Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B01401 6B01401-Бастапқы әскери дайындық в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпыәскери жарғылары
    Несиелер: 5

    "Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпы әскери жарғыларының" негізгі талаптары, міндеттері, ережелері. Әскери қызметшілердің жалпы міндеттері, лауазымдық міндеттері, уақытын бөлу және күнделікті тәртібі, әскери қызметшілерді және көтермелеу тәртібі, тәртіптік теріс қылықтары үшін жазалау, гарнизондық және қарауылдық қызмет ұйымдастыру, әскерлерді тарта отырып, гарнизондық іс-шараларды өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Саптық дайындық
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері саптық жарғысының жалпы ережесі. Әскери сәлемдесуді орындау, саптан шығу және сапқа оралу, бастыққа келу және одан кету. Қарумен және қарусыз саптық тәсілдер. Жаяу тәртіппен бөлімше, взвод құрамындағы саптық іс-қимылдар. Жаяу тәртіп бойынша саптық байқауды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алғашқы әскери дайындықтың құқықтық негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасы Конституциясының, Қазақстан Республикасы Заңдарының және Қазақстан Республикасы Президентінің мемлекетті қорғау туралы, Қазақстан Республикасының Қарулы Күштері туралы, азаматтардың Отанды қорғау және қорғау жөніндегі міндеттері туралы жарлықтарының негізгі ережелері. ҚР ҚК әскери қызметшілерінің тәртіптік, әкімшілік және материалдық жауапкершілігі туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастапқы әскери дайындық негіздері
    Несиелер: 4

    Бастапқы әскери дайындық бойынша сабақтар өткізілетін ҚР заңдары мен нормативтік актілері. Әскери доктринасы, келісім-шарт негізінде және шақыру бойынша әскери қызмет өткеру туралы заңдар. ҚР ҚК-де мерзімді әскери қызметті және келісім-шарт бойынша қызметті өткеру тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коньки тебу спорты оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 4

    Қозғалыс дағдылары және тән қасиеттері. Дағдылардың өзара әрекеттесуі және оқытудың жүйелілігі. Оқыту қағидалары. Оқыту әдістері. Оқыту процесінің құрылымы. Сабақ орындарын дайындау және оқытуды ұйымдастыру. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру.Жарақаттану, оның пайда болу себептері және алдын алу шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 4

    Қозғалыс дағдылары және тән қасиеттері. Дағдылардың өзара әрекеттесуі және оқытудың жүйелілігі. Оқыту қағидалары. Оқыту әдістері. Оқыту процесінің құрылымы. Сабақ орындарын дайындау және оқытуды ұйымдастыру. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру.Жарақаттану, оның пайда болу себептері және алдын алу шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тактикалық дайындық
    Несиелер: 6

    Қазіргі заманғы жалпы әскери ұрыс негіздері, сарбаздың барлық ұрыс түрлері кезіндегі іс-әрекеті, ұрысқа дайындық, бөлім командирі мен взвод командирінің шабуыл, қорғаныс, марш, барлаудағы іс-қимылдарды ұйымдастыруға тапсырма алу кезіндегі жұмысы. Бөлімшелер мен бөлімдердің жеке құрамын қазіргі заманғы жалпы әскери соғысты дайындау және жүргізу, бөлімшелер арасындағы өзара іс-қимылды ұйымдастыру бойынша оқыту. ҚР ҚК мотоатқыштар және танк бөлімшелерінің құрылымы, сондай-ақ шетелдік армиялар бөлімшелерінің ұй

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Жеңіл атлетика саласында білім, білік және дағды кешенін қалыптастыру. Жеңіл атлетикалық қозғалу іс-қимылдарын оқыту процесінде кәсіби дағдыларды меңгеру. Ғылыми-әдістемелік қызметтің дағдылары мен іскерлігін меңгеру. Жарақаттанудың алдын алу және қауіпсіздік шараларын қамтамасыз ету. Жеке гигиена, киім гигиенасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    Дене тәрбиесі жүйесіндегі гимнастиканың рөлі. Бастапқы әскери дайындық бойынша маманды кәсіби даярлау. Оқытудың теориясы мен әдістемесі бойынша біліммен қамтамасыз ету. Мектеп бағдарламасына кіретін гимнастикалық снарядтарда затпен және затсыз жалпы дамыту жаттығуларын және жаттығуларды орындау білім, білік және дағды кешенін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетиканың қолданбалы түрлері
    Несиелер: 5

    Жеңіл атлетиканың қолданбалы түрлерінде кәсіби қызметте қажетті қозғалыс дағдылары мен дене қасиеттерінің кешенін қалыптастыру. Дене шынықтыру саласында жеңіл атлетика жарыстарын ұйымдастыру және өткізу бойынша қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. Сабақ өткізу орындарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әскери-әуендік тәрбие
    Несиелер: 6

    Музыка теориясының негіздері. Саптық дайындық жүргізуде музыкалық сүйемелдеу. Әскери-музыкалық тәрбие, таңғы гимнастика кешені, сап пен ән байқауы бойынша сабақтар өткізу. Орта жалпы білім беретін мектептерде және әскери-спорттық және әскери-патриоттық клубтарда әскери-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы, анатомия
    Несиелер: 5

    Оқушылар ағзасының өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары; орталық жүйке жүйесі мен жоғары дәрежелі жүйке жүйесінің физиологиясы; висцеральдық жүйелердің жас ерекшеліктері; негізгі тіршілік функцияларды реттеу принциптерінің тұрақтылығы; мектеп оқушылары ортасының гигиеналық бағалау әдістері; күнделікті жұмыстың және оқу үдерісі ұйымдастырылуының гигиеналық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен қазіргі кезеңнің тарихи тәжірибесінің жаңғыруы. Ұлттық сана ерекшеліктері мен қалыптасуы. "Мәңгілік ел" ұлтжандылық және ұлттық сана үшін оның мәні. Қазіргі заманғы жаһандану әлеміндегі қазақстандық бірлік. Жаңғырту үдерістеріндегі рухани мұра және оның рөлі. Қазіргі заманғы қоғамдық сананың бәсекеге қабілеттілігі мен прагматизм құндылықтары. Меритократикалық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы". Қазақстан "ақпараттық қоғам" мен "сандық технологиялар" қоғамы. Рухани жаң

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі түсініктер. ҚР конституциялық құқығының негіздері. ҚР құқыққорғау органдары және сот. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР әкімшілік құқық негіздері. ҚР азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Атыс дайындығы
    Несиелер: 5

    Атыс дайындығының теориялық негіздері. ҚР ҚК-де қару-жарақта тұрған атыс қаруының, гранатометтердің және қол жарқыншақ гранаттарының ішкі және сыртқы баллистикасынан алынған мәліметтер, тактикалық-техникалық сипаттамалары. Қаруларды атуға дайындау тәртібі, атыс қаруын ату, түсудің орташа нүктесін анықтау, тіректі пайдалана отырып және тіреусіз әр түрлі жағдайда атуға дайындау, пневматикалық қарудан практикалық оқу атыстарын орындау. Ұрыс алаңына бақылау жүргізу, мақсаттарды барлау және анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың пәні мен әдіснамалық негіздері. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және әлеуметтендіру. Қазақстан Республикасындағы білім беру жүйесі. Мектептегі педагогикалық үрдістің мәні, оның заңдылықтары мен принциптері. Дене тәрбиесі. Тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие құралдары, формалары мен әдістері. Ұжым. Дидактика туралы жалпы түсінік және оның негізгі категориялары. Оқыту заңдары, заңдылықтары және принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының рухани мұралары болып табылатын көркем шығармалар туралы жалпы түсінік. Ұлттық рухани мұралардың негізі – көне түрік жазбалары, фольклорлық шығармалардың қазақ халқының тарихи даму жолындағы алатын орны. Халық ауыз әдебиеті мен жазба әдебиетінің халықтың эстетикалық көзқарасын қалыптастырудағы мәні. Қазіргі ақпараттық-технологиялық дәуірдегі әдебиет пен өнер туралы жалпы түсініктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде бизнес-жоспарды құрудың әдіснамалық негіздері қарастырылады. "Қолданбалы бизнес" курсы өткізу нарығын талдау әдістерін зерделеуді, өнімді сипаттауды, өндірістік жоспарды әзірлеуді және ұсынуды, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, қаржылық жоспарды әзірлеуді және ұсынуды қамтиды. Курстың мақсаты студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлттық спорт түрлері
    Несиелер: 5

    Ұлттық спорт түрлерінің даму тарихы. Дене шынықтыру және спорттың әр түрлі құрылымдарында өз бетінше жұмыс істеуге қажетті кәсіби-педагогикалық білімді қалыптастыру. Ұлттық спорт түрлері мен спорттық күрестің техникалық-тактикалық іс-қимылдарын оқыту әдістемесі. Жарақаттану, оның пайда болу себептері және қауіпсіздік шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Биосфераның сақталуы адамзаттың тіршілік етуінің алғышарты болып табылады, жаратылыстану пәнінің экологиясы әртүрлі пәндердің нәтижелерін біріктіретін және адамның сыртқы әлемге және өзіне қатысты қатынасын анықтайтын идеологиялық ғылымға айналады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спорттық күрес
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі жүйесіндегі спорттық күрес. Спорттық күрес түрлерінің пайда болуы және дамуы. Спорттық күрес бойынша оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу. Сабақ орындарын дайындау және ұйымдастыру. Жарыстарды өткізу ережесі, спорттық күрес түрлеріндегі техникалық әрекеттерді бағалау. Жеке гигиена, спорттық киім гигиенасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әскери-инженерлік дайындық және әскери топография
    Несиелер: 4

    Инженерлік құрылыстардың, қоршаулардың мақсаты, тактикалық-техникалық сипаттамасы және оларды өту тәртібі. Жатып, тізеден және тұрып атуға арналған шұнқырлар, траншеялар, жабылған саңылаулар мен блиндаждар, бөлімше позицияларын, взводтық және роталық тірек пункттерін жабдықтау тәртібі. Картасыз және карта бойынша жергілікті жерге бағдарлау. Топографиялық картамен жұмыс. Күндізгі және түнгі уақытта, жалғыз және бөлімшелер құрамында азимуттар бойынша қозғалысқа үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Туризм
    Несиелер: 5

    Жалпы білім беретін орта мектепте туристік жұмысты жүргізудің теориясы мен әдістемесі, спорттық туризм техникасы элементтерінің техникалық және тактикалық тәсілдерін меңгеру. Жарақаттанудың алдын алу және қауіпсіздік шараларын қамтамасыз ету. Сабақ өткізу орындарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар. Жеке гигиена, киім гигиенасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құрлық әскерлерінің фортификациялық құрылымдары
    Несиелер: 4

    Далалық фортификацияның пайда болуының қысқаша тарихы, оның мақсаты, міндеттері мен мақсаты. Шайқасты табысты жүргізуге ықпал ететін фортификациялық құрылыстар. Шабуыл және қорғаныс ұрысында далалық фортификациялық құрылыстарды салу. Оқ атуға арналған құрылыстар, атуды бақылау және басқару, жеке құрамды, медициналық пункттерді қорғау және техника мен материалдық құралдарды қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасын қорғау жөніндегі азаматтардың негізгі конституциялық құқықтары, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің сипаты мен тағайындалуы, әскери-патриоттық тәрбие негіздері. ҚР Білім және ғылым министрі мен ҚР Қорғаныс министрінің АӘД және жастарды әскери - патриоттық тәрбиелеуді ұйымдастыру және өткізу және оны ҚР ҚК-де қызметке дайындау мәселелері бойынша бұйрықтары мен өкімдері, "Жалпыға бірдей әскери міндеттілік және әскери қызмет туралы", Алғашқы әскери дайындық"туралы ҚР Заңының ережел

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы және арнайы дене дайындығы
    Несиелер: 4

    Жаттығудың қағидалары мен әдістерінің рөлін анықтау. Дене қасиеттерін тәрбиелеудің құралдары мен әдістері. Қозғалыс-үйлестіру қабілеті. Жалпы және арнайы дене дайындығының негізгі құралдары мен әдістері. Функционалдық және психологиялық дайындық. Сабақ өткізу орындарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар. Жеке гигиена, киім гигиенасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Әскери пәндер блогы бойынша сабақтарды өткізудің теориялық негіздері, формалары мен әдістері. Педагогикалық шеберлік негіздерін оқу және меңгеру, білім берудегі заманауи инновациялық технологиялар, сабақ өткізу үшін жоспарлар мен конспектілерді рәсімдеу. Қазіргі әскери робототехниканың тактикалық-техникалық сипаттамалары, ҚР ҚК қару-жарағы және оқыту әдістемесі туралы мәліметтер. Мектепте АӘД оқыту үшін заңнамалық негіз, ҚР Қорғаныс Министрінің бұйрықтарымен, директиваларымен және басқа да басшылық норматив

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүзу оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Жүзу техникасының әртүрлі тәсілдерінің негіздері, оқыту әдістері мен принциптері. Жүзу техникасына әсер ететін негізгі факторлар, судың қасиеттері, статикалық және динамикалық жүзу, судың кедергісі, кедергілердің түрлері, адамның анатомиялық құрылысының және жүзу техникасына физиологиялық функциялардың әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастапқы әскери дайындықта ғылыми зерттеу жұмысының негіздері
    Несиелер: 6

    Ғылыми және әдістемелік жұмыс түрлері. Бастапқы әскери даярлықтағы ғылыми зерттеулердің өзекті бағыттары. Педагогикалық зерттеу ғылыми білім құралы ретінде. Бастапқы әскери даярлықтағы педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері. Ғылыми жұмысты жоспарлау. Қару-жарақ пен техниканың қазіргі заманғы құралдарын, әсіресе қазіргі заманғы әскердің қарулануына түсетін робототехниканы зерделеу кезінде бастапқы әскери даярлықты зерделеу кезінде оқытудың қазіргі заманғы инновациялық технологияларын енгізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Функционалдық және психологиялық дайындық
    Несиелер: 4

    Жаттығудың қағидалары мен әдістерінің рөлін анықтау. Дене қасиеттерін тәрбиелеудің құралдары мен әдістері. Қозғалыс-үйлестіру қабілеті. Жалпы және арнайы дене дайындығының негізгі құралдары мен әдістері. Функционалдық және психологиялық дайындық. Сабақ өткізу орындарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар. Жеке гигиена, киім гигиенасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әскери психология және педагогика негіздері
    Несиелер: 6

    Әскери психологияның жалпы мәселелері, жауынгер тұлғасының психологиясы, әскери ұжымның психологиясы, әскери педагогика және оның міндеттері, әскери дидактика және жауынгерді тәрбиелеу педагогикасы. Жалпы әскери пәндер бойынша сабақтарды өткізудің теориялық негіздері, формалары мен әдістері. Сабақ өткізудің түрлері мен әдістері. Педагогикалық шеберлік негіздерін оқу және меңгеру, білім берудегі заманауи инновациялық технологиялар, сабақтарға дайындық тәртібі, сабақ өткізу үшін жоспарлар мен конспектілерді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көпсайыс
    Несиелер: 5

    Спорт түрлерінің көпсайысын оқыту теориясы мен әдістемесі. Көпсайыстың техникалық және тактикалық тәсілдері. Білім беру саласында сабақтарды ұйымдастыру және өткізу. Жарақаттанудың алдын алу және қауіпсіздік шараларын қамтамасыз ету. Сабақ өткізу орындарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар. Жеке гигиена, киім гигиенасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық акробатика
    Несиелер: 4

    Спорттық акробатика түрлері. Жұптық акробатика жаттығуларын орындау. Орта жалпы білім беретін мектептер мен колледждерде спорттық акробатика бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу. Сабақ өткізу кезінде жарақаттанудың алдын алу және қауіпсіздік шараларын қамтамасыз ету. Сабақ өткізу орындарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорт психология
    Несиелер: 6

    Әскери психологияның жалпы мәселелері, жауынгер тұлғасының психологиясы, әскери ұжымның психологиясы, әскери педагогика және оның міндеттері, әскери дидактика және жауынгерді тәрбиелеу педагогикасы. Жалпы әскери пәндер бойынша сабақтарды өткізудің теориялық негіздері, формалары мен әдістері. Сабақ өткізудің түрлері мен әдістері. Педагогикалық шеберлік негіздерін оқу және меңгеру, білім берудегі заманауи инновациялық технологиялар, сабақтарға дайындық тәртібі, сабақ өткізу үшін жоспарлар мен конспектілерді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери-қолданбалы гимнастика
    Несиелер: 4

    Әскери-қолданбалы гимнастика бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізудің негізгі құралдары мен әдістері. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде дене дайындығына кіретін гимнастикалық снарядтарда жаттығуларды орындау. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің дене шынықтыру дайындығы бойынша нұсқау. Әскери-спорт кешенінің жаттығулары мен нормативтерін орындау (гимнастика және атлетикалық дайындық).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық ойындар оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Спорттық ойындардың даму тарихы (волейбол,баскетбол,футбол). Спорт ғимараттарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар. Спорт ойындарының техникасы мен тактикасын оқытудың әдістері мен принциптері. Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу. Оқу орындарында спорт ойындары бойынша жарыстар ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоян-қолтық ұрыс
    Несиелер: 5

    Қоян-қолтық ұрыстың даму тарихы. Оқыту принциптері, әдістері. Оқыту процесінің құрылымы. Күрес тәсілдерін жіктеу, жүйелеу және атау беру. Сабақ орындарын дайындау және оқытуды ұйымдастыру. Жарақаттанудың алдын алу және қауіпсіздік шараларын қамтамасыз ету. Сабақ өткізу орындарына қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық жеке сайыс
    Несиелер: 5

    Спорттық жекпе-жек (грек-рим, еркін, дзюдо, самбо) пайда болуы және дамуы. Спорттық жекпе-жек бойынша оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру және өткізу. Жарыстарды өткізу ережесі, спорттық жекпе-жек түрлеріндегі техникалық әрекеттерді бағалау. Жеке гигиена, спорттық киім гигиенасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс әлемдік және отандық тәжірибені, инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің ұйымдастырушылық шарттарын, сыныптарды жинақтау мен жинақтаудың және бағдарламалық материалды бейімдеудің ұсынымдарын; ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған жеке білім беру бағдарламасын әзірлеу мен іске асыруды; білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушылардың жетістіктерінің мониторингін; инклюзивті практика субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бойынша жұмыстың мазмұнын ; инклюзивті білі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әскери-техникалық дайындық
    Несиелер: 5

    Автомобиль, бронетанкалық (БТР бронетранспортерлері, БМП жаяу әскерінің жауынгерлік машинасы, танктер) техниканың мақсаты, жалпы құрылымы, техникалық қызмет көрсету, тактикалық-техникалық сипаттамасы. Автобронетанктік техниканы қару-жарақпен және арнайы жабдықтармен жабдықтау.Ежелгі әлемнен қазіргі уақытқа дейін қарулы күштердің пайда болуының қысқаша тарихы. ҚР Тәуелсіз мемлекетінің Қарулы Күштерін құру, Әскери Доктринасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери тарих
    Несиелер: 5

    Ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейін әскери тарихтың негіздері. Ежелгі негізгі әскерлери мемлекеттердің қазіргі уақытқа дейінгі қысқаша тарихы. Азаматтардың Қазақстан Республикасын қорғау жөніндегі конституциялық құқықтары, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің сипаты мен тағайындалуы. ҚР ҚК жинақталуын құқықтық реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бауыржан Момышұлының әскери мұрасы
    Несиелер: 5

    Аты аңызға айналған қолбасшының өмірбаяны. 316 - атқыштар дивизиясының құрылу тарихы мен оны басқарған генерал-майор И. В.Панфилов. Ұлы Отан соғысы жылдарында Бауыржан Момышұлының жауынгерлік жолы. Соғыс психологиясы, ұрыс қимылдарын жүргізу тактикасы. Бауыржан Момышұлының кеңес жауынгерлерінің ерлігі мен батырлығы туралы шығармалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджменттің пәні мен міндеттері, басқару және басқару қызметінің сипаттамасы, басқару стилі мен әдістері, тұлға басқару объектісі мен субъектісі ретінде, жетекшінің көшбасшылық қасиеттерінің негізгі компоненттері. Педагогикалық мониторинг туралы түсінік. Педагогикалық мониторинг ұғымы, оның зерттеу қызметіндегі мәні мен орны.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы Қарулы күштерінің құрылуы мен даму тарихы
    Несиелер: 5

    Автомобиль, бронетанкалық (БТР бронетранспортерлері, БМП жаяу әскерінің жауынгерлік машинасы, танктер) техниканың мақсаты, жалпы құрылымы, техникалық қызмет көрсету, тактикалық-техникалық сипаттамасы. Автобронетанктік техниканы қару-жарақпен және арнайы жабдықтармен жабдықтау.Ежелгі әлемнен қазіргі уақытқа дейін қарулы күштердің пайда болуының қысқаша тарихы. ҚР Тәуелсіз мемлекетінің Қарулы Күштерін құру, Әскери Доктринасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери-медициналық дайындық
    Несиелер: 5

    ҚР ҚК бөлімшелері мен бөлімдерін әскери-медициналық қамтамасыз ету бойынша талаптар. Бейбіт және соғыс уақытында әскери қызметшілердің денсаулығы мен өмірін сақтауға бағытталған. Жұқпалы аурулар және олардың алдын алу. Жазатайым оқиғалар кезіндегі алғашқы көмек. Уландырғыш заттармен зақымданған кезде алғашқы көмек көрсету. Ұрыста әскерлерді медициналық қамтамасыз етуді ұйымдастыру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мониторингі негіздері
    Несиелер: 5

    Инновациялық педагогикалық технологиялар, жеті модуль контекстінде оқыту мен оқытудың жаңа тәсілдері. Білім берудегі мониторинг мәселерінің теориялық аспектілері. Мектептегі білім беру үрдісінің мониторингінің бағыттары мен нысандары, мақсаты, міндеттері. Мониторинг білім сапасын бақылау механизмі ретінде. Мониторинг түрлері мен әдістері. Білім беру процесінің мониторингіне қойылатын талаптар. Білім беру үрдісінің мониторингі тиімділігінің кезеңдері мен шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте оқу үрдісін ұйымдастырудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Инновациялық педагогикалық технологиялар, жеті модуль контекстінде оқыту мен оқытудың жаңа тәсілдері. Білім берудегі мониторинг мәселерінің теориялық аспектілері. Мектептегі білім беру үрдісінің мониторингінің бағыттары мен нысандары, мақсаты, міндеттері. Мониторинг білім сапасын бақылау механизмі ретінде. Мониторинг түрлері мен әдістері. Білім беру процесінің мониторингіне қойылатын талаптар. Білім беру үрдісінің мониторингі тиімділігінің кезеңдері мен шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әскери гигиена
    Несиелер: 5

    Әскери гигиена теориясының негіздері, жастарды салауатты өмір салты, жеке және қоғамдық гигиенаны сақтау нормаларын тәрбиелеу. Бөлім орналасқан жерде, сондай-ақ полигондарға далалық жаттығуға шығатын жерлерде сумен жабдықтау және гигиена нормаларын сақтау, жұқпалы аурулардың алдын алу жөніндегі негізгі талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс
    Несиелер: 6

    Халық шаруашылығы объектілерінде бейбіт және соғыс уақытында азаматтық қорғаныс іс-шараларын практикалық орындау жөніндегі іс-қимылдар. Объектілерде өрт және бейбіт және соғыс уақытындағы өзге де ТЖ туындаған кезде іс-шараларды ұйымдастыру. ТЖ кезінде зардап шеккендерге алғашқы медициналық көмек көрсету. ТЖ және АҚ бойынша оқу-жаттығуларды дайындау және өткізу, қорғаныс құрылыстарының негізгі ұғымдары және жергілікті жердің радиациялық барлау аспаптарын білу, жеке қорғаныс құралдарын жіктеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бұқаралық әскери-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу технологиясы
    Несиелер: 6

    Халық шаруашылығы объектілерінде бейбіт және соғыс уақытында азаматтық қорғаныс іс-шараларын практикалық орындау жөніндегі іс-қимылдар. Объектілерде өрт және бейбіт және соғыс уақытындағы өзге де ТЖ туындаған кезде іс-шараларды ұйымдастыру. ТЖ кезінде зардап шеккендерге алғашқы медициналық көмек көрсету. ТЖ және АҚ бойынша оқу-жаттығуларды дайындау және өткізу, қорғаныс құрылыстарының негізгі ұғымдары және жергілікті жердің радиациялық барлау аспаптарын білу, жеке қорғаныс құралдарын жіктеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заң, жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімдерін көрсетеді; Біртұтас жүйе және адам ретінде қоғам туралы, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру жағдайында жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы Тараптардың құқықтық мүдделері, сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік, қазіргі заманның экологиялық проблемалары және табиғи және техногендік сипаттағы ТЖ туындаған кезде халықты қорғау саласындағы білімді қолданады.

  • Код ON2

    Ағзаның құрылысы мен қызметінің жас ерекшеліктерін анықтайды. Денсаулық сақтау ережелерін және мектеп жиһазына, оқу кестесіне, күн тәртібі мен тамақтануға гигиеналық нормалар талаптарын білуін көрсетеді. Балалардың мектепке бейімделуін жеңілдету үшін жағдай жасайды. Жалпы білім беретін мектептің инклюзивтік, арнайы сыныптарында оқушыларды оқыту моделін пайдалану, үйде оқыту бойынша жұмыстарды ұйымдастырады, жоспарлайды, шешім қабылдайды, инклюзивті білім беру жағдайында оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің жеке бағдарламасын жоспарлайды

  • Код ON3

    Педагогикалық ғылымның теориялық-әдіснамалық негіздерін теориялық білімді практикалық қолдану жазықтығына барабар аудару үшін пайдалану дағдыларын меңгерген. Білім беру ұйымдарында педагогикалық процесті жүзеге асырудағы заңдылықтарды, қағидаттарды, тәрбие механизмін, формаларын, әдістері мен құралдарын басшылыққа алады Педагогикалық менеджмент білімінің негізінде білім беру процесін басқарудың принциптерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады, қызмет нәтижелерін талдау кезінде педагогикалық диагностика мен мониторинг принциптерін басшылыққа алады.

  • Код ON4

    Мектепте алғашқы әскери дайындық бойынша оқу үдерісін ұйымдастыруда заманауи технологияларды қолданады. Сыртқы және ішкі баллистика, тактикалық-техникалық сипаттама, атыс қаруын сақтау және сақтау дағдыларын меңгерген. Уақытша жалпы әскери ұрыс негіздерінің білімін көрсетеді. Саптық дайындық бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON5

    Ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын меңгерген, нәтижелерін талдайды, ғылыми мақалаларды рәсімдейді және жазады. Әскери қызметшілердің денсаулығын сақтау және алғашқы медициналық көмек көрсету жөніндегі негізгі іс-шараларды айқындайды. Автомобиль және бронетанктік техниканың пайда болу және даму тарихын, тактикалық-техникалық сипаттамаларын білуді көрсетеді. Тәуелсіз мемлекеттің Қарулы Күштерін, әскери доктринаны, әскери мәселелер бойынша заңдар блогын құру.

  • Код ON6

    Әскери тарих негіздерін, Қазақстан Республикасы азаматтарының конституциялық құқықтарын, соғыс психологиясын, Бауыржан Момышұлының шығармаларынан Ұлы Отан соғысының жауынгерлік іс-қимылдарын жүргізу тактикасын білуін көрсетеді. Алғашқы әскери дайындық бойынша заңдар мен өзге де регламенттеуші құжаттардың талаптарын басшылыққа алады, орта оқу орындарында оқушыларды оқыту процесін ұйымдастырады. Азаматтарды мерзімді қызметке және келісім-шарт бойынша дайындау және шақыру ережелерін меңгерген.

  • Код ON7

    Жауынгер мен әскери ұжымның психологиясын талдайды,ұйымшыл әскери ұжымды қалыптастыру бойынша оқу мәселелерін, жұмыс түрлері мен әдістерін, тәрбиелік сипаттағы іс-шараларды өткізуді тұжырымдайды. Оқу үрдісінде IT және инновациялық технологияларды қолдану әдістерін, оқытудағы заманауи психологиялық-педагогикалық дағдыларды орындайды. Оқу үрдісінде интерактивті ойындарды тиімді пайдалану дағдысы бар.

  • Код ON8

    Оқытылатын спорт түрлерінің техникасы мен тактикасын, оқытудың әдістері мен принциптерін, негізгі теориялық және әдістемелік білімдерді меңгерген. Сыныптан тыс жұмыстар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Әскери-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізудегі музыкалық сүйемелдеу. Жарақаттанудың алдын алу және қауіпсіздік шараларын қамтамасыз еттеді.

  • Код ON9

    Қазіргі заманғы жаппай қырып-жою қаруын, бейбіт және соғыс уақытында төтенше жағдайлар кезінде халықты қорғауды ұйымдастыруды, Төтенше жағдайлар кезінде тіршілік ету қауіпсіздігі саласындағы талаптарды орындау негізінде қоршаған ортадағы тәртіпті, әскери-спорттық бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуді біледі. Әскери-инженерлік құрылыстар, миналық-жарылыс қоршаулары, жергілікті жерге бағдарлау және сымды және радио байланыс құралдары, әскери-инженерлік даярлық, әскери топография бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу білімін көрсетеді

  • Код ON10

    Сабақтарды ұйымдастыру және өткізудің негізгі құралдары мен әдістерін, оқылатын пәндердің техникасы мен тактикасын біледі. Спортшының функционалдық және психологиялық даярлығын, жарыстарды өткізу және қауіпсіздік шараларын қамтамасыз ету тәсілдерін көрсетеді.

6B01401 Бастапқы әскери дайындық
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Бастапқы әскери дайындық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Бастапқы әскери дайындық - Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Бастапқы әскери дайындық
Бакалавриат

Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті

БББТ: B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01401 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты

БББТ: B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Бастапқы әскери дайындық мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01401 Бастапқы әскери дайындықта мұғалімдерді дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Бастапқы әскери дайындық және дене шынықтыру
Бакалавриат

Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

БББТ: B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Бастапқы әскери дайындық
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті

БББТ: B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top