8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ХХІ ғасырдың талаптарына сәйкес және қоғамдық денсаулық сақтау жүйесінде ғылым мен практикада көшбасшы болуға қабілетті Қоғамдық денсаулық сақтау саласында жоғары білікті және бәсекеге қабілетті мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Академиялық жазу
Академиялық ортада тиімді жазбаша қарым-қатынасты қамтамасыз ету мақсатында жазбаша ғылыми коммуникация; ғылыми шолулар мен өзіндік зерттеу нәтижелерін ұсыну. Ғылыми дискурстың ерекшеліктері. Академиялық мәтіндердің стилі мен жанры. Ғылыми терминология, терминдерді ғылыми мәтінде қолдану. Зерттеу жұмысының құрылымдық бөлімдері: Кіріспе, Негізгі бөлім, қорытынды, библиографиялық сипаттама. Ғылыми мәтінді рәсімдеу, түйіндеме,аннотация, реферат, рецензия жазу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Маркетинг және қоғаммен байланыс
Пән өнімдер мен қызметтерді жылжыту стратегияларын, сондай-ақ оң имиджді құру және тұтынушылармен және мүдделі тараптармен қарым-қатынасты нығайту үшін қоғамдық коммуникация әдістерін зерттейді.Пән әдетте коммуникацияларды және нарық өнімдерін, қызметтерін немесе идеяларын тиімді басқару үшін қолданылатын стратегияларды, әдістерді және құралдарды қамтиды. Бұл сала коммуникациялардың брендті қабылдауға, корпоративтік имиджді қалыптастыруға және әртүрлі аудиториялармен өзара әрекеттесуге әсерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биостатистика (Кеңейтілген курс)
Пәннің мақсаты - қоғамдық денсаулық үшін қауіп-қатерлерді анықтау үшін нақты жағдайда алдыңғы қатарлы статистикалық концепцияларды қолдану қабілетін қалыптастыру, халықтың денсаулығы мен аурушаңдығын бағалау детерминантын өлшеу үшін алдыңғы қатарлы статистикалық әдістерді (корреляциялық және регрессиялық талдау, ұштасушылық кестелерін талдау) қалыптастыру. Қоғамдық денсаулық зерттеулерінде статистиканың параметрлік және параметрлік емес әдістерін қолдану. Ғылыми жарияланымдарда зерттеу нәтижелерінің статистикалық маңыздылығы мен статистикалық талдауына баға беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эпидемиология (Кеңейтілген курс)
Пәннің мақсаты-докторанттардың қабілетін қалыптастыру: қоғамдық денсаулық пен қауіп-қатері жоғары халық топтары үшін проблемалар мен қауіп-қатерлерді анықтау үшін нақты жағдайда алдыңғы қатарлы эпидемиологиялық концепцияларды және зерттеу дизайнын қолдану қабілеті. Тәуекелдерді басқару бағдарламасын әзірлеу. Ғылыми жобалар әзірлеу және қоршаған материалдық орта мен денсаулық детерминанттарының өзара байланысы туралы зерттеулер жүргізу. Зерттеу деректерін модельдеу және эпидемиялық үрдісті болжау үшін компьютерлік бағдарламалар мен географиялық ақпараттық жүйелерді қолдану. Халықтың денсаулығын эпидемиологиялық қадағалау жүйесінде мониторинг жүргізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоршаған ортаны зерттеудің заманауи әдістері
Пән қоршаған ортаның жай-күйін және оның адам денсаулығы мен экожүйеге әсерін зерттеу үшін қолданылатын заманауи ғылыми әдістер мен технологияларды оқыту болып табылады. Ол экология, география, химия, биология сияқты ғылыми пәндердің кең ауқымын қамтиды және озық құралдар мен аналитикалық әдістерді қолдануды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Пәннің мақсаты: білім беру бағдарламасының ғылыми бағытына қойылған міндеттерге сәйкес зерттеудің кезеңдері мен әдістерін меңгеру. Мыналар қарастырылатын болады: ғылыми есептеулерді терең талдауға және озық технологияларды пайдалана отырып бар процестерді оңтайландыруға қажетті заманауи үлгілер мен әдістер; ғылыми жоспарлар мен зерттеу нәтижелерін дайындау және болжау үшін әдеби-салыстырмалы талдаудың негізгі әдістері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жаһандық денсаулық және даму
Пәнннің мақсаты денсаулық сақтаудың негізгі жаһандық мәселелерін зерттеу, олардың әлеуметтік және экономикалық дамумен байланысын талдау және денсаулық пен әл-ауқаттың жаһандық жақсартуларына қол жеткізу үшін стратегияларды әзірлеу болып табылады.Бұл зерттеу саласы жаһандық эпидемиялар мен пандемияларды, дамушы елдердегі денсаулық сақтауды, қоғамдық денсаулық сақтау саясатын, медициналық білім мен технологияларды және халықаралық денсаулық сақтау ынтымақтастығын қоса алғанда, бірақ олармен шектелмейтін тақырыптардың кең ауқымын қамтиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу этикасы
Пәннің мақсаты - докторанттардың ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, есептер мен жарияланымдар дайындау кезінде этикалық принциптерді өз бетінше қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында: этикалық теория мен ұстанымдар, зерттеу этикасының қысқаша тарихы, зерттеулерге қатысуға ақпараттандырылған келісім алу үдерісі, этикалық комитеттердің рөлі мен қызметтері, ғылыми жұмыстың іріктелуі мен дизайнының этикалық аспектілері, жеке өмірді құрметтеу және құпиялылықты сақтау қарастырылады. Пән докторлық диссертацияны орындау барысында білім алушының жұмыс мазмұнын анықтайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қоғамдық денсаулық сақтаудағы ағымдық үрдістерді ескере отырып, өзіндік кәсіби дамуды жоспарлау.
- Ғылыми есеп түрінде әдебиеттерді іздеу нәтижелерін рәсімдеу үшін жүйелі шолу мен мета-талдауды қоса алғанда, әр түрлі көздерден алынған ақпаратты сыни бағалау және жүйелеу.
- Денсаулық жағдайы және медициналық қызмет көрсету жөніндегі іс-шаралар үшін жоғары қауіп-қатері бар топтар мен популяциялық сырқаттанушылықтың мониторинг жүйесін әзірлеу және енгізу үшін халықтың денсаулығын қадағалау бағдарламаларын бағалау.
- Ғылыми ашылулар мен әзірлемелерге авторлық және зияткерлік меншік құқықтарын қорғау принциптерін қамтамасыз ету.
- Халықтың денсаулығына теріс әсерін болжау және азайту үшін қоршаған материалдық орта мен денсаулық тәуекелдерінің өзара байланысы туралы гипотеза негізінде ғылыми зерттеулер жүргізу.
- Эпидемияға қарсы және алдын алу іс-шараларын жоспарлау үшін биологиялық, әлеуметтік, климаттық сипаттағы тәуекелдерді басқару бағдарламаларын қоса алғанда, қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы жаңа стратегияларды әзірлеу.
- Қоғамдық денсаулық сақтау пәндері бойынша медициналық жоғары оқу орындары мен факультеттердің студенттерімен және практикалық денсаулық сақтау мамандарымен сабақ өткізу үшін биоэтикалық қағидаттарға сәйкес инновациялық нысандар мен технологияларды пайдалана отырып, білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді дербес жүзеге асыру.
- Қоғамдық денсаулық сақтау қызметтерін көрсетуді жақсарту бойынша қабылданған шешімдердің ғылыми және дәлелді базасын арттыру үшін ғылыми жобалар мен зерттеулерге, бақылау бағдарламалары мен профилактикалық бағдарламаларға сараптама жүргізу және баға беру.
- Қоғамдық денсаулық үшін қауіп-қатерлерді анықтау үшін нақты жағдайда алдыңғы қатарлы эпидемиологиялық және статистикалық концепцияларды білу және ғылыми таным әдіснамасы дағдыларын қолдану.
- Халықтың өмір сүру сапасын арттыру және аурушаңдығын төмендету үшін қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтау қажеттіліктерін, оның проблемалары мен даму перспективаларын бағалау.
- Кәсіби және кәсіби емес аудиторияларда, ұлттық және халықаралық конференцияларда зерттеу нәтижелерін ұсыну үшін қоғамдық денсаулық сақтау теориясы мен практикасын, ғылыми жазу және ауызша коммуникация дағдыларын меңгеру; және қоғамдық денсаулық сақтау мәселелері бойынша семинарлар өткізу.
- Практикалық денсаулық сақтауға табысты енгізу үшін қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы әлемдік және қазақстандық ғылымның жаңа теориялық және практикалық әзірлемелерін, ғылыми тұжырымдамаларын және жетістіктерін талдау.
Ұқсас БББ
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау (Д)
Қазақстан-Ресей медицина университеті
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Семей медицина университеті
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
"ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті