Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04106 Маркетинг (Бейінді) в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіби құзыреттілікке ие, маркетингтік қызметті ұйымдастыру және басқару мәселелерін шешуде дағдылары бар маркетинг саласында магистрлерді даярлау; нарықтың қарқынды дамып келе жатқан сұраныстарына бағдарланған кәсіпорындардың тиімді дамуына ықпал ететін маркетингтің тауарлық, баға, тарату және коммуникациялық стратегиясын таңдау және іске асыруға қатысты шешімдер қабылдау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Сервис индустриясының маркетингiстратегиялар
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қызмет көрсету саласында маркетингтің мазмұны мен бағыты туралы кешенді түсінік беру. Мазмұны: қызмет көрсету саласын дамыту. Қызметтер маркетингінің кешені. Маркетингтік коммуникациялар. Клиенттік адалдық. Қызмет тұтынушыларының мінез-құлқы. Қызмет сапасы. Құзыреттіліктер: Қызмет тұтынушыларының адалдығын арттыру стратегиясын таңда

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты: басқару саласында студенттердің теориялық білімдерін меңгеру және олардың менеджментті қолдану дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ұйымның және басқару қызметінің сипаттамасы. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Коммуникация. Басқарушылық шешімдерді қабылдау. Менеджмент функциялары. Қалыптасатын құзыреттер: басқарудың негізгі түсініктері мен санаттарын білу; басқарушылық шешімдерді қабылдау технологиясын меңгеру, іскерлік этика негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жобаларды басқару жүйесі туралы тұтас түсінік Мазмұны: жобалық басқаруды қолдану саласы. Жобаларды басқару мен функционалдық және стратегиялық менеджмент арасындағы өзара байланыс. Белгісіздік жағдайында жобаларды басқару. Жобаның стейкхолдерлерімен қарым-қатынасты басқару. Құзыреттер : жобалық басқару процесінде басқарушылық шешімдер қабылдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шет тілін С1, С2 деңгейінде меңгеру (тілдік мамандықтар), LSP монологиялық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде оқу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу. Екі жақты аударма дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетинг-менеджмент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Бизнестің маркетингтік бағдарын түсіну. Мазмұны: жаңа экономиканың тренды және маркетинг-менеджмент. Бизнес ортаның өзгеруі. Жаңа маркетинг стратегиясы мен тактикасы. Құнды ұсыныс.Клиентке бағдарлау. Маркетингтегі сандық технологиялар. Құзыреттіліктер: компанияның қызметіне факторлардың әсерін талдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғаламдық маркетинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Жаһандық маркетингті қолдану саласы туралы түсінік беру. Мазмұны: маркетингтік қызметті интернационалдандыру. Жаһандық маркетингтік орта. Инфрақұрылым мен ақпараттық технологияларды дамыту.Әлемдік нарыққа ену стратегиясы. Жаһандық маркетинг кешенін әзірлеу Құзыреттіліктер: шетел нарықтарына шығу стратегияларын таңдау бойынша шешімдер қабылдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновация маркетингі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: инновациялық маркетинг туралы жүйелі кешенді түсінік қалыптастыру. Мазмұны: инновация маркетингінің мәні мен ерекшеліктері. Инновациялық маркетинг кешені. Жаңа өнім бойынша маркетингтік шешімдер. Өнімді саралаудың инновациялық тұжырымдамасы. Маркетингтік инновациялық шешімдердің тиімділігін экономикалық бағалау Құзыреттіліктер: маркетингтік жаңалықтардың бағдарламасын әзірлеу және мақсат қою

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Мақсаты: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Мазмұны: Басқару психологиясы — басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интерактивті маркетинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: маркетинг қағидаттарында компанияны басқару туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Мазмұны: интерактивті маркетингтің мәні.Маркетинг стратегиясы мен тактикасы. Коммуникация стратегияларының түрлері. Құзыреттіліктер: компанияның тауарлары мен қызметтеріне тұтынушыларды қалыптастыру және ұстап қалу үшін маркетинг құралдарын таңдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шағын бизнестін маркетинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіпкерлік саласындағы маркетингтің рөлі мен ерекшеліктері туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Мазмұны: шағын кәсіпорындар маркетингінің негізгі құралдары. Мақсатты нарық. Тиімді маркетинг жоспары. Брендтің құндылығы. Әлеуметтік желілердегі Маркетинг. Контент-маркетинг. Құзыреттіліктер: маркетинг саласында басқарушылық шешімдерді әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON4

    маркетингтің инновациялық теориясы мен практикасы негізінде басым мәні бар тауарлар, қызметтер, өңірлер, жаңа технологиялар маркетингін дамыту үшін зерттеу жобаларын әзірлейді; әлеуметтік маңызды проблемалар мен процестерді сыни бағалайды және өз жұмысында әлеуметтік – гуманитарлық және іргелі ғылымдар әдістерін қолданады;

  • Код ON6

    мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және күнделікті тақырыптарға араласады, этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгерген;

  • Код ON7

    маркетингтік қызметтің тиімділігін бағалайды, компанияның сандық және әлеуметтік беделіне мониторинг жүргізеді, компанияның сыртқы және ішкі ортасына мониторинг жүргізеді, Маркетинг кешені элементтерінің тиімділігін, негізгі бәсекелестердің маркетингтік қызметінің нәтижелерін, инновациялық маркетинг әдістерін, интерактивті маркетингтік коммуникацияларды пайдалану перспективаларын анықтайды.

  • Код ON5

    маркетингтік ақпаратты талдау, өңірлік дамуды бағалау, ұйымдардың маркетингтік қызметінде басқарушылық шешімдерді қолдану негізінде кәсіпорын қызметін стратегиялық және жедел жоспарлау үшін ұсынымдар әзірлейді.

  • Код ON8

    нарықтарды, тұтынушылардың, бәсекелестердің, компания персоналының мінез-құлқын талдау саласында қазіргі заманғы технологияларды қолдана отырып, маркетингтік зерттеулерді жоспарлайды, ұйымдастырады және жүргізеді; әлеуметтік корпоративтік беделін анықтау және басқару үшін әлеуметтік желілердің мониторингін жүргізеді;

  • Код ON2

    маркетингтің жаңа теорияларын білу кешенін қолданады, нарықтағы ұйымдастырушылық және тұтынушылық мінез-құлықтың даму үрдісін, жобалар мен бизнес-үдерістерді басқарудың инновациялық дамуын түсінеді; жаңа кәсіби білімдерді өз бетінше таба алады, реттей алады және құрылымдай алады;

  • Код ON1

    бренд стратегиясын және позициялау, брендті басқару және оны қорғау үшін брендтің нақты басшылық қағидаттарын ұсыну, сондай-ақ болашақ қызметті ақпараттық қамтамасыз ету үшін оның тиімділігін қадағалау және өлшеу стратегиясын айқындайды; өнімнің барлық өмірлік циклі ішінде өнімдер портфелін дамыту бойынша ұсыныстарды жоспарлайды;

  • Код ON3

    инновациялық әдістер мен ақпараттық технологияларды қолдануға бағытталған нарық, тұтынушылар, маркетинг түрлерін дамыту мониторингісінде маркетингті дамытудағы өзекті мәселелерді зерттейді;

Top