Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01704 Шетелдік білім алушыларға арналған орыс тілі в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Педагогиканың әдіснамалық негіздері, оның дамуының негізгі кезеңдері, тұтас педагогикалық процестің мәні мен мазмұны. Тұлғаны тәрбиелеу объектісі, субъектісі және оның дамуы мен қалыптасуының факторлары ретінде. Ғылыми дүниетаным. Оқыту қазіргі мектептегі білім беру мазмұны тұтас педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде. КҚО қозғалыс механизмі ретінде оқыту құралдары, формалары, әдістері. Сабақ оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі ретінде. Мұғалімнің кәсіби қызметінде оқыту технологиясын оқытуда Диагн

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық орыс тілі (оқу, жазу,тыңдау, сөйлеу)
    Несиелер: 5

    Кіріспе-фонетикалық курс. Орыс тілінің нормалары. Қателер шетелдіктер орыс сөйлеу. Ауызша сөйлеу диалогы. Ауызша сөйлеудегі Монолог.Мен өзім туралы. Менің отбасым. Адамның келбеті мен сипаты.Уақыты (сағат, апта күндері, айлар, жылдар).Мектеп. Жоғары білім. Университет. Жоо оқуы. Студенттік өмір.Жер планетасы-біздің ортақ үйіміз. Менің елім. Ресей. Әнұран, Ту, Елтаңба.Қаласы, Ресей. Қала (ауылы), в котором я живу.Ауа райы, ауа райы. Жыл мезгілдері.Адамның тамақтануы. Киім-кешек. Дүкен, базар.Мейрамдар. Туған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілінің практикумы
    Несиелер: 5

    Қызмет көрсету саласы: пошта (хаттар, факс, ақша аударымы, төлемдер, телефон, жеделхат, Интернет, банкомат, валюта айырбастау). Полиция, қауіпсіздік, айыппұл төлеу. Уағдаластық. Жұмысқа рәсімдеу, әңгімелесу, түйіндеме, Өмірбаян. Қала және ел. Көрнекті орындар. Мейрамдар. Фестивальдар, нормалар мен әдет-ғұрыптар. Отбасылық мерекелер. Шетелде және Қазақстанда Ұлттық фестивальдер. Өнер. Кино. Театр. Музыка. Сүйікті Жазушылар. Төмен түсу. Имя прилагательное. Сын есімдердің салыстырмалы дәрежесі. Местоимение. Бе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілінің аудиовизуалды курсы
    Несиелер: 5

    Менің отбасым. Посессивті конструкциялар(менде...бар). Қызықты сын есімдерді қайталау.Сіз қайда тұрасыз. Бастапқы зат есімінің жағдайы.Кәсіп. Қазіргі уақытта етістіктер (қайталау). Ауа райы және климат. Сандар (100 дейін). Етістіктердің өткен уақыты. Конструкциялар: қыста бізде суық. Кеше жылу болды, + 25.Менің күнім. Етістіктердің өткен уақыты (қайталау). Конструкциялар: күндіз мен мейрамханада болдым. Уақытты сағатпен есептеледі. Конструкциялар: қанша уақыт? (ол сағат?) Сіз қашан тұрасыз?"Киім"Дүкені. Сеп

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (А1 деңгейі) (английский)
    Несиелер: 4

    Алғашқы байланыстар. Сәлемдесу. Танысу. Мамандық. Өмірбаян. Отбасы. Отбасы құрамы. Туыстық байланыстар. Отбасының күнделікті өмірі. Отбасылық қатынастар. Род занятий. Үй, пәтер. Тұрғылықты жері. Меблировка пәтер. Жаңа қоныс. Азық-түлік. Азық-түлік өнімдері. Азық-түлік дүкені. Қоғамдық тамақтану орындары. Студенттік асхана. Гастрономиялық дәстүрлер. Киім-кешек. Сатып алу. Супермаркеттер мен бутиктер. . Жыл мезгілдері. Жұмыс күні. Күн тәртібі. Демалыс, бос уақыт, әуестену, менің өмірімдегі спорт. Әлем картас

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (А2 деңгейі) (ағылшын)
    Несиелер: 5

    Алғашқы байланыстар. Сәлемдесу. Танысу. Мамандық. Өмірбаян. Отбасы. Отбасы құрамы. Туыстық байланыстар. Отбасының күнделікті өмірі. Отбасылық қатынастар. Род занятий. Үй, пәтер. Тұрғылықты жері. Меблировка пәтер. Жаңа қоныс. Азық-түлік. Азық-түлік өнімдері. Азық-түлік дүкені. Қоғамдық тамақтану орындары. Студенттік асхана. Гастрономиялық дәстүрлер. Киім-кешек. Сатып алу. Супермаркеттер мен бутиктер. . Жыл мезгілдері. Жұмыс күні. Күн тәртібі. Демалыс, бос уақыт, әуестену, менің өмірімдегі спорт. Әлем картас

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі негіздері (ағылшын тілі)
    Несиелер: 4

    Зат есім. Жынысы. Көпше саны. Төмен түсу. Сөзжасам. Артикли. Имя прилагательное. Сын есімдердің салыстырмалы дәрежесі. Местоимение. Белгісіз есімдік. Шылау. - Бөлшектер. Наречие. Етістік. Етістіктердің уақыты. Пассивті етістіктер. Модальдық етістіктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қарым-қатынас жағдайларындағы шетел тілі (В2 деңгейі)
    Несиелер: 6

    Жағдайды сөйлеу өзара іс-қимыл. Қарым-қатынас саласы: тұрмыстық. Этикеттік сипаттағы жағдайлар. Іздеу жағдайлары. Қарым-қатынас саласы: туризм. Қонақтарды қабылдау. Жағдай тізбегі. Қарым-қатынас саласы: танымдық. Қызмет түрі: ғылыми конференцияны ұйымдастыруға қатысу. Рөлдік ойын

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық акмеология
    Несиелер: 5

    Педагогикалық акмеология пәні. Акмеологиялық зерттеу әдістері. Адамның жеке тұлға, тұлға, субъект ретінде акмеологиялық түсінігі. "Акме" феномені және оның басты сипаттамалары. Адамның кәсіби дамуында "Акме". "Акме" адамның өмір жолы контексінде. Акмеологиялық көзқарас заманауи педагогиканың әдіснамалық негізі ретінде. Педагогикалық қызметтегі акмеологиялық технологиялар. Дидактикалық ойындар формаакмеологиялық технологиялар ретінде. Педагогтың коммуникативтік құзыреттілігі. Тұлғаның диагности

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тілі (В1 деңгейі) (английский)
    Несиелер: 5

    Географиялық орналасуы, қала-Көлік. Қалада бағдарлау. Қалалардың бірінің көрікті жерлері. Мейрамдар. Салт-дәстүр, әдет-ғұрып. Туған күнін және адам өміріндегі басқа да оқиғаларды мерекелеудің отбасылық әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері. Ұлттық мерекелер, олардың маңызы, рөлі, мерекелеу дәстүрлері. Оқу. Оқу сабақтары. Жұмыс күні. Оқуға/жұмысқа қарым-қатынас. Болашаққа жоспарлар. Болашақ маманның кәсіби қасиеттері.Жыл мезгілдері.. Әлем картасы. Қала және ел. Көлігі. Мейрамдар, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар. Оқу. У

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық орыс шетел тілі( В1 деңгейі)
    Несиелер: 6

    Отбасы. Жас отбасы мәселесі. Сән және стиль; сурет. Қызығушылығы. Денсаулық. Аурулар және оларды емдеу. Денесі. Адам және табиғат. Заң және адам құқығы. Мәдениет және өнер. Театр. Кино. Гениальность. Саяхат. География. Көлігі. Бұқаралық ақпарат құралдары. Мейрамдар. Дәстүр және тағам. Әдет-ғұрыптары. Менің болашақ мамандығым. Мансапты таңдау. Ақша. Менің университетім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілінің практикалық грамматикасы
    Несиелер: 5

    Зат есімдер. Одушевленныеинеодушевленные существительные. Зат есімдерінің түрі. Зат есімінің жалғыз атрибуты. Жеке есімдік. Тартпалы күштеу. Етістіктер. Спряжениеглаголоввнастоящемвремени. Повелительное наклонение (императив). Наречияместаи. Простоепредложение. Вопросительноепредложениебезвопросительного сөздер. Жағдайлары. Бастапқы жағдай орын. Сан есім. Сын есімдер, тартымдылықты қатайту. Предложныйпадежприлагательных, порядковыхчислительныхипритяжательныхместоимений.Өткенемяглагол. Болашақ етістің уақыты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта білім берудің жаңартылған мазмұнынын технологиясы
    Несиелер: 5

    Орта білім беру жүйесіндегі заманауи үрдістер. Орта білім берудің нормативтік-құқықтық базасы. Орта білім берудің жаңартылған мазмұны. Функционалдық сауаттылықты, коммуникативтік дағдыларды, мәселелерді шешуге шығармашылық көзқарасты өз бетінше дамыту. Сыни және шығармашылық ойлауды дамыту. Оқытудың әдістері мен түрлері. Мектеп сабағын жоспарлау және құру. Жаңа формациядағы шет тілі мұғалімінің кәсіби қызметі. АКТ саласындағы дағдылар. Ғылыми-зерттеу дағдылары. Критериалды бағалау. Жиынтық және формативті б

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Практикум по орфографии и пунктуации русского языка
    Несиелер: 6

    Емле дауыссыз. Әріптерді қолдану-Ъ-и-Ь -.Зат есімдер мен сын есімдерді жазу.Сандар және есімдік атауларды жазу.Етістіктер мен нақыштарды жазу.Сылтаулар мен одақтарды жазу.Емле бөлшектер. Күрделі сөздерді жазу.Пунктуация. Жай сөйлем. Ұсыныстың негізгі және екінші дәрежелі мүшелері.Біртекті мүшелері бар ұсыныстар. Оқшауланған екінші дәрежелі мүшелермен ұсыныстар. Ережелер. Кіріспе сөздер мен сөйлемдер. Тікелей және жанама сөйлеу. Күрделі одақтық және одақтық емес сөйлемдердегі тыныс белгілері.Күрделі синтакси

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анатомия, физиология және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Жас анатомиясы және физиологиясы. Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл аппаратының жас ерекшеліктері мен гигиенасы. Мектеп жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Оқу материалының мазмұны. Дененің және аяқ-қолдың қаңқасының, ми және Бет бас сүйектерінің дамуы. Бұлшық ет жүйесі. Бұлшықеттердің құрылысы мен қызметі. Бұлшықет массасы және бұлшық ет күші әр түрлі жас кезеңдерінде. Қозғалыс актілерінің жылдамдығы мен дәлдігінің, төзімділігінің жас ерекшеліктері. Әртүрлі жастағы физикалық жүктемеге ағзаның реа

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бизнес-жоспарды құрудың әдіснамалық негіздері. Өткізу нарығын талдау әдістері, өнімді сипаттау, өндірістік жоспарды әзірлеу және ұсыну, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеу және ұсыну, қаржылық жоспарды әзірлеу және ұсыну. Қолданбалы бизнес негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамыту негіздері, Табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау. Тірі организмдер популяциясының жай-күйі, экожүйелердің бұзылу дәрежесі, популяцияның құрылымы мен динамикасы, қауымдастықтағы тірі организмдердің өзара әрекеттесу тетіктері, қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары, адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара іс-қимы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Шетел тілі ретінде орыс тілін оқытудың теориясы мен практикасы. Шетел/орыс тілін оқытудың әдістері мен әдістемелік принциптері. Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту құралдарының жүйесі. Тіл материалына (тіл аспектілеріне) оқыту әдістемесі. Оқыту айтылу және алаңға.Лексика және фразеологияны оқыту әдістемесі. Грамматиканы оқыту әдістемесі. Сөйлеу қызметінің негізгі түрлерін оқыту (РД).Аудиттеу РД түрі ретінде.РД түрі ретінде сөйлеуге үйрету. Жазу мен жазбаша сөйлеуді үйрету. Сөйлеу әрекетінің түрі ретінде оқуға

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстанның модернизациясының тарихи тәжірибесі және қазіргі заман. Ұлттық сана және оның қалыптасу ерекшеліктері. "Мәңгілік ел" патриоттық актісі және оның ұлттық сана үшін маңызы. Жаһандық әлемдегі қазіргі қазақстандық бірегейлік. Рухани мұра және оның жаңғырту үрдісіндегі рөлі. Бәсекеге қабілеттілік және прагматизм қазіргі қоғамдық сананың құндылығы ретінде. Демократиялық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы"ретінде. Қазақстан "ақпараттық қоғам" және "цифрлық технологиялар" қоғамы ретін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ мәдениетінің қайнар көзі. Қазақ халқының мәдениет тарихын зерттеу. Орта Азия мен Қазақстандағы халық білімі. Ш. Уәлиханов, Ы. Алтынсарин, А. Құнанбаев қазақ халқының ағартушылық қозғалысы. Ақындар мен композиторлар. Өлкетану және ғылыми-зерттеу ұйымдарының қызметі. Ұлттық идеяны көпұлтты және көпконфессиялы қазақстандық қоғамды шоғырландыру факторы ретінде қалыптастыру. Еуразия мәдени кеңістігіндегі қазақ мәдениеті. Қазіргі кезеңдегі Қазақстан мәдениетінің дамуы. Қазіргі Қазақстанның мультимәдени кең

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Базалық орыс тілі (В2 деңгейі)
    Несиелер: 6

    Отбасы. Жас отбасы мәселесі. Сән және стиль; сурет. Қызығушылығы. Денсаулық. Аурулар және оларды емдеу. Денесі. Адам және табиғат. Заң және адам құқығы. Мәдениет және өнер. Театр. Кино. Гениальность. Саяхат. География. Көлігі. Бұқаралық ақпарат құралдары. Мейрамдар. Дәстүр және тағам. Әдет-ғұрыптары. Менің болашақ мамандығым. Мансапты таңдау. Ақша. Менің университетім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. ҚР конституциялық құқық негіздері. ҚР Құқық қорғау органдары мен соты. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері. Менеджмент басқару туралы ғылым ретінде. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқарудың теориясы мен технологиясы ретінде. Музыкалық жанр саласындағы жаңа құбылыстар. Мектеп педагогикалық жүйе және басқару объектісі ретінде. Мектептегі инновацияны басқару. Мектептегі әдістемелік қызмет және Мұғалімдерді аттестаттау. Педагогикалық ұжым объект және басқару субъектісі ретінде. Білім берудегі менеджердің көшбасшылық және көшбасшылық қаси

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Педагогикалық мониторинг
    Несиелер: 7

    Педагогикалық бақылау. Педагогикалық талдау.Мониторинг зерттеу әдісі ретінде.Педагогикалық диагностика.Педагогикалық үдерістің жағдайын зерттеу және қадағалау (көрсеткіштерді жинау, сақтау және өңдеу). Педагогикалық жүйе контексінде ақпаратты өңдеу, педагогикалық түсіндіру және сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілі этикеті
    Несиелер: 6

    Сөйлеу этикеті түсінігі және оның функциялары. Сөйлеу этикеті және этикасы.Сөйлеу этикеті және рөлдер теориясы.Сөйлеу этикеті және қарым-қатынас жағдайы.Сөйлеу этикетінің функциялары.Сөйлеу этикетінің ұлттық ерекшеліктері.Орыс тілінің этикетінің негізгі талаптары.Қарым-қатынастың ұстанған тәсілі.Қарым-қатынастың бейвербальды этикетін сақтау.Қарым-қатынас қашықтығы.Сұхбаттасушыға қатысты орналасуы.Қарым-қатынас процесіндегі қозғалыс.Қарым-қатынас дыбыс деңгейі. Көзқарас.Мимика.Қарым-қатынас кезіндегі физикал

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілі елінің әдебиеті
    Несиелер: 6

    Орыс әдебиетінің тарихи-мәдени процесі және периодизациясы. ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиеті мен мәдениетінің дамуы.Орыс әдебиетіндегі Романтизм 1-ші жынысы. XIX ғасырдың.ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің даму ерекшеліктері.XIX ғасырдың екінші жартысындағы Поэзия.ХХ ғасырдың басындағы әдебиет пен өнердің басқа түрлерінің даму ерекшеліктері.Орыс поэзиясының күміс ғасыры.1920 жылдардағы әдеби процесс. Әдебиеттің заманауи ағымдары, әдістері мен стильдері.30 – 40-жылдардың басында

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілінің теориясының негіздері
    Несиелер: 6

    Сөз лексикалық жүйенің негізгі бірлігі ретінде. Тілдің сөздік құрамының сипаттамасы. Лексикалық бірліктердің семантикасы. Омонимия, синонимдер, антонимия. Фразеология, фразеологиялық бірліктердің жіктелуі. Сөзжасам. Теориялық грамматиканың негізгі ұғымдары. Сөйлеу бөліктері. Сөйлеу бөліктерінің жіктелуі. Зат есімінің негізгі қасиеттері. Ағылшын тіліндегі артиклдің мәселесі. Сын есімнің грамматикалық мәні. Етістіктің негізгі қасиеттері. Синтаксис грамматиканың бір бөлігі ретінде. Ұсынысты анықтау. Сөйлемнің

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті бойынша практикумы
    Несиелер: 6

    Тілдік нормалар. Орфоэпиялық нормалар. Оқу кезінде сөздерді бұрмалау. Тілдің пунктуациялық нормалары.Сөйлемнің тілдік рәсімделуі: мағыналық тұтастық, тілдік байланыстылық, мазмұндау реті. Жазбаша ресімдеу: тыныс белгілерін дұрыс орналастыру.Тақырыптық монологиялық пікірді құрастыру бойынша Практикум. Монологты жазбаша ресімдеу.Сөздіктің байлығы, ойдың дәлдігі, грамматикалық конструкциялардың әртүрлілігі және оларды хатта көрсету.Шартты диалогты құру бойынша Практикум. Диалогты жазбаша ресімдеу.Шартты диалог

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 7

    Кәсіби қызметте ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылымның анықтамасы және оның жіктелуі. Ғылыми зерттеулердің әдістері мен методологиясы. Студенттік жұмыстарды дайындау, рәсімдеу және қорғау ерекшеліктері (курстық, дипломдық жұмыстар, рефераттар, баяндамалар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық мақсаттағы орыс тілі (С 1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Академиялық бағыттағы ағылшын тіліндегі мәтінді оқу, аудару және талдау. Аударма мәтіндерді. Академиялық бағыттағы ағылшын тіліндегі мәтінді рефераттау. Академиялық бағыттағы мақалаларды рефераттау. Академиялық терминологияны талдау және қолдану. Академиялық бағыттағы өзіндік мәтінді шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқыту әдістеме практикумы
    Несиелер: 6

    Бұл курс аудиториялық оқыту, басқару және бағалау әдістерін кешенді қамтуды қамтамасыз етеді. Курс әдістемесі семинарлар, сабақ құру, оқыту практикасы, сыныпта жаттығулар, оқу және тестілерді талқылауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің елтануы
    Несиелер: 5

    Елтану пәні және оның басқа ғылымдармен байланысы. Екінші шет тілі елі туралы тұтас түсінік. Екінші шет тілі елі туралы тарихи, географиялық, экономикалық, қоғамдық-саяси, мәдени және әлеуметтік сипаттағы мәліметтер. Оқытылатын екінші тіл елінің қалыптасу тарихы. Қоғамдық-саяси құрылғы. Биліктің мемлекеттік құрылымы және саяси жүйе. Ғылымның, мәдениеттің қалыптасу жағдайы мен ерекшеліктері. Дәстүр, әдет-ғұрып, ұлттық мерекелер, рәміздер. Қазіргі уақытта болып жатқан саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәд

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 6

    Тәрбие мақсаты, оның әлеуметтік шарттылығы. Тәрбие процесі тұтас педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде. Мектептің тәрбие жүйесі: мәні, құрылымы, принциптері, негізгі компоненттері және өзара іс-қимыл. Отбасылық тәрбие негіздері. Сынып жетекшісінің қызмет жүйесі. Қазіргі оқу-тәрбие үрдісіндегі тәрбие теориясы мен әдістемесі қиын балалармен сынып жетекшісінің жұмыс теориясы мен әдістемесі. Сынып жетекшісінің дарынды балалармен жұмысының теориясы мен әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Платформы и сервисы дистанционного обучения
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары. Курстар к

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби педагогикалық коммуникация практикумы
    Несиелер: 5

    Тілдік нормалар. Орфоэпиялық нормалар. Оқу кезінде сөздерді бұрмалау. Тілдің пунктуациялық нормалары.Сөйлемнің тілдік рәсімделуі: мағыналық тұтастық, тілдік байланыстылық, мазмұндау реті. Жазбаша ресімдеу: тыныс белгілерін дұрыс орналастыру.Тақырыптық монологиялық пікірді құрастыру бойынша Практикум. Монологты жазбаша ресімдеу.Сөздіктің байлығы, ойдың дәлдігі, грамматикалық конструкциялардың әртүрлілігі және оларды хатта көрсету.Шартты диалогты құру бойынша Практикум. Диалогты жазбаша ресімдеу.Шартты диалог

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқыту әдістемесі (ағылшын)
    Несиелер: 5

    Шетел тілін оқыту әдістемесінің негізгі ұғымдары мен категориялары: әдіс, принцип, қабылдау, оқыту жүйесі, білім, білік, дағды.Шет тілі оқыту пәні ретінде. Шетел тілдерін ғылым ретінде оқыту әдістемесі, оның басқа ғылымдармен байланысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі елінің тарихы мен мәдениеті
    Несиелер: 5

    Екінші шет тілі елінің тарихы. Екінші Оқытылатын тіл елінің саяси, әлеуметтік және мәдени үдерістері. Ұлттың, мәдениеттің қалыптасу жағдайы мен ерекшеліктері. Мемлекеттіліктің тарихи дамудың негізгі кезеңі ретінде қалыптасуы. Екінші шет тілі елінің ішкі саясатына жалпы шолу. Әлемдік өркениеттің қазіргі жүйесіндегі екінші шет тілі елінің орны мен рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің ұйымдастырушылық шарттары; инклюзивті практика субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу жөніндегі жұмыстың мазмұны; инклюзивті білім беруді іске асыратын мамандарға қойылатын біліктілік талаптары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы мақсаттағы орыс тілі (С1)
    Несиелер: 5

    Академиялық қарым-қатынастың оқу және ғылыми салалары үшін шет тілді дайындық. Ауызша және жазбаша коммуникация түрлерін жүзеге асыратын сөйлеу қызметінің түрлері: оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу (С1 деңгейі)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Іскерлік қарым-қатынас тілі
    Несиелер: 4

    Іскерлік қарым-қатынас түсінігі, оның маңызы, түрлері. Іскерлік қарым-қатынас Басшының басқару функцияларын іске асыру құралы ретінде. Іскерлік қарым-қатынас формалары және олардың сипаттамалары. Особенностиофициально-деловогостиля.Особенностиперевода текстовделовой. Іскерлік корреспонденция түрлері.Іскерлік әңгіме өткізудің мәні, функциялары, кезеңдері.Іскерлік қарым-қатынастағы қақтығыстар және олардың алдын алу тәсілдері. Іскерлік қарым-қатынастың этикалық формалары мен ұлттық үлгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Морфология және сөзжасау практикумы
    Несиелер: 4

    Сөзжасам оқу және ғылыми пән ретінде.Морфемикаға кіріспе. Морфемдердің түрлері мен мәртебесі. Сөз және сөз формасының негіздері. Сөзді мүшелеудің қиын жағдайлары. Негіздердің буындылығы мен өнімділігі. Қазіргі орыс тіліндегі сөзжасам тәсілдері. Сөзжасам жүйесі мен құрылымының бірліктері. Сөз құрушы түрі. Қазіргі сөз өндірісінің ерекшеліктері. Сөзжасам. Жүйелік-құрылымдық сөзжасам. Сөзжасам әдістерінің сөзжасамдық мәні. Сөзжасамның кешенді бірліктері. Неузуальное сөзжасам(әлеуетті сөздер мен окказионализмы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі IT-технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру қоғамның даму факторы ретінде. Тұлғаның даму технологиялары және озық білім беру технологиялары. Ақпараттық-коммуникациялық білім беру технологиялары. Оқытудың қызметтік-бағытталған технологиялары. Белсенді білім беру технологиялары. Білім беруді ақпараттандыру саласындағы ұғымдар мен құбылыстардың мәні. Ат игеру және пайдалану мәселелері. Белсенді және интерактивті оқыту технологиялары. Топтық өзара іс-қимылды ұйымдастыру технологиясы ("күйіп қалған топтар"техникасы). Тренингтік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі орыс тілі
    Несиелер: 5

    Демалыс. Саяхат. Мәдени шок. Бос уақыт: оны өткізу тәсілдері. Саяхаттағы көліктің рөлі. Шетелде саяхат: артықшылықтары мен кемшіліктері. Демалыс өткізудің әртүрлі тәсілдері. Жастар сән және жеке стиль. Қазіргі жастар сәні. Заманауи сән жасаушылар. ҚР мен Ресейдегі жастар стилі. ҚР және Ресейдің оқу орындарындағы Дресс-код

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша аударма негіздері
    Несиелер: 4

    Аударманың грамматикалық мәселелері. Аударманың лексикалық-семантикалық және фразеологиялық мәселелері. Мәтіннің авторлық тұжырымдамасын аудармада есепке алу. Тілдік емес факторларды және аударма мәтінінің адресатын аударуда есепке алу. Дәйекті аударма

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аударма теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Аударма теориясының дамуы. Зауыт алдындағы талдау. Аударма процесін модельдеу. Аудармадағы эквиваленттілік. Аударма трансформациясы. Аударманың прагматикалық аспектілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Негізгі шетел тілінің елтануы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын тіл елінің білім беруді дамытудағы тарих, география, мәдениет, қоғамдық-саяси Құрылыс және үрдістер. Баспа басылымының ерекшеліктері және сандық ақпараттық технологиялар. Діни конфессиялар. Ағылшын тілінде сөйлейтін елдердегі мерекелер мен айтулы күндер. Мәдени шындықты салыстырмалы талдау. Көрнекті тұлғалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған орыс тілі (С1 деңгейі)
    Несиелер: 8

    Кәсіби-бағытталған шет тілді қарым-қатынас. Жалпы кәсіби сөйлеу практикасы. Мамандықтың кәсіби-бағытталған сөйлеу тақырыбы. Кәсіби сипаттағы базалық категориялық-ұғымдық аппарат. Мамандық мазмұнына сәйкес кәсіби мамандандырылған шетелдік терминология. Арнайы материал және оны берілген кәсіби жағдайларда пайдалану. Мамандық бойынша шет тілінде пәндік сала мазмұнының сипаттамасы. Аудиотекст сөйлеу кәсіби қызметінің объектісі ретінде және арнайы ақпаратты тасымалдаушы ретінде. Кәсіби-бағытталған сипаттағы диа

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингводидактикадағы цифрлық технологиялары
    Несиелер: 5

    Ақпараттық технологиялар.Лингвистикадағы ақпараттық технологияларды аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету. Лингвистикада ақпараттық технологияларды қолдану салалары. Дыбысты автоматты талдау және синтездеу. Мәтінді автоматты тану. Мәтінді автоматты түрде аннотациялау және рефераттау. Мәтінді автоматты талдау және синтездеу. Компьютерлік лингвистиканың қолданбалы бөлімдері. Корпустық лингвистика. Компьютерлік лексикография. Компьютерлік терминография. Машиналық аударма. Тілдерді компьютерлік оқыту. Ақ

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • БАҚ тілі
    Несиелер: 4

    Тілдік норма, оның түрлері мен түрлері туралы түсінік. БАҚ тілі: ұғымның қалыптасуы мен мазмұны. БАҚ тіліндегі норманың құрылымы. БАҚ-тағы әлемнің тілдік бейнесі.Стилистикалық нормалар.Сөйлеу стилистикасы. Стилистикалық және жанрлық классификациялардың экстралингвистикалық негіздері. Сөйлеу әсері, эксплицитті және имплицитті бағалау.Бұқаралық коммуникация мәтіндерін редакциялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған аударма
    Несиелер: 4

    Кәсіби бағыттағы мәтіндердің лексика-грамматикалық ерекшеліктерін білу.Мәтіннің типологиясы және оның композициялық-мағыналық құрылымының белгілері.Мәтіннің-түпнұсқаның стилі мен жанры, оны басқа тіл құралдарымен беру үшін стилистикалық жанрлық қалыптастыру ерекшелігі.Аударма сәйкестігінің негізгі түрлері; аударма және аударма-аударма формаларының модельдері; аударма нұсқасын таңдауға негіз болатын факторлар (коммуникативтік, тілдік, мәтіндік, прагматикалық,мәдениеттанулық, ситуациялық).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    - біртұтас жүйе ретінде қоғам мен адам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани үрдістер мен халықтың рухани мұрасының рөлі туралы, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы, білім алушылардың физиологиялық ерекшеліктері мен оқыту үдерісінде гигиеналық талаптар туралы білімдерін көрсетеді; Дене шынықтыру мен спорт және салауатты өмір салты құралдарын қолданады;

  • Код ON2

    -қоғам туралы Әлеуметтік, саяси, мәдениеттанушылық, психологиялық саланың біртұтас жүйелі бірлігі ретінде, адам және оның топтық мінез-құлқы туралы Әлеуметтік-саяси ғылымдарды талдау және зерттеу пәні ретінде, қазіргі қоғамның әлеуметтік-саяси дамуының бағыттары мен үрдістері туралы білімдерді меңгерген; қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттанушылар, психологияның базалық білім жүйесіндегі интеграциялық үдерістердің өнімі ретінде түсіндіреді.

  • Код ON4

    -білім беруде АКТ-ны пайдалану ерекшеліктерін түсінеді, ДК-ны аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді ажыратады, желілік, мультимедиялық және интернет-технологияларды, негізгі Smart және Е-технологияларды пайдаланады; білім беруде, Лингвистикада және басқа да қызмет түрлерінде АКТ-ны және IT-технологияларды пайдалану білімі мен дағдыларын меңгерген; ағылшын тілінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана біледі.

  • Код ON5

    - қазақ/орыс, шет тілдерін меңгерген; кәсіби шешу мақсатында қазақ/орыс және шет тілдерінде вербалды және вербалды емес нысанда қол жетімді және сенімді коммуникациялай біледі; қазақ/орыс және шет тілдерінде ақпарат пен құбылыстарды талдайды, өңдейді, қорытады және жаңғыртады; оқытылатын тілдердің әлеуметтік таңбаланған тілдік бірліктерін дұрыс қолданады;

  • Код ON1

    - Қазақстанның қазіргі тарихының, философияның, қолданбалы экономикалық және заң пәндерінің, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы Тараптардың құқықтық мүдделерінің, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің өзекті білімдерін көрсетеді

  • Код ON6

    Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады.

  • Код ON7

    - педагогика және тәрбие жұмысының әдістері, педагогикалық акмеология саласындағы терең білімдерін көрсетеді; педагогикалық мақсат қою және педагогикалық жаңашылдық қағидаттарына ие; оқу үрдісін жобалауда педагогикалық технологияларды, менеджмент негіздерін қолданады; инклюзивті білім берудің міндеттерін, принциптерін және инклюзивті мектептегі білім беру процесін нормативті реттеуді қалай негіздеу керектігін біледі, жалпы білім беретін мектептің инклюзивті сыныбында оқушының оқу үлгісін қолдану туралы шешім қабылдайды, үйде, инклюзивті білім беруде студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын жоспарлайды, талдайды, бақылайды , оқулықтардың қосылу жағдайындағы жеке жетістіктерін ескереді; шет тілі мен мәдениетінің тәрбиелік құндылығын ескере отырып, оқу процесінде тәрбие жұмысын жүргізеді; әр түрлі категориядағы білім мазмұнын жаңарту жағдайында сабақты жоспарлау кезеңдерін анықтайды, педагогикалық пәндерді оқу барысында алған білімдерін кәсіби іс-әрекетте, оқу практикасы кезінде қолдануға дайын

  • Код ON8

    - орыс тілі теориясында, лексикологияның қазіргі жағдайында, орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйелерінің даму заңдылықтарын, орыс тілінің лексикалық бірліктерінің құрылымы мен семантикасының ерекшеліктерін басшылыққа алады, қазіргі орыс тілінің орфографиялық, тыныс белгілері мен грамматикасының негізгі ережелерін біледі, ауызша және жазбаша сөйлеуді дұрыс құруды біледі. тілде бар ережелерді ескере отырып, оның ауызша және жазбаша сөйлеуіндегі және сұхбаттасушының сөйлеуіндегі грамматикалық, орфоэпиялық, сөйлеу қателерін табады және түзетеді, оқушылардың оқу мәселесін шешуде логикалық іздеу дағдыларын қалыптастыруды ескере отырып, морфологиялық бірліктерді практикалық талдау дағдыларына ие

  • Код ON9

    - оқылатын тілдердің елдері, дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары, зерттелген тілдер елдерінің нормалары туралы аймақтық географиялық сипаттағы ақпараттарға ие, зерттелетін тілдің елінің әдеби қозғалыстары мен дәуірлерін жіктейді, әдеби дәуірдің өкілдерін ұсына алады, олардың шығармаларын түсіндіреді; оқылатын тілдердің елдерінің лингвистикалық және мәдени-әлеуметтік мәдени ерекшеліктеріне сәйкес сөйлеу әрекетін қалыптастырады, күнделікті, білім беру, танымдық, әлеуметтік-мәдени, іскерлік, кәсіптік және ғылыми қарым-қатынас салаларында диалог, әңгіме, іскери келіссөздер жүргізеді, сөйлеу этикетінің нормаларын сақтай отырып және тілдік және аймақтық және ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып зерттелетін тілдердің елдерінің мәдени ерекшеліктері

  • Код ON10

    орыс тілін қарым-қатынас құралы ретінде қолданады және орыс тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас түрлерін (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) жүзеге асыратын сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін иеленеді, дыбыстық-визуалды мәтіннің құрылымы мен мазмұны (дискурс), құрылымы мен ерекшеліктерін, сөйлеу, тыңдаудың ерекшеліктерін біледі. , әдеби-ауызша сөйлеу түрлері), аналитикалық сөйлесудің лингвистикалық ерекшеліктерін біледі, сөйлеуді өте тез бастайды, қолдай алады және аяқтай алады, таныс тақырыптар бойынша пікірталастар ұйымдастырып, қатыса алады, көрермендерге баяндама жасай алады, сұрақтарға жауап бере алады және жағдайды сыни бағалай алады, графикалық, уақтылы, грамматикалық және орфографиялық түрде дұрыс жазыңыз, мәтінді орыс тілінде оқыңыз, курс үшін көрсетілген көлемде мәтіннен ақпарат алыңыз, зерттеліп жатқан елдің маңызды оқиғаларын жинаңыз және түсіндіріңіз, студенттердің диалог түріне сәйкес коммуникативті ниетті іске асыра алу қабілетін қалыптастырыңыз. диалогтар, екі жақты диалог (жауап алу, диалог, ақпарат алмасу), қарым-қатынас және сөйлеу тақырыптары

  • Код ON11

    ғылыми зерттеу әдістемесінің дағдыларына ие, кәсіби мәселелерді шешу үшін ғылым мен білімнің заманауи мәселелері туралы білімдерін қолданады, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды, оларды ғылыми мақала, реферат, дипломдық жоба жазу аясында нақты зерттеу мәселелерін шешу үшін қолданады, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізеді, біледі ғылыми және анықтамалық әдебиеттерді, әр түрлі сөздіктерді пайдалануға; Психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асырады, нәтижелерді түсіндіреді, өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі бақылауға барабар ұмтылады, педагогикалық есептегіштер мен көрсеткіштер жүйесін, бақылау және бағалау материалдарын біледі

Top