Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10101 Жалпы медицина в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    ҚР Денсаулық сақтау жүйесі. Емдеу-алдын алу ұйымдарының жұмысын ұйымдастыру және құрылымы. Дәрігер мамандығына кіріспе. ҚР медицина қызметкерлерінің қызметіндегі нормативтік-құқықтық актілер. Денсаулық сақтаудағы Этика және деонтология. Науқастарға күтім жасаудың деонтологиялық аспектілері. Пациентпен және оның отбасымен, әріптестерімен қарым-қатынас кезіндегі қарым-қатынас негіздері. Дәрігер мен пациенттің құқықтық мәртебесі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулярлық биология және медициналық генетика
    Несиелер: 5

    Жасушаның ақпараттық макромолекулалары. Нуклеин қышқылдарының матрицалық синтезі. Ген экспрессиясы. Транскрипция. Ақуыз биосинтезі. Ақуыздардың модификациясы. Ген экспрессиясын реттеу. Генетикалық гомеостаздың бұзылуы және оның адам патологиясында пайда болуы. Молекулалық-генетикалық зерттеу әдістері. Заттарды мембраналар арқылы тасымалдау. Жасушалық цикл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия негіздері
    Несиелер: 3

    Дені сау адам ағзасы анатомиясының негіздері. Жүйелердің, органдардың, тіндердің, жасушалардың жалпы сипаттамасы. Эмбриогенездің негізгі кезеңдері. Халықаралық анатомиялық номенклатура. Жазықтықтар мен осьтер. Тірек-қимыл аппаратының құрамдас бөліктері. Сүйектердің құрылысы, жіктелуі. Биомеханика және буындардың жіктелуі. Бұлшықеттердің құрылысы, жіктелуі. Жас, жыныстық, жеке ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гистология негіздері
    Несиелер: 3

    Гистология негізгі .Цитология. Адам эмбриологиясы. Жалпы гистология. Тірі кезінде мәйіттен алынған жасушалардың микроскопиялық құрылымын (биопсия) зерттеу (аутопсия). Эмбриогенез, жасушалардың, жасушадан тыс заттардың морфологиялық, цитохимиялық сипаттамасы, организмнің өмірлік процестерін түсіну үшін әртүрлі тіндердің морфофункционалды ерекшеліктері және осы білімді аурулардың кең таралған және ерте формаларын диагностикалау, емдеу, алдын-алу үшін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тірішілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Экологияны зерттеудің мақсаты, міндеттері, әдістері. Қазіргі экономикалық мәселелерді шешудегі экологияның орны мен рөлі. Қоршаған орта және адамның денсаулығы. Ластану көздері, құрамы. Халықтың жалпы аурушаңдығының экологиялық факторлармен себеп-салдарлық байланысы, шешу жолдары. Қоршаған ортаға жүктемені азайтуға бағытталған. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химия
    Несиелер: 3

    Адам ағзасында жүретін химиялық процестер. Биологиялық сұйықтықтардағы заттардың сандық құрамын анықтау және медициналық ерітінділерді дайындау үшін концентрация түрлері. Медицинада қолданылатын органикалық қосылыстардың биологиялық ОнЛ. Ауруларды диагностикалау мен емдеу үшін ғылыми зерттеулерде қолданылатын сапалық және сандық талдаудың негізгі принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физиология негіздері
    Несиелер: 3

    Қозғыш тіндердің физиологиясы. Қозғыштық параметрлері. Жүйке талшықтары бойымен қозуды жүргізу заңдары. Синапстардың физиологиялық қасиеттері. Рефлекторлық белсенділік және орталық жүйке жүйесінің қозуының таралу ерекшеліктері. Жоғары жүйке қызметінің түрлері. Анализаторлардың жалпы қасиеттері. Зат алмасу және энергия. Терморегуляция. Миология. Жүрек бұлшықетінің физиологиялық қасиеттері. Эндокриндік бездер мен дененің сұйық ортасына жалпы сипаттама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және экономика негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық тәрбие және дамыту мемлекеттік бағдарламасы шеңберіндегі "Рухани жаңғыру" бағдарламасы. Медицина қызметкерлерінің құқықтық мәртебесі, олардың әлеуметтік қамтамасыз етілуі. «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі. Нарық және бәсекелестік. Фирманың және кәсіпкерліктің теориясы. Даму ерекшеліктері Қазақстан Республикасындағы Ұлттық экономика Медициналық көмекті дамыту саласындағы мемлекеттік саясат өнеркәсіп.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микробиология және иммунология-1
    Несиелер: 4

    Жалпы микробиология. Микро-және макроорганизмдердің өзара әрекеттесу заңдылықтары, микробиологиялық, молекулалық-биологиялық, иммунологиялық диагностика әдістері бойынша практикалық дағдылар, адамның инфекциялық және оппортунистік ауруларын, оның ішінде COVID-19 емдеу мен алдын алудың негізгі бағыттары.Иммунология негіздері. Иммунопрофилактика, иммунотерапия әдістері. Вакциналар, алу принциптері, олардың маңызы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Медициналық биохимия-1
    Несиелер: 4

    Биохимияға кіріспе. Ақуыздардың биологиялық қызметі. Ферменттердің құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы. Метаболизмдегі мембраналардың рөлі және олардың әртүрлілігі. Заттардың мембраналар арқылы берілуі. Витаминдер және олардың биологиялық рөлі туралы түсінік. Энергияны қалыптастырудың анаэробты жолы. Катаболизмнің нақты және жалпы жолдары. Пируваттың тотығу декарбоксилденуі. Кребс Циклі. Көмірсулар алмасуы. Липидтер алмасуы. Ақуыз алмасуы. Азот балансы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физиология
    Несиелер: 4

    Органдар мен жүйелердің функционалды сипаттамасы: жүйке, жүрек-тамыр, эндокриндік, тірек-қимыл, зәр шығару, репродуктивті жүйелер, гемопоэз және иммундық қорғаныс, Тері, сезім мүшелері. Бір-бірімен және сыртқы ортамен өзара әрекеттесу кезінде тұтас организмнің жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары мен реттеу механизмдері. Адам ағзасын зерттеудің клиникалық және физиологиялық әдістерінің физиологиялық негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гистология
    Несиелер: 3

    Мүшелер мен жүйелердің гистологиясы қалыпты: сезім мүшелері, жүйке, тыныс алу, жүрек-тамыр, ас қорыту, эндокриндік, гемопоэтикалық, иммундық, тірек-қимыл, зәр шығару, репродуктивті жүйелер, тері. Дененің қалыпты құрылымын, орган, тін, жасуша, жасуша деңгейіндегі функцияларын білу пациенттің ағзасындағы өзгерістерді түсіну, білімді жиі кездесетін және ерте аурулардың алдын-алу, диагностикалау, емдеу, алдын-алу үшін қолдану үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анатомия
    Несиелер: 5

    Дене мүшелері мен мүшелерінің, оның құраушы жүйелерінің: жүйке, сезім органдарының, жүрек-қан тамырлары, қан өндіру, иммундық, эндокриндік, ас қорыту, тыныс алу, тірек-қимыл, генитурарлы, тері және оның туындыларының нысандарын, құрылымын, функцияларын, орналасуын, анатомиялық-топографиялық орналасуын жүйелі түрде зерттеу. Қанмен қамтамасыз ету, иннервация, веноздық және лимфа ағымы. Жас, жыныстық және жеке ерекшеліктері. Даму аномалиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сәулелік диагностика негіздері
    Несиелер: 3

    Норма бойынша органдар мен жүйелердің сәулелік анатомиясы бойынша теориялық білім мен дағдылар, пациент – орталықтанған тәсілді қамтамасыз ете отырып, ауруларды диагностикалау үшін радиологиялық зерттеу әдістері (рентгенологиялық, УЗИ, КТ, МРТ, радиоизотоптық диагностика, интервенциялық радиология); қағидалар, ҚР заңнамалары шеңберінде радиологиялық бөлімшенің пациенттері мен медицина қызметкерлерін қорғау шараларын сақтай отырып.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биостатистика
    Несиелер: 3

    Сипаттамалық статистика: статистикалық мәліметтер түрлері, жиіліктің таралуы, Орталық тенденция мен таралу өлшемдері, деректердің графикалық көрінісі. Қалыпты үлестіру. Статистикалық гипотезаларды тексеру. Келісім критерийлері. Екі үлгі арасындағы айырмашылық. Дисперсиялық талдау. Сапалық белгілерді талдау: MXN және 2x2 өлшемді конъюгация кестелері. Корреляциялық талдау. Биомедициналық және ғылыми деректерді статистикалық талдау үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Микробиология және иммунология-2
    Несиелер: 3

    Жеке микробиология. Адамдар үшін патогенді микроорганизмдер: бактериялар, вирустар, саңырауқұлақтар, қарапайымдар, олардың морфологиясы мен физиологиясы; инфекциялық аурулардың этиологиясы мен патогенезіндегі микроорганизмдердің рөлі; шақырылатын аурулардың негізгі клиникалық көріністері мен таралуы; инфекциялық аурулардың өзіндік диагностикасы, алдын алу және емдеу. Антибиотикограмманы диагностикалау және түсіндіру, антибиотиктер мен иммунобиологиялық препараттарды қолдану бойынша ұсыныстар жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Медициналық биохимия-2
    Несиелер: 3

    Гормондар туралы түсінік және олардың жіктелуі. Су-тұз алмасуы. Гомеостазды реттеу. Бауыр биохимиясы. Микросомальді тотығу. Хромопротеидтер туралы түсінік. Гемопротеиндердің алмасуы: синтез, ыдырау. Қан биохимиясы. Жүйке тінінің биохимиясы. Бұлшықет тінінің биохимиясы. Дәнекер тіннің биохимиясы. Сүйек тіндері, функциялары. Сүйек тінінің алмасуын реттеу. Тіс тіндерінің биохимиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Клиникаға кіріспе
    Несиелер: 4

    Медицина қызметкерлерінің жұмысын ұйымдастыру және әртүрлі манипуляцияларды орындау алгоритмдері. Әртүрлі бейінді пациенттерге күтім жасау қағидаттары және емдеу-қорғау режимін ұйымдастыру. Мейірбикелік процедураларды орындау және аспаптық зерттеу әдістеріне дайындық ережелерімен танысу. Қауіпсіз аурухана ортасы және санитарлық-эпидемияға қарсы режимді қамтамасыз ету. Науқастарды тасымалдауды ұйымдастыру. Емшара кабинетінде жұмыс істеу және медициналық құжаттаманы жүргізу. Дәрігерге дейінгі Алғашқы көмек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қоғамдық денсаулық сақтау және денсаулық сақтаудағы этика
    Несиелер: 5

    ҚР халқының денсаулығын қорғау саласындағы саясат. Денсаулық сақтаудың халықаралық және Ұлттық құрылымдары, халыққа медициналық көмек көрсету жөніндегі мәселелерді шешудегі Денсаулық сақтау жүйесінің рөлі мен жауапкершілігі. Практикалық қызметте Денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік-құқықтық актілерін қолдану. Демография, көрсеткіштер. Медициналық көмектің түрлері. Этиканың пайда болуының бастауы және теориялық негіздері. Дәрігерлердің пациенттермен қарым-қатынасының медициналық-этикалық ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы-1
    Несиелер: 4

    Кез келген мамандық дәрігерінің клиникалық құзыреттілігін қалыптастыру үшін қажетті пациенттерді тексеру, сұрау, физикалық тексеру дағдылары. Семиотика және синдромология негіздерін түсіну. Инфекциялық (туберкулез, COVID-19 және т.б.) және инфекциялық емес аурулардың негізгі синдромдары бар пациенттерді субъективті және объективті тексеру. Қосымша зерттеу әдістерін жоспарлау. Оқу ауру тарихын толтыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гигиена және эпидемиология
    Несиелер: 4

    Қоршаған орта және денсаулық. Қоршаған орта факторларын гигиеналық нормалаудың ғылыми негіздері. Емдеу-алдын алу ұйымдарының гигиенасы. АІИ алдын алу. Эпидемиологиялық талдау құралдары. Эпидемиологиялық зерттеулердің схемалары, оларды халық денсаулығына қолдану. Саясатты әзірлеу үшін эпидемиологиялық әдістерді базистік, клиникалық ғылымдарға, олардың зерттеу және талдау нәтижелеріне қолдану. Эпидемиологиялық талдау, эпидемиологиялық диагностика, эпидемиологиялық қадағалау. Халық арасында профилактикалық және сауықтыру іс-шараларын жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар ауралар пропедевтикасы-1
    Несиелер: 4

    Балалар аурулары пропедевтикасына кіріспе. Балалық шақ кезеңдері. Физикалық, жыныстық даму. Тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, ас қорыту, қан өндіру, эндокриндік, сүйек-бұлшықет, жүйке жүйесі аурулары бар науқас балаларға сұрақ қою және тексеру. Дені сау және ауру балалардағы жүйелерді физикалық зерттеу әдісі. Балалардағы жүйелік мүшелерді пальпациялау, перкуссия және аускультация ережелері мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы патологиялық физиология
    Несиелер: 5

    Жалпы патологиялық физиология аурулардың негізін құрайтын патологиялық процестердің пайда болуының, дамуының, нәтижесінің жалпы заңдылықтарын, сондай-ақ оларға тән функционалдық өзгерістерді зерттейді; органдар мен жүйелердің патологиясын зерттеу үшін негіз болып табылады; медициналық қызметтің кәсіби өсуіне және үздіксіз жетілуіне ықпал етеді, бұл алынған білімді ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын-алу үшін көрсетуге және қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы хирургия
    Несиелер: 4

    Хирургия тарихы. Асептика. Антисептика. Анестезиологияның жалпы сұрақтары. Қан кету. Қан жоғалту. Қан топтары. Резус факторы. Қан құю. Терминалды күйі. Десмургия. Тасымалдау. Жаралар. Электр жарақаты. Күйік. Үсік шалу. Операция. Хирургиялық инфекция. Сепсис. Арнайы хирургиялық инфекция. Некроз, гангрена, фистула. Пластикалық хирургия. Медициналық тарихы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фармакология-1
    Несиелер: 4

    Дәрілік заттардың фармакодинамикасы мен фармакокинетикасының жалпы заңдылықтары. Дәрілік заттардың жіктелуі, номенклатурасы, дәрілік заттардың фармакологиялық сипаттамасы, көрсетілімдері, тағайындауға қарсы көрсетілімдері, жағымсыз дәрілік реакциялар, дозалау режимі. Дәрілік заттарға рецепт ресімдеу және жазып беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы патологиялық анатомия
    Несиелер: 5

    Жалпы патологиялық анатомия патологиялық процестердің даму заңдылықтарын зерттейді – этиология, патогенез, морфогенез, морфология, жиі кездесетін, ерте нысандағы, кең таралған аурулардың нәтижесі; органдар мен жүйелердің патологиясын зерттеу үшін негіз болып табылады; медициналық қызметтің кәсіби өсуіне және үздіксіз жетілуіне ықпал етеді, бұл алынған білімді диагностикалау, емдеу және алдын-алу үшін көрсетуге және қолдануға мүмкіндік береді аурулар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүшелер мен жүйелердің патологиялық физиологиясы
    Несиелер: 5

    Мүшелер мен жүйелердің патологиялық физиологиясы патологияның типтік формалары туралы білімді қалыптастырады – мүшелер мен жүйелердің функционалдық өзгерістерін, этиологиясын, патогенезін, нәтижелерін, ең көп таралған аурулардың асқынуы және шұғыл жағдайлар, оларды диагностикалау, емдеу және алдын-алу, жедел көмек көрсету, сондай-ақ одан әрі кәсіби өсу және медициналық қызметті үздіксіз жетілдіру үшін қажет

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар ауралар пропедевтикасы-2
    Несиелер: 5

    Семиотика, негізгі синдромдар және балалар мен жасөспірімдердегі жүйелік зақымданулар. Тыныс алу, жүрек-қан тамырлары, ас қорыту, гепатобилиарлық, зәр шығару, қан өндіру, эндокриндік жүйе мен тірек-қимыл аппаратының патологиясы бар әртүрлі жастағы топтардағы науқас балаларға сұрақ қою және жалпы тексеру. Диагностикалық маңызы. Оқу ауру тарихын толтыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мүшелер мен жүйелердің патологиялық анатомиясы
    Несиелер: 5

    Ағзалар мен жүйелердің патологиялық анатомиясы аурулардың құрылымдық негіздері – ағзалар мен жүйелердің морфологиялық өзгерістері, морфогенез, аурулардың жиі кездесетін, ерте кездесетін түрлері және шұғыл жағдайлар кезіндегі өлімнің асқынулары мен себептері туралы білімді қалыптастырады, бұл ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын-алу, жедел көмек көрсету, әрі қарай кәсіби өсу және медициналық қызметті үздіксіз жетілдіру үшін қажет

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фармакология -2
    Несиелер: 5

    Тыныс алу, жүрек-тамыр, ас қорыту, зәр шығару, эндокриндік, гемопоэтиялық, жүйке және тірек-қимыл жүйесі ауруларының негізгі клиникалық синдромдарында дәрі-дәрмектерді таңдаудың жалпы принциптері. Клиникалық синдромға, қарсы көрсетілімдерге, жағымсыз дәрілік реакцияларға, дозалау режиміне байланысты дәрілік заттарды тағайындауға да көрсеткіштер. Дәлелді медицина принциптерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы-2
    Несиелер: 5

    Мүшелер мен жүйелердің патологиялық процестерін зерттеудегі семиотика және синдромология негіздері, ересектердегі жалпы тексеру, пальпация, перкуссия, аускультация деректерін түсіндіру. Ішкі ағзалардың жиі кездесетін ауруларының негізгі белгілері мен синдромдары. Алғашқы диагнозды диагностикалау және тексеру. Пациентпен, оның отбасымен және әріптестерімен қарым-қатынас принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Акушерлік іс
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасында акушерлік көмек көрсетуді ұйымдастыру. Отбасын жоспарлау, контрацепция. Акушериядағы зерттеу әдістері. Физиологиялық акушерлік. Ұрықты антенатальды қорғау. Экстрагенитальды және акушерлік патологиясы бар жүктілік, босану, босанғаннан кейінгі кезең, диагностика, жедел көмек, емдеу, алдын-алу. Стационар және АМСК деңгейінде жүкті, босанатын, босанған әйелдердегі коронавирустық инфекция. Медициналық қызмет көрсету процестерін құжаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар аурулар негіздері-1
    Несиелер: 5

    Педиатрия ғылымының дамуының негізгі бағыттары. Баланың жас даму кезеңдері. Балалардың өсуі мен даму заңдылықтары. Балалардың денсаулығы. Денсаулық топтары. Жүйе бойынша аурулар туралы түсінік. Клиника, диагностика, тыныс алу жүйесі, жүрек-тамыр жүйесі, асқазан-ішек жолы, қан өндіру жүйесі, зәр шығару жүйесі, эндокриндік жүйе ауруларының барысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хирургиялық аурулар негіздері
    Несиелер: 5

    АМСК пен стационардағы жіті хирургиялық патологиялардың этиологиясы, патогенезі, диагностикасы, емдеу принциптері және алдын алу. Іш қуысының жедел хирургиялық патологиялары. Грыжа ауруы. Іштің жарақаттары. Тік ішек аурулары. Өкпе және плевра аурулары. Аяқ-қол веналарының аурулары. Артериялардың окклюзиялық аурулары. Сауықтыру шаралары және оңалту. Медициналық қызмет көрсету процестерін құжаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жұқпалы аурулар
    Несиелер: 5

    Заманауи инфектология негізіздері. Жұқпалы аурулардың классификациясы. Антропоноз. Зооноз. Антропозооноз. Гельминтоздар. Аса қауіпті жұқпалы аурулардың.Коронавирустық инфекция COVID-19. Жұқпалы аурулардың этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, ем тәсілдері. Инфекция ошақтарында эпидемияға қарсы іс шаралар жұргізу. Жұқпалы аурулардың алдын алу әдісі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Травматология
    Несиелер: 5

    Этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы және жұмсақ тіндердің зақымдануын, бас сүйек-ми жарақатын, кеуде қуысының зақымдануын, жоғарғы және төменгі аяқ буындарының сүйектерінің сынуы мен шығуын, омыртқаның зақымдануын, жамбас сүйектерінің сынуын, политравмаларды, ұзақ жаншылу синдромын, травматикалық остеомиелитті, буын ауруларын емдеу принциптері. Алдын алу және оңалту әдістері. Медициналық қызмет көрсету процестерін құжаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ішкі аурулар негіздері-1
    Несиелер: 5

    Тыныс алу, жүрек-тамыр, зәр шығару жүйесі ауруларының негізгі түрлерін диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиімді шаралар. Ковидттан кейінгі синдром.Диагностика, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда білікті және шұғыл медициналық көмек көрсету. Ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу нәтижелерін зерттеу және бағалау. Медициналық құжаттаманы жүргізу (ауру тарихы).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар хирургиясы
    Несиелер: 4

    Балалар хирургиясындағы этика және деонтология. Балалардағы хирургиялық ауруларды клиниканың, диагностиканың және емдеудің ерекшеліктері. Туа біткен даму ақаулары. Консервативті және хирургиялық емдеу. Баланың өміріне қауіп төндіретін хирургиялық жағдайлар кезінде шұғыл білікті көмек. Хирургиялық араласудың жаңа технологияларын, балаларды диагностикалаудың, емдеудің және оңалтудың жаңа әдістерін зерттеуге арналған басым зерттеулер. Медициналық қызмет көрсету процестерін құжаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар аурулар негіздері-2
    Несиелер: 5

    Балаларға медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру. Этиологиясы, клиникалық симптоматикасы, зерттеудің қосымша әдістерінің көрсеткіштері, барысы, асқынулары, болжамы, тыныс алу органдарының, жүрек-қантамыр жүйесінің, асқазан-ішек жолдарының, қан өндіру жүйесінің, зәр шығару жүйесінің, эндокриндік жүйенің аурулары. Медициналық құжаттаманы жүргізу (ауру тарихы).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Балалар жұқпалы аурулары
    Несиелер: 4

    Балалардағы жедел ішек инфекциялары, жедел респираторлық вирустық инфекциялар, вирустық гепатиттер, экзантемалар, паразитоздар. COVID-19, көпжүйелі қабыну синдромы. Балалар жұқпалы аурулардың этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, ем тәсілдері. Инфекциялық патологиядағы БЖАЫЖ-ң негіздері. Балалардың жұқпалы ауруларының алдын алу әдістері. Вакцинация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Гинекология
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасында гинекологиялық көмек көрсетуді ұйымдастыру. Етеккір циклінің нейроэндокринді реттелуі. Гинекологиядағы зерттеу әдістері. Жіктелуі, клиникасы, диагностиканың заманауи әдістері және гинекологиялық ауруларды емдеу принциптері. Некедегі бедеулік. Гинекологиядағы шұғыл жағдайларда шұғыл көмек көрсету. Медициналық қызмет көрсету процестерін құжаттау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ішкі аурулар негіздері-2
    Несиелер: 5

    Эндокриндік, тірек-қимыл жүйесі, қан түзу жүйесі ауруларының негізгі түрлерін диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиімді іс-шаралар. Диагностика, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда білікті және шұғыл медициналық көмек көрсету. Ғылыми дәлелдерге негізделген емдеу нәтижелерін зерттеу және бағалау. Медициналық құжаттаманы жүргізу (ауру тарихы).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дәлелді медицина негіздері
    Несиелер: 3

    Дәлелді медицинаны дамытудың әлемдік тәжірибесі. Сенімді ақпарат көздері және электрондық деректер базасы. Дәлелді медицина терминологиясы мен құралдары, Зерттеу дизайны. Биомедициналық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің этикалық және нормативтік аспектілері. Клиникалық зерттеулер жүргізудің ғылыми принциптері мен әдістерін қолдану. Емдеу мен диагностиканың клиникалық хаттамаларын жасау және практикаға енгізу ережесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулер-анықтамасы, мақсаттары мен міндеттері. Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері, сондай-ақ оларды ұйымдастыру тәсілдері. Ғылыми-зерттеу жұмысының дайындық кезеңі. Ғылыми ақпараттың негізгі көздері, оларды талдау және өңдеу. Ғылыми этика түсінігі. Ғылыми зерттеу қорытындыларын тұжырымдау. Ғылыми зерттеу нәтижелері бойынша рефераттар, баяндамалар немесе мақалалар түрінде зерттеу нәтижелерін ресімдеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Жүйке аурулары
    Несиелер: 5

    Жүйке жүйесінің құрылымдық элементтері мен бөлімдері. Зақымдану синдромдары; ОЖЖ-ның қанмен қамтамасыз етілуі. Жергілікті диагностика. Неврологиядағы зерттеу әдістері. Этиологиясы, патогенезі, клиникалық ерекшеліктері. Неврологиялық аурулардың жиі кездесетін және ерте формаларын диагностикалау, емдеу және алдын алу. Төтенше және өмірге қауіпті жағдайларда жас ерекшеліктерін ескере отырып, шұғыл медициналық көмек көрсету. Науқаспен қарым-қатынас жасау дағдылары. Медициналық қызмет көрсету процестерін құжаттау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • МӘМС және медициналық құқық
    Несиелер: 5

    МӘМС жүйесі. МӘМС жағдайында халыққа медициналық көмекті ұйымдастыру және көрсету. Денсаулық сақтау ұйымдарының қызметін реттейтін заңнамалық құжаттар. Денсаулық сақтау саласындағы құқықтар мен міндеттер. Работа в электронных базах системы здравоохранения РК.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Жалпы дәрігерлік тәжірибе негіздері
    Несиелер: 6

    ЖПД жұмысын ұйымдастыру, дәрігерлік амбулатория менеджментінің негіздері. АМСК жағдайында есепке алу-есеп беру құжаттамасын жүргізу, медициналық аудит. Денсаулық мәселелерін шешуде мамандармен және пациенттермен тиімді өзара іс-қимыл жасау (соның ішінде COVID-19 кезінде). Рационалды дифференциалды диагностика алгоритмдері, пациенттерді басқару және динамикалық бақылау тактикасы. Ауруханаға дейінгі кезеңде жедел көмек көрсету.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Жедел медициналық көмек-1
    Несиелер: 5

    Жедел медициналық көмек көрсетудің мәні, міндеттері, көлемі, негізгі қағидаттары, нормативтік-құқықтық актілері. Науқасты клиникалық тексеру әдістері, ауруханаға дейінгі кезеңдегі шұғыл жағдайларды диагностикалау. Терминалды күйлер. Негізгі жүрек-өкпе реанимациясы (ВLS). Медициналық қызмет көрсету процестерін құжаттау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Визуалды диагностика
    Несиелер: 4

    Органдардың, жүйелердің рентгеносемиотикасы. Клиникалық-радиологиялық синдромдар, аурулар, ішкі ағзалардың зақымдануы кезіндегі диагностикалық алгоритмдер, әсіресе балалар мен жасөспірімдерде. Органдар мен жүйелердің жағымды және қатерлі ісіктерін диагностикалаудағы рентген, Ультрадыбыстық, КТ, МРТ мүмкіндіктері. Клиникаға дейінгі сәулелік диагностика. Негізгі радиологиялық белгілер мен синдромдар, дифференциалды диагностика, суреттерді түсіндіру, еңбек қауіпсіздігі. Медициналық қызмет көрсету процестерін құжаттау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Психиатрия және наркология
    Несиелер: 3

    Психиатриялық және наркологиялық көмекті ұйымдастыру. Психиатрияда науқастарды тексеру әдістері. Психиатрия және наркологияның құқықтық мәселелері. Сот-психиатриялық және наркологиялық сараптама. Жалпы психопатология. Психикалық аурулардың жиі кездесетін және ерте формаларын диагностикалау, емдеу және алдын алу. Жас ерекшеліктерін ескере отырып, төтенше және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда жедел медициналық көмек көрсету. Науқаспен қарым-қатынас жасау дағдылары. Медициналық қызмет көрсету процестерін құжаттау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Фтизиатрия
    Несиелер: 4

    Клиникалық түрлері: өкпе, өкпеден тыс, дәріге төзімді туберкулез, диагностика және дифференциалды диагностика. Алдын алу әдістері, ерте және уақтылы анықтау, нормативтік – құқықтық аспектілерді ескере отырып, емделушіге орталықтанған тәсіл, шұғыл жағдайларда шұғыл медициналық көмек, диспансерлік бақылау. АМСК деңгейіндегі туберкулезге қарсы іс-шаралар. Медициналық қызмет көрсету процестерін құжаттау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Жедел медициналық көмек-2
    Несиелер: 4

    Кеңейтілген жүрек-өкпе реанимациясы (ACLS). Кардиологиялық, пульмонологиялық, эндокринологиялық науқастарға жедел медициналық көмек. Инфекциялық, неврологиялық, психиатриялық, хирургиялық, урологиялық, акушерлік-гинекологиялық, педиатриялық патологиялар тәжірибесіндегі шұғыл жағдайлар. Медициналық қызмет көрсету процестерін құжаттау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Клиникалық фармакология
    Несиелер: 4

    Ауруларды емдеу және алдын алу үшін неғұрлым тиімді және қауіпсіз дәрілік заттарды таңдаудың клиникалық-фармакологиялық тәсілі, клиникалық-фармакологиялық талдау жүргізу және дәрілік терапияны сараптау негіздері, клиникалық ұсынымдар, диагностика және емдеу стандарттары, клиникалық фармакология саласындағы ғылыми зерттеулер негізінде медициналық ұйымдарда дәрілік формуляр әзірлеу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Код ON1

    Анағұрлым кең таралған аурулар кезінде биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласында пациент-орталықтанған күтімді қамтамасыз етеді.

  • Код ON2

    Өз қызметін ҚР Денсаулық сақтау саласындағы заңнамасы шеңберінде жүзеге асырады, оңтайлы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін оларды өзінің практикалық қызметінде басшылыққа алады.

  • Код ON3

    Этика, деонтология және субординация ережелерін сақтайды, пациенттермен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа әкелетін тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды көрсетеді.

  • Код ON4

    Аурулардың жиі кездесетін және ерте түрлерін диагностикалауға, емдеуге, алдын алуға бағытталған тиімді іс-шаралар жүргізеді.

  • Код ON5

    Кәсіби міндеттерін орындайды, Өзін-өзі бақылауды және өз қызметін үздіксіз жетілдіруді ұйымдастырады.

  • Код ON6

    Үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдайды, өзін-өзі бағалау және өмір бойы оқыту негізінде медициналық көмектің сапасын үнемі жақсартады.

  • Код ON7

    Медициналық практика мен зерттеуде ғылыми принциптерді, әдістер мен білімді қолданады. Үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеуге және дамытуға қабілетті. Клиникалық практикаға жаңа әдістерді енгізеді.

  • Код ON8

    Қоғамдық денсаулықты қорғауды жүзеге асыру нормаларын Денсаулық сақтау ұйымының санитарлық-гигиеналық режимін және қоршаған ортаның эпидемиологиялық қауіпсіздігін Денсаулық сақтау ұйымындағы еңбек қауіпсіздігі нормаларын сақтайды.

  • Код ON9

    Диагностика жүргізеді, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда білікті және шұғыл медициналық көмек көрсетеді

  • Код ON10

    ҚР Денсаулық сақтау жүйесінің электрондық базаларында жұмыс істейді, медициналық қызмет көрсету процестерін құжаттандыруды қамтамасыз етеді

  • Код ON11

    Медициналық-әлеуметтік көмекті ұйымдастырады, халық арасында профилактикалық және сауықтыру іс-шараларын жүргізеді.

6B10101 Жалпы медицина
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B086 Жалпы медицина

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B10101 Жалпы медицина
Бакалавриат

"ҚДСЖМ" ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МЕДИЦИНА УНИВЕРСИТЕТІ

БББТ: B086 Жалпы медицина

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B10101 Жалпы медицина
Бакалавриат

Семей медицина университеті

БББТ: B086 Жалпы медицина

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B10101 Жалпы медицина
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B086 Жалпы медицина

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B10101 Жалпы медицина
Бакалавриат

Қазақ медициналық үздіксіз білім беру университеті

БББТ: B086 Жалпы медицина

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B10101 Жалпы медицина
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

БББТ: B086 Жалпы медицина

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B10101 Жалпы медицина
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B086 Жалпы медицина

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top