Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау в "ҚДСЖМ" Қазақстандық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық денсаулық сақтау саласында терең білімі мен практикалық дағдылары бар, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізуге, жобалар мен процестерді басқаруға, сондай-ақ пәнаралық және сектораралық топтарда жұмыс істеуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау. Бағдарлама зерттеу нәтижелерін тәжірибеге енгізу және қоғамдық денсаулық сақтау жүйесін сапалы басқаруды қамтамасыз ету арқылы заманауи медицина мен денсаулық сақтау саласының сын-қатерлеріне тиімді жауап бере алатын көшбасшылардың кәсіби өсуі мен дамуына ықпал етуге бағытталған.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Қазіргі академиялық байланыс

    Докторанттарда өз идеяларын құру технологияларын қалыптастыру; модельдер негізінде мәтін құру дағдыларын қалыптастыру; парафраза және дәйексөз дағдыларын қалыптастыру; үйлесімді және логикалық реттелген мәтін құру дағдыларын қалыптастыру; академиялық жазуды бағалау критерийлерін өзінің және басқа біреудің мәтініне қолдану дағдыларын қалыптастыру; сөйлеу, грамматикалық, стилистикалық және логикалық қателерді түзету дағдыларын қалыптастыру; әдістерді қолдану ғылыми мәтінді редакциялау және өзін-өзі өңдеу. Коммуникациялық қызметтің түрлері, деңгейлері мен формалары. Әлеуметтік жадты қалыптастырудың құрылымы мен механизмдері. Байланыс арналарының жүйесі, олардың өзара әрекеттесуі және олардың даму динамикасы. Қоғамдық коммуникациялық жүйелердің әлеуметтік-мәдени эволюциясы. Коммуникациялық құбылыстардың әртүрлі аспектілерін, компоненттерін, түрлерін зерттейтін ақпараттық-коммуникациялық ғылымдар жүйелері. Қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Табысты қарым - қатынас әдістері

    Несиелер - 3
  • Қоғамдық денсаулық сақтауды зерттеуді ұйымдастыру және жобалау

    Ғылымның ұйымдастырушылық құрылымы, ғылыми-зерттеу, жобалау-конструкторлық жұмыстардың кезеңдері. Ғылыми-техникалық және патенттік ақпараттың мемлекеттік және халықаралық жүйесі. Іргелі және қолданбалы ғылымдар саласындағы зерттеулердің заманауи бағыттары. Табиғатты пайдалану, ресурс үнемдеу саласындағы ғылыми, жобалық, конструкторлық бастамашылық әзірлемелердің тақырыбы. Зияткерлік, инновациялық қызмет нәтижелерін ресімдеу және оларды өндіріске енгізу ережелері мен нормалары.

    Несиелер - 3
  • Басқарушылық қызметтің стратегиялық және ұйымдастырушылық негіздері

    Білім алушыларда ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметтің қазіргі заманғы теориясы саласындағы білім, білік және дағдылар жиынтығын қалыптастыру және дамыту, оны кәсіби қызметте қолдану. Пәнді зерделеу барысында: басқару теориясы мен практикасы саласындағы жинақталған әлемдік тәжірибе негізінде басқару қызметінің тиімділігін талдау; өндірістік және өңдеу салаларындағы басқару қызметін жоспарлау және ұйымдастыру үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдылар қалыптастырылатын болады

    Несиелер - 3
  • Медициналық көмектің сапасын қамтамасыз ету жүйесі

    Медициналық көмек туралы түсінік. Медициналық көмектің түрлері. Медициналық көмектің сапасын басқару жүйесі. Ішкі сапаны қамтамасыз ету жүйесі. Медициналық ұйымдардағы ішкі аудит және пациенттерді қолдау қызметі ( ІАҚ және ПП). Пациенттердің көрсетілген қызметтер деңгейіне қанағаттануы. Сыртқы сапаны қамтамасыз ету жүйесі. Медициналық ұйымдарды аккредиттеу. Медициналық ұйымдарды сыртқы кешенді бағалау рәсімі. Аккредиттеу стандарттары. Аккредиттеу стандарттарының орындалуын қамтамасыз ету жүйесі. Аккредиттеуден кейінгі мониторинг.

    Несиелер - 3
  • Зерттеуге арналған заманауи статистикалық талдау құралдары

    Статистикалық деректерді талдау қазіргі ғылыми зерттеулер үшін маңызды құрал болып табылады. Сандық деректердің жарылғыш өсуімен және зерттеу сұрақтарының күрделілігінің артуымен статистикалық әдістер ғылыми нәтижелерді түсіну, түсіндіру және жеткізу үшін таптырмас болды.

    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтаудағы жасанды интеллект негіздері

    "Жасанды интеллект негіздері" пәні жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және қолданыстарымен танысуға бағытталған. Курс жасанды интеллекттің теориялық негіздеріне, сондай-ақ денсаулық сақтауды қоса алғанда, әртүрлі салаларда жасанды интеллект технологияларын практикалық қолдануға бағытталған.

    Несиелер - 3
  • Зерттеу биоэтикасы

    Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы зерттеу жобаларын жүргізу кезіндегі этикалық мәселелер. Жобалық қызметте зияткерлік меншікті қорғау. Қолданбалы және іргелі сипаттағы Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулердің этикалық сараптамасы. Жаңа медициналық технологияларды, медициналық техниканы, жаңа құралдар мен әдістерді қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің, медициналық-биологиялық эксперименттердің моральдық-этикалық және құқықтық сараптамасын ұйымдастыру және жүргізу.

    Несиелер - 3
  • Медициналық ұйымдардағы бизнесті жоспарлау

    Бизнес-жоспарлаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін, оның ішінде медициналық бизнес-жоспарлаудың ерекшеліктерін зерделеу; медициналық ұйымдар мен медициналық-техникалық бейіндегі кәсіпорындар қызметінің бизнес-жоспарын әзірлеу дағдыларын меңгеру.

    Несиелер - 3
  • Серіктестік: зерттеу және қоғам

    Қоғамдағы интеграция үрдістері. Инновацияларды басқару стратегиясы. Тәртіптік білімді жүйелеу және интеграциялау. Денсаулықты басқару, қоршаған ортаны жақсарту, аурулардың алдын алу, мінез-құлық қауіп факторлары арқылы халықтың денсаулығын қолдауға арналған зерттеулер. Салауатты қоғамның тұрақты дамуы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми жазудың теориясы мен практикасы

    Ғылыми мақалаларды табысты жазу және кейіннен жариялау үшін академиялық жазба жазуды оқытудың теориялық және ғылыми-әдістемелік негіздері. Ғылыми білімді беру жолдары және оларды ғылыми-зерттеу қызметіне енгізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Оқыту мен оқытуға кіріспе

    Сабақ беру негіздері. Оқытудың дидактикалық принциптері. Оқытудың түрлері мен әдістері. Сабақтарды ұйымдастыру. Шағын топтарда жұмыс істеу, сабақ құрылымы, оқыту әдісін таңдау. Аудиториядағы жұмыс ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жаһандық денсаулық және денсаулық сақтау

    Қазіргі әлемдегі денсаулықтың өзекті мәселелері. Бүгінгі жаһандық «денсаулық әлеуметтануын» анықтайтын оң және теріс факторларды талдау – бір жағынан қазіргі заманғы медицина мен денсаулық сақтау жүйелеріндегі негізгі тенденциялар және «өркениет ауруларының» шиеленісуі және халық денсаулығының басқа да көріністері, екінші жағынан Дүниежүзілік денсаулық сақтау әлемдегі денсаулық сақтаудың жаһандық процестерін басқарудағы рөлі атап өтілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми ақпарат менеджменті

    Ғылыми зерттеулер менеджменті. Басқарудың жалпы, жеке және арнайы заңдары, басқару принциптерін қалыптастыру механизмі, ғылымды (ЖОО) ұйымдастырудың сыртқы және ішкі ортасы, ақпараттық жағдайлардың түрлері, басқаруға үддістік көзқарас, басқарушылық шешім, басқару сатылары, басқару тәсілдері, шешімдерді әзірлеу және қабылдау әдістері, адами ресурстар менеджментінің міндеттері мен әдістері, мотивация әдістері, қақтығыстарды басқару тәсілдері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Зерттеушінің кәсіби дағдылары

    Зерттеу дағдылары мен техникалары (мәселенің өзектілігін көру және белгілеу қабілеті; логистика, өзіндік, тәуелсіз және сыни ойлау қабілеті; теориялық идеяларды дамыту қабілеті; өз саласында және аралас салаларда ғылыми жетістіктерді білу; барабар әдістеме мен зерттеу техникасын таңдау және оларды дұрыс пайдалану қабілеті

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Зерттеудің сапалы түрлерінің әдіснамасы

    Медицинада ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу. Зерттеудің сапалық әдістері. Сапалық зерттеу әдістерінің түрлері. Ғылыми зерттеулердегі құқықтарды реттеудің ұлттық және халықаралық стандарттары. Ғылыми зерттеулердің дизайнын анықтау, жүйелі шолу және дәлелді медицинаның принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Медициналық-әлеуметтік сараптама және оңалту

    ЕПМ-дағы МӘС тұжырымдамалық модельдері (жұмыстағы өзара іс-әрекет және сабақтастық жолдары). Медициналық сараптама түрлері. Еңбекке қабілеттілікті уақытша жоғалту сараптамасы. МӘС жүргізу ережелері. Кәсіптік аурулар еңбекке жарамдылықты жоғалтудың себебі ретінде. МӘС және кәсіптік патологиясы бар мүгедектерді оңалту. Қалпына келтіру емі және оңалту. Балаларды медициналық оңалту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жобалық менеджмент

    Пән жобаларды басқарудың заманауи әдістері мен технологияларын зерттеуді қамтиды. Кәсіби қызметте жобалық басқаруды қолданудың негізгі принциптерін білу. Жобалау кезеңдерін әзірлеуде кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру-тұжырымдаманы әзірлеу, Жобаның мақсаттары мен міндеттерін, қызметтің қол жетімді және оңтайлы ресурстарын анықтау, жоспарды, бағдарламаларды құру және жобаны іске асыру жөніндегі қызметті ұйымдастыру. Өз жобаларын басқару әдістерін қолдануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қолданбалы статистика 1,2

    Биостатистиканың негізгі ұғымдары. Статистикалық гипотезаларды қалыптастыру. Сапалық және сандық белгілер арасындағы өзара байланысты зерттеу. Корреляциялық талдау. Дисперсиялық талдау негіздері. Параметрлік және параметрлік емес өлшемдер. Стандарттау әдісі, оның мәні және қолданылуы. Статистикалық материалдарды өңдеудегі IT. Көп өлшемді статистикалық талдау мәселелері мен әдістері, атап айтқанда факторлық және кластерлік талдау негіздері. Классикалық регрессиялық модель. Дисперсиялық талдау модельдері. Көп өлшемді дисперсиялық талдау. Қалыпты модельде бағалар мен қателерді бөлу. Негізгі болжамдардың каноникалық түрі. Бағалауға жол беретін функцияларға арналған сенім жиындары. Фишер өлшемі. 4

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • IBM/SPSS статистикалық бумасы арқылы деректерді статистикалық өңдеу

    SPSS (Statistical Package for Social Science). 30 жылдан астам тарихы бар статистикалық мәліметтерді өңдеудің ең көп қолданылатын пакеті. Биомедицинада қолданылатын статистикалық есептеулердің барлық түрлері үшін икемділігімен, қуатымен ерекшеленеді. Сондықтан, өз зерттеулеріңіздің деректерін дұрыс статистикалық өңдеуді жүргізу үшін мамандар статистикалық талдаудың білімі мен дағдыларына ие болуы керек. SPSS-те деректерді статистикалық өңдеу кездейсоқ деректердің хаосындағы заңдылықтарды көруге, олардағы тұрақты байланыстарды анықтауға және дұрыс қабылданған шешімдердің үлесін арттыру үшін біздің әрекеттерімізді анықтауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мақала жазу және әдеби шолу жазу құралы

    Ғылыми мақалаларда, есептер мен диссертацияларда референттік (сілтемелік) материалды ресімдеу докторант жұмысының маңызды және көп еңбекті қажет ететін бөлігін құрайды. Mendeley бағдарламасы сияқты әдебиеттер тізімін жобалаудың заманауи құралдары дереккөздермен және олардың дәйексөздерімен жұмыс процесін автоматтандыруға мүмкіндік береді. Бағдарлама интуитивті интерфейске ие және биомедициналық практикадағы көптеген журналдарға сәйкес келетін көптеген дизайн стильдерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Сандық және сапалық әдістер мен АКТ-ны ескере отырып, кәсіптік қызмет үшін кешенді трансдисциплинарлық және сектораралық бағдарламаларды әзірлеу;
  • Биоэтика және дәлелдеме принциптерін сақтау негізінде ғылыми зерттеу дизайнын әзірлеу және ғылыми зерттеулерде, тәжірибелік жұмыста немесе оқу үрдісінде және педагогикалық тәжірибеде алынған нәтижелерді талдау; алынған мәліметтерді статистикалық өңдеу үшін қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана білу;
  • Өзекті мәселелерді анықтау және қоғамдық денсаулық сақтаудың негізгі функцияларын сипаттайтын қоғамдық денсаулық сақтаудағы мәселелерді анықтау;
  • Ұйымда қабылданған стандарттарға сәйкес зерттеу нәтижелерін салыстыру, негіздеу және ұсыну және деректерді өңдеуге арналған құрал-саймандық құралдарды таңдау, жобаның мәнін сипаттау, ғылыми жаңалықты түсіндіру, негізгі белгілерін анықтау;
  • Қоғамдық денсаулық сақтау саласында кредиттік технология бойынша білім беру және оқытушылық қызметті жүзеге асыру;
  • Денсаулық индустриясында инновациялық технологияларды коммерцияландыру бойынша менеджерлік және кәсіпкерлік дағдыларды ұсыну.
  • Алдын алу бағдарламаларын әзірлеу кезінде жобаларды басқару принциптерін таңдау және негіздеу, халық денсаулығын нығайту бойынша жобаларды өз бетінше жоспарлау және әзірлеу, инновациялық технологиялар бойынша ұсыныстарды әзірлеу және оларды практикалық денсаулық сақтауға енгізу мақсатында проблемаларды айқындау;
  • Зерттеу жұмысының нәтижелерін қоғамдық денсаулық сақтауда тәжірибелік әзірлемелер түрінде ұсыну және халық денсаулығын нығайту бойынша іске асырылатын жобалардың тиімділігін бағалау; жобаның әлеуметтік, медициналық және экономикалық тиімділігіне бағалау жүргізу;
  • Транс дисциплинарлық тәсіл, мультимәдениет және экологиялық ойлау негізінде денсаулықты нығайту технологияларымен өзара әрекеттестікте кәсіби қызметтегі кешенді сектораралық мәселелерді алдын алу және шеше білу, жобалар мен процестерді басқара білу;
  • Денсаулық сақтау саласында инновациялық технологияларды коммерцияландыру үшін менеджерлік және кәсіпкерлік дағдыларды қолдана отырып, қоғамдық денсаулық сақтау саласында білім беру және оқытушылық қызметті жүзеге асыру, сондай-ақ білім алушыларды оқыту, ғылыми зерттеулер жүргізу, ғылыми-әдістемелік жұмыс және әлеуметтендіру негіздерін меңгеру;
  • Қоғамдық денсаулық сақтаудың маңыздылығын түсіну үшін зияткерлік және жалпы мәдени әлеуетті жетілдіру және дамыту; зерделенетін құбылыстардың заңдылықтарын талдау және анықтау, топтармен жұмыс істей білу және ұжымды ынталандыру, жүйелі және сыни ойлауды қолдану, дәлелдер ұсыну, дәлелдер беру, дәлелдеу, болжау, көзқарасты қорғау;
Top