6B10101 Жалпы медицина в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дағдыларды сауатты және этикалық тұрғыда қолдануға және көшбасшылық қабілеттерін күрделі және түсініксіз жағдайларды талдауда, білімдер және этикалық тұрғыда науқастарға көмек көрсететін түлектерді даярлау басымдық болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 5 года
-
Кредиттер көлемі 300
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B086 Жалпы медицина
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
-
Медицина тарихы
Несиелер: 3Медицина тарихы адамзаттың бүкіл тарихында даму заңдылықтары мен емделу тарихын, әлем халықтарының медициналық білімдері мен медициналық қызметтерін тарихпен, философиямен, жаратылыстану мен мәдениеттің жетістіктерімен ажырамас байланыста зерттейді..
Селективті тәртіп
-
Медициналық құқық
Несиелер: 3Адам құқықтары мен бостандықтары туралы білім беру, Қазақстан Республикасының заңнамаларымен және халықаралық құқық нормаларымен, сот-медициналық сараптаманың нысандары мен әдістерімен, оның құқықтары мен міндеттерімен таныстыру.
Селективті тәртіп
-
Коммуникативтік дағдылар
Несиелер: 3Пән науқаспен, оның отбасы мүшелерімен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынастың негізгі қағидаттарын зерттеуге бағытталған, бұл науқастың ауру ағымын үрдіс ретінде түсіну үшін ғана емес, сонымен қатар науқастың ойлауын, пікірін, сезімдері мен үміттерін түсіну және әр науқасқа қатысты ең жақсы шешім қабылдау үшін маңызды. Пәннің зерттеу объектісі дәрігердің кәсіби қызметінде пайдаланатын және оның науқастармен, науқастар туыстарымен, әріптестерімен тиімді өзара іс-қимылын қамтамасыз етуге бағытталған қарым-қатынас түрлері болып табылады.
Селективті тәртіп
-
Педагогика және валеология
Несиелер: 5Педагогика оқу пәні ретінде жас мамандардың қалыптасуына кәсіби педагогикалық мәдениет пен зерттеушілік көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Валеология жеке деңгейде адам денсаулығының қорлары мен ресурстарын бағалаудың жалпыға қолжетімді және сенімді әдістері мен әдістерін зерттейді, бұл денсаулықты бақылауға және оны сақтау және нығайту үшін дер кезінде түзетулер енгізуге мүмкіндік береді. Салауатты өмір салтын қалыптастыру. Денсаулықты диагностикалау әдістері. Денсаулықтың жас және жыныстық ерекшеліктері және оның диагностикасы. Тамақтану және денсаулық. Репродуктивті денсаулық. Жаман әдеттердің алдын алу әдістері мен құралдары. Денені жақсарту әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Ғылыми зерттеулерге және биостатистикаға кіріспе
Несиелер: 4Студенттер ғылыми жетекшімен бірге таңдалған тақырып бойынша оқу әдеби шолуын жазады. Әдеби шолу кіріспеден, негізгі бөлімнен және қорытындыдан тұрады. Әдебиет көздеріне сілтемелер талаптар бойынша ресімделеді. Әрбір әдеби шолу плагиатқа қарсы жүйеде тексеріледі. Студенттер зерттеу мәселесін тұжырымдау, кілт сөздерді анықтау, ғылыми ақпараттың деректер базасындағы ғылыми әдебиеттерді сүзгілерді қолдана отырып іздеу, әдебиеттерді талдау дағдыларын алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Өмірдің химикалық, молекулалық және физикалық негіздері
Несиелер: 5Пән тірі ағзалардың негізінде химиялық, биологиялық және биофизикалық процестер, атап айтқанда, биомолекулалардың құрылымы және олардың химиялық компоненттерінің физиологиялық қызметінің рөлі, биомембрананың құрылымдық ерекшеліктері, оның транспорттық қызметін қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тұқым қуалаушылық және тіндер
Несиелер: 5Пән тұқым қуалаушылық механизмдерінің молекулалық және жасушалық негіздерін, адамның эмбриондық даму заңдылықтарын, оның қатерлі кезеңдерін, дамудың ақауларын анықтаудың жаңа молекулалық-генетикалық және профилактикалық әдістерін, сондай-ақ тірі материяны ұйымдастырудың тіндік деңгейінің қағидаларын, қалыпты жағдайда эпителий, дәнекер, бұлшықет, нерв тіндерінің ерекшеліктерін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жасушалық метаболизм
Несиелер: 5Жасуша және олардың компоненттерін механизмдері, тіршілік циклі, жасушаларды зерттеу әдістері, молекулалық механизмдер мен метаболизм процестерін реттеуді зерттейді, тіндер мен мүшелердегі патологиялық өзгерістердің пайда болуы мен қалыптасуының себептерін, оның ішінде, осы бұзылыстарды түсіну үшін биохимиялық заттар мен микробиологиялық көрсеткіштер қолданылатын микроорганизмдер де бар.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қалыпты бұлшық ет-қанқалық жүйе
Несиелер: 5Пән морфологиялық және функционалдық компоненттердің өзара байланысында тірек-қимыл жүйесі мен теріні зерттейді. Сүйектердің, буындардың, бұлшықеттердің макроскопиялық және микроскопиялық құрылыстары туралы білім бұлшық еттің қозу-жиырылу биомеханизмдерін, сонымен қатар негізгі биохимиялық процестердің қозғалыстың феноменіне әсер етуінің түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Клиникалық эпидемиология және биостатистика негіздері
Несиелер: 7Студенттер ғылыми жетекшімен бірге жоспарланған ғылыми зерттеу хаттамасын жасайды. Хаттама хаттама ресімдеу үшін чек-парақпен бекітілген негізгі бөлімдерден тұрады, ғылыми зерттеулердің дизайны, жүйелі қателер, ғылыми зерттеулердің этикасы, деректердің типтері және нәтижелерді статистикалық талдау әдістері, параметрлік және параметрлік емес әдістер, сапалы деректерді талдау бойынша мәселелер зерделенеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
-
Қалыпты асқорыту және эндокриндік жүйе
Несиелер: 4Интегралдық пән асқорыту және эндокриндік жүйесінің құрылымдық және функционалдық жүйесін қалыптастырады, молекулалық және функционалдық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерді қалыптастырады. «Патологиялық жағдайдағы асқорыту және эндокриндік мүшелері» атты пәнді ары қарай сәтті оқытуға апарады. Клиникалық кафедраларда дәрігерлердің кәсіби дағдыларын игерту және оқыту.
Оқу жылы - 2
-
Қалыпты қан мен лимфа
Несиелер: 3Интегралдық пән ғылыми және клиникалық зерттеулерді дұрыс түсіндіру үшін қажетті қан және лимфа жүйелерінің жұмыс істеу механизмдері мен заңдылықтарын меңгеру үшін базалық биомедициналық пәндерді (анатомия, гистология, физиология, биохимия, генетика, иммунология) пәнаралық интеграция ретінде қарастырылады.
Оқу жылы - 2
-
Қалыпты зәр-жыныс жүйесі
Несиелер: 3Интегралдық пән несеп-жыныс жүйесінің құрылымдық және функционалдық жүйесін қалыптастырады, молекулалық және биофизикалық механизмдерін және функционалдық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерді қалыптастырады. «Патологиялық жағдайдағы несеп-жыныс мүшелері» атты пәнді ары қарай сәтті оқытуға апарады. Клиникалық кафедраларда дәрігерлердің кәсіби дағдыларын игерту және оқыту.
Оқу жылы - 2
-
Қалыпты жүйке жүйесі мен сезу мүшелері
Несиелер: 6Интегралдық пән жүйке мен сезім жүйесінің құрылымдық және функционалдық жүйесін қалыптастырады, олардың даму заңдылықтарын, молекулалық және биофизикалық механизмдерін және функционалдық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерді қалыптастырады. «Патологиялық жағдайдағы жүйке жүйесі мен сезім мүшелері» атты пәнді ары қарай сәтті оқытуға апарады. Клиникалық кафедраларда дәрігерлердің кәсіби дағдыларын игерту және оқыту.
Оқу жылы - 2
-
Қалыпты кардиореспираторлық жүйе
Несиелер: 5Интегралдық пән жүрек-қантамыр және тыныс алу жүйесінің құрылымдық және функционалдық жүйесін қалыптастырады, молекулалық және биофизикалық механизмдерін және функционалдық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерді қалыптастырады. «Патологиялық жағдайдағы жүрек-қантамыр және тыныс алу мүшелері» атты пәнді ары қарай сәтті оқытуға апарады. Клиникалық кафедраларда дәрігерлердің кәсіби дағдыларын игерту және оқыту.
Оқу жылы - 2
-
Клиникалық дағдылар– 2
Несиелер: 5"Клиникалық дағдылар 2" пәні әр жастағы балалардағы жүрек-қантамыр, тыныс алу, жүйке және сезім мүшелерінің, қан түзу, эндокриндік, асқазан-ішек, сүйек-буын және тері, несеп-жыныс жүйесінің зерттеулерін жүргізудің негізгі әдістерін оқытады./
Оқу жылы - 2
-
Аурулардың биологиялық негіздері
Несиелер: 8Интегралдық пән жалпыпатологиялық процестің теориялық негізін қалыптастырады,олардың этиологиясын, патогенезің, морфогенезің, функционалдық және құрылымдық өзгерістерің, сондай-ақ генетикалық бөгде заттардан организмдегі жасушалық механизмдері туралы жалпы теориялық білімдерді қалыптастырады. Молекулярлық-генетикалық деңгейлерде жалпы фармакологияның мәселелері: дәрілік заттардың биологиялық белсенділігінің үлгілері, фармакологиялық тұрғыдан негізгі әсерлер және әсер ету механизмдері.
Оқу жылы - 2
-
Зәр-жыныс жүйе патологиясы
Несиелер: 3Зәр-жыныс жүйесінің морфофункционалды бұзылыстарын анықтауда білім алушының қабілетін қалыптастыратын интеграцияланған пән. Зәр-жыныс жүйесінің қалыпты көрсеткіштерін білген жағдайда, осы жүйе ауруларының этиологиясы мен патогенезін, клиникалық синдромдарын оқытады; науқастарды тексеруді және зерттеу нәтижелерін талдауды үйретеді. Зәр-жыныс жүйесінің негізгі симптомдары мен синдромдарын, клиникалық зерттеу негіздеріне үйретеді.
Оқу жылы - 3
-
Ана қаупсіздігі
Несиелер: 3Қауіпсіз ана болу негіздері бойынша білім, тәжирибелик және дағдыларды қалыптастыру. Теориялық білімді жүйелеу және тереңдету, антенатальды күтімнің практикалық дағдыларын жетілдіру негізінде; ұрықтың денсаулығын қамтамасыз ету және перинатальды патологияның алдын алу тұрғысынан акушерия мен неонатологияның өзекті мәселелері бойынша қосымша білімді игеру, ДДҰ ұсынған тиімді перинаталдық технологияларды меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
-
Бұлшық ет-қанқалық жүйесінің патологиясы
Несиелер: 4Біріктірілген пән білім алушыда сүйек-бұлшықет жүйесінің морфофункционалды бұзылыстарын оның қалыпты көрсеткіштерін білу жағдайында анықтау қабілетін қалыптастырады, аурулардың, клиникалық синдромдардың этиологиясы мен патогенезі туралы білімді қалыптастырады; науқастарды тексеруді жүргізуге, зерттеу нәтижелерін, сүйек-бұлшықет жүйесінің өзгеруін талдауға үйретеді; Негізгі және клиникалық пәндерді біріктіру негізінде сүйек-бұлшықет жүйесі ауруларының негізгі белгілері мен синдромдарын, клиникалық тексеру негіздерін үйретеді.
Оқу жылы - 3
-
Науқаспен тиімді қарым-қатынас жасау дағдылары
Несиелер: 3Дәрігердің пациенттермен және әріптестермен өзара іс-әрекетінің этикалық аспектілері. Сындарлы кері байланыс беру. Медициналық сұхбаттың кезеңдері, белсенді тыңдау әдістерін қолдану, ауызша және ауызша емес байланыс. Науқастарды емдеуде пациент-орталықтанған тәсілдің принциптері. Медициналық сұхбатты сауатты жүргізу арқылы емдеуге деген адалдықты арттыру.
Оқу жылы - 3
-
Жүйке жүйесі мен сезу мүшелерінің патологиясы
Несиелер: 6Пән негізгі неврологиялық аурулардағы жүйке жүйесінің, психосфера мен сезім мүшелерінің зақымдануының этиологиясын, патогенезін, негізгі белгілері мен синдромдарын, сезім мүшелерінің ауруларын, психоактивті заттардың жағымсыз әсерлерін, психикалық, эмоционалды және мінез-құлық бұзылыстарын зерттейді. Аспаптық және зертханалық диагностиканың негізгі әдістері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
-
Асқорыту және эндокриндік жүйесі патологиясы
Несиелер: 6Интеграцияланған пән білім алушыда ас қорыту және эндокриндік жүйелердің морфофункционалды бұзылыстарын оның қалыпты көрсеткіштерін білу жағдайында анықтау қабілетін қалыптастырады, аурулардың, клиникалық синдромдардың этиологиясы мен патогенезі туралы білімді қалыптастырады; науқастарды тексеруді жүргізуге, зерттеу нәтижелерін, ас қорыту және эндокриндік жүйелердің өзгеруін талдауға үйретеді. Негізгі және клиникалық пәндерді біріктіру негізінде клиникалық тексеру негіздерін, ас қорыту және эндокриндік жүйе ауруларының негізгі белгілері мен синдромдарын үйретеді.
Оқу жылы - 3
-
Балалар патологиясы
Несиелер: 6Пән студенттерге балалық шақтағы органдар мен жүйелердің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, балалардың физикалық және психомоторлық дамуын бағалауды, кішкентай балаларға дұрыс тамақтану принциптерін, жүрек-тамыр, тыныс алу, ас қорыту, зәр шығару, эндокриндік жүйелердің зақымдануының негізгі белгілері мен синдромдарын анықтау және диагностикалауды оқытады.
Оқу жылы - 3
-
Кардиореспираторлық жүйенің патологиясы
Несиелер: 6Пәні студенттерді ересектердегі тыныс алу және жүрек-қан тамырлары жүйесінің зақымдануының негізгі белгілері мен синдромдарын анықтауға, физикалық тексеру (аускультация, перкуссия, пальпация), тақырыптық рентгенограммалар, сонограммалар, КТ және МР-томограммалар, зертханалық деректерді талқылау негізінде жиі кездесетін ауруларының алдын-ала диагнозын қоюға үйретеді.
Оқу жылы - 3
-
Микробиология
Несиелер: 3Медициналық микробиология адамның жұқпалы ауруларының қоздырғыштарының биологиялық қасиеттерін, патогендік факторларын, оларды жасушалық және молекулалық-генетикалық деңгейде жүзеге асыру механизмдерін зерттейді және оларды диагностикалаудың, емдеудің және алдын-алудың стратегиялық әдістерін жасайды. Медициналық вирусология. Адам микозының қоздырғыштары. Медициналық паразитология.
Оқу жылы - 3
-
Қан түзетін-лимфа жүйесінің патологиясы
Несиелер: 3Студент қалыпты параметрлерін білетін болса, осы интеграцияланған пән қан жүйесінің морфофункционалды бұзылыстарын анықтай алу қабілетін қалыптастырады, аурулардың этиологиясы мен патогенезі, клиникалық синдромдар туралы білім береді; науқастарды тексеруге уйетеді, зерттеу нәтижелерін, қанның жасушалық құрамындағы өзгерістерді талдауға үйретеді; Фундаментальды және клиникалық пәндерді интеграциялау негізінде клиникалық зерттеудің негіздерін, қан түзу жүйесі ауруларының негізгі белгілері мен синдромдарын (ересектерде және әртүрлі жастағы балалардағы ерекшеліктерін) үйретеді.
Оқу жылы - 3
-
Дәлелді медицина және статистикалық талдау әдістерін қолдану
Несиелер: 8Пән шеңберінде хаттамаға сәйкес жүргізілген ғылыми зерттеу нәтижелері бойынша тезис ресімделеді. Осы құзыреттіліктерді орындау үшін студенттер дизайнды, ғылыми зерттеулер этикасын, дәлелді медицинаның негізгі кезеңдерін, клиникалық сынақтарды, тиісті клиникалық тәжірибені, клиникалық аудитті қайталайды, параметрлік және параметрлік емес әдістерді, регрессиялық талдауды, іріктеу мөлшерін және әсер ету мөлшерін есептеуді қайталайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
-
Жалпы патология
Несиелер: 7Жалпы патологиялық процестердің функционалдық және құрылымдық өзгерістерінiн этиологиясы, патогенезi, морфогенезi бойынша білімді, патофизиологиялық дағдыларды клиникалық-зертханалық деректер бойынша талдауды, микро-және макропрепараттарды сипаттауды,әртүрлі аурулардың алдын алуы мен емдеудің патофизиологиялық негіздерін түсінуді қалыптастыру және фармакология саласында әртүрлі фармакологиялық топтардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасын, олардың қолдану және қарсы көрсеткіштерін анықтау арқылы әртүрлі аурулардың алдын алуы мен емдеудің негіздерін қалыптастыратын интеграцияланған пән.
Оқу жылы - 3
-
Клиникалық фармакологияның жалпы мәселелері
Несиелер: 3Пән фармакокинетика мен фармакодинамиканың, жанама дәрілік реакцияларды ескере отырып, дәрілік заттардың әсерлесуінің негізгі мәліметтерін, дәлелді медицина ережелерін қолдана отырып, студенттерге нақты клиникалық жағдайдың арнайы, бақыланатын фармакотерапиясында эффективті және қауіпсіз дәрілік препараттарды және олардың дозаларын таңдауды үйрету.
Оқу жылы - 4
-
Клиникадағы бұлшық ет-қанқалық жүйесі
Несиелер: 11Пән сүйек-бұлшықет жүйесі аурулары бойынша теориялық және практикалық білімді, ревматологияда, дерматовенерологияда, травматологияда, инфекциялық ауруларда қолданылатын зерттеу әдістері негізінде диагноз қою, сүйек-бұлшықет жүйесі аурулары кезінде органдар мен жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын талдау, сондай-ақ клиникада қолданылатын медициналық мақсаттарда қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
-
Топографиялық анатомия
Несиелер: 4Студенттерді топографиялық анатомия, хирургиялық құрал-саймандар, Операциялық жұмыс және түрлі емдік манипуляцияларды жүргізу кезінде практикалық дағдыларды қалыптастыру және ауруларды диагностикалау үшін агзаларга оперативты ену жолдарын уйрету.
Оқу жылы - 4
-
Хирургиядағы периоперациялық кезең
Несиелер: 3Пән операция алдындағы, операциялық және операциядан кейінгі кезең, хирургиялық араласудың түрлері жайлы теориялық және тәжірибелік білімді қалыптастырады. Хирургиялық науқастарды операция алды дайындық және операциядан кейінгі кезенінің заманауи басқару принциптері. Операциялық тәуекелділікті бағалау, операциядан кейінгі асқынуларды анықтау және алдын-алу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
-
Инфекциялық бақылау
Несиелер: 4«Инфекциялық бақылау» пәнін оқып-үйрену кезінде студенттерде әртүрлі профильдегі медициналық мекемелерде ауруханаішілік инфекциялардың пайда болуы мен таралуының экологиялық және эпидемиологиялық ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы заманауи түсінік қалыптасады, профилактикалық және жүргізу негіздерін тәжірибелік дағдылар медициналық мекемелердегі эпидемияға қарсы шаралар.
Оқу жылы - 4
-
Медицинадағы ғылыми зерттеулерді жүргізу
Несиелер: 5Жоспарланған ғылыми зерттеу хаттамасына сәйкес ғылыми зерттеулерді орындауды, деректер базасын қалыптастыруды, нәтижелерге статистикалық талдау жүргізуді, конференция жинағына тезисті ресімдеуді немесе конференцияда баяндама жасауды қамтитын студенттерді ғылыми зерттеулерді жоспарлауға, ұйымдастыруға және іске асыруға үйрету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
-
Клиникалық ойлау дағдылары
Несиелер: 3Пән науқасты клиникалық тексеру дағдыларын бекітуге, науқастарды басқаруға біртұтас тәсіл негізінде модельденген жағдайларда науқасты басқару стратегиясын анықтай білу қабілетін қалыптастыруға, сондай-ақ базалық және клиникалық пәндердің білімі мен дағдыларын біріктіруге мүмкіндік береді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
-
Клиникалық биохимия
Несиелер: 3Пән клиникадағы метаболикалық зерттеулер (ақуыз, ферментативті, көмірсу, липид, азот алмасуы), бауыр мен гормондардың клиникалық зерттеулері, клиникалық бөлімдерде білімді қолдану үшін қан мен зәр анализі туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастырады. жағдайлар, биологиялық сұйықтықтарды талдау және түсіндіру, метаболизмнің әртүрлі түрлерінің метаболикалық бұзылыстарының механизмдерін түсіну, аурудың ауырлығын анықтау, диагноз қою, емдеу әдісінің тиімділігін тексеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
-
Клиникадағы балалар аурулары
Несиелер: 11Пән балалар аурулары, педиатрияда қолданылатын зерттеу әдістері негізінде диагноз қоюды, балалар аурулары кезіндегі мүшелер мен жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын талдауды, сондай-ақ клиникада қолданылатын медициналық мақсаттар туралы теориялық білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
-
Клиникадағы жыныс – зәршығару жүйесі
Несиелер: 11Пән жыныс – зәршығару жүйесінің аурулары туралы теориялық және практикалық білімді, акушерия, гинекология, урология, нефорологияда қолданылатын зерттеу әдістері негізінде диагноз қоюды, жыныс – зәршығару жүйесінің аурулары кезінде мүшелер мен жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын талдауды, сондай-ақ клиникада қолданылатын медициналық мақсаттарды қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
-
Клиникадағы кардиореспираторлық жүйе
Несиелер: 11Пән кардиореспираторлық жүйенің аурулары бойынша теориялық және практикалық білімді, фтизиатрияда, пульмонологияда, кардиологияда, кардиохирургияда қолданылатын зерттеу әдістері негізінде диагноз қоюды, кардиореспираторлық жүйенің аурулары кезінде мүшелер мен жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын талдауды, сондай-ақ клиникада қолданылатын медициналық мақсаттарды қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
-
Сандық медицина негіздері
Несиелер: 3Курсты оқу кезінде білім алушыларда медициналық деректерді өңдеу кезінде кәсіби қызметте цифрлық технологияларды тиімді пайдалану бойынша практикалық дағдылар, сондай-ақ медициналық мекеменің медициналық ақпараттық жүйесінде ақпараттық процестерді ұйымдастыру және орындау бойынша құзыреттіліктер қалыптасады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
-
Жалпы дәрігерлік тәжірибесі негізі
Несиелер: 16Жалпы практика дәрігерінің жұмысында ең жиі кездесетін ауруларды диагностикалаудағы қабілеті мен дайындығы даму, емдеу тактикасы мен профилактикасы бойынша білімдерді кеңейту ментәжірибелік дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 5
-
Инфекциялық аурулар
Несиелер: 4Пән мақсаты студенттерді жұқпалы аурулардың негізгі симптомдары мен синдромдарын анықтауға, алдын ала/клиникалық диагноз қоюға, жұқпалы аурулардың ажырату диагностикасын жүргізуге, зертханалық және аспаптық зерттеулер жоспарын тағайындауға, ем және алдын алу принциптерін білуге үйрету.
Оқу жылы - 5
-
Сот медицинасы
Несиелер: 3Білім алушы пәнді аяқтағаннан кейін қайтыс болу фактісін белгілеуге, өлімнің себебін, өлімнің басталуының мерзімін белгілеуге қабілетті. Сарапшы ретінде оқиға орнында мәйітті тексеруге қабілетті. ЖПД дәрігері ретінде қайтыс болу туралы куәлікті ресімдеуге қабілетті.
Оқу жылы - 5
-
Шұғыл медицина
Несиелер: 6Терапиялық, хирургиялық, травматологиялық патологиядағы ересектер мен балаларға жедел көмек көрсету алгоритмі мен диагностикасының принциптерін оқыту. Симуляциялық класта және төтенше жағдайлар бөлімінде практикалық дағдылар мен клиникалық құзыреттіліктерге машықтану.
Оқу жылы - 5
-
Клиникада жүйке жүйесі және сезім мүшелері
Несиелер: 12Студенттерде нерв жүйесін, ментальды-психикалық сфераны және сезім ағзаларын зақымдайтын әртүрлі үрдістердегі этиология, патогенез, клиникалық көріністер, диагностика әдістері және нәтижелерді интерпретациялау туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 5
-
Денсаулық сақтаудағы менеджмент
Несиелер: 3Денсаулық сақтау саласындағы менеджменттегі негізгі принциптер және практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Денсаулық сақтау жүйесі қызметінің тиімділігін арттыру, сондай-ақ медициналық қызмет жұмысының тиімділігін арттыру бойынша басқарушылық шешімдер ұйымдастыру және басқарудың заманауи әдістері мен модельдерін қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 5
-
Клиникада қан мен лимфа
Несиелер: 4Пән қан жүйесі ауруларының, иммун тапшылығы және аллергиялық аурулардың пайда болу себептерін, даму механизмдерін, диагностикасын, емін, болжамын және алдын алуын оқытады.
Оқу жылы - 5
-
Анестезиология және реаниматология
Несиелер: 3Пәннің міндеттері студенттерді анестезия жүргізу принциптерімен, жансыздандыру түрлерімен таныстыру, студенттерді таныстыру критикалық жағдайлардың этиологиясымен және патогенезімен, сатып алуымен студенттердің жағдайын диагностикалау және емдеу принциптерін білу әр түрлі профильдегі науқастар, күрделі жағдайларда реанимациялық шаралар кешенінде жаттығу.
Оқу жылы - 5
-
Код ON2
Тиімді клиникалық процесс үшін қажетті ақпаратты жинауға және бөлуге ықпал ете отырып, пациенттермен және олардың отбасы мүшелерімен өзара іс-қимыл жасау.
-
Код ON7
Жұмыс барысында жоғары этикалық принциптерді және мінез-құлықтың жеке стандарттарын, кәсіп пен қоғамға есеп берушілігін көрсету.
-
Код ON8
Өз қызметін дәлелдерге негізделе отырып жүзеге асыру. Ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүзеге асыру.
-
Код ON4
Команданың толыққанды қатысушысы ретінде ең жақсы нәтижеге жету үшін пациент үшін жауапты болу, ал қажет болған жағдайда көшбасшылық ұстанымды өзіне алу.
-
Код ON1
Сапалы және қауіпсіз пациент-орталықтанған емдеуді қамтамасыз етуде медициналық білімді, клиникалық дағдыларды және кәсіби құндылықтарды қолдану.
-
Код ON3
Пациентке бағдарланған қауіпсіз, жоғары сапалы көмекті қамтамасыз ете отырып, денсаулық сақтау жүйесінің басқа дәрігерлерімен және мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасау.
-
Код ON5
Жекелеген пациенттермен, пациенттер топтарымен және қоғамдастықтармен олардың денсаулығын нығайту және сақтау жөнінде жұмыс жүргізу, қажет болған жағдайда басқалардың атынан әрекет ету және қажетті ресурстарды тарту.
-
Код ON6
Өз құзыреттіліктерінің деңгейін үздіксіз арттыру және тізбесін кеңейту және басқаларды оқыту.
6B10101 Жалпы медицина
БакалавриатШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: B086 Жалпы медицина
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B10101 Жалпы медицина
Бакалавриат"ҚДСЖМ" ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ
БББТ: B086 Жалпы медицина
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский6B10101 Жалпы медицина
БакалавриатСемей медицина университеті
БББТ: B086 Жалпы медицина
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B10101 Жалпы медицина
БакалавриатМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B086 Жалпы медицина
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B10101 Жалпы медицина
БакалавриатҚазақ медициналық үздіксіз білім беру университеті
БББТ: B086 Жалпы медицина
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B10101 Жалпы медицина
БакалавриатОңтүстік Қазақстан медицина академиясы
БББТ: B086 Жалпы медицина
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі6B10101 Жалпы медицина
БакалавриатТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: B086 Жалпы медицина
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша