманғы оқу үрдісіндегі білім беру теориясы мен әдістемесі Балалармен сынып жетекшісінің жұмыс істеу теориясы мен әдістемесі. Дарынды балалармен сынып жетекшісінің жұмыс істеу теориясы мен әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілі ретіндегі орыс тіліндегі инновациялық лингводидактика
    Несиелер: 5

    Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту саласында инновациялық лингводидактика бойынша жаңа теориялар мен әдістерді білу және түсіну; дәстүрлі және инновациялық лингвистикалық әдістер арасындағы айырмашылықтар. Көптілділік контекстінде кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру және тілдерді меңгеру жүйесі бойынша білім беру процесінде студенттердің жеке ерекшеліктері, орыс тілінің толықтығы немесе толық еместігін анықтайтын факторлар және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілін шет тілі ретінде түсіндіру
    Несиелер: 5

    Курсты меңгеру студенттерге өздерінің білімдерін, дағдыларын және қабілеттерін орыс мұғалімінің практикалық қызметінде пайдалануға мүмкіндік береді. Тілдік қарым-қатынас туралы пікір қалыптастыру; диалект; этникааралық өзара іс-қимыл; екі және көп тілді лингвистикалық тұлғаны, сөйлеу мінез-құлық стратегиясын және тактикасын және т.б. Пән көпұлтты республикада тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастырады; аналитикалық, кәсіптік, жоғары профессионалды, басымдықтарды белгілеу, уақытты басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәнерлеп оқу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән теориялық және практикалық негіздерін көркем оқу; жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқушыларды жедел түрде оқытуды оқыту әдістерін, әдістерін және әдістерін меңгеру. Заңдар, теориялық негіздер және көркем оқудың көркемдік әдістері туралы пікір қалыптастырады; ауызша презентацияға дайындықтың педагогикалық әдістерін қолдану және мұғалімнің тіл және әдебиетінің кәсіптік қызметінде экспрессивті оқуды пайдалану мүмкіндігін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудің екі тілділік негіздері
    Несиелер: 5

    Көптілді білім беру теориясының негізгі тұжырымдамаларын білу, екі тілде білім беру моделдері және мемлекеттік және орыс тілдерінде білім беру мекемелерінде кәсіби қарым-қатынас жасаудың маңыздылығын түсіну. Бұл курс студенттерге өз білімдерін, дағдыларын және қабілеттерін орыс педагогының практикалық қызметінде пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Функционалдық стиль
    Несиелер: 6

    Стилистиканың негізгі ұғымдарын білу; стилистикалық тілдік ресурстар; функционалдық стильдерді (FS) жіктеу принциптері; FS қалыптастырудың экстральингвистикалық факторлары және ерекше тілдік ерекшеліктердің стилі. Тілдің бейтарап және стилистикалық түсті құралдарын дербес тани білу; мәтіндерді олардың бір немесе басқа функционалдық стиліне тиесілі болуы тұрғысынан талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудің жаңартылған мазмұнына сәйкес орыс тілін оқытудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пән орыс тілі мен әдебиетін оқытудың теориясы мен практикасын қалыптастыру тарихын түсінуге ықпал етеді; мектепте туындыларды оқып үйрену кезеңдері; білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша орыс тілі мен әдебиетін оқыту ерекшеліктері. Алынған білім білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, орыс тілі мен әдебиетін оқып-үйренуге байланысты тұтас педагогикалық білім беру үдерісін құруға мүмкіндік береді; бағдарламалар, оқулықтар мен оқулықтарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөйлеу мәдениеті мен стилі
    Несиелер: 6

    Лингвистикалық стилистиканың негізгі бағыттарын білу және түсіну, олардың міндеттері мен зерттеу объектілері; стилистикалық түсті тіл құралдарын ұсыну, стилистикалық синонимия ресурстардың стилистикасы объектілері. Тілдің бейтарап және стилистикалық түсті құралдарын өз бетінше тани білу. Стилистикаға қатысты пікірлерді әртүрлі тәсілдер мен бағыттарды қамтитын көпвекторлы лингвистикалық зерттеу саласы ретінде қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі лингводидактика мәселелері
    Несиелер: 5

    Тілдерді оқытудың формалары мен әдістеріне көптілділік тұрғысында ғылымдарды біріктіру принциптерін үйрету. Лингвистикалық және мәдениеттану сұрақтары тілдерді оқытуда филологиясы студенттерінің және мектеп оқушыларының тілдік мәдениетін және тілдік тұлғасын қалыптастыру, тіл үйретудегі жеке басының проблемаларын зерттеу үшін қажет. Жасанды екіліктік ерекшелігі, ғылыми жоспарлау мүмкіндіктері және тіл үйрену үрдісін басқару мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілін интенсивті оқытудың әдістері мен тәсілдері
    Несиелер: 5

    Орыс тілін оқытуда заманауи технологияларға үйрету. Инновациялық оқытудың негізгі принциптері. Орыс тілін оқытудағы заманауи технологиялардың мәні, ерекшелігі және мазмұны. Орыс тіліндегі сабақтарда студенттерді оқытуды қолдану. Оқушылар орыс тілін оқыту әдістемесі мен әдістерін игереді және оларды оқу үдерісінде тиімді пайдалануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазіргі әдеби процестің жанрлық әралуандығын білу және түсіну; шығарманың жанрлық ерекшеліктерін өз бетінше анықтай білу қабілеті. Қазіргі әдеби процестің тұтас көзқарасын қалыптастырады; көркем мәтіндер бойынша аналитикалық түсіндірме, көркем мәтіннің жанрлық ерекшелігін тану; эстетикалық, жанрлық және стилистикалық ерекшелік аспектісіндегі көркем мәтінді тұтас талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өзіндік шет тілі ретінде орыс тілін оқыту
    Несиелер: 5

    Курсты оқып үйрену студенттерге оқушының ішкі әлеміне назар аудару, оның жеке басын қалыптастырудан тұратын РКТ-ның жеке тұлғалық бағытталған оқыту әдістерін және әдістемелерін меңгеруге мүмкіндік береді; жаңа әдістерді, білім беру нысандарын және құралдарын іздеу. РКТ-ны жеке-дара оқыту әдістемесі келесі психологиялық және дидактикалық принциптерге негізделген: психологиялық - тұлғаның интегративтік тұжырымдамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілі ретінде орыс тілін кәсіби оқыту
    Несиелер: 5

    Шет тілдер аудиториясында орыс тілін кәсіби бағытта оқыту ерекшеліктерін білу және түсіну, шет тілін коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру мен дамытудың әртүрлі әдістері. Нақты тілдік аудиторияға арналған арнайы материалдарды және арнайы оқыту профилін таңдау және ұйымдастыру, орыс тілінде шет тілі ретінде сабақ уақытын жоспарлау, шетелдік аудиторияда кәсіби бағдарланған орыс тілін оқытудың әдістері мен әдістерін іс жүзінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Синхронда және диахронда орыс тілі
    Несиелер: 5

    Пән фонетикалық жүйенің дамуының негізгі заңдылықтарын, сөздік және сөзді қалыптастыру, сөйлеу бөлімдерінің қалыптасу тарихы, олардың грамматикалық категориялары, формасы, даму процестері және орыс тілінің қазіргі синтаксистік жүйесінің қалыптасуы туралы білім қалыптастырады. Пәнді зерттеу қазіргі заманғы фонетикалық жүйенің бірқатар тарихи құбылыстарын, кейбір грамматикалық формалардың ерекшеліктерін түсіндіруге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі аударматанудың әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы аударма зерттеулерінің дәстүрлі және түпнұсқа теориялық тұжырымдамаларын білу және түсіну, аударма үдерісінің үлгілері түпнұсқа және аударма мәтіндерін салыстырмалы және салыстырмалы талдау дағдыларын меңгеру, түрлі эквиваленттік деңгейлерде аударма техникасын пайдалану дағдыларын дамыту; Аудармадағы интегративтік тәсілді іске асыру, қазіргі заманғы әдістерді қолдану арқылы аударма зерттеулерінің негізгі мәселелері үшін ғылыми және теориялық негіздерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихи грамматика және орыс әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән фонетикалық жүйенің дамуының негізгі заңдылықтарын, сөздік және сөзді қалыптастыру, сөйлеу бөлімдерінің қалыптасу тарихы, олардың грамматикалық категориялары, формасы, даму процестері және орыс тілінің қазіргі синтаксистік жүйесінің қалыптасуы туралы білім қалыптастырады. Пәнді зерделеу заманауи фонетикалық жүйенің бірқатар тарихи құбылыстарын, белгілі бір грамматикалық формалардың ерекшеліктерін түсіндіруге көмектеседі; Тілдерді дамытудың үздіксіз үдерісі туралы пікір қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем мәтінді филологиялық талдау
    Несиелер: 5

    Әдеби мәтінді лингвистикалық талдаудың мақсаттары, міндеттері, әдістері мен әдістерін білу және түсіну. Әдеби мәтінмен жұмыс істеу кезінде мәтінді түсінуге кедергі келтіретін коммуникативті «шуылдарды» түсінуге және түсіндіруге; мәтінді зерттеудің белгілі бір кезеңінде талдаудың нақты түрінің орны мен міндеттерін анықтайды. Белгінің мәтiнiнiң нысанын және мазмұнын корреляция ерекшелiгi туралы сот шешiмдерiн қалыптастыру; көркем мәтіннің ерекшеліктері және оның тілдік құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтін теориялары
    Несиелер: 5

    Студенттердің орыс әдеби тілінің нормаларын түсінуін және мәтінді қалыптастыру заңдарына негізделген сөйлеу функционалдық стилдерінің жүйесін практикалық қолдану дағдыларын жетілдіру; алынған білімдер мен дағдыларды кез-келген стилистикалық үлестің мәтіндерін жасау кезінде де, оларды талдау барысында да қолдануға болады. Стандартты әдістерге негізделген әр түрлі мәтіндерді өңдеу негіздері туралы теориялық ойларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аударма ілгерілеушілігін зерттеу әдіснамасы және әдістері
    Несиелер: 5

    Аударма дағдыларын қалыптастыру, мәдениетаралық коммуникация дағдыларын қалыптастыру, аударма әдістерін игеру. Ауызша аударма түсінігі, функционалдық-танымдық аударманың негізгі принциптері. Мәтінді талдау және аударма әдістерін анықтау. Дерек көзі мен аударма мәтіндерін салыстырмалы түрде салыстырмалы ғылыми талдауды пайдалана отырып, аударма аударма әдістерін білу; аударма дағдыларын қалыптастыру, мәдениетаралық коммуникация дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON8

    Әр түрлі әдеби және лингвистикалық көзқарас тұрғысынан әдеби мәтінді талдайды және интерпретациялайды; әртүрлі стилистикалық және функционалдық бағыттағы мәтіндермен жұмыс істейді.

  • Код ON3

    Педагогикалық процестің заңдарына, тәрбиелік месенизмдерге сәйкес білім беру жұмысын жүргізеді және жүзеге асырады. Оқушылардың отбасымен қарым-қатынас жасаудың заманауи формалары мен әдістерін қолданады.

  • Код ON12

    Алынған білімге, қалыптасқан дағдыларға негізделген сәтті мазмұнды дайындықты жүзеге асырады; алған білімдерін білім беру кеңістігінің стратегиясы аясында оқу процесін тәуелсіз талдау үшін пайдаланады. Қашықтықтан білім беру; қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қабілетті; жаңартылған білім беру мазмұнына сәйкес орыс тілі мен әдебиетін оқумен байланысты тұтас педагогикалық білім беру процесін жобалау.

  • Код ON2

    Педагогикалық процесте білім беру және тәрбиелік міндеттерді қалыптастырады, қызметтің тиісті түрлерін, формаларын және әдістерін таңдайды; ТКЖ-ны заңдарға сәйкес, тәрбиелік жұмыстарды әзірлейді. Педагогикалық құбылыстарды, жағдайларды, фактілерді талдайды және оқушылардың өзін-өзі реттеуін дамытуға көмектесетін оқыту әдістерін және әдістерін қолданады.

  • Код ON14

    Ол орыс тілін оқыту тәжірибесінде дәстүрлі және инновациялық әдістерді қолданады, оның ішінде орыс тілі - шет тілі ретінде; Қазақстандағы білім беруді жаңғыртудың негізгі стратегиялық идеяларын білу; өзін-өзі дамыту, өзін-өзі жүзеге асыру, жаңа білім беру форматтарында шығармашылық әлеуетті пайдалану үшін дайындалды.

  • Код ON10

    Автордың ниетін түсіну үшін мәтінді тілдік ұйымдастыру құралдарын талдау әдістерін, әдістерін, әдістерін және әдістерін оңай қолдану дағдылары бар. Ол лингвистикалық материалды лингвистиканың қазіргі заманғы ғылыми үрдістерін ескере отырып жүйелейді, мәтінді әдеби талдаудың негізі мен мазмұнын біріктіреді.

  • Код ON4

    Педагогикалық менеджмент біліміне негізделген оқу үрдісін басқарудың заңдылықтарын, принциптерін, формаларын, әдістерін және құралдарын қолданады; қазіргі бизнес-коммуникациялардың түрлері мен формаларын түсінеді және пайдаланады. Студенттерді жалпы білім беру мектептерінің инклюзивтік, арнайы сыныптарында оқыту, үйде оқыту әдістемесін пайдалану бойынша жұмыс, жоспар жасайды; инклюзивтік білім беру аясында ПОҚ бар студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын жоспарлау.

  • Код ON1

    Қоғамның толық жүйесі мен тұлғасы ретінде білімін қолданады; қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі; жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың заңды мүдделері; бизнес жүргізу үшін экономикалық және әлеуметтік жағдайлар; зиянды және қауіпті факторлардың адам мен табиғи ортаға әсері.

  • Код ON6

    Алған білімі, қалыптасқан дағдылары мен қабілеттері негізінде табысты пәндерді оқытуды жүзеге асырады; оқушылардың әртүрлі санаттарымен білім мазмұнын жаңарту тұрғысында сабақ жоспарлау сатыларын айқындайды.

  • Код ON9

    Орыс тілін оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін, соның ішінде РСТ тілдерін жетік меңгерген; Қазақстандағы білім беруді модернизациялаудың негізгі стратегиялық идеялары туралы білімдерін қолданады; қашықтықтан оқыту жүйелерін, модельдері мен технологияларын қолдана отырып, пәндік дайындықты сәтті өткізеді; өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, жаңа білім беру форматтарында шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайын.

  • Код ON11

    Әдеби теория саласында қазіргі заманғы әдебиеттану әдіснамасы саласындағы дәстүрлі және жаңа түсініктерді қолданады; теориялық әдебиеттанудың терминологиясы; белгілі бір әдеби шығармаларды талдаудағы теориялық тұжырымдамаларды қолданады; жүйелік интеграцияланған бірлік ретінде әдеби шығарманы зерттеуге дайын.

  • Код ON13

    Инновациялық лингводидактикалық әдістерді қолданады және қолданады; қазіргі заманғы теориялар мен лингводидактика әдістерін, орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі туралы идеясы бар

  • Код ON5

    Кәсіби қатынас дағдыларына ие; сөйлеу практикасындағы әртүрлі коммуникативтік және коммуникативтік деңгейлердің синтаксистік бірліктерін қалыптастырады; мәтінді коммуникативті-функционалдық аспектілерде талдайды; қазіргі заманғы орыс тілінің фонетикалық, лексикалық және синтаксистік бірліктерін сипаттайтын негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдерін есепке ала отырып, қабаттас құрылымы мен көп функциялы жүзеге асырылуы бар әмбебап жүйе ретінде теориялық және практикалық білімдерін меңгереді.

  • Код ON7

    Әдеби үрдістің мәнін, дәуірдің әлеуметтік-тарихи және мәдени мазмұнымен қарым-қатынасын анықтайды; автордың шығармашылық ерекшелігі мен әдеби ерекшелігін анықтайды; өнер туындысын нақты тарихи-контекстік талдауды жүзеге асырады; теориялық білімдерін әдеби шығармаларды толығымен талдау үшін қолданады.

6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Алматы экономика және статистика академиясы

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top