Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 8D10101 – Қоғамдық денсаулық сақтау мамандығы бойынша докторантураның модульдік білім беру бағдарламасының мақсаты-бітірушіге (PhD докторларға) жоғары медициналық білім беру жүйесінде табысты педагогикалық қызметті жүзеге асыру және қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау саласында кәсіби құзыреттілікті жүзеге асыру үшін заманауи ғылым, практика және білім беруді жетілдіру мәселелерін тиімді шешуге ықпал ететін кәсіби құзыреттілікті меңгеруге мүмкіндік беретін біліктілік мақсаттарына (докторантура деңгейінде) сүйене отырып, PhD докторларын даярлаудан тұрады. Қоғамның прогрессивті дамуын қамтамасыз етуге қабілетті жоғары рухани-адамгершілік қасиеттерге ие PhD докторларын даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
  • Ғылыми жазудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 3

    Биомедициналық жазудың, редакциялау мен коммуникацияның негізгі аспектілері.Ағылшын тілінің базалық грамматикасы. Биомедициналық басылымдардың түрлері мен құрылымы; редакциялық / ғылыми стильдер. Сөйлемдердің құрылымы мен үлгілері. Тақырып құрастыру, тезистерді құрылымдау, методологияларды әзірлеу, нәтижелер туралы есептер жасау, пікірталастар жазу және сілтемелерді форматтау; медициналық авторлар мен редакторларға арналған Статистика. Статистикалық талдаудың интерпретациясы. Кестелер мен графиктер, баяндаманың компоненттері, конференцияларға арналған материалдар және мақаланы жариялауға дайындау. Клиникалық медицинадағы кестелер мен графиктерді, диагностикалық бейнелерді және іргелі ғылымдардағы аналитикалық бейнелерді редакциялау; ғылыми авторлық (авторлық критерилері, сәйкес келмейтін авторлық), мүдделер қақтығысы, плагиатты анықтау және жарияланымдар этикасының басқа да мәселелері. Зерттеу жоспарларымен танысу, Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулердің сапасы мен айқындылығын арттыру желісін зерттеу туралы есептерді құрастырудың басшылық принциптері (EQUATOR) ( http://www.equator-network.org/). Жаһандық редакциялық қауымдастықтардың ұсыныстары. Журналдарды индекстеу, әсер ету индикаторлары. Ашық кіру және сандық басылымдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу этикасы
    Несиелер: 3

    Этика эволюциясы. Әдеп жөніндегі комитеттердің жұмыс істеу үлгілері. Биоэтика саласындағы халықаралық нормативтік актілер. Биоэтика саласындағы отандық нормативтік-құқықтық база. Медицина тұжырымдамасының этикалық қатынастарының эволюциясы. Биоэтиканың негізгі қағидалары мен ережелері. Этикалық сараптама жүйесін үйлестіру перспективалары. Биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық принциптері. Стандартты операциялық рәсімдер. Зерттеу дизайны. Биомедициналық зерттеулер жүргізу әдістемелерін этикалық бағалау. Клиникалық сынақтарды жүргізудің негізгі принциптері. Халықтың аса осал топтарына зерттеулер жүргізу. Биоэтика саласындағы білім.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • PhD докторантурасына кіріспе
    Несиелер: 2

    Денсаулық сақтау саласындағы мақалаларда және диссертациялық зерттеулерде статистикалық әдістерді қолдануды талдау. Халықтың денсаулық статистикасы. Денсаулық сақтау жүйесінің статистикасы. Қоғамдық құбылыстардың динамикасын зерттеудің статистикалық әдістері. Қоғамдық денсаулық сақтау мәселелерін жоспарлау және талдау үшін статистикалық әдістерді әзірлеу және қолдану. Денсаулық сақтаудағы модельдеу мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқыту мен оқуға кіріспе
    Несиелер: 3

    Қазіргі әлемде жоғары білім. Мамандық бойынша жоғарғы білім. Білім берудің жаңа парадигмасы. Болон процесі. Педагогика әдіснамасы. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістері. Педагогикалық қызмет. Педагогикалық шеберлік. Педагогикалық қарым-қатынастың негізі. Оқу үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру. Медициналық білім беруде оқыту процесінің сапасын сандық бағалау әдістемесі. Медициналық білім берудегі телемедицина технологиялары. Оқыту циклі мен стилі. ЖОО-дағы оқу үрдісіне қойылатын заманауи талаптар. Оқыту әдістері және оқыту әдістерінің жіктелуі. Оқыту түрінің компоненттері. ЖОО дәрісі. Практикалық және семинарлық сабақтар. Бұқаралық ақпарат құралдары және насихаттау дәуірінде тұлғаны қалыптастыру ерекшеліктері. Корпоративтік мәдениет кодексі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тілдік қарым-қатынас
    Несиелер: 3

    Пән қазіргі заманғы тілдік қарым-қатынастың негізгі принциптері мен ережелерін, қазіргі технологияларды, әдістерді зерделейді, білім беру процесіндегі ауызша коммуникацияның мәнін ашады. Соның ішінде вербалды және вербалды емес арналар. Вербалды және вербалды емес коммуникацияның артықшылықтары. Тіл және сөйлеу функциялары. Сөйлеу қызметінің тиімділігін арттыру. Кәсіби коммуникация саласында сөйлеу құралдарын пайдалану. Коммуникативтік кедергілер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық денсаулықты және денсаулық сақтауды басқару
    Несиелер: 2

    Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтау, ғылым және халықтың денсаулығын сақтау және нығайту бойынша нақты қызмет және ғылым ретінде. Ең ірі әлеуметтік жүйелердің бірі ретінде денсаулық сақтауды басқаруды қамтамасыз ететін ғылыми және практикалық қызмет саласы. Дамудың басым бағыттары, қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтаудың өзекті мәселелері және оларды шешудің қазіргі тиімді әдістері; Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы кәсіби жұмыстың негізгі міндеттері, мәні және әлеуметтік маңызы; Қоғамдық денсаулық сақтау жүйесіндегі ғылым мен инновациялардың рөлі;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Проекттік менеджмент
    Несиелер: 4

    Ұйымның жобалау қызметіндегі персоналды басқару әдістемесі. Ұйымның жобалау қызметіне персоналды басқаруға кіріспе. Жобалық топтардың түрлері. Қызметкерлерді іріктеу және таңдау: жобалық топтар. Жобалық топ мүшелерін бағалау. Жоба ұжымының мотивациясы. Жобалық топпен жұмыс: кезеңдері, қалыптасуы және дамуы. Ұйымның жобалық қызметіне қатысу үшін қызметкерлерді оқыту және дамыту әдістері. Жобалық топ мүшелерінің формалды және бейресми рөлдері, олармен жұмыс жасау ерекшеліктері. Жобаны орындау сатысында ұжымды ұстап тұрудың әдістері мен құралдары. Жоба менеджерінің көшбасшылығы: іске асыру тәсілдері мен практикасы. Жобалық топты тиімді аяқтау. Құзіреттіліктерді дамыту және жобаны басқарудағы жеке тиімділікті арттыру. Денсаулық сақтау саласындағы жобаларды жүзеге асырудың теориясы мен практикасы: мамандардың құзыреттілігіне қойылатын талаптар. Жобаны басқару саласындағы персоналдың құзыреттілігін дамыту: негізгі тәсілдер, әдістер мен құралдар Жоба менеджерінің жеке тиімділігі: қалыптасуы мен дамуы. Жобаның өмірлік циклі. Жобаның құрылымдық декомпозициясы Жобаны басқару және реттеу. Жобалық қаржыландыруды ұйымдастыру. Жобаның тиімділігін бағалау әдістері. Жобаның бюджеті. Жобалық тәуекелдерді басқару.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми басылымдарды оқу дағдылары және сыни талдау
    Несиелер: 2

    Пәннің бағдарламасы: әдістемелік сапасы тұрғысынан ғылыми жарияланымдардың типтерін қамтиды. Медициналық ақпараттың әр түрлі көздерін дәлелдеу түрлері және нақтылық дәрежесі бойынша жіктеу. Табылған клиникалық ақпараттың нақтылық дәрежесін анықтауға арналған өлшемдер. Ғылыми жарияланымдардың әдіснамалық сапасын бағалаудың, ғылыми жұмысты рецензиялаудың тиісті практикасының принциптері. Обсервациялық зерттеулердің есептілігіне арналған басшылық принциптер (STROBE мәлімдемесі - бақылау зерттеулерінің есептерінде пункттердің бақылау тізімі). CONSORT мәлімдемесі-рандомизацияланған зерттеулер бойынша есептілік үшін ұсыныстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әріптестік: зерттеу және қоғам
    Несиелер: 3

    Ғылым мен қоғамның өзара әрекеті. Зерттеу саясаты. Ғылым, қоғам, экономика: проблема және перспективалар. Халықаралық ғылыми ынтымақтастық: проблемалары мен болашағы. Ғылым мен білімнің интеграциясы. Ғылыми серіктестік және медицина. Ғылым және ақпараттық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеушінің кәсіби дағдылары
    Несиелер: 8

    Ғылыми зерттеулерді басқарудағы ҚР заңдылықтары. Қазақстан Республикасындағы ауруларды басқару бағдарламалары. Зерттеу тобын ұйымдастыру. Ғылыми зерттеу хаттамасының құрылымы. Ғылыми негіздеу. Жеке ғылыми зертттеуіне PICO бойынша сұрақ құрастыру.Гипотезаны құрастыру, зерттеу мақсаттары мен міндеттері. Жеке жобаға гипотеза құрастыру. Зерттеу дизаины. Обсервациялық зерттеулер. Өзіндік зерттеуінің дизаинын таңдау. Эксперименталды клиникалық зерттеулер (РБЗ). Жүйелі шолу және мета-анализ.Электрондық базалар мен Ғаламтордан мәлметтерді іздестіру. Өзіндік зерттеу жұмысын негіздеу үшін мәліметтер іздестіру. Мақсатты популяция. Таңдау, оны құрастыру әдістері. Таңдау өлшемі. Рандомизация. Жасырын әдістер. Жеке ҒЗ үшін рандомизация мен жасырын әдісті жобалау. Ғылыми зерттеулердегі өлшеулер. Сенімділік. Валидтілік. Жеке ҒЗ–ін негіздеу үшін ғылыми әдісті таңдау. Ғылыми зерттеулердің тиісті тәжірибесі. Ғалымыдардың Кодексі. Құпиялылық қағидасы. Медициналық зерттеудің негізгі этикалық принциптері. Ақпаратты келісім принципі. Этикалық комиссиялар, жұмыс принциптері. Әлсіз топтардағы зерттеулер. РБЗ-ны сыни бағалау. Ғылыми өнімдерді дайындау дағдылары. Зияткерлік меншік құқығын тіркеу. Академиялық адалдық Зерттеу хаттамасын дайындау. Жеке зерттеу хаттамасын ұсыну. Ғылыми зерттеудің соңғы нүктелері: клиникалық (шынайы) және суррогаттық (аралық) нәтижелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы статистика 1
    Несиелер: 4

    Биостатистиканың міндеттері. Статистикалық гипотезалар. Биостатистиканың негізгі түсініктері мен анықтамалары. Белгілердің жіктелуі. Биомедициналық деректерді олардың графикалық көрінісі негізінде талдау. Кездейсоқ шаманың сандық сипаттамалары. Сандық статистикалық сипаттамаларға негізделген биомедициналық мәліметтерді талдау. Кездейсоқ шаманың үлестірімі туралы гипотезаны тексеру. Сенім аралығы. Салыстырмалы индикаторлар үшін сенімділік аралығын есептеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми ақпараттар менеджменті
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеудің түсінігі, мәні, түрлері. Зерттеу нысандары мен әдістері. Зерттеу жұмысының кезеңдері. Зерттеу әдістемесі. Зерттеу жұмысының дайындық кезеңі. Ғылыми еңбектерді жазу, жобалау және қорғау. Зерттеулерді енгізу және тиімділігі. Патент құқығы. Импакт-фактормен ғылыми мақала жазу және безендіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы статистика 2
    Несиелер: 4

    Биомедициналық мәліметтерді талдауға арналған Стьюдент t-критериі. Статистикалық гипотезаларды тексерудің параметрлік емес критерийлері. Сапа атрибуттарын талдау. Өзара байланыс кестелері. Корреляциялық талдау. Сызықтық регрессия. Дисперсияны талдау. Дисперсияны біржақты талдау. Стандартталған көрсеткіштер әдісі. Тіршілікті талдау әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық тәжірибе
    Несиелер: 2

    Педагогикалық практиканың мақсаты: Педагогикалық қызметті жүзеге асыруға психологиялық және кәсіби даярлықты қамтамасыз ету; тұлғаның кәсіби және тұлғалық-маңызды қасиеттерін дамыту; ЖОО болашақ оқытушыларының дүниетанымдық және педагогикалық мәдениетін қалыптастыру Педагогикалық практиканың міндеттері: докторанттардың психологиялық-педагогикалық білімін өзектендіру; ЖОО-да оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудағы инновациялық тәжірибені зерделеу; Білім алушылардың ұйымдастырушылық, коммуникативтік, зерттеу, технологиялық, басқарушылық, рефлексиялық қабілеттерін дамыту. Педагогикалық тәжірибе барысында докторанттар университеттің тәрбие, оқыту, дамыту, ұйымдастыру, ғылыми-әдістемелік, басқару - педагогикалық, интегративті, аналитикалық және т. б. түрлі қызмет түрлерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеудің сапалы түрлерінің әдістемесі
    Несиелер: 4

    «Зерттеудің сапалы түрлерінің әдістемесі» пәнінің бағдарламасы қамтиды: Сапалы зерттеулердің түрлері. Этнография. Негізделген теория. Тақырыптық зерттеу. Феноменология. Герменевтика. Нарративті зерттеу. Іс- әрекетті зерттеу. Деректерді жинау әдістері. Жеке немесе топтық сұхбаттар; топ фокусы; жазбаша әңгіме; ашық сұрақтарға жазбаша жауаптар; адамдарды, оқиғаларды немесе жағдайларды бақылау. Деректерді жинау техникасы. Зерттеу сұрағына сәйкес зерттеу әдістемесін анықтау. Заманауи әдебиетте медициналық білім беру және денсаулық сақтау бойынша сапалы зерттеулерді анықтау, қолдану және пайдалану. Делфи әдісі (сарапшылар арасында консенсусқа жету үшін номиналды топ әдісі). Сапалы деректерді алуда және ұйымдастыруда көмек көрсетуге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету пакеттері (QSR NUD * IST және Atlas Ti.)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON2

    Қоғамдық денсаулық және оның физикалық, радиологиялық, химиялық және биологиялық-экологиялық детерминанттары: ҚР денсаулық сақтау жүйесін дамыту стратегиясын түсінуді көрсетеді, қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтауды дамытудың перспективалық бағыттарын әзірлейді; материалдық орта мен денсаулық арасындағы өзара байланыс туралы гипотеза негізінде қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы стратегияны әзірлеуді өз бетінше жүргізуге қабілетті.

  • Код ON4

    Ғылыми-зерттеушінің ғылыми және педагогикалық этикасы. Педагог этикасы: Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы негізгі этикалық қағидаларды іске асыру; тиісті тәжірибе принциптеріне сәйкес тәуелсіз және дұрыс зерттеу жүргізуге қабілетті білікті зерттеуші болу; халықаралық зерттеулер мен үздік оқытушылық практикалардың нәтижелеріне негізделген заманауи технологияларды, педагогикалық әдістер мен оқу ортасын қолданады; өмір бойы білім алуға ұмтылысты және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру деңгейінде оқыту тәжірибесін дамытады.

  • Код ON1

    Қоғамдық денсаулық және денсаулық сақтаудағы әдістер: қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтауда және денсаулық сақтау жүйесі саласында өз біліктілігі саласында әдістерді жүйелі түсінуді көрсетеді.

  • Код ON3

    Денсаулықты нығайту: санитарлық ағарту, денсаулықты қорғау және аурулардың алдын алу: Денсаулықты нығайту және басқару бағдарламаларын қоса алғанда, қоғамдық денсаулық саласындағы стратегияны жақсартуда білім мен түсіністікті көрсетеді; ҚР-да қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтау жағдайын болжайды, идеялар жасайды.

8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура

С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура

Семей медицина университеті

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура

Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура

"ҚДСЖМ" ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау (Д)
Докторантура

Қазақстан-Ресей медицина университеті

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top