Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01409 Сәндік өнер педагогтарын даярлау в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі түсінігі. Құқық салалары. Сыбайлас жемқорлық түсінігінің теориялық-методологиялық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттін қалыптасуы. Мәдениаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникациянын құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық коммуникация саласындағы заманауи иновациялық үрдістер. Кредиттік оқыту технологиясынын негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Қазіргі жағдайдағы білім берудің басымдылық рөлі. Педагогикалық кәсіп пен іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы.Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі. Тұтас педагогикалық үдерістің мәні мен кұрылымы, мақсаты, оның әлеуметтік тұрғыдан негізделуі.Ғылыми дүннетаным-оқушының интеллектуалды дамуының негізі.Тұтас педагогикалық үдерістегі тәрбиенің мәні мен мазмұны.Тәрбиенің формалары мен құралдары, әдістері.Оқыту үдерісінің маңызы. Мұғалімнің кәсіби іс-әрекетіндегі оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сурет және графика'
    Несиелер: 6

    Геометриялық фигуралардың сызықтық конструктивтік суреті. 2-3 заттан тұратын қарапайым натюрморт. Геометриялық фигуралардың тақырыптық натюрморт/гризайль. Күрделі емес натюрморт (акварель). Түрлі-түсті заттардан жасалған натюрморт (акварель). Түсті бүрмелеу фонындағы натюрморт (акварель).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Психология ғылымының негізгі түсініктері мен заманауи мәселелері. Психологияның қалыптасу кезеңдері. Психологияның міндеттері мен әдістері. Психика, сана және өзіндік сана. Жоғары психикалық функциялар. Психикалық танымдық процестер: түйсік, қабылдау, ойлау, ес, қиял. Психикалық күйлер және реттеушілік процестер: зейін, эмоция, сезім, ерік. Психикалық қасиеттер: бағыттылық, темперамент, мінез, қабілет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стилизациялық композиция негіздері (курстық жұмыс)'
    Несиелер: 6

    Эскиздеу, композиция заңдарының негізіндегі, жазықтық, рельефті, көлемді, кеңістік макеттеу. Формальді, сюжеттік, монтаждық композиция. Жабық кеңістік. Нысанды өзінің және берілген қасиетіне сәйкес стилизациялау. Композицияның ресми элементтерінің басым қатынастарын ұйымдастыру. Шаблондар, үлгілер, құрылымдық суреттер, көлемді демонстрациялық макеттер жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Визуальді өнер (курстық жұмыс)'
    Несиелер: 4

    Бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихына кіріспе. Бейнелеу өнері, презентация мен тұтынудың ерекшелігі. Көрнекі технологиялар мен визуалды тәжірибе. Бейнелеу өнеріндегі пластикалық бейнелер. Классикалық және заманауи өнер. Сандық өнер, фотосурет, анимация, медиа. Бейнелеу өнерінің экспрессивті құралдары. Көркем материалдар мен техникамен тәжірибе жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғи материалдардан қолөнер бұйымдарын жасау'
    Несиелер: 5

    Табиғи материал түрлерін жіктелуі. Жүннің, ағаштың, тастардың, қауырсынның, сүйектің және т.б. материалдардың физикалық қасиеттері. Табиғи материалдарды бояу, әрлеу әдістері. Жүннен киіз басу техникасы, киізден жасалған ұлттық бұйымдардың ерекшеліктері. Табиғи материалдардан кәдесыйлар жасау технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мүсін және пластикалық модельдеу'
    Несиелер: 4

    Мүсін тарихы және оның даму дәйектілігі. Мүсін түрлері. Мүсін жанры, натюрморт, фигура, портрет. Жануарлар жанры. Пластикалық материалдармен жұмыс істеу ерекшеліктері, пішіндерді модельдеу және сәндеу. Тұрмыстық заттардан тұратын натюрморт. Сәндік сувенир. Портреттік мүсін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сәндік бұйымды модельдеу және инженерлік графика'
    Несиелер: 4

    Сәндік бұйымдарды жазықтықта бейнелеу әдістері. Әртүрлі геометриялық есептерді графикалық және аналитикалық шешу тәсілдері. Бейнеленген объектінің геометриялық қасиеттерін түрлендіру, модельдеу және зерттеу тәсілдері. Геометриялық объектілерді, сызбаларды модельдеу негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлт дәстүрлерінің тәлімдік, тәрбиелік мәні мен маңызы. Ұлт дәстүрлерінің зерттелу жайы. Ұлт дәстүрлерінің қоғамдағы рөлі мен әлеуметтік қатынастарды реттеуге тигізетін ықпалы. Салт-дәстүрлердің түрлері. Дәстүрдің ұлттық дүниетанымдағы орны. Дәстүр және ұлт, ұлыс, адам түсініктерінің байланысы. Салт-дәстүрлердің ұлттық әдебиеттегі көрінісі. Түркілік өркениеттің ұлттық дәстүрдегі интеграциялық әлеуеті. Ұлттық дәстүр құқық және заң аясында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық
    Несиелер: 3

    Қазақ руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркілер өркениетінің ислам өркениетімен байланысы және сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының басты салалары және олардың рухани құндылығы мен маңызы. Орта ғасырлардағы түркілік мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М.Х.Дулатидың тарих философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ ағартушылығы дәуірі қазақ халқының руханилығының даму кезеңі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану'
    Несиелер: 3

    Б.Момышұлының өмірі, қаламгер ретінде қалыптасу жолдары. Б.Момышұлы шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал-мәтелдері мен афоризмдері, публицистикасы мен әңгімелері, хаттары. Баласы Б.Момышұлының «Восхождение к отцу», «Во имя отца» еңбектері бала тәрбиесіне аса қажет құрал бола алатындығы. Б.Момышұлы туралы шығармалар мен ондағы батыр бейнесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның қасиетті жерлерінің мәдени-географиялық белдеуін зерттеу және қазақстандық мәдениетті танымал ету, оның рөлін анықтау; негізгі түсініктер; Қазақстандағы қасиетті орындардың орналасуы; Қазақстандағы қалыптан тыс және жұмбақ орындар; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және табынушылық нысандар; тарихи тұлғалармен байланысты қасиетті орындар. Қазақстанның тарихи-мәдени, қасиетті, туристік жерлеріне экспедициялар ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз аймағының табиғаты, халқы, экономикасы, тарихы мен мәдениетін зерттеу және жан-жақты білу; оның табиғи, экономикалық және мәдени ресурстарын, географиялық, этнографиялық және демографиялық сипаттамаларын, тарихын, әлеуметтік өмірі мен даму перспективаларын ескеру; туған жер тұрғындарының өмір сүру деңгейі мен үй тұрмысы; аймақтағы археологиялық орындар; өлкетанудың мәні мен маңызы, өлкетану жұмысының негізгі формалары мен әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Тәрбие үдерісі – тұтас педагогикалық үдерістің құрамды бөлігі. Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі. Сынып жетекшісінің тәрбиелік іс-әрекетінің жүйесі. Оқушылар ұжымын қалыптастырудағы тәрбие жұмысының ерекшеліктері. Қазіргі таңдағы мектептің тәрбие үдерісіне педагогикалық қолдау. Қазіргі таңдағы оқу-тәрбие үдерісіндегі тәрбие технологиясы. Оқушылармен жүргізілетін кәсіптік бағдар беру жұмыстарының әдістемесі. Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық әрекеттестік технологиясы. Тәрбие жұмыстарының нәтижесі мен тиімділігінің диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Визуальды мәдениет'
    Несиелер: 4

    Көрнекі мәдениет пәні, оның ерекшелігі мен даму бағыттары. Көрнекі мәдениет күнделікті өмірде, ғылым мен білімде. Алғашқы визуалды ақпарат құралдары. Экран өнерінің ерекшелігі. Бейне өнер медиа-өнердің бағыты ретінде. Сандық фотосурет. Заманауи бейнелеу өнерінің бір түрі ретінде орнату және орындау. Қазіргі заманғы өнер жобаларының белгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмір жолын, қызметі мен шығармашылығын, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, ізгілікті табиғатын зерттеу. Тарихи Рашидидің тәрбиелік рөлі. Ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау. М.Х.Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының философиялық негіздері. «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының психологиялықнегіздері. Рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының қағидалары. Жалпыадамзаттық құндылықтар «Өзін-өзі тану» мазмұнының негізі. Ақиқат, Дұрыс әрекет, Тыныштық, өзін-өзі танудың мақсаты. Сүйіспеншілік – өзін-өзі танудың негізін қалаушы қағидасы. Қиянат жасамау – тұлғаның үйлесімді дамуының нәтижесі. Өзін-өзі тану мен басқа пәндердің интеграциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Флористика'
    Несиелер: 5

    Флористика өнерінің тарихын меңгеру және флористика туралы түсінік. Түрлі материалдардан жасанды гүлдер жасау технологиялары. Коллажға, панноға арналған гүлдерді дайындау технологиясы. Гүлдерден композиция жасау. Флористикалық коллаждар, паннолар, интерьер бұйымдарын жасау технологиялары. Интерьерді және экстерьерді гүлдермен безендірудің тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кескіндемедегі түстану негіздері'
    Несиелер: 5

    Кескіндемедегі бояу түрлері. Түс пен түс композициясының негіздері. Натюрморт гризайл екі заттан тұрады. Натюрморт. Натюрморттың фототональды бейнесі. Гуашьтегі натюрморт кескіндеме. Сәндік композициялық түстер. Ғимараттардың ішкі көрінісінің кескіндемесі. Адамның басының көркем бейнесі. Қолдарымен көркем портрет. Адам фигурасының көркем бейнесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экспозициялық-көрме қызметі'
    Несиелер: 5

    Тарихи нақты дәуірлердегі экспозицияның сәулеттік және көркемдік құрылысының әртүрлі бағыттары. Экспозициялық ансамбльдің құрамымен және оның қалыптасуының негізгі факторлар, компоненттер және құралдар. Ғылыми-көркемдік жобалау кезеңдері мен әдістемесі. Мұражай экспозициясын көркемдік ұйымдастыру тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Заманауи материалдармен жұмыс жасау және оларды өңдеу (курстық жұмыс)'
    Несиелер: 5

    Материалдың пайда болу тарихы. Эскиз салу, конструкциясын құрастыру, моделдеу, өңдеу техникасы мен технологиясын анықтау, өңдеу, әшекейлеу және безендіру. Матаны құрастырудың негізгі әдістері мен жүйелері, олардың сипаттамасы. Киімді жобалау процесіне қойылатын көркемдік және техникалық талаптар. Материалдың жіктелуі,түрлері және ассортименті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Материалды конструкциялық өңдеу процесі'
    Несиелер: 5

    Материалдарды өңдеу кезіндегі ТҚЕ. Конструкциялық өңдеуге пайдаланылатын материалдардың физикалық қасиеттерін меңгеру. Металды қолмен өңдеу, кесу. Металл, ағаш, пластмасса кесетін станоктардың жіктелуі, негізгі тораптар мен механизмдер. Бұрау, бұрғылау, фрезерлеу, абразивтік өңдеу. Ағашты қолмен өңдеу. Ағаш өңдеу станоктарында өңдеу: сүргілеу, фрезерлеу, аралау, бұру, бұрғылау, тегістеу. Пластмассаны өңдеу технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қалпына келтіру әдістері мен теориясының негіздері'
    Несиелер: 5

    Қалпына келтіру ісінің тарихы және қазіргі заманғы ұйымдастырылуы. Қалпына келтіру мекемелері мен ұйымдары. Реставратор мамандықтарының типологиясы. Кескіндемені қалпына келтіру. Кітаптарды қалпына келтіру. Тоқыма бұйымдарын қалпына келтіру. Қалпына келтіру тарихы. Қазіргі заманғы қалпына келтірудің негізгі принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ағаш ою технологиялары, мозайка, маркетри, инкрустрация'
    Несиелер: 5

    Көркемөнер бұйымдарын өндіру кезіндегі ТБ, электр және өрт қауіпсіздігі. Бастапқы диагностика.Электр қыздырғышымен жасалған жеке элементтерді қолдана отырып композицияны құру технологиясы. Композиция негіздері. Композицияның негізгі принциптері, бұйымның пішіні мен құрылымы. Практикалық жұмыс - ағашты жұмысқа дайындау, ағашқа контурлық сурет салу. Құралға қойылатын негізгі талаптар, құралға күтім жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тоқу техникасы: гобелен және кілем тоқу'
    Несиелер: 5

    "Гобелен" техникасының негізгі тәсілдері мен тәсілдері; бұйымдарды алдын ала орындалған сурет бойынша жасау технологиясы; "Гобелен" техникасында бұйымдарды жасау процестері туралы жалпы ұғымдар; әртүрлі материалдармен (мата, бау, жүн жіптері, шүберектер) жұмыс істеу тәсілдері және олардың қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Интерьердегі DPI'
    Несиелер: 4

    Интерьерге арналған шағын формалардың сәндік композицияларын жасау принциптері. Материалдардың сәндік қасиеттерін пайдалану тәсілдері. Интерьердің сәулеттік ортасы мен шағын формалардың сәндік композицияларының өзара әрекеттесу ерекшеліктері. Шағын формалардың керамика техникасында шығармаларды дайындаудың технологиялық процесін ұйымдастырудың принциптері мен әдістерімен байланысты мәселелер шеңберін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент'
    Несиелер: 4

    Менеджмент басқару туралы ғылым. Педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді баскару теориясы мен технологиялары. Педагогикалық менеджменттің заңдылыктары. Педагогикалық менеджменттің ұстанымдары. Мектептегі жаңашылдықты басқару. Мектеп баскарудың педагогикалық жүйесі және нысаны. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін диагностикалау. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін жоспарлау. Мектептегі әдістемелік қызмет және мұгалімдерді аттестациялау. Технологиялық тәсіл негізінде мектепті басқару. Педагогикалық ұжым басқарудың объектісі мен субъектісі ретінде. Педагогикалық қарымқатынас және басқару этикасы. Мектептің тұтас педагогикалық үдерісінде қақтығыстарды басқару. Білім беру менеджерінің көшбасшылығы және көшбасшылық қасиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сәндік қолданбалы өнердегі мультимедиялық технологиялар'
    Несиелер: 4

    Ұғымның анықтамасы, құбылыстың шығу тегі. Сәнді қолданбалы өнердегі мультимедиа және интернет құралдарының көмегі. Мультимедиялық ресурстар және мультимедианың дамуының өнерге әсері. Медиа құралдарын безендіру әдістері. Медиа сауаттылықтың мақсаты, ерекшеліктері. Жобалау жұмыстарын ақпараттық бағдарламалық қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арт-терапия мүмкіндіктері'
    Несиелер: 3

    Арт-терапия теориясына кіріспе. Өнер шығармашылықтары арқылы психикалық және нерв жұйесіне әсер ету және емдеу мүмкіндіктері. Арт-терапиялық процестің кеңістігі. Оқу орындарындағы арт-терапия. Арт-терапия философиясы. Өнер арқылы емдеудің функциялары мен міндеттері. Арт-терапия түрлері. Балалардың өнер мен ой шығармашылығы. Өнермен емдеудің сеанстық үлгісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мультимедиялық дизайн'
    Несиелер: 4

    Adobe Flash бағдарламасында визуалды эффектілерді қолдану. Мәтіндік эффектілерді қолдана отырып анимациялық бейнелерді жасау және орындау. Flash стандартты эффектілерін қарастыру: Blur, Shadow, Expend, Explode. Маска қабатын қолдана отырып анимациялық роликтерді жасау және орындау: "жүгіру сәулесі", "мәтінді қабаттастыру әсері". Adobe Flash бағдарламасында векторлық графиканы қолдану. Векторлық графикадан таңбалар. Растрлық графикалық эффектілерді құру және қолдану алгоритмі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдау шеберханалар / Batik'
    Несиелер: 5

    Матаға көркем салудың тарихы, жіктелуі. Матаға қолмен бояу түрлері. Жақтауға матаны тарту. Суық батик, трафареттер бойынша бояу. Түйіндік батик. Ыстық батик. Бояғыштарды матаға бекіту. Батик техникасындағы өнімге арналған түсті композициялар. Батикті күнделікті өмірде қолдану, ішкі заттар және мата боялған тігін бұйымдары (көйлектер, юбкалар, блузкалар, майлықтар, экрандар, перделер және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылық, техникалық, санитарлық-гигиеналық, емдеу-профилактикалық, оңалту және өзге де іс-шараларды қамтитын еңбек қызметі процесінде қызметкерлердің өмірін, денсаулығын және жұмыс қабілеттілігін сақтау жүйесін қамтамасыз ету; персоналдың әртүрлі санаттары үшін психофизиология, эргономика және еңбек эстетикасы талаптарын ескере отырып, еңбек өнімділігін арттыру және демалыс режимдерін оңтайландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн тарихы мен теориясы (курстық жұмыс)'
    Несиелер: 4

    Дизайнның көркем шығармашылық қызметінің түрі. Өнер синтезіндегі дизайн орны. ХІХ-ХХІ ғасырларда дизайнның пайда болуы, қалыптасуы мен дамуының алғы шарттары. Дизайндың негізгі түсініктері мен бөлімдері. Әлемдегі жетекші дизайн мектептері және олардың ерекшеліктері. Қазіргі дизайнның өзекті мәселелері мен үрдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы сурет'
    Несиелер: 4

    Көру арқылы сурет салу. Фигуралық көлемді қиял. Тұрмыстық заттар, құралдар мен жабдықтардың суреті. Нысанды стильдеу және графикалық түрлендіру. Өнеркәсіп өнімдерінің жаңа түрлерін құру. Күрделі заттарды қарапайым формаларға айналдыру. Қарапайым нысандардан өндірістік нысандарды құру. Ер адамның бейнесі. Ірі өнеркәсіптік өнімдер мен көлік құралдарын салу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Латын әліпбилі қазақ жазуының тарихы. Латынша жазуды меңгертудің теориялық және практикалық мақсаттары. Латын әліпбилі қазақ жазуын меңгертудің әдіснамасы мен теориялық қағидаттары. Латын әліпбилі қазақ жазуын меңгертудің педагогикалық, психологиялық негіздері. Латын әліпбилі қазақ жазуының лингвистикалық негіздері. Латын әліпбилі қазақ жазуын сөйлесім әрекетінің түрлері арқылы меңгерту. Латын әліпбилі ұлттық жазудың әдістемелік жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік- қолданбалы өнерді оқытудың әдістемесі (курстық жұмыс)'
    Несиелер: 4

    Оқытуды ұйымдастыру және жоспарлау тәсілдері. Сәндік қолданбалы өнерді интербелсенді, ақпараттық, проблемалық, дәстүрлі және қашықтықтан оқыту әдістерімен оқыту. Оқушылардың білім, білік, дағдыларын диагностикалау. Өнердегі шығармашылық қабілетті қалыптастыру. Халықтық қолданбалы өнерді оқытудың теориялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Техникалық сурет'
    Несиелер: 4

    Техникалық сурет, мақсаты. Техникалық суреттердің түрлері. Жалпы ұғымдар мен анықтамалар. Сызықтар, бұрыштар салу; кесінділер мен бұрыштарды тең бөліктерге бөлу, аксонометриялық осьтердің құрылысы. Квадраттың, тіктөртбұрыштың, дұрыс үшбұрыштың, дұрыс үшбұрыштың суретін салу алтыбұрыш, шеңбер. Көлемді заттарды салу. Перспективада орындалған техникалық суретті талдау. Сызықтық перспектива ережелерін қолдана отырып, әртүрлі объектілердің техникалық сызбаларын орындау мысалдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері'
    Несиелер: 3

    Адам мен қоршаған ортаны техносферадағы жағымсыз факторлардың әсерінен қорғау. Адамның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде оның қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету саласындағы күрделі оқиғаларды, төтенше жағдайларды, процестерді, құбылыстарды жіктеу және жүйелеу, сондайақ сүмкін болатын қауіптер мен қатерлердің алдын алу, оқшаулау және жою бойынша шараларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзия элементтерімен балалардың бос уақытын ұйымдастыру'
    Несиелер: 3

    Арнайы білім берудегі инклюзияның пайда болуы - интеграциядан инклюзияға көшу. Инклюзивті білім берудің негізгі принциптері. Ерте мектепке дейінгі және мектеп жасындағы мүмкіндіктері шектеулі балаларды психологиялық - педагогикалық қолдаудың негізгі міндеттері мен бағыттары. Дамыту, тәрбие және білім беру бағдарламаларының мазмұны, жеке түзету-білім беру бағытын құру принциптері, түзету-дамыту бағдарламаларының тиімділігін бақылау. Инклюзивті білім берудегі оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдау шеберхана / зергерлік өнер'
    Несиелер: 5

    Зергерлік бұйымдарды қолмен жасау операциялары. Сымнан сақина жасау процесі, сырғаларды кірістірулермен жасау, броштарды кесу және аралау арқылы жасау. Дәнекерлеуді қолдана отырып тізбек жасау. Зергерлік бұйымдардың жіктелуі, ассортименті, құрылысы. Зергерлік сән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары'
    Несиелер: 5

    Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау. Қалыптастырушы бағалау әдістері. Бағалау құралдары. Дескрипторлар. Жалпы ішкі балл. Бөлімнің жалпы бағасы. Жалпы сыртқы бағалау. Оқушылардың үлгерімі туралы есеп. Портфолио. Модерация. Атаанаңызбен жұмыс жасаңыз. Студенттің жеке жұмысы. Оқушы дамуының жеке траекториясын түзету. Оқушылардың ынтасы. Рефлексия. Рефлексиялық есеп. Қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын жасау және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының өнері және тарихы'
    Несиелер: 4

    Өнердің мәні мен экспрессивті құралдары. Өнердің түрлері мен жанрлары. Ежелгі әлем өнері. Ежелгі заман өнері. Орта ғасырлардағы өнер. Қайта өрлеу өнері. Батыс Еуропа мен Американың өнері. Шығыс елдерінің өнері. Ресей мен ТМД елдерінің өнері. Қазақстаның өнері. Қазіргі әлемдік өнердің стильдері мен бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму'
    Несиелер: 3

    Ғылым ретінде экологияның даму тарихын және экологияның басқа ғылым салаларымен байланысын айқындау. Мәселелерді зерттеуге кешенді көзқарас негізінде ғаламшардың экологиялық дағдарысы және адамзаттың тұрақты даму болашағы туралы білімді игеру. Курс студенттердің адамзаттың тұрақты дамуының геологиялық, биологиялық, технологиялық, құқықтық, әлеуметтік, экономикалық, этикалық және саяси факторларын жан-жақты талдау дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Конструкторлық құжаттардың графикалық бөлімін AutoCAD бағдарламасында орындау негіздерін игеру. Кеңістіктік және логикалық ойлауды дамыту және жетілдіру. Бұйымдардың сызбаларын және олардың үшөлшемді үлгілерін әзірлеуге машықтану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем дизайн'
    Несиелер: 5

    Дизайн туралы түсінік. Дизайн түрлері. Дизайнердің негізгі құралдары мен материалдары. Жалпы композицияны құру негіздері. Графика түрлері. Дизайн нысандарын безендіруде қолданылатын әдістердің түрлері. Тас, шыны кескіндеме өнерінің пайда болу тарихы. Әшекейлеудің түрлері. Шыны бояудың негізгі технологиялық әдістері, витраждар және т.б. Жүн мен киізден жалпақ және бедерлі бұйымдар жасау. "Жүнді басу" техниканың тарихы (фельтинг), толтыру, бүктеу. Ылғалды және құрғақ басу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    Климаттың негізгі ұғымдарын, климаттың ерекшеліктерін, климаттың өзгерісімен «жасыл» экономикамен өзара байланысын, ҚР мен әлемде климаттың өзгерісіне бейімделуін, парникті газдардың сипаттамасы мен климаттың өзгерісіне ролін, экожүйеге климаттың өзгерісінің салдарларын, «жасыл» экономика ұсынатын қалдықтар мәселесін шешудің жолдарын үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фирмалық стиль және логотип'
    Несиелер: 5

    Фирмалық стиль негізгі ұғымы қазіргі заманғы дизайн. Фирмалық стильдің негізгі элементтері. П.Беренстің AEG фирмалық стилін жасау жөніндегі қызметінің қағидаттары. 1950-1970 жылдардағы дизайндағы "фирмалық стиль" түсінігін жаңарту: Оливетти стилі, Браун стилі. 1960-1970 жылдардағы графикалық дизайндағы" ірі корпорациялардың стилін" безендіру. Оливетти стилін құру жолдары. "Қоңыр" стилінің ерекшеліктері. "Корпоративті стиль" құрудың функционалды тәсілінің принциптері. Л. Сутнардың "корпорация стилін" құрудағы жаңашылдығы. Өнімдерді шығару үшін логотип жасау. Интерьер маталары үшін басып шығару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары'
    Несиелер: 5

    Қолданбалы программалық қамтамасыздандыру түсінігі, олардың түрлері мен классификациясы. Қашықтықтан оқытудағы оқытушының жұмысының ерекшеліктері. Интерактивті тақта мен панельдерде сабақ әзірлеуге арналған бағдарлама. Сызықтық емес презентация құру. Электрондық оқытуды қолданып білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстары.. Оқу нәтижелерін бағалау. Видео дәріслар құру концепциясы, видеоөңдеу элементтері. Архиваторлар және түрлендіргіштер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи сәндік технологиялар'
    Несиелер: 4

    Дизайн: тарихтан қазіргі заманға дейін. Көркемөнер бұйымдарын модельдеу және құрастыру. Табиғи материалдармен жұмыс. Қағазбен жұмыс жасау технологиясы. Пластикалық материалдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 3D модельдеу (курстық жұмыс)'
    Несиелер: 4

    КОМПАС – 3DLT жүйесін зерттеу, үш өлшемді модельдеу жүйесімен, 3D нысандарын орындау әдістері мен ережелерімен таныстыру. Компьютерлік сыныпта жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы ережелері. Кәсіби қызметте "КОМПАС 3DLT" бағдарламалық ортасын пайдалану. Бөлшектердің үш өлшемді элементтерінің массивтерін құру командалары. Felix 2.0, Felix 3.0 принтерінің құрылғысы, жұмыс принципі. Баспа материалдары, PLA, ABS пластиктерінің түрлері және олардың сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері. Микро және макро деңгейлердегі экономиканың жұмысының негізгі категориялары мен заңдылықтары. Бизнес құрылымдарының жұмыс істеуінің экономикалық механизмі. Сұраныс пен ұсыныс, икемділік. Бәсекелестік және нарық түрлері, үкімет нарыққа араласу. Өндірістің экономикалық негіздері мен кәсіпорынның ресурстары. Өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнердегі авторлық құқықты патенттеу'
    Несиелер: 4

    Зияткерлік меншік туралы түсінік. Өнеркәсіптік меншік. Авторлық құқық. Қазақстан патенттік заңнамасы. Патенттік зерттеулер. Өнертабыс. Пайдалы модель. Өнеркәсіптік үлгі. Тауар белгілері. Фирмалық атауы. Қызмет көрсету белгілері. Фирмалық атауы. Қызмет көрсету белгілері. Тауар шығарылған жердің атауы. ЭВМ және деректер базасына арналған бағдарламалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері. Дифференциалды оқыту түрлері. Білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері: зияткерлік даму деңгейі бойынша, ойлау түрі бойынша, темперамент бойынша, қызығушылықтары мен бейімділігі бойынша. Саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері. Мұғалімнің рөлі. Оқушылар мен мұғалім үшін артықшылық және негізгі қиындықтар. Саралап оқыту сабағының құрылымы. Дидактикалық материалдың деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дизайн нысандарының сәндік элементтері'
    Несиелер: 5

    Дизайн нысандары. Сәулет дизайнының теориялық негіздері, сәулет-конструкторлық нысандардағы әлеуметтік-функционалды процестер. Дизайндағы сәндік-технологиялық үрдістер. Нысандардың архитектуралық сызбаларын орындау. Сәулет өнеріндегі сәндік белгілер және әрлеу элементтері. Дизайн нысандарын ұлттық нақышта безендіру элементтері. Сәулеттік нысандар және белгілі сәулетшілердің еңбектері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дизайндық жобалау және макеттеу'
    Несиелер: 5

    Дизайнның түрлерін меңгеру. Дизайндық жобалау түрлерін меңгеру. Дизайндық макеттеуді үйрену. Қоршаған ортаны біртұтас визуалды қабылдау және масштаб. Қолөнердің және макеттеудің адам өміріндегі рөлін анықтау және ұғыну. Әлем өнерлері туралы білімді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Конституциялық құқығы, ҚР Әкімшлік құқығы, ҚР Азаматтық құқығы, ҚР Кылмыстық құқығы, ҚР Азаматттық іс жүргізу және Қылмыстық іс жүргізу құқығы, ҚР Еңбек құқығы және ҚР Экологиялық құқығы, ҚР Қаржы және салық құқығы, ҚР отбасы құқығының негізгі ережелері мен институттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық'
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік құқықтың түсінігі , жүйесі, принциптері. Кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары, іскерлік қатынастар. Мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері. Заңды тұлға түсінігі, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы. Іскерлік міндеттемелер, кәсіпкерлікті техникалық реттеу. Кәсіпкерлікті лицензиялау, кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу. Кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері. Кәсіпкерлікті салықтық реттеу негіздері. Тұтынушылардың құқықтарын қорғау, кәсіпкерлердің заңды жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тоқыма бұйымдарын үлгілеу, өңдеу'
    Несиелер: 5

    Бұйымға қажетті тоқыма материалдар шығынын есептеу. Негізгі тоқыма, табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдардан жасалған бұйымдар. Тоқыма материалдарын өңдеуге арналған құралдар мен жабдықтар. Тоқыма материалдарын әр түрлі тәсілдермен өңдеу, тоқыма материалдардан жасалған бұйымдардың дизайны. Сән индустриясы, стиль және бейнесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көлемді-кеңістіктіктегі модельдеу'
    Несиелер: 5

    Фронтальды-кеңістіктік композиция. Композициялық орталық және оны ұйымдастыру әдістері. Нүктенің, сызықтың, нүктенің және өрістің байланысы. Көлемді-бедерлі композиция. Пластикалық беті. "Жазықтықтағы түс формасының рөлі. Қарапайым геометриялық элементтердің фронтальды құрамы. "Берілген модульдік элементтің көлемдік құрамы".

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Саланың ұлттық экономика жүйесіндегіорны мен рөлі. Негізгі және айналым капиталының ерекшелігі негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері. Саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері. Өндіріс тиімділігінің өсуінің негізгі бағыттары мен саланың техникалық, экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнерлер синтезі(курстық жұмыс)'
    Несиелер: 4

    Бейнелеу өнерінің даму тарихы, өнердегі түрлер, жанрлар мен стильдер теориясы, интерьерді безендіру стилінің өзгеруінің тарихи заңдылықтары. Интерьер декорында және оның жеке элементтерінде көрініс тапқан стиль мен стильдік бағыттардың белгілері.әр түрлі дәуірлер мен аймақтардың қоғамдық және тұрғын үй интерьерлерін кеңістіктік және көркемдік ұйымдастыру принциптері, интерьерді толтыратын Жиһаз және қолданбалы өнер нысандары эволюциясының жалпы заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Қазақстан Республикасында инклюзивті білім берудің құқықтық негіздері. Стандартты бағдарламалардың ерекшеліктері, шетелдік тәжірибе, білім беру ортасын модельдеу ерекшеліктері. Ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға жаңаша білім беру модельдері. Инклюзивті процесті ұйымдастыру әдістері, жабдыққа қойылатын талаптар, мұғалімдердің функционалдық міндеттері, инклюзивті сыныпта отбасымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығармашылықтағы эргономика'
    Несиелер: 4

    Эргономиканың ғылым ретіндегі негізгі міндеттері. Эргономика әдістері. Эргономикадағы Типология. Эргономикадағы антропометриялық факторлар. Тұрмыстағы, өндірістегі, қалалық ортадағы Эргономика. Жұмыс кеңістігін жобалау. Жұмыс орнын жобалау. Қоршаған орта объектілеріндегі жарық пен түс. Өмір сүру ортасын жобалаудың эргономикалық бағдарламалары. Негізгі функционалды процестер және тұрғын үй кеңістігін аймақтарға бөлу. Экологиялық жағдайлар және қалалық орта компоненттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құру мен олардың жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары. Авторлық куәлік алу. Жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері. Стартап құру. ҒЗЖ коммерцияландыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерліктің негізгі тұжырымдамалары. Кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен ұйымдық нысандары. Кәсіпкерлік идеяны және оны іске асырудың бизнесмоделі мен бизнесжоспарын әзірлеу. Кәсіпкерлік мәдениеті және кәсіпкердің іскерлік мінезқұлық қағидаттары. Қоғамның инновациялық дамуындағы кәсіпкерліктің рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интерьердегі сәндік бұйымдар'
    Несиелер: 5

    Интерьерді жобалау кезіндегі технологиялар. Интерьер дизайнына қойылатын талаптарды анықтау. Тұрғын үй кеңістігінің интерьер дизайнындағы стильдер мен бағыттар. Тұжырымдаманы, идеяны құру, тұрғын үй дизайнының жалпы стилистикалық бағытын таңдау. Интерьерде қолданылатын сәнді бұйымдар. Сызбаларды әзірлеу және дизайнжобаларды 3D визуализациялау. Авторлық бұйымдарды, жабдықтарды әзірлеу. Тұрғын үйдің интерьерін безендіру, сәндік бұйымдарды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркемдік жобалау әдістері'
    Несиелер: 5

    Қолөнер бұйымдарын кезең-кезеңмен әзірлеу бойынша көркемдеп жобалау. Жобалау объектісінің әлеуметтік, техникалық және көркемдік ерекшеліктерін ескере отырып, шығармашылық ойлауды жүзеге асыру, жобалық көркемдік экспрессивтілік әдісін игеру. Курстық жобаны орындау, сәулет ортасының фрагменттерінің дизайнын қабылдау және бейнелеу әдістерін, объектілерді жобалау үшін түс және құрылымдық шешім принциптерін, дизайн жабдықтарының шағын формаларының элементтерін жобалау мысалын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау, университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу. Қазақстанның ұлы ғұламаларының шығармашылық мұралары мен рухани құндылықтарының негізгі аспектілерін, ғылыми еңбектерін рухани-патриоттық бағытта тәрбиелеу және тұлға ретінде қалыптастыру барысында қолдана білу.

  • Код ON2

    Лексиканы, грамматикалық білім жүйесін түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануды көрсету; мәтіндердегі оқиғалардың себептері мен салдарын сипаттау және талдау тәсілдерін меңгеру. Қазақ тілінің латын әліпбиін пайдалана отырып жазу және оқу дағдыларын меңгеру (латын).

  • Код ON3

    Түрлі қызмет үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылуын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON4

    Кәсіпкерлік іс, экономика пәндері жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдыларды меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда softskills дамыту. Мектептегі жаңашылдықты басқару. Педагогикалық жүйелерді баскару теориясы мен технологияларын меңгеру.

  • Код ON5

    Өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен аудит жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпараттану.

  • Код ON6

    Педагогикалық ісәрекет туралы жалпы түсінік білімін көрсету, олардың заманауи педагогикалық ғылым мен психологияның теориялық негіздерін игеруі, инклюзивті процестерді басқару әдістері мен мектептің тәрбие жұмысын ұйымдастыру, оларды жүргізу технологияларын меңгерту. Өнер арқылы психиканы емдеу мүмкіндіктерін білу.

  • Код ON7

    Дизайн және оның тарихын меңгеру. Әр түрлі елдердің, дәуірлердің және стильдердің өнер туындыларын, тарихын талдау. Композициялық стилизация жасай білу. Декорация мен костюмдердің эскиздерін, макеттерін безендіру, костюмдердің конструктивті сызбаларын және оларды безендірудің бөлшектерін жасау. Сызбалар, эскиздер, техникалық суреттер, көлемді демонстрациялық макеттер, мүсіндер жасау, жобалау техникасына ие болу. Түстер үйлесімділігін игеру.

  • Код ON8

    Заманауи визуальды өнер мен визуальды мәдениеттің даму ерекшеліктері туралы білу. Заманауи визуалды өнер түрлерін, көркем өнер туындыларын талдау дағдыларын игеру. Мәдени көркем-шығармашылық құбылыстардың теориялық және қолданбалы зерттеулерін ұйымдастыруды игеру. Табиғи материалдардан кәдесыйлар жасау, флористика, экспозициялар, көрмелер ұымдастыру және безендіруді білу, картиналар мен басқа да өнер бұйымдарын қалпына келтіруге қабілетті болу.

  • Код ON9

    Матаға көркем сурет салудың тарихын, жіктелуін білу. Матаны қолмен бояуды, конструкциялық өңдеуді меңгеру. Интерьерге арналған шағын формалардың сәндік композицияларын жасау принциптерін меңгеру. Материалдардың сәндік қасиеттерін пайдалану тәсілдерін игеру. Интерьердің сәулеттік ортасы мен шағын формалардың сәндік композицияларының өзара әрекеттесу ерекшеліктерін меңгеру. Бұйымдардың нобайын дайындап, түйіндік өңдеу. Тоқу, ағаш ою, зергерлік және т.б. техникаларды үйрену.

  • Код ON10

    Сәнді-қолданбалы өнерде дизайнды іске асыру үшін талап етілетін қазіргі заманғы технологияларды қолдана білу, 3D модельдеуді пайдалана отырып, қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз етудің жеке баптауларын жасау, дизайн жобалауда қолданылатын қазіргі заманғы қаріптік мәдениетті және компьютерлік технологияларды меңгеру және заманауи медиасауатты болу.

  • Код ON11

    Сәнді-қолданбалы өнерде жоба бойынша құжаттаманың толық жиынтығын дайындауды білу және жобаның негізгі экономикалық есептеулерін жүзеге асыру, жобалық идеяларды әзірлеу, фирмалық стиль құра білу. Интерьерді безендіруге арналған бұйымдарды және тоқыма бұйымдарын үлгілеу және дайындау. Өнімді модельдеу, прототиптеу, объектілерді құрастыру. Дизайнда, сәулет өнерінде күрделі функционалды және композициялық шешімдер жасау. Салалар бойынша көркемдік жобалау, модельдеу әдістерін меңгеру.

  • Код ON12

    Білім беру ортасын зерттей білу, ғылыми зерттеулер нәтижелері бойынша ақпарат іздей алу, шығармашылық жобаның жалпы экспозициясының эргономикалық шешімін табу, өнерді синтездеу, антропометриялық және патенттік ақпараттық зерттеулер жүргізе білу, есептерді орындау және дипломдық зерттеу жұмыстарын жаза білу.

Top