6B03201 Журналистика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Елдің, аймақтың мәдени құндылықтарын, міндеттері мен ерекшеліктерін ескере отырып, қоғамның тез өзгеретін медиа және коммуникативті кеңістігі жағдайында еңбек нарығының талаптарына сәйкес журналистика және PR саласында бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Қазақ журналистикасының тарихы
Пән студенттерде ұлттық баспасөздің пайда болуы мен қалыптасуы туралы ұсыныс қалыптастырады. Студенттер Қазақстан журналистикасының негізгі тарихи кезеңдері мен даму тенденцияларын зерттейді. Қазақ журналистикасының зерттеулері бойынша ғылыми, мұрағат және тарихи құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазiргi журналистиканың жанрлық түрлері мен қызметі
Пән студенттерде журналистиканың заманауи міндеттерінің ақпаратты жинауға, өңдеуге және таратуға әсері туралы түсінік, әртүрлі ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ақпарат берудің түрлері мен жанрларын таңдау. Студенттер журналистік жанрлардың жіктелуін зерттейді, материал мақсатының форманы таңдауға әсерін зерттейді, масс-медианың түрлі түрлеріне арналған ақпараттық журналистік мәтіндерді жасайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел журналистикасы
Пән шет елдерде БАҚ-тың пайда болуы, құрылуы мен дамуына тарихи ретроперспективаны сипаттайды, шетелдік баспа, радио және телевидение үлгілерінің типологиялық құрылымының ерекшелігін қарастырады, жетекші публисттердің, медиаиндустрия блогерлерінің шығармашылығын, әлемдік ақпараттық саясатқа әсер ететін ірі халықаралық басылымдардың, концерндердің қызметін зертейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі
Пән бұқаралық коммуникация тілі эволюциясының стилистикалық аспектісінің ерекшелігін, баспа, радио, теледидар, интернет-ресурстар, ақпаратты өңдеу үшін әлеуметтік медиа тілінің пәндік және бейнелі қырларын түсіндіреді. Баспа сөзімен жұмыс істеу дағдыларына және сөйлеу мәдениетіне; СМЖ түрлері мен мәтіндік білім берудің ерекше ерекшеліктерін түсінуге, журналистика және әлеуметтік медиа жанрларында ақпаратты қабылдау-мәтінді беруді меңгеруге, СМЖ мәтіндерінің құрылымын түсінуге үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі Қазақстанның публицистикасы
Пән Қазақстанның қазіргі публицистикасы, оның негізгі түрлері, функциялары мен жанрлықтүрлері туралытүсініктерді қалыптастырады. Тарихи дамудың негізгі кезеңдерін, заманауи бағыттардың ерекшелігін ашады.Қоғамдық дамудың әртүрлі кезеңдерінде қазақстандық публицистиканың даму заңдылықтарын талдайды.Қазіргі журналистік практика фактілерін жинау, өңдеу, талдау және бағалау кезінде практикалық дағдыларды қолдануға үйретеді. Публицистикалық мәтіндерді жазуға үйренетін қазіргі Қазақстанның көрнекті публицистерінің жұмыстарымен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиасауаттылық
Пән медиа контентін дұрыс түсінуге және түсіндіруге үйретеді. Студенттердің өз мәтінін ойластыру мен берудегі зерттейді принциптері медиатұтыну принциптері менмедиахабарлардың мағынасын талдауға мүмкіндік береді. Манипуляциялық технологияларға, ақпараттық соғыстарға қарсы тұруға көмектеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Журналистік мәтіндерді жазу бойынша практикум
Курс журналистік мәтіндердің ерекшелігін зерттейтін пәндердің логикалық жалғасы болып табылады. Курс аясында журналистік мәтінді құру және оның жұмыс істеу мәселелері зерттеледі. Курс қазақ (орыс), шет тілдерінің ережелерін қолдана отырып, әр түрлі жанрдағы және БАҚ-тың барлық түрлеріне журналистік мәтіндерді жазу дағдыларын дамытуды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғаммен байланыстың теориясы мен әдістемесі
Пән студенттерде нарықтық қатынастар жағдайында американдық, еуропалық, халықаралық және қазақстандық мектептердің жаңа жетістіктерін зерттеу негізінде паблик рилейшнз қызметінің негіздері туралы түсінік қалыптастырады. Пән аясында студенттер ПР қалыптасу тари-хын, маркетингтік үдерістегі ПР рөлі мен орнын, іскерлік коммуникацияны үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы жарнама
Бұл пән заманауи жарнама саласындағы кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастырады. Курс аясында жарнаманың мәнін, оның құрылымын, функцияларын анықтауға байланысты мәселелер қарастырылады, жарнаманың түрлері, әлеуметтік-мәдени қатынастар жүйесіндегі жарнаманың көріну ерекшеліктері талданады. Жарнамалық хабарламаны құру ерекшелігі, жарнаманы қабылдау ерекшеліктері туралы түсінік беріледі. Пән аясында білім алушылар заманауи жарнамалық коммуникацияның барлық компоненттерін дәйекті және егжей-тегжейлі зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Телерадиожурналистика
Пән электронды БАҚ-та ақпаратты жинау, өңдеу және тарату үшін тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады. Осы саладағы ақпараттық-технологиялық, журналистік, құқықтық және ұйымдастыру бағыттарын зерттейді. Студенттер әртүрлі жанрдағы телевизиялық сюжеттер мен радиоэфирлер жасай отыра, хабар тарату торын құрып, аудитормен кері байланыс орнатады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
БАҚ-тағы визуалды технологиялар және медиадизайн
Пән заманауи визуалды коммуникация саласындағы жаңа үрдістерді үйренуге бағытталған, медиадизайн жобаларын құру дағдыларын, сонымен қатар қолданыстағы жобалық шешімдерді талдауды үйретеді. Курс аясында білім алушылар визуалды ақпаратты қабылдау, тұтыну және өңдеудің заманауи әдістерін, графикалық және бейнематериалды ұсынудың негізгі форматтарын зерттейді, мультимедиялық дизайн жобаларын жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты-биоэкологияның негізгі заңдылықтарын, биосфераның компоненттерін және оларға әсер ететін факторларды, антропогендік қызметтен туындайтын экологиялық проблемаларды, қоғамның орнықты даму қағидаттарын, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы түрлі қауіптер жағдайындағы қауіпсіздік негіздерін зерделеу. Нәтижесінде алынған білім мен қалыптасқан дағдылар кәсіби қызметте экологиялық принциптер мен қауіпсіздік негіздерін қолдануға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Журналистің кәсіби қызметіндегі әлемдік әдебиет
Пән әлемдік көркем әдебиет тарихын, жекелеген көркем шығармаларды, жазушылардың шығармашылық проблемаларын ғылыми тұрғыдан ұғыну қабілетін, жұрналистика дамуымен қатар қалыптастырады. Тарихи дәуірлердің хронологиясын, әлемдік әдебиеттің дамуының негізгі идеялық-эстетикалық принциптерін талдайды. Әдебиет теориясы мен тарихының негізгі ұғымдарын, олардың журналистік қызметте пайдалану ерекшелігін жүйелейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Газет, журнал шығару
Пән баспа өнімдерін жасау ерекшелігі, редакциялық жұмыс туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Сонымен қатар мәтіндердің нысандарын қолдануды және оларды медианарықтың қазіргі жағдайында ілгерілету дағдыларын дамытады. Баспа өнімдерін шығару жоспарын құруға аудиторияның, аумақтың және мәдени фонның әсері зерттелуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инклюзивті өзара әрекеттесу этикасы
Пән мүмкіндігі шектеулі адамдармен қарым-қатынас жасау процесінде студенттердің коммуникативті және әлеуметтік дағдыларын дамытуды, ерекше денсаулық мүмкіндіктері бар адамдардың әлеуметтік, эмоционалды және мінез-құлық қиындықтарының ерекшелігі туралы білімді қалыптастыруды қамтиды, сонымен қатар инклюзивті білім беру және кәсіби ортада туындайтын тұлғааралық өзара әрекеттесу мәселелерін шешуге көмектесуге арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этика, БАҚ заңнамасы
Пән Қазақстан Республикасының ақпараттық заңнамасын, БАҚ қызметін құқықтық реттеу саласын, бұқаралық-ақпараттық құқық саласын, қазақстандық журналист кәсіби қызметінің этикалық механизмдерін қарастырады; құқықытық журналистикасының негізгі жанрларын танып білуге үйретеді; ҚР БАҚ туралы заңнамасының талаптарына сәйкес ақпаратты жинауға және өндеуге; қоғамның құқықтық мәдениетін жоғарлататын БАҚ материалдарын жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Журналистiк мәтiндердi редакциялау спецификасы
Пән журналистік мәтіннің теориялық және практикалық мәселелерін түсіндіреді және әртүрлі бұқаралық ақпарат құралдарының мәтіндерін өңдеу дағдыларын меңгеруге тәжірибелік көмек көрсетеді. Әр түрлі түзету түрлерін қолдану арқылы мәтінді редакциялауға байланысты сұрақтар көрсетіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби шығармашылық практикум 1
Пән қазіргі жағдайда БАҚ-ты практикалық қызметіне бейімдейді. Газет, журнал, ақпараттық агенттіктер, телевидение мен радио, желілік БАҚ, ақпараттық-жарнамалық қызметтерде, паблик рилейшнз құрылымдарында кәсіби және шығармашылық жұмыстары қабілеттері деңгейін жоғарлатуға ықпал етеді. Ақпараттық қызмет саласында маманға қажетті біліктіліктерді қалыптастырады. Теориялық білімдерін бекітеді; кәсіби шеберліктері мен дағдыларын дамытуға көмектеседі; кәсіби ұжымда кәсіби мамандану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект негіздері
Пәнді оқудың мақсаты: әртүрлі салаға бейімделген интеллектуалды жүйелерді құрудың қазіргі теориясы мен тәжірибесі туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер жасанды интеллекттің негізгі ұғымдары мен терминдерін біледі және олармен жұмыс істеуді үйренеді, өздерінің кәсіби қызметтерінің тиімділігін және нәтижелерін жақсарту үшін жасанды интеллекттің принциптерін, әдістерін және идеологияларын түсінеді, бағдарламалық құралдары мен әдістерін қолданады, сондай-ақ жасанды интеллектті пайдаланудың этикалық аспектілерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тележурналистикадағы сценарий жазу тәжірибесі
Пән аясында студенттер тележурналистикада сценарийлік ойлау негіздерін үйренеді. Олар телевизиялық сюжеттің құрылымын игереді, ақпаратты визуалды-дыбыстық бейнеге айналдыруды, жанрлық ерекшеліктермен (жаңалықтар, репортаж, сұхбат, эссе) жұмыс істеуді, сценарийлік өтінімдер мен кадрлық тізбек құруды үйренеді. Экран тіліне, баяндау ырғағына, визуалды және дыбыстық қатарды таңдауға, сондай-ақ «кадрға» және «кадрдан тыс» мәтіндерді жазу дағдыларына ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнама және PR мәтіндерін жасау технологиясы
Пән жарнамалық және PR-мәтіндер саласындағы жалпы теориялық негіздерді қарастырады; бастапқы және қайталама PR-мәтіндердің белгілерін жіктейді; жарнамалық және PR-мәтіндердің жан-жақты сипаттамасын, өзіндік ерекшелігін және негіздерін анықтайды; әртүрлі жанрдағы жіктемедегі жарнамалық және PR-мәтіндердің құрылысын және оларды талдауға үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конвергентті БАҚ-тағы журналистік мәтіндердің спецификасы
Пән медиаконвергенция дәуірінде журналистік мәтіндердің өзгеруін зерттеуге бағытталған. Студенттер әртүрлі платформаларға контент жасау ерекшеліктерімен танысады, материалдарды әртүрлі медианың талаптарына бейімдеу және оның аудиторияға әсерін күшейту үшін мультимедиялық элементтерді біріктіруді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мультимедиалық журналистика
Пән студенттерде онлайн кеңістікте интернет технологиялар мен контенттерді практикалық пайдалану үшін қажетті білім мен дағдылар кешенін қалыптастырады, веб-журналистика саласында шығармашылық ойлауды дамытады,қазіргі тарихи кезеңде Қазақстан интернет БАҚ қызметінің пішіндері мен әдістерін меңгеруге, мультимедиалық журналистика дағдыларын меңгеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Телерадио хабарларының технологиясы және өндірісі
Пән теле-және радио хабарларын құрудың технологиялық процесі туралы түсініктерді қалыптастырады, түсірілім процесімен, аудио-бейне материалдарды монтаждаумен, түрлі бағдарламалардағы жұмыстармен таныстырады. Студенттер аудиовизуалды БАҚ үшін сценарийлер мен журналистік мәтіндердің әртүрлі түрлерін жазуды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби шығармашылық практикум 2
Пән "Кәсіби-шығармашылық практикум 1"пәнінің логикалық жалғасы болып табылады. Оны зерделеу кезінде студенттер әртүрлі БАҚ-тың редакциялық топтарында, ақпараттық-жарнамалық қызметтерде, баспасөз қызметтерінде, PR-бөлімдерде секілді кәсіби ортада алған кәсіби білігі мен дағдыларын бекітеді. Пән болашақ мамандануды анықтауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Заманауи масс-медианы өндіру және рәсімдеу
Пән электрондық масс-медиа өнімін құрудың техникалық және ұйымдастырушылық мәселелері саласында құзыреттерді қалыптастырады. Қазіргі заманғы теледидар мен радионың орналасу және шығарылу әдістері мен технологияларын зерттейді. Студенттер аудиторияны, аумақты және мәдени фонды зерттеуге негізделген редакторлық жұмыс тәжірибесін алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Журналистік шеберлік
Курс журналистік қызметтің кәсіби аспектілерін бекітуге бағытталған және қолданыстағы білімді практикада қолдануды көздейді: журналистік материалдар жазу, әртүрлі сайттар мен форматтар үшін ақпаратты өңдеу тәсілдері, интернет-басылымдарға мәтіндер жазу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Заманауи журналистиканың кросс-медиалық тәжірибелері
Пән студенттердің кросс-медиа контентін құру және жылжыту бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында студенттер журналистикадағы кросс-медиа моделінің қалай жұмыс істейтінін үйренеді, әр түрлі платформалар мен аудиториялардың ерекшеліктерін ескере отырып, медиа жобаларды жоспарлау, визуалды дизайн мен брендтеу стратегияларын әзірлеуге машықтанады. Әлеуметтік желі мен цифрлық ортада контентті біріктіруге ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректі фильмдерді жасау
Пән ТВ үшін материалды жинау және қайта өңдеу ерекшелігі, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, түсіру және монтаждау жабдықтарын, телевизиялық аппаратураны қолдану туралы білімді жүйелейді; тележанрларда жұмыс істеу дағдыларын бекітеді; деректі сценарийді құру туралы түсінік қалыптастырады; студенттерді деректі фильмнің тарихымен, телефильмді, деректі фильмді құрудың технологиялық әдістерімен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық қатынастардағы қоғаммен байланыс
Пән журналистикадағы халықаралық қатынастардың өзара іс-қимыл үдерісінің және олардың даму үрдісінің кешенді пайымдауын жасайды. Халықаралық қатынастар мен журналистикада болып жатқан мәселелердің мәнін түсінуге үйретеді. Материалдарды жинау, өңдеу, жасау және олардың БАҚ-та таралу ерекшеліктерімен әртүрлі елдерде сыртқы саяси насихат және PR жүйесінің қалыптасу және даму тарихымен таныстырады. Халықаралық аренада мемлекеттің имиджімен тұрақты жұмыс істеу қажеттігін дәлелдейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер журналистикасы
Пән білім алушылардың ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы үлкен деректермен жұмыс істеу (жинау, өңдеу, талдау) және оны өңдеу дағдыларын дамытады. Журналистік материалдардағы деректерді визуализациялау құзыреттерін бекітеді және дамытады, сыни және аналитикалық ойлауды дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Медиазерттеу
Пән жарнамалық компанияны жоспарлау және БАҚ қызметін зерттеу кезінде қолданылатын негізгі ұғымдарды, терминологияны және көрсеткіштерді жүйелейді, мақсатты аудиторияны дұрыс бағалауға үйретеді, медиа зерттеулердің нәтижелері бойынша БАҚ жұмысын болжауға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Саяси журналистика және PR
Пән бұқаралық ақпарат құралдары мен ПР қызметтерінің саяси үдерістегі рөлі мен қызметтері, елдегі және әлемдегі саяси қызметті жариялайтын әртүрлі БАҚ-тарға арналған материалдың жанрлық және тілдік ерекшеліктері, саяси ПР-дың ерекшеліктері туралы білім береді. Пән аясында студенттер саяси журналистика мен ПР-дың құқықтық және этикалық аспектілерін және т.б. зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салалық журналистика
«Салалық журналистика» пәні журналистиканың әртүрлі салаларында кәсіби дағдылар мен жұмыс дағдыларын игеруге бағытталған. Білім алушылар білім, медицина және денсаулық сақтау, экономика және бизнес, мәдениет және өнер сияқты тақырыптарды БАҚ беттерінде жариялау үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынастар
Пән білім алушыларда журналистикадағы халықаралық қатынастардың өзара іс-қимыл үрдісінің жүйелі, кешенді көрінісін, берілген тақырып бойынша материалдарды жинау, тарату және құру ерекшеліктерін қалыптастырады. Халықаралық қатынастар мен бұқаралық коммуникациялар саласында болып жатқан проблемалар мен үдерістердің мәнін түсінуге ықпал етеді.Қазақстанның сыртқы саясатының негізгі бағыттары мен міндеттері, оның тұжырымдамалық негіздері, заңнамалық базасы туралы нақты түсінік береді.Жетекші халықаралық ұйымдар мен көпжақты институттардың қызметін бағалайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлемдік және отандық журналистиканың негізгі даму тенденцияларын, танымал публицистердің шығармашылығын білу, журналистік қызметте әдебиеттің негізгі ұғымдарын қолдану.
- Қазақ, орыс, ағылшын тілдерін, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін меңгеру, сындарлы ауызша және жазбаша коммуникация құру.
- Әртүрлі салалардағы ақпаратты зерттеу және егжей-тегжейлі талдау: экономика, саясат, экология, ғылым, мәдениет, өнер, спорт, медицина т.б.
- Заманауи медиатұтынудың табиғатын ескере отырып, әртүрлі жанрлар мен пішіндердегі журналистік материалдарды жазу және өңдеу.
- Аудио, теле, радио, бейне өнімдерін өндірудің шығармашылық және технологиялық үрдісін қамтамасыз ету.
- Мәтіндік және графикалық пішіндегі контентпен жұмыс істеу, дизайн жасау, баспа және интернет басылымының нөмірін қалпына келтіру.
- Конвергенция және үлкен көлемдегі деректерді өңдеу жағдайында заманауи аппараттық-бағдарламалық қамтамасыз етуді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллект құралдарын пайдалану.
- Студиялық және студиядан тыс бағдарламаларды түсіру , көпшілік алдында сөйлеу кезінде, шешендік өнер негіздерін қолдану, тікелей эфирде кинетикалық имидж қалыптастыру.
- Құқықтық ойлау және этикалық мәдениет негізінде кәсіби қызметті жүзеге асыру, Ннормативтік-құқықтық құжаттамамен жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау және таратылатын ақпараттың дұрыстығын жан-жақты тексеру.
- Қазақстандағы жарнама және PR нарығын одан әрі жетілдіру мақсатында экономикалық, саяси және әлеуметтік салаларда жарнамалық және PR-науқандарды жоспарлау және жүргізу, олардың тиімділігі мен әлеуметтік маңыздылығын талдау.
- Жарнамалық және PR мәтіндерін, контент жоспар құру, компанияны әлеуметтік желілерде насихаттап, вирустық контент жасау.
- Көшбасшылық қасиеттерді, сондай-ақ экономикалық, заң ғылымдары, кәсіпкерлік қызмет және қаржылық сауаттылық саласындағы озық білімді қолдана отырып, жоғары бәсекелестік жағдайында редакцияның қызметін ұйымдастыруға қабілетті болу.
- Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолдана отырып, өмір бойы мамандықты үйрену және дамыту.
Ұқсас БББ
6B03201 Журналистика: аналитика және зерттеу
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B03201 Журналистика
КИМЭП университеті
6B03201 Журналистика
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B03201 Журналистика
Торайгыров университеті
6B03201 Цифрлық журналистика
Astana IT University
6B03201 Іскерлік журналистика, SMM & PR
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
6B03201 Журналистика (ТВ және Мультимедиа)
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B03201 Журналистика
Халықаралық білім беру корпорациясы
6B03201 Журналистика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B03201 Журналистика және ақпарат
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B03201 Журналистика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B03201 Журналистика
«Тұран» университеті
6B03201 Журналистика
Q UNIVERSITY
6B03201 Журналистика
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B03201 Журналистика
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B03201 Журналистика
Инновациялық Еуразия университеті
6B03201 Журналистика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B03201 Журналистика
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B03201 Журналистика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті