6B10101 Жалпы медицина в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Жалпы медицина" бойынша бакалаврды дайындау, кең іргелі білімі бар, денсаулық сақтау саласындағы өзгермелі талаптарға бейімделген, командада жұмыс істей алатын, болашақ кәсіби қызмет саласында қажетті құзыреттілігі бар
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B086 Жалпы медицина
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Молекулалық биология
Генетикалық ақпаратты сақтау, беру және іске асыру механизмдерін, жасушаны құрайтын күрделі жоғары молекулалық қосылыстардың құрылысы мен функцияларын зерттейтін пән. Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы аурулардың даму механизмдерін түсіндіру үшін молекулалық-генетикалық процестерді білуді пайдалануға, адамның тұқым қуалайтын ауруларын тануға, аурудың тұқым қуалайтын сипатын анықтау үшін генеалогиялық әдісті қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметке кіріспе
Пән болашақ мамандықтың тұтас бейнесін қалыптастыруға, өзін-өзі дамытуға ұмтылуға, өзінің біліктілігі мен шеберлігін арттыруға, денсаулық сақтау саласында жаңа білім алуға ықпал етеді,
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және инновацияларды басқару
Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке анатомия
Адам ағзалары мен жүйелерінің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы туралы білімді меңгеруге, ағзалар мен олардың бөліктерінің орналасуы мен проекциясын анықтай білуге, микроскоптауды жүргізуге, анатомиялық препараттарда сүйектердің және олардың қосылыстарының құрылымдық элементтерін табуға және анатомиялық модельдерде асқорыту,тыныс алу,жүрек-тамыр және несеп-жыныс, жүйке, эндокриндік, иммундық жүйелер, тері жамылғысы, бас, мойын және дене, аяқ-қол анатомиясын көрсетуге қабілетті пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыни және креативті ойлау
Пән рационалды танымның формалары мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын талаптар мен ережелерді, шығармашылық шешімнің рөлін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жаңа түпнұсқа идеяларды құруға, жағдайдан мүмкін болатын шешімдерді табуға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы патология
Клиникалық-зертханалық мәліметтерді патофизиологиялық талдау дағдысын қалыптастыратын, жалпы патологиялық процестердің функционалдық және құрылымдық өзгерістерін, патогенезін, морфогенезін, этиологиясын зерттейтін пән, микро-және макропрепараттарды сипаттау, әр түрлі аурулардың алдын алу және емдеу патофизиологиялық негіздерін түсіну
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ағзаның биохимиялық негіздері
Молекулалық деңгейде тірі организмдердің жұмыс істеу негізінде жатқан химиялық процестерді, сондай-ақ адам ағзалары Мен тіндеріндегі метаболизм мен оның реттелуін зерттейтін пән
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазылым негіздері
Пән академиялық жазудың ерекшеліктерін, Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы зияткерлік меншік құқықтарын сақтай отырып, пайдаланылған дереккөздерге сілтемелерді ресімдеу талаптарына, дәйексөз ережелеріне сәйкес жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін жазуға, ресімдеуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық биохимия
Жасушаның метаболизмін, биоэнергетиканы, орталық метаболикалық жолдарды және олардың медициналық маңызын, генетикалық ақпаратты тасымалдауды, репликацияны, транскрипцияны, трансляцияны, геном экспрессиясының реттелуін зерттейтін пән
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Морфология және физиология
Адам ағзалары мен жүйелерінің, оның ішінде тіндердің морфофункционалды сипаттамасын және олардың жіктелуін, физиологиялық тыныштық жағдайында және жүктеме кезінде жасушалардың, ағзалардың, жүйелердің және ағзалардың физиологиялық заңдылықтарының функционалдық айырмашылықтарын зерттейтін пән
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Медициналық психология және коммуникативтік дағдылар негіздері
Жеке тұлға психологиясының негізгі заңдылықтарын зерттейтін пән және студенттерге емдік-алдын алу әрекеттеріндегі психологиялық, психогигиеналық (психопрофилактикалық) тәсілдерді бағалау дағдыларын үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы фармакология
Дәрілік заттардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасының жалпы заңдылықтарын, дәрілік заттардың адам ағзасына әсер ету механизмін зерттейтін пән, әр түрлі аурулар кезінде препараттарды ұтымды таңдауды қамтамасыз ету үшін
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Науқас - орталық мейірбикелік тәсіл
Пән Денсаулық сақтау саясатының мақсаттарына қол жеткізу үшін Қазақстандағы мейірбике ісін нығайтудың стратегиялық бағыттарын, қызметтерге деген қажеттіліктердің және денсаулыққа деген қажеттіліктердің үнемі өзгеруі жағдайында мейірбике қызметі сияқты маңызды және маңызды ресурстың максималды әлеуетін қамтамасыз ету үшін оқытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ішкі аурулар пропедевтикасы
Диагностикалық мақсатта науқастарды тексеру әдістерін, сондай-ақ аурудың белгілері мен симптомдарын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мейірбике ісінің негіздері
Емдеу мекемесінің барлық клиникалық бөлімшелері жұмысының ерекшеліктерін зерттейтін пән, науқастарды физиологиялық тексеру жүргізе білу, клиникалық және аспаптық диагностиканың қазіргі әдістерін білу, алғашқы медициналық көмек көрсете білу,сонымен қатар мейірбике ісін ұйымдастыру мәселелері
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Фармакология негіздері
Химия-фармацевтика өнеркәсібінің дәрілік заттарды дайындау туралы жалпы түсініктерін; дәрілік заттардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасының жалпы принциптерін, дәрілік препараттардың негізгі топтарының жіктелуі мен сипаттамасын; дәрілік заттардың адам ағзасына әсер ету механизмін зерттейтін пән
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мүшелер мен жүйелердің патологиясы
Аурулардың құрылымдық негіздерін, әртүрлі деңгейлердегі патологиялық процестердің пайда болу, даму және нәтижелердің жалпы заңдылықтары мен нақты механизмдерін зерттейтін пән, аурулардың дамуының барлық кезеңдерінде морфологиялық және клиникалық көріністерін салыстыру, клиникалық-анатомиялық талдау әдістерін меңгеру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мүшелер мен жүйелердің анатомиясы
Пән адам денесінің құрылымын, оның жүйелерін, ағзалары мен тіндерін құрастыратын, макро-микроскопиялық анатомияның, физиологияның, биологияның қазіргі жетістіктері негізінде ағзаның жеке, жыныстық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, пренатальды дамуды; ағзалардың анатомо-топографиялық өзара қарым-қатынасын зерттейтін пән
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Клиникалық медицинаға кіріспе
Ішкі ағзалар мен жүйелердің жағдайын зерттеудің негізгі клиникалық және зертханалық - аспаптық әдістерін және ішкі ағзалардың патологиялық жағдайлары мен аурулары кезіндегі оның өзгеру ерекшеліктерін, ішкі аурулар семиотикасын зерттейтін пән
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалар ауруларының пропедевтикасы
Жас ерекшелігіндегі мүшелер мен жүйелердің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін білу негізінде балалардың денсаулық жағдайын бағалауда диагностикалық тәсілдерді қалыптастыратын пән
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педиатрияға кіріспе
Пән балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, балалар ауруларының себептері мен даму механизмдерін, оларды диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы гигиена
Гигиеналық нормативтерді, санитарлық ережелерді, шараларды негіздеу мақсатында қоршаған орта факторларының адам ағзасына және қоғамдық денсаулыққа әсер ету заңдылықтарын зерттейтін пән
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топографиялық анатомия
Ағзалардың, қан тамырлардың, нервтердің жеке өзгергіштігін есепке ала отырып, ағзалар мен жүйелердің топографиялық анатомиясы бойынша студенттердің білімін қалыптастыратын пән
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы хирургия
Әртүрлі жастағы пациенттерде жиі кездесетін және сирек кездесетін хирургиялық аурулардың этиологиясын, патогенезін, клиникасын, диагностикасын, дифференциалды диагностикасын, хирургиялық және консервативті емін зерттейтін пән
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эпидемиологиялық процесс туралы оқу
Пән емдік мекемелерде, жеке, топтық және популяциялық деңгейлерде, сондай-ақ төтенше жағдайларда халықтың әртүрлі контингенттері арасында инфекциялық, паразиттік және инфекциялық емес аурулардың алдын алу үшін теориялық және практикалық дағдыларды меңгеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медициналық микробиология
Микроорганизмдердің морфологиясын, систематикасын және физиологиялық ерекшеліктерін, олардың өмір сүру жағдайларын, табиғаттағы және адам өміріндегі қалыпты және патологиядағы рөлі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Пациент және қоғам
Тұлға әлеуметтануының жетістіктерін, медицина әлеуметтануының әдіснамалық және мазмұндық негізін зерттейтін пән. денсаулық сақтаудың институционалдық сипаттамалары, пациенттердің рөлдік ерекшеліктері, медициналық көмек көрсету мен медициналық қызметтер көрсетудің арақатынасы, пациенттің мәртебесін ресімдеу және денсаулық сақтау жүйесіндегі өзара қарым-қатынас модельдері туралы ғылыми деректер
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Денсаулық сақтаудағы менеджмент
Қазіргі Денсаулық сақтау ұйымдарының денсаулық сақтаудың қазіргі заманғы менеджментінің теориясы мен тәжірибесінің жетістіктерін қолдануға қабілетін зерттейтін пән
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
АИТВ-инфекциясы курсымен жұқпалы аурулар
Пән этиология, эпидемиология, клиника мәселелерін, жұқпалы ауруларды диагностикалау мен емдеудің негізгі әдістерін үйренеді, АИТВ-инфекциясының жалпы және арнайы алдын алуға ерекше көңіл бөлінеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бедерлі анатомия
Пән дененің құрылымдық ұйымдасуының деңгейлерін, құрылым ерекшелігін, топографиясын, тыныс-тіршілікті қамтамасыз ету органдары мен жүйелерінің қызметін оқытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хирургияға кіріспе
Хирургиялық стационар мен емхана үй-жайларындағы асептика ережелерін сақтай отырып,хирургиялық қызметті,хирургиялық науқастарды күту бойынша іс-шараларды,науқасты тағайындау бойынша тасымалдау түрін анықтай отырып, орнында алғашқы медициналық көмек көрсетуді, типтік медициналық диагностикалық және емдік процедураларды зерттейтін пән
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бактериология және вирусология негіздері
Жұқпалы аурулардың микробиологиялық және вирусологиялық диагностикасының негізгі заманауи әдістерін, патогенді және шартты патогенді микроорганизмдердің биологиялық қасиеттерін, алынған нәтижелерді бактериологиялық, вирусологиялық және иммунологиялық диагностикалау әдістері бойынша талдай білу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сәулелік диагностика
Аурулардың алдын алу және тану мақсатында адамның қалыпты және патологиялық өзгертілген ағзалары мен жүйелерінің құрылысы мен функцияларын зерттеу үшін сәулеленуді қолдануды зерттейтін пән
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Дерматовенерология негіздері
Кең таралған тері және венерологиялық ауруларды диагностикалау, емдеу, алдын алу әдістерін және олармен күресті ұйымдастыруды зерттейтін пән
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Фтизиатрия негіздері
Халықтың әртүрлі жас топтарында туберкулезді ерте және уақытылы анықтау мәселелерін, сондай-ақ емдеу және алдын алу әдістерін зерттейтін пән
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Тері аурулары
Пән жиі кездесетін тері ауруларын, аурулардың әртүрлі нозологиялық түрлері бар емделушілер арасында емдік, оңалту және алдын алу іс-шараларын, емдеудің оңтайлы сұлбасын таңдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Визуалды диагностика
Аурулардың алдын алу және тану мақсатында адамның қалыпты және патологиялық өзгертілген ағзалары мен жүйелерінің құрылысы мен функцияларын зерттейтін пән: рентгенодиагностика, радионуклидтік Диагностика, Ультрадыбыстық диагностика, компьютерлік және магниттік - резонанстық томография
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ересектердің денсаулығы
Пән ересек тұрғындардың денсаулығы тұжырымдамасын, оны сақтау әдістерін зерттейді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туберкулез және оның алдын алу
Пән кез келген жерде туберкулезді ерте анықтау, болжау, алдын алу, диагностикалау және дифференциалды диагностикалау бойынша дағдылардың қалыптасуына ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Терапия
Терапиялық бейіндегі кең таралған ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын алу бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыратын пән
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 14
-
Хирургиялық аурулар негіздері
Көкірек және құрсақ қуысы мүшелерінің, жұмсақ тіндердің, сүйек-буын және тамыр жүйесінің хирургиялық патологиясы бар науқастардың диагностикасын зерттейтін пән, хирургиялық науқастарды тексерудің заманауи зертханалық,инвазивті және инвазивті емес әдістерін саралау диагностикасын және интерпретациясын жүргізу, сондай-ақ шұғыл және жоспарлы хирургиялық көмек көрсету
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Дәлелді медицина негіздері
Дәлелді медицинаның заманауи принциптеріне сәйкес науқастарға білікті көмек көрсету үшін қажетті кәсіби шеберлік пен дағдыларды жетілдіру және теориялық білімді қалыптастыруға ықпал ететін пән
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Медициналық зерттеулердің ғылыми негіздері мен әдістемесі
Пән ғылыми-зерттеу қызметінің теориялық-әдіснамалық негіздерін, принциптері мен әдістерін,қазіргі заманғы медицина ғылымының даму бағыттары мен тенденцияларын, медицина ғылымында жаңа білім алудың және негіздеудің жалпы принциптерін зерделеуді, ғылыми медициналық зерттеулерді ұйымдастыру әдістерімен танысуды, ғылыми медициналық зерттеулерді жүргізу әдістерімен танысуды, ғылыми медициналық зерттеулерді жүргізу кезінде этикалық нормаларды зерделеуді, ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен орындаудың негізгі кезеңд
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ішкі аурулар негіздері
Этиопатогенезін, клиникасын, диагностикасын, дифференциалды диагностикасын, әдеттегі және сирек кездесетін, ішкі ағзалардың ауруларын диагностикалау үшін қиын аурулардың емі мен профилактикасын зерттейтін пән
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 14
-
Жеке хирургия
Науқастарды өзіндік курациялауда практикалық дағдылар мен іскерлікті меңгеру арқылы клиникалық ойлауды қалыптастыруға ықпал ететін пән, диагностикалық бағдарламаны құру, арнайы зерттеу әдістерінің нәтижелерін интерпретациялау және хирургиялық аурулардың типтік және атиптік көріністерінде дифференциалды диагностикасын жүргізу, сонымен қатар патологияның асқынған түрлері кезінде, сондай-ақ хирургиялық тактика мәселелерін шешу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Акушерлік және гинекология негіздері
Әйел жыныс жүйесінің физиологиясы мен патологиясын, әйелдерге тән қалыпты және патологиялық жағдайдағы әйел жыныс мүшелерінің жағдайы мен қызметін, бала тууды қоса алғанда, биологиялық функцияларды зерттейтін пән
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 14
-
Акушерлік және гинекология
Акушерлік және гинекологиялық көмекті ұйымдастыруды, жүктіліктің, босанудың, босанудан кейінгі кезеңнің физиологиясы мен патологиясын, тиімді перинаталдық күтімді, физиологиялық және патологиялық босануларды жүргізуді, акушерлік және гинекологияда шұғыл көмек көрсетуді үйренетін пән
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 14
-
Жүйке аурулары
Негізгі неврологиялық ауруларды диагностикалаудың және емдеудің жалпы принциптері, ургенттік жағдайларда шұғыл көмек көрсету, сондай-ақ алдын алу және оңалту мәселелері бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыратын пән
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 14
-
Неврология
Пән неврологиялық аурулардың клиникалық диагностикасының негіздерін,дені сау және науқас адамдардың нерв жүйесін тексеру әдістемесін, мәртебесін бағалай отырып, неврологиялық бұзылуларды емдеу және алдын алудың негізгі принциптерін оқытады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 14
-
Психиатрия және наркология
Этиология мен патогенездің жалпы мәселелерін, психопатологиялық және наркологиялық процестердің табиғатын, олардың себептерін, жіктелу принциптерін, зерттеу және емдеу әдістерін зерттейтін пән
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Психопатология және жалпы наркология
Психикалық және наркологиялық аурулар клиникасында психикалық бұзылулар мен мінез-құлқының бұзылуларын бастапқы диагностикалаудың дағдыларын қалыптастыратын пән, сондай-ақ шұғыл ургенттік медициналық көмек көрсету
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы дәрігерлік тәжірибе (ЖДТ)
Базалық, фундаментальды медициналық білімнің, болашақ маманның кәсіби құзыреттіліктерінің кең және терең көлемін қалыптастыратын, дифференциалды-диагностикалық іздестіруді жүргізе алатын және толық көлемде медициналық көмек көрсете алатын емдік-диагностикалық қызметтің кәсіби міндеттерін шеше алатын пән
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 14
-
Төтенше жағдайлар бойынша симуляциялық курс
Ауруханаға дейінгі кезеңде шұғыл көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру ерекшеліктерін зерттейтін пән (жүрек-өкпе реанимациясы, анафилактикалық шок кезіндегі шұғыл көмек)
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Ішкі аурулар клиникасындағы шұғыл жағдайлар
Пән науқастарды тексерудің кәсіби дәрігерлік дағдыларына,дифференциалды диагностиканы жүргізуге, сондай-ақ шұғыл жағдайларда диагноз қоюға, шұғыл көмектің заманауи принциптеріне үйретеді
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Сот медицинасы сот психиатриясы негіздерімен
Пән сот-медициналық сараптаманың мүмкіндіктерін, әдістерін, жалпы және жеке сот психиатриясы және сот-психиатриялық сараптама негіздерімен танысады.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сот медицинасының негіздері
Құқықтық практикада туындайтын медициналық мәселелерді зерттейтін және шешетін пән, сот-медициналық куәландыруды жүргізе білу, сот-медициналық сараптама объектілерінің зертханалық зерттеу нәтижелерін түсіндіре білу
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
- Ақпаратты іздеуді дербес жүзеге асыруға, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіруге, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пікірін дәлелдеуге қабілетті
- Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітіміне, кәсіпқойлығына ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешімдер қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
- Зерттеу қызметіне ұйымдастырушылық көзқарас негізінде әртүрлі сипаттағы жүйелердің мінез-құлқын талдайды
- Кәсіби қызметінде аурулардың дамуындағы әлеуметтік және биологиялық факторлардың рөлін талдай отырып, жаратылыстану, медициналық-биологиялық және клиникалық ғылымдар саласындағы білімді пайдаланады
- Әдістер мен технологиялардың кең ауқымын пайдалана отырып, әртүрлі жағдайларда әртүрлі адамдармен өзара іс-қимыл жасауда дербес, жан-жақты және тиімді коммуникация дағдыларын көрсетеді
- Кез келген жастағы пациенттің толық медициналық анамнезін жинау, ағзалар мен жүйелердің жай-күйін бағалау қабілеті мен дайындығын көрсетеді
- Өмірге қауіп төндіретін жағдайларда әртүрлі жастағы пациенттерге бастапқы және шұғыл медициналық көмек көрсету дағдыларын көрсетеді
- Кез келген жастағы пациенттерде функционалдық жүйелер теориясы тұрғысынан организмнің жеке мүшелері мен жүйелерінің жұмыс істеу заңдылықтарын және денсаулықты қамтамасыз ету тетіктерін талдайды
- Жалпы ағзалар, жүйелер және ағзалар бойынша патология ағымының заңдылықтарын ескере отырып, медициналық-биологиялық және клиникалық пәндер негіздерін білуді пайдалана отырып, аурулардың негізгі патологиялық белгілері мен синдромдарын анықтайды
- Әртүрлі жағдайлар мен аурулар кезінде әртүрлі жастағы пациенттерге психоэмоционалды қолдау көрсетуге, салауатты өмір салты қағидаттарын үйретуге қабілетті
- Аналитикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып қызметті жүзеге асырады