Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01401 Музыкалық білім в Астана халықаралық университеті

  • Музыка бойынша сыныптан тыс жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Студенттерде мектептен тыс бос уақытты ұйымдастыру негіздері туралы теориялық білімді, сондай-ақ жоспарлау мен ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мектептен тыс қызметтің негізгі ұғымдары, принциптері мен технологиясы қарастырылады, оның құрылымдық компоненттері талданады, бос уақыт бағдарламаларын дайындау және өткізу үшін практикалық ұсыныстар ұсынылады.

    Селективті тәртіп
  • Мәдени-сауығулық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу барысында оқушылар оқушылардың мәдени-бұқаралық іс-әрекетін ұйымдастырудың формалары, әдістері мен құралдары туралы түсінікке ие болады; жастардың әлеуметтік белсенділігінің принциптері; музыка құралдарымен көркем және эстетикалық тәрбиені жақсарту мақсатында оқушылардың ағартушылық және насихаттау қызметіне деген қажеттілігін қалыптастыру. Музыкалық қонақжайды, вокалдық үйірмені, Мектептегі музыкалық театрды ұйымдастыру дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
  • Музыка теориясы мен сольфеджио
    Несиелер: 4

    Бұл курста ноталық сауат ашу теориясы, музыкалық есту, музыкалық есте сақтау, шығармашылық ойлауды тереңдетілген түрде дамыту қарастырылады; есту анализінің, соның ішінде музыкалық формаларды талдаудың біліктілігі мен дағдысы қалыптасады. Ноталар бойынша ән айту (сольфеджирлеу), музыкалық диктанттар жаза білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық аспаптарда ойнау негіздері
    Несиелер: 4

    жан-жақты және музыкалық сауатты, педагогикалық және концерттік репертуарды таңдай алатын, шығармалардың музыкалық көркем мазмұнын беруде музыкалық аспапты меңгеруде педагогикалық шеберлікті меңгерген болашақ маманды даярлау. Музыкалық аппаратты ұйымдастыру. Non legato, legato, staccato дыбыс шығару тәсілдері. Қазақстан композиторларының ырғағы бойынша әртүрлі музыкалық шығармаларын орындау. Ноталық мәтінді талдау: этюдтар, пьесалар шетел, орыс, қазақ композиторларының әр түрлі жанрындағы шығармаларының материалында аппликатура, фразалау. Техникалық дағдыларды дамыту: этюдтар мен жаттығулар, 4 о��тавадағы гамма ойыны, аккордтар, арпеджио. Парақтан ноталық мәтінді оқ��. Полифониямен(фуга, менуэт, сарабанда), ірі формадағы шығармалармен, пьесалармен жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік музыка тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты-қазіргі замандар мен классиктердің шетелдік композиторлық шығармашылығын хронологиялық тәртіппен зерттеу; студенттердің музыкалық өнердегі тарихи құбылыстар туралы біртұтас түсінігін қалыптастыру, әлеуметтік тарихи үдеріспен тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка теориясы мен сольфеджио 2
    Несиелер: 5

    Бұл курсты игерген кезде білім алушылар әртүрлі биіктіктегі музыкалық дыбыстарды естуді және ажыратуды үйренеді, студенттердің әуенді және ырғақты естуін дамытады. 1. Лад, гамма, тональность. 1) мажордың үш түрі 2) минорлардың үш түрі 3) халықтық ладалар 2. Аралықтар, тритондар. Тән интервалдар. 3. Трелевия және олардың түрлері. 4.Негізгі трелевтердің функционалдық жүйесі. 5. Әуенді, интервалдарды және аккордтарды есту арқылы ажырату.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қауіпсіздік мәдениетін дамытуға, күнделікті өмірде, қауіпті жағдайларда, оның ішінде табиғи, техногендік және биологиялық-әлеуметтік сипаттағы қауіпсіз жүріс-тұрысқа дайындалуға, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, алғашқы көмек көрсету дағдыларын және қорғаныс туралы негізгі білім алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге қазіргі экономикалық теорияның өзекті мәселелері бойынша білім беру болып табылады. Пәннің міндеттері: тыңдаушылардың негізгі экономикалық мәселелерді зерттеудің заманауи құралдары мен аналитикалық аппаратын меңгеруі; экономикалық ғылым саласындағы ғылыми зерттеулердің алдыңғы қатарлы ағымдағы және перспективалық бағыттарының барлық спектрімен танысу, олардың өзекті экономикалық проблемалармен байланысын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс адамның психикалық дамуының заңдылықтары, оның мектептегі білім берудің жалпы мәселелері контексіндегі оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндіктері туралы қазіргі заманғы ғылыми білімді қалыптастырады, мұғалімнің жеке тұлға ретінде субъект ретінде қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын ашады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор дирежерлеу және хормен жұмыс жасау практикумы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерді хор ұжымымен дербес жұмыс істеуге дайындау, оқушылардың вокалдық-хор іс-әрекетін ұйымдастыру және өткізу болып табылады. Студенттердің Дирижерлаудың қажетті техникалық әдістерін жүйелі меңгеру; партитурамен өзіндік жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; хор және ән репертуарымен жұмыстың әдістемелік негіздерімен таныстыру; хормен жұмыс істеуге дайындық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән нормативті-құқықтық құжаттарды өз қызметінде қолдануға, кәсіби міндеттерді шешуде жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдануға, қоғамның әл-ауқаты мен мемлекеттің қауіпсіздігі үшін сыбайлас жемқорлық болып табылатын қауіптілік туралы білім беруге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка теориясы мен сольфеджио 3
    Несиелер: 4

    Курсты меңгеру барысында білім алушылар алған білімдері мен түсініктерін кәсіби деңгейде қолданады, дәлелдер құрастырады және ноталық сауат ашу мен музыкалық ұғымдарды зерттеу мәселелерін шешеді; Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды есепке ала отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ноталық сауат ашу мен музыкалық ұғымдарды зерттеу саласында ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады; мамандарға да, мамандарға да музыка теориясын зерттеу саласындағы ақпаратты, идеяларды, мәселелерді және шешімдерді хабарлайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-болашақ музыка мұғалімдерін жалпы білім беретін мектепте оқушылармен кәсіби-педагогикалық жұмысқа дайындау. Пәннің міндеттері: студенттерге пәннің мазмұны, оның бөлімдері, негізгі бағыттары туралы түсінік беру; музыкалық іс-әрекеттің әр түрлерінде мұғалім тұлғасының кәсіби-педагогикалық қасиеттерін алуға ықпал ету; музыкалық жұмыс әдістемесінің тәжірибесін жинақтауда шығармашылық ізденістерді ынталандыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор дирежерлеу және хормен жұмыс жасау практикумы 2
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-музыкалық ойлауды қалыптастыру, хорда кәсіби орындау дағдыларын тәрбиелеу, Студенттердің музыкалық қабілеттерін дамыту және кеңейту (қабылдау, ырғақ, музыкалық жады).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жеке музыкалық орындаушылық 1 деңгей (Негізгі музыкалық аспап, Вокал класы)
    Несиелер: 4

    Бұл курста ойын қимылдарын ұйымдастыру, музыкалық аспапта ойнауды оқыту үдерісінде музыка мұғалімінің кәсіби және шығармашылық тұлғасын қалыптастыру қарастырылады. Курс соңында студенттер ноталық сауаттылықты, оның басқа пәндермен өзара байланысын, музыкалық аспапта және вокалдан (фортепиано, домбыра, баян, қобыз) ойынға қойылатын техникалық талаптарды біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қосымша музыкалық аспап
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты таңдалған музыкалық аспапта таза ойнауды үйрету , қарапайым динамикалық реңктерді, штрихтар мен аппликатураны, дыбысты шығаруды, бірінші позицияны, ырғақтық ерекшеліктерін білу. Гаммалар мен трелевийді ойнай білу. 1-бөлім. Фортепиано /баянмен танысу/. 2-бөлім. Ноталық грамота. Звукоизвлечение. 3-бөлім. Метр, өлшемі, ырғағы. 4-бөлім. Гамма екі октавада, арпеджио, этюда. 5-полифониялық пьесалар, вариациялар және сонатиндер бөлігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өнер мұғалімінің көркемдік іс-әрекеті практикумы 1 деңгей
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту мақсаты: музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын меңгерген, музыкалық шығармалардың көркемдік мазмұнын ашуға қабілетті, музыкалық мәнерліліктің тиісті құралдарының көмегімен кең білімді музыкант-педагогтарды тәрбиелеу; педагогикалық және концерттік репертуармен өз бетінше жұмыс істеуге, практикалық, орындаушылық және педагогикалық қызметке дайын дағдыларға ие.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, ҚР жалпы білім беруді жаңғыртудың стратегиялық мақсаттарына сәйкес кәсіби міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұжымдық музыкалық шығармашылық 1 деңгей (Оркестр)
    Несиелер: 4

    Бұл курста Қазақ халық аспаптары оркестрінің құрылу және даму тарихы; оркестр құрамы, оркестр топтарының жіктелуі мен қызметі; оркестр аспаптарының құрылымы мен ерекшелігі; аспаптардың дыбысталуы мен тембры; ансамбльдік ойындардың бастапқы дағдылары; музыкалық мәнерлі құралдарды меңгеру тәжірибесі, сонымен қатар шығарманы орындаудың көркем және техникалық формасымен жұмыс жасау қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұжымдық музыкалық шығармашылық 2 деңгей (Оркестр)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттің шығармашылық қабілеті мен жеке басының дамуын, халықтық аспаптарда ойнау тарихы туралы білім мен идеяларды игеруді, практикалық дағдылар мен ойнау дағдыларын, музыкалық өнер саласындағы тәуелсіз қызметке деген тұрақты қызығушылықты қамтамасыз ету; таза ойнау, қарапайым динамикалық, соққылар мен саусақтардың белгілерін, дыбыс шығаруды, ырғақ ерекшеліктерін, алғашқы позицияны білу, гамма мен триаданың қарапайым реңктерінде ойнай білу; нотаға сәйкес оркестрдің аспаптары, оркестрдің аспаптық құрамы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер мұғалімінің көркемдік іс-әрекеті практикумы 2 деңгей
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-оқу сабақтарының мақсаттары мен міндеттерін, нақты тақырыпты, бағдарламалық талаптарды ескере отырып, оқушылардың музыка тыңдау процесін құрастыру; оқушылардың контингентіне, жасына және жалпы мәдени дамуына бағдар бере отырып, тиімді әдістер мен құралдарды қолдана отырып, балалардың музыка тыңдауын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электрондық музыкалық аспаптарда ойнау негіздері
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-шығармашылық қызметтің әртүрлі формаларында (электрондық аранжировкалау және орындау, есту бойынша және ансамбльдегі ойындар, дыбыс режиссурасы, түпнұсқалық электронды тембр жасау, импровизация) студенттерді клавиштік синтезатор арқылы музыкалықты, олардың эстетикалық және адамгершілік мәдениетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 4

    Қазақ және шетелдік музыкалық мәдениеттің дамуын кезеңдеу: негізгі тәсілдері мен жіктелуі. Қазақ музыкалық мәдениетінің жанрлық құрамы. Қазақ музыкалық мәдениетінің тасушылары. Қазақ халқының музыкалық аспаптары. Ежелгі түрік дәуіріндегі музыка ерекшеліктері. Ортағасырлық Қазақстанның музыкалық мәдениеті. Қазақ хандығы кезеңіндегі музыкалық өнер. 19 ғасырдың кәсіби ауызша дәстүрі. 20-21 ғасырларда Еуропалық үлгідегі қазақ музыкасын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гармония және музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 4

    Курсты оқу нәтижесінде студенттер музыка теориясы ұғымдарының кешенін меңгереді, музыка теориясы мен гармонияның негізгі заңдылықтарын, музыкалық дыбысты, музыкалық жүйені; дыбыстардың, интервалдардың, аккордтардың энгармонизмін; ноталар мен паузалардың ұзақтығын; ноталық жазудың қысқару және ұлғаю белгілерін; метр, ритм, темп; мажорлық және минорлық лад; Квинт шеңбердің тоналдылығын; интервалдарды; ауытқулар мен модуляцияны; хроматикалық гамманы; әуенді (музыкалық сөйлеудің құрылысы); транспозицияны меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ансамбль 1 деңгей
    Несиелер: 3

    Бұл курста Қазақ фольклорлы-этнографиялық ансамблінің құрылу және даму тарихы, Б.Сарыбаев бойынша аспаптардың жіктелуі мен қызметі, қазақ фольклорлы-этнографиялық ансамблінің қызметін ұйымдастырудағы қазіргі тәсілдер, аспаптардың құрамы мен қызметі, аспаптардың дыбыс шығару ерекшеліктері мен құрылысы, орындаушылық ерекшеліктері, фольклорлық аспаптарда ойнаудың бастапқы және базалық дағдылары, музыкалық құралдардың мәнерлілігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Синтезаторда ойнау негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің міндеттері: синтезаторды ойнаудың негіздері класын меңгеру; нақты музыкалық аспап ретінде синтезатор туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру; музыкалық орындау процесінде студенттердің музыкалық және теориялық білімдерін шоғырландыру және дамыту; студенттерде заманауи синтезатордың мүмкіндіктерін қолдана отырып, «тембрлік» тыңдау мен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру және дамыту; синтезаторды авто-сүйемелдеу және әріптік-цифрлық сәйкестендіруді оқу арқылы ойын дағдыларын меңгерген студенттер; «жұмыс парағынан оқу» және «сәйкестендіру» дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор дирежерлеу және хормен жұмыс жасау практикумы 3
    Несиелер: 4

    Бұл курстың мақсаты хорды орындау барысында орындаушылық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру және қолдану болып табылады; оқыту нәтижесінде білім алушылар хордағы хор өнері мен ән айту туралы қажетті ұғымдарды меңгереді; аспаптық сүйемелдеумен хорда ән айту дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеке музыкалық орындаушылық 2 деңгей (Негізгі музыкалық аспап, Вокал класы, Хорды дирижерлеу)
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер оқылатын оқу репертуарының мазмұнын түсінеді, музыкалық аспаптарда ойнаудың дағдылары мен дағдыларын қолданады, оқылатын материалды өз бетінше өңдейді; музыкалық аспаптарда (фортепиано, домбыра, баян, қобыз) орындаудағы дәстүрлі және қазіргі заманғы музыкалық мәдениеттің негіздерін қолданады; білім берудің жаңартылған мазмұнының ерекшелігі мен ерекшеліктерін түсінеді, әр түрлі жастағы балалардың білім берудегі сабақтастықты жүзеге асыру құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ақпараттық білім беру ортасының мүмкіндіктерін, оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін білетін, заманауи инновациялық әдістер мен технологияларды қолдана алатын, кәсіби сауатты, шығармашылық белсенді маманды дайындау; Сабақ құрылымының ерекшеліктеріне, ақпарат тасымалдаушыларына, білім беру мазмұнының деңгейіне байланысты оқытудың әр түрлі құралдарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау жүйесі бойынша мектеп оқушыларының білімін бақылау
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты критериалды бағалаудың технологиялық негіздері және алған білімдерін мектеп және колледж оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық тәжірибесінде жүзеге асыру біліктері туралы білімді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнер мұғалімінің көркемдік іс-әрекеті практикумы 3 деңгей
    Несиелер: 4

    Бұл курсты оқу барысында білім алушылар музыкалық білімге қатысы бар Жалпы педагогика мен педагогика міндеттері тұрғысынан музыканы тыңдау мазмұны мен процесін талдайды; оқушылардың түрлі дәуірдегі, формадағы, стильдегі және жанрлардағы жоғары көркемдік музыкалық шығармаларға қызығушылығын дамытуды; балалардың шығармашылық көріністерін көтермелеп, бағыттай отырып, оқушылардың тыңдаушылық қызметін кәсіби басқаруды; оқушылардың музыкалық-тыңдаушылық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру технологиялары мен авторлық әдістемелерін талдауды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жеке музыкалық орындаушылық 3 деңгей (Негізгі музыкалық аспап, Хорды дирижерлеу)
    Несиелер: 4

    Бұл курсты оқу барысында студенттер гармония мен Полифония негіздерін, оның басқа пәндермен өзара байланысын, музыкалық аспапта (фортепиано, домбыра, баян, қобыз) ойнауға қойылатын техникалық талаптарды біледі; оқылатын оқу репертуарының мазмұнын түсінеді, музыкалық аспаптарда ойнаудың дағдылары мен дағдыларын қолданады, оқылатын материалды өз бетінше өңдейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-физиологияның жас ерекшеліктерін және мектеп гигиенасының негіздерін үйрену. Міндеттер: - студенттердің ағзалар, жүйелер, жалпы ағзалар қызметінің заңдылықтары мен механизмдерін зерттеу; - ағзаның резервтік және бейімделу мүмкіндіктерін бағалау үшін базалық білім алу; - студенттердің гигиеналық нормалаудың әдістемесі мен принциптерін, сыртқы орта факторларын және олардың адам денсаулығына әсерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұжымдық музыкалық шығармашылық 3 деңгей (Оркестр)
    Несиелер: 4

    Берілген пәнді оқытудың мақсаты репетициялық процесті ұйымдастыру; өзінің орындаушылық ниеттерін келісу және ансамбльде жұмыс істеу кезінде бірлескен көркем шешімдерді табу; өзінің болашақ кәсіби қызметінде психологиялық білімдерін қолдану, орындалатын жұмыстың тақырыптық материалын түсіну; әр түрлі шығармашылық ұжымдарда оркестр, ансамбль, дуэт құрамында жұмыс істеу, сондай-ақ осы ұжымдарды басқаруды жүзеге асыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі басқару технологиялары
    Несиелер: 4

    Білім беруді басқару саласындағы студенттердің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, бұл оңтайлы мүмкіндік береді білім беру ұйымының алға қойған мақсаттарына жетуі, оқу орнын басқару мен дамытудың негіздері туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі басқару
    Несиелер: 4

    Курс студенттердің педагогикалық менеджмент саласындағы теориялық білім жүйесін үйренуіне арналған: педагогикалық менеджменттің ғылыми теория ретінде қалыптасуының теориялық негіздері мен тарихы, педагогикалық үдерісті басқарудағы менеджмент принциптері, педагогикалық менеджменттегі мотивация және ынталандыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Курс студенттерге балаларды қандай-да бір кемсітуді болдырмайтын идеологияға негізделген шетелдік және отандық оқыту тәжірибесі туралы түсінік береді; барлық адамдарға бірдей қарауды қамтамасыз ететін жағдайларды жасау және жүзеге асыру туралы, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға ерекше жағдай жасау қажеттілігі туралы; инклюзивті білім беру принциптерін енгізу; білім беру ұйымдарында инклюзивті білім беруді ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хормен ән айту
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-студенттердің музыкалық-шығармашылық қабілеттерін олардың хор орындау саласында алған білімдері, іскерліктері мен дағдыларының негізінде дамыту, сондай-ақ олардың кәсіби қызметінде одан әрі дамуына дайындау үшін неғұрлым дарынды оқушыларды анықтау. Курс соңында студенттер хор ұжымымен жұмыс істей алады, орындаушылық ансамбльді ұйымдастыра алады; орындаушының техникалық құралдарын біледі; гамманың, арпеджионың, аккордтардың орындалуының негізгі аппликатуралық принциптерін біледі; ансамбльдегі музыкалық шығармалардың штрихтарымен, дыбыспен, ырғақпен, динамикпен жұмыс істей алады; орындаушылық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Концертмейстрлік сынып
    Несиелер: 3

    Курс концертмейстерлік шеберліктің ерекшеліктерін; музыкалық шығарманы талдауды; фортепианолық фактураның жіктелуін; вокалдық шығарманың сүйемелдеуімен жұмыс ерекшелігін; аспаптық шығарманың сүйемелдеуімен жұмыс ерекшелігін; хор партитурасын орындау ерекшеліктерін; клавирлармен танысуды; ноталық мәтінді оңайлату тәсілдерін; парақтан оқу; транспонирлеуді зерттейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық білімінде ақпараттық технологиялардың қолдану әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар музыкалық білім беру дидактикасы саласындағы негізгі ұғымдарды, оның ішінде жаңартылған білім беру мазмұнын қолданады; музыканы оқытудың педагогикасы мен әдістемесін, оқытудың қазіргі заманғы білім беру технологияларын, оның ішінде onlinе режимінде біледі; білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, Музыкалық білім беру негіздерін біледі және түсінеді;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық білім беру жүйесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізу технологиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер білім алушылардың Музыкалық білім беру саласындағы негізгі қазіргі теориялық және әдіснамалық амалдарды біледі; музыка бойынша типтік бағдарлама талаптарына сәйкес, оның ішінде академиялық хат талаптарына негізделе отырып, оқытудың формаларын, әдістері мен тәсілдерін, дифференциациялау мен бағалауды пайдаланудың орындылығына баға береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балабақшада музыкалық тәрбиенің әдістемесі мен теориясы
    Несиелер: 4

    Пәнді игеру нәтижесінде студент міндетті: білу • осы пәннің ережелері мен теориялық негіздері; • баланың жеке басының қалыптасуындағы музыкалық білімнің рөлі туралы қазіргі заманғы идеялар; Болашақ мамандығының табиғаты мен әлеуметтік маңыздылығы, оған тұрақты қызығушылық таныту; жасай алуы • оқу материалын жинақтау және жүйелеу; • балалардың музыкалық білімімен байланысты мәселелерді шешеді; • жинақты іске асырудың қажетті әдістерін таңдау педагогикалық міндеттер; меншікті • педагогиканың ғылым ретіндегі ерекшелігі; Жүйелік талдау, ғылыми және педагогикалық қызметке қажетті ақпаратты іздеу дағдылары; • мектеп жасына дейінгі балаларды әртүрлі ұйымдастырушылық формада оқыту дағдыларын жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық білім берудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушылар алған білімдерін педагогикалық тәсілдер, мақсат қою, дифференциация әдістері, музыка сабағын ұйымдастыру кезінде критериалды бағалау жүйесі саласында қолданады; кәсіптік қызметте ҚР Білім беру саласындағы нормативтік құжаттарына сүйене отырып, мектеп дидактикасының негізгі ережелерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вокал сыныбы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-ұлттық музыканың қалыптасу кезеңдері туралы белгілі бір түсінігі бар, алдағы педагогикалық қызметте өз білімін қолдана алатын болашақ мамандарды даярлау. Пәннің міндеттері: әртүрлі зерттеу әдістерін қолдану арқылы қазақ музыкасының генезисін анықтау; қазақ музыкасының әр түрлі жанрларының қалыптасу, даму және әлеуметтік шарттылығы тарихи заңдылықтарын білу; жастар арасында қазақ музыкасын белсенді насихаттауға дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қосымша музыкалық білім беру әдістемесі
    Несиелер: 4

    Осы курсты меңгеру барысында білім алушылар музыкалық аспаптармен, қол қоюмен, ойын аппаратының ұйымдастырылуымен танысады; музыкалық аспапта ойнаудың техникалық құралдарын меңгереді; гамма, арпеджио, аккордтарды орындаудың негізгі аппликатуралық принциптерімен танысады; түрлі стильдер, жанрлар мен формадағы шығармаларда штрихтармен, дыбыспен, ырғақпен, динамикамен жұмыс істеу; музыкалық шығармаларды парақтан оқу; "есту бойынша"таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Негізгі музыкалық аспап
    Несиелер: 4

    Музыкалық аспапты меңгеру дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру. Әр түрлі фактураларды, музыкалық мәнерлілік құралдарын (ритм, динамика, штрихтер, дыбыс сипаты); әр түрлі жанрдағы және дәуірдегі музыкалық шығармалардың орындалу стилистикалық ерекшеліктерін; музыкалық шығармаларды парақтан оқу; есту бойынша іріктеу; концерттік қойылымға дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қосымша музыкалық білім беру теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-болашақ қосымша музыкалық білім беру мұғалімінің теориялық-педагогикалық кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты аяқтаған кезде студенттер қосымша музыкалық білімнің мәнін, оның негізгі категорияларын, заңдылықтарын, түсініктерін біледі; теориялық кәсіптік ойлауды қалыптастырады; қосымша музыкалық білім беру саласында теориялық білімді шығармашылық қолдану тәжірибесін жинақтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін көрсету, нормативтік-құқықтық құжаттарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы ҚР заңнамасын өз кәсіби қызметіндегі мәселелерді дұрыс шешу үшін пайдалану.

  • Код ON2

    Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі кәсіби қызметінде, соның ішінде ТЖ жағдайында қолданады.

  • Код ON3

    Арнайы салада және дидактика саласында білімді біріктіру негізінде сабақтың барлық түрлерін қолдану; көркем музыкалық тәсілдері туралы білімдерін көрсету. Музыкалық мәтінмен жұмыс жасай алады, музыкалық теориялық білімді қолдана отырып, көркемдік тәсілмен түсіндіре алады; қазақ фольклорының ерекшеліктері мен қазақ академиялық музыкасының қалыптасуының негізгі кезеңдері туралы түсінік алады; музыкалық стильдерді, дәуірлер мен олардың өкілдерін біледі.

  • Код ON4

    Музыкалық-теориялық пәндер және мектепте музыка сабақтарын өткізу әдістемесі бойынша білімді қолдану

  • Код ON5

    Педагогикалық әдептілікке, педагогикалық этиканың ережелеріне сәйкес жүру; оқушылардың жеке басына құрмет көрсету; студенттермен қарым-қатынаста демократиялық стильді ұстану; жоғары әлеуметтік құндылықтарға, гуманистік педагогика идеяларына берік болады. Жасқа байланысты физиологияның пәні мен мазмұнын, оның оқу процесін ұйымдастырудағы рөлі мен маңызын түсінеді. Нақты жас ерекшеліктеріне көңіл бөледі, проблемалық-теориялық және әдістемелік мәселелерді түсіндіреді. Топпен жұмыс барысында білімдерін практикада қолдана білу.Педагогикалық ғылымның қазіргі жетістіктерін қолдану.

  • Код ON6

    Мектептегі ән репертуарының шығармаларында хор аранжировкасы бойынша білімдерін қолдана отырып, сабақ пен сабақтан тыс қызметте музыкалық жұмысты жоспарлау.

  • Код ON7

    Кәсіптік қызметтегі білім беру стандарттарын, музыкалық тәрбие мен оқытудың жалпы принциптері мен әдістерін талдау; музыкалық білім беру саласындағы білім мен дағдыларды көрсету.

  • Код ON8

    Мектепке дейінгі ұйымдарда музыкалық сабақтар мен музыкалық бос уақытты жоспарлау және өткізу; түрлі музыкалық аспаптарда ойнауды меңгеру.

  • Код ON9

    Оқушылардың музыкалық іс-әрекетінің әр түрінде оқыту әдістемесін қолдану: хормен ән айту, музыкалық сауат ашу, тыңдау, музыкалық-ырғақтық қозғалыстар, музыкалық-теориялық пәндер бойынша білімдерін көрсете отырып, балалардың музыкалық аспаптарында ойнау.

  • Код ON10

    Нақты кәсіби шешімдерді орындау үшін зерттеу және орындау әдістерін біледі; міндеттерді қояды және оларды шешуді ұсынады, жобаның міндеттерін жүйелі түрде түсінеді; қажетті зерттеу әдістеріне ие.

  • Код ON11

    Жазғы практиканың мақсаттары мен міндеттерін, жазғы практиканың ерекшеліктерін, жазғы сауықтыру лагеріндегі жұмысқа қойылатын талаптарды, лагерьдегі сауықтыру-тәрбие жұмысының негізгі бағыттарын анықтау.

  • Код ON12

    Жазғы демалыс жағдайында балалар мен жасөспірімдер ұжымымен өз бетінше жұмыс істеу дағдылары мен біліктерін қолдану.

  • Код ON13

    Оркестр / ансамбль аспаптарының функцияларын біледі; дыбыс шығару техникасына, гамманың, арпеджио, аккордтардың техникалық ерекшеліктеріне игерген; шығармалардағы соққылар, дыбыс, ритм, динамика бойынша жұмыс жасай алады.

  • Код ON14

    Түрлі мектеп жасындағы музыкалық ұжымдармен, сондай-ақ вокалдық ансамбльдермен, мектепке дейінгі жастағы солистермен синтезаторды және электронды музыкалық оқыту құралдарын қолдана отырып жұмыс істеу.

  • Код ON15

    Жалпы білім беретін мекемелерде оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастыруда педагогика, психология, инновациялық және ақпараттық технологиялардың негізгі ережелерін қолдану.

6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Музыкалық білім
Бакалавриат

Қазақ ұлттық өнер университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top