Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01405 Көркем еңбек және сызу в Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

  • Академиялық живопись
    Несиелер: 5

    Академиялық кескіндеме академиялық суреттен бөлінбейді.Академиялық Суреттің негіздері туралы түсінік алу — әлі де әліппені үйрену, тек суретші үшін. Білім алушылар әртүрлі геометриялық фигураларды олардың пропорциялары мен перспективаларын ескере отырып, қалай бейнелеуге, композицияны дұрыс құруға, заттардың көлемін, фактурасын және жарықтандырылуын беруге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Декорациялау техникасы
    Несиелер: 3

    Декупаж-бұл қолданбалы шығармашылық түрі-сыртқы әсерлерден қорғау үшін алынған бейнені лактау арқылы полиграфиялық тәсілмен басылған суреттерді түсіру арқылы әр түрлі беттерді декорациялау техникасы. Декупаж жиһазды, қорапты, шкатулкаларды, матаны, шелектерді, сепкіштерді және т.б. сәндеуге мүмкіндік береді.Декупаж, біздің талғамымызға сәйкес, көптеген үлгілердің ең жақсысын таңдауға, ұнаған суретті кесіп, содан кейін оны декорацияланатын пәнге бекітуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көркем живопись
    Несиелер: 5

    Студенттер өздерінің кәсіби шеберлігін жетілдіреді, жұмысты орындау барысында фотографиялық жадыны дамытады. Барлық материалдар курстың жұмыс бағдарламасына сәйкес қолданылады. Көркем кескіндемені оқыту негізінде сурет салу әдісі жатыр. Түс-бұл өнердің басқа түрлерінен ерекшеленетін кескіндеменің маңызды құралы. Мұнда адам бейнесінің негізгі рөлі, сурет салуда әдістер мен әдістерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық сурет
    Несиелер: 3

    Студенттер курсты оқи отырып натюрморт салуда жазықтықтағы заттар тобын көлемдік-кеңістіктік құру әдістері мен ережелерін, композициялық топты тұтас қабылдауды, жекелеген бөліктердің тұтас үйлесімділігін үйрене отырып, заттар тобының өзара байланысын анықтау, жазықтықта өзара орналасуды (кеңістіктік композициясы), тепе-теңдік және тұрақты емес форманы құрудағы негізгі конструктивтік заңдылықтарды түсіну, натюрморт заттарының материалын және тонын беру шеберлігіне, жарық пен көлеңкенің нақты шекарасын анықтауды, затта ең жарық және ең қараңғы жерлерден бастап тондық қатынастардың дұрыстығын қадағалауды, ауа перспективасын ескере отырып (жарық, жартылай жарық, көлеңке, рефлекс) гипс оюларының перспективалы құрылуына және заттар тобын тұтас көруді біліп, үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі кездегі сыбайлас жемқорлықтың пайда болуы мен өсуіне ықпал ететін себептер мен жағдайларды талдау кезінде студенттердің қажетті білім мен дағдыларды меңгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жастар саясатының негіздері
    Несиелер: 5

    Кәмелетке толмағандардың құқықтары мен заңды мүдделерін кепілдіктерін қамтамасыз ету, қылмыс жасаушылық пен құқық бұзушылықпен күресу жұмыстарын жақсарту, осындай жағдайға әкеп соққан себептер мен жағдайларды табу және жою, дұрыс жолдан тайып кеткен әр жеткіншектің дұрыс жолға түсуіне мәжбүр ету мен ескерту туралы негізгі мағлұматтар беріледі. Қазақстан Республикасының Конституциясы, ҚР Қылмыстық кодексі, мемлекет тарапынан қабылданған нормативтік құқықтық актілер, Жасөспірімдер туралы көптеген нормативтік құқықтық актілері жан-жақты қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Акварельді живопись
    Несиелер: 5

    Пән бастапқыда акварель бояуларын колдана отырып, әртүрлі ракурстарда орындау, композицияны, геометриялық денелерді зерттейді, бірте-бірте натюрморттарға ауысып, содан кейін адамның фигурасының элементтерін гипс үлгісі бойынша сурет салуға, содан кейін натурщиктермен жұмыс істеуге көшеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Монументальды кескіндеме
    Несиелер: 5

    Кескіндеме академиялық суретпен қатар оқытылады,бұл екі пән бір-бірін өзара байытады. Кескіндеме курсы түстерді қабылдауды дамытады, оларды бояулардың көмегімен дұрыс ойнатуға көмектеседі, тек көлемді, пішінін және түс контрастын ғана емес, көңіл-күйді немесе идеяны, бейнелерді, кеңістікті беруге көмектеседі. Академиялық сурет жекелеген объектілер мен олардың топтарын мінсіз бейнелеуге, кескіндеме — қоршаған ортадағы объектілерде, қарапайым айтқанда, сурет деп аталатын не жасауға арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Линогравюра
    Несиелер: 3

    "Лиогравюра" пәні қазіргі уақытта балалар шығармашылығынан кәсіби дизайнға дейін әртүрлі салаларда кеңінен таралды. Бұл техниканың негізгі артықшылықтары – қарапайым орындау, тірі, эмоционалдық сурет, тек штихельден жасалған гравюраларға тән гравюралар формасы бар, бейнені бірнеше рет көбейту және әр түрлі материалдарда: Қағаз, картон, ағаш, тоқыма.Линогравюралар техникасын:мектептер мен көркем оқу орындарында гравюралар өнерімен танысу үшін;иллюстрациялар, плакаттар жасау үшін;графикалық, тоқыма және басқа да дизайн түрлерінде;картиналар жасау үшін гравюралар техникасы үшін;балалар шығармашылығы үшін пайдаланады;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Материалдармен сурет
    Несиелер: 3

    Сурет әдетте қағаздағы графитті қарындашпен орындалады, әр түрлі материалдардан жасалған сурет тушьпен, шарикті немесе гельді қаламмен, көмірмен, фломастерлермен, түрлі – түсті қарындашпен және тағы да көптеген жолдармен орындалуы мүмкін-егер қабырғаға сурет салсаңыз, қол саусақтарына дейін аэрозоль бояуынан, егер құмда бірдеңені бейнелейтін болса.Бұл оқушылардың қиялын дамытуға үлкен мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Оқушылардың физиологиялық дамуы пәні балалар организмінің, функцияларының жасқа байланысты қалыптасуы мен даму заңдылықтарын зерттейтін. Ол жалпы гигиена, педагогика және психология пәндерімен тығыз байланысты. Оқушылардың физиологиялық дамуы пәні болашақ педагогтарға балалар мен жасөспірімдер ағзасында жасқа байланысты болатын анатомо-физиологиялық ерекшеліктерді білуге үйрету және салауатты өмір салтын қалыптастыру жолдары туралы мағлұмат береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Батик
    Несиелер: 5

    "Батик" пәнінің негізгі мақсаты-студенттердің заманауи дизайн стилімен, графиканың стилизациясын игеру. Батиканы оқыту нәтижесінде студенттер көркем бейненің білімі мен шеберлігіне ие болады, сондай-ақ оны орындау техникасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызба геометрия және перспектива
    Несиелер: 3

    Оқу бағдарламасында сызбаларды рәсімдеудің негізгі ережелері, ортогональды, аксонометриялық және перспективалы проекцияларды құру әдістерін меңгеру, әртүрлі объектілерді сызу кезінде геометриялық құрылымдарды орындау, өз бетінше, әртүрлі графикалық жұмыстарды орындау, аксонометриялық және перспективалы проекцияларда көлеңкелер құруды, кеңістіктік формаларға талдау және синтездеу жүргізу, әртүрлі геометриялық есептерді логикалық ойлау және оларды шешу, перспективаны құру әдістерін, макеттеу әдістері және олардың ерекшелігі, педагогикалық практикада және кәсіби қызметте эскиздерді орындау тәсілдерін өз бетінше қолдану дағдысын, әр түрлі сызбаларды оқу және орындау, әр түрлі техникалық және нормативтік әдебиеттермен жұмыс істеуді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түсті графика
    Несиелер: 5

    "Түрлі-түсті графика" пәнін меңгеру кезінде студент сызба геометриясының негіздері бойынша, оның ішінде объектілердің, процестер мен өзгерулердің компьютерлік геометриялық модельдерін игеруі тиіс. Студенттер тушьпен, қаламмен, акварельмен, гуашьмен және басқа да жұмыс түрлерімен жұмыс істеу бойынша білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызу негіздері
    Несиелер: 3

    Сызу негіздері конструкторлық құжаттарды орындау мен оқудың теориялық негіздерін оқытады. - сызбаларды ресімдеу, бұрыштық және сызықтық өлшемдерді жағу ережесі 6 сызба сызықтарын ұстау, оларды салу және қолдану облысы 6 аксонометриялық проекциялардың түрлері, аксонометрия мен ортогональды проекцияларда геометриялық денелерді бейнелеу тәсілдері;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология
    Несиелер: 5

    "Психология" пәнін оқыту студенттердің психология пәнін, міндеттері мен әдістерін, психикалық құбылыстардың құрылымын меңгеруін көздейді: психикалық процестер, психикалық жағдайлар, психикалық қасиеттер, отандық және шетелдік психологиядағы тұлғаны зерттеу тәсілдері, танымдық және психикалық процестер: сезім, қабылдау, ойлау, қиял, сөйлеу, эмоциялар, сезім, ерік, темперамент, мінез, қабілет, тұлғааралық қарым-қатынас психологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика пәні тәрбие мен білім берудің тұтас гуманистік процесі, әлеуметтік-белсенді тұлғаны дамыту, оның өмірі мен еңбегіне, елдегі қоғамдық-экономикалық жағдайды ескере отырып, қоғамдық қызметке дайындығы болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент" пәнін оқытудың мақсаты білім берудегі ұйымдастырушылық, басқарушылық қызметте кәсіби бағдарлар мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. "Білім берудегі менеджмент" пәнін оқи отырып, студенттер білім беру мекемесі қызметкерлерінің құқықтарын қорғау бойынша шаралардың тиімді жүйесін әзірлеп, іске асыруды, білім беру мекемесін мекеменің даму бағдарламалары мен жоспарларына сәйкес дамытуды, ұжымда тұлғааралық қарым-қатынасты қалыптастырудың заманауи ғылыми тәсілдері мен принциптерін жүзеге асыру процесінде психологиялық білімдер мен жаңа технологияларды пайдалануды, білім беру мекемесінің даму стратегиясы мен жоспарларын әзірлеуді, мат��ри��лдық және басқа да ынталандыруларды пайдалана отырып басқарудың тиімді моделін құруды меңгеріп жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер білім саласындағы графикалық құжаттарды дайындауды, компьютерлік графикалық бағдарламаларды, бейнелерді салу, ақпараттық технологиялар арқылы графикалық суреттер жасау, обьектілері құру, кестелерді жасау және безендіру, тақырыптық оқу плакаттары мен кестелерін құру,(құттықтау қағазын, шақыру билетін, буклет) сәндік өрнек композициясын құру т.б. жұмыстарды жасау тәсілдерін үйрене отырып, ойлау мәдениетін, ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын меңгереді. Студент алған білімін болашақта білім беру саласында, қажетті көрнекі құралдар мен материалдар жасауда, мектептен тыс жұмыстарда ��әне баспахана ісінде қолдана алады.саласындағы негізгі дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем бұйымдарды өңдеу
    Несиелер: 3

    Студенттерді қолданбалы өнердің әр түрлерінде көркем бұйымдарды орындауға үйрету; көркем және шығармашылық ойлауды дамыту; халық шығармашылығына баулу барысында студенттердің эстетикалық талғамын қалыптастыру, эстетикалық дүниетаным деңгейінде бейнелеу қызметінің өнімдері туралы жеке тұлғаның құндылық түсінігін қалыптастыру; отансүйгіштікке, еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке, өзіндік шығармашылық қызметке дайындыққа тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Композиция негіздері
    Несиелер: 3

    "Композиция негіздері" пәнін студенттер оқи отырып болашақта көркем еңбек сабағында балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, оларды ынталандыруға және өнерге қалыптастыруға бағыттайды. Композиция сабағында болмыстағы шындықты көшіріп қана қоймай, оған деген өз көзқарасын білдіру, яғни көркем бейнені жасау қабілетін тәрбиелеуге ұмтылыс болуы тиіс. Мектепте көркем еңбекке оқытудың негізгі тәсілдерінің бірі сабақта оқушыларды композициялық құрылымды құра білуге дайындау . Ал көркем бейнені жасау бейнелі ойлаудың нәтижесі болғандықтан, оқытудың нәтижесі болуы керек: онда композиция заңдылықтарын білу, өрнектің кез келген көркем құралдарын еркін меңгеру, шығармашыл��қ тапсырмаларды орындау үшін композицияның барлық құралдарын қолдана білу қажет. Осы тапсырмаларды орындау үшін біздің бағдарламамыздағы барлық тапсырмалар сыныптардағы жаттығулардан бастап оқушылардың бейнелі ойлауын дамытуға бағытталған. Бейнелі ассоциациялар, метафорлар арқылы мұғалімдер балалардың шығармашылық бастауын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Windows XP және Microsoft Offise операциялық жүйесінде, бағдарламалық пакетте тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру және басқалар. бағдарламалармен танысу); компьютерлік дизайн және компьютерлік графика және қолданбалы білім беру саласындағы негізгі дағдыларды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың ең маңызды ережелері мен әдістерін табысты қарауға мүмкіндік беретін мәселелердің кең ауқымын қамтиды; студенттердің назарын осы үдерістің маңызды заңдылықтарына бағыттайтын жалпы әдістемелік ұсынымдарды сипаттау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дизайн және технология
    Несиелер: 3

    Дизайн және технология пәнін оқу барысында студенттер тоқыма материалдарының классификациясы және сипаттамаларымен, материалдардың түрлері мен қасиеттерін зерттеу, таңдау, оларды өңдеуге арналған құрал-жабдықтар мен құрылғыларды білу, тігін машинасының құрылысын, машина тігістерінің түрлері, бұйымды ылғалды-жылулық өңдеу тәсілдері, қол еңбегі құралдарымен жұмыс істеудің қауіпсіз тәсілдерін, еңбек гигенасын, түрлі материалдардан киімді макеттеу, киім үлгісіне арнап дизайн жасауды, безендіруді (нобай жасау, пішу, тігу), тоқыма мозайка техникасында тігін бұйымдарының дизайны, түрлі материалдардан ( тоқыма, табиғи, жасанды т.б) қарапайым және күрделі бұйымдар жасай отыры�� ұлттық нақыш элементтерін бұйымда қолдануды және нұсқау картасын жасауды үйрене отырып болашақта оқушыларға үйретуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер инклюзивті оқытуды қажет ететін тұлғалардың техникалық және кәсіптік, жоғары білім деңгейлерінде білім алуын және болашақта кәсіпті игеруіне, ерекше оқытуды қажет ететін балаларды педагогикалық-түзету шараларын қолдану арқылы әр тұлғаның бейімділіктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, сабақта түрлі оқытудың әдіс-тәсілдерін(саусақпен сурет салу, нүктелер арқылы, тамшуырмен үрлеу түтікше т.б) қолдану техникасын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс негізгі ұғымдардың мазмұнын, тәрбие жұмысының технологиясын, сынып диагностикасының әдістерін, сынып жетекшісінің тәрбие жұмысын жоспарлауды, мұғалімнің балалармен қарым-қатынас жасау нормалары мен тәсілдерін, оқушылардың қызмет түрлерін, балалармен жұмыс істеу әдістері мен түрлерін зерделеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнері тарихы және теориясы
    Несиелер: 5

    Мектептегі бейнелеу өнерін оқытудың теориясы мен тарихы философия мен эстетикаға, педагогика мен психологияға, және бейнелеу өнерінің теориясы мен практикасына сүйенеді. Бұл жалпы білім беру мен тәрбиенің мақсаттары мен міндеттерінің орындалуын әдістемесінің ғылыми негізделуін қамтамасыз етеді. Бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихы пәнін студенттер оқи отырып мектеп бағдарламасында өнер туралы әңгіме сабағында оқушыларды өнердің тарихымен таныстыруда қолданады, онда оқушылар кескіндеме, графика, мүсін, сәулет ескерткіштерімен және сәндік қолданбалы өнер шығармаларымен танысады. Бұл аталған әрбір сабақ жеке тұлғаның эстетикалық тәрбиесіне, шығармашылық қабілеттерінің дамуына, дүниетанымына, жан жақты дамуына ықпал етеді. Пән оқушыларға көркемдік біліммен қатар эстетикалық тәрбие беру, табиғаттағы, өнердегі, ғылымдағы және қоғамдағы әсемдікті оқушылардың қабылдауына тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • дизайн негіздері
    Несиелер: 3

    "Дизайн негіздері" пәні өзекті, өйткені формаларды түрлендіру тәсілдерін оқып, оқушылар шығармашылық ойды білдіру тәжірибесін алады. Бағдарлама оқушының эстетикалық мәдениетін қалыптастыруға мүмкіндік береді – оны сақтау, беру, қайта құру және ғылымда, өндірісте, сәулетте және қоғам өмірінің басқа да салаларында пайдалану туралы білім жиынтығы. "дизайн негіздері" курсының мақсаты-дизайнерлік жобалауды қоршаған ортаны түрлендіруге бағытталған шығармашылық процесс ретінде түсіну, гармоникалық заттардың негізгі критерийлерін түсіну, стиль сезімдерін, заттар әлеміне эстетикалық көзқарасты (яғни, дизайнерлік ойлау) қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графика және жобалау
    Несиелер: 5

    "Графика және жобалау" оқу пәнінің мақсаты - мектепте оқушылардың бейнелеу теориясының негіздерін, проекциялау және графикалық үлгілеу әдістерінің заңдылықтарын білу, жобалау, шығармашылық қызметтің дамуына, олардың графикалық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шағын көлемді денелер
    Несиелер: 4

    Шағын көлемді мүсін сабақтары сурет, кескіндеме, композиция курстарында қажет. Студенттерді негізгі біліктілікті, ойлау және оны жүзеге асыру, шешу кезінде қажетті кәсіби дағдыларды береді. Практикалық жұмыста шығармашылықпен жұмыс жасауға көмектеседі. Адамның анатомиясын зерттеуді, шағын кқлемді заттардың мүсінін жасап үйренуге үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем еңбек оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Көркем еңбекті оқыту әдістемесі: кеңістік ойлау дағдыларын дамыту әдістерін меңгеру; Тренинг нәтижесінде студенттер кәсіби дағдыларын жетілдіру үшін түрлі әдістерді қолдануға үйренуі керек. Бағдарламаның мазмұны оқушыларға мектеп және мектептен тыс, балалар білім беру мекемелерінде бейнелеу өнерін оқыту үшін қажетті теориялық және әдістемелік принциптерді үйрету үшін арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүсін және пластикалық анатомия
    Несиелер: 4

    Кәсіби циклдің" мүсін және пластикалық анатомия " пәні бойынша алынған білім мен іскерлікті практикадан өту кезінде, сондай-ақ әртүрлі деңгейдегі білім беру мекемелерінде кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Үйірме жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектепте сабақтан тыс жұмыстың мақсаты – балалардың таным мен шығармашылыққа деген уәждемесін дамыту, олардың қоғамдағы өмірге бейімделуі, салауатты өмір салтына баулу. Көркем еңбекпен айналысу балалардың ақыл-ойына, ерік-жігеріне, сезімдеріне әсер етуге, оларды шығармашылық өзін-өзі танытуға ынталандыруға бағытталған. Сабақтан тыс жұмыс– мектептің оқу-тәрбие үрдісінің құрамдас бөлігі. Сабақтан тыс іс-әрекет, сабақ шеңберіндегі білім алушылардың қызметі сияқты негізгі білім беру бағдарламасын меңгеру нәтижелеріне қол жеткізуге бағытталған. Сабақтан тыс жұмыс-бұл сыныпта, оқушылар ұжымын құру мақсатында оқушылар мен сынып жетекшісі арасында тұлғааралық қарым-қатынасты ұйымдастыру үшін жақсы мүмкіндік.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маталарды көркем өңдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында маталарды көркем кестелеу, ою-өрнек, түстерді құра білу, бисермен жұмыс істеуге негізгі және қосымша материалдар, матаны көркемдеуде бисермен жұмыс, қазақтың ұлттық киімін әшекейлеуде қолдану, үйдің, пәтердің сәндік бұйымдарын көркемдеу, құралдармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережені біліп үйренеді және болашақта оқуүдерісі мен кәсіпкерлік жұмыстарда қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Отбасы экономикасы және кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында еңбек нарығы, ақша және қаржы институттары, отбасылық бюджет және қажеттіліктер, отбасы экономикасы менеджменті, экономикалық негіздеме, бұйымның өзіндік құнын есептеу, бұйымды жасап шығару жоспарын дайындау, сұраныс икемділігі, ұсыныстың баға бойынша икемділігі, сұраныс пен ұсыныстың өзара әрекеттесуі, кәсіпкер еңбегі, кәсіпкерлік қызмет формасын меңгеру, бизнес жоспар құруды үйреніп болашақта қолдануды меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Киімді жобалау, дайындау және көркем әшекейлеу.
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында заманауи киім және оған қойылатын талаптар, пішілген бұйымның пішімін дайындау, бұйымның сызба негізін құрастыру, матаны және бұйым әрлеуін таңдау, киімді өлшеп көруге дайындау, көркемдеп безендіру, дәстүрлі әсемдеу және ұлттық талғам, өю-өрнекпен көркемдеп әшекейлеу, жоба дайындау, қорғауды үйрене отырып болашақта оқу үдерісінде және кәсіпкерлік жұмыстарда қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Визуалды өнер
    Несиелер: 5

    Визуальды өнер сабағында бейнелеу өнерінің көркем құралдарын, түрлері мен жанрларын, перспектива заңдылықтарын, классикалық өнердің үздік туындыларын, Қазақстанның заманауи суретшілерінің шығармашылығын, мүсін өнері, кескіндеме , сәндік қолданбалы өнер, графика өнерлерінің орындалу техникалары мен фотоөнер, фотокамерамен жұмыс жасау техникасын, анимация құру, сценарилар дайындау, кейіпкерлермен декорациялар жасау, идеяны іске асыру, дыбыстауды және т.б үйренеді. Сонымен қатар бейнелеу өнеріндегі заманауи бағыттар (поп-арт, инсталляция), өздігінен ізденіс зерттеу жұмыстарын жүргізу, өнердегі заманауи стильдік бағыттарды зерттеу мен тәжірибе жұмысын жүргізуді (2D,3Dформатта) жүзеге асырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем бұйымдарды өңдеу
    Несиелер: 5

    Студенттерді қолданбалы өнердің әр түрлерінде көркем бұйымдарды орындауға үйрету; көркем және шығармашылық ойлауды дамыту; халық шығармашылығына баулу барысында студенттердің эстетикалық талғамын қалыптастыру, эстетикалық дүниетаным деңгейінде бейнелеу қызметінің өнімдері туралы жеке тұлғаның құндылық түсінігін қалыптастыру; отансүйгіштікке, еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке, өзіндік шығармашылық қызметке дайындыққа тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тігін бұйымдарын модельдеу және құрастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында конструкция туралы түсінік беру, бұйымның эскизін, сызбасын жасау, өлшемалу реттілігін меңгеру, құрылымдау, матаны шішуге дайындау, пішімді матаға жаймалау, киім бөлшектерін бірінші шақтап көруге дайындау, иықты бұйымдарды модельдеу, нұсқау карта бойынша дайындау т.б. үйрене отырып болашақта оқу процесінде және кәсіпкерлік жұмыстарда қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Машинатану элементтері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында машинаның теориясы мен механизмдері,олардың түрлері, машинадағы берілісмеханизмдері, типтік және арнайы бөлшектер, жұмыс істеу құрылыстары,практикалық жұмыс барысында орындау жолдары, қауіпсіздік техникасы, ережелері, машина күтімі т.б жұмыстарды болашақта қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Костюм дизайны
    Несиелер: 5

    Костюм дизайны пәні қоғам өміріндегі костюм мен ондағы ою-өрнектің функционалдық ролін талдау, әр түрлі дәуірдегі киім бөлшектерінің конструктивті шешімінің ерекшеліктерін білу, киімнің заманауи үлгілерінің дизайнын жасау, тарихи және халық костюмінің көркемдік-композициялық құрылысын дизайндау, ұлттық киімде қолданылатын әшекей түрлерінің дизайны т.б оқи отырып болашақта оқу процесінде, кәсіпкерлік іс-әрекетте қолдана білуге үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолөнер негіздері
    Несиелер: 6

    Қазіргі таңда мектеп оқушыларын, студенттерді еңбек тәрбиесіне қол өнерге баулу арқылы өз ұлтымыздың ұлттық қолөнеріне үйрету – оқу – тәрбие үрдісінің өзекті мәселелерінің бірі. Оқушыларды өнерге баулу - өз елін, жерін халқын сүю салт – дәстүрін бағалай білуге үйретеді. Қолөнерді жасау, байыту арқылы адамның жан дүниесі, ақыл – ойы, ой – қиялы, іскерлігі, шеберлігі, тапқырлығы, талаптылығы, ұқыптылығы, байқағыштығы артып, дамып отырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұйымдарды көркемдік безендіру
    Несиелер: 5

    Бұйымның көркем безендіру және жасалу ерекшеліктері. Қазақтың ұлттық көркем бұйымдарының түрлері, олардың жасалу технологиялары. Дәстүрлі ұлттық сәндік қолданбалы өнері. Шеберханада кәсіптік еңбекке дайындық. Коллаж. Бұйымның көркем безендіру түрлері, жасалу технологиялары мен материалдары жайлы білім беру. Қазақтың ұлттық бұйымдарын жасау жолдары мен технологиялары, көркем әшекелеудің түрлері мен оларды орындау техникасын игеру, қазақтың ұлттық бұйымдарын көркем әшекелеудің әр түрлі тәсілдері мен өңдеу ерекшеліктерін итерту, шығармашылық жұмыс істеуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Майлы бояу кескіндемесі
    Несиелер: 5

    "Майлы бояудың кескіндемесі" бойынша курсы бейнелеу өнерінде қолданылатын кескіндеме материалдардың негізгі қасиеттерін, олардың құрамын және қолданудың технологиялық ерекшеліктерін зерделеуді қарастырады. Студенттер майлы бояумен жұмыс істей отырып, кескіндемедегі әр түрлі материалдармен және техникалық құралдармен жұмыс істеу бойынша жалпы мәліметтер алады, суретшінің шығармашылығы процесінде пайдалану әдістерін меңгереді, оқушыларды бейнелеу өнеріне үйрету дағдыларын игереді, майлы бояумен, пигменттермен, лактармен және майлы кескіндемеде қолданылатын еріткіштермен және т. б. жұмыс жасаудың әртүрлі техникасын үйреніп шығады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Композиция
    Несиелер: 5

    Композиция Пәнді оқу барысында композицияның негізгі принциптері, композиция құру,( пішіні, тепе-теңдігі, қарама-қарсы, нюанс, метрикалық қайталау, ырғағы, үйлесімі және композиция орталығы, пропорционалды, масштабтылық, статика, динамика, симметрия, ассиметрия), композицияны құру тәсілдері, графикада (нүкте, сызық, дақ, түс) әртүрлі материалдардан композиция құрастыру, масштабты графикалық композиция, сәндік-қолданбалы өнердегі композиция, стилизация, сәндік мүсіндегі композиция (ағаш, сүйек, саз)., зергерлік әшекейлердің композициялық құрылысы, халықтық костюмнің композициялық құрылысы т.б оқытылып үйренеді және болашақта сурет салуда, барлық қолөнер бұйымдарын жасауда, үйретуде қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітап графикасының негіздері
    Несиелер: 3

    Оқу бағдарламасында студенттер кітап графика өнерінің көркем шығармалары, түрлері,ерекшеліктері және бағыттары,графикалық иллюстрацияларды қарастыру, линогравюра, ленолеумге эскизді көшіру әдісі, берілген кітаптардың үлгілерін көшіру және жасау әдістері, тушь-перо техникасында жұмыс істеу тәсілдері, суретшілердің линогравюрада орындалған шығарма көшірмесін орындау, кітаптың сыртқы, ішкі түрін безендіру, литографияда орындау техникасын меңгереді. Пән бойынша алған білімін мектеп бағдарламасының көркем еңбек сабағында және мектептен тыс мекемелерде, баспаханада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Материалды өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнде қол тігістері мен тепшімдердің түрлері. Машина тігістерінің түрлері. Машина тігіс жұмыстарын орындау үшін аспаптар мен құралдар. Тігін машиналарының техникалық шарттары. Тігістерді орындау технологиясы, техникалық шарттар қолдануы оқытылады .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәндік қолданбалы-өнер негізі
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны студенттерге сәндік қолданбалы өнердегі композицияның заңдылықтары мен құралдарымен, ғылыми-техникалық прогресс пен мәдениеттің қазіргі кезеңдегі пәндік-кеңістіктік ортаның қалыптасуының негізгі принциптерімен, сонымен қатар сәндік-қолданбалы өнер тарихы мен теориясы саласындағы басқа да мәліметтермен танысуға мүмкіндік береді. Сәндік -қолданбалы өнердің ерекшелігі, оның түрлерінің алуан түрлілігі қолданылатын материалдың сипатына, оны өңдеу техникасы мен технологиясына, көркем өндірістің түрлі салаларын нақты зерттеу қажеттігіне байланысты анықталады. Студенттер сәндік-қолданбалы өнермен айналысу талғамын қалыптастырады, өнер туындыларын түсінуге және бағалауға үйренеді, еңбекке деген құрмет пен сүйіспеншілікке, ұлттық мақтаныш пен патриотизмге тәрбиеленеді. Белгілі бір арнайы еңбек шеберлігі мен дағдыларын, технологиялық тәсілдерді білуді меңгеруге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқу суреті
    Несиелер: 5

    Курста антикалық гипс басының бейнесі, рим мүсінінің портреті (иыққа дейін), табиғатқа тән пластикалық форманы, жарық пен көлеңкелерді ұзақ салу қарастырылады. Курсты оқи отырып бастың пластикалық пішінін талдауды, оның ерекшеліктері (өлшемі, бұрылуы, бас пен мойын осінің бір-біріне қатынасы бойынша орналасуы), кеңістіктікте орналасуын, оның пропорцияларын, бұрылу ракурсын, жазықтықтар бойынша пішінді мүсіндеу есебінен пластикалық шешімді, тоналды шешімді зерттеу, бас пен мойынның бұрылу осін бір-біріне қатынасын анықтауды, көлемдік формадағы симметрия осін, сызықтық-конструктивтік құрылымын белгілеуді біледі. Бастың негізгі жазықтығын және бет бөлігін (маңдай, жақ, көз, құлақ және т.б.), шаш сипатын анықтау, бет бөліктерінің бір-біріне тепе-тең қатынасын мұқият қадағалауды, алдыңғы дөңес, аспалы сүйектер, қаңқа сүйектері, құлақтың орналасуы, құлақтың үстіндегі доғаны, жоғарғы және төменгі қабақтар, мұрын, жоғарғы және төменгі жақ, ауыз желілері және т. б. салуды үйренеді. Сонымен қатар жазық және көлеңке шекараларын нақты бақылау, жалпы орындау реттілігін жүргізуді, көлеңкелі бөліктердегі нюанстар, беттің өзіне тән анатомиялық ерекшеліктерін модельдеу, бастың және беттің жекелеген бөліктерінің өзіне тән ерекшеліктерін анатомиялық анықтау, орындау реттілігін жүргізу. Кеңістіктегі бас жағдайын, оның пропорциясын, бұрылу ракурсын, пластикалық шешімді, бұлшық ет тобының негізгі жазықтықтары бойынша фигураны мүсіндеуді, тоналды шешімді зерттеп салуды менгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тамақтану мәдениеті және үй мәдениеті
    Несиелер: 5

    Студенттер тамақтану мәдениеті және үй мәдениеті пәнін оқи отырып дұрыс және тиімді тамақтанудың негіздерін, ас мәзірін әзірлеу, (1,2 тағамдар) сусындар оның түрлері , көкөніс мен жемістерді қолдану, сақтау жолдарын және т.б біледі. Сонымен қатар дұрыс және тиімді тамақтанудың мәзірін құрастыруды, түрлендіруді, тамақ әзірлеуге арналған құрал-жабдықтарды, ыдыс-аяқтарды саралауды, жіктеуді, олардың сапалық құрамын, қол еңбегі құралдарымен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіз тәсілдерді, еңбек гигенасы ережелерін (жұмыс орнын, құралдарын ұйымдастыру, және тазалау, тазалау құралдарын білу), арнайы киімде жұмыс істеу, жеке бастың гигенеасы, өз-өзіне күтім жасау, үй мәде��иеті, тазалау, химиялық құралдарды дұрыс тиімді қолдану, техникалық ережелерді сақтау, тағам әзірлеудің технологиялық картасын дайындауды, өсімдік шаруашылығындағы көктемгі күзі жұмыстарды жүргізу тәсілдерін үйрене отырып болашақта сабақ беру үдерісінде қолдана білу көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сурет
    Несиелер: 5

    Киінген фигура: композициялық сюжеттік-тақырыптық суретте адамның мінез-құлқы мен психологиялық жағдайының жеке ерекшеліктерін беру; тақырыптық қойылымның суреті. Оқушылардың көркемдік қиялын және шығармашылық қабілеттерін дамыту. Оқытудың басты нысаны ұзақ бақылауға және табиғатты мұқият зерттеуге негізделген ұзақ тоналды сурет болып табылады. Жұмыс барысында оқушылардың байқаусыздығы мен көру жадысын дамытуға көмектесетін қысқа мерзімді суреттер мен нобайлар орындалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шеберхана таңдау " Кскіндеме"
    Несиелер: 3

    Бұл курсты оқыту барысында студенттер кескіндеме саласы бойынша игерген академиялық білім негіздерін көркем шығармашылық бағытта әртүрлі бейнелеу тәсілдерін, техникаларын, стильдерін игере отырып, практикалық дағды мен машықтарын жетілдіреді. Кәсіби бейнелеу өнерінің көркемдік негіздері бойынша құзіреттіліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұрғын үй гигиенасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында тұрғын үйдің өзіне тән ерекшеліктерін ескере отырып қазіргі заманғы үйді жабдықтау, орналастыру, реттеу, интерьер композициясы, жиһаз күтімі,жиһаздардың ретімен қойылуына мән беру, түстердің үйлесімділігі, бөлме өсімдіктері, гүлдерден композиция құру, салт-дәстүрге байланысты бұйымдар (ұлттық ою-өрнекті қазіргі жағдайға бейімдеп қолданут.б), үй гигиенасында химиялық заттарды қолдану, тазалық сақтауды оқып, болашақта қолдану жолдарын үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем графика
    Несиелер: 5

    Көркем графика пәнін оқытудың мақсаты-әртүрлі графикалық тәсілдер мен заңдылықтарын ескере отырып, қоршаған ортаны, адам фигурасын бейнелеу негіздері бойынша теориялық білімді меңгеру, оларды практикалық қызметте қолдану және қажетті құзыреттілікті қалыптастыру. Көркем графика тәсілдерін меңгеруде костюм эскизінде графикалық техниканы қолдану, пропорцияларды бере отырып, фигураның қысқа мерзімді нобайларын орындау, сызбаларды әр түрлі тәсілдермен орындау, көркем бейнені жасай отырып киімде адамның бейнесін бейнелеу ерекшелігін меңгере отырып болашақта оқу үдерісінде қолдануды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Живопись
    Несиелер: 5

    Кескіндеме міндеттері жазықтықтағы кеңістікті ұйымдастыруды ғана емес, онда үш өлшемді орта жасауды басшылыққа алады және шектейді. Жазықтық, түс сияқты, өз бетінше тұтастығы мен құндылығы бар, олар бірге формалар синтезінде және жазықтықта өз шарттарын үшөлшемді — уақытша кеңістікпен өзара әрекеттестікте де білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Сыбайлас жемқорлықтың мәнін және оның шығу себептерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шараларын білуге қабілетті; Қазіргі Қазақстанның жастар саясатын жүзеге асырудың құқықтық тетіктерінде бағдарлануға қабілетті;

  • Код ON2

    Филоонтогенездегі адам өмірінің жас, анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескеруге қабілетті; Психологиялық-педагогикалық қызметте ауызша және жазбаша сөйлеуді қисынды дұрыс, дәлелді және анық құруға қабілетті; Психологиялық-педагогикалық іс-әрекетте коммуникативтік байланысты жүзеге асыра алады;

  • Код ON3

    Оқу үрдісінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдануға қабілетті; Адамның психикалық өмір сүруін үйлестіру мақсатында танымдық және жеке саланың даму деңгейі мен ерекшеліктеріне кәсіби әсер етуге қабілетті; Өзінің кәсіби құзыреттілігі шеңберінде дербес, жеке жұмысқа, шешімдер қабылдауға қабілетті; Кәсіби қызметті жетілдіру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануға қабілетті

  • Код ON4

    Оқушылардың эстетикалық талғамын, пайымдауын, бағалауын, мәдениет құбылыстарына эстетикалық көзқарасын қалыптастыру, көркем білім беру саласындағы кәсіби қызметтің мазмұнын меңгерген, сыныптан тыс және мектептен тыс жұмыстарды ұйымдастыру, оқушыларды шығармашылық қызметке тарту

  • Код ON5

    Мамандану пәндері саласында өзінің көркем – педагогикалық шеберлігінің деңгейін арттыруға, мамандық пәндері бойынша теориялық білімді практикалық бейнелеу қызметінде, аяқталған көркем шығармаларды жасауда және таңдап алынған мамандану арнасындағы көркем композицияларды қолдануға, көркемдік туындылар мен мәнерлілік құралдарын өнерді дамытудың стиль және көркемдік үрдістері тұрғысынан талдауға қабілетті.

  • Код ON6

    Оқушылардың бағдарламалық материалды меңгеру деңгейін анықтай алады, оларға білім мен іскерлікті өз бетінше толықтыру дағдыларын дарыту, оқыту мен дамытудың әртүрлі нысандары мен әдістерін, оқушылардың көркемдік – шығармашылық, оқу, Еңбек және қоғамдық қызметіне басшылық етудің прогрессивті тәсілдерін қолдана алады, педагогикалық практикада және кәсіби қызметте сызбаларды орындау тәсілдерін дербес қолдана алады, алған білімдерін практикалық қызметте қолдана алады.

  • Код ON7

    Сәндік-қолданбалы, безендіру өнері, әр түрлі материалдарда дизайн және халық қолөнері, көркем-шығармашылық композициялар бойынша жұмыстарды орындауға қабілетті, оқушыларды көркем шығармашылыққа бағыттау, кәсіптік бағдар беру міндеттерін шешу, бейнелеу және көркем – педагогикалық бағыттағы мамандықты таңдау.

  • Код ON8

    көркемдік білімнің қазіргі жағдайы мен даму тарихы, құндылығы туралы білімі бар Адам өмірінің жас, анатомиялық және физиологиялық параметрлерін есепке ала алады Түрлі материалдарда жад және ұсыну бойынша көлемдік-пластикалық жұмыстарды орындау

  • Код ON9

    Қазіргі заманғы модельдерді жүйелеу және құру, оқытудың интерактивті әдістерін практикалық қызметте қолдану, оқу және күнделікті өмірде көркемдік білім берудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қолдану керек бейнелеу өнері сабақтарын талдауға, бейнелеу өнері сабақтарын ұйымдастыруға және өткізуге, оқушылардың білім алу жағдайын анықтауға(олардың есі, ойлауы, назары және т. б.) қабілетті.

6B01405 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01405 Көркем еңбек және жобалық графика
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01405 Көркем еңбек және жобалау
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01405 Көркем еңбек,графика және жобалау
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01405 Көркем еңбек және жобалау
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01405 Бейнелеу өнері . көркем еңбек және графика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top