Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01103 Білім берудегі көшбасшылық в QYZPU

Пәндер

  • Білім берудегі әлемдік және ұлттық трендттер. Ұрпақтар теориясы

    Жаһандану кезеңіндегі білім. Классикалық университеттердің даму үлгілері. Классикалық университеттердің Болон процесіне енуі. Ұрпақтар теориясы. Ұрпақ циклдерінің жіктелуі. «X», «Y», «Z», «Альфа» ұрпақтары. Ұрпақтардың алмасуы және құндылық бағдарларының өзгеруі. Виртуалды кеңістіктегі білім беру қызметі. «Z» - ұрпақтарының құндылық профилі. «Альфа» ұрпақтары - жаңа стилдегі көшбасшылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім сапасын басқару

    Менеджмент жүйесін басқару. Білім сапасын басқару құрылымының жүйесі. Білім сапасын басқару мәслелелері. Білім сапасын басқарудық құқықтық бағыты. Білім сапасын бақылау механизмдері. Білім сапасын бағалау. Білім сапасын басқарудың ақпараттық қамтамасыз етуі. Білім сапасын басқарудың шет елдік тәжірибесі (Жапония, АҚШ).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетинг және брендинг

    Білім берудегі маркетингтік технологияны оқып-үйрену, білім беру ұйымындағы маркетингтік модельді талдау, болжау, оңтайландыру және негіздеу әдістерін, сонымен қатар маркетингтік қызметті дамыту мен олардың әлеуметтік-экономикалық тиімділігін бағалау әдістерін қолдану арқылы білім беру ұйымына арналған бренд құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Эмоционалды интеллект

    Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату. Эмоционалды интеллект құрылымы мен түрлері. Жетістікке жетудегі зияткерлік (IQ) және эмоционалды құзыреттілік (EQ). Эмоционалды интеллект дамыту және оқытудың заманауи технологиялары (тренинг, коучинг, тәжірибе).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі көшбасшылық

    Пән білім берудегі көшбасшылық мәселесіне теориялық және әдістемелік талдауды қарастырады. Көшбасшылықты талдауға әлеуметтік көзқарас. Білім беру субъектілерінің көшбасшылық әлеуеті. Көшбасшылық қабілеттер, басқару стилін өзгерту, қақтығыстарды шешу және мүдделі тараптарды тарту.Білім берудегі инновация және көшбасшылық. Оқытудағы оқу және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі бенчмаркинг

    Білім беру саласындағы ғаламдық. Бенчмаркингілік қауымдастықтар. Ақпараттық ресурстардағы бенчмаркинг және жоғары білім. Бенчмаркинг – артықшылық стандарты. Бенчмаркинг тұжырымдамасы. Шетелдік білім беру жүйелеріндегі бенчмаркингті пайдалану тәжірибесі. Бенчмаркинг жобаларының ұстанымдары, түрлері, модельдері. Бенчмаркинг – бәсекеге қабілетті кәсіпорын құрудың негізі және университетті басқару құралы. Бенчмаркинг – өзара әрекеттестікті ұйымдастыру формасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылымның тарихы және философиясы пәні. Ғылымның көзқарастық негіздері. Философия білімнің интегралды формасы ретінде. Ғылымның қызметтері. Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы. Антикалық ғылым және философия. Ортағасырдағы ғылыми таным. Жаңа заман ғылымының қалыптасуы. Жаңаевропалық ғылым – ғылым тарихының классикалық кезеңі. Қазіргі ғылым. Ғылым дамуының бейклассикалық, постбейклассикалық кезеңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылым дамуының постпозитивистік, постклассикалық емес кезеіңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттары. Ғылыми білімнің құрылымы және деңгейлері. Ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы. Ғылымның идеалдары мен нормалары. Ғылымның философиялық негіздемелері және дүниенің ғылыми бейнесі. Ғылыми дәстүрлер және ғылыми революциялар. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Қазіргі ғылымның аксиологиялық аспектілері. Қазіргі заманғы жаһандық өркениет мәселелерді шешудегі ғылымның атқаратын рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тұлғалық капиталға айналдыру (жеке бренд құру)

    Бұл курс жеке бренд құрудың негіздерін қарастырады. Пән «бренд» түсінігін, брендингтің мүмкіндіктері мен шектеулерін, брендті капиталдандыруды және оның жеке брендке қолданылуын зерттейді. Компанияның брендтерімен салыстырғанда жеке бренд және оның сипаттамалары, жеке бренд құрудың мақсаттары және оларды белгілеу ережелері. Капитализациясы миллиардтаған долларға ие компаниялардың жеке брендтерін жылжытуға арналған әлеуметтік желілер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялықтеорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық ісәрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектеп педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Жоғары мектептегі оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру. Кәсіптік білім берудегі инновациялық үрдістер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үрдісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. ЖОО-дағы заманауи педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Продюсерлік қызмет

    Жобаны басқарудағы продюсердің рөлі, оның негізгі міндеттері. Зерттеу жобасын өндірушінің функциялары: зерттеу, қаржылық-экономикалық, ұйымдастырушылық және кәсіпкерлік. Продюсердің іс-әрекетіндегі көшбасшылық. Көшбасшылық теориялар мен модельдер. Продюсердің қызметіндегі шығармашылық технологиялар. Продюсердің қызметіндегі сәтсіз жобалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іскерлік зерттеулер

    Іскерлік зерттеулер: әдіснамасы және практикасы. Маркетингтік зерттеулер. Нарықты зерттеу және бизнес-идеяның стратегиясы. Бизнес-процестерді реинжиниринг. Сандық интеллект. Сандық түрлендіру процесі және басқару объектілері Компанияның сандық стратегиясы. Кәсіпкерлік логистика. Американдық Маркетинг Ассоциациясының Бизнес Стратегиясының Сандық Кемелдену Моделі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақпараттандыру менеджменті

    Жаңаша жүйе мен заманауи ақпараттық технологиялар арқылы ақпарттандыру менеджментінің негізгі мәселелері. Ақпатарттандыру жүйесін жобалау әдіснамасы, ақпарттандыру шешімдерін қабылдау технологияларын жетілдіру. CASE-технологиалыр және зияткерлік технологиялар. Ақпараттық жүйе компоненттері мен құрылымы. Ақпарарттық базалар, жадылар банктері, құжаттамалар жүйесін даярлау ақпараттары, білім беру ұйымдарын басқаруға бағытталған кіріктірілген жүйелер мен ақпартты қорғау әдістері мен құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беру ұйымдарын бюджеттеу

    Курс қаржылық менеджмент және бюджеттеу, материалдық ресурстарды бөлу, қаржылық қатынастардың қалыптасуы мен дамуы, білім беру ұйымының қаржылық ресурстарын тиімді бөлуге бағытталған іс-шараларды жоспарлау, болжау және іске асыру саласындағы мәселелерді қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қашықтан білім беруді ұйымдастыру

    Курста білім беру ұйымдарында қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану мүмкіндіктері кеңінен қарастырылады. Курс пән бойынша off және on-line режиміне арналған оқу материалдарын әзірлеу; жұмысты бағалаудың неғұрлым тиімді әдістерін табу; қашықтықтан оқыту платформасын және әртүрлі бағдарламаларды қолдана отырып вебинарлар мен on-line сабақтар ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулердегі сандық технологиялар

    Курста ғылыми зерттеулерде пайдаланылатын цифрлық технологиялардың негізгі құралдары, интернет желісінің халықаралық ресурстарынан ғылыми ақпарат іздеу, ғылыми мәтінді дайындаудың негізгі ережелері, зерттеу нәтижелерін өңдеудің негізгі құралдары мен әдістері қарастырылады. Пән ғылыми ақпараттармен (Web of science, Scopus және т.б.), ақпараттық-білім беру кеңістігінде жұмыс істеу, диссертациялық зерттеу жұмыстарын дайындау, нәтижелерін өңдеу дағдысын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Білім берудегі жобаларды басқару. Жобалау тапсырмаларын тиімді орындау: жоспарлы, жедел, стратегиялық. Жобаны үйлестіру, тәуекелдерді басқару; жобалау жұмыстарының құрылымын дамыту; мүдделі тараптармен байланыс жасау; сандық құралдарды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Операциялық менеджмент

    Білім беру ұйымдарының операциялық (өндірістік) қызметін басқарудағы шешім қабылдау әдістері, кәсіпкерлік іс-әрекетті жүргізуде экономикалық және әлеуметтік шарттарын бағалау, жаңа нарықтық мүмкіндіктерді анықтау және модель құрудың жаңа тәсілдерін ұсыну. Бизнес-жоспардың жүзеге асырылуын бақылау, келісім-шарттар талаптарын орындауда жоғары көрсеткіштерге қол жеткізу үшін әдістемелік құралдарды қолдану, нақты жобалар мен зерттеу жұмыстарын орындау кезінде басқарушылық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • HR-менеджмент

    HR менеджмент - персоналды басқарудың негіздері мен мақсаттары. Басқарудың мінез-құлық ресурстары. Мінез-құлықтың имиджілік бағыттары. Клиенттердің мінез-құлқын басқару. Уақытша мінез-құлық ресурстары. Ұйымдастырушылық басқарудағы мінез-құлық. Белгілі бағыттағы басқару құндылықтары. Өзіндік инновациялық қарым-қатынастар. Жеке кәсіпкерлік мінез-құлық. Мінез-құлықты басқарудың кері байланыс орнату әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Ойлау дизайны. Білім беру ұйымының дизайны және экожүйлер құру

    Дизайн ойлау - дизайн, инновациялық шешімдерге жетелейтін идеялар. Ойлау құралдарын жобалау. Эмпатия. Сұхбат. Тестілеу, идеяларды таныстыру. Топ құру. Мәселені шешудің инновациялық әдістері, жаһандық бәсекелестікті ескере отырып, жаңа өнімдер ойлап табу, тұтынушылармен өзара әрекеттесу, процестерді өзгерту, ақпаратты түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Білім беру стартапын құру: идеядан іске асыруға дейін

    Стартап идеялар: инновациялық идеялар, өзіндік зерттеулер, мақсатты аудитория сауалнамасы (тестілеу), даму стартегиясын жасақтау. Бизнес-жоспарды жүзеге асыру – стартап капиталын дамыту құралдарын қолдану және стартап көлемін күрделендіру – стартапты бағалау: өзгерістерді басқару моделін, көрсеткіштерді нақтылау, ойындарды тиімді іріктеу, инновациялар құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент

    Білім берудегі стратегиялық менеджменттің теориялық негіздері. Білім берудегі стратегиялық менеджменттің маңызы мен негізгі бағыттары. Білім берудегі стратегиялық менеджменттің кешендік әдістері. Даму стратегиясын таңдаудың негізгі аспектілері.Ұйымның дамыту стартегия түрлері. Жеке адамды басқарудың стратегиялық бағыттары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Даудамайды шешу

    Кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы даудамайлар шешімін өзара әрекеттесуін қадағалау. Даудамай мазмұны, ерекшеліктері, олардың шешімін қабылдау диагностикасын жүргізу және алдын-алу шараларын ұйымдастыру .Даудамайларлы шешу стратегиясын құру. Даудамайларды шешімін іздестіру стильдері. Даудамай шешімін іздестіру әдістері (ұйымдық-құрылымдық, тұлғааралық (жеке), даудамайды шешудің балама әдістері).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Менеджмент негіздері

    Менеджменттің жалпы сипаттамасы. Менеджмент теориясы мен практикасын дамыту. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы. Менеджмент этикасы және әлеуметтік жауапкершілік Ұйымдастыру. Ұйымда мақсаттарды қою және жоспарлау. Әзірлеу және енгізу Стратегиялар. Ұйымдастыру басқару функциясы ретінде. Қызметтің мотивациясы. Менеджментті ақпараттық-коммуникациялық қамтамасыз ету. Басқару шешімдерін қабылдау. Топтық динамика және басшылық. Билік және әсер. Көшбасшылық. Өзін-өзі басқару және жетекшінің имиджін қалыптастыру. Басқару тиімділігі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • топтың жұмысына қолайлы жағдай жасау үшін стратегиялық ойлау қабілеті бар, басқарудың инновациялық технологияларын және шет ел тілін жетік меңгерген менеджменттің теориялық және практикалық негіздерін анықтайды;
  • білім берудің виртуалды кеңістігінде құндылық қатынастарын сақтауға бағытталған ұрпақ циклдарының жіктемесін құрылымдайды;
  • білім беруді басқаруда жетістікке жету үшін зияткерлік (IQ) және эмоционалды құзыреттілікті (EQ) көрсете отырып, білім беру ұйымын психологиялық басқару бағытының жаңа құралдарын меңгереді;
  • білім беру ұйымын басқаруда көшбасшылық қасиеттерінің ғылыми, шығармашылық әлеуетін көрсетуге қабілетті;
  • білім беру басшысының продюсерлік қызметінде шығармашылық технологиялар мен дизайнерлік ойлауды қолданады;
  • үздіксіз білім беру жүйесіндегі білім беру саясатын, жоғары мектеп теориясы мен тәжірибесін кіріктіреді;
  • білім беру сапасын басқаруда бақылау және бағалау механизмдерінің инструментарийлерін талдайды;
  • халықаралық ақпарат көздер базасында ғылыми ақпаратты іздеуде және стартап-жобалардың эксперименттік алаңын құруда цифрлық технологиялар құралдарын қолданады;
  • мемлекеттік және аймақтық білім беруді басқару саласында мемлекеттік бюджетті басқаруға қабілетті;
  • стратегиялық міндеттерді анықтау және құқықтық реттеу алгоритм негізінде персоналды басқару әдістері үшін критерийлер құрастырады;
  • білім беру стратегиясы мен бағдарламаларының сарапшысы ретінде ауданнан республика деңгейіне дейін білім беру жүйесі басшысының міндеттерін дәлелдейді;
  • деректерді жинау мен талдаудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, білім беру жүйесін басқару саласындағы зерттеулерді ұйымдастыруға және дербес жүзеге асыруға қабілетті.басқару саласында зерттеулерді ұйымдастыра және дербес жүргізе алады.
Top