6B01401 Дене шынықтыру және спорт в Халықаралық туризм және меймандостық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дене шынықтыру және спорт саласында кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті, олардың жеке дамуына әсер ететін кешенді білімі мен қажетті біліктілігі, дағдысы бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Баскетбол оқыту әдістемесімен
Пәнді игеру барысында баскетболдың пайда болу және таралу тарихын, шабуыл мен қорғаныстағы жеке және топтық қызмет техникасын зерттейді. Жарыстар мен төрешілер қызметін ұйымдастыруды және өткізуді, допты әр түрлі бағытта қабылдау және беру және допты жылдамдықпен ауыстыру, себетке орта және алыс қашықтықтан лақтыру, дриблинг, қайтару, еркін лақтыру әдістерін үйренеді.
Несиелер - 5
-
Емдік дене шынықтыру
Пәнді оқыту барысында студент әртүрлі ауруларды, зақымдануларды және оларды емдеу жолдарын зерттейді, асқынулардың алдын алуды, еңбекке қабілеттілікті қалпына келтіруді, дене шынықтыру терапиясының құралдары мен әдістерін ұсынуды үйренеді, әртүрлі ауруларда қолданылатын жаттығулардың арнайы түрлерін, адам ағзасын оңалту және қозғалыстарға бейімдеу үшін дене шынықтыру құралдарын пайдаланып, күш, төзімділік, қозғалыстарды үйлестіріп, гигиеналық дағдыларын дамытып, физикалық жаттығулар арқылы денені жетілдіреді.
Несиелер - 4
-
Гандбол оқыту әдістемесімен
Курсты оқыту барысында студент гандболдың пайда болу және даму тарихын, ойын ережелері мен мазмұнын меңгереді. Гандболшының дене қасиеттерін дамытуды, ойынның техникалық-тактикалық әдістерін жіктеуді, допты иеленуді, шабуыл мен қорғаныста ойнауды, қақпашының ойын техникасын жетілдіруді, халықтың әртүрлі санаттарымен гандбол ойынын ұйымдастыруды және өткізуді, жарыс хаттамалары мен ойын кестелерін құруды, түрлі деңгейдегі жарыстар өткізуді үйренеді.
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Бұл пән адамның онтогенезі кезеңіндегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасу кезеңдерінің заңдылықтарын, олардың дамудың статистикалық жас нормаларына сәйкестігін зерттейді. Өмірдің әртүрлі кезеңдеріндегі адамның психологиялық даму заңдылықтарына тұтас көзқарас қалыптастырады, жалпы және психологиялық мәдениетті арттырады. Әртүрлі жас кезеңдерінің психологиялық ерекшеліктерін, психологиялық көзқарастарын, өмірдің әртүрлі кезеңдеріндегі адамның психологиялық ерекшеліктерін сипаттайды.
Несиелер - 4
-
Үстел теннисі оқыту әдістемесімен
Курс барысында үстел теннисінің теориясы мен әдістемесін, арнайы жаттығуларды орындаудың техникалық-тактикалық әрекеттері мен тиімді әдістерін, үстел теннисіне арналған жабдықтардың өлшемдерін зерттейді, ойыншылардың теориялық, физикалық, психологиялық, техникалық және тактикалық дайындықтарын кәсіби меңгереді. Шабуыл жасауды және қорғануды, допты ойынға енгізудің әртүрлі әдістерін орындауды, әртүрлі деңгейдегі жарыстар өткізуді, төрешілік етуді, әлемдік деңгейдегі теннисшілердің тәжірибесі мен өнерін талдауды үйренеді.
Несиелер - 5
-
Регби оқыту әдісімен
Пән ойынның техникалық-тактикалық әдістерін, теориялық, физикалық және психологиялық дайындық негіздерін, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесін зерттейді. Спорттық іс-әрекеттің негізгі ұғымдарын, жеке және моральдық-еріктік қасиеттерді, коммуникативтік дағдыларды қарастырады, жеке, топтық және командалық іс-әрекет әдістерін, ойыншылар арасындағы өзара іс-қимылды қалыптастырады, ойын барысында қауіпсіздік техникасын, жеке және командалық қорғау тактикасын үйретеді.
Несиелер - 5
-
Бейімделген спорт негіздері
Пән денсаулығында тұрақты ауытқулары бар адамның өміршеңдігін барынша дамытуға, медициналық-биологиялық білім мен ғылыми зерттеулерді ескере отырып, оңалту жаттығулары мен практикалық білімді қолдануға, оқу-тәрбие, сауықтыру және жаттығу үдерістерін, білім беру қызметі мен бейімдік дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді пайдалана отырып, дене жаттығуларының көмегімен денені сауықтыру тәсілдерін жүзеге асыруға үйретеді.
Несиелер - 5
-
Теннис оқыту әдістемесімен
Пәнді игеру барысында үлкен теннистің даму тарихын, оның қалыптасу кезеңдерін, негізгі терминдерін, ойын құрылымын, доптың ұшу бағыты мен жылдамдығын, теннисшінің алаңдағы әрекеттерін, допты ойынға енгізуді зерттейді. Корттағы ойыншының позициясын дұрыс таңдауға үйрену, соққы техникасын дамыту, ойын стратегиясы мен тактикасын, жарыстарды ұйымдастыру және сабақтарды өткізу әдістерін жетілдіру әдістерін үйренеді.
Несиелер - 5
-
Жағажай волейболы
Курсты игеру барысында студент жағажай волейболының пайда болу тарихын, даму кезеңдері мен ерекшеліктерін, құмдағы іс-әрекеттің әдістері мен әдістерін зерттейді, жылдамдықты, икемділікті, төзімділікті, ептілік пен жылдам ойлауды, сенімділік пен зейінді дамытады, барлық бұлшықет топтарына физикалық белсенділікті арттырады, қозғалыс дәлдігін және психологиялық жағдай мен стрессті жеңуді үйренеді.
Несиелер - 5
-
Жеңіл атлетика секциясын ұйымдастыру
Бұл пәнде жеңіл атлетикадан оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастырудың ерекшеліктері, жарақаттанудың қауіпсіздігі мен алдын-алу талаптары, физикалық жаттығулар мен физикалық белсенділікті таңдау ережелері қарастырылады. Жеңіл атлетика секциясында жеке тұлғаны қалыптастыру үдерісінде қимыл, ерік және моральдық қасиеттерді дамытып, оқу-жаттығу жұмысының барлық бөлімдерінің (физикалық, техникалық-тактикалық, психологиялық және теориялық дайындық) тығыз байланысын көрсетіп, оқу-жаттығу үдерісінде жүзеге асырады. Жеңіл атлетикалық арнайы жаттығулардың түрлерін үйреніп, тәжірибеде қолданады.
Несиелер - 4
-
Футбол оқыту әдістемесімен
Пәнді оқыту барысында Қазақстан Республикасында және шетелде футболдың даму тарихы мен қалыптасу кезеңдерін, футболдағы жаттығулардың арнайы және жалпы түрлерін, оқу-жаттығу үдерісін жоспарлауды, техникалық және тактикалық іс-қимылдарды зерделейді. Оқу орындарында секциялық жұмысты, гигиеналық нормалар мен қауіпсіздік ережелерін меңгереді. Жарыс хаттамаларын жасауды, оқиды жарыстарды ұйымдастырды, төрелік етуді, доппен әр түрлі әрекеттерді орындауды, қақпашыны оқытудың арнайы әдістерін үйренеді.
Несиелер - 5
-
Мини футболды оқыту әдістемесімен
Пәнді оқыту барысында мини-футболға ойыншыларды іріктеу әдістемесін, спорттық жетілдіру үшін жаттығулардың жалпы және арнайы түрлерін үйренеді. Доппен және допсыз әрекеттерді игереді, алаңдағы допты, қақпашының ойын техникасын, ойыншылардың дене қасиеттерін дамытуға арналған жаттығулар түрлерін басқарады. Ойыншылардың техникалық-тактикалық әрекеттерін, шабуыл мен қорғаныстағы жеке және командалық тактиканы талдайды.
Несиелер - 5
-
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
Курс барысында студент жеңіл атлетиканың даму тарихын, әртүрлі қашықтыққа жүгіру әдістемесін, спорттық серуендеуді, ұзындыққа секіруді, биіктікке секіруді, спорттық снарядтарды лақтыруды, жеңіл атлетикалық көпсайысты, ашық және жабық алаңдарда, манеждерде төрешілік ету ережелерін, жеке, командалық жаттығуларды оқиды. Жеңіл атлетиктердің физикалық қасиеттерін дамыту әдістерін, оқу орындарында жеңіл атлетикалық сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді меңгереді.
Несиелер - 4
-
Балалардың инклюзивті дене тәрбиесі
Курсты оқу барысында студент инклюзивті білім беру жүйесінің негізгі ұғымдарын, инклюзивті білім беру жағдайында оқу-тәрбие үдерісін психологиялық-педагогикалық қолдаудың заманауи үлгілерін және оны жүзеге асыру жолдарын меңгереді. Озық білімге негізделген арнайы дене жаттығулары арқылы дененің әртүрлі функцияларын қалпына келтіруге, заманауи жабдықтарда жұмыс істеуге, сауықтыру үшін әртүрлі дене жаттығуларын қолдануға, кәсіби қызметте туындайтын әлеуметтік мәселелер мен үдерістерді талдауға үйренеді.
Несиелер - 5
-
Волейбол оқыту әдістемесімен
Пәнді игеру барысында студент волейбол тарихын, даму кезеңдерін, ойын ережелеріне қойылатын талаптарды, шабуыл және қорғаныс әдістерін, алаңдардағы ойыншылардың міндеттерін, либеро ойыншысының қызметін зерттейді. Психологиялық, жалпы және арнайы физикалық, техникалық және тактикалық дайындықты ұйымдастыру, әртүрлі деңгейдегі жарыстар өткізу, төрешілік ету, ойыншылардың физикалық қабілеттерін дамыту және тәрбиелеуді үйренеді.
Несиелер - 5
-
Массаж
Пәнді оқыту барысында массаждың адам ағзасына әсерін, дене массажының физиологиялық механизмдерін, массаждың гигиеналық негіздерін, жүйелер мен әдістерді, массаждың негізгі түрлерін (сипау, қысу, сипау, ысқылау, илеу, шымшу, дірілдеу, сипау) зерттейді. Әртүрлі ауруларға және ішкі ағзаларға арналған терапиялық және сегменттік массажды, өзін-өзі массажды (классикалық, нүктелік, монша) игереді.
Несиелер - 4
-
Стритбол
Пәнді оқу барысында студент жылдамдық пен динамикалық қозғалыстарды, қажетті қимыл-әрекетті дамытуды, жетістікке жету үшін кәсіби шеберлікті көрсетуді, үйлестіруші физикалық қасиеттерді дамытуды, допты игеру әдістерін жетілдіруді, шабуыл мен қорғаныс кезінде дұрыс шешім қабылдауды, ойын техникасы мен тактикасын, төрешілік пен жарыс ережелерін үйреніп, жаттығулардың арнайы түрлерін игереді.
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Пән спорттық психологияның заңдарын, принциптері мен әдістерін, техникалық, тактикалық және дене шынықтыру дайындығының, жаттығулар мен жарыстардың психологиялық негіздерін зерттейді, жоғары спорттық нәтижелерге қол жеткізуге жағдай жасайды, спортшының жеке басын жан-жақты дамытады, жалпы және психологиялық мәдениетті арттырады, спортшының әртүрлі деңгейдегі жарыстарға психологиялық дайындығын жетілдіреді, жарыс кезінде өзін-өзі бақылауды үйренеді.
Несиелер - 4
-
Анатомия және спорттық морфология негіздері
Курсты игеру барысында адам ағзаларының, жүйелерінің құрылымы мен қызметін және оның тіршілік әрекетін зерттейді. Ол ас қорыту, тыныс алу, несеп-жыныс және тірек-қимыл аппаратының, жүрек-тамыр және жүйке жүйесінің, сезім мүшелерінің, эндокриндік бездердің және адамның қимыл белсенділігін басқару жүйесін игереді, спорттық іріктеудің морфологиялық аспектілерін сипаттайды, адам ағзасының физикалық жаттығуларға бейімделуінің жалпы заңдылықтарын іс жүзінде қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазуға кіріспе
Пәнді оқу барысында білім беру мекемелерінде ғылыми ойлауды дамытуға және ғылым жүйесінде зерттеу жұмысының дағдыларын меңгеруге, өз көзқарасын ашық білдіре алуға, шағын мәтінмен, эссемен жұмыс істеу және стандарттар негізінде мәтін құру дағдыларын меңгереді. Инновациялық технологияларды қолдану бағытында білім беру мен ғылыми қызметтегі технологияларды және тарихи дискурстың семиотикалық құрылымын идеологиялық мазмұнды сыни тұрғыдан талдай білуге үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дене шынықтыру және спорт тарихы
Пәнді игеру барысында Қазақстанда және әлемде дене шынықтыру мен спорттың даму тарихы мен қалыптасу кезеңдерін, алғашқы қауымдық кезеңнен қазіргі кезеңге дейін зерттейді, дене шынықтыру саласында қол жеткізілген идеялар мен теориялардың, құралдар мен әдістердің пайда болуы мен дамуын, спортшылардың жетістіктерін, дене шынықтыру мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерін, Халықаралық Олимпиада ойындарының тарихы мен дамуын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жас ерекшелік физиологиясы
Пәнді оқу барысында дене құрылымы мен анатомиялық ерекшеліктеріне сәйкес физиология негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері және балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен даму заңдылықтары туралы заманауи мәліметтерді меңгереді. Оқушылардың денсаулығын нығайтудың физиологиялық механизмдері мен физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, спортпен шұғылдану кезінде өнімділікті арттыру туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қозғалмалы ойындар оқыту әдістемесі
Бұл пән әр елдің қозғалыс ойындарының пайда болу тарихын, қимыл дағдыларын қалыптастыру және қозғалыс ойындармен айналысу кезінде дене қабілеттерін дамыту ерекшеліктерін, сабақта және сабақтан тыс уақытта ойындар өткізу әдістемесін қарастырады. Жасына, мазмұнына және ойын ережелеріне байланысты ойын түрлерін таңдауға, қозғалыс ойындар бойынша жарыстар ұйымдастыруға және өткізуге үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шахматты оқыту әдістемесімен
Пәнді игеру барысында шахматтың даму тарихын, ойын ережелерін, фигуралардың орналасу тәртібін, қорғаныс пен шабуылдың стратегиялық әдістерін зерттейді. Жарыстарды ұйымдастыруға және өткізуге, хаттамалар жасауға, халықаралық және республикалық деңгейдегі шахмат жарыстарына талдау жүргізуге үйретеді. Әлемдік деңгейдегі гроссмейстерлердің ойын әдістерін, комбинацияларын, жүру тәсілдерін талдайды және оларды іс жүзінде қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құқық, экология және кәсіпкерлік негіздері
Пәннің мақсаты – экономика және құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Пән бизнесті, кәсіпкерлікті іске асыру мәселелерін, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы қатынастардың реттелуін, қоршаған ортаның ластану проблемаларын зерделейді. Нәтижесінде білім алушы қолданыстағы құқық нормаларын түсіндіру және қолдану саласындағы дағдылар мен қабілеттерді меңгереді, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің, қаржылық сауаттылықтың негіздерін білетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
Пәнді игеру барысында білім алушы жалпы дене тәрбиесінің негізгі ұғымдары мен принциптерін, сабақтарды өткізудің жалпы және арнайы әдістерін, білім беру мекемелерінде дене шынықтыру сабақтарын жүргізу, бақылау және есепке алу әдістемесін, сабақтардың ұзақ, орта, қысқа мерзімді жоспарларын құруды, сабақтан тыс және мектептен тыс уақытта жұмысты жоспарлауды, сабақтардың тығыздығы мен жүктемесін айқындауды, ересектердің және қарт адамдардың денсаулығын нығайтуды зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Пәнді оқу барысында студент гимнастикалық жаттығулардың негізгі ұғымдары мен терминологиясын, сабақ кезінде физикалық жаттығуларды орындауға көмектесу және сақтандыру дағдыларын меңгереді. Гимнастикадағы жаттығулардың саптық, жалпы дамыту, қолданбалы, еркін, секіру, акробатикалық түрлерін зерделейді, кәсіптік-педагогикалық дағдыларды қалыптастырады, іс жүзінде сабақтарды өткізу әдістерін көрсетеді, сабақ жоспарын-конспектісін жасайды, гимнастика залы мен спорттық жабдықтардың санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкестігін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
Бұл пән дене шынықтыру және спорт саласындағы білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша оқу үдерісін ұйымдастыруда қолданылатын педагогикалық тәсілдерді, әдістер мен технологияларды көздейді, жоғары әлеуметтік педагогикалық құндылықтарға бағдарланған оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады, педагогикалық технологиялар мен инновацияларды пайдаланады, педагогикалық білім мен дағдыларды, педагогикалық қабілеттерді дамытады, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқу орындарында спорт секцияларын ұйымдастыру негіздері
Пән оқу орындарында спорттың әртүрлі түрлері бойынша секциялық жұмысты ұйымдастыру және жүргізу негіздерін зерделеуді көздейді. Оқушылардың жас ерекшеліктерін, жеке және психофизикалық ерекшеліктерін ескере отырып, спорт секцияларында сабақтарды өткізудің негізгі мақсаттарын, мазмұны мен әдістемесін зерделейді, қоғамдық нұсқау, жаттықтырушылық және төрешілік қызметке дайындайды, кәсіптік-қолданбалы дене дайындығын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Minor 1
Білім беру бағдарламасы аясында ЖОО студенттерге қосымша білім беруді таңдауды ұсынады - Minor. Minor 1-ші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламаларының каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредит көлеміндегі 3 пәннен тұрады, әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене күшін дамыту әдістемесі
Бұл пән күштің жеке, абсолютті, салыстырмалы, механикалық формаларын ажыратуға үйретеді, адамның бұлшықет топтарын физикалық дамудың рөлі мен орнын анықтайды, бұлшықет күшін қалыптастыру әдістемесін меңгереді, физикалық күшті дамыту үшін жаттығулар түрлерін ажыратады, жаттығу жүктемелерінің физиологиялық ерекшеліктерін талдайды, физикалық күшті дамыту әдістерін көрсетеді, физикалық күшті дамытатын әртүрлі тренажерларда жұмыс жасайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жүзу оқыту әдістемесімен
Пән жүзу тарихы мен теориясын, сабақтарды өткізу әдістемесін, оқу орындарында жүзу бойынша бұқаралық және спорттық жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттейді, судың адам ағзасына физиологиялық әсерінің ерекшеліктерін, су ортасында болу және жүзу жағдайларын түсіндіреді, құрлықта және суда дайындық жаттығуларын, судағы қауіпсіздік ережелерін және жүзу техникасын үйретеді (қоян, қоян арқа, көбелек, брасс).
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық іріктеудің негіздері
Бұл курста баланың белгілі бір спорттық қызмет түріне бейімділігінің (дарындылығының) жоғары дәрежесін анықтауға мүмкіндік беретін іс-шаралар кешені зерттеледі. Пән таңдалған спорт түріндегі (командалық және жеке) оқушыларды іріктеуге қойылатын талаптарды, оқушылардың спорт түріне бейімділігін, спорттық іріктеуді тиімді жүргізуге және көп жылдық спорттық дайындық кезеңдерінде нәтижелерді болжауға мүмкіндік беретін құзыреттер жиынтығын көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тоғызқұмалақ
Курс тоғызқұмалақтың тарихы мен ережелерін, отаудың атауы мен олардың атқаратын қызметін, пайда болуын, партиялардың сипаттамасын зерделеуді, ой-өрісін кеңейтуді, логикалық ойлауды, байсалдылықты, тапқырлықты, тез шешім қабылдап және шығармашылықты дамытуды, әртүрлі комбинацияларда, қорғаныста және шабуылда ойынның ерекше ерекшеліктерін пайдалануды, отауды қорғауды үйретуді, ойынның барлық функцияларын меңгеруді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Базалық спорт түрлерін оқыту әдістемесі
Пәнді оқыту барысында оқушылардың жас ерекшеліктерін, жарыс және төрешілік ережелерін, қауіпсіздік ережелерін сақтауды ескере отырып, негізгі спорт түрлерінің техникалық және тактикалық негіздерін, оқыту әдістері мен әдістерін үйренеді. Дене қабілеттерін дамыту үшін арнайы жаттығуларды меңгереді және оларды практикада қолданады, кәсіби-педагогикалық дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Minor 2
Білім беру бағдарламасы аясында ЖОО студенттерге қосымша білім беруді таңдауды ұсынады - Minor. Minor 1-ші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламаларының каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредит көлеміндегі 3 пәннен тұрады, әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорт негіздері
Пәнде балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздері, балалардың, жасөспірімдердің, қыздардың және кәсіби спортшылардың спорттық дайындығының мазмұны, нысандары мен шарттары, көп жылдық спорттық дайындықтың әр кезеңіне сәйкес келетін дене шынықтыру мен тәрбиенің принциптері, құралдары мен әдістері қарастырылады. Балалар мен жасөспірімдер спортшыларының және кәсіби спортшылардың жас ерекшеліктерін сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Minor 3
Білім беру бағдарламасы аясында ЖОО студенттерге қосымша білім беруді таңдауды ұсынады - Minor. Minor 1-ші курстан кейін қосымша білім беру бағдарламаларының каталогынан таңдалады және әрқайсысы 5 кредит көлеміндегі 3 пәннен тұрады, әр түрлі пәндік салаларда қосымша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Күрес түрлерінің теориясы мен әдістемесі
Бұл пән оқу үдерісінің технологиясын игерудің негізгі әдістері мен құралдары туралы теориялық ақпаратты зерттейді. Ол күрес, төрешілік түрлері бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, палуанның қимыл-әрекетін қалыптастыру, арнайы және жалпы даму жаттығуларының ерекшеліктері, оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдеріндегі жеке ерекшеліктерді ескере отырып, палуандарды даярлау негіздері туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаңартылған білім мазмұны және критериалды бағалау технологиясы
Курсты оқу барысында білім алушылар білім беру мекемелерінде жаңартылған білім беру жүйесіндегі оқу жетістіктерін критериалды бағалауды, бағалау рәсімдерінің сапасын арттыруды, заманауи технологияларды қолдануды меңгереді. Білім берудің жаңартылған мазмұнының ақпаратын талдайды, жаңа технологияларды пайдалана отырып сыни ойлауды, тәжірибе алмасуды, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануды, жеке және топтық жұмысты үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық спорт түрлері
Пәнді меңгеру барысында ұлттық ат спорты түрлерінің, ұлттық күрес түрлерінің тарихын, тоғызқұмалақ зияткерлік ойынын, қозғалыс ойындарды, асық ойындарын зерттейді, қазақтың ұлттық ойындарын (спорттық сипаттағы, әскери, ойын-сауық) жіктейді, қазіргі заманғы ұлттық спорт түрлері мен ойындардың әлеуметтік қызметін талдайды, оқу және тәрбие үдерісінде ұлттық ойындарды пайдаланады, ұлттық спорт түрлерінің әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Көшбасшылық және спорттық дайындық процесін басқару
Пәнді оқу барысында білім алушы ойыншының көшбасшылық қасиеттерін анықтауға, топқа немесе командаға жетекшілік етуге, шешім қабылдауға, ортақ мақсатқа жетуге шоғырлануға, әртүрлі жағдайлардан шығу жолдарын игеруге, көшбасшылыққа белсенді көзқарасты қарастыруға, таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық үдерісін басқаруға, жоғары дәрежелі спортшыларды әртүрлі жарыстарға даярлауға, әр түрлі жарыстарда көшбасшылық қабілеттерін дамытуға үйренеді. Жарыстарды ұйымдастыру және оқу-жаттығу жиындарын өткізуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорттағы төрешілік ісі
Пән әр түрлі спорт түрлеріндегі жарыстардағы төрешінің рөлін, төрешінің мақсаттары мен міндеттерін, құқықтары мен міндеттерін, төрешілер санаттарын беру талаптары мен тәртібін, спорттық төрешілерді ұйымдастыру мен бақылаудың мәні мен ерекшеліктерін, бәсекелестік үдерістің тұтастығы мен адалдығын, қатысушылардың физикалық қауіпсіздігі мен сенімін қорғайтын принциптерді қарастырады. Бас төрешінің, бас төрешінің орынбасарының, бас хатшының, төрешінің көмекшілерінің, VAR төрешілерінің негізгі міндеттерін үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби міндеттерді шешуде экологияның теориялық және практикалық білімдерін, құқық негіздерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті, кәсіпкерлікті пайдалану, өз мамандығында академиялық жазу білімдерін қолдану.
- Адам ағзасының құрылымы мен функцияларын, өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын қарастыруға, жаттығулардың арнайы түрлерін игеруге, оларды әртүрлі ауруларға қолдануға, спортшыларды оңалту үшін дене шынықтыру құралдарын қолдануға, массаждың әртүрлі түрлерін көрсетуге қабілетті.
- Дүниетанымды қалыптастыру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың іргелі білімдері мен түрлерін қолдану, Қазақстан халқының мәдени дәстүрлері мен мұраларын игеру, әлеуметтік, этникалық, саяси, діни және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдаумен азаматтық ұстанымды қалыптастыру, қоғамның тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын талдау.
- Кәсіби спортты ұйымдастыру негіздерін меңгеру, әртүрлі спорт түрлері бойынша секциялық жұмыс жүргізу, оқушыларды әртүрлі спорт түрлеріне (командалық және жеке) іріктеуді саралау, әртүрлі жастағы балалар мен жасөспірімдерге түрлі деңгейдегі жарыстар өткізуді ұйымдастыру.
- Шахмат ойнау ережелерін, ойын әдістерін, комбинацияларды меңгереді, әлемдік деңгейдегі гроссмейстерлердің жүру тәсілдерін талдайды, спорттық ойындарда жалпы және арнайы жаттығулардың элементтерін үйренеді, физикалық қасиеттерін дамытады және жетілдіреді, спорттық іс-әрекеттің кешенді мониторингін ұйымдастыруда психологиялық-педагогикалық білімді қолданады.
- Жеңіл атлетика, үстел теннисі түрлері бойынша арнайы қабілеттерді дамытуға және спортшыларды даярлаудың әртүрлі кезеңдерінде физикалық қасиеттерді қалыптастыруға бағытталған әртүрлі спорт түрлерінің пайда болу тарихын, техниканы оқытудың теориясы мен әдістемесін меңгеру.
- Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін дене шынықтыру мен спорттың даму тарихын меңгереді, күрес түрлеріне, жүзуге, спорттық ойындарға техника мен тактиканы үйренеді, түрлі деңгейдегі жарыстар ұйымдастырады, көшбасшылық қасиеттерін дамытады, түрлі спорт түрлері бойынша жарыстарға төрелік етеді.
- Дене шынықтыру және спорт саласындағы білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың заманауи технологияларын және теориялық-әдістемелік негіздерін меңгеру, спорттың базалық түрлерінің техникасын үйретуді жүргізу, гимнастика сабақтарында жарақаттанудың алдын алуды практикада қолдану.
- Ұлттық спорт түрлері мен қозғалыс ойындардың теориясы мен әдістемесін меңгереді, қимыл дағдыларын қалыптастырады, дене қабілеттері мен логикалық ойлауын дамытады, ұлттық спорт түрлері бойынша жарыстар ұйымдастырады және өткізеді.
- Мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінің қарым-қатынас саласы ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғалық, әлеуметтік және кәсіби коммуникациялық жағдайларында тілдік құзіреттілік танытады және спорт түрлерінде инновациялық технологияларды пайдалануды жоғары деңгейде көрсете алады.
- Дене шынықтыру және спорт саласындағы бейімдік спортты және инклюзивті педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың ғылыми негізделген құралдары мен әдістерін қолдануға, массаждың әртүрлі түрлерін көрсетуге, жаттығулардың арнайы түрлерін игеруге және оларды әртүрлі аурулар мен оңалту кезінде тәжірибеде қолдануға қабілетті.
Ұқсас БББ
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Қазақ спорт және туризм академиясы
6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Шымкент университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
«Мирас» университеті (Мирас)