8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Докторантураның мақсаты философия докторы (PhD) (бейіні бойынша доктор) дәрежесін бере отырып, ғылыми, педагогикалық және (немесе) кәсіби қызмет үшін кадрлар даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
-
Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
-
Дәлелді медицина: жүйелі шолуды жазу тәжірибесі
Несиелер: 3Жүйелі шолулардың құрылымы мен дизайнын зерттеңіз. Жүйелі шолуларды рәсімдеу үшін ғылыми әдебиеттерді іздеңіз. Жүйелі шолуларды ресімдеуге қойылатын талаптарға сәйкес жүйелі шолуды ресімдеу. Жарияланымдарды сыни бағалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Жобалау менеджменті
Несиелер: 3Пәннің шеңберінде студенттер ғылыми-зерттеу жұмыстарын қаржыландыру түрлерін зерттейді, зерттеудің мақсатын, міндеттерін, жаңалығы мен практикалық маңыздылығын тұжырымдайды, зерттеу тобын анықтайды, жауапкершілікті бөледі, тапсырмаларды орындау үшін іс-әрекеттер ретін жоспарлауды, құжаттаманы ресімдеуді, т.б. Курс практикалық: докторанттар ғылыми жобалар конкурсына қатысуға өтінімді толтырады, бюджеттік өтінімді, MS Project бағдарламасында Гант диаграммасын жасайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау
Несиелер: 3Тест тапсырмасы туралы түсінік. Тест тапсырмасының түрін анықтайды. Техникалық қатесіз А және R типті тест тапсырмаларын құрастыру. Блум таксономиясына сәйкес оқу міндеттерін тұжырымдау және сәйкесінше танымдық, психомоторлық және аффективті домендерде Киссаларды дамыту. Тест нәтижелерін психометриялық бағалау және оның тест тапсырмасының сапасын бағалау үшін қолданылуы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Серіктестік: зерттеу және қоғам
Несиелер: 3Пәннің теориялық негіздерін анықтау ынтымақтастықтың тетіктері мен формаларының пайда болуын, келісімге қол жеткізу шарттарын, алғашқы әлеуметтік ынтымақтастық принциптерін зерттеуден тұрады. Ұйымды дамыту жоспарларын әзірлеуге, ұйымдағы жанжалды жағдайларды талдауға, өзекті проблемалар бойынша қоғамдық пікірді қалыптастыру дағдыларын иеленуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Несиелер: 3Бұл курс ғылыми зерттеуді табысты жүргізу үшін қажетті практикалық эпидемиологияның негіздерімен және STROBE, CONSORT, PRISMA, CARE және т.б. негізгі халықаралық стандарттарға сәйкес зерттеу хаттамасын жазу ережелерімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қолданбалы биостатистика
Несиелер: 3Бұл курс биостатистиканың негіздерін, оның ішінде іргелі ұғымдарды, әсер ету өлшемдерін, негізгі статистикалық әдістердің түрлерін, күрделірек әдістерін, соның ішінде әртүрлі типтегі регрессиялардың үлгілерін құруды және олардың клиникалық медицинада және жалпы денсаулық сақтау жүйесінде практикалық қолданылуын енгізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми жарияланымның сыни талдауы
Несиелер: 2Докторанттардың ғылыми мақалаларды оқу, ғылыми ақпаратты сыни талдау және бағалау дағдыларын дамыту. Сәйкестікті жән етолықтығын, жарияланымның тереңдігі мен сенімділік деңгейін бағалау. Заманауи шетелдік және отандық ғылыми әдебиеттер мен жұмыс істей білу және өз бағасын беру. Сенімді ғылыми ақпарат көздерін іздеу дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми хаттама
Несиелер: 3Бұл курс академиялық медициналық жазу негіздерімен, диссертация мәтіні мен ғылыми басылымның қолжазбасын дайындау ережелерімен, ғылыми жарияланымдар этикасының халықаралық стандарттарымен және ғылыми медициналық рецензияланатын журналда рецензиялау процесімен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қоғамдық денсаулық сақтау қызметінің жұмыс істеу тиімділігін бағалау
Несиелер: 3Докторанттардың Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы тұрақты кәсіби білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын жетілдіру. Қазақстан халқының денсаулығы мен қауіпсіздігін қорғау және жақсарту ғылыми негізделген профилактика, дайындықты қамтамасыз ету және қауіп-қатерлерге уақтылы жауап беру және қажеттіліктерді қанағаттандыру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қоғамдық денсаулық сақтауды басқару және көшбасшылық
Несиелер: 2Пәнді зерттеудің мақсаты ұйымның жұмысында өзара толықтыратын және қиылысатын және оның алдында тұрған мақсаттарға жету үшін қажет көшбасшылық пен көшбасшылық туралы тәуелсіз түсініктерді ашу. Қазіргі басшының көшбасшылық және көшбасшылық дағдылары бірдей болуы керек, әйтпесе ұйым зардап шегеді. Командалық білім беру пәнінің негізгі принциптері және топтағы адамдардың өзара әрекеттесу ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Оқыту мен оқытуға кіріспе
Несиелер: 3Пән білім алушыларды оқытудың қағидаттары мен қазіргі заманғы теорияларымен, оқытудың дәстүрлі және инновациялық технологияларымен, білім беру нәтижелері мен бағалау рәсімдеріне қойылатын жаңа талаптармен, Блум таксономиясына сәйкес студенттердің білімін бағалау критерийлерімен, білім беру жүйесін цифрландыру жағдайында ЖОО оқытушысына қойылатын талаптармен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Код ON8
Интроспекция дағдыларын, өмір бойы оқуға деген ұмтылысты және жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім деңгейінде оқыту тәжірибесін көрсетеді. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып пәннің оқу міндеттерін жобалайды
-
Код ON5
Идеяларды қалыптастырады инновациялық қызметтің нәтижелерін болжайды, білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуының академиялық және кәсіби контекстінде ілгерілеуге ықпал етеді
-
Код ON1
Денсаулық сақтау саласының өз біліктілігі саласында жүйелі түсінігін көрсетеді, осы салада пайдаланылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгерген
-
Код ON7
Өз құзыреті саласындағы тақырып бойынша мәртебесі тең, кең ғылыми қоғамдастықпен және қоғаммен сөйлесе алады
-
Код ON3
Тәуелсіз зерттеулер жүргізеді және ғылыми нәтижеге жұмыс істейді, Денсаулық сақтау саласында жаңа технологиялардың пайда болуына әкелетін жаңа идеялар мен жобаларды әзірлеуге тұрақты қызығушылық танытады
-
Код ON4
Кәсіби пікірталастарға ауызша немесе жазбаша түрде қатысады, зерттеу нәтижелерін халықаралық академиялық басылымдарда жариялайды
-
Код ON6
Көптеген өзара байланысты факторлармен байланысты мәселелерді шешуді талап ететін жаңа контексттерде Еңбек және оқу қызметіндегі көшбасшылық қасиеттерді, инновациялықты және дербестікті көрсетеді
-
Код ON2
Денсаулық сақтаудың алдыңғы қатарында тұрған жаңа күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу үшін арнайы білімді қолданады
-
Код ON9
Статистикалық бағдарламалар пакетін қолдана отырып, өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін талдайды және жарияланған ғылыми зерттеулердің нәтижелерін түсіндіреді
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
ДокторантураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
ДокторантураС.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
ДокторантураСемей медицина университеті
БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
ДокторантураМарат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура"ҚДСЖМ" ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ
БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау (Д)
ДокторантураҚазақстан-Ресей медицина университеті
БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша