Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01704 Шетелдік білім алушыларға арналған орыс тілі в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • - біртұтас жүйе ретінде қоғам мен адам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани үрдістер мен халықтың рухани мұрасының рөлі туралы, адам мен табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсері туралы, білім алушылардың физиологиялық ерекшеліктері мен оқыту үдерісінде гигиеналық талаптар туралы білімдерін көрсетеді; Дене шынықтыру мен спорт және салауатты өмір салты құралдарын қолданады;
  • -қоғам туралы Әлеуметтік, саяси, мәдениеттанушылық, психологиялық саланың біртұтас жүйелі бірлігі ретінде, адам және оның топтық мінез-құлқы туралы Әлеуметтік-саяси ғылымдарды талдау және зерттеу пәні ретінде, қазіргі қоғамның әлеуметтік-саяси дамуының бағыттары мен үрдістері туралы білімдерді меңгерген; қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын саясаттану, әлеуметтану, мәдениеттанушылар, психологияның базалық білім жүйесіндегі интеграциялық үдерістердің өнімі ретінде түсіндіреді.
  • -білім беруде АКТ-ны пайдалану ерекшеліктерін түсінеді, ДК-ны аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді ажыратады, желілік, мультимедиялық және интернет-технологияларды, негізгі Smart және Е-технологияларды пайдаланады; білім беруде, Лингвистикада және басқа да қызмет түрлерінде АКТ-ны және IT-технологияларды пайдалану білімі мен дағдыларын меңгерген; ағылшын тілінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана біледі.
  • - қазақ/орыс, шет тілдерін меңгерген; кәсіби шешу мақсатында қазақ/орыс және шет тілдерінде вербалды және вербалды емес нысанда қол жетімді және сенімді коммуникациялай біледі; қазақ/орыс және шет тілдерінде ақпарат пен құбылыстарды талдайды, өңдейді, қорытады және жаңғыртады; оқытылатын тілдердің әлеуметтік таңбаланған тілдік бірліктерін дұрыс қолданады;
  • - Қазақстанның қазіргі тарихының, философияның, қолданбалы экономикалық және заң пәндерінің, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы Тараптардың құқықтық мүдделерінің, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің өзекті білімдерін көрсетеді
  • Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады.
  • - педагогика және тәрбие жұмысының әдістері, педагогикалық акмеология саласындағы терең білімдерін көрсетеді; педагогикалық мақсат қою және педагогикалық жаңашылдық қағидаттарына ие; оқу үрдісін жобалауда педагогикалық технологияларды, менеджмент негіздерін қолданады; инклюзивті білім берудің міндеттерін, принциптерін және инклюзивті мектептегі білім беру процесін нормативті реттеуді қалай негіздеу керектігін біледі, жалпы білім беретін мектептің инклюзивті сыныбында оқушының оқу үлгісін қолдану туралы шешім қабылдайды, үйде, инклюзивті білім беруде студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдаудың жеке бағдарламасын жоспарлайды, талдайды, бақылайды , оқулықтардың қосылу жағдайындағы жеке жетістіктерін ескереді; шет тілі мен мәдениетінің тәрбиелік құндылығын ескере отырып, оқу процесінде тәрбие жұмысын жүргізеді; әр түрлі категориядағы білім мазмұнын жаңарту жағдайында сабақты жоспарлау кезеңдерін анықтайды, педагогикалық пәндерді оқу барысында алған білімдерін кәсіби іс-әрекетте, оқу практикасы кезінде қолдануға дайын
  • - орыс тілі теориясында, лексикологияның қазіргі жағдайында, орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйелерінің даму заңдылықтарын, орыс тілінің лексикалық бірліктерінің құрылымы мен семантикасының ерекшеліктерін басшылыққа алады, қазіргі орыс тілінің орфографиялық, тыныс белгілері мен грамматикасының негізгі ережелерін біледі, ауызша және жазбаша сөйлеуді дұрыс құруды біледі. тілде бар ережелерді ескере отырып, оның ауызша және жазбаша сөйлеуіндегі және сұхбаттасушының сөйлеуіндегі грамматикалық, орфоэпиялық, сөйлеу қателерін табады және түзетеді, оқушылардың оқу мәселесін шешуде логикалық іздеу дағдыларын қалыптастыруды ескере отырып, морфологиялық бірліктерді практикалық талдау дағдыларына ие
  • - оқылатын тілдердің елдері, дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары, зерттелген тілдер елдерінің нормалары туралы аймақтық географиялық сипаттағы ақпараттарға ие, зерттелетін тілдің елінің әдеби қозғалыстары мен дәуірлерін жіктейді, әдеби дәуірдің өкілдерін ұсына алады, олардың шығармаларын түсіндіреді; оқылатын тілдердің елдерінің лингвистикалық және мәдени-әлеуметтік мәдени ерекшеліктеріне сәйкес сөйлеу әрекетін қалыптастырады, күнделікті, білім беру, танымдық, әлеуметтік-мәдени, іскерлік, кәсіптік және ғылыми қарым-қатынас салаларында диалог, әңгіме, іскери келіссөздер жүргізеді, сөйлеу этикетінің нормаларын сақтай отырып және тілдік және аймақтық және ұлттық ерекшеліктерді ескере отырып зерттелетін тілдердің елдерінің мәдени ерекшеліктері
  • орыс тілін қарым-қатынас құралы ретінде қолданады және орыс тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас түрлерін (сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу) жүзеге асыратын сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін иеленеді, дыбыстық-визуалды мәтіннің құрылымы мен мазмұны (дискурс), құрылымы мен ерекшеліктерін, сөйлеу, тыңдаудың ерекшеліктерін біледі. , әдеби-ауызша сөйлеу түрлері), аналитикалық сөйлесудің лингвистикалық ерекшеліктерін біледі, сөйлеуді өте тез бастайды, қолдай алады және аяқтай алады, таныс тақырыптар бойынша пікірталастар ұйымдастырып, қатыса алады, көрермендерге баяндама жасай алады, сұрақтарға жауап бере алады және жағдайды сыни бағалай алады, графикалық, уақтылы, грамматикалық және орфографиялық түрде дұрыс жазыңыз, мәтінді орыс тілінде оқыңыз, курс үшін көрсетілген көлемде мәтіннен ақпарат алыңыз, зерттеліп жатқан елдің маңызды оқиғаларын жинаңыз және түсіндіріңіз, студенттердің диалог түріне сәйкес коммуникативті ниетті іске асыра алу қабілетін қалыптастырыңыз. диалогтар, екі жақты диалог (жауап алу, диалог, ақпарат алмасу), қарым-қатынас және сөйлеу тақырыптары
  • ғылыми зерттеу әдістемесінің дағдыларына ие, кәсіби мәселелерді шешу үшін ғылым мен білімнің заманауи мәселелері туралы білімдерін қолданады, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды, оларды ғылыми мақала, реферат, дипломдық жоба жазу аясында нақты зерттеу мәселелерін шешу үшін қолданады, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізеді, біледі ғылыми және анықтамалық әдебиеттерді, әр түрлі сөздіктерді пайдалануға; Психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асырады, нәтижелерді түсіндіреді, өзін-өзі бағалау мен өзін-өзі бақылауға барабар ұмтылады, педагогикалық есептегіштер мен көрсеткіштер жүйесін, бақылау және бағалау материалдарын біледі

Ұқсас БББ

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті

Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиет пәндерінің мұғалімі

Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептеріндегі орыс тілі мен әдебиеті

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

6B01704 Орыс тілі мен әдебиеті

Өмірхан Аймағамбетұлы Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Top