6B03201 Іскерлік журналистика, SMM & PR в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Медианарық саласының іскерлік, экономикалық журналистика және әлеуметтік медиамаркетинг саласында маманданған, медиаөндірісті басқару үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерге ие, медиабизнес және жұртшылықпен байланыс шеңберінде маркетинг пен басқарудың қазіргі заманғы дағдыларын меңгерген жоғары білікті қызметкерлерді сапалы даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Экология және тұрақты даму
Курс қазіргі заманғы экономикалық, әлеуметтік және саяси мәселелерді шешудегі экологияның рөлін, сонымен қатар адамның өндірістік қызметі нәтижесінде дүниежүзілік экологиялық проблемалардың пайда болуын және олар үшін әлемдік қауымдастықтың жауапкершілігін ашады. Өте маңызды аспект тұрақты дамуды қамтамасыз ету үшін халықаралық ынтымақтастық болып табылады. Экологияны практикалық қолданудың – табиғи ресурстар мен қоршаған ортаның ластануы cсияқты әртүрлі салалары да қарастырылады .
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және қаржылық сауаттылық негіздері
Бұл курс кәсіпкерлік шешімдер қабылдауға және күнделікті жеке қаржыға қатысты экономика мен құқықтық негіздерге кешенді кіріспе береді. Студенттер негізгі экономикалық принциптерді түсінеді және жеке тұлғалар мен бизнеске әсер ететін құқықтық жүйелерді шарлайды және жеке қаржыны басқаруды үйренеді. Тақырыптарға экономикалық мінез-құлық, құқықтық зерттеулер, бизнесті бюджеттеу, салық салу, инвестиция және жағдайды талдау кіреді. Курсқа экономикалық, құқықтық және қаржылық жүйелер біздің өмірімізді қалай қалыптастыратынына қызығушылық танытатын экономикалық емес мамандықтар қатыса алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Конвергентті журналистика негіздері
Білім алушылардың назарына арнайы мамандық ретінде журналистиканың мәні мен ерекшеліктері, білім мен іскерлікті қалыптастыру жолдары туралы мәліметтер ұсынылады, журналистиканың әлеуметтік институт ретінде қызмет етуінің жалпы заңдылықтары қарастырылады, егеменді мемлекеттің журналистикасына қатысты фундаменталды теориялық негіздері қалыптасады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сандық маркетинг және менеджмент негіздері
"Сандық маркетинг және менеджмент негіздері" пәні менеджменттің жалпы міндеттерін зерттейді, оған ұйымдардың құрылымы, мотивация, бақылау, көшбасшылық, шешім қабылдау процесі сияқты бөлімдер кіреді. Курс студенттерді менеджердің рөлі, ұйымдардың құрылымы, бюрократиялық және жобалау аппараты, Стратегиялық жоспарлау, SWOT талдауы, бақылау функциялары мен түрлері, көшбасшылық пен билік, шешім қабылдау процесінде мотивация, коммуникация сияқты ұйымдағы менеджменттің негізгі элементтерімен таныстырады. Курс сонымен қатар студенттердің оқу жағдайларын зерттеудегі аналитикалық қабілеттерін дамытады. Пәнінің мақсаты – интернет кеңістігін талдау дағдыларын, тауарлар мен қызметтерді жылжыту үшін маркетингтік технологияларды меңгеру. Студент Интернет кеңістігінде SEO жылжыту, мақсатты жарнама және басқа да цифрлық жылжыту технологияларының негіздерін үйренеді. Курс студенттерде жарнамалық және маркетингтік қызметті, тиімді пайдалануды, жарнамалық материалдарды жасауды үйретеді. интернетте медиаөнімдерді дамыту туралы қажетті білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістемесі
Курс оқушылардың тәуелсіз теориялық және практикалық қорытындылар мен тұжырымдарға, ғылыми ақпараттарды объективті бағалау дағдыларына, ғылыми зерттеулердің еркіндігін және білім беру қызметінде ғылыми білімдерді қолдануды, соның ішінде дипломдық жобаны (жұмыстарды) орындау мүмкіндігін дамытуға бағытталған іс-шараларды зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
"Мемлекет пен құқықты зерттеуге кіріспе
"Мемлекет пен құқықты зерттеуге кіріспе" пәнінің негізгі мақсаты студенттерге мемлекет пен құқықтың пайда болуына, құқықтық және мемлекеттік институттардың даму тарихы мен жұмыс істеуіне, мемлекеттің, құқықтың және қоғамдық қызметтің басқа да салаларының арақатынасына, қазіргі заманғы құқықтық және саяси институттар мен жүйелердің дамуының негізгі бағыттарына қатысты мәселелерді тереңірек түсінуге көмектесетін ғылыми-әдістемелік нұсқаулар әзірлеу болып табылады. Саяси-құқықтық ілімдерді, мемлекеттік-құқықтық дамудың тарихи процестерін, құқықтық және саяси институттарды салыстырмалы талдау тәсілдерін білу Күрделі және бірегей қоғамдық міндеттерді шешуге қабілетті жоғары білікті мамандар ретінде болашақ мамандарды тәрбиелеуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Коммуникациялық зерттеулерге кіріспе
"Курсты оқу барысында студент аудиторияның ақпараттық қажеттіліктерін тануды және онымен жұмыс істеуді, қоғаммен байланыс технологияларын, коммуникациялық стратегияларды меңгеруді үйренеді.: – қызмет негіздерін білу; - коммуникация-да құқықтық және этикалық реттеушілерді практикада қолдана білу; - проблемалық жағдайларды жанжалсыз шешу дағдыларына ие болу."
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық зияткерлік меншік
"Халықаралық зияткерлік меншік" оқу пәнінің мақсаты халықаралық бизнесті жүзеге асыру барысында туындыларды, өнертабыстарды, тауар белгілерін, географиялық көрсеткіштерді және басқа да зияткерлік меншік объектілерін қорғау, басқару және қорғау Қағидалары туралы жүйелі және кешенді идеяны қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел журналистикасының тарихы
Пәннің мақсаты – шетел журналистикасының қалыптасуын талдау, әлемдік журналистиканың озық тәжірибесін зерделеу. Журналистиканың әлеуметтік институт ретінде пайда болу тарихын білу, сондай-ақ шетелдік бұқаралық ақпарат құралдарының даму кезеңдерінің тұтас бейнесін оқыту болашақ журналистердің кәсіби құзыреттілігі мен жалпы эрудициясының жоғары деңгейіне кепілдік беріп қана қоймай, масс-медианың функционалдық ерекшеліктері мен қазіргі жанрлық әртүрліліктің қалыптасу динамикасын терең түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стартаптар және кәсіпкерлік
Бұл курста бизнес дегеніміз не, ол қалай жұмыс істейді және оны қалай жүргізу керек екендігі туралы түсінік беріледі. Студенттер өндіріс пен маркетингте, менеджментте және менеджментте, менеджментте және менеджментте қолданылатын процестерді анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивтік білім беру
Инклюзивті тәсілдің философиясы, тарихы және әдістемесі. Жоғары кәсіби білім берудегі инклюзивті процестің дамуын реттейтін құжаттар. Мүмкіндігі шектеулі және мүгедек студенттердің оқу қажеттіліктері. Мүмкіндігі шектеулі студенттерге арналған университеттегі оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен формалары. Мүмкіндігі шектеулі және мүгедек студенттерге бейімделген білім беру бағдарламаларын, оқу жоспарлары мен білім беру жолдарын әзірлеу Университеттегі мүгедек және мүгедек студенттерге психологиялық-педагогикалық қолдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері
Төтенше жағдайларда адамның қоршаған ортамен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесуі, шаруашылық объектілерінің (ұйымдардың) тұрақты жұмыс істеуінің төтенше жағдайларда, жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік әсерлердің салдарларының алдын алу және жою мәселелерін зерделеу, заманауи жою құралдарын қолдану кезіндегі төтенше жағдайларды қарастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заң және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Курста сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық, экономикалық және әлеуметтік негіздері баяндалып, мемлекеттік саясаттың ерекшеліктері ашылып, сыбайлас жемқорлықпен күрес бойынша халықаралық тәжірибе көрсетіліп, мүдделер қақтығысын реттеудің ерекшеліктері анықталды. Курсты сәтті өту нәтижесінде: 1. Сыбайлас жемқорлық бұзушылықтарға қатысудың құқықтық жауапкершілік шараларын түсіну. 2. Сыбайлас жемқорлыққа әкелетін ұйымдардың қызметіндегі мүдделер қақтығысын анықтау. 3. Әртүрлі зерттеу әдістерін қолдана отырып, ұйымдардың жұмысына талдау жасап үйренеді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи ПР технологиялары
Қоғамдық қатынастардың технологиялары белгілі бір уақытта ұйымның мақсаттары мен міндеттерін оңтайлы және тиімді іске асыруға бағытталған дәйекті рәсімдер, әртүрлі әдістер мен іс-шаралар жиынтығын қамтиды. Арнайы бағытталған коммуникациялар арқылы басқарылатын адамдардың мінез-құлқы, сана-сезімі және сана-сезімі қоғаммен байланыс технологияларының объектісі ретінде қарастырылуы мүмкін.Пән PR-құралдарын, қоғаммен байланыс технологияларын, компанияның немесе өнімнің имиджін құру әдістерін, компанияның беделін басқаруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Журналистиканың жанрлық формалары мен функциялары
Пән журналистиканың формалары мен жанрларын зерттеуге бағытталған. Пән жанрлардың мәні мен олардың бұқаралық ақпарат құралдарындағы қызметтерін, жанр түрлерін, аналитикалық, ақпараттық, көркем-публицистикалық жанрлардың негізгі ерекшеліктерін ашып, журналистер мен редакторлардың шығармашылық кәсіби қызметіндегі олардың мүмкіндіктері мен рөлін көрсетуге арналған. Журналистиканың әлеуметтік институт ретіндегі дамуы үнемі қозғалыста болады, сонымен қатар публицистикалық жанрлар да өзгеріп отырады, медиадискурсқа қатысу қоғамның уақыты мен қажеттіліктеріне тікелей байланысты. Болашақ журналистерге жанрлық әртүрліліктің барлық спектрі бойынша шығармашылық әлеуетті жүзеге асыра білу және олардың функционалдық мақсатын түсіну өте маңызды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Телерадиожурналистика
Телерадиожурналистика пәні телерадиожурналистика негіздерін оқуға бағытталған. Оқу процесінде студент жаңалық теле-радио сюжеттер, аналитикалық бағдарламалар жасайды, теле-радио жүргізушісінің дағдыларын меңгереді. Сондай-ақ, оқыту барысында әлемдік телерадиожурналистиканың даму тенденциялары қарастырылады, әлемдік телерадиожурналистиканың озық тәжірибелері зерделенеді. Курсты оқу барысында студент телевизияның және радиожурналистиканың ерекшеліктерін оқып, жаңалықтар контентін құруды меңгереді. Жаңалықтарды іріктеу принциптерін, ақпаратты іріктеу технологиясын және мәтінді дұрыс құру бойынша білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Заманауи әлемдік масс-медиа
Студенттерді қазіргі заманғы әлемдік БАҚ даму үрдістерімен, жаңа БАҚ құру әдістемесімен, басқару технологияларымен және халықаралық басылымдарға арналған мәтін жасау ерекшеліктерімен таныстыру. Курс аясында қазіргі заманғы медиаиндустрияның трендтерін талдауға, әлемдік ақпараттық агенттіктер мен медиакорпорацияларды таныстыруға баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жаңа медиа техникасы, әңгімелеу, лонгрид
Пән студенттерді «лонгрид» әдісін пайдалану арқылы көлемді талдамалы журналистік материал дайындауға бағыттайды және журналистік материалдарды жазу барысында ақпараттарды жинақтау, талдау, мәтін құрылымын дұрыс жасау дағдыларын қалыптастыра отырып, мультимедиалық медиа-өнім жасауға үйретеді. Студенттер мәтінді арнайы платформа арқылы монтаж жасауға үйренеді. Ол оқырманға мәтіннің мазмұны және мультимедиалық элементтер арқылы тақырыпты терең түсінуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мобилография
Пән цифрлық медиатехнологиялар дамуының қазіргі кезеңінде қажетті дағды болып табылатын мобильді ату дағдыларын үйретеді. Мобильді түсірілімнің ерекшеліктері, техникалық және технологиялық құралдарын пайдалану дағдылары қарастырылады. Студент мобильді түсірілім арқылы контент жасауды, БАҚ-қа контент салуды үйренеді. Пән мобилографияның көмегімен аудиторияның назарын аудару әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дизайн және басылымды безендіру
Курстың мақсаты: престің дизайны мен модельдеуінің толық бейнесін беру, престің дизайнының функцияларымен, ресурстарымен және жобалау құралдарымен, оларды үйлесімді композицияға біріктіру жолдарымен танысу, әсер етуші факторларды зерттеу. басылымды безендіру, әртүрлі типологиялық топтағы басылымдардың дизайн ерекшеліктерін, қазіргі заманғы баспасөз дизайнерінің құралдарын теориялық және қолданбалы аспектіде меңгеру, алған білімдерін теориялық және практикалық кәсіптік қызмет процесінде қолдана білуге үйрету.Пән заманауи баспа және интернет-БАҚ дизайны туралы, дизайнердің және беттеушінің заманауи БАҚ-та іскерлік тақырыптағы жұмыс нысандары мен әдістері туралы нақты түсінік алуға бағытталған. Курс сондай-ақ, алынған білімді халықаралық БАҚ-та кәсіби журналистік қызметтің міндеттерін шешу үшін қолдану дағдысын қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Газет және журнал журналистикасы
Масс-медиа дамуының заманауи тенденциялары бір интернет-платформада (бір news-room'а аясында) БАҚ-тың барлық дәстүрлі түрлерін біріктіретін конвергенттік журналистика саласына бағытталған. Сондай-ақ, газеттер мен журналдар әлі күнге дейін жоғалып кеткен жоқ және болашақта өмір сүруін жалғастыратын болады, сондықтан журналистерге баспа медиаөнімдерін өндіру процесін таныстырып, газет пен журнал журналистерінің кәсіби қызметіндегі ерекшеліктері туралы түсінік беру өте маңызды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент және PR бренд
Студенттерге брендті құру және жылжыту, коммуникативтік қатынастар жүйесінде имиджді басқару ерекшеліктері, технологиялары туралы нақты түсінік беру, қазіргі заманғы беделдік технологиялармен таныстыру және корпоративтік PR-да коммуникация құралдары мен коммуникациялық технологияларды пайдалану дағдыларын ұсыну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
ТВ бизнес жаңалықтары. Тәжірибелік жұмыс
Телеарнаның жаңалықтар бөлімі жұмысының принциптерін үйрену. Студенттерді телевизиялық жаңалықтар сюжетін жасауға, телематериалдарды өңдеуге, жаңалықтар топтамасын дайындауға үйрету. Курс студенттерге жаңалықтар материалдарын дайындау, монтаждау және эфирдің жалпы заңдылықтарын игеруге көмектесу үшін бағытталған. Қолданбалы, практикалық сипатқа ие
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жарнама
Курс студенттерде Жарнама қызметі туралы қажетті білімді қалыптастырады, жарнамалық аудио, бейнероликтер, баспа материалдарын жасау, жарнама компанияларын өткізу, интернетте медиа өнімдерді жылжыту мақсатында тиімді жарнама материалдарын жасау дағдыларына үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
БАҚ тілі; Сөйлеу мәдениеті және техникасы
Пәнді оқудың негізгі мақсаты – студенттерді мемлекеттік және басқа тілдерде мәтіндер, аудио және бейнематериалдар жасауға, ауызша және жазбаша сөйлеуді сауатты және негізді құруға, тілде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін деңгейде сөйлеуге үйрету. Пәннің мақсаты – бұқаралық ақпарат құралдары тілінің нормаларын, қарым-қатынас түрлерін, оның принциптері мен ережелерін, қарым-қатынастың этикалық нормаларын, функционалдық сөйлеу мәнерлерін, сөз өнерінің негіздерін, сонымен қатар әртүрлі ақпарат құралдары – теледидар, радио, газет-журнал, желілік БАҚ үшін сөйлеу технологиясының ерекшеліктерін үйрету. Курстың негізгі мақсаты - сөйлеу мәнері білімді орта нормаларына сәйкес келетін, тілі экспрессивтілігімен және сұлулығымен ерекшеленетін жоғары білімді журналист қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тұрақты даму мақсаттары: журналистік аспект
Пәнді оқу барысында студент кедейлікті жоюға, планетаның ресурстарын сақтауға және гүлденуді қамтамасыз етуге бағытталған тұрақты дамудың 17 мақсатымен танысады және тұрақты даму бағдарламасының мақсаттарына жету құралы ретінде БАҚ рөлін түсінеді. . Курс студенттерге экологиялық білім негіздерін береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Цифрлық фото
Фотография дәстүрлі баспа БАҚ-тың да, интернет-басылымдардың да ажырамас бөлігі болып табылады. Постфотографиялық өңдеуге арналған заманауи аппаратуралар мен бағдарламалық қамтамасыз етудің (мысалы, Photoshop немесе Lightroom) әлеуетті мүмкіндіктерін дұрыс пайдалану жарқын, әсерлі және мәнерлі бейнелерге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Осы пән барысында студенттер университеттің студенттік өмірі үлгісінде фоторепортаж дайындауда практикалық тәжірибе жинақтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Теория және практика ұйымдастыру медиабизнеса
Медиакәсіпорынды құру ерекшелігі. Қоғамға ақпараттық қызмет көрсетуді және оның ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз етуді , мектеп кәсіпорнын құру және басқару арқылы азаматтарға осы үшін қажетті барлық ақпаратты ұсыну. Курс барлық құқықтық және экономикалық алғышарттарды ескере отырып, БАҚ-тың жұмыс істеуі үшін қажетті қаражат табатын кəсіпорындарды мəртебесі бойынша редакцияның қызметімен қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аналитикалық материал жазуға дағдыландыру
Пән аналитикалық журналистиканың міндеті болып табылатын пәннің өзара байланысын, себептерін, салдарын, оларды бағалауды, олардың дамуын болжауда талдаудың барлық түрлерін қолдануға үйретеді. Қазіргі Аналитикалық журналистика тұжырымдамасы шығармашылық қызметтің бір түрі ретінде қарастырылады. Журналистикадағы шындықтың өзекті құбылыстарын бейнелеудің аналитикалық әдісінің ерекшеліктері анықталады. Баспасөзде талдаудың тақырыбы, мақсаттары, әдістері, негізгі түрлері сипатталады, оның технологиясы сипатталған. Толық контексте аналитикалық журналистиканың қазіргі заманғы жанрлары қарастырылады. Мәтінді визуализациямен жұмыс жасауда қолданылатын қажетті бағдарламалар зерттелуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік желілер және тікелей эфир (тікелей эфир)
Курста желілік журналистиканың ерекшеліктерімен, желідегі жұмыс әдістерімен, блог-посттарды құрудың шығармашылық үдерісімен танысуға болады. Сондай-ақ, желілік басылым формаларын, веб-журналистің мінез-құлқын реттейтін кәсіби-этикалық ережелер мен нормаларды зерттеу кіреді. Оқыту бағдарламасында – блог журналистикасы жұмысының ерекшеліктерін, ақпаратты ұйымдастыру заңдарын, табысты интернет жобаларды құру принциптері оқытылатын практикалық және дәрістік сабақтар өткізіледі. Блогосфера ерекшеліктерін меңгеру шарттары; қажетті ақпаратты өңдеу және трансляциялау тәсілдері ; жаңа медиа және олардың қасиеттерін дамытуға бағытталған қазіргі заманғы медиакеңістікте болып жатқан процестер оқытылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Журналистиканың құқықтық негіздері және медиаэтика
Курсты оқу нәтижесінде студент бұқаралық - ақпараттық Құқық, Зияткерлік құқық, халықаралық гуманитарлық құқық саласында терең білім алады, осы білім көлемін іс жүзінде қолдана алады. Пәнді оқытудың мақсаты-өз жұмысын осы саладағы қолданыстағы құқықтық нормаларға сәйкес жүзеге асыра алатын, халықаралық құқықтың мәні мен рөлін білетін заңды сауатты маман дайындау. Курстың мақсаты * болашақ журналистерде кәсіби моральдың табиғаты мен журналистикадағы кәсіби-адамгершілік қатынастардың сипаты туралы түсінік қалыптастыру; журналистика мен қоғамның оңтайлы өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін кәсіби мінез-құлық стандарттары ретінде әлемдік журналистік қауымдастық қарастыратын негізгі кәсіби-этикалық идеялардың мазмұнын ашу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Деректерді тексеру және троллинг
Пәнді игерудің міндеттері - фактчек саласындағы журналистік қызметтің ерекшеліктерімен танысу, кәсіби іс-шаралар шеңберінде фактчекинг және троллинг туралы түсінік алу, ақпаратпен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамыту, негізгі принциптерін оқып үйрену. осы құбылыстармен жұмыс жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Оқу курсы студенттердің лингвистикалық, дискурсивті және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруды, оқытылатын тіл елдерінің мәдениетімен таныстыруды, шет тілінде кәсіби сөйлеу дағдыларын меңгеруді, аудармашылық дағдыларды дамытуды қамтиды. мамандық бойынша мәтіндер. Грамматика, оқу және жазу техникасы, эссе жазу, тыңдау және сөйлеу техникасына шолу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Саяхат журналистикасы
Журналистикадағы танымал бағыттардың бірі – саяхат және туризм журналистикасының аспектілерін зерттеу. Зерттеу әдіснамасы БАҚ-да басқа елдер мен халықтар туралы білімді жетілдіру маңызды құрал екенін, олардың ұлтаралық қарым-қатынастағы рөліне негізделген. БАҚ жүйесіндегі осы бағыттың орнын анықтаумен және оның тарихын бақылаумен қатар, бүгінгі трэвел-журналистикада жаһанданудың өзекті мәселелері контексіндегі проблемаларына, трэвел-журналистиканың интегративті-коммуникациялық функциясының мәніне және оның нарықтық бағыттағы орнына практикалық тұрғыда баға беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Motion теледидар дизайны
Теледидар, әлеуметтік желілер, веб-сайттар үшін қозғалатын объектілердің визуалды дизайны курстың негізгі пәні болып табылады. Қозғалыс дизайны компьютерлік технологияның көмегімен жасалады. Курсты оқу барысында студент классикалық, комбинирленген, анимациялық бейне түсіру әдістерін қолдана отырып шығармалар жасайды. Студент бейнеклиптер жасау, телехабарлар, фильм атаулары, жарнамалық роликтер жасау, контент-маркетинг пен жарнамада қозғалыс дизайнын қолдану дағдыларын меңгереді. Нәтижесінде студент жоғары сапалы брендтік бейне және анимациялық графикалық контент жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Имиджтану
Пән сізге жеке тұлғаның, компанияның, өнімнің және т.б. имиджін құруға үйретеді. Сананың орнында өмір сүретін объектінің бейнесі немесе бейнесі «имидж» ұғымымен байланысты. Студенттер компания имиджін, жеке тұлғаны құрудың технологиялары мен құралдарын игереді. Беделді имидж - бұл курстың құрамдас бөлігі. Саяси имидж жасаушы - саяси имиджді жасайтын тұлға.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кино мен бейне – ақыл-ойды басқарудың қаруы
Пәннің мақсаты – БАҚ және кино арқылы адамдарды манипуляциялау әдістерін көрсету, фильмдер мен БАҚ материалдарын талдау. халық арасында ерекше көңіл бөлу. Манипуляция – адамға жасырын психологиялық әсер ету әдісі.Пәннің міндеті – бейне арқылы манипуляция жасау технологиясын, манипулятор талап ететін бағытта объектінің мінез-құлқын жасау технологиясын көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Саясат және журналистика: интернет-кеңістіктегі ақпараттық қауіпсіздік мәселелері
Пәннің мақсаты -студенттерге ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі түрлері мен тәсілдерін білу; студенттердің саяси тақырыпқа журналистік материал дайындау білігін алу; саяси ақпаратпен жұмыс істеу бойынша қазіргі заманғы білімді меңгеру; қазіргі әлемнің жаһандық саясатының негізгі бағыттарын білу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект негіздері
Иммерсивтік технология бойынша білім беру бағдарламасындағы «Жасанды интеллект негіздері» курсы студенттерге жасанды интеллект (AI) және оны иммерсивті технологиялар контекстіндегі қолдану туралы негізгі білім мен түсінік береді. Бұл пән аясында студенттер жасанды интеллекттің негізгі ұғымдарын, әдістері мен әдістерін, сондай-ақ виртуалды әлеммен бірегей иммерсивті тәжірибелер мен өзара әрекеттесулерді құру үшін оларды қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ журналистикасының тарихы
Пән студенттерді отандық журналистиканың тарихымен таныстырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент қазақ журналистикасының тарихын, отандық публицистиканың негізін қалаушыларды, әртүрлі тарихи кезеңдердегі журналистиканың дамуы туралы түсінікті қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
БАҚ теориясы мен сыны
Бұл курс медиа және коммуникацияның әлеуметтік-мәдени теориясына арналады. Біз танымал БАҚ-ты талдауға және олардың біздің қабылдауымызға, түсінуімізге және нақты оқиғаларға әсеріне тоқталамыз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік және коммерциялық құрылымдардың баспасөз қызметі
Студенттерге әлеуметтік қызметтің ерекше және ерекше түрі ретінде қоғаммен байланыстың ақпараттық негіздері туралы түсінік беру; баспасөз-рилейшнз қазіргі заманғы жүйесімен, олардың ерекшеліктері мен қызмет ету ерекшеліктерімен танысу; барлық түрдегі және деңгейдегі БАҚ өкілдерімен, сондай-ақ ішкі корпоративтік коммуникациялар контекстінде жұртшылықпен байланыс жөніндегі маманның іскерлік қарым-қатынасының практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу сондай-ақ отандық БАҚ-тың барлық түрлері мен типтерінің қазіргі заманғы қызмет ету жүйесі туралы жүйелі білім алуды ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дата журналистика
Деректер журналистика пәні деректерді өңдеуге және алынған ақпаратты мәтіндік әңгіме немесе инфографика түрінде ұсынуға негізделген. Пәнді оқу барысында студент үлкен көлемдегі деректермен журналистің жұмысының әртүрлі формалары мен әдістерін меңгереді, ақпаратты алу және талдау, оны визуализациялау тәсілдерін меңгереді, дата журналистикасының технологиялық негіздерімен танысады. Сондай-ақ, курстың мақсаты – ашық деректермен жұмыс істеу кезіндегі этикалық нормаларды меңгеру, дербес деректерді өңдеу, деректермен жұмыс істеудің құқықтық негіздерін әзірлеу.Пән ашық деректер базасымен жұмыс істеуге – деректер негізінде контентті жинау, талдау, жүйелеу, құру, деректерді талдай білу және статистиканы өңдеу, сондай-ақ веб-аналитиканы білуге үйретеді. (Google Analytics, Яндекс, Метрика) Шетелдік және отандық медиалық материалдарды жүйелей білуге баулиды. Алынған материалды қызықты медиатекст немесе инфографика түрінде ресімдеу. Журналистикамен жұмыс істеу әдістерін, әртүрлі деректер түрлерін пайдалану қажет материалдарды жасаудың шығармашылық процесін үйретеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Юзабилити және SEO-ны алға жылжыту
Курсты оқу нәтижесінде студентте жоғары сапалы дизайны бар сайтты әзірлеу және SEO жылжытуға бағытталған дағдылар, сонымен қатар интерактивті пайдаланушы интерфейстерін бағдарламалау негіздерімен танысады. Студент веб-сайтты, блогтарды жылжыту дағдыларын , Usability аудитін жасауды үйренеді, SEO оңтайландыру дағдыларын меңгереді, мақсатты негізгі сұраулар үшін іздеу жүйесіндегі позицияларды анықтауды, жарнамалық арналардың параметрлерін реттеуді үйренеді, және алынған трафикті тиімді түрлендіру мүмкіндігіне ие болады. Студент веб-сайттарды, әлеуметтік желілердегі парақтарды жылжыту құралдарын, меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
SEO үлкен деректерді талдау
Пәнді меңгерудің мақсаттары студенттерге публицистикалық материал жасау үшін деректермен жұмыс істеу негіздерін және талдау және көрнекілік дағдыларын түсіну болып табылады. Курстың соңында студенттер деректер негізінде материалдарды құру идеяларын генерациялай алады, деректер көздерін біледі және олардың мазмұнына сыни көзқараспен қарайды. Студенттер сонымен қатар кесте мәлімдемелеріндегі деректерді қалай талдау керектігін және деректерді визуализация құралдары арқылы қалай көрсету керектігін түсінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мәдениетаралық коммуникациялар және стереотиптер
1-мақсат: стереотиптің мәнін мәдениетаралық құбылыс ретінде көрсету 2-мақсат: мәдениетаралық коммуникациядағы стереотиптердің ең ықпалды теорияларын анықтау және сипаттау. 3-мақсат: мәдениетаралық коммуникациялардағы стереотиптердің қызмет етуінің шешуші аспектілерін талқылау 4-мақсат: мәдениетаралық коммуникациялардағы жаңсақ пікірлер мен ырымдарды анықтау және жеңу жолдарын қарастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнес басылымдардағы әлеуметтік мазмұн
Курс екі бағытты қамтиды: бизнес-аудиторияға бағытталған түрлі әлеуметтік желілер үшін жарияланымдарды әзірлеу ерекшеліктерін және іскерлік салада әлеуметтік маңызды ақпаратты құру ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Авторлық бағдарламалар
Дәстүрлі теледидарлық авторлық бағдарламалар қазіргі жағдайда интернет кеңістігін, атап айтқанда Youtube сияқты танымал бейне платформаларды белсенді игеруде. Өз кезегінде авторлық тақырыптық бейне блогтардың сапасы тез өсуде. Осылайша, аудиторияға жету мүмкіндіктері кеңейіп, заманауи гаджеттер қол жетімді бола бастады, бұл бейне мазмұнын жасау мүмкіндіктерін айтарлықтай жеңілдетеді. Бұл пән практикалық сипатқа ие және студенттердің өздерінің авторлық жобаларын жасауға тырысуына бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Медиамониторинг
Курстың мақсаты – берілген тақырыпқа сәйкес келетін медиа хабарламаларды қадағалауды үйрету. БАҚ мониторингі PR және жарнамалық науқандардың тиімділігін зерттеу үшін қолданылады. Студент әлеуметтік желілер мен БАҚ арқылы құрылған ұйымның немесе тұлғаның «портретін» жасауды, басқа компаниялардың немесе жеке тұлғалардың әрекеттерін бақылай отырып, белгілі бір әрекеттің қоғамдық резонансына баға беруді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономиканы бұқаралық ақпарат құралдарында жариялау
Пәннің мақсаты - студенттерде Қазақстан мен әлемдегі экономиканың дамуы туралы, экономикалық проблемалар туралы жазатын журналистің қызметінде кәсіби әдістерді қолдану ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Курстың міндеттеріне экономикалық журналистиканың ерекшеліктерін, экономика тақырыптарына ақпарат беру әдістерін, журналистің экономикалық тақырыптағы жұмыс процесін, экономикалық ақпараттың әртүрлі көздерімен жұмыс істеу дағдыларын зерттеу кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Майнор 3
Курс профильдеуден басқа құзыреттерді дамытуға арналған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Майнор 1
Курс профильдеуден басқа құзыреттерді дамытуға арналған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Майнор 2
Курс профильдеуден басқа құзыреттерді дамытуға арналған
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Блог жүргізу және PR мәтіндерін құру
Пән PR технологиясы ретінде блог жүргізудің теориялық және практикалық аспектілерін зерттейді. Блог жүргізу ақпаратпен қамтамасыз ету саласында жаңашылдыққа айналған ғаламдық Интернеттің бірегей мүмкіндіктерін пайдаланады. Бұл PR мамандарының блогтарды PR құралы ретінде пайдалануының себебі болды. Курс барысында студент интернет кеңістігіне мәтін құрудың практикалық дағдыларын меңгереді. Курстың мақсаты студенттерді кәсіби блог жүргізуге үйрету және мазмұнды үнемі жариялау арқылы қызығушылық танытатын аудиторияны тартуға бағытталған мәтіндер құру болып табылады. Студент сәтті блогтың құрамдас бөліктерімен танысады, жаңа клиенттерді тарту және қазіргілермен байланыста болу үшін компанияның блогтарын жазуды үйренеді, хабардарлықты арттырады, акциялар мен ұсыныстар туралы сөйлеседі және тәжірибені көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Аудиторияның ақпараттық қажеттіліктерін білу, аудиторияны тани білу және онымен жұмыс істеу, қоғаммен байланыс технологияларын, маркетинг және жарнамалық стратегияларды меңгеру, SEO технологиясын түсіну - бұқаралық ақпарат құралдарын жылжыту, сонымен қатар мақсатты аудиторияның құндылық жүйесін түсіну: сандар + «маяктар», анықтамалық топтар, белгілі бір қауымдастықтарға қатысу.
- Медиа кәсіпорынды басқару әдістерін, PR құрылымдарының қызмет ету әдістері мен нысандарын, БАҚ пен бизнестің өзара әрекеттесу жолдарын білу және компанияның имиджі мен брендін құру.
- Ақпаратты жинаудың сандық мобильді технологияларын, цифрлық өңдеу және ақпаратты беру дағдыларын меңгеру, медиамәтіндерді құру, ойды сауатты және логикалық түрде жеткізу және заманауи конвергентті журналистиканың жанрлық және лексикологиялық әртүрлілігін меңгеру, фактчекинг және троллинг технологияларын меңгеру.
- Ашық деректер базасымен жұмыс істеу және БАҚ – интернет-басылымдар, блогтар, телеарналар, радиоарналар, газеттер мен журналдар үшін жоғары сапалы контент жасау үшін заманауи цифрлық технологияларды пайдалану білу. Кәсіби суретке түсіруді, панорамалық және 360 градусқа түсіруді, фотосуретті өңдеуді, жарықтандыруды дұрыс пайдалануды, бұрыштарды таңдауды білу.Түлек жасанды интеллект құралдарын меңгеруі керек
- Заманауи экономикалық концепцияларды, ақпараттық кәсіпорындарды ұйымдастырудың жаңа формаларын, іскерлік коммуникацияның заманауи жүйесін білу, қазіргі бизнес-ортаны және әлеуметтік маркетингті талдау дағдыларын меңгеру
- Кәсіби салалардың білімін, тілін және аппаратын пайдалана отырып, кәсіби қызметтің мәселелері мен жағдайларын талдай алады, іскерлік журналистика, SMM және PR талаптары контекстінде заманауи БАҚ мәселелерінің дағдыларын меңгереді, әлеуметтік-мәдени және әлеуметтік жағдайларды бағалай алады. кәсіби қызмет туралы, осы саладағы негізгі құқықтық түсініктерді меңгеруі, өз жұмысында құқықтық құжаттарды пайдалана білуі, кәсіби және корпоративтік этика саласында терең білімі болуы.
- Тікелей мәтіндік, аудио және бейне хабарларды жүргізе білу, суретке түсіру және бейне түсіру, дизайн , веб-дизайн,Motion дизайн технологияларын білу, контентті басқару жүйелерін пайдалану және макет негіздерін білу, кадрда жұмыс істеу, сұхбаттасу, дауыс беру, монтаждау. , толыққанды ақпараттық-аналитикалық сюжеттер, бағдарламаларды, жарнамаларды жасай отырып, смартфонға жазу.
- Отандық және әлемдік журналистиканың, әдебиеттің кең ауқымды саласында тарихи танымдық байлығы бар дүниетанымы мен ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін негізгі білімге ие болу, сондай-ақ қазіргі бұқаралық ақпарат құралдарының даму тенденцияларынан хабардар болу.
- Кәсіби мамандандыру контекстінде журналистік материалдарды дайындаудың қажетті стратегиясын анықтай алады, кәсіби тақырыптарды қамтуға қажетті ақпаратпен жұмыс істей алады, әртүрлі форматтағы жарнама мәтіндерін жасай алады, сонымен қатар саясат, экономика, экология, халықаралық қатынастар, спорт, туризм, қоғамның әлеуметтік дамуы және т.б. тақырыптарын қамти алады.
- Қазақстан Республикасының «Бұқаралық ақпарат құралдары туралы» Заңының әлеуметтік және цифрлық медиада жұмыс істеуге арналған негізгі ережелерін, сондай-ақ журналистің мінез-құлқының этикалық нормаларын білу, әлеуметтік мінез-құлықты реттеудің негізгі заңдылықтары мен нысандары туралы түсінікке ие болу, тұлғаның қалыптасуы мен дамуы, қарым-қатынас процесінің психологиялық ерекшеліктері; билік пен саяси қатынастардың мәнін түсіну
- Ақпаратты жинауға, өңдеуге және жіберуге арналған жеке цифрлық технологиялар, әртүрлі форматтарда ақпарат жасау, интернет-басылымдар үшін ұзақ оқулар жазу, іздеу жүйелері үшін мәтіндерді оңтайландыру, SEO оңтайландыру технологияларын білу және әртүрлі ақпаратты пайдалана отырып, медиа платформаларда әртүрлі форматтарда - фото, аудио, бейне, мультимедиа - орналастыру технологияларын меңгере алады.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, инклюзивті білім беру, экология, тұрақты даму мақсаттары және өмір қауіпсіздігі, экономика, менеджмент, зияткерлік меншік, сондай-ақ ғылыми зерттеу әдістері саласындағы құзыреттерге ие болу
- Алған білімін таңдаған қосымша білім беру бағдарламасы бойынша қолдана білу
- Қоғамдық пікірге, әлеуметтік нормаларға негізделген әлеуметтік-этикалық құндылықтарды білу және оларға кәсіби қызметінде бағдарлану, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениетін, адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын, құқықтық жүйенің негіздерін білу және Қазақстанның заңнамасы, ақпараттық қауіпсіздік негіздерін, қоғамның әлеуметтік даму тенденцияларын, салауатты өмір салты негіздері мен принциптерін білу.
- Кем дегенде бір шет тілін, ұлтаралық қатынас тілін, ана тілін – тұлғааралық, іскерлік және ғылыми қарым-қатынас үшін кәсіби деңгейде білу, шетелдік серіктестермен жұмыс істей білу, ақпарат және идеялармен, озық тәжірибе алмасу.