Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04106 Маркетинг (Бейінді) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіби құзыреттілікке ие, маркетингтік қызметті ұйымдастыру және басқару мәселелерін шешуде дағдылары бар маркетинг саласында магистрлерді даярлау; нарықтың қарқынды дамып келе жатқан сұраныстарына бағдарланған кәсіпорындардың тиімді дамуына ықпал ететін маркетингтің тауарлық, баға, тарату және коммуникациялық стратегиясын таңдау және іске асыруға қатысты шешімдер қабылдау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Шағын бизнестегі маркетинг
Мақсаты: кәсіпкерлік саласындағы маркетингтің рөлі мен ерекшеліктері туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Мазмұны: шағын кәсіпорындар маркетингінің негізгі құралдары. Мақсатты нарық. Тиімді маркетинг жоспары. Брендтің құндылығы. Әлеуметтік желілердегі Маркетинг. Контент-маркетинг. Құзыреттіліктер: маркетинг саласында басқарушылық шешімдерді әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны мен құрылымы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері және ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; халық шаруашылығының әртүрлі салаларында басқарушылық қызметті психологиялық қолдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: басқару психологиясы-басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Басқарушылық кіші жүйенің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Менеджердің басқару қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді даярлаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру түрінде практикалық іске асыру. Құзыреттіліктер: өзіңізді және эмоцияларыңызды басқара білу, әріптестеріңізбен және бағыныштыларыңызбен қарым-қатынас орнату және қолдау. Жанжалдарды шешу және жағымсыз жағдайлармен күресу мүмкіндігі. Басқару және шешім қабылдау стратегияларын әзірлеу дағдылары. Өзіңізді және басқаларды ынталандыру мүмкіндігі. Ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын талдау және түсіну дағдылары. Команданы басқара білу және алға қойған мақсаттарға жету. Уақыт пен ресурстарды басқару дағдылары. Өзгерістермен жұмыс істей білу және оларға бейімделу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Сервис индустриясындағы маркетингтiк стратегия
Мақсаты: қызмет көрсету саласында маркетингтің мазмұны мен бағыты туралы кешенді түсінік беру. Мазмұны: қызмет көрсету саласын дамыту. Қызметтер маркетингінің кешені. Маркетингтік коммуникациялар. Клиенттік адалдық. Қызмет тұтынушыларының мінез-құлқы. Қызмет сапасы. Құзыреттіліктер: Қызмет тұтынушыларының адалдығын арттыру стратегиясын таңда
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Интерактивті маркетинг
Мақсаты: маркетинг қағидаттарында компанияны басқару туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Мазмұны: интерактивті маркетингтің мәні.Маркетинг стратегиясы мен тактикасы. Коммуникация стратегияларының түрлері. Құзыреттіліктер: компанияның тауарлары мен қызметтеріне тұтынушыларды қалыптастыру және ұстап қалу үшін маркетинг құралдарын таңдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқару
Мақсаты: жобаларды басқару жүйесі туралы тұтас түсінік Мазмұны: жобалық басқаруды қолдану саласы. Жобаларды басқару мен функционалдық және стратегиялық менеджмент арасындағы өзара байланыс. Белгісіздік жағдайында жобаларды басқару. Жобаның стейкхолдерлерімен қарым-қатынасты басқару. Құзыреттер : жобалық басқару процесінде басқарушылық шешімдер қабылдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Мақсаты: менеджменттің әртүрлі деңгейлерінде заманауи ұйымды басқару үшін қажетті білім, білік және практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру және оларды ұйымның даму мақсаттарына жету үшін тиімді пайдалануға қабілеттілік пен дайындықты дамыту. Мазмұны: бұл курста менеджмент теориясы мен практикасына қатысты мәселелердің негізгі сұрақтары қарастырылады: ұйымның қоршаған ортасы; басқару функциялары; байланыстырушы процестер; топтық динамика және көшбасшылық; ұйымдағы адам. Қарастыру әдіснамасының негізі, барлық менеджменттің негізгі мектептері мен бағыттарының кең таралған, заманауи және өзекті тұжырымдамалары мен құралдарын біріктіретін кешенді тәсіл болып табылады Құзыреттіліктер: психологиялық білімді, басқару іс-әрекетінде дағдыларды кәсіби қолдану, әртүрлі жағдайларды шешуге шығармашылықпен қарау, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Маркетинг-менеджмент
Мақсаты: Бизнестің маркетингтік бағдарын түсіну. Мазмұны: жаңа экономиканың тренды және маркетинг-менеджмент. Бизнес ортаның өзгеруі. Жаңа маркетинг стратегиясы мен тактикасы. Құнды ұсыныс.Клиентке бағдарлау. Маркетингтегі сандық технологиялар. Құзыреттіліктер: компанияның қызметіне факторлардың әсерін талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты: студенттердің кәсіби салада шет тілінде қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: студенттердің кәсіби саласына сәйкес тілдің терминологиясы мен ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар кәсіби қажеттіліктерді ескере отырып жазу, сөйлеу, тыңдау және оқу дағдыларын дамыту. Құзыреттері: 1. Шет тілінде кәсіби лексика мен грамматиканы меңгеру. 2. Кәсіби сипаттағы мәтіндерді құрастыру және түсіну қабілеті. 3. Кәсіби ортадағы ауызша қарым-қатынас дағдылары. 4. Кәсіби деңгейде ана тілінде сөйлейтіндерге мәдени бейімделу және өзара әрекеттесу мүмкіндігі. 5. Кәсіби құжаттамамен және ақпаратпен жұмыс істеу үшін шет тілін қолдана білу. 6. Алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Маркетингтік стратегиялар
Мақсаты: маркетингке стратегиялық көзқарасты қалыптастыру. Мазмұны: Маркетинг және бәсекелестік. Бәсекелестік нарықтық тепе-теңдік құралы ретінде. Кәсіпорынның маркетингтік стратегияларының түрлері. Шабуылдаушы стратегиялардың түрлері. Ізбасарлардың стратегиясы. Маркетингтік қызметті стратегиялық талдау және бақылау Құзыреттіліктер: кәсіпорынның маркетингтік мүмкіндіктерін талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғаламдық маркетинг
Мақсаты: Жаһандық маркетингті қолдану саласы туралы түсінік беру. Мазмұны: маркетингтік қызметті интернационалдандыру. Жаһандық маркетингтік орта. Инфрақұрылым мен ақпараттық технологияларды дамыту.Әлемдік нарыққа ену стратегиясы. Жаһандық маркетинг кешенін әзірлеу Құзыреттіліктер: шетел нарықтарына шығу стратегияларын таңдау бойынша шешімдер қабылдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік технологиялар
Мақсаты: маркетингтік технологияларды пайдалану бойынша білім мен дағдылардың тұтас жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: нарықты талдау, талдау объектілері. Нарықты сегменттеу. Нарықты жайғастыру. Тауарлардың өмірлік циклі. Ассортиментті басқару. Өнімді жылжыту. Құзыреттіліктер: тиімді басқару шешімдерін қабылдау үшін ақпаратты талдау әдістерін қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ғылым мен ғылыми танымның рөлін түсіну, оның құрылымы, формалары мен әдістері, маркетингтік қызметте ғылымның, техниканың және технологияның жетістіктерін дамытуға және пайдалануға байланысты әлеуметтік және этикалық мәселелер туралы түсінікке ие;
- жаңа кәсіби білімді өз бетінше таба біледі, ретке келтіреді және құрылымдайды;
- маркетингті дамытудағы, нарықтарды трансформациялаудағы, тұтынушылардың мінез-құлық үлгілеріндегі, инновациялық әдістер мен ақпараттық технологияларды пайдалануға бағытталған маркетинг түрлерін дамытудағы өзекті мәселелерді түсінеді;
- маркетинг мәселелерін шешу үшін негізгі маркетингтік теорияларды, тұжырымдамаларды және құралдарды қолдана алады;
- маркетингтік ақпаратты талдау, аймақтық дамуды бағалау, ұйымдардың маркетингтік қызметінде басқару шешімдерін қолдану негізінде кәсіпорын қызметін стратегиялық және жедел жоспарлау үшін ұсыныстар әзірлейді;
- мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және күнделікті тақырыптарда қарым-қатынас жасау, этномәдени және конфессиялық айырмашылықтар мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін біледі;
- маркетингтік қызметтің тиімділігін бағалайды, компаниялардың цифрлық және әлеуметтік беделіне мониторинг жүргізеді, компанияның сыртқы және ішкі ортасына мониторинг жүргізеді;
- нарықтарды, тұтынушылардың, бәсекелестердің, компания қызметкерлерінің мінез-құлқын талдау саласында заманауи технологияларды қолдана отырып, маркетингтік зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу; әлеуметтік корпоративтік беделді анықтау және басқару үшін әлеуметтік желілерге мониторинг жүргізеді;
- маркетингтік қызметпен байланысты этикалық және экологиялық мәселелерді бағалайды және тиісті шаралар қабылдайды;
- компанияларды стратегиялық дамыту, ұйымдық мінез-құлық және нарық қатысушыларымен тиімді қарым-қатынас бойынша инновациялық маркетингтік әдістер мен шешімдерді ұсынады.
Ұқсас БББ
7M04106 Маркетинг 2 жыл
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
7M04106 Маркетинг және тауарлар мен қызметтер нарығында брендтерді басқару
С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
7M04106 Маркетинг
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M04106 Маркетинг
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті