Жаңа білім беру бағдарламасы

8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау (Д) в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамдық денсаулық сақтау, денсаулық сақтаудағы менеджмент және маркетинг, Халықты әлеуметтік қорғау, жоғары медициналық білім беру жүйесінде ғылыми және педагогикалық қызметті жүзеге асыру жүйесінде ұйымдастырушылық–басқару, ғылыми-зерттеу, талдау және сараптамалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D139 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
  • Зерттеудің сапалы түрлерінің әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, зерттеудің әртүрлі әдістерін, зерттеу объектілерін таңдау мен анықтауды, таңдау мөлшерін, өлшеу шкаласын, ғылыми зерттеулердің қателерін анықтауды, ғылыми жұмысты, баяндамаларды, ғылыми семинарлар мен конференцияларға табысты қатысу үшін жарияланымдарды ресімдеуді үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеуші және оның ғылымдағы рөлі
    Несиелер: 4

    Пән адекватты зерттеу мәселелерін зерттейді, кәсіби әдебиетті сыни бағалайды, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық мәліметтер базасын тиімді пайдаланады, зерттеу командасының жұмысына қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жазудың теориясы мен практикасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеу жұмысының нәтижелерін жазбаша және ауызша ұсынудың ең көп тараған формаларын дайындаудың негізгі принциптерімен таныстыру; ғылыми мақала, тезистерді жазу және ресімдеу; ғылыми баяндаманы ресімдеу және дайындау; ғылыми жұртшылықты ұсыну үшін ҒЗЖ есептерін ресімдеу және беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми басылымдарды оқу және сыни талдау дағдылары
    Несиелер: 2

    Пән медициналық ғылымда ғылыми деректерді іздеуде сыни ойлау және талдау дағдыларына үйретеді. Ғылыми зерттеулердегі қателіктер көздерін және бақылау тәсілдерін табуға үйретеді. Дәлелді медицина контекстіндегі ғылыми зерттеулерге арналған медициналық жарияланымдарды бағалаумен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеушінің кәсіби дағдылары
    Несиелер: 4

    Пән зерттеу дағдылары мен техникаларды оқытады, мәселенің өзектілігін көруге және орнатуға қабілетті; өзіндік, тәуелсіз және сыни ойлау; теориялық идеяларды дамыту қабілеті; өз саласы мен аралас салалардағы ғылыми жетістіктерді білу; барабар методология мен зерттеу техникасын таңдау қабілеті және оларды дұрыс пайдалану және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • PhD зерттеуге кіріспе
    Несиелер: 2

    Пән дамушы елдерде және Қазақстанда докторлық бағдарламалардың сапасын арттыру үшін әзірленген PhD-білім беру стандарттарын оқытады. PhD-бағдарлама зерттеушілерге арналған оқу үдерісін қолдап, болашақ оқытушылар мен нұсқаушыларды оқытуға мүмкіндік беруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу этикасы
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми зерттеулердің іргелі және қолданбалы этикасының негізгі бөлімдерін оқытады, этикалық комиссия мүшелері үшін барлық қажетті ақпаратты қамтиды (ұлттық заңнамалық база, этиканың негізгі принциптері, халықаралық құжаттар, стандартты операциялық рәсімдер, кейбір құжаттарды толтыру үлгілері мен үлгілері). Пән ғылыми-зерттеу жұмысына қатысатын мамандардың, оқытушылардың, студенттер мен ғалымдардың, сондай-ақ Этикалық комиссия мүшелерінің кең ауқымы үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Серіктестік: зерттеу және қоғам
    Несиелер: 3

    Пән мемлекеттің әріптестігін және әлеуметтік мәселелерді шешудегі зерттеулерді зерттейді. Әлеуметтік әріптестікті талдауға және оның қағидаттарын ашуға ерекше назар аударылады. Соңғы онжылдықта сектораралық әлеуметтік өзара іс-қимыл мен әлеуметтік әріптестіктің ерекшеліктері туралы мәселе пікірталастық болып табылады. Мұндай зерттеулерге қызығушылық әлеуметтік проблемаларды тиімді шешуде, халыққа әлеуметтік қызмет көрсету сапасын жетілдіруде, барлық әлеуметтік-демографиялық топтар азаматтарының әлеуметтік құқықтарын қорғауда қазіргі қоғам мен мемлекеттің әлеуметтік әріптестіктің маңыздылығын түсінуіне байланысты артады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауызша коммуникация
    Несиелер: 3

    Пән техникалық құралдар мен әртүрлі гаджеттермен жанама немесе жанама емес дыбыстық және сөздік коммуникацияны оқытады. Ауызша қарым-қатынастың негізі ауызша сөйлеу болып табылады-жазбаша сөйлеуден және бұрын жазылған мәтінді сырттай ресімдеуден, сондай-ақ продукциялау мен қабылдаудың ішкі тетіктерінен ерекшеленетін тілдің бастапқы өмір сүруінің нысаны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы статистика 1
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі қолданбалы статистиканың негізгі әдістерімен таныстырады. Сандық шамаларды статистикалық талдау, көп өлшемді статистикалық талдау, уақыт қатарлары, сан емес және аралық деректер статистикасын зерттейді. Қолданбалы статистиканың әдіснамасы, оның қазіргі жағдайы мен даму болашағы талқылануда.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми ақпарат менеджменті
    Несиелер: 3

    Ағымдағы және басым қызмет түрлерін оңтайлы үйлестіру; ақпаратты алу және салыстыру жүйелілігі; қажетті ақпараттың тиісті көздерін табу және бағалау; Ақпараттық технологиялар мен ғылыми ақпаратты жалпы дұрыс пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалық менеджмент
    Несиелер: 4

    Пән зерттеуді басқару принциптерімен таныстырады: зерттеу мақсаттарын қою кезінде тиімді жобалық менеджментті қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауруханалық менеджмент
    Несиелер: 2

    Пән медициналық көмектің қолжетімділігі мен сапасын қамтамасыз етудегі негізгі әлеуетімен таныстырады, медициналық ұйымдар қызметкерлерінің маңыздылығын, оның зияткерлік ресурсын, кәсіби білімін көрсетеді. Өз қызметінің нәтижелерін жақсарту және денсаулық сақтаудағы медициналық қызметтердің сапасын арттыру бойынша үздіксіз жұмысқа уәждемені көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Медициналық ұйымдар менеджментінің таңдаулы сұрақтары
    Несиелер: 2

    Пән медициналық ұйымның әлеуметтік-экономикалық үрдістерін басқарумен, онда өндірістік және тиімді құрылым құрумен, медициналық қызмет көрсету технологиясымен таныстырады. Медициналық қателерді басқаруға үйретеді. Қазіргі заманғы медицина мен денсаулық сақтаудағы әлеуметтік, этикалық, заңдық мәселелерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы статистика 2
    Несиелер: 4

    Пән статистикалық мәліметтерді өңдеу әдістерін оқытады. Қолданбалы статистика әдістері менеджментте, әлеуметтануда, медицинада және т.б. белсенді қолданылады. Қолданбалы статистика әдістерін нақты білім салалары мен халық шаруашылығы салаларына қолданғанда "медицинадағы статистика" типті ғылыми-практикалық пәндер алынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында(ЖЖОКББҰ) оқытудың тиімді әдістері
    Несиелер: 4

    Қазіргі ғылыми педагогикалық зерттеулерде оқытудың тиімді әдістері ұғымымен Оқытушы-студент-оқытушы және Оқытушы-студент - оқытушы өзара әрекеттесу тәсілдері бойынша оқытудың белсенді түрлері тығыз байланысты. Дегенмен, оқытудың белсенді әдістерін қолдану өзара іс-қимылдың алдын ала, пассивті формаларынсыз өтпейді. Курс оқытудың тиімді әдістерімен, білім беру үрдісінде білім беруді ұйымдастырудың формаларымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектептің күрделі және ерекше оқу процесі үшін қазіргі заманғы инновациялық педагогикалық технологияларды әзірлеуге, оның жұмысын қазіргі заманғы проблемаларды шешуге және тиісінше құзыреттілік тәсілге бағыттауға мүмкіндік беретін оқытудың теориясы қажет. Курс жоғары білімнің педагогикалық технологияларына белгілі бір жүйелілік беретін оқыту теориясының жалпы ережелерін таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқыту мен оқытуға кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән педагогикалық заңдылықтарды және білім беру үдерісін ұйымдастыру және жүзеге асыру құралдарын, білім алушыларды белгілі бір қызмет түріне және қоғамдық өмірге дайындау, Оқыту, тәрбиелеу, дамыту және кәсіби даярлығын оқытады. Пән оқыту негіздерін, диалектика мен дидактиканы, оқытудың инновациялық әдістерін оқытады. Сондай-ақ дәріс, семинар сабақтарын ұйымдастыру. Аудиториядағы жұмыс ерекшеліктері. Жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша білім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    РО1. Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы зерттеулердің пәнаралық сипатының білімі мен түсінігін көрсетеді.

  • Код ON2

    РО2. Денсаулық сақтау, халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету, денсаулық сақтау менеджменті саласындағы мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін біледі және кәсіби деңгейде қолданады.

  • Код ON3

    РО3. Қоғамдық денсаулық сақтау саласындағы қолданбалы зерттеулерде, сондай-ақ кәсіби және педагогикалық қызметте деректерді жоспарлау, талдау және жинақтау үшін алынған ғылыми білімді пайдаланады.

  • Код ON4

    РО4. Қоғамдық денсаулық сақтау құрылымдарының жұмысына енгізу үшін зерттеу, кәсіби қызметте қолданбалы сипаттағы жаңа білім мен дағдыларды алуға қабілетті

  • Код ON5

    РО5. Кәсіби өсумен айналысады, өзін-өзі талдау дағдысын, денсаулық сақтау және жоғары білім беру деңгейінде оқыту ұйымдарының қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы тәжірибесін көрсетеді

  • Код ON6

    РО6. Денсаулық сақтау бөлімшесінің немесе ұйымының қызметіне басшылық жасай алады

  • Код ON7

    РО7. Кәсіптік өсу, өзін-өзі талдау және жоғары білім беру деңгейінде оқыту тәжірибесін алу стратегиясын әзірлейді

  • Код ON8

    РО8. Денсаулықты сақтау мен нығайтуда үздік практикалық нәтижелер ұсына отырып, қоғамдық денсаулық сақтаудағы әртүрлі адамдармен және топтармен қоғам үшін маңызды жобаларға қатысады

  • Код ON9

    РО9. Ғылыми зерттеулер жүргізуге және өз біліктілігі шеңберінде практикалық қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгерген.

  • Код ON10

    РО10. Кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация; шешендік өнер, ауызша және жазбаша түрде өз ойларын дұрыс және логикалық ресімдеу, ғылыми мақаладағы, диссертацияда ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жалпылау дағдылары бар.

8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура

С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура

Семей медицина университеті

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура

Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D10101 Қоғамдық денсаулық сақтау
Докторантура

"ҚДСЖМ" ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ

БББТ: D139 Қоғамдық денсаулық сақтау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
Top