Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03203 Жарнама және PR в Халықаралық Бизнес Университеті

  • Журналистикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән журналистика дегеніміз не, оның пайда болуының алғышарттары ретінде қызмет еткен, оның функциялары, мақсаттары мен міндеттері қандай, журналистика қандай мәселелерді шешуі керек, журналист қандай қасиеттерге ие болуы керек, журналистиканың әртүрлі салалары мен жанрларының ерекшеліктері қандай деген сұрақтарға арналған. Тақырыптарды талқылау қазақ және әлемдік журналистика тарихынан алынған мысалдармен, маңызды әлеуметтік, саяси, экономикалық мәселелерді, мәдениеттің, ғылым мен білімнің дамуымен және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 2

    Академиялық жазу курсы aкадемиялық хат дағдыларын пысықтау үшін негізгі ережелерге кішкене енгізу болып табылады. Курстың байланыс сабақтары дәрістер, бағдарлама бойынша оқу материалдарын пайдалана отырып интерактивті сабақтарды, жұмыстарды алқалық тексеруді, жеке талдау және практикалық қызметті қамтиды. Осылайша, Кәсіби-бағытталған Академиялық хат дағдыларын дамыту кеңейтілген спираль принципі бойынша ұйымдастырылған (дәл осы қағида оқытудың заманауи әдісінің негізінде жатыр).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениеттану
    Несиелер: 3

    Мәдениеттану немесе мәдениет теориясы - бұл күрделі гуманитарлық пән, оның мақсаты - мәдениет туралы ғылыми білімді біріктіру. Мәдениеттану философия, әлеуметтану, антропология психологиясы, этнография, өнертану, тіл білімі және басқа да көптеген пәндердің тоғысында пайда болды.Мәдениеттану - адамның өмір сүру және даму заңдылықтарының мәні мен мәдениетті түсіну жолдары туралы білім жүйесі. Мәдениеттану мәдениетті тұтастай ғана емес, сонымен бірге, адамзат қоғамының түрлі аспектілерін зерттеумен айналысатын басқа пәндерге өзара әрекеттесудің және тіпті өзара байланыстың мәдени өмірінің ерекше салаларын да зерттейді. Мәдениеттану кез-келген пәнді, тіпті адам үшін маңызды болып табылатын және адам рухының шығармашылық энергиясын жүзеге асыратын белгілі бір мағына беретін табиғи құбылыс жағдайында оқи алады. Қазіргі мәдениеттанудың мәселелері ең алдымен мәдениет арқылы ашылатын адамның болашағы, оның ішінде басқа біреудің мәдениеті, өзінің болмысының мәні, рухани шексіздігі және жоғары мағынасы мәселелерімен байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ журналистикасының тарихы
    Несиелер: 5

    Курс қазақ журналистикасын жүйелі зерттеуге ықпал етеді. Мәселен, Уәлиханов, Бөкейханов, Байтұрсынов, Сейфуллин және басқалардың журналистикасы журналистік шығармашылықтың қайнар көзі және үлгісі ретінде көрінеді. Қазақ баспасөзінің ғасырлық тарихы зерттеліп, қазақ радиосы мен теледидары зерттеледі: олардың тарихы, тұлғалары, дәстүрлері мен қазіргі заманғы тарихы; Қазіргі кезеңдегі тәуелсіз Қазақстанның бұқаралық ақпарат құралдары. Яғни, пән студенттерге Қазақстандағы журналистиканың дәстүрлері мен даму тенденциялары туралы білуге, оның терең әлеуметтік тамырлары мен қоғам алдындағы жауапкершілігін түсінуге, бүгінгі күрделі әлемдегі журналистиканың рөлін түсінуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі 3
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің бизнес контекстінде төрт тілдік дағдыларын (оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау), сондай-ақ сыни және аналитикалық ойлау дағдыларын қарапайым деңгейде дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс іскерлік қарапайым мақалаларды оқып, іскерлік әңгімелерді, презентацияларды тыңдауға, сыни ойлауға, іскери қарым-қатынас жасауға және халықаралық әріптестермен хат алмасуды үйретеді, сонымен бірге бизнес коммуникациясы ең қажетті тіл құрылымы мен сөздік қорын дұрыс пайдалануға ерекше назар аударады. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес бір деңгейдің бірінші бөлімін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі
    Несиелер: 4

    Жазу қабілеті тривиалды емес, банальды емес - журналистика факультетінің кез-келген түлегінің алдына қойған мақсаты. Журналистің шығармашылық іс-әрекетінің үш функциясы: ұйымдастырушылық (автормен байланыста), ұйымдастырушылық (нөмір құру, жариялау кезінде мақаланың қандай орын алатындығын түсіну) және, сайып келгенде, журналистік шығарманы өз бетінше құру, оның формасын жетілдіру - оларды табу мәтін бойынша жұмыста сыну. Бұқаралық ақпарат құралдарын электронизациялау, ақпаратты дайындау мен таратудың барлық бағыттарындағы технологиялық прогресс журналистің кәсібилігіне қойылатын талаптарды арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес ақпаратты басқару
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-бизнес-ақпараттар мен бизнес-процестерді басқарудың теориялық негіздерін, Электронды кестелерде қаржылық, логикалық, математикалық және статистикалық функциялар пакетінің көмегімен автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу әдіснамасын оқып үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ (орыс) тілі 3
    Несиелер: 3

    Бағдарламаның мақсаты - әлеуметтік қалыптастыру ұлттық сана мен интернационализм сапаларының мәдени коды негізінде дамуды, әлемдік мәдениеттер мен тілдерге әлемдік деңгейдегі білімнің, заманауи озық технологиялардың аудармашысы ретіндегі толеранттылықпен қарауды, пайдалануды және беруді елдің модернизациясы мен жеке мансабын қамтамасыз етуді көздейтін рухани жаңғырудың ұлттық идеясы контекстіндегі студенттердің гуманитарлық дүниетанымын одан ары қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Менеджмент
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - магистранттарға менеджмент саласындағы теориялық білім беру және басқару практикасы дағдыларын қалыптастыру. Курстың міндеттері менеджменттің негізгі ұғымдарын ашып көрсету және менеджменттің кәсіпорынның сәтті жұмыс істеуінің маңызды факторларының бірі ретінде қажеттілігін көрсету; ұйымдағы жеке мінез-құлықтың теориялық негіздерін, оның ұйымдағы басқа адамдармен және топтармен өзара әрекеттесуі; менеджер рөлінің әртүрлілігін және оның әлеуметтік-экономикалық қатынастар жүйесіндегі орнын көрсету; ұйымдағы көшбасшылық пен көшбасшылықтың мәнін ашу; магистранттарға фирмалар (кәсіпорындар, ұйымдар) қызметкерлері өздерінің практикалық қызметінде кездесетін нақты жағдайларды шешуге дағдыландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Телерадиожурналистика
    Несиелер: 4

    Теледидардың елдің қоғамдық-саяси өміріндегі орны. Теледидарды насихаттау және ұйымдастырушылық функциялары. Теледидар басшылары. Қазақ теледидарының кәсіпқойлары. Жанр тұрақты жанр белгілерінің жиынтығы ретінде (мақсаты, объектісі, әдісі, білдіру құралдары, тиімділігі). Телекоммуникацияларды сипаттаудағы технологияның рөлі. Телевизиялық сұхбаттың қалыптасуы мен дамуы. Қазіргі теледидар экрандарындағы сұхбат түрлері. Телевизиялық сұхбаттың ерекшелігі: сұхбаттасушы журналист, сұхбат алушы. Лидерге қойылатын негізгі талаптар. ТВ репортажы. Бақылау әдісі және оның негізгі формалары. Телепортердің ерекшеліктері және телепортерге қойылатын қазіргі талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі заманғы журналистиканың жанрлық пішіндері мен қызметі
    Несиелер: 5

    Бұл пән заманауи әлеуметтік-экономикалық формацияның даму ерекшеліктерін, сонымен қатар журналистік қызметтің соңғы өніміне әсер ететін ақпарат беру арнасының ерекшеліктерін ескере отырып, шығармашылық қызметтің процесі ретінде журналистің функционалдық жағын түсінуге мүмкіндік береді. ақпарат алушыға нәтиже. Журналистиканың функцияларын игеру - бұл әр түрлі қоғамдық-саяси бағыттағы БАҚ-та журналистер дамытатын және іске асыратын әлеуметтік ұстанымын ескере отырып, медиа қызмет негіздерін айқындау мүмкіндігі. Қазіргі кезеңдегі журналистиканың функционалды міндеттеріне әлеуметтік бағдарлау, БАҚ адресатының санасы мен мінез-құлқын басқару, нақтылықтың барабар бейнесін қалыптастыру, өмірдің әр түрлі құбылыстарына деген көзқарасты қалыптастыру, оны дамыту барысында зерттелуі қажет.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бұқаралық коммуникация құралдарын құқықтық және этикалық реттеу
    Несиелер: 5

    Курс университеттік іргелі білімнің элементі болып табылады. Пәннің мақсаты - журналистикадағы моральдық ұстанымдар мен құндылықтардың орны туралы түсінік қалыптастыру, журналистік корпус өкілдерінің мінез-құлқын реттейтін негізгі құжаттарды оқып үйрену. Курс жеке тұлға, қоғам және мемлекет мүдделерінің тепе-теңдігін қамтамасыз етуге бағытталған бұқаралық ақпарат құралдары саласындағы құқықтық реттеудің қағидалары мен нормаларын жан-жақты түсінуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • БАҚ редакцияларының жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Курс студенттердің іс жүзінде теориялық және практикалық дайындығын, баспа БАҚ саласындағы болашақ журналистердің редакциялық, корректорлық және баспа жұмыстарын, түрлі жанрдағы баспа жұмыстарының түрлерін жинау, өңдеу және өңдеу, сақтау және тарату туралы редакцияларда, газеттерде, журналдарда іс жүзінде дағдыларды меңгеруін және жетілуін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Тәртіп тиімді менеджменттің теориялық және практикалық аспектілерін дамытуды, көшбасшылықты, тиімді коммуникация үлгілерін, командалық жұмыстарды жүргізу әдістерін қамтиды. Студенттер менеджменттің жағдайын, адамдарға мақсатты әсер ету дағдыларын, басқару мен келіссөздер стратегиясын таңдауды және жүзеге асыруды, жеке және командалық мақсаттарды үйлестіруді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ (орыс) тілі 4
    Несиелер: 3

    Курс кәсіби аядағы тілдік дайындық аясында тілді игеру деңгейін одан әрі көтеруге мүмкіндік береді, кәсіби іс-әрекеттегі коммуникативтік дағдыларды дамытады, ауызекі тіл білігін жетілдіріп, іскерлік құжаттаманы ресімдеуге көмектеседі. Курста қамтылатын лексикалық-грамматикалық негіз әріптестер арасында іскери тілдесім құруға қажетті дағдыларды қамтамасыз етеді. Кәсіби тақырыптарға анық, толымды сөйлесу дағдылары қалыптасады. Сонымен қатар, сыни ойлау дағдылары және жоғары деңгейдегі кәсіби бағдарлы тілдесімге қажетті тілдік тұлғалар зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шетел тілі 4
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің бизнес контекстінде төрт тілдік дағдыларын (оқу, жазу, сөйлеу және тыңдау), сондай-ақ сыни және аналитикалық ойлау дағдыларын одан ары дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс күрделірек іскери мақалаларды оқып, деңгейі жоғарырақ іскери презентацияларды, лекцияларды тыңдауға, сыни ойлауға, кәсіби деңгейде іскери қарым-қатынас жасауға және халықаралық әріптестермен хат алмасуға мүмкіндік береді, сонымен бірге деңгейі жоғарырақ тіл құрылымы мен сөздік қорын дұрыс пайдалануға назар аударады. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес келетін оқылып жатқан деңгейіне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шешендік шеберлік және сөйлеу техникасы
    Несиелер: 4

    Тәжірибелік курс. Ол сөйлеу техникасын меңгерудің құралдары мен әдістері туралы білім мен дағдылардың кешенін қалыптастырады; БАҚ, кәсіби дауыс пен сөйлеудің мамандары үшін ауызша сөйлеудің негізгі талаптарын түсіну. Тақырып журналистке кәсіби дауысты орнатуда тыныс алудың қаншалықты маңызды екенін және артикуляциялық аппараттың дауыспен және сөйлеумен жақсы жұмыс жасайтындығын көрсетеді. Сөйлеу логикасы, интонацияның функциялары мен түрлері туралы идея да қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Интернеттегі медиа дизайны
    Несиелер: 4

    «Интернет-медиа дизайны» пәні БАҚ-қа визуалды мәтін құруға мамандандырылған журналистерді оқытуға, типологиялық ерекшеліктерге сәйкес ақпараттың графикалық тұжырымдамасын жасауға және ақпаратты таратудың таңдаулы арнасын жасауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • PR-маркетинг
    Несиелер: 4

    Курс тұтынушылық мінез-құлық тұрғысынан журналистиканы зерттеуге бағытталған. Маркетинг пен қоғамдық қатынастар арасындағы тікелей байланысын түсіну және ашу, PR механизмдері өнімнің даму үдерісінің қозғалтқышы болып табылады, компанияның табыстылығын қамтамасыз ету, қатал бәсекелестік алдында жоғары бедел.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • PR теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Курс басқарудың кіші жүйесі ретінде бұқаралық байланыс проблемаларын қарастырады. Студенттер бұқаралық коммуникация теориясына және қазіргі қоғамдағы «қоғамдық қатынастардың» рөліне кіріседі. Тәртіп қоғамдық қатынастарды құқықтық және этикалық жағынан қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әдеби-көркем талдау
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге идеялық мазмұны мен көркемдік формасын ажырата отырып, көркем шығарманы талдауға үйретеді. Бұл мыналарды қарастыру арқылы бөлінеді: 1) шығарманың тақырыбын және жазушы таңдаған әлеуметтік-тарихи тақырыптар мен кейіпкерлерді; 2) көркем образда ерекшеленетін және күшейтілген батырлардың ең маңызды белгілері; 3) шығарманың бағыттары, жазушының бейнеленген оқиғаларға, кейіпкерлерге идеялық-эмоционалды қатынасы. Яғни, пән студенттердің сыни және аналитикалық оқу дағдыларын, әр түрлі деңгейдегі мәтіндерді түсіндіру, «сөз мағынасы» және журналистік жұмысты дамытуда әдебиет тәжірибесін қолдану қабілеттерін дамытуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі заманғы жаратылыстану тұжырымдамалары және Қазақстан тарихы
    Несиелер: 3

    «Қазіргі заманғы жаратылыстану тұжырымдамалары және Қазақстан тарихы» пәні табиғат, қоғам және олардың даму заңдылықтары туралы ғылымдардың жиынтығын зерттеуге бағытталған пәнаралық курс болып табылады. Курстың нақты міндеті - әр түрлі ғылымдардың бір-бірімен байланысын зерттеу. Бүгінгі таңда мамандықтардың «пәнаралық» сипатқа ие болып жатқандығы айқын. Сондықтан бұл курс студенттерді жан-жақты ойлануға, талдауға, дәстүрлі емес шешімдер қабылдауға және «таза» жаратылыстану ғылымдары немесе гуманитарлық ғылымдарды ғана оқумен шектелмеуді үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шет тілі 5
    Несиелер: 5

    Шет тілі 5 ағылшын тілінің кəсіби курсы болып табылады. Ол студенттердің негізгі кəсіби қызығушылығын қанағаттандыратын тақырыптар бойынша тыңдау, сөйлеу, оқу жəне жазу дағдыларын қалыптасырады. Курс студенттердің кәсіби бастапқы тілдік сауаттылығын арттыру, олардың кəсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін дамытуға, сондай-ақ академиялық жазу дағдыларын табысты дамытуға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті, студентке бағытталған тəсілдер бойынша жүзеге асырылады жəне көбінесе студенттердің өзіндік жұмысына негізделеді. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес оқылып жатқан деңгейдің бірінші бөлімін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дағдарыс жағдайларындағы жұртшылықпен байланыс
    Несиелер: 4

    Дағдарыстар типологиясы және олардың жіктелуі. Ұйымдастырушылық дағдарыс. Дағдарыс туралы түсінік және оның пайда болу себептері. Дағдарыстан кейін бедел мен сенімді қалпына келтіру. Дағдарыс кезіндегі рөлді бөлу. Әлеуметтік дағдарыстар және олардың анықтамалары. PR әдісімен әлеуметтік дағдарыстың алдын алу. Дағдарысқа қарсы / дағдарысқа қарсы PR. Негізгі функциялары, міндеттері. Дағдарысқа қарсы нұсқаулық, құрылым, дағдарысқа қарсы құжаттар пакетін құру ережелері. Ұйымдағы дағдарыстың себептері, факторлары мен белгілері. Бизнестегі дағдарысқа қарсы PR ерекшеліктері (корпоративтік сәйкестілік, идеология, компания философиясы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Copywriting
    Несиелер: 5

    Курс коммерциялық коммуникациялық мәтіндермен жұмыс жасаудың шығармашылық процесі туралы түсінік береді, әр түрлі мәтіндік өнімдерді жазудағы шығармашылық тұжырымдамалар мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға көмектеседі. Ол сонымен қатар жарнама агенттіктеріндегі копирайтерлер жұмысының ерекшеліктері және копирайтинг процесі туралы түсінік қалыптастырады. Бұл курс студенттердің болашақ мамандығын таңдауда өзін-өзі анықтауы үшін де методологиялық маңызы бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі заманғы жарнама технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі заманғы жарнама технологиясына тыңдаушыны таныстырады. Кіріспе, пішін, трансформация. Tcp Жарнама негіздері. Жіктелу түрлері және ерекшелігі. БАҚ қызметкерінің өміріндегі жарнама рөлі. Зерттеу аудиториясы. Адал тұтынушыларды және жарнамалық аудиторияны қалай дұрыс анықтау керек. Жарнама заманауи өмірдің ажырамас бөлігі ретінде. Бұқаралық ақпарат құралдарында жарнама ерекшелігі. Жарнама заманауи өмірдің ажырамас бөлігі ретінде. Жарнаманың ерекшелігі «ашық», «тактикалық», «ауыздан ауызға». Жарнама қоғамы. Тарих. Қазақстанда әлеуметтік жарнаманың дамуы. Әлеуметтік жарнаманы құру механизмдері. Зерттеу, тактика, сценарий, арнайы әсерлер. Бейне жарнамасын жасаудың заманауи технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шет тілі 6
    Несиелер: 5

    Курс кәсіби ағылшын тілінінің дағдыларын одан ары қалыптастурға бағытталған. Ол студенттердің кəсіби қызығушылығын қанағаттандыратын тақырыптар бойынша тыңдау, сөйлеу, оқу жəне жазу дағдыларын одан әрі дамытады. Курс студенттердің кәсіби тілдік сауаттылығын ары қарай жетілдіреді, олардың кəсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін көтеруге бағытталған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін дамытуға, сондай-ақ академиялық жазу дағдыларын табысты қолдануға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті, студентке бағытталған тəсілдер бойынша жүзеге асырылады жəне көбінесе студенттердің өзіндік жұмысына негізделеді. Курстың соңында студенттер шет тілді меңгерудің жалпыеуропалық құзыретіне сәйкес келетін оқылып жатқан деңгейіне ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Баспасөз қызметінің жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Курста баспасөз қызметінің тарихы, әдістемесі мен технологиясы таныстырылады. Бұл студенттерге компаниялардың, мекемелердің және БАҚ баспасөз қызметтерінің өзара әрекеттесуінің «механикасын» қарастыруға мүмкіндік береді. Қолданбалы мәселелер ретінде медиа-дерекқорды қалыптастыру қарастырылады; ақпараттық пакеттерді қалыптастыру әдістемесі мен практикасы; пресс-конференциялар, брифингтер, сұхбаттар және т.б. ұйымдастыру және өткізу мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Операторлық өнер
    Несиелер: 3

    Тәртіп режиссер және кинорежиссерді фильм түсіріліміне оқытуға бағытталған. Тәжірибеге бағдарланған курсқа мыналар кіреді: арнайы түсіру әсерлерін дамыту; павильон пленка объектілерін түсіру; кинофильмдер объектілерін бейнелеу. Журналистік қызметтің бұл түрі студенттерге кино және теледидар өндірісінің технологиясы туралы тиісті білім алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Режиссура
    Несиелер: 3

    Бағдарлама деректі фильм режиссурасының негізгі қырларын меңгеруге, сандық медиа жобаларды жасауда шығармашылық және техникалық дағдыларды меңгеруге, ойындық емес кинообразиялықтың бай арсеналын және сандық баяндаудың түрлі құралдарын пайдалануға, сондай-ақ ең соңғы трендтер мен технологиялардан хабардар болуға бірегей мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Event-PR-дегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - іс-шараларды басқарудың негізгі тұжырымдамаларын, мақсаттары мен міндеттерін беру; әр түрлі саладағы шараларды жоспарлау, жылжыту, логистика. Студент «іс-шара» және «оқиға» ұғымдарын саралауды үйренеді, іс-шараларды ұйымдастырудағы қателіктер мен қателіктерді талдайды, іс-шараның тиімділігі мен оқиғаны талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медиа жоспарлау және PR
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерде медиа-жоспарларды құру, медиа-жоспарлау технологиясын оқып үйренуге қажетті білім мен дағдылардың негізгі кешенін қалыптастыру. Міндеттері: медиа-жоспарлау теориясының негізгі ұғымдарын игеру; медиа-жоспарлаудың негізгі параметрлерін, жарнамалық науқандарды жоспарлау процесінің кезеңдерін білу; жарнамалық медианы таңдау технологиясын игеру. Пән жарнамаға қатысты басқа пәндер бойынша алған білімді нақтылауға, нақты жарнама мен PR науқандарға медиа-жоспарларды құруды үйренуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON8

    Интерактивті және мультимедиалық мазмұнды жасау үшін цифрлық технологияларды қолданудың білімін және практикалық дағдыларын иеленеді.

  • Код ON5

    Оң лидерлік пен командалық басқаруды қалыптастыру және енгізу дағдылары бар.

  • Код ON4

    Фотосурет және бейне жасау дағдыларын иеленеді және пайдаланады. Бейне шеңберінде жұмыс істеу дағдыларын біледі және қолданады. Дыбыс және өңдеу технологиясының негіздерін біледі.

  • Код ON3

    Көптеген мәтіндік және ауызша ақпаратпен жұмыс істеуге қабілетті. Оның жіктелуі, таралуы және түсіндірілу дағдыларына ие.

  • Код ON2

    Фактілерді тексеру әдістерін (фактілерді тексеру), оларды қолданудың әдістерін біледі және фактілердің тұтастығы мен толықтығы үшін жауапкершілікті түсінеді.

  • Код ON1

    Әртүрлі жанрлардың (жаңалықтар, шолулар, мақалалар, сұхбаттар және т.б.) тиісті журналистік материалдарын дайындау және жазу дағдыларына ие.

  • Код ON7

    PR-кампанияларының тиімділігін талдау және бағалау дағдыларын меңгереді және қолданады.

  • Код ON6

    Ол стратегиялық жоспарлау әдістерін біледі, түсінеді және қолданады.

Top