Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру және спорт в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мектеп пен колледжде инклюзивті білім берудің заманауи стратегиялары мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Білім беру интеграциясы субъектілеріне педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыруға, бұқаралық мектеп жағдайында интеграцияның оңтайлы жағдайларын жасауға; заңнаманы, Қазақстанның, әлемнің инклюзивті білім беру бағдарламаларын зерделеуге; инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс істеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді жеңіл атлетикалық жаттығулар топтапамасын өз бетінше құрастырып сауықтыру жұмыс жүргізгенде оларды қолдана білуді үйрету. Бұл курс жеңіл атлетикалық жаттығуларының жаттықтыру, сауықтыру және қолданбалы мағынасының теоретикалық, техникалық, әдістемелік және практикалық негіздерін алдын ала қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: таңдаған спорт түрінде ұйымдастыру, ғылыми, әдістемелік, бапкерлік, оқытушылық және басқа да жұмыстың түрлерін тиімді орындауға мүмкіндік беретін құзыреттілік жиынтығын қалыптастыру. Берілген курста студенттерге таңдаған спорт түрінің тарихы бойынша білім беріледі. Курс спорт түрінің ұйымдастыру құрылымымен, жіктелумен, жүйелілігімен, терминологиясымен, жарыс ережесімен, спорттық дайындық түрлерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гимнастика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Студенттерді гимнастикалық жаттығулар топтапамасын өзбетінше құрастырып сауықтыру жұмыс жүргізгенде оларды қолдана білуді үйрету. Дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандарды кәсіби даярлаудың теориялық негізі болып табылатын білімнің кең ауқымын қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия, спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің адам ағзасының құрылымын, оның жеке органдарын және органдық жүйелерін сипаттау қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ спорт морфологиясының мәселелерін талқылау. Спорттық морфология, конституционалды және жас ерекшелік, жыныстық диморфизм негізінде, спортшының қалпы мен қозғалысының анатомиялық талдау әдісімен және морфологиялық зерттеу әдістері негізінде адамның барлық деңгейдегі құрылымы жайында теориялық және әдістемелік негіздерді меңгерудің негізгі бөлімдері кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Салауатты өмір салтының негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: салауатты өмір салтын қалыптастырып насихаттау, білім, дағдыларын кеңіту және жүйелеу арқылы студенттердің денсаулыққа деген мотивациялық-бағалық көзқарасын қалыптастыру. Сабақ барысында қауіпсіздік талаптарына, санитарлық-гигиеналық ережелер мен нормалардың сақталуын қамтамасыз ету. Пән үрлі білім беру мекемелерде денсаулыксақтау шараларын ұйымдастырудың теориялық және тәжірибелік негіздерімен таныстыру; адам денсаулығын қалыптастыру туралы заманауи ғылыми білімдерімен, денсаулық күтудің жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Фитнес және аэробика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Студенттердің жасына және дайындық деңгейіне байланысты фитнес пен аэробиканы қолдана отырып денсаулық сақтау бағдарламаларын талдауға және жобалауға қажетті теориялық негіздерді қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Курс аэробиканың жалпы классификациясы мен сипаттамалары, жоспарлау технологиясы, сауықтыру аэробикасы сабақтарында ұйымдастыру және кешенді бақылау туралы білімдердің кең жиынтығын қамтиды

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Дене шынықтыру мен спорттың ертедегі кезеңдерден бүгінгі уақытқа дейінгі даму эвалюциясын зерттеу. Дене шынықтыру мен спорт тарихы қоғам өмір сүруінің әр түрлі кезеңдеріндегі дене тәрбиесі саласындағы құралдар, түрлер мен әдістердің, идеялар мен теориялардың пайда болуы мен дамуын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Таңдаған спорт түріндегі техника-тактикалық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: таңдап алынған спорт түрлерінде техникалық және тактикалық дайындық негіздеріндегі студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Курс техникалық және тактикалық дайындық заңдарын, оқыту әдістерінің ерекшеліктерін, техникалық және тактикалық дайындық құралдарын және әдістерін іріктеуді, таңдалған спорт түрінде оқу үрдісін жоспарлауды және ұйымдастыруды мақсат етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қозғалыс белсенділігін биомеханикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді қозғалыстың қалай жүзеге асырылуымен, басқару теориясы тұрғысынан қалай ұйымдастырылғандығымен, дене шынықтырумен айналысатын спортшылар мен адамдарға қажет, жоспарланған, қозғалыс индикаторларына қол жеткізу үшін қозғалыстық әрекеттердің сипатын сапалы және сандық түрде өзгерту үшін не істеу керек. Курс қозғалыс қызметінің биомеханика және спорт биомеханикасының параметрлері, биомеханикалық тізбектің құрылымы, қозғалудың биомеханикалық сипаттамалары, адам қозғалтқышының жеке және топтық сипаттамалары туралы негізгі түсініктермен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Таңдаған спорт түріндегі дене және функционалдық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: таңдаған спорт түрінде физикалық және функционалдық дайындықтың, физикалық қабілеттердің физиологиялық негіздерін, дене дайындығын, спорт түрін және жасын ескере отырып физикалық қабілеттердің даму әдістемесінің негіздері мен заңдылықтарын қарау. Осы курста таңдап алынған спорт түрінде дене, функционалды және психологиялық дайындаудың мақсаттары, міндеттері, сонымен қатар спортшының функционалдық дайындығының оптимизациясын және дене сапасының дамуының құралдары мен әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • ДШ және С биохимиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің тірі ағзаны құрайтын қосылыстардың негізгі кластарындағы метаболизмнің биохимиялық процестеріне химиялық құрамы, құрылымы мен қатысуын түсіндіру қабілеттерін қалыптастыру Курс өмірдің биохимиялық негіздерін, атап айтқанда дене шынықтыру және спорт кезінде адам ағзасында орындалатын биохимиялық процестерді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Емдік дене шынықтыру. Массаж
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ЕДТ, БДТ және массаж жасаудың мақсаттарын және түрлерін анықтауға, ЕДТ, БДТ және массаж құралдарын, әдістерін және формаларын таңдау студенттердің қабілеттерін қалыптастыру. Пәннің теориялық және әдістемелік негіздерін меңгеру, ағзаға жаттығулар жиынтығының әсері мен массаж тәсілдерін тереңірек түсіну, ЕДТ, БДТ және массаж тәсілдерінің тиімділіктерін дұрыс таңдай білу, міндеттерін дұрыс қоя білу, жарақаттар мен әр түрлі аурулардың нозологиялық формаларында ЕДТ, БДТ және массаж әдістерін негіздендіре білуді қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биоырғақ және спорт
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының уақытша ұйымдастырылуы туралы білімдер мен идеяларды қалыптастыру, дене шынықтыру мен спорттық жаттығулар кезінде кездесетін биологиялық үдерістер мен құбылыстарға биоритарлық көзқарас негіздері. Курста спорттық жаттығу режимдерін құрудың негізгі қағидалары, спортшының биоритмінің жеке қасиеттері таныстырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дене шынықтырудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің дене шынықтыру мен спорттың мәні туралы ғылыми білім жүйесін және оны адамның дене бітімін жақсарту үшін қолдану заңдылықтарын қалыптастыру. Курс дене шынықтыру және спорт саласындағы сарапшылар кәсіптік оқыту теориялық іргетасына білім кең ауқымды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Менталды фитнес және рекреация стратегиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты адамның денсаулығын сауықтыру шараларын жүргізу әдістемелерін дене мен жанның байланысы негізінде адамның психофизикалық денсаулық жағдайын жақсарту жолдарын меңгерту. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Йога. Пилатес. Стретчинг. Шейпинг. Калланетика. Бодифлекс. Фейсформинг. Гирокинез. Шығыс фитнесінің түрлері. Пассивті және белсенді демалыс. Жеке және топтық демалыс түрлері. Когнитивті және сауықтыру демалыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ұлттық идея: ұлттық спорт түрлерін дамыту және кеңінен таныту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге таңдаған спорт түрінде және мектептерде ұлттық спорт түрін оқытудың міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін кәсіби-педагогикалық іскерлікті қалыптастырады. Курс студенттерді ұлттық спорт түрінің және қозғалыс ойындарының тарихы мен дамуымен таныстырады, ұлттық спорт түрінен және қозғалыс ойындары бойынша сабақ өткізудің іскерлік пен дағдысы, оқытудың бірізділігі, оқытудың әдісі мен тәсілі, дидактикалық қағидалары жайында білім береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жаттықтырушылық және педагогикалық практика әдістемелік негізі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жаттықтыру және педагогикалық практика өту кезінде теориялық негіздерін және жалпы білім беру мектептеріндегі және БЖСМ басқару саласындағы практикалық дағдыларын қолдану студенттерге қабілетін қалыптастыру. Курс студенттерді жаттықтыру және педагогикалық практика жөнінде теориялық білім беру; студенттерге практика өтетін жалпы білім беру, мектептердегі басқармалық ісін игерту; студенттерге практика өтетін жалпы білім беру мектептеріндегі іс-қағаздар жүйесімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адам физиологиясы (жалпы және жас ерекшелігі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді дене шынықтыру және спорт түрлерімен айналысу барысындағы ағзаның қызметтерімен және олардың реттелу механизмдерімен таныстыру. Сонымен қатар келешек мамандарды өздерінің практикалық жұмысында қолданылатын әдістерді үйрету. Пәннің негізгі бөлімдерінде ағзаның қызметінің физиологиялық заңдылықтарының негіздері, дене қимыл қажеттілігінің физиологиялық механизмдерінің қалыптасуын спорт түрлеріндегі арнаулы жүктемелерге бейімделу физиологиялық заңдылықтарының негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене тәрбиесі және спорт психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде психология пәні, оның философиялық және эпистемологиялық тамырлары, маңызды психологиялық ілімдер, психика мен сананың эволюциялық дамуы туралы мәселелерді талқылау қабілетін қалыптастыру.. Курс психиканың көріністерінің заңдылықтарын, психикалық процестерді, жағдайларды, тұлғалық ерекшеліктерді қарастырады; онтогенездегі белсенділік пен қарым-қатынастың, оқытудың, білім берудің және тұлғаның дамуының психологиялық заңдылықтары; спорттық іс-әрекеттің психологиялық сипаттамалары, спорттық нәтижелерге қол жеткізудің факторларын білуді қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жалпы және жас ерекшеліктер психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ретінде адамның психикасының алуан түрлі және оның ерекше көрінісі жайында біртұтас ой қалыптастыру, студенттердің психологиялық құзырттілігінің деңгейін жоғарылату, сонымен қатар онтогенездегі адамның психикалық даму заңдылықтары мен кезеңдерімен таныстыру, даму психологиясы мен жас ерекшелік психологияның бірқатар өзара байланысты әдіснамалық мәселелеріндегі бағдарлай алу қабілетін қалыптастыру. Берілген пәнді меңгеру психиканың қазіргі онтогенетикалық дамудың нақты бейнесін құрады, сонымен қатар, дамыту мәселесіне тұтастай тәсіл белгілейді, жас ерекшелік психологияның негізгі теориялық ұстанымының талдауы беріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Таңдап алынған спорт түріндегі дайындықтың жас ерекшелігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің таңдап алынған спорт түрлеріндегі дайындықтың жас ерекшеліктерін анықтауға және спортшылардың ұзақ мерзімді дайындықтың жүйесін бағалауға қабілеттілігін қалыптастыру. Осы пәнде жас спортшылардың көпжылдық дайындығының ұйымдастырылуы, функционалдық, техникалық, тактикалық, психологиялық дайындықтың жастық ерекшеліктері мен оны жоспарлаудың ерекшеліктері, резервтерді дайындаудың бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыздық қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Спортшы тамақтануының негізі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: спорттық дайындықтың белгілі бір кезеңіне және педагогикалық тапсырмаларды орындауға байланысты студенттің ұтымды тамақтану және ұтымды спорттық тамақтану саласындағы іргелі білімін қалыптастыру. Курс тамақ компоненттерінің биологиялық құндылығы мен олардың энергетикалық және пластикалық метаболизмдегі рөлі, ақуыз, көмірсулар және липидтер алмасуының өзара байланысы туралы іргелі білімнің негіздері және т.б. қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене тәрбиесі және спорт педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жеке тұлғаның дамуындағы білім беру және оқыту теориялық және практикалық негіздері процестердің негізінде қалыптасқан, кадрларды даярлау спорт қызметін жағдайды модельдеуге құзыретті болашақ мамандарға көмектеседі. Курс, үздік педагог-бапкерлердің тәжірибелерін зерттейді, жалпылайды және спорт саласында тәрбиелеу жұмысының ең тиімді әдістері мен формаларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Негізгі спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде дене шынықтыру-сауықтыру үрдісінде және спорттық салада спорттың базалық түрлерін оқытудың теориялық және тәжірибелік іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру. Берілген курста жалпы білім беру мектептердегі түрлі бағыттағы (гимнастика, жеңіл атлетика, спорттық ойындар, жүзу, шаңғы спорты бойынша) сабақтарды өткізу әдістемесі мен техниканы оқыту әдістемесі сұрақтарына ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жас кезеңдер физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге адам организмінің өміртіршілік процесстерінің физиологиялық негіздерімен олардың қоршаған ортамен байланысын және біртұтастығын корсетіп түсіндіру. “ Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы ” студенттерді адам организмінің өміртіршілік заңдылықтарымен жасқа қарай ерекшеліктерімен таныстырып олардың физиологиялық реттелуін көрсетіп түсіндіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Спорттық және жылжымалы ойындар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: спорттық және жылжымалы ойындар ды оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолданудың іскерлігін қалыптастыру. В курсе рассматриваются вопросы по последовательности обучения специальным упражнениям, технико-тактическим действиям, применению дидактических принципов в обучении, возможности применения различных средств и методов обучения в процессе формирования знаний, умений и навыков в спортивных и подвижных играх

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Спорттық-педогогикалық шеберлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді таңдаған спорт түрі бойынша дайындықтың және оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолдануға, оқытушы-жаттықтырушынің ғылыми еңбегін ұйымдастыруды жоспарлау дағдысын қалыптастыру. Пәнде педагог-жаттықтырушының еңбегін ғылыми ұйымдастыру дағдыларын, оқыту, дайындықтың әдістері мен құралдарын игеру дағдыландырып, педагог-жаттықтырушының спорттық мүмкіншіліктері мен педагогика білімдері беріледі

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Таңдаған спорт түріндегі спорттық жаттығу үрдісін басқару
    Несиелер: 6

    Цель дисциплины –студенттердің таңдаған спорт түріне кәсіби жаттықтыруда оқу процесінде алған теориялық негіздерін, кәсіби және педагогикалық шеберліктерін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Берілген курста жарысқа дайындауда әртүрлі сатыда, периодта және кезеңде жоғары дәрежелі командада оқу-жаттықтыру процесін құрудың жалпы негіздері теориялық тұрғыда қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кросфит және күш жаттығулары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты шұғылданушылардың жалпы дене қаблеттерін арттыруда күш жаттығулары, кроссфита түрлері әдістемелерін жоспарлау мен қолдануды меңгерту. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Кроссфиттегі жаттығулардың ерекшеліктері ерекшеліктері мен жіктелуі. Кроссфиттің қысқаша сипаттамасы және әдістемелік ерекшеліктері. Кроссфитпен айналысатын жаттығу кешендерінің құрылымы. Дене түрлеріне негізделген энергетикалық бағдарламаларды құрастыру ерекшеліктері. Күштік оқыту әдістерін өндіру. Тренажерларда оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сауықтыру гимнастикасының анатомдық-топографикалық негізі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: – ЕДШ сабағы мен массаж рәсімдерінің тәжірибесі үшін маңызды болып табылатын адам ағзасындағы маңызды бағыттардың топографиясын дәлелдеуге студенттердің қабілетін қалыптастыру: Пәнде балалардың даму физиологиясы және олардың қозғалыс белсенділігі: балалардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктері, жас ерекшелік даму периоды, қозғалыс дағдысын қалыптастыру, қозғалыс белсенділігінің жас ерекшелік нормасы, гипокинезия балалардың денсаулығы мен физикалық дамуының бұзылуы - балалар мен жас өспірімдердің физикалық дамуы үшін қозғалыс белсенділігінің тиімді деңгейінің маңызы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Спорттық медицина. Гигиена
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дене шынықтыру мен спорттың әр түрлі тәсілдерін, әдістерін дұрыс қолдану арқылы жаттығушының денсаулығын нығайтуына, келісті дамып-өсуіне, жұмыс қаблетінің артып, өмір-жасының ұзаруына қажетті білімдерін қалыптастыру. Курста жалпы және спорттық патология, спорттық жарақаттардың алдын-алу әдістері туралы білім негіздерді қарастырады. Медициналық бақылаудың негізгі формалары, спортшылар денесінің функционалды жағдайын бағалау әдістері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дене шынықтыру және спорттың инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің болашақ жұмысында дене тәрбиесінің инновациялық технологияларын қолдануға қабілетін қалыптастыру. Пәннің негізгі бөлімдері дене шынықтыру және спорт саласындағы өзекті сұрақтарды анықтауға бағытталған; инновациялық және ақпараттық және т.б. технологияларды қолдану арқылы бапкердің кәсіби қызметіндегі ерекшелігін теориялық білімде, дене дамуын, физикалық, функционалдық, техника-тактикалық дайындығын анықтау бойынша ғылыми зерттеулерді өткізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене қозғалыс қабілеттерді функцияларын тұрақтандыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жаратылыстану ғылымы, спорттың теориялық және практикалық негізінде, адамның іс-әрекеті қозғалысыны қалыптасуын жетілдіру және сенімділігін арттыру жолдарын меңгертуді үйрету. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Жалпы және арнайы дене шынықтыруды одан әрі бақылау және дамыту үшін негіз ретінде функционалдық мотор қабілеттерін тестілеу. Тест нәтижелерін бағалау, түсіндіру және қимыл-қозғалыс қабілеттерінің функцияларын тұрақтандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бейімдеу дене тәрбиесінің териясы мен ұйымдастырылуы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болып студенттерге мүгедектердің дене шынықтыры арқылы әлеуметтік бейімделу және оңалту нысандарын таңдау және пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пәнде экологиялық физиологияның заманауи концепциясы және организмде болып жатқан химиялық заңдылықтар, бейімделу, гомеостаз түсінігі беріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене тәрбиесінің және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді дене шынықтыру және спорт түрлерімен айналысу барысындағы ағзаның қызметтерімен және олардың реттелу механизмдерімен таныстыру. Сонымен қатар келешек мамандарды өздерінің практикалық жұмысында қолданылатын әдістерді үйрету. Осы курста дене қимыл қажеттілігінің физиологиялық механизмдерінің қалыптасуын спорт түрлеріндегі арнаулы жүктемелерге бейімделу физиологиялық заңдылықтарының негіздері қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Таңдаған спорт түріндегі спорттық жаттығу үрдісін басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Таңдаған спорт түрінде оқу процесін ғылыми және ақылға қонымды басқаруға үшін оқушылардың қабілетін қалыптастыру. Курс теориялық тұрғыдан спорттық жаттығудың барлық кезеңдерінде таңдалған спорт түрінің оқу процесін басқарудың жалпы принциптерін қарастыруға, оқу процесін жоспарлау, басқару және бақылау негіздерін игеруге арналған; таңдалған спорт түріндегі спорттық қызметті модельдеу және болжау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Травматологиядағы емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ЕДШ және массажды қолдануда көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдерді, әртүлі патологиялық жағдайлардың негізгі көрінісі жайында білім беру, травмотологияда ЕДШ және массаждың әртүрлі әдістерін қолданудың тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: Спортшы ауруының және жарақатының профилактикасы және реабилитациясы. Спортшылардың кешенді реабилитация жүйесі. Жұмысқа қабілеттіліктің қалпына келу әдісі: физикалық факторлар, гидро-бальнеотерапия, массаж және ЕДШ және т.б..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Нарықтық экономикадағы мемлекеттік және мемлекеттік емес дене шынықтыру және спорт ұйымдарының жүйесінде студенттердің теориялық негіздерін, тәжірибелік дағдыларын және басқару қабілеттерын қалыптастыру. Дене шынықтыру мен спорттың даму үрдісін әлеуметтік тұрғыда басқару, осы саладағы ұйымдастыру қызметтерінің әдістерін көрсетіп, мекеменің ғылыми жүйесінің негіздерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Фитнестің жаңа (дәстүрлі емес) түрлері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қатысушылардың ынтасын арттыру үшін баламалы фитнес бағдарламаларын, инновациялық рекреациялық технологияларды дамыту қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: Әртүрлі елдердегі жаңа фитнес бағыттары. Топтық жаттығу бағдарламалары. Дәстүрлі емес фитнес түрлері. Фитнес жаттығу принциптері. Ерлер мен әйелдерді оқыту ерекшеліктері. Дәстүрлі емес фитнес практикалық аспектілері. Фитнес жасағанда өзін-өзі бақылау мәні. Фитнес тестілеудің критерийлері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Емдік дене шынықтыруда қолданылатың дене жаттығулары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге дене жаттығуларының кең ауқымды түрлерін және олардың әртүрлі қалпына келу кезеңіндегі ЕДШ сабағына қолдану механизмін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Курста әр түрлі кезеңдегі науқастың қалпына келу терапиядағы ЕДШ-дың маңызы, емдік дене шынықтырудың даму тарихы жайлы сұрақтар қарастырылады. Сонымен қатар, клинико-физиологиялық негізделу, ЕДШ белгілеу, ЕДШ формасы және әдістері, ЕДШ процедурасын өткізу принципі, ФЖ мөлшерлеу, жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балалар мен жасөспірімдер жән е кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің балалар мен жасөспірімдер спортын теориялық және әдістемелік негіздерін кәсіби қызметінде пайдалану қабілетін қалыптастыру. Курс балалар, жасөспірімдер, ұлдар мен қыздармен бірге принциптері, пайдаланылатын құралдардың ерекшеліктері мен спорттық жаттығудың әдістері, мазмұны, ұйымдастыру формалары мен спорттық жағдайдың ерекшеліктерін көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Таңдаған маманданудығы ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дене шынықтырудың, сауықтыру дене шынықтырудың және спорттық жаттығудың өзекті мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмыстарды ұйымдастыру және өткізуде ғылыми ойлау дағдысын қалыптастыру. Берілген курс таңдаған мамандықта ғылыми-зерттеу жұмыстардың әдістемесі мен технологиясын, оның ерекшелігі мен өзгешелігін, ғылыми-щзерттеу жұмысының ұйымдастыру және өткізу әдістерін, ғылыми зерттеу нәтижелерін өңдеу және рәсімдеу тәсілдерін меңгеруге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орта мектептердегі жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Пәннің мақсаты – болашақ дене шынықтыру педагогына, оқу сабақтарын, бұқаралық-спорттық және спорттық-сауықтыру іс-шараларын сәтті өткізу үшін бапкерге қажет кәсіби іскерлік пен дағдыны қалыптастыру. Берілген курста студенттер негізгі жалпы білім беру бағдарламасының меңгеру нәтижесіндегі талаптармен, білім берудің жаңа стандарттарымен, жалпы ережелерімен, «Дене шынықтыру» оқу пәнінің мазмұнымен, оқу үрдісінің ұйымдастыруымен, «Дене шынықтыру» пәні бойынша программа-әдістемелік қамсыздандырумен, сонымен қатар оқу тәжірибесінің программасымен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON10

    Дене шынықтыру мен жаттығу терапиясының құралдары мен әдістерін қолдана отырып, оқу, жаттығу және бәсекелік процестерді, спорттық ұйымдардың қызметін әдістемелік және техникалық қамтамасыз етуді жоспарлау және дамыту

  • Код ON4

    Спортшылар мен, жаттығу терапия және дене шынықтырумен айналысатындардың ұзақ мерзімді дайындық кезеңдеріндегі жаттығулар мен дайындықты бақылауды және түзетуді қолдану

  • Код ON5

    Ағзаның даму заңдылықтары, дидактиканың принциптері және дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі және білім беру стандарттарының талаптары негізінде айналысатын адамдардың организмнің даму ерекшеліктерін ескере отырып, негізгі спорт түрлері бойынша жаттығулар өткізіп, жаттығулар өткізеді.

  • Код ON12

    Мемлекеттік және мемлекеттік емес дене шынықтыру және спорт ұйымдары жүйесінде басқарушылық қызметтің, стандартты емес шешімдерді, ақпаратты жинау мен өңдеуді, инновациялық технологияларды енгізуді қолдана отырып, дене шынықтыру және спорттық дайындық мәселелерін дербес шешу

  • Код ON2

    Халықтың әр түрлі топтарының саналы түрде дене шынықтыру және спорттық іс-әрекеттеріне саналы көзқарас қалыптастыру және мотивациялық құндылық бағдарлау және салауатты өмір салтын орнату үшін Қазақстанның экономикалық, саяси, әлеуметтік және ғылыми мәселелерін бағалау.

  • Код ON1

    Этикалық, рухани және мәдени құндылықтар туралы, Қазақстан халықтарының дәстүрлері мен мәдениеті, әлеуметтік мінез-құлықты реттеудің негізгі заңдары мен формалары туралы ақпараттарды талдау және жинақтау; дене шынықтыру және спорт саласында, патриоттық тәрбиелеу үшін қатысушылардың жеке ерекшеліктері жайында алынған рухани құндылықтарды, девиантты мінез-құлықтың алдын алу, салауатты өмір салтын қалыптастыру, қажеттілік, тұрақты дене шынықтыру сабақтарында жинақталған білімді көрсете білу

  • Код ON7

    спорттық құрылыстарды пайдаланудың санитарлық-гигиеналық нормаларын сақтай отырып, әртүрлі жыныстық және жастағы адамдармен жаттығу, сауықтыру, сауықтыру сабақтарын өткізу кезінде салауатты өмір салтын қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру үшін фитнес, аэробика және кроссфит құралдарын, сонымен қатар негізгі түрлері мен таңдаған спорт түрлерін пайдалану

  • Код ON11

    Дәлелденген әдістерді, инновациялық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметтің әртүрлі аспектілерінің тиімділігін анықтау үшін ғылыми зерттеу жүргізу, жалпылама тұжырымдар мен тұжырымдарды кең ғылыми қоғамдастыққа ұсыну, сонымен қатар кішігірім командалардың жұмысын жүргізу

  • Код ON3

    Дене шынықтыру және спортпен шұғылданатындардың анатомиялық, морфологиялық, физиологиялық, биохимиялық, биомеханикалық, психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін және жынысы мен жасын ескере отырып оның адам ағзасына әсер ету сипатын анықтайды.

  • Код ON9

    Тренерлық және педагогикалық процесі кезінде қауіпсіздік техника талаптарын қамтамасыз ету, гигиеналық және санитарлық ережелер мен нормаларды сақтау, техникалық дайындыққа, физикалық сапаны дамытуға арналған стандартты емес жабдықты құру принциптерін қолдану, жарақаттанудың алдын алу және алғашқы көмек көрсету қағидаларын сақтауды қамтамасыз ету

  • Код ON8

    Tехникалық және тактикалық, физикалық қабілеттері мен функционалдық жағдайын, дене жаттығулары мен массаж техникасын бағалау

  • Код ON13

    психологиялық-педагогикалық негіздердің, рационалды тамақтанудың, физикалық жаттығулардың әртүрлі қарқындылық пен бағдардағы әр түрлі жыныстағы адамдарға және спорттық біліктілік деңгейлеріне әсер етуінің өзара байланысын анықтау және осы ерекшеліктерді мектептерде, фитнес индустриясында, спорт мектептерінде және ұлттық құрама командалардағы жаттығуларды жарыстарға дайындық кезінде жоспарлау кезінде пайдалану

6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт мұғалімі
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top