Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10101 Жалпы медицина в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Аурудың алдын алуға, диагностикалауға, емдеуге, сондай-ақ халықтың денсаулығын нығайтуға бағытталған медицина саласы бойынша білім мен дағдыларды меңгеру және қолдану негізінде пациенттерге медициналық көмек көрсету үшін білікті және білімді медицина мамандарын даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B086 Жалпы медицина
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
  • Медициналық анатомия 1
    Несиелер: 5

    Қазіргі адам қаңқасының құрылымын, оның ішінде адам ағзасының тарихи дамуын зерттейді: жүйелер, органдар мен тіндер, тірек-қимыл, ас қорыту, тыныс алу, генитурарлы және кардиоваскулярлық жүйелердің жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дене бөліктері мен мүшелердің орналасуы мен қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекетінің құрылымдық негіздері (химиялық, жасушалық, тіндік деңгей)
    Несиелер: 5

    Жасушалық деңгейде өмірдің құрылымдық негіздері, нуклеин қышқылдары мен ақуыздардың негізгі қасиеттері мен қызметі, матрицалық синтездер, генетикалық материалдың қызметі, жасуша құрылымы мен функциясының молекулалық негіздері, олардың органеллалары, өсу, даму процестері, жасушалардың бөлінуі және өлімі туралы жалпы идеялар зерттелуде. Дене жасушалары мен тіндерінің жұмыс істеу заңдылықтары, организмнің физиологиялық және қорғаныс-бейімделу реакциялары, олардың сыртқы орта факторларының әсерінен реттелуі және өзін-өзі реттеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика және валеология (алғашқы медициналық көмек негіздерін қоса)
    Несиелер: 5

    Қоршаған орта факторларының, еңбек жағдайларының ағзаға әсер етуінің жалпы заңдылықтарын зерттейді. Жас-жыныс топтарын, денсаулық жағдайын ескере отырып, СӨС қалыптастыру бойынша жалпы сауықтыру іс-шаралары, экологиялық-гигиеналық нормалау туралы идеяны қалыптастырады. Демографиялық көрсеткіштерді зерттейді. Болашақ дәрігердің әріптестерімен және пациенттермен өзара іс-қимылының ережелері мен нормалары туралы түсінік береді. Ең көп таралған жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету негіздерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биоэтика
    Несиелер: 3

    Адамгершілік мәселелері, адамдар арасындағы қатынастар, сондай-ақ адам мен Биосфера туралы ілім. Ол іс-әрекеттің жарамдылығы мен жол берілмеуі тұрғысынан тірі адамға қатысты әрекеттерді сипаттайды. студенттерді іс-әрекетте туындайтын әртүрлі мәселелерді өз бетінше түсінуге үйрету-тірі адамдарға моральдық қатынасты ескере отырып, адамның жаңалықтары. Оқыту этикалық негізделген, моральдық тұрғыдан дұрыс шешімдерді табуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медициналық психология негіздері және коммуникативтік дағдырлар
    Несиелер: 3

    Медициналық психологияны түсіну негіздері, Негізгі процестер мен жағдайлар туралы қазіргі заманғы идеялар, тұлға психологиясы, пациент психологиясы, невроз психологиясы, психосоматика, психотерапияның психологиялық негіздері, суицидология мәселелері зерттеледі. Негізгі психологиялық функцияларды психологиялық зерттеу әдістерін үйретеді; психологиялық қарым-қатынас аспектілерін, медициналық ортадағы коммуникацияға қатысушылардың психологиясын біледі. Этика, деонтология және пациенттермен және әріптестермен тиімді қарым-қатынастың академиялық аспектілерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медициналық анатомия 2
    Несиелер: 4

    Қазіргі адам қаңқасының құрылымын, адам ағзасының тарихи дамуын зерттейді: жүйке, эндокриндік және гемопоэтикалық жүйелердің жеке ерекшеліктері, сезім мүшелері, тері және оның қосымшалары, жас, жыныстық ерекшеліктерін ескере отырып, дене бөліктері мен мүшелерінің орналасуы мен өзара байланысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Патологиялық анатомия
    Несиелер: 5

    Жалпы патологиялық процестердің морфологиялық негіздері және адамның маңызды аурулары туралы негізгі идеяларды зерттейді. Болашақ маманға ғылыми негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті медициналық ойлаудың негізгі негізі болып табылатын жалпы патологиялық процестер туралы, ағзалық, ағзалық және жасушалық деңгейлердегі патологиялық жағдайлар мен аурулардың морфогенезі мен патологиялық көріністері туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өмірдің биохимиялық, молекулалық және биофизикалық негіздері
    Несиелер: 8

    Пән тірі организмдердің жұмыс істеуіне, биомолекулалардың құрылысына негізделген молекулалық деңгейде биохимиялық және биофизикалық процестерді, сондай-ақ жеке химиялық элементтердің физиологиялық рөлін, олардың алдын-ала айналуын және олардың процестерін реттеу заңдылықтарын зерттейді. Зертханалық жабдықтармен және өз зерттеулерінің нәтижелерін сауатты ұсыну тәсілдерімен жұмыс істеуде практикалық дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физиология
    Несиелер: 5

    Адамның ағзалары мен тіндерінің құрамына кіретін жеке физиологиялық жүйелердің, жасушалардың және жасушалық құрылымдардың функцияларын зерттейді, оның жай-күйін, сондай-ақ жеке физиологиялық жүйелердің жекелеген мүшелері арасындағы өзара әрекеттесуді, ішкі органдар мен организмнің физиологиялық жүйелерінің қызметін реттеуді бағалайды. Адамның негізгі физиологиялық функцияларын бағалауды үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гистология
    Несиелер: 5

    Тірі ағзалар тіндерінің құрылымын, тіршілік әрекетін және дамуын, эволюциялық дамуда жасушалар мен тіндердің құрылысы мен қалыптасуын гистологиялық зерттеулерді қолдануды; белгілі бір мүшелер мен олардың жүйелерінің жалпы және жеке гистологиясын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Науқасты тексеру дағдылары
    Несиелер: 5

    Студентті дені сау адамдардың анатомиялық, физиологиялық, жас және жыныстық ерекшеліктеріне; ішкі ағзалардың кең таралған ауруларының негізгі клиникалық көріністеріне, дәрігерлік клиникалық ойлау негіздеріне оқыту. Курс аяқталғаннан кейін студент аурудың дамуының әртүрлі кезеңдерінде пациентті субъективті және объективті тексеру, зертханалық-аспаптық зерттеу әдісін қолдану, диагноз қою мақсатында алынған зерттеу нәтижелерін ұсыну дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Патологиялық физиология
    Несиелер: 6

    Әр түрлі аурулардағы адам ағзасындағы әртүрлі патологиялық процестердің заңдылықтарын зерттеу: ағым және нәтиже, физиологиялық функциялардың өзгеруі. Студенттерге патологиялық процестің маңызды заңдылықтары туралы ғылыми түсінік береді, клиникаға дейінгі зерттеулер этикасының құқықтық нормаларын ескере отырып, эксперимент жүргізудің, жануарлармен жұмыс істеудің негізгі әдістерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми ойлау және дәлелдеу медицинасының негіздері
    Несиелер: 3

    Ғылыми бағыт әр түрлі интервенцияларды қолдана отырып, медициналық практиканың тәсілдерін зерттейді: қолда бар дәлелдерге негізделген алдын-алу, диагностикалық және емдік шаралар, олардың тиімділігі мен қауіпсіздігі-жаңалықтар. Оқытылатын пән шеңберінде білім алушыларда дәлелді медицина және ғылыми ойлау білімдері қалыптасады; Дағдылар мен білім алдағы практикалық қызметте ұтымды пайдалану үшін медициналық ақпаратты сыни бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Медициналық манипуляциялар бойынша симуляциялық курс
    Несиелер: 3

    Алынған теориялық білімдерді компьютерлендірілген симуляторларды, манекендерді, фантомдарды пайдалана отырып, әртүрлі жағдайларда медициналық көмек көрсету алгоритмдерін автоматтандыруды әзірлеу үшін қолдану. Пациенттерді бақылау және күту үшін арнайы білім мен дағдыларды алуға, әртүрлі органдар мен жүйелердің функциялары бұзылған кезде медициналық техниканы, дәрігерге дейінгі көмек дағдыларын игеруге ерекше назар аударылды. Пәнді оқыту барысында дәрігердің кәсіби қызметінің этикалық-деонтологиялық аспектілеріне назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Клиникаға кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән сұрау, тексеру, пальпация, перкуссия және аускультация практикалық дағдыларын игеруге, ішкі ағзалардың негізгі ауруларының типтік ағымында симптомдар мен синдромдарды анықтауға, зертханалық-аспаптық зерттеудің заманауи әдістеріне, осы әдістерді түсіндіруге, деонтология негіздеріне және кәсіби этикаға ықпал етеді. Мейірбике ісінің негіздерін, науқастар мен қарт адамдарға мейірбикелік күтім жасауды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеке Патологиялық анатомиясы
    Несиелер: 3

    Жеке аурулардың морфологиялық өзгерістерінің көріністерін зерттеу. Студенттерде әртүрлі патологиялық процестер кезінде жасушалық, тіндік және ағзалық деңгейлердегі тіршілік процестерінің құрылымдық ұйымдастырылуы туралы іргелі теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. Негізгі клиникалық пәндерді оқу кезінде алған білімдерін одан әрі практикалық қызметте қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фармакология негіздері
    Несиелер: 3

    Дәрілік препараттардың негізгі топтарын, олардың организммен өзара әрекеттесуін, енгізу жолдарын, дәрілік заттардың ағзадағы өзгерістерінің жалпы заңдылықтарын, дәрілік заттардың көрсетілімдері мен қарсы көрсетілімдерін, клиникалық практикада дәрілердің қауіпсіз дозалануы мен жағымсыз реакцияларын зерделейді. Рецептілерді жазып беру мәселелерін қарайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы гигиена
    Несиелер: 3

    Профилактикалық медицина негіздерін меңгеру; жеке адам денсаулығы мен қоғамдық денсаулық жағдайына қоршаған ортаның әртүрлі факторларының әсерін зерттеу; адам өмірінің неғұрлым оңтайлы жағдайларын қамтамасыз ету, оның денсаулығын нығайту және сақтау және әртүрлі патологиялық жағдайлар мен аурулардың алдын алу үшін санитарлық ережелерді, іс-шаралар мен гигиеналық нормативтерді негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеке Патологиялық физиологиясы
    Несиелер: 5

    Адамның жеке тіндері мен органдарындағы патологиялық процестердің қалыптасу заңдылықтарын, ағымы мен нәтижесін, патогенездің функционалдық аспектілерін зерттеу. Жүрек-қантамыр, несеп-жыныс, эндокриндік, асқазан-ішек, тыныс алу, тірек-қимыл, жүйке, қан түзу жүйелерінің жалпы ауруларының пайда болу себептері мен жағдайлары туралы білімді қалыптастыру. Дененің әртүрлі ауруларындағы негізгі белгілер мен синдромдардың патогенезі туралы түсінік. Студенттерді аурудың патогенезінің сызбасын құруға және ситуациялық есептерді талдауға, клиникалық ойлауды дамытуға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эпидемиология
    Несиелер: 3

    Инфекциялық процесс, инфекциялық аурулардың дамуы мен таралуының негізгі заңдылықтары, эпидемиологиялық зерттеу әдістері және эпидемияға қарсы және профилактикалық жұмыстарды ұйымдастыру туралы негізгі ұғымдармен танысу; қандай да бір аурудың таралу қаупін анықтайтын жағдайлар мен себептерді айқындау; жыл мезгіліне, аумаққа, халық топтарына байланысты аурудың таралу заңдылықтарын айқындау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Топографиялық анатомия және оперативтік хирургия
    Несиелер: 3

    Студенттерді адам денесінің құрылымында мүшелер мен тіндердің орналасуына үйрету, олардың адам денесінің бетіндегі проекциясын зерттеу; бұл органдардың сүйек түзілімдеріне қатынасы; дене түріне, жасына, жынысына, ауруына байланысты органдардың пішінін, орналасуы мен мөлшерін өзгерту; операциялық бөлме жұмысының хирургиялық құралдарын білуге үйрету және аурулардың диагностикасы үшін түрлі емдік манипуляциялар мен органдарға жедел қол жеткізу кезінде практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәулелік диагностика
    Несиелер: 5

    Сәулелік диагностиканың заманауи мәселелерін зерттейді: адамның барлық мүшелерінің суреттері, олардың анатомиялық құрылымдары, мүшелер мен жүйелердің әртүрлі ауруларының негізгі радиациялық белгілері туралы білім береді. Оқыту сәулелік диагностика әдістерін жүргізуге көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтауға; науқасты сәулелік зерттеуге дайындауды жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ішкі аурулар
    Несиелер: 10

    Ішкі органдар мен жүйелердің ауруларын зерттейді. Тікелей зерттеудің дәстүрлі әдістері, Зертханалық, күрделі аспаптық және компьютерлік диагностикалық әдістер қолданылады. Алдын алу, терапия, сондай-ақ ішкі ағзалардың кең таралған патологиялық жағдайларын оңалту шаралары туралы мәселелер қарастырылады. Аурудың бастапқы және қайталама алдын-алуды талдау. Ішкі ағзалардың негізгі ауруларын емдеу хаттамаларын, науқастарды медициналық тексеру және еңбекке қабілеттілігін зерттеу. Биоэтика және медициналық деонтология мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Клиникалық онкологя негіздері
    Несиелер: 5

    Осы пән шеңберінде жынысы мен жасына қарамастан негізгі он-кологиялық аурулар кезінде диагностикалау және емдеудің арнайы әдістерінің ерекшеліктері зерделенеді. Науқастарды басқару алгоритмдері, алдын алу шаралары қарастырылады. Тұрақты және уақытша еңбекке жарамсыздық мәселелері. Қатерлі ісіктердің негізгі патологиялық формалары, олардың алдын-алу және ерте сәйкестендіру ықтималдығы зерттеледі; онкологиялық науқастарды емдеудің қазіргі принциптерін зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар хирургия
    Несиелер: 3

    Жасына байланысты бала организмінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі хирургиялық аурулар клиникасын зерделейді; балалар хирургиялық практикасында диагностиканың жаңа, қажетті және жоғары ақпараттық әдістерін қолдану. Балалардағы кең таралған хирургиялық ауруларды емдеуде клиникалық ойлауды, білім мен дағдыларды қалыптастыру, ұтымды тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Анестезиология және реанимация негіздерімен жалпы хирургия
    Несиелер: 8

    Адамның барлық мүшелері мен жүйелерінің хирургиялық ауруларын, іріңді-септикалық хирургияның негіздерін, ауыр жағдайдағы пациенттерге профилактика, диагностика және алғашқы және білікті медициналық көмек көрсету мәселелерін зерделейді. Негізгі медициналық, клиникалық және хирургиялық ұғымдар туралы түсінік береді; десмургияны білу және білу; хирурологиялық тәжірибеде анестезияның әдістері мен құралдары туралы; жасанды тыныс алу және жүрек массажы әдістерін үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Вирусология
    Несиелер: 3

    Вирустардың құрылымдық ұйымдастырылуы және адамның иммундық жүйесінің жұмыс істеу принциптері туралы түсінік. Вирустарды жіктеу принциптерін білу, Негізгі өкілдерді сипаттай білу; вирустық геномдардың репликация ерекшеліктерін және вирустардың қабылдаушы ұйыммен өзара әрекеттесу негіздерін білу; вирустық инфекциялармен күресудің негізгі стратегияларын білу. Жұқпалы және онкологиялық аурулардың дамуындағы вирустардың рөлін зерттеу, вирустық ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын-алу тәсілдерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы иммунология
    Несиелер: 3

    Жеке адамның адам ағзасындағы иммундық реакциялардың жасушалық және молекулалық негіздері туралы ілім. Реттеуді, генетикалық бақылауды, адамның даму процесінде иммундық механизмдердің рөлін зерттейді; иммунологиядағы негізгі терминдер туралы түсінік береді: комплимент, фагоцитоз, лимфоциттер, макрофагтар, вакцина, иммундық жауап және мүмкін иммундық патология. Дененің әртүрлі аурулардағы шетелдік құрылымдарға реакциясын зерттейді. Адам ағзасында туа біткен және алынған иммунитетті қалыптастыру механизмдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Осы пән аясында әдеби шолуды жазу мен жобалаудың практикалық дағдылары оқытылады. Студент қысқаша шолуды дайындауға, негізгі мәселені, зерттеу мақсатын жазуға, ғылыми мәтіндерді құру және зерттеу нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын меңгеруге; дереккөздермен, кітапханалармен және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге; академиялық ортада плаги-ата проблемасын талқылауға; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдысын қалыптастыруға (аннотация, рецензия, реферат) қабілетті болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инфекциялық аурулар
    Несиелер: 3

    Ересектердегі инфекциялық аурулардың себептерін, берілу жолдарын, патогенезін, симптомдарын, дифференциалды диагностикасын, ауруды тексеру және сәйкестендіру әдістерін, инфекциялық ауруларды емдеуді қарастырады. Спецификалық профилактика мәселелерін, вакцинация күнтізбесін, медициналық зерттеулердің этикалық аспектілерін, аса қауіпті инфекцияны анықтау кезіндегі дәрігердің жұмысының кәсіби ерекшеліктерін, карантиндік шараларды зерделейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар травматологиясы
    Несиелер: 3

    Балалар травматологиясының негіздерін; аралас жарақаттарды және олардың салдарларын, балалардағы күйіктер мен зақымдануларды емдеудің негізгі бағыттарын; балалар организмінің тірек-қимыл жүйесінің функционалдық жағдайын зерттеу әдістерін; қаңқа аурулары терапиясының этиологиясын, патогенезін, тиімділігін зерттеудің ғылыми тәсілдерін; өскін аймақтарын тарта отырып, аяқ-қолдардың зақымдануын; омыртқа ауруларын зерттеудің ғылыми тәсілдерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Андрология
    Несиелер: 3

    Ерлердің анатомиясы мен физиологиясын, ерлердің жыныс мүшелерінің ауруларын, ерлердің жыныс мүшелерінің ауруларын диагностикалау және емдеу әдістерін зерттейді. Ерлердің репродуктивті денсаулығы, ерлердің бедеулігі, гипогонадизм, ерлердің контрацепциясы, ерлердің жыныстық функциясының бұзылуы, семіздік және ерлердің қартаю проблемалары мәселелерін қарастырады. Оларды түзету және емдеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гинекологиялық аурулар
    Несиелер: 3

    Әйел ағзасы мен әйел жыныс саласы ауруларының ерекшелік-терін зерттеу, оларды диагностикалау әдістері, этиологиясы, патогенезі, емдеу және алдын алу; жүкті және гинекологиялық науқастарды клиникалық тексеру әдістері; гинекологиялық аурулардың диагностикасы және диагностикасы; гормондық терапияға көрсетілімдер; етеккір функциясының физиологиясы мен патологиясы; контрацепция және отбасын жоспарлау мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Урология
    Несиелер: 3

    Ерлердегі несеп-жыныс жүйесі мен жыныс ағзаларының әртүрлі ауруларының этиологиясын, патогенезін, диагностикалау және емдеу әдістерін зерттейді. Урологияның негізгі ережелері саласында әртүрлі нозологиялық нысандар бойынша білімді қалыптастыру, сондай-ақ урологиялық науқастарды тексеру, алдын ала диагноз қою, урологиялық ауруларды емдеу және алдын-алу әдістерін анықтау, олардың асқынулары мен нәтижелерін бағалау, шұғыл урологиялық көмек көрсету үшін қажетті дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Клиникалық ЭКГ
    Несиелер: 3

    Клиникамен (емдеумен) салыстырғанда жүрек құрылымындағы (миокард) электрофизиологиялық процестерді зерттеу. ЭКГ зерттеу әдістерін, ЭКГ-дағы патологиялық өзгерістердің негізгі белгілерін зерттеу. Студенттердің электрокардиограмманың (ЭКГ) пайда болуы және оны тіркеу әдістері, ЭКГ тіркеу және талдаудың негізгі кезеңдері, қалыпты электрокардиограмма элементтері, негізгі тістерді, интервалдарды, ЭКГ кешендерін талдау принциптері туралы білім алуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • УДЗ негіздері және функционалдық диагностика
    Несиелер: 3

    УДЗ және әртүрлі функционалдық, инструментальды және зертханалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, ауруларды диагностикалауда зерттеулер кешенін қарастырады. Ультрадыбыстық, ЭКГ, спектрометрия аппараттарының көмегімен диагностикалық зерттеу жүргізу әдіснамасын зерттеу және игеру, адамның барлық мүшелері мен жүйелерін зерттеудің негізгі әдістерін, адам ағзасының Функционалды және органикалық бұзылыстарын диагностикалаудың алынған ақпаратын өңдеуді одан әрі талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Акушерлік
    Несиелер: 6

    Өзгерістер болатын әйел жыныс ағзаларының функционалдық анатомиясын зерттеу 6 жүктілікке, жүктілікке, 7 босануға және босанғаннан кейінгі кезеңге, әйелдің ұрпақты болу жүйесі органдарының ауруларынан тыс және жүктілік кезіндегі профилактикаға байланысты. Студенттерді клиникалық жағдайды талдау, зертханалық-диагностикалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру дағдыларына үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жүйке жүйесінің аурулары
    Несиелер: 6

    Неврологиялық белгілер, синдромдар мен аурулар, олардың пайда болу себептері мен механизмдері, диагностиканың заманауи әдістері туралы білім алу. Пациенттерді неврологиялық тексерудің негізгі кезеңдерімен, анамнез жинау ерекшеліктерімен және неврологиялық пациенттерді тексеру әдістемесімен, анатомиямен, синдромологиямен және қозғалыс және сезімтал жүйелерді зерттеу әдістемесімен танысу. Неврологиялық аурулардың себептері, белгілері, емдеу және алдын-алу, соның ішінде инсульт, әртүрлі топтағы пациенттердегі жүйке аурулары. Оңалту мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Травматология
    Несиелер: 3

    Адам ағзасына әртүрлі травматикалық факторлардың әсерін зерттейді; жарақат салдарынан пайда болатын патология, сондай-ақ басқа аурулар аясында дамитын ауытқулар: адамның тірек-қимыл аппаратының сынуы, дислокациясы және созылуы. Науқасты тексерудің, сүйек пен жұмсақ тіндердің әртүрлі ақауларын түзетудің, соның ішінде тірек-қимыл жүйесін, остеосинтезді хирургиялық емдеудің өзекті әдістерін үйретеді. Үсік шалу, күйіктер, оларды емдеу әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Офтальмология
    Несиелер: 3

    Көз құрылымының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Жалпы және жеке офтальмологияның негізгі бөлімдерін игеру: диагностика, емдеу әдістері және көз ауруларының алдын-алу. Көру органдарының кең таралған ауруларын, оның ішінде глаукома, балалар мен ересектердегі миопияны емдеудің патогенетикалық бағдарланған, заманауи және аспаптық әдістерін зерттеу. Көзі көрмейтін науқастарды мүгедектікке тарту және жұмысқа орналастыру мәселелерін зерделеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оториноларингология
    Несиелер: 3

    Жоғары тыныс алу жолдары мен құлақ ауруларының морфологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ағзаның барлық органдарымен және жүйелерімен, оның ішінде тіс-жақ жүйесінің патологиясымен байланысты өзара байланыста зерттейді және шұғыл оториноларингологиялық көмек көрсетеді. ЛОР ауруларының алдын алу және емдеу негіздерін, неғұрлым кең таралған, кезек күттірмейтін және әлеуметтік маңызды ЛОР ауруларының еңбекке қабілеттілігін диагностикалау, емдеу, алдын алу және сараптау әдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар инфекциялық аурулар
    Несиелер: 5

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың жұқпалы ауруларын, ағымының ерекшеліктерін, симптомдарын, оларды диагностикалау мен емдеудің қазіргі әдістерін, вакцинаның алдын алу мәселелерін, ерте балалық шақтағы жұқпалы аурулардың ағымына ерекше назар аудара отырып, әртүрлі балалар жұқпалы аурулары кезіндегі карантиндік іс-шаралардың ерекшеліктерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сот медицинасы
    Несиелер: 3

    Ол ғылыми білім кешенін, құбылыстарды зерттеу және сараптамалық бағалау әдіснамасын зерттейді, олардың негізінде медициналық-биологиялық мәселелер шешіледі. Терапевт сот процесіне қатысуға тартылған жағдайда оның қабілеті мен дайындығын құру, шешуге жататын мәселелерді қалыптастыру, талдау үшін ұсынылған медициналық құжаттаманы зерттеуге дәрігердің қатысуы және өзінің кәсіби құзыреті шегінде мәселелер бойынша 3 қорытынды беру қабілеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар аурулары
    Несиелер: 8

    Ол балалық шақта көрінетін патологиялар тобын зерттейді: этиология, патогенез, клиникалық көрініс, болжам, емдеу, сонымен қатар тұқым қуалайтын аурулардың генезисі және алдын-алу. Балалардың тамақтануы, балалардың физикалық және психикалық дамуы, емшек сүтімен емізу, сау бала кабинетінің жұмысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кәсіби аурулар. Диагностика және емдеу
    Несиелер: 3

    Өндірістік орта жағдайлары мен еңбек процесінің адам денсаулығына әсері туралы, неғұрлым басым кәсіби патологиялардың клиникалық көріністері туралы, кәсіби патологиялар мен интоксикациялардың гигиеналық және медициналық алдын-алу шараларын ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы ғылыми біліммен танысу. Өнеркәсіптік кәсіпорындардың жұмысшыларын диспансеризациялауға, сараптауға, зертханалық диагностикалау әдістеріне, оңалтуға оқыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Диетология курсы бар Фтизиатрия
    Несиелер: 5

    Туберкулез инфекциясының жұқтыру көздерін, берілу меха-низмдерін және таралуын, қауіп факторлары мен топтарын, өкпе туберкулезінің асқынуын, олардың профилактикалық мәнін, науқастарға медициналық көмекті ұйымдастыруды зерделейді. Ол сау адамның тамақтану принциптерін және әртүрлі ауруларға, соның ішінде туберкулезге арналған диетаны зерттейді. Әр түрлі патологиялық жағдайларда дұрыс тамақтану режимін құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар аурулар ЖТД жұмысында
    Несиелер: 5

    Жалпы практика дәрігерінің ұйымдастыру жұмысымен балалар халқымен танысу. Неонатальды скрининг. Дені сау және созылмалы аурулары бар балаларды медициналық тексеру зерттелуде. Иммунопрофилактика. БМСК деңгейінде ерте кезеңде жүкті әйелдер мен балаларға патронаж жасаудың әмбебап прогрессивті моделі бойынша жұмыс жүргізілуде. Педиатриядағы негізгі белгілер мен синдромдар дифференциалды диагноз тұрғысынан қарастырылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Ішкі аурулар ЖТД жұмысында
    Несиелер: 8

    Білім алушылар жасына және жынысына қарамастан амбулаториялық жағдайда және үйде науқасқа білікті көмек көрсету үшін қажетті ішкі ағзалардың кең таралған аурулары туралы жаңа білім мен дағдыларды алады. Диагностикалық Алгоритмдер, дифференциалды диагностика, жіктеу, емдеу хаттамалары мен тактикасы, негізгі ішкі ауруларды оңалту және алдын-алу ұсынылған. Халық арасында аурулардың алғашқы, екінші және үшінші профилактикасы мәселелері. АББ оқыту.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Хирургиялық аурулар ЖТД жұмысында
    Несиелер: 3

    Білім алушылар жасына және жынысына қарамастан амбулатория жағдайында диагностика, дифференциалды диагностика, қазіргі заманғы тексеру әдістері, емдеу және алдын алу алгоритмдері, хирургиялық бейіндегі негізгі аурулар мәселелеріне қатысты білім алады. Тұрақты және уақытша еңбекке жарамсыздық уақыты мәселелері. Олар тәуелсіз көмек көрсете алады немесе диагноз орнатылғаннан кейін тиісті медициналық мекемеге жібере алады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Акушерлік және гинекология ЖТД
    Несиелер: 5

    Өмірдің әртүрлі кезеңдерінде жүктілікті жоспарлау және контрацепция, жүктілік пен босануды жоспарлау, репродуктивті денсаулықты сақтау және қалпына келтіру, репроактивті жүйе ауруларының алдын алу бойынша кеңес беру мәселелері зерттелуде. Жүктілік диагностикасы мен тексеру әдістері оқытылады. Олар сыртқы акушерлік емтихан, ұрықтың жүрек соғысын бағалау дағдыларын игереді. Негізгі гинекологиялық ауруларды, этиологияны, диагностиканы, дифференциалды диагностиканы, емдеу тактикасын және жасына қарамастан гинекологиялық аурулардың профилактикасын зерттейді.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Мененджмент денсаулық сақтау
    Несиелер: 3

    Қаржылық жоспарлауды, басқарудың негізгі функцияларын және әкімшілік процестің негіздерін, лицензиялауды, медициналық мекемелердің жұмысы жағдайында басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын зерделеу. Мекемені дамыту жолдарын және басқа басқарушылық мәселелерді әзірлеуге, адамдар арасындағы қарым-қатынасты қалыптастыруға, өзін-өзі басқаруға және басқаларға әсер етуге, тапқырлық пен жаңашылдық қабілеттерін дамытуға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Қоғамдық денсаулық сақтау
    Несиелер: 3

    Қоғамдық денсаулық жүйесіндегі биостатистика және әкімшілік процестің негіздерімен танысу. Денсаулықты қорғауға бағытталған қоғамның статистикалық деректері негізінде аурулардың әлеуметтік, экономикалық және экологиялық себептерін анықтау және алдын алу мәселелері қарастырылады. Ұйымдастырушылық Медициналық технологиялар мен басқару процесін қолдана отырып, халықтың денсаулығын сақтау, нығайту және қалпына келтіруді қамтамасыз ету жүйелері зерттелуде. Халықтың денсаулығы мен әл-ауқатының барлық спектрі зерттелуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Жалпы тәжірибе дәрігері. ЖТД ұйымдастырушлық қызметінің негіздері
    Несиелер: 3

    Жалпы практика дәрігерінің нормативтік-құқықтық базасы қарастырылуда. МСАК-қа есепке алу-есеп беру құжаттамасы. Отбасылық дәрігердің жаңа ақпараттық-коммуникациялық ортадағы жұмысының қағидаттары (ЖПД электрондық жүйелері: КМАЖ, ТХТ, АЕК, ДҚАЖ және т.б.). Стационарды алмастыратын технологиялар; МӘМС қағидаттары, еңбекке қабілеттілікті тұрақты және уақытша жоғалту мәселелері зерделенеді. Балалар мен ересек жастағы пациенттерді амбулаториялық қабылдау, жүргізу және динамикалық бақылау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Жалпы психиатрия
    Несиелер: 3

    Адамның психикалық қызметі, психикалық ауруларға әкелетін психопатологиялық аурулардың пайда болу заңдылықтары туралы түсінік береді. Негізгі психопатологиялық синдромдарды қарастырады, психикалық ауруларды диагностикалауды үйретеді. Шұғыл көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Шұғыл жедел жәрдем
    Несиелер: 12

    Науқастың өміріне қауіп төндіретін негізгі патологиялық жағдайларды диагностикалау және емдеу дағдыларын игеру: жарақаттар, жазатайым оқиғалар, қан кету, интоксикация және жедел медициналық көмекті қажет ететін басқа жағдайлар. Командада жұмыс істеуді үйрену. Балалар мен ересектердегі әртүрлі төтенше жағдайлар кезінде шұғыл медициналық көмектің ұйымдастырушылық модельдерін сипаттайтын ақпарат көздерін, уақыт тапшылығын және ауруханаға дейінгі кезеңдегі шектеулі емдеу-диагностикалық мүмкіндіктерін ескере отырып, реанимациялық шараларды білікті түрде жүргізу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Наркология
    Несиелер: 3

    Созылмалы маскүнемдіктің, есірткі және өзге де психотроптық заттарға, нашақорлық пен уытқұмарлыққа әртүрлі тәуелділіктердің көріністерін зерттеу. Наркологиялық ауруларды диагностикалаудың, емдеудің және оның алдын алудың негізгі әдістерімен танысу, психикалық ауруларды, наркологиялық аурулардың негізгі белгілері мен нысандарын уақтылы тану және анықтау білімі мен ақыл-ойын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Код ON2

    Тілдік дағдыларды, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді, ақпаратты ңңдідің заманауи әдебиетін, жаңа цилдық оқу технологияларын қолдаңыз. Ғылыми зерттеу жане академиялық жаза адистерін білу.

  • Код ON4

    Жасушалық, химиялық, тіндік және генетикалық деңгейде тіршіліктің құрылымдық негіздері мен дене функциялары туралы білімдерін көрсету. Ағзада жүретін биофизикалық процестерді білу. Әңгімелесушінің/пациенттің/әріптестердің әлеуметтік-мәдени тиістілігін және психикалық жағдайын ескере отырып, іскерлік этика және медициналық деонтология принциптерін сақтай отырып, өз қызметін моральдық, этикалық және құқықтық нормаларды пайдалана отырып жүзеге асыру.

  • Код ON6

    Алынған клиникалық білім мен дағдыларды науқасты емдеу мен алдын алуда пациентке бағытталған тәсілді енгізу үшін қолдану.

  • Код ON8

    Оңтайлы диагностика, терапия және аурулардың және төтенше жағдайлардың негізгі нозологиялық нысандарын алдын алу үшін пациенттің денсаулық жағдайы туралы қажетті ақпаратты жинау. Денсаулық сақтау ұйымдарында қажетті құжаттарды ресімдей және талдай білу. Барлық жастағы науқастарға триаж жүйесін қолдана отырып, әртүрлі нозологиялық нысандарда, төтенше және төтенше жағдайларда медициналық көмек көрсету. Медициналық көмекті ұйымдастырудың негізгі принциптерін кәсіби қызметінде қолдану.

  • Код ON3

    Зерттеулер мен академиялық жазбаларды жүргізу және бағалау дағдыларын көрсету. Медициналық тәжірибеге және ғылыми зерттеулерге аналитикалық, сыни ойлау әдістерін қоса алғанда, ғылыми әдіснама мен дәлелді медицина принциптерін қолдану.

  • Код ON5

    Қалыпты және патологиялық жағдайларда адамның жеке мүшелері мен жүйелерінің құрылысы мен қызмет ету заңдылықтарын талдау. Патологиялық процестер туралы алған білімдерін қолдану.

  • Код ON7

    Салауатты өмір салтын қалыптастыру принциптері бойынша білімдерін қолдану. Профилактикалық медицина негіздері бойынша білімдерін көрсетеді. Адам және жалпы қоғам денсаулығының көрсеткіштеріне әсер ететін факторлар кешенін білу.

  • Код ON9

    Кәсіби қызметті жүзеге асыруда кәсіби дамуға, өзін-өзі жүзеге асыруға және өзін-өзі тәрбиелеуге, шығармашылық әлеуетті дамытуға үздіксіз дағдылар мен дайындығын көрсету.

  • Код ON1

    Жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық және мінез-құлық пәндеріндегі заңдар мен заңдылықтардың ғылыми-теориялық негіздері туралы негізгі білімдерін көрсету. Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау, талдау, түсіндіру.

6B10101 Жалпы медицина
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B086 Жалпы медицина

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B10101 Жалпы медицина
Бакалавриат

"ҚДСЖМ" ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ

БББТ: B086 Жалпы медицина

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B10101 Жалпы медицина
Бакалавриат

Семей медицина университеті

БББТ: B086 Жалпы медицина

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B10101 Жалпы медицина
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B086 Жалпы медицина

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B10101 Жалпы медицина
Бакалавриат

Қазақ медициналық үздіксіз білім беру университеті

БББТ: B086 Жалпы медицина

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B10101 Жалпы медицина
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

БББТ: B086 Жалпы медицина

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B10101 Жалпы медицина
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B086 Жалпы медицина

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top