Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01703 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі Орыс тілі мен әдебиеті бакалаврларын дайындау. Білім беру бағдарламасының стратегиялық мақсаты Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің жоғары білікті педагогтарын дайындау арқылы үздіксіз білім беру моделін қалыптастыру (ОП 6В01703 – орыс тілі мен әдебиеті орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі) және осы білім беру бағдарламасының бәсекеге қабілетті түлектерімен еңбек нарығын қамтамасыз ету болып табылады. Бағдарламаның білім беру форматы біліктілік сипаттамасына сәйкес білім беру саласындағы әртүрлі ұйымдарда кәсіби білімді қолдануға қабілетті және заманауи талаптарға жауап беретін кәсіби құзыреттілікке ие жаңа буын орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлауға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Орыс әдебиетін жаңа технология бойынша оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектепте әдебиетті оқыту әдістемесі ғылыми пән ретінде. Мектепте әдебиетті оқытудың әдістері мен тәсілдері.Әдеби шығарманы оқытудың жолдары мен тәсілдері. Әдебиет мұғалімінің оқу жұмысын ұйымдастыру. Жоспарлау түрлері. Бағдарламалар мен оқулықтар. Әдебиет сабағы. Сабақ конспектісі (құрастыру принциптері). Оқу оқыту әдісі және шығарманы талдау түрі ретінде. Оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістері.

    Селективті тәртіп
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесінің тарихы
    Несиелер: 5

    Әдебиетті оқыту әдістемесін дамытудың негізгі кезеңдері.19 ғасырдың бірінші жартысындағы әдістемелік ғылым.40-50 жылдары сөздікті оқыту. Революциялық жылдардан кейін алғаш рет әдебиетті оқыту әдістемесі. 90-шы жылдары және ғасырлар тоғысында әдебиетті оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
  • Бизнес негіздері (Бизнес, экология және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Бизнес түсінігі, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің заңы, қоршаған орта. Кәсіпкерліктің экономика, саясат, заңнамаға байланысы. Қазақстандағы экологиялық мүдделерді ескеретін бизнестің ұйымдық-құқықтық формалары. Кәсіпкерлік компанияны ұйымдастыру және тіркеу. Бизнес жүйесіндегі бәсекелестік. Инновациялық кәсіпкерлік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл дамыту практикумы
    Несиелер: 4

    Тіл дамыту әдістемесінің теориялық негіздері. Сөйлеу тілінің дамуы-балабақшада Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін қалыптастыруға бағытталған педагогикалық қызметтің заңдылықтарын зерттейтін педагогиканың ғылыми пәні. Сӛйлеу тілін дамыту әдістемесінің пайда болуы, оқыту және тәрбиелеу практикасының қажеттіліктеріне жауап беру. Сөздік қорын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 4

    Жүйке жүйесінің физиологиясы. Жоғары жүйке қызметі. Анализаторлардың жас ерекшеліктері мен гигиенасы. Тірек-қимыл аппаратының жас ерекшеліктері. Қанның жас ерекшеліктері. Қан айналымы органдары. Тыныс алу мүшелерінің жас ерекшеліктері. Ас қорыту мүшелерінің жас ерекшеліктері. Балалар мен жасөспірімдердің эндокриндік жүйесінің жас ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс халық шығармашылығы
    Несиелер: 5

    Орыс халқының вербалды рухани мәдениетінің құбылыстары мен фактілері, көркем әдебиеттің фольклоры негізінде қалыптасуы, орыс халқының ауызша рухани мәдениетінің қалыптасуы. Оның ұлттық ерекшелігі, халық ауыз әдебиеті жанрларының жүйесі, олардың қызмет ету ерекшеліктері, мазмұны мен формалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика пәнi, мақсаты, мiндетi. Оқушылардың және оларды тәрбиелеу ерекшелiктерi. Балабақшада оқыту-тәрбиелеу бағдарламасының дамуы. Сәби шақтағы балаларды оқыту және тәрбиелеу теориясы мен практикасы. Мектепке дейiнгi балалардың дене тәрбиесi, ақыл-ой, адамгершiлiк, еңбек, эстетикалық, экономикалық, экологиялық тәрбие теориясы мен әдiстемесi. Мектепке дейiнгi балалардың ойын әрекетi. Мектепке дейiнгi балалардың коммуникативтi әрекетiн ұйымдастыру және әдiстемесi.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 4

    Тіл туралы ғылым. Тіл білімінің нысаны жəне пəні, ғылымдар жүйесінде алатын орны. Тілдің жүйесі мен құрылымы. Жазу теориясы мен тарихы. Тіл білімінің фонетика саласы. Тіл білімінің лексикология саласы. Тілдің сөздік құрамы. Фразеология. Тілдің грамматика саласы. Грамматикалық тəсілдер мен амалдар. Грамматикалық категориялар. Сөз таптары. Сөз тіркесі. Сөйлем. Əлем тілдерінің топтастырылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Көпшілік сөйлеу ауызша коммуникацияның түрі ретінде. Сөйлеу өнерінің тарихи негіздері. Шешендік өнердің логикалық негіздері. Шешендік өнердің лингвистикалық негіздері. Шешендік өнердің психологиялық негіздері. Шешендік өнердің этикалық негіздері. Көпшілік алдында сөйлеу этикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 6

    Сөз өнері жайлы ғылым, қалыптасу тарихы. Қайта өрлеу дәуіріндегі, Ресейдегі, Қазақстандағы әдеби ойдың даму тарихы. Образдың түрлері. Тақырып пен идея. Мазмұн мен пішін. Сюжет пен композиция. Көркем шығарманың тілі. Троп және оның түрлері. Фигура және оның түрлері. Өлең туралы ғылыми пайымдаулары. Өлең өлшемдері. Әдебиеттің тектері мен түрлері. Әдеби процесс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби бағытталған шетел тілінде мамандықтың пәндік негіздеріне кіріспе. Пәндік-тілдік материалдарды меңгеруді қалыптастыру негіздері. Кәсіби бағытталған шетел тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағыттағы материал. Кәсіби бағытталған шетел тілінде мамандық бойынша пән салалары мазмұнына сипаттама. Кәсіби құзыреттер. Кәсіби бағытталған шетел тілінің мамандық пәндерімен байланысы. Кәсіби бағытталған шетел тілін трансформациялау және дифференцациялау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектептегі білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Басқарудың психологиялық мәселелері. Басшының жеке тұлғасы. Коммуникативті мәдениет менеджері. Бастықтың кәсіби құзіреттілігі. Ұжымдағы психологиялық ахуал: басқарушылық аспектілер. Іскерлік келіссөздер психологиясы. Ұжымдағы тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынастар. Білім сапасын басқару. Педагогикалық менеджменттегі бақылау. Білім беру жүйесіндегі ақпараттық технологияларды басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру пәні, міндеттері, мазмұны. Инклюзивті білім берудің халықаралық тәжірибесі. Қазақстан Республикасындағы жалпы білім беретін мектептердегі мүмкіндігі шектеулі балалардың ерекшеліктерін қамту. Кемтар балаларды қамқорлаудың жаңа жолдары. Мүмкіндігі шектеулі балалардың ақаулық типтеріне сәйкес арнаулы білім беру бағытындағы оқу бағдарламалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Мамандық бойынша болашақ мамандықтың ерекшеліктерімен белгіленетін студенттердің шет тілін үйренудегі қажеттілігін есепке алуға негізделген кәсіптік-бағдарлы оқыту, қосымша кәсіби білім алу, лексикалық минимум алу, терминологияны оқу, студенттерді ғылыми мақалалар мен жарияланымдарды өз бетінше оқуға дайындау, кәсіби тілде қарым-қатынас жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Емле және пунктуация практикумы
    Несиелер: 4

    Емле бөлімдері. Емледің жетекші принципі.Морфологиялық принцип, фонетикалық принцип, дәстүрлі жазудың принципі. Біріктірілген, бөлек және жартылай құйылған (дефис) жазулардың ережелері. Сөздерді қысқартудың принциптері мен ережелері. Нүктеде үтір нүктесін және нүктені қолдану. Пунктуацияда үтір қолдану. Негізгі және қосалқы ұсыныстар арасында үтір. Сөйлемнің біртекті мүшелері арасындағы үтір. Қайталанатын сөздер арасында үтір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі IT /Оқыту мен бағалауда дифференциалды тәсілдің әдістері
    Несиелер: 4

    Компьютерлік желілер және Интернет. Интернет сервистері және оларды оқыту міндеттерінде қолдану. Интернет оқу диалогы үшін орта ретінде. Off-line және on-line технологиялар. WWW үшін білім беру ақпаратын дайындау.Білім берудің тиімділігі мен сапасын бағалау. Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Оқыту нәтижелерін психологиялық-педагогикалық бағалау. Критериалды бағалау. Портфолио. Акт және бағалауды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістеме
    Несиелер: 4

    "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" пәні мен міндеттері Тәрбие мәдени - тарихи феномен және педагогикалық құбылыс ретінде. Мектеп тәрбие жүйесі ретінде. Мектептегі тәрбие жұмысын ұйымдастырушы-тәрбие жүйесінің субъектілері. Тәрбиелеуші және дамытушы ортаның құрамдас бөлігі ретінде сыныптың тәрбиелік жүйесі. Сынып оқушылар ұжымын қалыптастыру және дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 4

    Ойлау мәдениеті; ақпаратты қабылдау, талдау, жалпылау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау қабілеті. Орыс орфографиясы мен пунктуациясының жүйелік сипаты, орыс жазуының принциптері, орыс жазуының шешілмеген және қиын мәселелері саласындағы білімді қалыптастыру. Алынған білімді ғылыми-зерттеу және іс жүзінде-қолданбалы қызметте қолдану кезінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен лексикасы
    Несиелер: 3

    Орыс тілінің фонетикалық деңгейінің негізгі бірліктерімен, маңызды ұғымдармен, фонетика және фонологияның ғылыми ережелерімен, жалпы заңдылықтармен спецификалық ерекшеліктердің сипаттамаларымен, қазіргі заманғы идеялармен және қорытындылармен таныстыру; фонетикалық деңгей бірліктерін кәсіби талдау қабілетін қалыптастыру; оқыту және оқыту пәні ретінде тілді саналы, филологиялық меңгеруді дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілінің негіздері
    Несиелер: 5

    Лексикология. Қазақ лексикасының синонимі, омонимиясы, антонимиясы қазіргі қазақ тілінің сөздік құрамын қалыптастыру. Қазақ фразеологиясының негізгі ұғымдары. Қазіргі қазақ тілінің фонетикалық жүйесі. Қазіргі қазақ тілінің дауысты және үнсіз дыбыстарының акустика-артикуляциялық сипаттамасы. Қазіргі қазақ тіліндегі жаңа жыл. Қазақ әдеби айтылу нормалары. Қазіргі қазақ тілінің графикасы мен орфографиясы. Сөзжасамның негізгі ұғымдары. Морфемика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлемдік әдебиет
    Несиелер: 5

    XVII ғасырдың шетел әдебиеті. Барокко көркем табиғаты. Корнель, Расина Шығармашылығы. Классикалық комедия. Мольер. Ағарту дәуірінің әдебиеті (француз, ағылшын, неміс). Вольтер Қызметі, Дидро. Дефо, Свифт Шығармашылығы. "Фауст" Гете. Шиллердің Драматургиясы. Романтизм дәуірінің әдебиеті (Гофман, Дж.Г. Байрон, В. Гюго, т. б.). ХІХ ғасырдың классикалық реализм мұрасы. ХХ ғасырдың шетел әдебиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Стилистиканың негізгі ұғымдары. Стилистикалық норма. Нормалардың Тарихи өзгергіштігі. Стилистикалық сөйлеу мәдениетін тәрбиелеу. Стилистикалық қателер, олардың түрлері және басқа тілдік қателіктерден айырмашылығы. Лексика мен фразеологиядағы стилистикалық синонимдер. Сөзжасамдық және грамматикалық стилистика. Мәтін стилистикасы. Тілдік бірліктердің стилистикалық мәні. Функционалды стиль туралы түсінік, стильдерді жіктеу принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қайта өрлеу дәуіріндегі антикалық әдебиет және әдебиет
    Несиелер: 5

    Грек әдебиеті. Миф әдебиет негізі ретінде. Гомер, Софокл және т.б. шығармашылығы. Орта ғасырлардағы Батыс Еуропа әдебиеті. Батыр халық эпосы. "Песнь о Роланде". Куртуазная (рыцарская) орта ғасырдағы әдебиет. Қайта өрлеу дәуірінің әдебиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы типологиясы
    Несиелер: 5

    Орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылысы екі тілдің салыстырмалы грамматикасының пәні ретінде. Грамматика бөлімдері-морфология және синтаксис. Орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылымының негізгі бірліктері: сөз формасы (сөз), сөз тіркесі (сөз тіркесі), сөйлем (сөйлем). Морфологияның пәні мен міндеттері. Флективті және агглютинативті құрылым тілдерінде сөйлеу бөліктерін жіктеу принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілі (сөзжасамы және морфологиясы)
    Несиелер: 5

    Тіл жүйесіндегі сөзжасам орны. Морфема және деривация құрамдас сөзжасам ретінде. Құрылым сөздер. Түсінігі морфемы. Морфемдердің түрлері. Сөз құрушы жүйенің бірліктері: жұп, парадигма, тізбек, ұя. Словообразовательный анализ. Дериватография. Морфология грамматиканың бір бөлігі ретінде. Зат есім. Имя прилагательное. Сан есім. Местоимение. Етістік. Наречие. Сәнді сөздер. Междометие. Сөйлеудің қызметтік бөліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетінің әлемдік әдеби үдеріспен байланысы
    Несиелер: 5

    ХІХ ғасырдағы орыс және Батыс Еуропа әдебиеттерінің дамуының негізгі тенденциялары. Орыс және шетел әдебиеттерінің стильдік дамуының типологиясы. Орыс эмиграциясы әдебиетінің "Күміс ғасыр" мәдениетімен және батысеуропалық әдебиетпен байланысы. Орыс және шетел әдебиеттерінің айнасындағы адамзаттың жаһандық мәселелері. Модернизм жалпыеуропалық әдеби бағыт ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 5

    Өлкетану тарихы мен теориясы. Өлкетану ғылымының қалыптасуы. "Өлкетану" курсының мәні мен міндеттері. Өлкетанудың негізгі ұғымдары мен анықтамалары, ұйымдастыру қызметтері, формалары, бағыттары. Өлкетану жұмысын үйлестіретін ғылыми-ағартушылық ұйымдар. Өлкетану пәндер кешені ретінде. Өлкетанудың басқа пәндермен байланысы. Ішкі туризмді дамыту үшін өлкетанудың рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан халқының фольклор тілі
    Несиелер: 5

    Көпэтникалық аймақтағы орыс фольклорын зерттеу мәселелері. Күнтізбелік ғұрыптық фольклор. Халықтық мерекелік мәдениет. Қазақстанның орыс фольклорындағы сөз сөйлеушілер. Қазақстан фольклорының прозалық жанры. Бұқашықтар. Қазақстанның орыс фольклорындағы ән жанры. Халықтық лирикалық әндер. Қазақстандық орыстардың өмірлік цикліндегі дәстүрлі фольклор.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта ғасырдағы Шығыс халықтарының әдебиеті
    Несиелер: 5

    Ежелгі ирандық әдебиет. "Авеста". Парсы тілі. Ортағасырлық парсы поэзиясының негізгі жанрлары. Фирдоуси және оның "Шах-наме"поэтикалық эпосы. Рудаки - классикалық тәжік-парсы поэзиясының негізін қалаушы. Мистикалық ағымдар поэзиясының қалыптасуы: суфизм және исмаилизм. Омар Хаяймның философиялық лирикасы. Низами Поэзиясы. Джалаладдин Руми. Саади. Хафиз Ширази-Шығыстың классикалық поэзиясының көрнекті лиригі. Абдурахман Джами Өмірбаяны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілінің грамматикасы
    Несиелер: 5

    Қазақ тілінің грамматикалық құрылысы. Грамматика бөлімдері. Морфологиясы. Аты-жөні (Зат есім). Сын есім (есім Ұлы). Аты сан есім (сан есім). Есімдік (Есімдік). Етістіктің лексикограммалық сипаттамасы (етістік). Кепіл категориялары, бейімділік және етістік уақыты. Синтаксис. Сөз тіркесінің семантикограммалық сипаттамасы (сөз тіркесі). Ұсыныс (Сөйлем). Қарапайым сөйлемнің жіктелуі. Күрделі сөйлем (Құрмалас сөйлем). Күрделі сөйлемнің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқыту әдістемесінің тарихы
    Несиелер: 5

    Орыс тілін ғылым ретінде оқыту әдістемесі. Оның пәні, міндеттері. Пәнаралық байланыстар әдістемелер: лингвистика, психология, педагогика. Әдістеменің ғылыми пән ретінде мәртебесін анықтаудың қазіргі критерийлері. Орыс тілін оқыту әдістемесінің тарихы. ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы МПРЯНЫҢ дамуы. Білім беруді әртараптандыру және орыс тілін оқытудың жаңа мемлекеттік стандарттары мен тұжырымдамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері мен тәсілдері
    Несиелер: 5

    Орыс тілін оқыту әдістемесі ғылыми пән ретінде. Орыс тілін біртүрлі емес ретінде оқыту әдістемесі. Орыс тілін оқыту әдістемесінің қалыптасуы мен дамуы. Орыс тілін туыс емес ретінде оқыту кезінде оқушылардың ана тілінің ерекшеліктерін есепке алу. Сөйлеуді дамыту әдістемесі. Тіл дамыту-мектепте орыс тілін оқытудың маңызды компоненті. Сөйлеу қызметінің түрлеріне оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы лингвистика
    Несиелер: 5

    Қолданбалы лингвистика заманауи лингвистикалық зерттеулердің бағыты ретінде. Қазіргі тілтану пәндері жүйесіндегі қолданбалы лингвистика. Қолданбалы лингвистика және оның қызмет етуінің негізгі салалары. Қолданбалы лингвистиканың әдістері мен құралдары. Терминтану және терминография қолданбалы лингвистиканың бағыты ретінде. Қазіргі қолданбалы лингвистиканың жаңа бағыттары: саяси лингвистика, квантитативті лингвистика, компьютерлік лингвистика, Корпустық лингвистика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілі (синтаксис)
    Несиелер: 5

    Синтаксис грамматика бөлімі ретінде. Синтаксистік бірліктер: фраза, қарапайым сөйлем, күрделі сөйлем. Фраза ұғымы. Сөйлем синтаксистің негізгі бірлігі ретінде. Қарапайым сөйлемдердің құрылымдық-семантикалық типтері. Ұсыныс мүшелерінің түсінігі. Күрделі сөйлем синтаксика бірлігі ретінде. Сложносочиненное предложение. Дефис ұсыныс. Мәңгілік күрделі сөйлем. Бөтен тіл: түсінік, беру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілін жаңа технология бойынша оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әдістеме ғылым ретінде. Оның пәні. Басқа ғылымдармен байланыс. Әдістеменің лингвистикалық негіздері: Орыс емес мектепте орыс тілін оқытудағы тілдік аспектілер, айтылу, лексика және грамматиканы оқыту. Әдістеменің психологиялық негіздері: орыс тілінде оқытудағы сөйлеу аспектілері. Орыс тілін орыс тілінде оқытудағы лингвострантану және лингвомәдениеттану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Филология пәндерін оқытудағы оқу үдерісін оңтайландыру
    Несиелер: 5

    Білім беру, тәрбиелеу және дамытудың аса маңызды міндеттерін кешенді жоспарлау. Оқыту мазмұнында басты, маңызды, оны оқушылардың меңгеруін қамтамасыз етуге ұмтылу. Тақырыпты оқып-үйренудің оңтайлы кезектілігін таңдау. Сабақтың оңтайлы құрылымын таңдау. Оқыту, ынталандыру және бақылаудың неғұрлым ұтымды әдістері мен құралдарын таңдау. Оларды қолдануға қажетті түзетулер енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Білім беру нәтижелерін бағалаудың критериалды тәсілі. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау нормаларын әзірлеудің ғылыми негіздері. Білім беру нәтижелерін критериалды бағалау жүйесі. Оқу-тәрбие процесінің нәтижелерін бағалау критерийлері Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау. Білім беру нәтижелерін бағалаудың критериалды тәсілінің артықшылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шағын жинақты мектептерде мектептен тыс жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    ШЖМ жұмыс ерекшеліктері. Мектептен тыс жұмысты ұйымдастыру. Білім беру және тәрбие технологиялары. Проблемалық оқыту технологиялары және оның элементтері. Ойын технологиялары: ШЖМ-да сабақ фрагменттерін "ойнату" үшін практикалық және семинарлық сабақтарда іскерлік және рөлдік ойындар элементтерін пайдалану, педагогикалық жағдайларды талдау және шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Туристік-өлкетану жұмысының негіздері
    Несиелер: 4

    Туристік-өлкетану жұмысының негіздері. Қазақстан Республикасындағы өлкетанудың мәні мен міндеттері. Фольклорлық және этнографиялық зерттеулер, тарихи өлкетану негіздері, Мұражайтану негіздері. Мұражайлардың құрылу тарихы, мазмұны және қызметінің маңызы. Өлкетану мұражайы мемлекеттік өлкетану мекемесі ретінде. Мұражайдың жинақтау жұмысының мазмұны мен міндеттері, оның ғылыми-зерттеу сипаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтін лингвоанализі
    Несиелер: 4

    Мәтіннің көлемді-прагматикалық және контекстік-вариативті мүшесі. Көркем (прозалық, драмалық, поэтикалық), ғылыми, іскерлік, публицистикалық мәтіндерді мүшелеу ерекшеліктері. Күшті тілдік тұлғаның құрылымын анықтау. "Интертекстпен сынау" күшті тілдік тұлғаның өлшемі ретінде. Мәтіндердің функционалдық-стильдік типологиясы: ресми-іскерлік, ғылыми, публицистикалық, көркем, ауызекі сөйлеу. Діни және жарнамалық мәтіндер. Мәтіндердің жанрлық әртүрлілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экскурсоводтану
    Несиелер: 4

    Экскурсия құрылымы. Экскурсияның функциялары. Экскурсияның жіктелуі. Экскурсияны дайындау әдістемесі. Экскурсиялық объектілер және олардың түрлері. Экскурсияны өткізу әдістемесі. Экскурсиялық қызмет көрсетудің ерекшеліктері. Экскурсияны өткізу техникасы. Экскурсияны дайындау және өткізу кезінде әр түрлі пәндердің білімін пайдалану. Табиғаттану экскурсияларын өткізу ерекшеліктері. Тарихи және әдеби тақырыптарға экскурсия жүргізудің ерекшеліктері. Этнографиялық экскурсияларды өткізу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Туристік қызмет психологиясы
    Несиелер: 4

    Туризм менеджерлері үшін психологиялық дайындық өте маңызды, себебі туристік қызметке тікелей қатысы бар. Туристік индустрия үшін адамның жеке рекреациялық қажеттіліктерін және оларды қанағаттандыру тәсілдерін зерделеу қажет, бұл психологиялық білімсіз мүмкін емес. Туристік қызметтің психологиялық аспектілерінің негіздерін білу туристік өнімді табысты ілгерілетуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингвистикалық ілімдер тарихы
    Несиелер: 3

    Ежелгі лингвистикалық дәстүрлер. Орта ғасырдағы және қайта өрлеу дәуіріндегі тіл туралы ғылымның дамуы. Салыстырмалы-тарихи тілдік парадигманың пайда болуы және қалыптасуы. Вильгельм фон Гумбольдт-жалпы, теориялық тіл білімінің негізін қалаушы. XIX ғасырдың ортасының тіл білімі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 4

    Тіл білімі тарихының негізгі кезеңдері. ХІХ ғасырдың соңы мен XX ғасырдың басындағы тіл білімі Ф. де Соссюрдің лингвистикалық концепциясы. ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы тіл білімі. Прага лингвистикалық мектебі. Қазан лингвистикалық мектебі. Орыс тіл білімі, Русистиканың әдіснамалық негіздерінің эволюциясы. Мәскеу лингвистикалық мектебі. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы тіл білімі. Қазіргі лингвистикалық білімнің парадигмасындағы функционалдық және номинативті теориялар. Тіл білімі теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Риторика негіздері
    Несиелер: 5

    Шешендік өнер әлеуметтік құбылыс ретінде. Сөйлеу мәдениеті. Орыс тілінің нормалары (орфоэпиялық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік, стилистикалық). Қарым-қатынас этикасы. Көпшілік алдында сөйлеуге дайындық. Сөйлеуді құрастыру принциптері. Сөйлеу мазмұнының өнертабысы (инвенция). Өнертабыстың орналасуы (диспозиция). Сөздік өрнек (элокуция). Логикалық негіздеме. Теориялық дәлел. Сендіру тәсілдері. Тіл тұзағы. Дауды жүргізу өнері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұражайтану
    Несиелер: 4

    Мұражайтану ғылыми пән ретінде. Көне мәдениеттегі мұражай феноменінің пайда болуы. Католик шіркеуінің храмдары мен қазыналары. Батыс еуропалық мұражайлардың пайда болуы және дамуы. Ресей мұражайлары Ұлы Петрден Николай II. Кеңестік мәдениеттегі мұражайлар. ҚР мұражай қоры. ҚР-дағы өлкетану мұражайларының қызметі қазіргі заманның ұлы мұражайлары. XXI ғ. мұражайлардың дамуындағы жаңа үрдістер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингвоөлкетану
    Несиелер: 4

    Лингвоөлкетану объектісі мен пәні. Лингвоөлкетану көздері. Синхронды және тарихи лингвоөлкетану. Лингвоөлкетанунудың басқа ғылыми пәндермен байланысы. Орал өңірі топонимиясының жалпы сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психолингвистика
    Несиелер: 4

    Психолингвистика ғылым ретінде. Психолингвистиканың пайда болу және даму тарихынан. Сөйлеу қызметі теориясының психолингвистикалық негіздері. Онтогенез аспектісінде сөйлеу қызметін зерттеу. Сөйлеу дамуының психолингвистика негіздері. Сөйлеу бұзылыстарының түрлері. Оларды түзету және алдын алу тәсілдері. Тіл және ойлау. Ішкі сөйлеу ойлау құралы ретінде. Сөйлеуді қабылдаудың психолингвистік негіздері. Этнопсихолингвистика. Психолингвистикалық зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интеграцияланған оқыту технологиясы
    Несиелер: 4

    Қазіргі білім беру жүйесі, жоғары білімді, интеллектуалды дамыған тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Жекелеген технологиялармен жиынтықтағы интеграцияланған технологиялар. Педагогикалық технологиялардың түрлері. Түсіндірмелі-иллюстрациялық оқыту технологиясы. Тұлғалық-бағдарлы оқыту технологиясы. Дамыта оқыту технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Орыс әдебиетінің ерекшелігіх VIII ғ. біріншітоқсан әдебиеті. Классицизм әдебибағытжәнекөркемдік әдісретінде. А. Д. Қантемір. Қоғамдық-саясижәне әдеби қызмет. М. В. Ломоносов–Орыссөздігінің"ПетрВеликий" (В. Г. Белинский)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 4

    Курстың пәні мен міндеттері. Орыс әдеби тілінің тарихын оқыту негіздері. ИРЛДІҢ периодизациясы. Негізгі гипотезалар шыққан әдеби тілі. А. С. Пушкин қазіргі орыс әдеби тілінің негізін қалаушы. ХІХ ғ. екінші жартысындағы РЛЯ дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этномәдениеттану
    Несиелер: 4

    Өлкетану пәні мен міндеттері. Тарихи өлкетанудың қалыптасуы мен дамуы. Өлкетану бастауы. Ежелгі түркі жазба ескерткіштері және олардың туған өлкені зерттеудегі рөлі. Қазақстанның археологиялық көздері және оларды өлкетану жұмысында қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемнің тілдік бейнесі
    Несиелер: 3

    "Әлемнің тілдік бейнесі" ұғымы және оның құрамдас бөліктері. Әлемнің тілдік бейнесі тілдік менталитеттегі әлем туралы білімнің мазмұндық негізі ретінде. Әлемнің ұлттық тілдік және ғылыми картиналары. Ұлттық тілдер әлемінің тілдік картиналары және ұлттық менталитет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Қазақ халық ауыз әдебиеті. Казахская несказочная проза. 18 және 19 ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ әдебиеті. Поэзия жырау. 19 ғасырдың екінші жартысындағы қазақ әдебиеті. Ұлы Абайдың шығармашылығы-қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы. Шәкәрім Құдайбердіұлы-ақын, философ, ағартушы. Қазіргі қазақ драматургиясы. Қазақ ақын-жазушыларының шығармашылығы. Қазақ балалар әдебиеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдеби өлкетану
    Несиелер: 4

    Әдеби өлкетану әдебиеттанудың құрамдас бөлігі ретінде, оқу пәні және қоғамдық қозғалыс. Әдеби өлкетану пәні мен міндеттері. Әдебиетті зерттеудің аймақтық және тарихи-әдеби принциптерінің арақатынасы. "Өлке" әдеби шығарманың бейнесі немесе кейіпкері ретінде. Батыс Қазақстан облысы әдебиетінің дамуының жалпы сипаттамасы. В. И. Даль және Батыс Қазақстан: аймақтың дамуына қосқан үлесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    • Қазіргі әлемдегі ұтқырлыққа, сыни ойлауға және физикалық өзін-өзі жетілдіруге, Қазақстанның тарихи және экономикалық дамуының өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық позицияны көрсетуге қабілеті

  • Код ON3

    • әлеуметтік-гуманитарлық пәндердің базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әр түрлі салаларында жағдайлар бере білу

  • Код ON7

    • тілдік құралдардың байлығын меңгеру, сөйлеу жағдайының тез өзгеретін жағдайларына бейімделу, көркем мәтінді жасау заңдарын меңгеру, өлкетану дағдыларын меңгеру

  • Код ON6

    • білім беруді ізгілендіру және демократияландыру жағдайында тілдік жағдайды талдау, шығармашылық қабілеттер мен креативті ойлауды дамыту, оқытуда инновациялық технологияларды қолдану, қазіргі әдебиет шығармаларын сыни талдау және бағалау білігі

  • Код ON4

    • жалпы білім беретін және филологиялық пәндер, орыс тілінің негізгі парадигмалары, әртүрлі тілдердің типологиялық ерекшеліктері, негізгі филологиялық заңдылықтар туралы, болашақ маманның бәсекеге қабілеттілігін және гуманитарлық ойлау мәдениетін қалыптастыратын тілдік білім беру жүйесінің ғылыми және практикалық түсініктері

  • Код ON8

    • білім беру және жалпы педагогикалық қызмет үшін қажетті жаңа білімді, кәсіби қызмет үшін қажетті ұйымдастырушылық қабілетін қолдану, сапаны жақсарту үшін инновациялық технологиялар мен оқыту тәсілдерін ұсынады; кәсіби қызмет бойынша білім деңгейін үнемі арттырады; магистратурада оқуға қабілетті

  • Код ON5

    • ойлау тәсілдерін, мінез-құлық пен құндылықтарды, "адам – өлке - қоғам" жүйесіндегі адамгершілік-этикалық және эстетикалық қатынастарды, Орал өңірі авторларының шығармашылығын, жалпы әдеби шығармашылық заңдарын білуге бағытталған аймақтың субмәдениетінің ерекшеліктерін білу

  • Код ON1

    • мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілеті

Top