8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау в С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық денсаулық сақтау мәселелерін тиімді шеше алатын, ғылымда, практикада көшбасшы бола алатын және ХХІ ғасырдың сынақтарына жауап бере алатын практикалық денсаулық сақтау және ғылыми-зерттеу секторына арналған кадралар дайындау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Серіктестік: зерттеу және қоғам
Серіктестіктің, зерттеу мен қоғамның, оны қолдаудың технологиясының мәні мен мазмұнын білдіретін теориялық ережелер; әлеуметтік өзара әрекеттестіктің консенсус түрі ретінде әлеуметтік серіктестіктің, зерттеудің және қоғамның қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері; әлеуметтік серіктестіктің, зерттеудің және қоғамның негізгі категорияларының маңыздылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PhD зерттеулеріне кіріспе
Ғылыми зерттеудің негізгі компоненттері, кезеңдері, жіктелуі және дизайны. Қазіргі заман талабы. Зерттеуді дәлелдеу және этика қағидаттарына сәйкес ғылыми зерттеуді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу негіздері. Зерттеу әдістері. Зерттеу бағдарламасын құру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқыту және ауызша коммуникацияға кіріспе
Пән оқыту, оқыту және ауызша қарым-қатынас мәселелерін зерттейді. Білім алушыларды кәсіптік оқытумен жоғары оқу орындарында қоғамдық білім беру пәндерін оқытумен тікелей байланысты және педагогтің кәсіптік білім беру субъектілерін тәрбиелеу, оқыту, оқыту ерекшеліктерін теориялық және практикалық игеруге, коммуникация және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы статистика
Деректерді талдаудағы көп нұсқалы әдістер. Көптік сызықтық регрессия: негізгі қолданылу аясы; негізгі әсері және интеракция; тиімді моделді таңдау; моделді диагностикалау. Логистикалық регрессия: негізгі қолданылу аясы; негізгі әсері және интеракция; тиімді моделді таңдау; моделді диагностикалау. Ғылыми жарияланымдарда регрессия нәтижелерін көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жобаны басқару
Жобаны басқарудың негізгі түсініктері. Ұйымдастырушылық дизайн және жобаны басқару. Маңызы, функциялары, жобалау және басқару әдістері. Жобаның өмірлік циклі. Жобалық талдау. Жобаның тиімділігін бағалау. Жоспар түрлері. Жоба менеджерінің функциялары. Жобаны басқару құрылымы. Жобаны іске асыруды, өзгеруді және тәуекелдерді басқаруды реттеу Жобаны басқарудағы сапаны қамтамасыз ету. Жобаны басқарудың психологиялық негіздері. Жобалық топ құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми жарияланымдарды оқу дағдылары және сыни талдау
Ғылыми жарияланымдарды бағалау алгоритмі. Жоғары сапалы клиникалық зерттеулерге қойылатын әдістемелік талаптар. Зерттеу әдістеріне сыни талдау. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Іс-шаралардың тиімділігін бағалау критерийлері. Клиникалық маңыздылығы және статистикалық маңызы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сапалы зерттеу түрлерінің әдістемесі
Денсаулық сақтау саласындағы проблемаларды зерттеу үшін пайдаланылатын сапалы зерттеулер әдістерін меңгеруге, білімді меңгеруге, түсінуге және дағдыға бағытталған. сапалы зерттеулердің теориялық негіздерін, сапалы көзқарастың пайдасына әсер ететін факторларды және сапалы зерттеулердегі этикалық ойларды көрсетеді. сапалы сұхбат жүргізу, сапалы деректерді талдау, жобалау, деректерді жинау және талдау үшін қажетті дағдылар мен құралдарды меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулер сапасының халықаралық стандарттары
Халықаралық ғылыми зерттеулер сапасының стандарттарына сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін базалық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Ғылыми зерттеулер жүргізу тәжірибесін пайдалану: GCP, GLP, GMP стандарттары. Ғылыми жарияланымдардың сапасына қойылатын халықаралық талаптар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтауды басқару және көшбасшылық
Денсаулық сақтау жүйесіндегі менеджмент пен көшбасшылық екі бөлек ұғым ретінде қарастырылуы керек. Олар бір-бірімен байланысты және қиылысқан. Көшбасшылық және көшбасшылық мақсаттарға жету үшін қызмет етеді. Қазіргі заманғы көшбасшылар медициналық ұйым зардап шекпеуі үшін көшбасшылық және көшбасшылық қабілеттерін бірдей деңгейде алуы керек деп жоспарлануда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеушінің кәсіби дағдылары
Жеке тұлғаның зерттеу құзыреттіліктерінің моделі денсаулық сақтау саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін сапалы басқарудың негізі ретінде. Қоғам мәдениетіндегі зерттеушілердің жеке тәжірибесін және жетістіктерін пайдалана отырып, жеке тұлға үшін маңызды мәселелерді шешуге бағытталған тәжірибені қалыптастыруға арналған құзіреттілікке негізделген көзқарас тұрғысынан білім беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қоғамдық денсаулық сақтау қызметтерінің жұмыс істеу тиімділігін бағалау
Денсаулық сақтау жүйесінің тиімділігінің көрсеткіштері мемлекеттің дамуындағы әлеуметтік-экономикалық мәнінің критерийі болып табылады. Денсаулық сақтау жүйесінің тиімділігі халықтың денсаулығын сақтауға және нығайтуға, еңбек өнімділігін арттыруға, денсаулық сақтауға, әлеуметтік сақтандыруға, қамтамасыз етуге, материалдық өндіріс салаларындағы және өндірістік емес сфераларға шығындарды азайтуға әсер ету дәрежесімен көрінеді. , және ұлттық табыстың өсуі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бірыңғай денсаулық
Бірыңғай денсаулық осы үш компонент арасындағы тұрақты тепе-теңдікті қамтамасыз ету үшін адам, жануар және экожүйе денсаулығының оңтайлы деңгейіне жету тәсілдерін, бағыттарын біріктіретін кешенді пән. Бұл осы аймақтарды біріктіру арқылы адам, жануарлар және экожүйелердің денсаулығын оңтайландыру тәсілі, берілген аймақтар арасындағы тығыз өзара тәуелділікке негізделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми ақпарат менеджменті
Пән көшбасшылық, ұйымдастыру, дамыту және құру дағдыларын қолдануға, кәсіби қызметтің таңдаған бағыты бойынша ғылыми зерттеулерге қатысты құралдар мен әдістерді тиімді пайдалануға бағытталған. Жоғарыда келтірілген анықтамаларға қосымша ретіндеменеджердің(басшы),қызмет түрі маңызды, мысалы зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Халықаралық және ұлттық деңгейлерде денсаулық сақтау саласындағы зерттеулер үшін көп салалы стандарттарды қолдану.
- Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, ғылыми жарияланымдардың сапасын бағалау және сыни талдау жүргізу шараларына мониторинг жүйесін әзірлеу және енгізу.
- Халық денсаулығын сақтау және нығайту бойынша гипотезаларға негізделген қауіп-қатерді басқару бағдарламаларын қоса алғанда, денсаулық сақтау стратегиясын әзірлеу.
- Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы заманауи ғылыми тәсілдерді қолдана отырып, дипломатияны көрсету, көшбасшылық қабілеттерді кәсіби біліктілік саласында тиімді жұмыс істеуге дағдыландыру.
- Қоғамдық денсаулық сақтау проблемаларын шешу үшін денсаулық сақтау саясатын жақсарту бойынша жаңа қызметтерді, шараларды енгізу әсерін болжау үшін ұйымдастырушылық, басқарушылық және қаржылық талдау жүргізу.
- Денсаулық сақтаудың халықаралық стандарттарын қолдана отырып, денсаулықты нығайту стратегиясын әзірлеу, енгізу, басқару және бағалау.
- Қоғамдық денсаулық сақтаудың этикалық қағидалары мен аспектілерін, авторлық құқықты, әдебиеттің ғылыми контексіндегі жарияланымдарды, зияткерлік меншік құқығын сақтауды анықтау.
- Кәсіби салада ғылыми-педагогикалық қызметте қолданбалы білім мен дағдыларды қолдану.
Ұқсас БББ
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау (Д)
Қазақстан-Ресей медицина университеті
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Семей медицина университеті
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
"ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті