Қолданыстағы білім беру бағдарламасы 6B01901 Дефектология в Silkway Халықаралық университеті

  • Дифференциалды және практикалық диагностика

    Селективті тәртіп
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 6

    Дефектологияның пәні, міндеттері, принциптері және әдістері. Дефектология педагогикалық ғылымның саласы ретінде. Дефектологияның негізгі міндеттері. ЖВЗ бар балаларға арналған арнайы мекемелер желісін ұйымдастыру және дамыту принциптерін негіздеу және әзірлеу. Дефектологияның негізгі принциптері мен әдістері. Дефектологияның бірқатар аралас ғылымдармен байланысы. Денсаулық мүмкіндігі шектеулі балалар (жалпы сипаттама. "Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі бала" түсінігі және аномалды дамудың ерекшеліктері. Ақаулардың себептері. Мемлекеттің аномалды балалық шағы саласындағы саясаты. Ақыл-есі кем балалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби қызмет негіздері
    Несиелер: 3

    Педагогикалық қызметтің полифункционалды сипаты оның көп аспектілігінде көрінеді: оқушылардың білім мен қызмет тәсілдерін меңгеруіне ғана емес, сонымен қатар тұлғаның дамуы мен қалыптасуына, осы мақсаттарды іске асыру үшін жағдай жасайтын сыныпта қарым-қатынас құруға, оқушылардың сыныптан тыс тәрбие қызметін ұйымдастыруға, мектепте білім беру және дамыту ортасын құруға және т. б. бағыттылығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Есту, көру және сөйлеу органдарының анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
    Несиелер: 4

    Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің құрылысы мен қызметі. Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің әртүрлі патологияларын зерттеу. Көру, есту және сөйлеу органдарын зерттеудің негізгі әдістері. Осы органдардың функциялары бұзылған тұлғаларды оңалтудың заманауи әдістері және олардың алдын алу.Есту мүшелерінің жас ерекшеліктері.Балалардың есту қызметін зерттеу ерекшеліктері. Есту органы патологиясын алдын алу және емдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика және психология тарихы
    Несиелер: 5

    Арнайы педагогика тарихы. Арнайы педагогиканың негізгі ұғымдары, терминдері. Арнайы педагогиканың объектісі, субъектісі, пәні, мақсаты мен міндеттері . Арнайы педагогиканың систематикасы және статистикасы . Қазіргі арнайы педагогиканың пәндік салалары.Мүмкіндіктері шектеулі балалардың ерекше білім қажеттілігі. Мүмкіндіктері шектеулі балаларды кешенді дамыту. Тәрбие мен дамудың жеке бағдарлы бағыттары. Арнайы білім беру шарттары

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бағдарлама білім алушыларда экологиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталған, экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, мониторинг негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, сондай-ақ экологиялық менеджмент және экологиялық құқық бөлімдері бар. Адам және биосфера коэволюциясы идеясының өзегі болып табылатын жалпы экологиялық проблемалардың кең шеңбері ұсынылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Невропатология
    Несиелер: 4

    Сөйлеу бұзылыстарын зерттеу тарихы. Сөйлеу бұзылыстары туралы ғылымның қалыптасуы мен дамуының бастауы. Ежелгі Шығыс, Греция, Рим, Русь жазба ескерткіштерінде сөйлеудің бұзылуы туралы ескерту.Сөйлеу бұзылыстары механизмдері туралы қазіргі түсінік, Қазақстандағы логопедияның теориясы мен тәжірибесін дамыту. Сөйлеу дамуының қалыпты барысы. Балалардың сөйлеу тілінің толыққанды дамуына әсер ететін факторлар. Балалар тілінің қалыптасу кезеңдері. Ерте диагностика мәселелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән, мақсаты және міндеттері. Мүмкіндігі шектеулі балалармен тәрбие жұмысы.Мүмкіндігі шектеулі балалармен тәрбие жұмысының теориялық негіздері.Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің арнайы және жалпы педагогикамен байланысы.Арнайы білім беру ұйымындағы тәрбие процесі және оның ерекшеліктері.Белсенді шығармашылық тұлғаны қалыптастырудағы оқу, ойын және еңбек қызметінің рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оторинолорингология
    Несиелер: 3

    Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің құрылысы мен қызметі. Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің әртүрлі патологияларын зерттеу. Көру, есту және сөйлеу органдарын зерттеудің негізгі әдістері. Осы органдардың функциялары бұзылған тұлғаларды оңалтудың заманауи әдістері және олардың алдын алу.Есту мүшелерінің жас ерекшеліктері.Балалардың есту қызметін зерттеу ерекшеліктері. Есту органы патологиясын алдын алу және емдеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың психофизикалық дамуы
    Несиелер: 5

    Мүмкіндігі шектеулі балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері басқа медициналық-биологиялық және клиникалық пәндерді оқу кезінде, сондай-ақ практикалық қызметте білімдерін пайдаланады. Онтогенездегі баланың психомоторлық дамуы: бала емізу кезеңі, мектеп алды және мектепке дейінгі кезең.Мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы сипаттамасы. Дамуында ауытқудың әртүрлі формаларының этиологиясы және патогенезі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың коммуникативтік мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагогтың коммуникативтік мәдениеті: мәні, құрылымы, функциялары.Педагогтың коммуникативтік мәдениетін қалыптастыру. Педагогикалық қарым-қатынастың табысты болуы педагогтың коммуникативтік мәдениетінің деңгейіне байланысты. Педагогтың коммуникативтік мәдениеті педагогтың кәсіби қалыптасуының маңызды міндеттерінің бірі болып табылады.Педагогикалық қарым-қатынас құрылымын қалыптастырады: педагогикалық ойлау, қиял, назар және бақылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар психиатриясы
    Несиелер: 5

    Психиатрияға кіріспе. Психиатриялық көмекті ұйымдастыру. Сезім, олардың бұзылуы. Қабылдау бұзылыстары. Ойлау, жадтың бұзылуы. Зейіннің, интеллектінің бұзылуы. Эмоциялардың, ерік-жігердің, сананың бұзылуы. Психопатологиялық синдромдар. Регистрлер принципі бойынша синдромдардың жіктелуі. Ми жарақаты кезіндегі психикалық өзгерістер. Кеш жастағы психоздар. Ми ісіктері кезіндегі психикалық өзгерістер. Симптоматикалық психоздар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нерв жүйесінің аурулары
    Несиелер: 5

    Балалардағы жүйке жүйесінің аурулары. Нерв жүйесінің даму заңдылықтары және оның әдістері. Жүйке жүйесінің аурулары негізінде жатқан себептер. Тұқым қуалаушылық. Жұқпалы аурулар. Улардың және токсиндердің әсері (барбитураттар, өсімдік тектес улардың, ауыр металдармен уланудың) стресстер, шаршау, шашылмау. Баланың психотипі. Бас миының шайқалуы мен соғылуын, перифериялық нервтердің үзілуін тудыратын жарақаттар. Қатерлі және қатерсіз ісіктер. Тамыр патологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оторинолорингология
    Несиелер: 3

    Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің құрылысы мен қызметі. Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің әртүрлі патологияларын зерттеу. Көру, есту және сөйлеу органдарын зерттеудің негізгі әдістері. Осы органдардың функциялары бұзылған тұлғаларды оңалтудың заманауи әдістері және олардың алдын алу.Есту мүшелерінің жас ерекшеліктері.Балалардың есту қызме��ін зерттеу ерекшеліктері. Есту органы патологиясын алдын алу және емдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Сөйлеу бұзылыстарын зерттеу тарихы. Сөйлеу бұзылыстары туралы ғылымның қалыптасуы мен дамуының бастауы. Ежелгі Шығыс, Греция, Рим, Русь жазба ескерткіштерінде сөйлеудің бұзылуы туралы ескерту.Сөйлеу бұзылыстары механизмдері туралы қазіргі түсінік, Қазақстандағы логопедияның теориясы мен тәжірибесін дамыту. Сөйлеу дамуының қалыпты барысы. Балалардың сөйлеу тілінің толыққанды дамуына әсер ететін факторлар. Балалар тілінің қалыптасу кезеңдері. Ерте диаг

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 3

    Educational practice (practice on formation of primary professional abilities and skills) is the most important component of preparation of students provided by the basic educational program. Duration of practice – 2 weeks. The purpose of the practice is to provide students with initial skills in services and departments related to the management, organization and planning of educational activities.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көрнекі және қолмен жұмыс істеуді оқытудың арнайы әдістері
    Несиелер: 5

    Бейнелеу оқытудың пайда болу тарихы. Үздіксіз білім беру жүйесіндегі бейнелеу оқытудың рөлі. Көмекші мектептегі кәсіптік-еңбекке оқытудың мақсаттары мен міндеттері. МШ балалардың адамгершілік, еңбек, дене және эстетикалық тәрбиесі. Оқытудың бейнелеу қызметі, табиғи материалдан жасалған жұмыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемкорлыққа қарсы және құқықтық мәдениет
    Несиелер: 5

    Бағдарлама адамның адаммен, қоршаған ортамен қоғаммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мазмұны жеке тұлғаның дамуын, кәсіби мансабын, жеке дағдылары мен сапаларын және әлеуметтік практиканың басқа да салаларын алға жылжытуға бағытталған. Білім, білік, дағдылардан басқа, мазмұнға процестің өзі, оларды алу және практикалық қолдану тәжірибесі, өз бетімен табу, іздеу және ашу жолдары мен тәсілдері, білім беру мазмұнының компоненті ретінде "жеке тәжірибе" — өз білімін жетілдіру кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Олигофренопедагогика
    Несиелер: 5

    Ақыл-ой кемістігі ұғымы және дәрежесі. Ақыл-ой кемістігі бар балалардың психофизикалық дамуының ерекшеліктері.Ақыл-ой кемістігінің пайда болу себептері. Жеңіл ақыл-ой кемістігі. Орташа ақыл-ой кемістігі. Ауыр ақыл-ой кемістігі.Терең ақыл-ой кемістігі.Жүйке және психикалық процестердің патологиялық инерттілігі.Ақыл-ой кемістігі бар балалардың эмоционалдық-ерік саласының даму ерекшеліктері. Дебильность. Имбецизм. Идиотия.Көрнекі-пәрменді ойлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 6

    Проблеманың жағдайын зерттеу, зерттеу бағдарламасын әзірлеу, гипотезаларды тұжырымдау, зерттеу әдістерін таңдау. Бұл кезең, біріншіден, психологтың осы тақырып бойынша бұрын жүргізілген зерттеу нәтижелерін анықтап, ��олдануын болжайды.Нақты деректерді жинау. Деректерді сапалы және сандық өңдеу.Деректерді түсіндіру, қорытындылар, практикалық ұсыныстар тұжырымдау, болашақта құбылыстардың даму болжамын әзірлеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөйлеу тілі дамуындағы бұзылыстарды диагностикалау
    Несиелер: 5

    Сөйлеу қарқынының бұзылуы. Сұрақ анықтамасы, тарихы. Сөйлеудің ырғақты-ырғақты ұйымдастырылу сипатындағы бұзылуы: брадилалия, тахилалия. Сөйлеу ырғағы мен ырғағының бұзылуын зерттеу тарихы. Патологияның осы түріне Флоренский Ю. А., Вейс Д., Зееман М., Гутцман А., Фрешельс Э. көзқарастар. Баттаризм және полтерн кезіндегі сөйлеу және тілсіз бұзылулар.Сөйлеу қарқынының бұзылуының пайда болу себептері мен формалары. Тахилалияның түрлері: баттаризм (парафразия), полтерн (спотыкание). Салмағы бойынша түйістірудің таза формаларының жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Бағдарлама бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерттеуге және практикалық қолдануға бағытталған. Студенттерге көшбасшылық қасиеттерді үйретуге көмектеседі. Халықаралық тәжірибені ескере отырып, Қазақстанда кәсіпкерлікті жүзеге асырудың негізгі нысандары мен тәртібін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүгедектігі бар балаларға ерте түзету көмегін көрсету жүйесі
    Несиелер: 5

    Мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың ауызша коммуникациясын оқытудың түзету-дамыту технологиялары. Мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың жазбаша коммуникациясын оқытудың түзету-дамыту технологиялары.Ерте жастағы балалардың психофизикалық даму заңдылықтары. Ерте жастағы балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру әдістері. Орталық нерв жүйесінің органикалық зақымдануы бар ерте ж��стағы балаларға түзету көмегі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу іс-әрекетінің арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бейнелеу оқытудың пайда болу тарихы. Үздіксіз білім беру жүйесіндегі бейнелеу оқытудың рөлі. Көмекші мектептегі кәсіптік-еңбекке оқытудың мақсаттары мен міндеттері. МШ балалардың адамгершілік, еңбек, дене және эстетикалық тәрбиесі. Оқытудың бейнелеу қызметі, табиғи материалдан жасалған жұмыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Даму мүмкіндіктері шектеулі баланың отбасын психологиялық-педагогикалық қолдау
    Несиелер: 6

    Мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Дамуында ауытқулары бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасылармен консультациялар ұйымдастыру және өткізу. Дамуында ауытқулары бар баланы тәрбиелейтін отбасын психологиялық зерттеуді ұйымдастыру; реферат жасау. Ата-аналармен жеке психокоррекциялық жұмыс тәсілдерін үйрету; әр түрлі мәліметтерді талдау, проблеманы құрылымдау, рефераттау. Ата-аналармен топтық психокоррекциялық жұмыс тәсілдерін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Кіріспе.Математика оқу пәні ретінде.МВ балаларды Математиканы оқыту әдістемесі курсының пәні, міндеттері және мазмұны.Мүмкіндігі шектеулі балалардың математикадан оқу бағдарламасы Математикадан оқу бағдарламасы пәннің мазмұнын ашатын негізгі мемлекеттік құжат ретінде.Арнайы мектепте математиканы оқытудың әдістері мен құралдары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүмкінідігі шектеулі балаларды психокоррекциялау
    Несиелер: 5

    Оқу іс-әрекеті тәсілдерінің қалыптаспауын жеңу бойынша түзету-дамыту жұмысы. Кеңістікте қабылдау мен бағдарлауды дамыту бойынша түзету-дамыту жаттығулары. Сенсорлық дамуды түзету (жалпы, типтік, жеке түзету үлгілері). Қиялды түзетудегі негізгі бағыттар. Дамуында проблемалары бар балалардың өзі��-өзі барабар бағалауын қалыптастыру бойынша түзету жұмысы. Сурет салу арқылы қорқынышты жою бойынша түзету жұмысы. Ойын арқылы қорқынышты жою бойынша түзету жұмысы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау
    Несиелер: 6

    Нақты міндет баланың жасымен, көру, есту, тірек-қимыл аппараты бұзылуының болуымен/жоқтығымен, әлеуметтік жағдайымен, диагностика кезеңімен анықталады.Психодиагностика ғылым ретінде және психологтың практикалық іс-әрекеті ретінде. Психологиялық-педагогикалық диагностика тарихы. Психологиялық-педагогикалық диагностика пәні. Психологиялық-педагогикалық диагностика пәнін түсінудің әртүрлі тәсілдері. Психологиялық-педагогикалық диагностика пәні мен объектісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түзете-дамыта оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 6

    Балаларда бастапқы ақаулардың пайда болуына ықпал ететін негізгі сипаттамалар. Балалардың психикалық дамуының негізгі заңдылықтары (дизонтогенезі) және олардың педагогикалық және медициналық практика үшін маңызы. Ерте жастағы балалардың қалыпты даму сипаттамасы. Даму ауытқуларын диагностикалаудың теориялық негіздері.Түзету-дамыту оқытудың теориялық негіздері.МШ балалардың ерте даму ерекшеліктері. Психологиялық ғылымның бөлімі ретінде МВ балалардың психологиясы туралы түсінік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зиятында ауытқуы бар балалардың еңбек іс-әрекетке оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ақыл-ойы бұзылған оқушылармен түзету-тәрбие жұмысы жүйесіндегі қол еңбегі. Ақыл-ойы зақымдалған оқушылардың қол еңбегін оқытуды ұйымдастырудың принциптері, әдістері мен формалары. Қол еңбегі бойынша сабақты ұйымдастыру, дайындау және өткізу формалары. Қол еңбегінің түрлері, олардың спецификасы және арнайы мектептегі түзету-тәрбиелік маңызы. Қағазбен жұмыс. Табиғи материалдармен жұмыс. Тоқыма материалмен жұмыс. Сыммен және металл құрылыммен жұмыс істеу. Фольгада өрнектеу техникасы. Ағашпен жұмыс. Қол астындағы материалдармен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдың екінші жартысындағы Қазақстандағы кеңестік реформалардың қайшылықтары мен салдары.Тәуелсіз Қазақстанның Мемлекеттік стратегиясы және әлеуметтік-экономикалық дамуы."Мәңгілік Ел" - ХХІ ғасырдағы Қазақстанның ұлттық идеясы.Қазақстанның археологиялық көздері және оларды өлкетану жұмысында қолдану. Сәулет және өнер ескерткіштері туған өлкені зерттеу көзі ретінде. Қазақстандағы өлкетанудың қалыптасуы мен дамуы. Тарихи-өлкетану мұражайларының құрылу тарихы.Тарихи-өлкетану мұражайларының құрылу тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделі.Әртүрлі санаттағы балаларға инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары мүмкіндіктері бар. Сенсорлы балаларды қосу жалпы білім беру үрдісіндегі бұзылушылықтар. Қозғалыс бұзылыстары бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу. Интеллектуалдық бұзылыстары бар балаларды қосу жалпы білім беру процесі. Эмоциялық-еркі саласы бұзылған балаларды жалпы білім беру процесі. Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды жалпы білім беру процесіне енгізудің вариативті формалары. Білім берудегі инклюзивті үдерістерді басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды қазақ, орыс тілге оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Арнайы (түзету) мектептегі қазақ, орыс тілі әдістемесінің негізгі ережелері. Қазақ, орыс тілінің арнайы әдістемесі ғылым ретінде.Орыс тілі арнайы (түзету) мектептегі оқу пәні ретінде. Орыс тілі сабағында негізгі дидактикалық принциптерді жүзеге асыру. Ақыл-ой кемістігі бар оқушыларды орыс тіліне оқытудың әдістемелік принциптері. Тіл дамыту.Ақыл-ой кемістігі бар балалардың сөйлеу дамуының сипаттамасы. Ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың сөйлеу тілінің міндеттері мен даму жолдары. Словарная работа. Ұсыныс бойынша жұмыс.Байланысқан ауызша сөйлеуді дамыту. Қоршаған ортаның құбылыстары мен пәндерін зерттеуге байланысты арнайы сабақтарда ауызша сөйлеуді дамыту. Байланысқан жазбаша сөйлеуді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ринолалия және дизартриямен логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 6

    Дизартрияның жеңіл дәрежесі туралы заманауи түсінік. Дизартрия дәрежесі жеңіл балалардағы сөйлеу кемістігінің құрылымы. Дизартриясы бар балаларды тексеру дизартрия мен дислалияның жеңіл дәрежедегі дифференциалды диагностикасы. БЦП бар мектеп жасына дейінгі балалардың тіл дамыту деңгейлері. Дизартрия кезіндегі түзету-педагогикалық әсер ету жүйесі. Дизартрияның әртүрлі формаларындағы түзету-логопедиялық жұмыстың ерекшеліктері. Дизартрияның жеңіл дәрежесі кезінде сөйлеу жағын түзету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зиятында ауытқуы бар балаларға тарихпен пен географияны оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарих пен географияның арнайы әдістемесі Педагогикалық білімнің дербес саласы ретінде. Зияты зақымдалған балалардың тарихы мен географиясын оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері. "Тарих", "География" оқу пәнінің мақсаты, міндеттері және мазмұны. Зияты зақымдалған оқушылардың тарихы мен географиясын оқытуды ұйымдастыру формалары. Зияты зақымдалған оқушылардың географиясын оқыту әдістері мен құралдары. Арнайы білім берудегі география сабақтарында оқу кітаптарымен жұмыс жасау жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Клиникалық психология
    Несиелер: 6

    Психика және ми. Мінездің нормасы мен патологиясы. Психогенді аурулар. Психосоматикалық бұзылулар. Соматикалық аурулар. Аурудың ішкі көрінісі. Психология умирания. Суицидтік мінез-құлық. Емдеу процесінің психологиясы. Психогенді аурулар нақты жағдайларды талдау. Соматикалық аурулар. Аурудың ішкі көрінісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға сенсорлық тәрбие беру
    Несиелер: 5

    Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балаларды сенсорлық тәрбиелеу проблемаларының теориялық аспектілері.Отандық және шетелдік педагогикадағы мектепке дейінгі кіші жастағы балалардың сенсорлық тәрбиелеу теориясының қалыптасуы мен дамуы.Мария Монтессори мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу және дамыту жүйесі. Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балаларды сенсорлық тәрбиелеуге концептуалды тәсілдер. Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі мектепке дейінгі балалардың сенсорлық тәрбиесінің ерекшеліктерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақыл-ой кемістігі бар балалардың сөйлеу бұзылыстарын түзету әдістемесі
    Несиелер: 6

    Ақыл-ой кемістігі бар тұлғалардың ауызша коммуникациясын оқытудың түзету-дамыту технологиялары. Ақыл-ойы кемдігі бар тұлғалардың жазбаша коммуникациясын оқытудың түзету-дамыту технологиялары. Толық емес сөйлеу дамуы.Баланың сөйлеу дамуының кешігу себептері. Сөйлеу тыныс алуын қалыптастыру. Дыбысты айтумен жұмыс істеу. Қарапайым лексика-грамматикалық категорияларды қалыптастыру. Тұлғаның қалыптасу процесіне сөйлеу кемістігінің әсері. Балалардың сөйлеу дамуындағы олқылықтарды толықтыру бойынша арнайы жұмыс. Сензитивті кезеңде сөйлеу үшін көрсетілетін түзету көмегі. Сөйлеу функциясының белсенді қалыптасуы. Тілдік дамымаудың орнын толтыру. Интеллектуалдық жеткіліксіздігі бар балалардағы Дисграфия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағыттылған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Лингвистикалық құзыреттілік мазмұны коммуникативтік және кәсіби қызметте бағдарламада белгіленген көлемде оқытылатын тілдің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын шет тілінде мамандықтың пәндік саласына енгізу, сондай-ақ одан әрі кәсіби өздігінен білім алу үшін қолдан�� білу және қолдана білу кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 4

    Бакалаврлардың педагогикалық практикасының мазмұны келесі қызметтерді қамтиды: студенттерді практикадан өту шарттарымен таныстыру: психологтың, білім беру мекемесінде психология оқытушысының лауазымдық нұсқаулықтарын оқу, психология бойынша сабақтарға, басқа пәндер бойынша сабақтарға қатысу, психологиялық-педагогикалық практикадан өтудің жеке жоспарын құру. психология бойынша кемінде 3 сабақ өткізу, оқытушы сабағына психологиялық талдау жүргізу туралы есеп құру, диагностикалық процедураларды, түзету бағдарламаларын өткізуге, білім беру процесіне қатысушыларды ағартуға қатысу, психология бойынша оқу материалдарын жинау және рәсімдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Генетикалық аурулар
    Несиелер: 5

    Г. Менделдің өмірлік және ғылыми жолы. Генетиканың ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдері. Молекулалық генетика (ашылымдар жылнамасы). Генетиканың қалыптасуындағы отандық ғалымдардың үлесі. ДНҚ генетикалық рөлін анықтау тарихы. Ген теориясының қазіргі жағдайы. Генетикалық код (ашылу және ашу тарихы). Онтогенездің генетикалық негіздері. Адамның ерте онтогенезінің ерекшеліктері, сыни кезеңдер.эмбриогенеза. Тератогендік факторлар. Туа біткен даму ақаулары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылулары мен тұтықпа кезіндегі логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Сөйлеу қарқынының бұзылуы. Сұрақ анықтамасы, тарихы. Сөйлеудің ырғақты-ырғақты ұйымдастырылу сипатындағы бұзылуы: брадилалия, тахилалия. Сөйлеу ырғағы мен ырғағының бұзылуын зерттеу тарихы. Патологияның осы түріне Флоренский Ю. А., Вейс Д., Зееман М., Гутцман А., Фрешельс Э. көзқарастар. Баттаризм және полтерн кезіндегі сөйлеу және тілсіз бұзылулар.Сөйлеу қарқынының бұзылуының пайда болу себептері мен формалары. Тахилалияның түрлері: баттаризм (парафразия), полтерн (спотыкание). Салмағы бойынша түйістірудің таза формаларының жіктелуі. Сөйлеу қарқыны бұзылған адамдарды тексеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ана тілі мен әдебиет
    Несиелер: 5

    Арнайы (түзету) мектептегі Ана тілі мен мәдениеті әдістемесінің негізгі ережелері. Ана тілі мен мәдениетінің арнайы әдістемесі ғылым ретінде. Ана тілі арнайы (түзету) мектептегі оқу пәні ретінде. Ана тілі сабағында негізгі дидактикалық принциптерді жүзеге асыру. Ақыл-ой кемістігі бар оқушыларды орыс тіліне оқытудың әдістемелік принциптері. Тіл дамыту.Ақыл-ой кемістігі бар балалардың сөйлеу дамуының сипаттамасы. Ақыл-ой кемістігі бар оқушылардың сөйлеу тілінің міндеттері мен даму жолдары. Словарная работа. Ұсыныс бойынша жұмыс.Байланысқан ауызша сөйлеуді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мүгедектігі бар балалардың дифференциалды диагностикасы
    Несиелер: 6

    Кіріспе. МВ балалардың дифференциалды диагностикасы. Ұқсас жағдайларды шектеу мәселесі. Баланың дамуын кешенді зерттеу принципі.Даму кемшіліктерінің диагностикасы даму кемшіліктерінің диагностикасы кезеңдері.Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация. Бұзушылықтарды жіктеу. Мүмкіндігі шектеулі адамдар санаты. Дамуында ауытқуларды анықтау үшін маңызды көрсеткіштер. Даму бұзылыстары бар балаларға арналған арнайы мектептер. ПДТ-дан олигофренияны шектеудің дифференциалдық диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ерте жасындағы аутизмі бар балалармен логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 6

    Ерте балалар аутизмі: негізгі белгілері, түзету тәсілдері.Адамның миының патологиялық дамуы.Әлеуметтік қарым-қатынас және басқа адамдармен қарым-қатынас.Балалар дезинтегративті бұзылуы және атиптік аутизм.Дамудың бейспецификалық бұзылулары. Аурудың даму себептері, аутизмнің пайда болуы. Аурудың даму механизмі.Аутизмнің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логопедиялық ырғақ
    Несиелер: 6

    Логопедиялық ритмика пәні. Ырғақтық тәрбие жүйесі. Логопедиялық ритмика құралдары бұзылған адамдардың психомоторлық және сенсорлық функцияларын тексеру. Сөйлеу бұзылыстарын жеңу бойынша түзету жұмыстары жүйесіндегі Логоритмика. Логопедиялық ритмиканың объектісі, пәні, мақсаттары мен міндеттері. Логопедиялық ритмикада оқытудың принциптері, әдістері мен тәсілдері. Логопедиялық ритмиканың жаратылыстану-ғылыми негізі. Логопедиялық ритмиканың өзіндік пән ретінде қалыптасу тарихы. Логопедиялық ритмиканың негізгі буындары мен ерекшеліктері. Логопедиялық ритмика құралдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логопсихология
    Несиелер: 6

    Есту мүшелерінің физиологиясы. Дыбыс толқынының физикалық қасиеттері: амплитудасы, кезеңі, жиілігі. Тербеліс қозғалысының сипаты бойынша дыбыстар екі топқа бөлінеді: тондар мен Шу. Дыбыс үш негізгі сипатқа тән: күш, биіктік, тембр. Өлшем бірліктері: дыбыс күші-децибел( дб), дыбыс биіктігі - герц (Гц). Инфрадыбыстар мен ультрадыбыстардың түсінігі және сипаттамасы. Дауыстың тембрлік түсі. Есту сезімінің сипаттамасы-дыбыс қаттылығы. Тонның биіктігі мен қарқындылығының өзгеруін қабылдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалдық және практикалық диагностика
    Несиелер: 5

    МШ балалардың дифференциалды диагностикасы. Ұқсас жағдайларды шектеу мәселесі. Баланың дамуын кешенді зерттеу принципі.Даму кемшіліктерінің диагностикасы даму кемшіліктерінің диагностикасы кезеңдері.Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультация. ПМПК жұмысының мазмұны. Медициналық тексеру. Психологиялық-педагогикалық тексеру. ПМПК-да балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістері. Бұзушылықтарды жіктеу. Мүмкіндігі шектеулі адамдар санаты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды мектепке дайындау
    Несиелер: 5

    Бала тілінің дамуы. Мектепке психологиялық дайындық. Баланың физикалық өзін-өзі реттеу. Мектепке психофизиологиялық дайындық. көру және есту қабылдауының дамуы. Сөйлеу аппаратының дайындығы, дұрыс тыныс алудың болуы. Мектепке коммуникативтік дайындық .Аутизмнің сипаттамасы мен ерекшеліктері.Когнитивті саланың бұзылуы.Аутоагрессия-өзін-өзі ұстау бойынша агрессивті әрекеттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы мектепке дейінгі білім берудегі арттерапевтикалық әдістемелер
    Несиелер: 6

    Арттерапия пәні мен мамандығы.Арттерапияның даму тарихы. Топтық арттерапияның контекстуалды факторлары.Топтық арттерапияның ерте аналогтары. Интерактивті арт терапиясы.Топтық арт терапия формаларының сипаттамасы.Студиялық ашық топ. Динамикалық жабық топ. Тақырыптық топ. Түрлі клиенттік топтарда арт терапиялық жұмыс. Арт терапевтің этикалық нормалары мен қағидаттарының кодексі. Топтық арт терапиясының әдістемесі.. Топтық арт терапия кабинеті және оны жабдықтау.Топтық арттерапия модельдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жазбаша сөйлеудің бұзылуы кезіндегі логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Хаттың пайда болу тарихы. Жазу қалыптасуының негізгі кезеңдері. Жазбаша сөйлеудің бұзылуы туралы ғылымның дамуы. Отандық және шетелдік ғалымдардың үлесі. Жазбаша сөйлеудің бұзылуына заманауи көзқарастар. Ауызша және жазбаша сөйлеудің салыстырмалы сипаттамасы. ауызша және жазбаша сөйлеудің психологиялық мазмұны. Ауызша және жазбаша сөйлеу процестеріне л. С. Выготскийдің көзқарасы. Оқуды меңгеру психологиясы.Сөйлеу әрекетінің формасы ретінде оқу. Оқу үдерісін психофизиологиялық және семантикалық ұйымдастыру. Оқу дағдыларын қалыптастыру кезеңдері. Жазуды меңгеру психологиясы.Жазу процесінің құрылымы. Жазу процесінің психофизиологиялық механизмдері. Хатты қалыпта қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Олигофрениялық балаларды оқытудағы педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 6

    Дефектологиядағы педагогикалық технологиялар. Олигофрен балаларын оқытуда түзету-дамыту технологиялары. Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі ерте жастағы балаларға көмек көрсету технологиялары. Олигофрендерді оқытуда сөйлеу жақтарын зерттеу және қалыптастырудың логопедиялық технологиялары сөздің буындық құрылымын қалыптастыру технологиясы. Сөздік қорын байыту және белсендіру технологиялары. Олигофрен балаларын оқытуда байланыстыра сөйлеуді қалыптастырудың педагогикалық технологиялары. Сауатты оқытудың логопедиялық технологиялары. Тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру технологиялары. Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі мектеп жасындағы балаларға көмек көрсету технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Олигофренопедагог жұмысында арт-терапия
    Несиелер: 5

    Арттерапия пәні мен мамандығы.Арттерапияның даму тарихы. Топтық арт терапиясының контекстуалды факторлары.Олигофренопедагог жұмысындағы топтық арттерапияның ерте аналогтары. Олигофренопедагог жұмысындағы интерактивті арт терапия. Топтық арт терапия формаларының сипаттамасы.Студиялық ашық топ. Динамикалық жабық топ. Тақырыптық топ. Олигофренопедагогтың түрлі жұмыстарындағы терапиялық Арт жұмысы. Арт терапевтің этикалық нормалары мен қағидаттарының кодексі. Топтық арт терапиясының әдістемесі.. Топтық арт терапия кабинеті және оны жабдықтау.Топтық арттерапия модельдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логопедиялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көмекші мектепте әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлау
    Несиелер: 6

    Кіріспе. Түзету сағаттарында балалармен сабақ жүргізудің ерекшеліктері. Үй шаруашылығы және өзіне-өзі қызмет көрсету бойынша жұмысты ұйымдастыру: кіріспе сабақ . Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар кабинетімен танысу (кабинетті жабдықтау және жабдықтау, оның мақсаты. Онда өзін-өзі ұстау ережелерімен және қауіпсіздік техникасымен танысу. Жеке гигиена. Күн тәртібі, оның орындалуы. Гигиена ережелерін сақтау. Адам денсаулығын сақтау және нығайту үшін жеке гигиена ережелерін сақтаудың маңызы. Шашты тарау ережесі, шашты таңдау, Бас жуу мерзімділігі. Гигиена құралдарын сақтау және оларды жеке пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақыл-ойы бұзылған балалармен түзету жұмысы
    Несиелер: 6

    Оқу іс-әрекеті тәсілдерінің қалыптаспауын жеңу бойынша түзету-дамыту жұмысы. Кеңістікте қабылдау мен бағдарлауды дамыту бойынша түзету-дамыту жаттығулары. Сенсорлық дамуды түзету (жалпы, типтік, жеке түзеу үлгілері). Қиялды түзетудегі негізгі бағыттар. Дамуында проблемалары бар балалардың өзін-өзі барабар бағалауын қалыптастыру бойынша түзету жұмысы. Сурет салу арқылы қорқынышты жою бойынша түзету жұмысы. Ойын арқылы қорқынышты жою бойынша түзету жұмысы. Би ойындарының түзету-дамыту мүмкіндіктері. Психологиялық түзету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақыл-ойы кем балаларды отбасында тәрбиелеу
    Несиелер: 6

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыстағы инновациялық педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зиятында ауытқуы бар оқушылардың сөйлеу тілінің ерекшеліктері
    Несиелер: 6

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логопедиядағы инновациялық әдістер
    Несиелер: 5

    Дефектологиядағы инновациялық технологиялар. Түзету-дамыту технологиялары. Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі ерте жастағы балаларға логопедиялық көмек көрсету технологиялары. Сөйлеудің сөйлеу жақтарын қалыптастыру мен тексерудің логопедиялық технологиялары. Сөздің буындық қ��рылымын қалыптастыру технологиясы. Сөздік қорын байыту және белсендіру технологиялары. Байланыс тілін қалыптастыру технологиялары. Сауатты оқытудың логопедиялық технологиялары. Тілдің грамматикалық құрылысын қалыптастыру технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі мекемелерінде инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі мекемелерде біріктірілген және инклюзивті оқыту. Мектепке дейінгі мекемелерде инклюзивті білім берудің мақсаты мен міндеттері.Балабақшаларда енгізілген білім берудің ерекшеліктері. Инклюзивті мектепке дейінгі мекемеге қойылатын талаптар.Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балаларды мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері. Мектепке дейінгі мекемелерде ЖВЗ бар балаларға арналған жеке білім беру бағыттары.Мектепке дейінгі мекемелерде ЖВЗ бар балалармен жұмыс түрлері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүмкіндіктері шектеулі балаларда сөйлеу дағдыларын дамыту және түзету
    Несиелер: 5

    Артикуляциялық аппарат және Бет бұлшық еті. Құрылымы, қозғалысы, зерттеу технологиясының негіздері. Артикуляциялық аппараттың жекелеген органдарын және тұлғаны анықтау, бөлу және сипаттау. "Бет мимикасы" және "артикуляциялық моторика" ұғымдарын нақтылау. Мимикалық және артикуляциялық жаттығулар, олардың сипаттамасы және демонстрациясы. Студент тұлғасының артикуляциялық аппараты мен бұлшықеттерінің балалардағы моторлық функцияларды және дыбысты айтуды зерттеу және түзету бойынша жұмысқа дайындығын анықтау. Фонаторлық және тыныс алу жүйелері, құрылысы, жұмыс істеуі, зерттеу технологиясының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аномальды психикалық даму кезіндегі балалардың ойлау деңгейінің диагностикасы
    Несиелер: 5

    Денсаулық мүмкіндігі шектеулі балалар (жалпы сипаттама. "Денсаулық мүмкіндіктері шектеулі бала" түсінігі және аномалды дамудың ерекшеліктері. Мемлекеттің аномалды балалық шағы саласындағы саясаты. Ақыл-есі кем балалар. Мектеп жасына дейінгі ақыл-есі кем балаларды оқыту және тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Диплом алды практика
    Несиелер: 5

    Диплом алдындағы практика екі құрамды бөліктен тұрады: шын мәнінде логопедиялық жұмыс және әдістемелік-зерттеу қызметі. Балалармен логопедиялық жұмысты ұйымдастырудың әртүрлі формаларын зерттеу. Өткізу мектепке дейінгі немесе мектеп жасындағы, сөйлеу қабілеті бұзылған балалармен логопедиялық жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 10

    Бекітілген нормативтік құжаттарға сәйкес әртүрлі үлгідегі оқу-тәрбие мекемелерінің жұмыс жүйесімен танысу: - білім беруді реформалау жағдайында арнайы мектеп жұмысының негізгі бағыттарымен; - мектептің тұтас педагогикалық үдерісіндегі басқару жүйесін (директордың, директордың орынбасарларының және т. б. қызметі);); -әр түрлі әдістерді қолдану негізінде педагог-дефектолог, логопедтер және сынып жетекшінің қызметімен - дефектолог қызметімен; - мектептің санитарлық-гигиеналық жағдайлары

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Диплом жұмысын жазу және қорғау немесе кешенді емтихан тапсыру
    Несиелер: 12

    Маманның бітіру біліктілік (дипломдық) жұмысы бітірушінің зерттеу іскерлігін, негізгі мамандық бейініне жататын таңдаулы ғылыми саладағы оның білімінің тереңдігін және эксперименталды-әдістемелік жұмыс дағдыларын анықтауға арналған. Бітіру жұмысының мазмұны МЖМБС сәйкес жалпы кәсіптік пәндік дайындық пәндерінің проблематикасына сәйкес болуы тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Әртүрлі тарихи кезеңдерде мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық, Мемлекеттік-саяси, этноконфессиялық және мәдени дамуына факторлардың әсерін білу және түсіндіру

  • Код ON2

    Терминологияны, негізгі ұғымдарды меңгеру, кәсіби және зерттеу қызметінде АКТ әдістері мен тәсілдерін қолдану

  • Код ON3

    Мәдениетаралық қарым-қатынас пен коммуникабельділік міндеттерін шешу үшін сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерімен айналысу

  • Код ON4

    Бастамашылық көрсету, белгілі бір қызмет салаларында кәсіпкерлік ойлау дағдыларын қолдану, шешім қабылдау, жауапты таңдау жасау

  • Код ON5

    Денсаулық сақтау технологияларын қолдану, кәсіби қызметте жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескеру

  • Код ON6

    Өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсіну, кәсіби қызметті орындауға уәждемесі, эмпатияға қабілеттілігі

  • Код ON7

    Жеке ерекшеліктерді дамытуда бұзылулардың әртүрлі жіктелуін қолдану негізінде МШ бар тұлғаларды медициналық-психологиялық-педагогикалық тексеру нәтижелерін талдау

  • Код ON8

    Әдістерді таңдау және оларды түзету-дамыту жұмысында қолдану

  • Код ON9

    Сөйлеу тілін түзету, балалардың интеллектуалдық дамуы және жеке ерекшеліктері бағдарламаларын қолдану, қоғамға оңалту, әлеуметтік бейімдеу және ықпалдастыру

  • Код ON10

    МШ балалардың ата-аналарымен және мұғалімдерімен кеңес беру-педагогикалық өзара іс-қимылды жүзеге асыру

6B01901 Дефектология
Бакалавриат

А. Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
  • 6B01901 6B01901-Дефектология
    Бакалавриат

    Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01901 Дефектология
    Бакалавриат

    Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01901 Дефектология: Инклюзивті білім беру бойынша мамандар даярлау
    Бакалавриат

    Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
  • 6B01901 Дефектология: Логопедия бойынша мамандар даярлау
    Бакалавриат

    Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01901 Дефектология: Олигофренопедагогика бойынша мамандар даярлау
    Бакалавриат

    Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01901 Дефектология: Мектепке дейінгі арнайы педагогика бойынша мамандар даярлау
    Бакалавриат

    Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
  • 6B01901 Дефектология: Сурдопедагогика бойынша мамандар даярлау
    Бакалавриат

    Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01901 Дефектология: Тифлопедагогика бойынша мамандар даярлау
    Бакалавриат

    Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01901 Дефектология
    Бакалавриат

    Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
  • 6B01901 Дефектология
    Бакалавриат

    Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01901 Дефектология
    Бакалавриат

    Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01901 Дефектология
    Бакалавриат

    Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
  • 6B01901 Дефектология
    Бакалавриат

    Қызылорда "Болашақ" университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01901 Дефектология
    Бакалавриат

    Мирас Университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01901 Дефектология мамандарын даярлау
    Бакалавриат

    Орталық-Азия Университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • 6B01901 Дефектология
    Бакалавриат

    Мирас Университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    6B01901 Дефектология
    Бакалавриат

    Қазақстан-Американдық еркін университеті

    БББТ: B020 Арнайы педагогика

    Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
    Top