6B01401 Дене шынықтыру және спорт в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, білім беру, мәдениет және басқару ұйымдарында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті дене тәрбиесі саласында құзыретті мамандар даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Жүзудегі оқыту әдістемесі және жаттықтырушылық қызмет
Пәннің мақсаты – жүзу спорты бойынша жоғары білікті спортшылармен кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыстарға қажетті білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру; суда жүзуді оқыту әдістемесі, жарыстар ұйымдастыру, суда бұқаралық ойын-сауық шараларын өткізудің теориялық бөлімін оқу. Сондай-ақ, қолданбалы жүзу, суға батып кетуден зардап шеккендерге көмек көрсету, бастапқы дайындық негіздерімен және оқу процесінің құрылысымен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Қазіргі білім технолгиясы және дене мәдениетінің тарихы
Пәннің мақсаты дене шынықтыру мен спортты, Олимпиадалық қозғалысты дамытудың тарихи фактілері, оқиғалары мен объективті заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру, сондай-ақ заманауи білім беру технологияларын қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пән ежелгі әлемде (алғашқы қауымдық және құлшылық қоғамында), орта ғасырларда, Жаңа және қазіргі заман, Қазақстан Республикасында дене шынықтыру және спорт саласындағы тарихи оқиғаларды, сонымен қатар Халықаралық олимпиадалық қозғалысты дамытуға бағытталған. Сонымен қатар педагогикалық технологиялардың негізгі түсініктерін, Денсаулық сақтау құралдары мен оқыту әдістері туралы қазіргі заманғы түсініктерді және оларды білім беру мекемелерінің оқу-тәрбие үдерісінде пайдалануды зерделейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Таңдап алынған спорттың теориясы мен әдістемесі
Бұл пән спорттағы негізгі ұғымдарды, спорт қызметтерін, құндылықтарын анықтайды, балалармен спорт түрлерінен жаттықтыру өткізу әдістемесін, кезеңдерін, әртүрлі ерекшеліктерді оқытады, спортшылармен жаттықтыру сабақтарын жоспарлау, жүктеме беру, әртүрлі амалдарды, әдістерді, қағидаларды, дене қуаты қасиеттерін дамыту әдістемелерді қолдану секілді спорттық жаттықтыруға, спортшылар дайындығына, оларды жоғарғы көрсеткішке жеткізу жолына бағытталған жұмыстарды жүргізуді үйретеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жүзу
Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде жүзу бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән жүзу тарихы, жүзудің спорттық тәсілдерінің түрлері техникасының негіздері туралы негізгі мәліметтерді зерделеуге; оқу және жаттығу сабақтарын, спорттық жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, төрешілікті ұйымдастыру, жүзу бассейнінде және ашық суда қауіпсіздік техникасы мен жүріс-тұрыс ережелері туралы негізгі мәліметтерді зерделеуге бағытталған. Судағы жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетуге байланысты мәселелерді қарайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Ұлттық спорт түрлері
Пәннің мақсаты білім алушылардың қазақтың ұлттық спорт түрлерінің пайда болуы мен дамуы туралы білім кешенін, сондай-ақ дене шынықтыру сабақтарында әртүрлі мектеп жасындағы балаларға арналған ұлттық ойындарды оқыту әдістемесін меңгеру болып табылады. Пән Қазақстан Республикасының аумағында тұратын түрлі халықтардың ұлттық, ойынын оқыту әдістемесін зерделеуге бағытталған. Оқу процесінде ашық ойын нұсқаларын, ойын жаттығуларын таңдауға, дамытуға байланысты мәселелерді қарастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Дене шынықтыру сабағында оқушылардың оқу-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастыру
Студенттерде заманауи оқу орындары жағдайында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде қажетті кәсіби білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Курс барысында психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру негіздерінің теориялық және әдістемелік технологиялары зерттеледі, сонымен қатар студенттер ғылыми зерттеулерді жүргізудің отандық және шетелдік тәжірибесін зерттейді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Гимнастика және оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты болашақ дене шынықтыру мұғалімдерінде және алғашқы әскери дайындықта әртүрлі медициналық топтарда гимнастика сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық-әдістемелік білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән гимнастика бойынша негізгі дене жаттығуларын, снарядтардағы, заттармен және онсыз гимнастикалық комбинацияларды оқыту әдістемелерін қарауға бағытталған, сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру, гимнастикалық жаттығулармен сабақтарды жоспарлау мен ұйымдастырудың әдістемелік тетіктері, гимнастикадан спорттық жарыстар, төрешілік талданады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе—теңсіздік факторлары.Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жеңіл атлетиканың теориялық және әдістемелік негіздері
Пәннің мақсаты жеңіл атлетиканың негізгі түрлері туралы теориялық-әдістемелік білімді қалыптастыру; халықтың салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін әр түрлі жас топтарымен сабақтар өткізу үшін, сондай-ақ әр түрлі дайындық контингентімен жаттығу сабақтарын өткізу үшін мамандарды даярлау және даярлау әдістемесі болып табылады. Пән жеңіл атлетика туралы тарихи мәліметтерді, жеңіл атлетика жаттығуларының жіктелуі мен жалпы сипаттамаларын, жеңіл атлетика түрлері техникасының негіздері туралы негізгі мәліметтерді, әртүрлі деңгейдегі қарсыластармен күрес жүргізудегі тактикалық іс-қимылдарды, жарыстарға төрешілік етуді, сондай-ақ қауіпсіздік техникасына қойылатын негізгі талаптарды зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
ҒЗЖ мен дене шынықтыру сапасының өркендеу әдісі
Пәннің мақсаты - дене шынықтырудың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру және дене қасиеттерін дамыту, сонымен қатар ғылыми зерттеулердің әртүрлі түрлері, ғылыми мақалалар, дипломдық жұмыстар мен жобалар жазу ережелері мен принциптері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән іздеу жұмысының принциптері мен нормаларын, дипломалды практикадан өту және ғылыми зерттеуді орындауға, дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесінің қазіргі жағдайын, спорттық жаттығуларды, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру тәсілдерін және барлық кезеңдерінде қолданылған алгоритмдер мен технологияларды қолдануға бағытталған. Сондай - ақ дененің (қозғалыс) сапаларын, олардың даму деңгейі мен оқыту әдістері мен дене қасиеттерін дамытумен байланысты оқу сабақтарын өткізу формаларын зерделеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шаңғы спортында дағдыларын жетілдіру
Пәннің мақсаты-шаңғы дайындығында бұрын үйренген білімдерін, дағдылары мен дағдыларын жетілдіру. Бұл пән шаңғы техникасының негіздерін, жоғары дайындықтағы спортшылармен шаңғы дистанциясында күрес жүргізу тактикасын, шаңғы спортында жарақаттану мен үсіктің алдын алуды, шаңғы спорты бойынша спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу негіздерін терең теориялық және әдістемелік зерделеуге, әртүрлі медициналық топтарға жатқызылған жоғары спорттық біліктілігі бар спортшылар үшін шаңғы даярлығы бойынша сабақтарды жоспарлауға бағытталған айғақтар.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Футбол және спорт ғимараттары
Пәннің мақсаты білім алушыларда футболдың спорттық ойыны және футболшыны даярлаудың әдістемелік тәсілдері туралы теориялық білімді, сондай-ақ инклюзивті оқыту жағдайында ойыншылардың техникалық тәсілдері мен тактикалық өзара іс-қимылының негізгі дағдыларын қалыптастыру болып табылады; сондай-ақ спорт ғимараттары туралы. Пән футболдың даму тарихын, футболдың адамның дене және рухани дамуына әсерін, футбол жарыстарын ұйымдастыру мен өткізуді, футболда қолданылатын жабдықтар мен жабдықтарды, сондай-ақ спортпен шұғылдануға арналған спорттық ғимараттарды жобалау, салу, жөндеу және пайдаланудың жалпы негіздерін, бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты білім алушыларда білім беру жүйесінің тұтастығы мен оның барлық компоненттерінің бірлігі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық процестің барлық құрылымдарын зерттеуге, оларды мақсатқа жету үшін басқаруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Волейбол және баскетболдың теориялық және әдістемелік негіздері
Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде, сондай-ақ инклюзивті оқыту жағдайында спорттық ойындар (волейбол, баскетбол) бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәннің мақсаты волейбол және баскетбол бойынша оқыту негіздері туралы теориялық-әдістемелік білімді қалыптастыру және әр түрлі жас топтарымен сабақ өткізуге, сондай-ақ әр түрлі деңгейдегі контингентпен жаттығу сабақтарын өткізуге мамандар даярлау болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Таңдап алынған спорттың спорттық-педагогикалық шеберлігі
Пәннің мақсаты-жоғары деңгейдегі спортшылармен кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті теориялық және әдістемелік білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән таңдаған спорт түрі бойынша жаттықтырушы мамандығының мәні мен құрылымын зерттеуге бағытталған; спорттық қызметті жоспарлау және моделдеу (таңдаған спорт түрі мысалында). Жаттықтырушының кәсіби қызметінде қазіргі заманғы технологиялар қарастырылады: спорт түрі бойынша жаттықтырушының теориялық және әдістемелік дайындығы; жаттықтырушының негізгі құжаттары (таңдаған спорт түрі мысалында); спорт түрлері бойынша мастер-кластар өткізу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Дене шынықтыру және спорт психологиясы
Пәннің мақсаты дене шынықтыру сабақтарында, спорттық дидактика, спорттық іс-әрекеттің психологиялық ерекшеліктері, дене шынықтыру мұғалімі, жаттықтырушы, оқушы, спортшы және спорт командасының психологиясы бойынша оқытудың психологиялық негіздері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән психологиялық факторлардың қатысушылардың дене дайындығы мен психикалық денсаулығына әсер ету тәсілдерін, стресс мәселелерін және олардың қатысушылардың дене белсенділігіне әсерін, жеке тұлғаның рөлін, көшбасшылықты, командалық бірлікті, ынтымақтастықты, дене тәрбиесінде де, спортта да бәсекелестікті зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жеңіл атлетика
Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде жеңіл атлетикадан кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың тарихын; әлемдегі, елдегі, аймақтағы жеңіл атлетиканың қазіргі жай-күйін; жеңіл атлетика жаттығуларының техникасы мен тактикасын, оқыту әдістемесін; оқушылардың әртүрлі контингентін бастапқы даярлау негіздерін; сабақтардың санитарлық-гигиеналық жағдайларын, жарақаттану факторлары мен себептерін; жеңіл атлетикадан жарыстарды өткізудің ережелері мен ұйымдастырушылық негіздерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Шаңғы дайындығы
Пәннің мақсаты – шаңғы спортының даму тарихын оқып үйрену, шаңғы тебудің негізгі әдістерінің дағдыларын меңгеру; өз бетінше оқу дағдыларын дамыту; теориялық ақпаратты жеткізу; жалпы өнімділікті арттыру; негізгі физикалық және моральдық-еріктік қасиеттерді дамыту. Пән бағдарламасы шаңғы тебу техникасының негіздерін оқытуды, белгіленген стандартты көрсеткіштерге қол жеткізуді және шаңғыны қолданумен байланысты кейбір негізгі білімдерді алуды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дене мәдениеті және спорт санитарлық-гигиеналық нормалары мен мектеп гигиенасы негіздері
Пәннің мақсаты: дене шынықтыру және спорт саласындағы гигиена туралы білімдерін дамыту, сонымен қатар оларды дене шынықтыру сабақтарында және әртүрлі жас санаттары мен әртүрлі даму деңгейлеріндегі студенттермен оқу-тәрбие сабақтарында кәсіби іс-әрекетте практикалық қолдану. Пән адамдардың денсаулығын сақтау үшін әлеуметтік-экономикалық, медициналық, санитарлық және қоғамдық шаралардың кең жүйесі арқылы жүзеге асырылатын аурулардың алдын алуды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогтың сандық сауаттылығы
Пәннің мақсаты - мұғалімді оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануға дайындау. Пән цифрлық технологияларды маңызды өмірлік және кәсіби дағды, компоненттер, индекс, стратегиялық тәсілдер, Әлеуметтік сала және ұтқыр және цифрлық құзыреттілік педагогикасы ретінде – сауаттылықтан бастап жеке оқыту контентін құруға дейін, білім алушылардың цифрлық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт теориясы мен әдістемесі
Пәннің мақсаты - дене шынықтырудың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру пән дене шынықтыру теориясының мәселелерін зерттеуге бағытталған: оның мәні, негізгі терминдері мен түсініктері, дене шынықтырудың жан-жақты сипаттамалары, дене тәрбиесінің принциптері мен әдістері, сондай-ақ қозғалыс әрекеттерін оқытуға және дене қасиеттерді дамытуға байланысты мәселелер. Сонымен қатар, бұл пән мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардың, студент жастардың және Қазақстан Республикасының ересек тұрғындарының дене тәрбиесінің әдістемелік ерекшеліктерін сауықтыру және кәсіби бағытта зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Емдік дене шынықтыру мен массаждың педагогикалық негіздері
Пәннің мақсаты әртүрлі аурулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру сабақтарын өткізу саласындағы білімді, сондай-ақ жарақаттар мен аурулардың алдын алу, емдеу және оңалту үшін емдік дене шынықтыру құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән әр түрлі аурулардың мәнін, олардың этнологиясы мен патогенезін, емдік дене мәдениеті мен массаждың нақты ауру кезіндегі кешенді емдеу мен реабилитациялаудағы маңызы; халықтың әртүрлі топтарымен Сауықтыру дене шынықтыру-спорт сабақтарының әдістемесі. Дене тәрбиесі мен спорттың анатомиялық-физиологиялық, гигиеналық және психологиялық-педагогикалық негіздеріне; дене тәрбиесі мен спорттық даярлықта кешенді бақылауды ұйымдастыру әдістеріне; ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу әдістеріне ерекше мән беріледі.; биологиялық табиғат және адам ағзасының тұтастығы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Волейбол және баскетбол
Пән спорттық ойындардың (волейбол, баскетбол) тарихы, волейбол мен баскетболдың ойын әрекеттерін зерделеу әдістемесі мен реттілігі, спорттың осы түрлері бойынша жарыстар мен төрешілерді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру және оларды адамдардың қозғалыс режимін оңтайландыру үшін пайдалану, сондай-ақ қауіпсіздік ережелерін игеру бойынша негізгі мәліметтерді зерделеуге бағытталған. Сабақтар мен спорттық жарыстар кезінде жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетуге байланысты мәселелерді қарайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Спорттық жаттығу процесін басқарудағы инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты басқарудың нәтижелерін болжау негізінде кәсіби жаттықтырушылық жұмысты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін таңдалған спорт түрінің оқу-жаттығу процесін басқару саласындағы инновациялық технологиялар туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Бұл пән оқу-жаттығу процесін ұйымдастыруда инновациялық технологияларды меңгеруге, басқарудың жаңа принциптері мен схемаларын енгізуге бағытталған, ол мыналарды көздейді: жоғары білікті спортшылардың жеке шеберлігін жетілдіру және жарыс әрекеттерінің ауқымын кеңейту; тактикалық әрекеттердің вариативтілігін арттыру; жылдамдық-күштік қасиеттер мен арнайы төзімділікті дамытуға баса назар аудара отырып, дене дайындығының базалық деңгейін арттыру; жарыс қызметінің әлеуетін динамикалық жинақтау.; даярлау бағдарламаларының қатаң сабақтастығы, жеке жұмыс уақытын арттыру, техникалық-тактикалық шеберлікті жетілдіру бойынша мамандандырылған оқу-жаттығу жиындарын тұрақты өткізу негізінде жоғары білікті балуандарды даярлаудың барлық жүйесінің қызметін оңтайландыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру мен спорттағы инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты "оқыту нәтижелерін болжау негізінде кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмысты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін дене шынықтыру және спорт" саласындағы инновациялық технологиялар туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Бұл пән жалпы білім беретін мектепте дене шынықтыруды оқыту барысында инновацияны қолдануды және таңдаған спорт түрінде оқу-жаттығу сабақтарын өткізуді зерттеуге бағытталған. Оқу материалы білім алушының жеке ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғасын дамытудың ақпараттық-аспаптық өрісін біріктіреді; дамыта оқыту жүйесінің және оқытудың дәстүрлі түрінің қадір-қасиетін үйлестіру; білім беру және тәрбиелеу міндеттерінің түрлері мен күрделілік деңгейлері бойынша әдістемелік аппаратты дифференциациялау; әдістемелік аппаратта әмбебап оқу іс-әрекеттерінің барлық түрлерін жасау дағдыларын жетілдіруге бағытталған тапсырмалардың болуы; теориялықдайындықжүйесінғылыми және әдістемелік сүйемелдеуді қамтамасыз ету; сабақтантыс және жарыс іс-әрекетінің жүйесін құру; заманауи білім беру процесінің ажырамас бөлігі ретінде кітапхана қорын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шаңғы спорты
Пәннің мақсаты – дені сау балалармен қатар ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен бірге білім беру ұйымдарында және балалар-жасөспірімдер мектептерінде шаңғы жаттығулары бойынша оқу және оқу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды дамыту. Пән қимыл-қозғалыс қасиеттері мен дағдыларының қалыптасу және даму механизмдерін оқуға бағытталған; ерекше экологиялық жағдайларда спорттық көрсеткіштер; білім алушылардың кәсіби дайындығын қамтамасыз ету, дене бітіміне жету, денсаулықты нығайту; шаңғымен сырғанау сабақтары кезінде студенттерге теориялық білім мен негізгі әдіснамалық тәсілдер, құралдар, оқыту және бақылау формаларымен қамтамасыз ету; сонымен қатар мектепте шаңғы спортын үйретуге қажетті кәсіби-педагогикалық дағдыларды қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Туризм
Пәннің мақсаты білім беру және спорт мектептерінде туризм бойынша кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық жұмыс үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән Туризм тарихы, туристік жаттығулардың техникасы мен тактикасы, оқыту әдістемесі; әр түрлі контингентті бастапқы даярлау негіздері; сабақтардың санитарлық-гигиеналық жағдайлары, жарақаттану факторлары мен себептері; алғашқы медициналық көмек көрсету, туризм бойынша жарыстарды өткізудің ережелері мен ұйымдастырушылық негіздері туралы білімді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері және биомеханика
Пәннің мақсаты - студенттерде дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде адам ағзасының функционалдық мүмкіндіктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән адам ағзасының жеке мүшелерінің де, тұтас жүйелерінің де құрылымы мен функцияларын; дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде ағзада болатын процестерді және дене жүктемелерінен кейін реттеу және қалпына келтіру механизмдерін; дене жаттығуларының жіктелуін, қозғалыс қасиеттері мен дағдыларын қалыптастыру және дамыту механизмдерін зерттеуге бағытталған; сыртқы ортаның ерекше жағдайларында спорттық жұмысқа қабілеттілік; жаттығудың физиологиялық негіздері; спорттық іріктеу және спорттық мамандандыру; спорт түрлерінің физиологиялық сипаттамасы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Денешынықтыру және спорт тарихы
Пәннің мақсаты-адамзат мәдениетінің бір бөлігі ретінде ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі дене шынықтыру мен спорттың, олимпиадалық қозғалыстың дамуының тарихи фактілері, оқиғалары мен объективті заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Пән ежелгі әлемнен бастап тарихи оқиғаларды және қоғамда дене шынықтыру саласында болып жатқан қазіргі процестерді, олимпиадалық қозғалыста қолданылатын негізгі ұғымдарды, сондай-ақ Халықаралық Олимпиадалық қозғалыстың тарихы мен құндылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қозғалмалы ойындарды оқыту әдістемесі
Пән қозғалмалы ойындарды оқытудың теориясы мен әдістемесін оқып-үйренуді және дене шынықтыру мұғалімінің білімгерлердің әртүрлі контингенті бар өзіндік жұмысы үшін қажетті білім мен дағдыларды меңгеруді қарастырады. Студенттерде жаттығуларды көрсету, түсіндіру, қозғалмалы ойындарды оқыту дағдыларын меңгеру, оқу-әдістемелік құжаттарды рәсімдеу, төрелік ету дағдыларын меңгеру, сабақтарды талдау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогтың электрондық портфолиосы
Пәннің мақсаты білім алушыларда педагогтің электрондық портфолиосы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, ол педагогтің әрі қарай өзін-өзі жетілдіруінде және оның кәсіби қызметінде, басқа педагогтармен, білім алушылармен және білім беру процесінің басқа да қатысушыларымен ақпараттық сауаттылық пен желілік мәдениетті қалыптастыру бойынша дағдыларды игеруде, сондай-ақ практикалық құзыреттіліктерді игеруде, шығармашылық жетістіктерді көрсетуде, озық тәжірибені таратуда маңызды рөл атқарады педагог. Бұл пән болашақ мұғалімнің өзін-өзі ұйымдастыруын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Спорттық медицина және дәрігерлік бақылау
Пәннің мақсаты-Спорт медицинасы және дәрігерлік бақылау туралы негізгі теориялық және әдістемелік білімді қалыптастыру. Пән дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың денсаулығын сақтау және нығайту, оларда патологиялық жағдайлар мен аурулардың алдын алу жөніндегі ғылыми-практикалық негіздерді зерделеуге; халықтың әртүрлі контингенті арасында дене шынықтыру мен спорттың құралдары мен әдістерін ұтымды пайдалануға; спорттық жұмысқа қабілеттілігін қалпына келтіруге және арттыруға бағытталған; дене шынықтыру-спорт сабақтары процесінде зардап шеккендерге алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Таңдап алған спорт түрінің техника-тактикалық және дене дайындығы
Пәннің мақсаты-дене шынықтыру мұғаліміне, таңдалған спорт түрінің жаттықтырушысына қажетті кәсіби-педагогикалық білімді, дағдыларды қалыптастыру. Пән дене қасиеттері мен техникалық-тактикалық дағдыларды тәрбиелеу кезінде оқушылардың жас ерекшеліктерін зерттеуге, дене қасиеттерін тәрбиелеу және техникалық-тактикалық дағдыларды үйрету үшін жаттығуларды таңдауға, жас ерекшеліктерін ескере отырып, спорттық жарыстарды ұйымдастыруға және жоспарлауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Шағын жинақты мектепте дене шынықтыру сабағын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Шағын жинақталған мектептер жағдайында оқу-тәрбие процесін сауатты құру үшін білім алушылардың кәсіби құзыреттіліктерін, тиісті білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында шағын жинақты мектептерде педагогикалық қызметті ұйымдастырудың психологиялық және педагогикалық ерекшеліктері, сондай-ақ шағын жинақты мектептерде заманауи технологиялар мен жұмыс әдістемесін игеру қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Адаптациялық дене шынықтыру
Пәннің мақсаты-бейімделу және емдік дене шынықтыру және оңалту және емдеу мақсатында әртүрлі аурулар мен жарақаттар үшін массаж жасау, сондай-ақ ең жақсы жұмыс режимі арқылы ағзаның тіршілігін қамтамасыз ету үшін денсаулығының тұрақты ауытқулары туралы білімді қалыптастыру. Пән емдік және бейімделгіш дене шынықтыруды ұйымдастыру мен өткізудің негізгі теориялық және әдістемелік ережелерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Анатомия, спорт морфологияның негіздері және биохимия
Пәннің мақсаты-адам ағзасының құрылымы туралы білімді қалыптастыру және оның дамуына биохимиялық процестердің әсері. Пән адам ағзасының құрылымын, жас, конституциялық, динамикалық және спорттық морфологияны зерттеуге бағытталған. Белсенді қозғалыс аппараты-бұлшықеттер негізінен функционалды негізде, сәйкесінше олар қатысатын қозғалыстарға сәйкес қарастырылады. Асқорыту, тыныс алу, секреция, тамыр және жүйке жүйелері - адамның моторлық белсенділігін қамтамасыз ету жүйесі және оны басқару жүйесі ретінде. Биохимиялық процестерді талдау дене жаттығулары мен жүктемелерден кейінгі қалпына келтіру кезеңдерінде адам ағзасының дамуының көп қырлы көрінісін түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Гимнастика
Пәннің мақсаты инклюзивті бағыттағы білім беру және спорт мектептерінде гимнастика бойынша оқу және оқу-жаттығу сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән гимнастиканың теориясы, тарихы, қазіргі жағдайы, техникасы, оқыту әдістемесі және оқушылардың әртүрлі контингенттерімен бастапқы даярлық бойынша негізгі мәліметтерді зерделеуге бағытталған; гимнастикалық снарядтарда дене жаттығуларын орындау кезінде сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру; арнайы гимнастикалық терминология. Гимнастика сабақтары мен жарыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу кезеңдері қарастырылады, өткізілген сабақтарды талдаудың әртүрлі нұсқалары зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Жеңіл атлетикадағы техника мен тактиканы жетілдіру
Пәннің мақсаты-жеңіл атлетикадан сабақ алу кезінде қажетті бұрын үйренген білімді, дағдыларды жетілдіру. Бұл пән жеңіл атлетика жаттығулары техникасының негіздерін, оқыту әдістерін, практикалық іс-әрекеттің құралдары мен нысандарын, жоғары дайындықтағы спортшылармен күрес жүргізу тактикасын, жарақаттанудың алдын алуды, жеңіл атлетикадан спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу негіздерін терең теориялық және әдістемелік зерделеуге, жоғары спорттық біліктілігі бар спортшылар үшін сабақтарды жоспарлауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Спорттық туризм
Пәнді оқытудың мақсаты спорттық туризм сабақтарында білім алушыларды даярлау туралы теориялық және әдістемелік білімді қалыптастыру болып табылады. Пән спорттық туризмнің әртүрлі түрлері бойынша бірінші-үшінші санаттағы жарыстарға және спорттық жорықтарға нәтижелі және қауіпсіз қатысу үшін дене, техникалық және тактикалық шеберліктің кешенді дамуын, сондай-ақ туристке тән дене қасиеттері мен оларды дамыту әдістемесін және спортшының техникалық және тактикалық дайындығын бақылау әдістерін зерттейді. Спорттық туризм бойынша сабақтар мен спорттық жарыстарды өткізу, сондай-ақ төрешілерді ұйымдастыру кезінде қауіпсіздік техникасы мәселелерін қарайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп оқушыларының гигиеналық және педагогикалық негізі арқылы салауатты өмір салтын құру
Пәннің мақсаты дене шынықтыру және спорт саласындағы гигиена және салауатты өмір салты туралы білімді қалыптастыру, оларды дене шынықтыру сабақтарында және әртүрлі жас санаттары мен даму деңгейлері әртүрлі білім алушылармен оқу-жаттығу сабақтарында кәсіби қызметте практикалық қолдану болып табылады. Пән денсаулықты сақтау және нығайту мәселелерін, балалардың дене дамуының заңдылықтарын, бағалау рәсімдерін зерделеуге, мектепте және басқа да оқу және сауықтыру мекемелерінде гигиеналық тұрғыдан оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивтті білім беру
Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- салауатты өмір салтын және дене шынықтыруды жалпыға бірдей танымал құбылыс ретінде, оның адам өміріндегі маңызы мен рөлін, басқа іс-әрекеттер арасындағы орнын түсіну;
- Қазіргі орта білім беру жағдайында сыныптан тыс дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық - бұқаралық жұмысты және мектеп спорт секцияларының қызметін ұйымдастыру;
- таңдалған спорт түрлерінің құралдарын, технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, бағдарламалар мен кешенді білім беру, спорттық, дене шынықтыру және сауықтыру іс-шараларын жүзеге асыру
- анатомиялық-физиологиялық ережелер мен заңдылықтар негізінде таңдалған спорт түрі бойынша жарыс жаттығуларын меңгеру үшін дайындық және арнайы дене жаттығуларын таңдау;
- физиологиялық, психологиялық механизмдердің мәнін, тұлғалық ерекшеліктерін, субъектілердің көзқарасы мен бағдарын, олардың эмоционалдық жағдайын білу негізінде кәсіби қызметін жетілдіру
- кәсіптік, әлеуметтік және өзге де қызметті тиімді ұйымдастыру мақсатында экономикалық, экологиялық, құқықтық білімдерді, менеджмент туралы ғылыми идеяларды кәсіптік, әлеуметтік және басқа қызметте пайдалану, сондай-ақ мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты құру
- оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, танымдық белсенділігін, топта жұмыс істеу қабілетін, міндеттерді шешудегі дербестігін және т.б. дамытуға ықпал ететін оқу мен оқытудың жаңа тәсілдерін (құзыреттілік, диалогтық, ынтымақтастық, субъект-субъекті және т.б.) қолдану;
- жарыс жағдайында техникалық және тактикалық іс-әрекеттердің негіздерінде өз көзқарастарын үлгілеу;
- инклюзивті білім беру кеңістігінде балалардың, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі балалардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып дене тәрбиесін жүзеге асыру.
- патриотизмді, салауатты өмір салтын қалыптастыру және девиантты мінез-құлықтың алдын алу мақсатында дене шынықтыру және спорт саласында жинақталған рухани құндылықтарды, жеке тұлғаның ерекшеліктері туралы алған білімдерін қолдана отырып, дене шынықтыру мен спорттың жетістіктері туралы ақпаратты жинау, жинақтау және қолдану әдістері мен құралдарын, спортпен шұғылдануға тарту бойынша үгіт-насихат жұмыстарының тәсілдерін меңгеру.
- қазақ халқының тарихын, салт-дәстүрін, сондай-ақ қазақ тілін білуін көрсете отырып, орта білім берудің қазіргі мазмұнының ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғаның ұлттық-адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру жұмыстарын жүргізу
- өзін-өзі дамытуға және новаторлық әзірлемелер мен педагогикалық шеберлікті жетілдіруге бағытталған педагогикалық инновация, технологиялар және АКТ саласындағы білім мен дағдыларды кәсіби қызметте қолдану.
Ұқсас БББ
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Қазақстан-Американдық еркін университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Халықаралық туризм және меймандостық университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Қазақ спорт және туризм академиясы
6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Шымкент университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
«Мирас» университеті (Мирас)