Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01703 Орыс тілі және әдебиеті в Шымкент университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 1. Шығармашылық ойлауға қабілетті жан-жақты дамыған тұлғаны дайындау; 2.Орыс тілі мен әдебиетінің теориялық және практикалық білімін, лингвистикалық пәндерді оқыту әдістерін меңгерген, алған білімдерін қолдана алатын, білім берудің қазіргі жағдайын бағалай және талдай алатын, сондай-ақ оқу-педагогикалық міндеттерді тиімді шешу мен қолдана алатын педагогты дайындау; 3.Мемлекеттік және шет тілдерін еркін меңгерген, тұжырымдамалық, аналитикалық және логикалық ойлау дағдыларын көрсететін, ұлттық және интернационалдық ұжымда жұмыс істеуге қабілетті, өмір бойы оқу стратегиясын меңгерген маманды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
ЖОО атауы Шымкент университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Оқушының даму физиологиясы
Тіл біліміне кіріспе
Кәсіптік педагогикаға кіріспе
Оқу практикасы (сөйлеу)
Мәнерлеп оқу
Әдебиеттануға кіріспе
Қазіргі орыс тілінің лексикасы
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
Қазіргі орыс тілінің фразеологиясы
Тіл нормалары
Қазіргі заман орыс тілінің морфемикасы
Қазіргі орыс тілінің сөздік құрамы
Оқу практикасы (танымдық)
-
2 Оқу жылы
Жеке жетістер негіздері
Педагогика
Имиджелогия
Көркем мәтінді филологиялық талдау
Тіл тарихы және жазу тарихы
Мифопоэтика
Жас өспірімдер психологиясы
Орыс фольклоры
Критериалды бағалау технологиясы
Кәсіпкерлік дағдылар
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Ауызша шығармашылық эстетикасы
Ежелгі дәуір әдебиет
Білім берудегі менеджмент
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы
Орыс тілінен арнайы семинар
Ареалдық лингвистика
Мектепте әдебиетті оқытудың жаңартылған бағдарламасы
Педагогикалық практика (үзіліссіз)
-
3 Оқу жылы
Инклюзивті білім беру
Әдеби процесс
Сөйлем және сөз тіркесі теориясы
Көркем мәтінді лингистикалық талдау
Шетел әдебиетіндегі романтизм және реализм
18 ғасырдың орыс әдебиеті
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Әдебиетті оқыту әдістемесі
Мәтінді әдеби талдау
Лингвомәдениеттану
Антикалық әдебиет
Балалар әдебиеті
Орыс тілін оқыту әдістемесі
Шетел әдебиетінің тарихи-әдеби процесі
Классикалық әдебиет
Қазақстанның орыс тілді прозасының поэтикасы
19 ғасырдың орыс әдебиеті
Орыс әдебиетінің көркем әлемі
Қазақ балалар әдебиетінің өзекті мәселелері
Күміс ғасырдың орыс әдебиеті.
Қазақ әдебиеті
Шетел әдебиеті
Қазіргі орыс зерттеулерінің категориялық және тұжырымдамалық аппараты
Шетел әдебиетінің процесі
Қазақ әдебиетінің тарихы
Аударманың теориясы және тәжірибесі
Шығыс Лирикасы
Бұқаралық ақпарат құралдары және филология
Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы халықтарының әдебиеті
Жаңғыру дәуірі және 19,20 ғасырдың қазіргі заманғы шетел әдебиеті
-
4 Оқу жылы
Өндірістік (педагогикалық) дипломалды практика – 8апта
Орыс тілінің тарихи грамматикасы
Әдеби сын тарихы
Әдебиет теориясы
Стилистика
Жалпы тіл білімі
20 ғасырдың 50-ші жылдарындағы драматургияның даму ерекшеліктері
20 ғасырдың 20-жылдарындағы жанрлық алуан түрлі әңгімелер
20 ғасыр және қазіргі орыс әдебиеті
Тіл жүйелерінің типологиясы
Мектепте орыс тілін оқытудың жаңартылған бағдарламасы
Орыс тілінің практикумы
20 ғасыр және қазіргі заман шетел әдебиеті
Қазіргі америка әдебиеті
Германиядағы романтизм және реализм
Орыс тілін оқытудың инновациялық әдістері
Әдебиетті оқытудың интерактивті әдістері
Қазіргі мектептегі шешендік өнер
Оқыту нәтижелері
- Қазақ қоғамының әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларымен жұмыс жасау; қиын педагогикалық жағдайларды шешу үшін оқушылармен және олардың ата -аналарымен тиімді қарым -қатынас жасай білу; қазіргі білім беру технологияларын, педагогикалық диагностика технологияларын қолдану (сауалнама, жеке және топтық сұхбат); инклюзивті және кіріктірілген оқыту теорияларына ие және практикада қолдана алады.
- Ақпараттық -коммуникациялық технологиялардың әр түрін жеке іс -әрекетте қолдану: Интернет -ресурстар, ақпаратты іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған бұлтты және мобильді қызметтер; орыс тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құбылыстары мен жұмыс істеу заңдылықтары, оның функционалдық түрлері туралы білімді қамтитын лингвистикалық білім жүйесіне ие; орыс, әлемдік және қазақ әдебиетінің теориясы мен тарихы саласындағы білім жүйесін меңгеру қабілетін дамыту; ұлттық әдебиеттің қалыптасу процестерін бағдарлау.
- Ғылыми түсінік пен табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми -философиялық таным әдістерімен зерттеуді қамтамасыз ететін философияның негіздерін білу арқылы қалыптасқан идеологиялық позиция негізінде қоршаған шындықты бағалаңыз.
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пікірлерге негізделген пайымдаулар жасау үшін ақпаратты жинау және түсіндіру; оқу саласындағы қосымша білімді өз бетімен жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларын қолдану.
- Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым -қатынас мәселелерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде қарым -қатынасқа түсу; қоғамдық пікірге, дәстүрлерге, әдет -ғұрыптарға негізделген әлеуметтік және мәдени құндылықтардың маңыздылығын түсінеді және оларды өз қызметінде қолдана алады.
- Білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдану, аргументтер құрастыру және оқу саласындағы мәселелерді шешу; мектепте және мектептен тыс мекемелерде бұқаралық іс-шаралар ұйымдастыра білу; сын тұрғысынан ойлау дағдыларына ие болу, талдауды, тұжырымды, бағалауды түсіндіруде шығармашылықпен қарау; студенттерді ғылыми -зерттеу қызметіне, жобаларға тарту; Кәсіпкерлік дағдылар мен HR менеджментін көрсетіңіз.
- Мифологиялық, діни және ғылыми дүниетанымның мазмұны мен спецификалық ерекшеліктерін түсіндіру; Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары мен өзіндік ерекшеліктерін терең түсіну мен ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету; Оқу саласындағы алдыңғы қатарлы білімге сүйене отырып, оқу саласындағы білім мен түсінікті көрсету.
- Ақпараттық -коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте қолдану; қашықтықтан білім беру қызметін жүргізу дағдылары мен дағдыларына, электронды тасымалдағышта мектеп құжаттамасын жүргізуге; өз бетінше және ғылыми жұмысты дайындау барысында орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу сайттарын пайдалану.
- Жеке моральдық және азаматтық позицияңызды дамытыңыз; өзін-өзі дамыту мен мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құрыңыз, дене мәдениеті әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына көңіл бөліңіз.
- Ғылыми зерттеу мен академиялық жазу әдістерін білу және оларды оқу саласында қолдану; лингвистикалық және әдеби талдаудың негізгі әдістері мен әдістерін қолдану; орыс тілі мен әдебиеті бойынша бағдарламалар мен оқу-әдістемелік кешендерді қолдану.
- Халықаралық мойындауы бар әлеуметтік -гуманитарлық ғылымдар саласындағы білімді практикада қолдануға; әдістеме мен талдауды таңдау; теориялық және практикалық білімдерді оқу аймағындағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін қолдану; зерттелетін аймақта фактілер, құбылыстар, теориялар мен олардың арасындағы күрделі қатынастар туралы білім мен түсінікті қолдану; интегративті процестердің заманауи өнімі ретінде осы ғылымдар туралы білімді синтездеу.
- Әлеуметтік және өндірістік салада болып жатқанның барлығына өзіндік баға беріңіз; Қазақстанның жаңа тарихындағы оқиғалардың себептері мен салдарын талдау үшін тарихи сипаттау әдістері мен әдістерін қолдану; әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану мен психология бойынша негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым -қатынастың әр түрлі салаларындағы жағдайларды бағалау; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілікті көрсету; қарым -қатынасқа қатысушылардың әрекеттері мен істерін бағалау. академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
- Грамматикалық білім жүйесіне негізделген тілдік және сөйлеу құралдарын қолдануды жүзеге асыру; ақпаратты коммуникация жағдайына сәйкес талдау; шет тілінде қарапайым қарым -қатынас дағдыларына ие болу; пәндік саланы түсіну және білімді кәсіби қызметте ауызша және жазбаша түрде қолдану; медиация және мәдениетаралық түсіністік дағдыларына ие болу; басқа тілдермен типологиялық қарым -қатынас негізінде орыс тілінің туыстық байланыстарын анықтау мүмкіндігіне ие болу.
- Нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеу үшін ғылыми әдістер мен әдістерді қолдану; зерттеу нәтижелерін қорытындылау; жаңа білімді синтездеу және оны гуманитарлық әлеуметтік маңызы бар өнім түрінде ұсыну; оқытушы-зерттеуші, сонымен қатар әр түрлі қорлар мен жобалардың қызметкері ретінде дағдылар мен дағдыларды қолдану; дағдылар мен дағдыларды мемлекеттік және үкіметтік емес ұйымдарда әр түрлі деңгейдегі көшбасшы ретінде қолдану.
Ұқсас БББ
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01703 Орыс тілі мен əдебиеті
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01703 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті