Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10101 Смарт медицина в Халықаралық Бизнес Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу бағдарламасы болашақ дәрігерлерді интернатура бағдарламасына түсуге немесе медицина және ақпараттық технологиялар саласында маман дәрігердің қадағалауымен жедел медициналық көмек пен сапалы медициналық қызмет көрсету үшін қажетті дағдыларды игеру үшін дайындайды
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B086 Жалпы медицина
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Медициналық анатомия 1
    Несиелер: 5

    Топографиялық анатомияның негізгі түсініктері (оны қолдану аясы, ішкі және сыртқы белгілері, анатомиялық түзілімдердің проекциясы, олардың гомотропиясы, скелетонотомиясы, синотопия).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулалық биология және генетика 1
    Несиелер: 5

    ДНҚ, оның транскрипциясы. Генетика, асыл тұқымдық. Өмір генезисі және жалпы даму заңдылықтары. Адамның антропогенезі және онтогенезі. Генетика заңдары. Биосфера және экология. Паразиттік құбылыстар. Тірі жүйелер, адамның физиологиясы және экологиясы. Биологиялық және экологиялық тәжірбие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық анатомия 2
    Несиелер: 8

    Макроскопиялық анатомия, микроанатомия, нейроанатомия және хирургиялық анатомия. Жүйелер мен мүшелердің функциялары мен топографиясымен үйлескен кездегі адам денесінің құрамы. Дамуы және жеке ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулалық биология және генетика 2
    Несиелер: 5

    ДНҚ, оның транскрипциясы. Генетика, асыл тұқымдық. Өмір генезисі және жалпы даму заңдылықтары. Адамның антропогенезі және онтогенезі. Генетика заңдары. Биосфера және экология. Паразиттік құбылыстар. Тірі жүйелер, адамның физиологиясы және экологиясы. Биологиялық және экологиялық тәжірбие.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гистология және эмбриология
    Несиелер: 5

    Жасушалардың, ұлпалардың және мүшелердің құрылымдық ұйымдастырылуы арқылы организмнің дамуы мен тіршілік әрекетінің негізгі заңдылықтары. Тіндік элементтердің гистофункционалды ерекшелігі. Олардың зерттеу әдістері. Эмбриондағы ұлпалар мен мүшелердің дамуы. Ағзалар жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесі, жүрек-қантамыр жүйесі, асқазан-ішек жолдары және басқалары. Жасушалардың жасушалары мен эмбриондардың қалыптасуы мен дамуы. Ұрықтың аналық өмірі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биохимия 1
    Несиелер: 5

    Заттардың химиялық табиғаты, химиялық құбылыстар және организмдегі белсенді жағдайлар. Клиникалық биохимия. Биологиялық жасуша, биомолекулалар, ферменттер, метаболизм жолдары, оларды реттеу және метаболизмдік қатынастар, тамақтың ассимиляциясы және қоректенуі, гормондар, молекулалық биология, молекулалық биология, иммунология, экологиялық биохимия

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физиология 1
    Несиелер: 8

    Жалпы физиология, қан айналымы жүйесі, қан, тыныс алу жүйесі, жүрек-қан тамырлары жүйесі, асқазан-ішек жолдары, тамақтану, қоршаған ортаның физиологиясы, көбею, бүйрек, нейрофизиология, адам ағзасының функционалды жүйелері, қоршаған ортаға әсер еткен кезде оларды реттеу және өзін-өзі реттеу. Ағзалар мен жүйелер жұмысының заңдылықтары. ағзалар мен мүшелер жүйелерінің жалпы морфологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік медицина
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және профилактикалық медицина, мінез-құлық туралы ғылымдар, денсаулық туралы білім, қоршаған орта, биостатистика, эпидемиология, тамақтану, ана мен бала денсаулығы, оңалту, инфекциялық және инфекциялық емес аурулардың эпидемиологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Клиникалық медицинаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Тарих, мәдениет және медицина. Емшілік және табынулар мен нанымдардың пайда болуы. Шумер, Вавилон және Ассириядағы емдеу. Ежелгі Египет және Үндістан, Қытай. Ежелгі Греция мен ежелгі Римдегі емдеу және медицина.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Микробиология 1
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдердің жіктелуі, морфологиясы және физиологиясы және оларды анықтау. Микроорганизмдердің рөлі мен сапасы. Олардың таралуы және адам денсаулығына әсері. Зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Физиология 2
    Несиелер: 8

    Жалпы физиология, қан айналымы жүйесі, қан, тыныс алу жүйесі, жүрек-қан тамырлары жүйесі, асқазан-ішек жолдары, тамақтану, қоршаған ортаның физиологиясы, көбею, бүйрек, нейрофизиология, адам ағзасының функционалды жүйелері, қоршаған ортаға әсер еткен кезде оларды реттеу және өзін-өзі реттеу. Ағзалар мен жүйелер жұмысының заңдылықтары. Ағзалар мен мүшелер жүйелерінің жалпы морфологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биохимия 2
    Несиелер: 5

    Заттардың химиялық табиғаты, химиялық құбылыстар және организмдегі белсенді жағдайлар. Клиникалық биохимия. Биологиялық жасуша, биомолекулалар, ферменттер, метаболизм жолдары, оларды реттеу және метаболизмдік қатынастар, тамақтың ассимиляциясы және қоректенуі, гормондар, молекулалық биология, молекулалық биология, иммунология, экологиялық биохимия

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сот медицинасы
    Несиелер: 4

    Сот сараптамасының ұйымдастырушылық, іс жүргізу негіздері. Мәйітті демонстрациялық тексеру. Мәйіт табылған жерде қарау. Сот-медициналық сараптама.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Микробиология 2
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдердің жіктелуі, морфологиясы және физиологиясы және оларды анықтау. Микроорганизмдердің рөлі мен сапасы. Олардың таралуы және адам денсаулығына әсері. Зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Фармокология 1
    Несиелер: 6

    Фармакологияның пәні мен міндеттері, оның басқа медициналық пәндердегі орны. Жалпы фармакология. Дәрілердің фармакологиялық кинетикасы және фармакологиялық динамикасы. Дәрілердің негізгі топтарының жіктелуі, әсер ету механизмі, фармакологиялық әсерлері, көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдері, жанама әсерлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қоғамдық медицина 1
    Несиелер: 5

    Ішкі аурулардың этиологиясы және патогенезі. Ішкі ағзалардың типтік ауруларының клиникалық, функционалды және зертханалық көріністері. Терапиялық науқастарды тексеру дағдылары. Фармакологиялық терапияның негізгі қағидалары және т.б. Емдеу әдістері және терапиялық аурулардың алдын-алу. Плеврит. Кардиомиопатия

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жалпы патология 1
    Несиелер: 10

    Жалпы патология, жалпы патологиялық процестер, жалпы патологияны енгізу, биіктіктегі ауру, жасушаның зақымдалуы, қабыну, судың және еріген баланстың патологиясы, қышқыл-негіз теңгерімсіздігі, онкотикалық аурулардың реактивтілігі. Осы жағдайлардағы морфологиялық өзгерістер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Фармокология 2
    Несиелер: 5

    «Фармакология» пәні бойынша жүйелі фармакологиялық ойлау, білім, дағдылар мен қабілеттерге ие, оларды кәсіби қызметінде және қоғамның инновациялық дамуы жағдайында қолдана алатын маман дәрігер дайындау Фармакологияның пәні мен міндеттері, оның басқа медициналық пәндердегі орны. Жалпы фармакология. Дәрілердің фармакологиялық кинетикасы және фармакологиялық динамикасы. Дәрілердің негізгі топтарының жіктелуі, әсер ету механизмі, фармакологиялық әсерлері, көрсеткіштері мен қарсы көрсетілімдері, жанама әсерлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Үлкен деректерді Медицинада қолдану
    Несиелер: 3

    Аурулардың дамуын болжау. Онкологияның генетикалық маркерлерін анықтау. Балалардың денсаулығын болжау. Хирургиядағы қауіп факторларын болжау. Үлкен деректер және медициналық мәліметтерді өңдеу. Деректер мен дәріханалар. Науқастардан клиникалық мәліметтерді жинау. Дәрілерден жанама әсерлерді анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ішкі аурулардың пропедевтикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаттары Ішкі аурулар пропедевтикасы жас маманның клиникалық дайындығының ажырамас бөлігі болып табылады. Осы пәндерді оқу нәтижесінде студенттер пациентті, клиникалық ойлау негіздерін және медициналық этика туралы маңызды кәсіби дағдыларды қалыптастырады. Оларды керемет игеру емес терапияның негізгі компоненттері, кез-келген мамандықтағы дәрігердің жеткілікті сапалы дайындығына сену қиын. Ішкі аурулардың пропедевтикасын және радиациялық диагностиканы оқытудың мақсаты студенттерге науқастарды зерттеу әдістері мен диагноз қою ережелерін үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қоғамдық медицина 2
    Несиелер: 4

    Ішкі аурулардың этиологиясы және патогенезі. Ішкі ағзалардың типтік ауруларының клиникалық, функционалды және зертханалық көріністері. Терапиялық науқастарды тексеру дағдылары. Фармакологиялық терапияның негізгі қағидалары және т.б. Емдеу әдістері және терапиялық аурулардың алдын-алу. Плеврит. Кардиомиопатия

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Общая патология 2
    Несиелер: 10

    Жалпы патология, жалпы патологиялық процестер, жалпы патологияны енгізу, биіктіктегі ауру, жасушаның зақымдалуы, қабыну, судың және еріген баланстың патологиясы, қышқыл-негіз теңгерімсіздігі, онкотикалық аурулардың реактивтілігі. Осы жағдайлардағы морфологиялық өзгерістер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Иммунология
    Несиелер: 4

    Адамның иммундық жүйесі, брахиальды және жасушалық иммундық жүйелер. Біздің ағзамыздың қалыпты флорасы, денені инфекциядан қорғау. Вакциналар. Стерилизация және зарарсыздандыру. Су мен ауаның бактериологиясы. Асқазан-ішек инфекцияларымен байланысты микроорганизмдер. Паразиттер тудыратын асқазан-ішек жолдары. Иммундық жүйенің аурулары, аутоиммундық, иммун тапшылығы аурулары, сезімталдық

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педиатрияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Педиатрия - бұл баланың патологиясын зерттейтін клиникалық медицинаның саласы, сонымен бірге бала ағзасының жас ерекшеліктерін ескере отырып, балалар ауруларының диагностикасы, алдын-алу және емдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дерматология
    Несиелер: 4

    Тиімді емес дерматоздар, жұқпалы дерматоздар, инвазиялар, меланин синтезі, аллергиялық бұзылулар, есірткінің бөртпесі, уртикария, эритема, көптеген формалар, везикулярлы-бұлшықет аурулары, эпидермопоэз, псориаз, патогенез, мерез гонококкты және гонококк емес инфекциялар, АИВ-инфекциясы, дерматит

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Офтальмология
    Несиелер: 4

    Клиникалық анатомия және көру мүшелерінің қызметі. Клиникалық рефракция. Алдыңғы көз аймағының патологиясы. Тамырлы тамырлар мен линза патологиясы. Глаукома Көздің жарақаттары. Орбита аурулары. Көзге қатысты микробиология. Көзге қатысты патология. Көзге, қабақтың ауруларына қатысты фармакология. Жаңа туған нәрестенің лакримальды аппаратының бұзылуы, конъюнктивит және офтальмия. Трахома және басқа созылмалы конъюнктивит. Кератит және қабақтың жаралары. Бүйректің жарасы. Склерит және эписклерит

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Хирургияға кіріспе
    Несиелер: 5

    «Хирургияға кіріспе» пәні кез келген маманға, оның одан әрі мамандануына қарамастан хирургиялық қызметті зерттеудің негізін қалайтын негізгі пәндердің бірі болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ішкі аурулар 1
    Несиелер: 8

    Ішкі аурулардың этиологиясы және патогенезі. Ішкі ағзалардың типтік ауруларының клиникалық, функционалды және зертханалық көріністері. Терапиялық науқастарды тексеру дағдылары. Фармакологиялық терапияның негізгі қағидалары және т.б. Емдеу әдістері және терапиялық аурулардың алдын-алу. Плеврит. Кардиомиопатия

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Акушерлік
    Несиелер: 4

    Іргелі ғылымдар. Акушерлік Неонатология және соңғы жетістіктер. Акушерлікке кіріспе.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Гинекология
    Несиелер: 5

    Іргелі ғылым. Гинекология. Контрацепция. Жатырдан қан кетудің бұзылуы. Менструальды бұзушылықтар. Аменорея. Нейроэндокриндік синдромдар. Жатырдың және қосымшалардың қабыну аурулары. Іріңді-аднексальды түзілімдер. Сепсис. Белсенді гинекология. Энтерапиялық жүктілік.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Эндокринология
    Несиелер: 4

    Эндокринология - биосинтез процестерін және гормондардың әсер ету механизмдерін, этиологиясын, патогенезін және клиникалық көріністерін эндокринді аурулардың және эндокриндік жүйенің басқа патологиядағы зерттейтін саласы. Эндокринология ағзаның гуморальды интегративті жүйесі туралы ғылым ретінде клиникалық медицинаның қарқынды дамып келе жатқан салаларының бірі болып табылады. Көптеген эндокриндік аурулар әлеуметтік мәні бар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Хирургия
    Несиелер: 5

    «Хирургия» пәні кез келген маманға, оның одан әрі мамандануына қарамастан хирургиялық қызметті зерттеудің негізін қалайтын негізгі пәндердің бірі болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Радиология
    Несиелер: 4

    Радиология - бұл медициналық ғылыми пән, оның зерттеу нысаны ауруларды диагностикалау және емдеу үшін иондаушы сәулелену көздерін пайдалану теориясы мен практикасы, сондай-ақ иондаушы сәулеленудің биологиялық әсері болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Ішкі аурулар 2
    Несиелер: 8

    Ішкі аурулардың этиологиясы және патогенезі. Ішкі ағзалардың типтік ауруларының клиникалық, функционалды және зертханалық көріністері. Терапиялық науқастарды тексеру дағдылары. Фармакологиялық терапияның негізгі қағидалары және т.б. Емдеу әдістері және терапиялық аурулардың алдын-алу. Плеврит. Кардиомиопатия

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Оториноларингология
    Несиелер: 4

    Оториноларингология - бұл аурудың этиологиясын, патогенезін, клиникалық ағымын, диагностика, емдеу және алдын алу әдістерін зерттейтін клиникалық медицина саласы. құлақтың, мұрынның, параназальды синустың, жұтқыншақтың және көмейдің және оған байланысты аймақтардың (өңеш, трахея, бронх және өкпенің бірқатар аурулары).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Жұқпалы аурулар
    Несиелер: 5

    Жұқпалы аурулар - этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы, терапиясы және микроорганизмдер мен олардың токсиндері тудыратын аурулардың алдын-алу туралы жүйелі ғылыми білімі бар клиникалық пән. Қазіргі уақытта 2500-ден астам инфекциялық агент бар. Барлық жерде кең таралған, көбінесе жоғары аурумен сипатталады, індеттер мен пандемиялардың даму мүмкіндігі, инфекциялар өлім деңгейі бойынша жетекші орындардың бірін алады және қазіргі және болашақ ұрпақтардың денсаулығына айтарлықтай әсер етеді, бұл жұқпалы аурулардың медициналық ғана емес, сонымен қатар әлеуметтік маңыздылығын да көрсетеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Нефрология
    Несиелер: 5

    Нефрология - бүйрек аурулары диагнозымен және оларды емдеумен (дәрі-дәрмекпен емдеу, диализ, трансплантация), сондай-ақ трансплантацияланған бүйрекпен ауыратын науқастарды бақылаумен айналысатын медициналық ғылым.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Анестезиология
    Несиелер: 5

    Анестезиология - хирургиялық және операциядан кейінгі кезеңде ағзаның өмірлік маңызды функцияларын бақылау арқылы ағзаны операциялық жарақаттардан және оның салдарларынан, сондай-ақ хирургиялық аурудан туындаған патологиялық бұзылулардан қорғау әдістерін зерттейтін клиникалық медицинаның бір саласы.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Ортопедия
    Несиелер: 5

    Ортопедия - бұл клиникалық медицина, тірек-қимыл аппаратының деформациясы мен дисфункциясының алдын-алу, диагноз қою және емдеуді зерттейтін хирургия бөлімі, ол туа біткен ақаулардың, ақаулардың, жарақаттардың немесе аурулардың салдары болып табылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Кардиология
    Несиелер: 5

    «Кардиология» пәні жүрек аритмиясы мен жүрек өткізгіштігін ерте диагностикалаудың, ауыр асқынулардың алдын-алудың маңыздылығын, сонымен қатар құрылғыларды имплантациялаудан кейін емдеу және басқару тактикасының интервенциялық әдістерін және жүрек аритмиясы бар науқастарды басқарудың жалпы принциптерін меңгерудің маңыздылығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Неврология
    Несиелер: 5

    Неврология - бұл жүйке жүйесін нормада да, патологияда да зерттейтін биомедициналық ғылыми пәндер тобы. Ол жүйке жүйесінің орталық және перифериялық бөлігінің ауруларының пайда болуымен, сонымен бірге олардың даму механизмдерін, белгілері мен диагноздың, емдеудің және алдын-алудың мүмкін әдістерін зерттеумен айналысады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Урология
    Несиелер: 3

    Урология - бұл этиологияны, патогенезді, зәр шығару жүйесінің, ұрпақты болу жүйесінің және басқа да патологиялық электрондық процестерді ретроперитонеальді кеңістіктегі зерттейтін және оларды емдеу мен алдын-алу әдістерін жасайтын клиникалық медицина саласы.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Гастроэнтрология
    Несиелер: 5

    Гастроэнтерология - адамның асқазан-ішек жолын (ГИТ), оның құрылымы мен жұмыс істеуін, аурулары мен оларды емдеу әдістерін зерттейтін медицина саласы.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Пульмонология
    Несиелер: 5

    Пульмонология - өкпе ауруларын зерттеуге, сонымен қатар әдістерді құруға арналған клиникалық маман респираторлық аурулардың диагностикасы, алдын-алу және емдеу. Осы мамандық аясында жүргізілген зерттеулер мен әзірлемелер өкпенің әртүрлі ауруларының табиғатын түсінудегі прогресті қамтамасыз етеді және олардың диагностикасын, алдын-алу және емдеуді жақсартуға ықпал етеді, олар адамзаттың маңызды бөлігіне әсер етеді және әрі қарай таралуға бейім.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Психиатрия және наркология
    Несиелер: 5

    Психиатрия және наркология негізгі наркологиялық синдромдар, клиника, беттік-белсенді заттарды қолданудан туындаған аурулардың ағымы. ересектердегі психикалық ауру, аффективті патологияның дамуы және даму заңдылықтары.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Код ON4

    Эпидемиологиялық ғылымның принциптерін денсаулық проблемаларын, қауіп факторларын, емдеу стратегияларын, ресурстарын және аурулардың алдын алуды, науқастар мен халықтың денсаулығын нығайтуды анықтау үшін қолдану.

  • Код ON2

    Клиникалық ғылымның диагностикалық және терапиялық процестеріне, клиникалық мәселелерді шешуге және дəлелді медицинадағы басқа аспектілерге белгіленген жəне жаңа принциптерін қолдану.

  • Код ON1

    Пациенттер мен денсаулық сақтау жүйесінде жұртшылық үшін іргелі болып табылатын базалық биомедициналық ғылымдар саласында қалыптасқан және жаңа ғылыми принциптерді қолдану.

  • Код ON7

    Сандық технологияны білу және қолдану.

  • Код ON5

    Пациенттерге сапалы медициналық көмек көрсетуді қоса алғанда, әлеуметтік-мінез-құлық ғылымының принциптерін қолдану, соның ішінде психоәлеуметтік және мәдени әсерді денсаулыққа, емдеуге, құпиялылыққа және емдеуге қатысты әсерін бағалау.

  • Код ON3

    Үлкен ақпаратпен жұмыс істей білу.

  • Код ON8

    Медициналық көмек көрсету үшін қолданыстағы нормативтік базаға негізделген денсаулық сақтау жүйесінде пациенттерге қызмет көрсете білу

  • Код ON6

    Клиникалық жағдайларға зерттеу және аналитикалық тәсілдерді қолдану

Top