Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01103 Білім берудегі көшбасшылық в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Білім берудегі әлемдік және ұлттық трендттер. Ұрпақтар теориясы
    Несиелер: 5

    Жаһандану кезеңіндегі білім. Классикалық университеттердің даму үлгілері. Классикалық университеттердің Болон процесіне енуі. Ұрпақтар теориясы. Ұрпақ циклдерінің жіктелуі. «X», «Y», «Z», «Альфа» ұрпақтары. Ұрпақтардың алмасуы және құндылық бағдарларының өзгеруі. Виртуалды кеңістіктегі білім беру қызметі. «Z» - ұрпақтарының құндылық профилі. «Альфа» ұрпақтары - жаңа стилдегі көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім сапасын басқару
    Несиелер: 5

    Менеджмент жүйесін басқару. Білім сапасын басқару құрылымының жүйесі. Білім сапасын басқару мәслелелері. Білім сапасын басқарудық құқықтық бағыты. Білім сапасын бақылау механизмдері. Білім сапасын бағалау. Білім сапасын басқарудың ақпараттық қамтамасыз етуі. Білім сапасын басқарудың шет елдік тәжірибесі (Жапония, АҚШ).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетинг және брендинг
    Несиелер: 5

    Білім берудегі маркетингтік технологияны оқып-үйрену, білім беру ұйымындағы маркетингтік модельді талдау, болжау, оңтайландыру және негіздеу әдістерін, сонымен қатар маркетингтік қызметті дамыту мен олардың әлеуметтік-экономикалық тиімділігін бағалау әдістерін қолдану арқылы білім беру ұйымына арналған бренд құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату. Эмоционалды интеллект құрылымы мен түрлері. Жетістікке жетудегі зияткерлік (IQ) және эмоционалды құзыреттілік (EQ). Эмоционалды интеллект дамыту және оқытудың заманауи технологиялары (тренинг, коучинг, тәжірибе).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі көшбасшылық мәселесіне теориялық және әдістемелік талдауды қарастырады. Көшбасшылықты талдауға әлеуметтік көзқарас. Білім беру субъектілерінің көшбасшылық әлеуеті. Көшбасшылық қабілеттер, басқару стилін өзгерту, қақтығыстарды шешу және мүдделі тараптарды тарту.Білім берудегі инновация және көшбасшылық. Оқытудағы оқу және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі бенчмаркинг
    Несиелер: 5

    Білім беру саласындағы ғаламдық. Бенчмаркингілік қауымдастықтар. Ақпараттық ресурстардағы бенчмаркинг және жоғары білім. Бенчмаркинг – артықшылық стандарты. Бенчмаркинг тұжырымдамасы. Шетелдік білім беру жүйелеріндегі бенчмаркингті пайдалану тәжірибесі. Бенчмаркинг жобаларының ұстанымдары, түрлері, модельдері. Бенчмаркинг – бәсекеге қабілетті кәсіпорын құрудың негізі және университетті басқару құралы. Бенчмаркинг – өзара әрекеттестікті ұйымдастыру формасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылымның тарихы және философиясы пәні. Ғылымның көзқарастық негіздері. Философия білімнің интегралды формасы ретінде. Ғылымның қызметтері. Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Антикалық ғылым және философия. Ортағасырдағы ғылыми таным. Жаңа заман ғылымының қалыптасуы. Жаңаевропалық ғылым – ғылым тарихының классикалық кезеңі. Қазіргі ғылым. Ғылым дамуының бейклассикалық, постбейклассикалық кезеңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылым дамуының постпозитивистік, постклассикалық емес кезеіңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылыми білімнің құрылымы және деңгейлері. Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері. Қазіргі заманғы жаһандық өркениет мәселелерді шешудегі ғылымның атқаратын рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұлғалық капиталға айналдыру (жеке бренд құру)
    Несиелер: 5

    Бұл курс жеке бренд құрудың негіздерін қарастырады. Пән «бренд» түсінігін, брендингтің мүмкіндіктері мен шектеулерін, брендті капиталдандыруды және оның жеке брендке қолданылуын зерттейді. Компанияның брендтерімен салыстырғанда жеке бренд және оның сипаттамалары, жеке бренд құрудың мақсаттары және оларды белгілеу ережелері. Капитализациясы миллиардтаған долларға ие компаниялардың жеке брендтерін жылжытуға арналған әлеуметтік желілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектеп педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Жоғары мектептегі оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру. Кәсіптік білім берудегі инновациялық үрдістер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үрдісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. ЖОО-дағы заманауи педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Продюсерлік қызмет
    Несиелер: 5

    Жобаны басқарудағы продюсердің рөлі, оның негізгі міндеттері. Зерттеу жобасын өндірушінің функциялары: зерттеу, қаржылық-экономикалық, ұйымдастырушылық және кәсіпкерлік. Продюсердің іс-әрекетіндегі көшбасшылық. Көшбасшылық теориялар мен модельдер. Продюсердің қызметіндегі шығармашылық технологиялар. Продюсердің қызметіндегі сәтсіз жобалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Іскерлік зерттеулер
    Несиелер: 5

    Іскерлік зерттеулер: әдіснамасы және практикасы. Маркетингтік зерттеулер. Нарықты зерттеу және бизнес-идеяның стратегиясы. Бизнес-процестерді реинжиниринг. Сандық интеллект. Сандық түрлендіру процесі және басқару объектілері Компанияның сандық стратегиясы. Кәсіпкерлік логистика. Американдық Маркетинг Ассоциациясының Бизнес Стратегиясының Сандық Кемелдену Моделі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттандыру менеджменті
    Несиелер: 5

    Жаңаша жүйе мен заманауи ақпараттық технологиялар арқылы ақпарттандыру менеджментінің негізгі мәселелері. Ақпатарттандыру жүйесін жобалау әдіснамасы, ақпарттандыру шешімдерін қабылдау технологияларын жетілдіру. CASE-технологиалыр және зияткерлік технологиялар. Ақпараттық жүйе компоненттері мен құрылымы. Ақпарарттық базалар, жадылар банктері, құжаттамалар жүйесін даярлау ақпараттары, білім беру ұйымдарын басқаруға бағытталған кіріктірілген жүйелер мен ақпартты қорғау әдістері мен құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру ұйымдарын бюджеттеу
    Несиелер: 5

    Курс қаржылық менеджмент және бюджеттеу, материалдық ресурстарды бөлу, қаржылық қатынастардың қалыптасуы мен дамуы, білім беру ұйымының қаржылық ресурстарын тиімді бөлуге бағытталған іс-шараларды жоспарлау, болжау және іске асыру саласындағы мәселелерді қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қашықтан білім беруді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курста білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану мүмкіндіктері кеңінен қарастырылады. Курс пән бойынша off және on-line режиміне арналған оқу материалдарын әзірлеу; жұмысты бағалаудың неғұрлым тиімді әдістерін табу; қашықтықтан оқыту платформасын және әртүрлі бағдарламаларды қолдана отырып вебинарлар мен on-line сабақтар ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердегі сандық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курста ғылыми зерттеулерде пайдаланылатын цифрлық технологиялардың негізгі құралдары, интернет желісінің халықаралық ресурстарынан ғылыми ақпарат іздеу, ғылыми мәтінді дайындаудың негізгі ережелері, зерттеу нәтижелерін өңдеудің негізгі құралдары мен әдістері қарастырылады. Пән ғылыми ақпараттармен (Web of science, Scopus және т.б.), ақпараттық-білім беру кеңістігінде жұмыс істеу, диссертациялық зерттеу жұмыстарын дайындау, нәтижелерін өңдеу дағдысын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Білім берудегі жобаларды басқару. Жобалау тапсырмаларын тиімді орындау: жоспарлы, жедел, стратегиялық. Жобаны үйлестіру, тәуекелдерді басқару; жобалау жұмыстарының құрылымын дамыту; мүдделі тараптармен байланыс жасау; сандық құралдарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Операциялық менеджмент
    Несиелер: 6

    Білім беру ұйымдарының операциялық (өндірістік) қызметін басқарудағы шешім қабылдау әдістері, кәсіпкерлік іс-әрекетті жүргізуде экономикалық және әлеуметтік шарттарын бағалау, жаңа нарықтық мүмкіндіктерді анықтау және модель құрудың жаңа тәсілдерін ұсыну. Бизнес-жоспардың жүзеге асырылуын бақылау, келісім-шарттар талаптарын орындауда жоғары көрсеткіштерге қол жеткізу үшін әдістемелік құралдарды қолдану, нақты жобалар мен зерттеу жұмыстарын орындау кезінде басқарушылық шешімдер қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • HR-менеджмент
    Несиелер: 6

    HR менеджмент - персоналды басқарудың негіздері мен мақсаттары. Басқарудың мінез-құлық ресурстары. Мінез-құлықтың имиджілік бағыттары. Клиенттердің мінез-құлқын басқару. Уақытша мінез-құлық ресурстары. Ұйымдастырушылық басқарудағы мінез-құлық. Белгілі бағыттағы басқару құндылықтары. Өзіндік инновациялық қарым-қатынастар. Жеке кәсіпкерлік мінез-құлық. Мінез-құлықты басқарудың кері байланыс орнату әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ойлау дизайны. Білім беру ұйымының дизайны және экожүйлер құру
    Несиелер: 6

    Дизайн ойлау - дизайн, инновациялық шешімдерге жетелейтін идеялар. Ойлау құралдарын жобалау. Эмпатия. Сұхбат. Тестілеу, идеяларды таныстыру. Топ құру. Мәселені шешудің инновациялық әдістері, жаһандық бәсекелестікті ескере отырып, жаңа өнімдер ойлап табу, тұтынушылармен өзара әрекеттесу, процестерді өзгерту, ақпаратты түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беру стартапын құру: идеядан іске асыруға дейін
    Несиелер: 5

    Стартап идеялар: инновациялық идеялар, өзіндік зерттеулер, мақсатты аудитория сауалнамасы (тестілеу), даму стартегиясын жасақтау. Бизнес-жоспарды жүзеге асыру – стартап капиталын дамыту құралдарын қолдану және стартап көлемін күрделендіру – стартапты бағалау: өзгерістерді басқару моделін, көрсеткіштерді нақтылау, ойындарды тиімді іріктеу, инновациялар құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 6

    Білім берудегі стратегиялық менеджменттің теориялық негіздері. Білім берудегі стратегиялық менеджменттің маңызы мен негізгі бағыттары. Білім берудегі стратегиялық менеджменттің кешендік әдістері. Даму стратегиясын таңдаудың негізгі аспектілері.Ұйымның дамыту стартегия түрлері. Жеке адамды басқарудың стратегиялық бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Даудамайды шешу
    Несиелер: 6

    Кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы даудамайлар шешімін өзара әрекеттесуін қадағалау. Даудамай мазмұны, ерекшеліктері, олардың шешімін қабылдау диагностикасын жүргізу және алдын-алу шараларын ұйымдастыру .Даудамайларлы шешу стратегиясын құру. Даудамайларды шешімін іздестіру стильдері. Даудамай шешімін іздестіру әдістері (ұйымдық-құрылымдық, тұлғааралық (жеке), даудамайды шешудің балама әдістері).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 6

    Менеджменттің жалпы сипаттамасы. Менеджмент теориясы мен практикасын дамыту. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Менеджмент этикасы және әлеуметтік жауапкершілік Ұйымдастыру. Ұйымда мақсаттарды қою және жоспарлау. Әзірлеу және енгізу Стратегиялар. Ұйымдастыру басқару функциясы ретінде. Қызметтің мотивациясы. Менеджментті ақпараттық-коммуникациялық қамтамасыз ету. Басқару шешімдерін қабылдау. Топтық динамика және басшылық. Билік және әсер. Көшбасшылық. Өзін-өзі басқару және жетекшінің имиджін қалыптастыру. Басқару тиімділігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    топтың жұмысына қолайлы жағдай жасау үшін стратегиялық ойлау қабілеті бар, басқарудың инновациялық технологияларын және шет ел тілін жетік меңгерген менеджменттің теориялық және практикалық негіздерін анықтайды;

  • Код ON2

    білім берудің виртуалды кеңістігінде құндылық қатынастарын сақтауға бағытталған ұрпақ циклдарының жіктемесін құрылымдайды;

  • Код ON3

    білім беруді басқаруда жетістікке жету үшін зияткерлік (IQ) және эмоционалды құзыреттілікті (EQ) көрсете отырып, білім беру ұйымын психологиялық басқару бағытының жаңа құралдарын меңгереді;

  • Код ON4

    білім беру ұйымын басқаруда көшбасшылық қасиеттерінің ғылыми, шығармашылық әлеуетін көрсетуге қабілетті;

  • Код ON5

    білім беру басшысының продюсерлік қызметінде шығармашылық технологиялар мен дизайнерлік ойлауды қолданады;

  • Код ON6

    үздіксіз білім беру жүйесіндегі білім беру саясатын, жоғары мектеп теориясы мен тәжірибесін кіріктіреді;

  • Код ON7

    білім беру сапасын басқаруда бақылау және бағалау механизмдерінің инструментарийлерін талдайды;

  • Код ON8

    халықаралық ақпарат көздер базасында ғылыми ақпаратты іздеуде және стартап-жобалардың эксперименттік алаңын құруда цифрлық технологиялар құралдарын қолданады;

  • Код ON9

    мемлекеттік және аймақтық білім беруді басқару саласында мемлекеттік бюджетті басқаруға қабілетті;

  • Код ON10

    стратегиялық міндеттерді анықтау және құқықтық реттеу алгоритм негізінде персоналды басқару әдістері үшін критерийлер құрастырады;

  • Код ON11

    білім беру стратегиясы мен бағдарламаларының сарапшысы ретінде ауданнан республика деңгейіне дейін білім беру жүйесі басшысының міндеттерін дәлелдейді;

  • Код ON12

    деректерді жинау мен талдаудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, білім беру жүйесін басқару саласындағы зерттеулерді ұйымдастыруға және дербес жүзеге асыруға қабілетті.басқару саласында зерттеулерді ұйымдастыра және дербес жүргізе алады.

Top