Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01704 Шетелдік білім алушыларға арналған орыс тілі в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіби қызметте негізгі құзыреттілікті қолдануға дайын шетелдік білім алушылар үшін орыс тілін оқыту саласында жоғары білікті мамандарды дайындау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Практикалық орыс тілі (оқу, жазу,тыңдау, сөйлеу)
Шетел тілінің практикумы
Орыс тілінің аудиовизуалды курсы
Шетел тілі (А1 деңгейі) (английский)
Шетел тілі (А2 деңгейі) (ағылшын)
Шетел тілі негіздері (ағылшын тілі)
-
2 Оқу жылы
Қарым-қатынас жағдайларындағы шетел тілі (В2 деңгейі)
Педагогикалық акмеология
Шетел тілі (В1 деңгейі) (английский)
Базалық орыс шетел тілі( В1 деңгейі)
Орыс тілінің практикалық грамматикасы
Орта білім берудің жаңартылған мазмұнынын технологиясы
Практикум по орфографии и пунктуации русского языка
Анатомия, физиология және мектеп гигиенасы
Қолданбалы бизнес
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі
Рухани жаңғыру
Қазақ халқының рухани мұрасы
Базалық орыс тілі (В2 деңгейі)
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
-
3 Оқу жылы
Білім берудегі менеджмент
Педагогикалық мониторинг
Орыс тілі этикеті
Орыс тілі елінің әдебиеті
Орыс тілінің теориясының негіздері
Ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениеті бойынша практикумы
Ғылыми зерттеу әдістемесі
Академиялық мақсаттағы орыс тілі (С 1 деңгейі)
Шетел тілін оқыту әдістеме практикумы
Екінші шетел тілінің елтануы
Тәрбие жұмысының әдістемесі
Платформы и сервисы дистанционного обучения
Кәсіби педагогикалық коммуникация практикумы
Шетел тілін оқыту әдістемесі (ағылшын)
Екінші шетел тілі елінің тарихы мен мәдениеті
Инклюзивті білім берудің негіздері
Арнайы мақсаттағы орыс тілі (С1)
-
4 Оқу жылы
Іскерлік қарым-қатынас тілі
Морфология және сөзжасау практикумы
Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
Білім берудегі IT-технологиялар
Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі орыс тілі
Ауызша және жазбаша аударма негіздері
Аударма теориясы мен практикасы
Негізгі шетел тілінің елтануы
Кәсіби бағытталған орыс тілі (С1 деңгейі)
Лингводидактикадағы цифрлық технологиялары
БАҚ тілі
Кәсіби бағытталған аударма
Оқыту нәтижелері
- - біртұтас жүйе ретінде қоғам мен адам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани үрдістер мен халықтың рухани мұрасының рөлі туралы, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы, білім алушылардың физиологиялық ерекшеліктері мен оқыту үдерісінде гигиеналық талаптар туралы білімдерін көрсетеді; Дене шынықтыру мен спорт және салауатты өмір салты құралдарын қолданады;
- -қоғам туралы Әлеуметтік, саяси, мәдениеттанушылық, психологиялық саланың біртұтас жүйелі бірлігі ретінде, адам және оның топтық мінез-құлқы туралы Әлеуметтік-саяси ғылымдарды талдау және зерттеу пәні ретінде, қазіргі қоғамның әлеуметтік-саяси дамуының бағыттары мен үрдістері туралы білімдерді меңгерген; қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттанушылар, психологияның базалық білім жүйесіндегі интеграциялық үдерістердің өнімі ретінде түсіндіреді.
- -білім беруде АКТ-ны пайдалану ерекшеліктерін түсінеді, ДК-ны аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді ажыратады, желілік, мультимедиялық және интернет-технологияларды, негізгі Smart және Е-технологияларды пайдаланады; білім беруде, Лингвистикада және басқа да қызмет түрлерінде АКТ-ны және IT-технологияларды пайдалану білімі мен дағдыларын меңгерген; ағылшын тілінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана біледі.
- - қазақ/орыс, шет тілдерін меңгерген; кәсіби шешу мақсатында қазақ/орыс және шет тілдерінде вербалды және вербалды емес нысанда қол жетімді және сенімді коммуникациялай біледі; қазақ/орыс және шет тілдерінде ақпарат пен құбылыстарды талдайды, өңдейді, қорытады және жаңғыртады; оқытылатын тілдердің әлеуметтік таңбаланған тілдік бірліктерін дұрыс қолданады;
- - Қазақстанның қазіргі тарихының, философияның, қолданбалы экономикалық және заң пәндерінің, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы Тараптардың құқықтық мүдделерінің, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің өзекті білімдерін көрсетеді
- Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады.
- - педагогика және тәрбие жұмысының әдістері, педагогикалық акмеология саласындағы терең білімдерін көрсетеді; педагогикалық мақсат қою және педагогикалық жаңашылдық қағидаттарына ие; оқу үрдісін жобалауда педагогикалық технологияларды, менеджмент негіздерін қолданады; инклюзивті білім берудің міндеттерін, принциптерін және инклюзивті мектептегі білім беру процесін нормативті реттеуді қалай негіздеу керектігін біледі, жалпы білім беретін мектептің инклюзивті сыныбында оқушының оқу үлгісін қолдану туралы шешім қабылдайды, үйде, инклюзивті білім беруде студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын жоспарлайды, талдайды, бақылайды , оқулықтардың қосылу жағдайындағы жеке жетістіктерін ескереді; шет тілі мен мәдениетінің тәрбиелік құндылығын ескере отырып, оқу процесінде тәрбие жұмысын жүргізеді; әр түрлі категориядағы білім мазмұнын жаңарту жағдайында сабақты жоспарлау кезеңдерін анықтайды, педагогикалық пәндерді оқу барысында алған білімдерін кәсіби іс-әрекетте, оқу практикасы кезінде қолдануға дайын
- - орыс тілі теориясында, лексикологияның қазіргі жағдайында, орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйелерінің даму заңдылықтарын, орыс тілінің лексикалық бірліктерінің құрылымы мен семантикасының ерекшеліктерін басшылыққа алады, қазіргі орыс тілінің орфографиялық, тыныс белгілері мен грамматикасының негізгі ережелерін біледі, ауызша және жазбаша сөйлеуді дұрыс құруды біледі. тілде бар ережелерді ескере отырып, оның ауызша және жазбаша сөйлеуіндегі және сұхбаттасушының сөйлеуіндегі грамматикалық, орфоэпиялық, сөйлеу қателерін табады және түзетеді, оқушылардың оқу мәселесін шешуде логикалық іздеу дағдыларын қалыптастыруды ескере отырып, морфологиялық бірліктерді практикалық талдау дағдыларына ие
- - оқылатын тілдердің елдері, дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары, зерттелген тілдер елдерінің нормалары туралы аймақтық географиялық сипаттағы ақпараттарға ие, зерттелетін тілдің елінің әдеби қозғалыстары мен дәуірлерін жіктейді, әдеби дәуірдің өкілдерін ұсына алады, олардың шығармаларын түсіндіреді; оқылатын тілдердің елдерінің лингвистикалық және мәдени-әлеуметтік мәдени ерекшеліктеріне сәйкес сөйлеу әрекетін қалыптастырады, күнделікті, білім беру, танымдық, әлеуметтік-мәдени, іскерлік, кәсіптік және ғылыми қарым-қатынас салаларында диалог, әңгіме, іскери келіссөздер жүргізеді, сөйлеу этикетінің нормаларын сақтай отырып және тілдік және аймақтық және ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып зерттелетін тілдердің елдерінің мәдени ерекшеліктері
- орыс тілін қарым-қатынас құралы ретінде қолданады және орыс тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас түрлерін (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) жүзеге асыратын сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін иеленеді, дыбыстық-визуалды мәтіннің құрылымы мен мазмұны (дискурс), құрылымы мен ерекшеліктерін, сөйлеу, тыңдаудың ерекшеліктерін біледі. , әдеби-ауызша сөйлеу түрлері), аналитикалық сөйлесудің лингвистикалық ерекшеліктерін біледі, сөйлеуді өте тез бастайды, қолдай алады және аяқтай алады, таныс тақырыптар бойынша пікірталастар ұйымдастырып, қатыса алады, көрермендерге баяндама жасай алады, сұрақтарға жауап бере алады және жағдайды сыни бағалай алады, графикалық, уақтылы, грамматикалық және орфографиялық түрде дұрыс жазыңыз, мәтінді орыс тілінде оқыңыз, курс үшін көрсетілген көлемде мәтіннен ақпарат алыңыз, зерттеліп жатқан елдің маңызды оқиғаларын жинаңыз және түсіндіріңіз, студенттердің диалог түріне сәйкес коммуникативті ниетті іске асыра алу қабілетін қалыптастырыңыз. диалогтар, екі жақты диалог (жауап алу, диалог, ақпарат алмасу), қарым-қатынас және сөйлеу тақырыптары
- ғылыми зерттеу әдістемесінің дағдыларына ие, кәсіби мәселелерді шешу үшін ғылым мен білімнің заманауи мәселелері туралы білімдерін қолданады, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды, оларды ғылыми мақала, реферат, дипломдық жоба жазу аясында нақты зерттеу мәселелерін шешу үшін қолданады, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізеді, біледі ғылыми және анықтамалық әдебиеттерді, әр түрлі сөздіктерді пайдалануға; Психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асырады, нәтижелерді түсіндіреді, өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі бақылауға барабар ұмтылады, педагогикалық есептегіштер мен көрсеткіштер жүйесін, бақылау және бағалау материалдарын біледі
Ұқсас БББ
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиет пәндерінің мұғалімі
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01704 Орыс тілі мен әдебиеті
Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті