Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - студенттерде тілдік дүниетаным негіздерін, тілдің өмір сүру заңдылықтары, оның дамушы қоғаммен байланысы туралы түсінік қалыптастыру. Оқыту курсы: лингвистиканың концептуалды аппаратын және лингвистикалық талдаудың негізгі әдіснамалық принциптерін қолдану; тілдік процестерді сипаттаңыз: тіл теориясының мәселелері (оның құрылымы мен ойлаумен, қоғаммен байланысы, қоғамның даму тарихы және т.б.).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мектеп пен колледжде инклюзивті білім берудің заманауи стратегиялары мен әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Білім беру интеграциясы субъектілеріне педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыруға, бұқаралық мектеп жағдайында интеграцияның оңтайлы жағдайларын жасауға; заңнаманы, Қазақстанның, әлемнің инклюзивті білім беру бағдарламаларын зерделеуге; инклюзивті білім беру жағдайында отбасымен жұмыс істеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әдеби шығармашылық өнерді идеялық, саяси және адамгершілік тәрбиесінің құралы ретінде сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу жоспары әдебиеттанудың негізгі негізін, көркем мәтіндерді талдау мен түсіндіру принциптерін формасы мен мазмұнының бірлігінде құрайды. Пән оқу және тәрбие іс-әрекетінің жоғары сапалы кәсіби келешегін қамтамасыз ету мақсатында көркем шығармалардың саралануын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерге даму психологиясы мен педагогикасының теориялық негіздерін ұсыну. Оқу курсы жасқа байланысты анатомия мен физиология мәселелерінің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән организмнің вегетативті функциялары механизмдері мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XVIII ғасырдағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - XVIII -ғасырдағы орыс әдебиетінің өзіндік ерекшелігін білім беру функциясы тұрғысынан сипаттай алуды қалыптастыру. Курс XVIII ғасырдың көрнекті жазушыларының шығармаларын түсінудің жанрлық және стильдік доминанттарын, жаңалықтары мен мәселелерін талдауға арналған әдістемелік негіз құрайды. Пән адамның рухани әлемінің қалыптасуы жағдайында дәуірдің негізгі әдеби тенденциялары мен стильдерінің негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Антикалық әдебиет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ежелгі грек және рим әдебиетінің даму заңдылықтарын сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу бағдарламасы конфликт ерекшеліктерін, тақырыптарын, сюжеттік композициясын, бейнелік және жанрлық құрылымын анықтау мақсатында ежелгі авторлардың шығармаларын түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орыс тілінің фонетикалық жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әрі қарайғы педагогикалық іс-әрекетте қажет болатын дыбыстық жүйе туралы білімді сипаттау және практикада қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту курсы фонетика мен фонологияны сөздің дыбыстық және фонематикалық талдауы, фонетикалық және орфоэпиялық нормаларға сәйкестігі туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Пән оқуға бағытталған: акустикалық, артикуляциялық, перцептивті фонетика, тілдің қазіргі даму тенденциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты әлеуметтік, жас ерекшелік, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып оқыту, тәрбиелеу және дамыту. Оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологияларын пайдалану, оқытудың жеке, метапредмет және пәндік нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалану және оқыту пәнінің құралдарымен оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету. Курсты оқу барысында магистрант төмендегідей білімдерді меңгереді: 1. жоғары мектеп оқытушыларына негізгі кәсіби-педагогикалық мәдениетті меңгерту, 2. педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыру, 3. оқытудың заманауи технологияларын талдау; 4. оқыту мен тәрбиелеу үдерістерінде заманауи әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орыс халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - фольклорды ауызша сөз өнері шығармалары ретінде сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту курсы фольклордың табиғатын, категориялары мен фольклор тұжырымдамаларын түсінудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән оқуға бағытталған: жанрлар жүйесі және әдебиетпен поэтикалық байланыстар, тарихи және әдеби контекстте ауызша және жазбаша мәдениеттің қарым-қатынастарының сипаттары мен типтері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ХІХ ғасырдағы орыс әдебиеті (II жартысы)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - ХIХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиеті дамуының негізгі тенденцияларын ашып көрсету, әртүрлі көркемдік-эстетикалық жүйелердің өзара әсер ету сипатын орнықтыру. Оқу бағдарламасы орыс әдебиеті мұғаліміне жеке көркемдік жүйелерді дәуір мазмұны мен жазушының дүниетанымымен байланыстыра білуге қажетті шеберлікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жаңартылған бағдарлама шарттарында орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - орыс тілін оқыту әдістемесі саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар туралы білімдерін көрсету қабілеттерін дамыту; заманауи бағдарламалар мен оқулықтардың құрылымы мен мазмұнын шарлау. Оқыту курсы оқытудың әдістері, формалары мен құралдарын таңдауды негіздеу үшін оқыту мен тәрбиелеу үдерісінде заманауи технологияларды қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • ХІХ ғасырдағы орыс әдебиеті (I жартысы)
    Несиелер: 5

    Мақсат - ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің көркемдік ерекшелігін түсіндіру және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу бағдарламасы шығарманы жазушы шығармашылығы аясында талдау және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады. Пән алған білімдерін мектепте қолдану мақсатында осы кезең әдебиетінің негізгі даму кезеңдерін және жеке жазушылардың поэтикасын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Орыс тілінің морфологиялық жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ауызша / жазбаша сөйлеу процесінде нормативті тұрғыдан дұрыс морфологиялық формаларды таңдау үшін сөз формаларының грамматикалық сипаттамаларын түсіндіре білу. Оқу курсы орыс тілінің морфологиялық нормаларын ескере отырып, әртүрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндерді шығару және түзету дағдыларын қалыптастырады. Пән орыс тілінің морфологиялық ішкі жүйесінің негізгі категорияларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мектептегі орфография негіздері негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жазбаша бақылау және орыс тілінің орфографиялық нормаларын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы орыс тілін оқыту тәжірибесінде қолдану үшін сөздердің жазылу ерекшеліктерін түсінудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән орфографиялық нормалар мен жазу дағдыларын жетілдіру әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс тілінің сөзжасамдық жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ауызша, жазбаша сөйлеуді қалыптастыру процесінде туынды сөздерді нормативті тұрғыдан дұрыс қалыптастыру үшін сөздің сөзжасамдық ерекшеліктерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы орыс тілінің сөзжасамдық нормаларын ескере отырып, әр түрлі стильдегі және жанрдағы мәтіндерді шығару және түзету, туынды сөздердің қалыптасу процесін түсіну дағдыларын қалыптастырады. Пән орыс тілінің сөзжасамдық ішкі жүйесінің негізгі категорияларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ХХ ғ. (І жартысы.) орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің философиялық, тарихнамалық және эстетикалық тұжырымдамаларын ұлттық тарихи-әдеби процестің логикасын және зерттелетін кезеңдегі әдеби қозғалыстың әлеуметтік-мәдени жағдайын талдау үшін сипаттау және бағалау қабілеттерін дамыту. Пән осы уақыттағы ең көрнекті жазушылардың шығармашылығын, жеке жазу стильдерінің әртүрлілігін, көркемдік дәстүрлерінің өзіндік ерекшелігін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ежелгі орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - орыс әдебиетінің бастапқы кезеңінің заңдылықтарын стадион эволюциясы тұрғысынан сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ежелгі орыс ескерткіштерін бейнелі сөз өнеріндегі орыс менталитетінің аксиологиялық көзі ретінде түсінудің әдіснамалық негізін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс тілінің прагматикалық аспектісі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - заманауи лингвистика парадигмасында прагматиканы қарастыру қабілетін қалыптастыру. Оқу бағдарламасының ақыл-ой картасы негізінде студенттер негізгі идеяларға философиялық негіз жасай алады және ғылымның тұжырымдамалық өзегінің қалыптасу динамикасын анықтай алады. Конверсиялық талдау студенттерге сөйлеу әрекетінің түрлеріне, қарым-қатынас шарттарымен анықталатын тілді білдіру стратегиясына (прагматикалық алдын-ала болжам мен контекст) байланысты ниетті тануға мүмкіндік береді. Курстық бағдарлама жекелеген социолеттер өкілдерінің сөйлеу әрекетін жобалық зерттеуді және нәтижелерін ұсынуды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектептегі пунктуация негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жазбаша бақылау және орыс тілінің орфографиялық нормаларын түсіну қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы орыс тілін оқыту тәжірибесінде қолдану үшін сөздердің жазылу ерекшеліктерін түсінудің теориялық және әдістемелік негізін құрайды. Пән орфографиялық нормалар мен жазу дағдыларын жетілдіру әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ХХ-ХХІ ғғ. аралығындағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қазіргі заманғы орыс әдебиетінің құбылыстарын талдау және түсіндіру дағдыларын игеру үшін ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысында орыс әдебиетіндегі көркем шығармалардың тақырыптық, жанрлық және стильдік алуан түрлілігін сипаттау және бағалау қабілеттерін дамыту. Пән әйелдер прозасының, постмодернистік әдебиеттің, жаңа әскери прозаның ерекшеліктерін, олардың дамуындағы дәстүрлер мен инновацияларды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - тілдің лексикалық фактілерін олардың әлеуметтік-лингвистикалық және жүйелік-семасиологиялық табиғатын ескере отырып сипаттау және түсіндіру қабілетін қалыптастыру, орыс тілін оқыту тәжірибесінде қажетті оқу курсы сөздік құрамның құрылымы мен даму заңдылықтарын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәтін поэтикасын оқыту негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көркем мәтiндітiлдік құрам жүйесінде оқытудағы бүтіндік жүйеге негiзделеді. Қысқаша мазмұны: көркем мәтiннiң ерекшелiктерiнiң iздеп табу; экстралингвистикалық және лингвистикалық факторларды қарастыру, мәтiннiң тiл ресiмделгендiктерiне әсер ету;көркем мәтiннiң ортақ тiл ерекшелiктерiнiң зерттеуi және жеке-авторлық халықаралық тiл қолданудың ерекшелiгi. Студент білуге міндетті: көркем мәтіннің поэтикалық анализіндегі басты ережелер мен қағидалар;көркем мәтіннің поэтикалық анализінің принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектептегі лексикография негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді қазіргі жалпы лексикографияның ғылыми-әдістемелік аппаратымен, жалпы сөз ғылымының қолданбалы саласы ретінде, оның лексикалық мағынасымен таныстырады. Курста ерекше назар мектеп оқушыларын орыс сөздіктерімен жұмыс жасау мәселелерімен таныстыруға аударылады. Курста маңызды орынға сөздік жазбасын құру және әр түрлі типтегі орыс тілінің сөздіктеріндегі сөзді түсіндіру кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ХХ ғ. (ІІ жартысы) орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - ХХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің дамуындағы жетекші тенденциялардың заңдылықтарын дәуірдің әртүрлі көркемдік бағыттары мен ағымдарының күрделі өзара әрекеттесу кезеңі ретінде ашу. Оқу курсы орыс әдебиетін оқытуға қойылатын талаптар аясында жаңа жанрлар мен бағыттардың пайда болу табиғатын түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жаңартылған бағдарлама шарттарында орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жаңартылған бағдарлама аясында орыс әдебиетін оқыту технологиялары мен әдістерін сипаттау және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Оқу курсы жаңартылған бағдарлама аясында әдебиеттерді оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері мен әдістерін қалыптастырады. Пән орыс әдебиетін оқытуды жаңарту әдістемесі мен принциптерін, білім беруді модернизациялаудың зерттеу әдістерін жүйелеу мен жіктеу негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс әдеби сыны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әртүрлі сыни тұжырымдамаларды талдай білу және оларды ең ірі әдеби шығармаларды өзіндік түсіндіру үшін бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу бағдарламасы орыс әдебиеттану ғылымын орыс әдебиетін оқыту практикасында алған білімдерін пайдалану мақсатында ғылыми, философиялық және көркем ойдың, ғылым мен публицистиканың синтезі ретінде түсінудің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орта ғасырлар мен Қайта Өрлеу дәүіріндегі шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі шетелдік әдебиеттерге тән ерекшеліктерді, оның әдебиет пен мәдениеттің одан әрі дамуының дүниетанымдық, көркемдік, ұлттық ерекшеліктерін қалыптастыруға әсерін анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы проблемалық-тақырыптық және құрылымдық-композициялық деңгейлерде әдебиеттану талдауын меңгерудің теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады, зерттеу әдебиеттерімен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Практикалық стилистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - қарым-қатынас жағдайына байланысты тілдік құралдарды бағалау, таңдау қабілеттерін қалыптастыру. Оқу бағдарламасы сөйлеу мәнерлерін жүйелі түрде түсінуді, лексикалық және грамматикалық құралдардың стилистикалық саралануын педагогикалық іс-әрекетке қажетті тілдік нормаларды меңгеру деңгейін арттырады. Пән тілдік бірліктердің стилистикалық нормаларын, функционалды және экспрессивті мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстан және Орта Азия халықтарының әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - Қазақстан мен Орта Азия халықтарының әдебиетін шығармалар мен еңбектердің мәтіндері бойынша сипаттау және сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы көркем ізденістерді талдау, жалпылау, эстетикалық өсу үшін Қазақстан мен Орта Азия халықтары әдебиеттерінің жанрлық-стильдік дамуын, олардың бірегейлігін, ортақтығын түсінудің теориялық негізін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс әдеби тілінің орфоэпикалық нормалары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - орыс тілінің пунктуациялық нормаларын түсіндіру және іс жүзінде қолдана білу қабілеттерін қалыптастыру. Оқу жоспары орыс тілін оқыту практикасында қолдану үшін тыныс белгілерінің даму тарихы мен заманауи тенденцияларын түсінудің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән тыныс белгілерінің негізгі қағидаларын және жазу дағдыларын жетілдіру әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оқу мәтінін зерттеудің әдістемелік аспектісі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу мәтінін зерттеудің белсенді әдістерін сипаттау және қолдану дағдыларын зерттеу мен практикада қалыптастыру. Оқыту курсы оқу мәтінінің әдіснамалық аспектілерін, әртүрлі типтегі мәтіндердің құрылымы мен мазмұнын түсінудің теориялық және әдістемелік негіздерін құрайды. Пән оқуға бағытталған: оқу мәтіндерінің типологиясы, ғылыми стильдегі мәтіндердің ерекшелігі, мәтіннің негізгі және қосымша ақпараттарын анықтау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - тілдік жүйенің бірліктерін бөліп, анықтай алу, оларда әр түрлі талдау жүргізу үшін фонетикалық, морфемалық, туынды, морфологиялық, синтаксистік жалпы және басқаларын анықтау қабілеттерін қалыптастыру. Пән фонетикада, лексикологияда, морфологияда, синтаксисте қолданылатын классификациялық-таксономикалық тәсіл мен қолданбалы мәселелерді теориялық тұрғыдан қамтамасыз етуге негізделген оңтайландыру тәсілі арасындағы байланысты орнатуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ХХ ғасырдағы шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - 20 ғасырдағы шетел әдебиетін бағалауға қабілеттілік пен дайындықты қалыптастыру. оның әдеби бағыттары мен тенденцияларының алуан түрлілігінде, дәуірдің эстетикалық және мәдени мәселелері бойынша диалог жүргізу мүмкіндігі. Оқу бағдарламасы шетелдік әдеби процестің осы дәуірдегі орыс әдебиетімен өзара әрекеттесуіндегі жетекші тенденцияларды анықтау, жүйелеу және талдау қабілеттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім беру платформалары және қашықтан оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - компьютерлік технологияларды қолдану және дамыту мүмкіндіктері туралы жүйелік көзқарас қалыптастыру, тілдерді зерттеу және олардың филологтың кәсіби қызметінде қолданылуы; Білім беру процесінде инновациялық технологияларды қолдану құзыреттілігін дамыту ( инновациялық технологияларды қолдана отырып, филологиялық мәселелерді шешудің әдістері мен құралдары); Оқу үдерісін жоспарлау дағдыларын қалыптастыру инновациялық технологияларды қолдану: қабылдау қабілеті, талдау, ақпаратты жалпылау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • XVII-XVIII ғасырлардағы шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - XVII - XVIII ғасырлардағы шетелдік әдебиеттің сипаттамалық ерекшеліктерін, оның әлемдік әдеби процестегі рөлі мен орнын анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы проблемалық-тақырыптық және құрылымдық-композициялық деңгейлерде әдебиеттанулық талдауды меңгерудің теориялық-әдіснамалық негіздерін қалыптастырады, оқу құралдарымен, сөздіктермен, ғылыми мақалалармен жұмыс істеу, көркем мәтіндерді түсіндіру дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс тілінің синтаксистік жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - синтаксистік ғылым саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды білу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы мектепте орыс тілін оқытуда оларды қолданудың нормативтілігі тұрғысынан талдау және бағалау үшін синтаксистің негізгі бірліктерін зерттеудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - сөйлеу мәдениеті тұрғысынан орыс тілінің лингвистикалық бірліктерін сипаттау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Оқыту курсы әдеби нормаланған тілді және нормадан ауытқуды зерттеудің ғылыми-теориялық негізін құрайды. Пән оқуға бағытталған: сөйлеу әрекеті этикасы мен эстетикасының негіздері мен принциптері, оларды жою үшін тіл жүйесіндегі бұзушылықтардың негізгі түрлерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің заманауи білім беру саясатының негіздері туралы білімдерін қалыптастыру, атап айтқанда жалпы орта білім берудің жаңа реформалары туралы. «Жаңа стандарттар мен оқу бағдарламалары» пәні мектептегі білім берудің проблемалары мен даму жолдарын, сондай-ақ жалпы орта білім беру саласындағы Қазақстан Республикасының білім беру саясатының даму тенденцияларын ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ХІХ ғасырдағы шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ХІХ ғасырдағы шетелдік әдеби процесті анықтау және бағалау қабілеттерін қалыптастыру. оның негізгі әдеби бағыттары-ның (романтизм мен реализм) өзара байланысы аясында. Оқу бағдарламасы шетел әдебиетінің жетекші өкілдерінің шығармашылығының идеялық-эстетикалық принциптерін және олардың орыс әдебиетіне әсерін анықтау қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сыни бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты:студенттердің суммативті және формативті бағалау, Б.Блум таксономиясы, TLA-оқыту стратегиясы туралы білімдерін қалыптастыру; кәсіби қызметте критериалды бағалау қабілеттерін қалыптастыру. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: деңгей бойынша бағалау критерилерін анықтау; күтілетін нәтижені болжау; оқыту әдістерін таңдай білу. Оқыту әдістерін таңдау және тапсырмаларды жоспарлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON3

    Білім беру және оқыту процесінде тұлғаны қалыптастыру заңдылықтарын, сондай-ақ оның жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, қабілеттерді дамыта отырып, білімді игеру процесінің механизмдерін түсіндіріңіз (түсіндіріңіз), мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі тарихындағы негізгі жетістіктер негізінде оқыту технологияларын, әдістері мен тәсілдерін жіктеу.

  • Код ON8

    Әр түрлі типтегі сабақ жазбаларын имитациялау; оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған мақсаттарды, міндеттерді, кезеңдерді, іс-әрекеттің нақты әдістерін (операцияларды) анықтау.

  • Код ON10

    Мектептегі білім берудің қазіргі жағдайын ескере отырып, интерактивті оқыту әдістері арқылы орыс тілі мен әдебиетін пәнге бағытталған шығармашылық оқытуды жүзеге асыру.

  • Код ON7

    Идеялық-тақырыптық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік-композициялық ерекшеліктері, стилі мен поэтикасы тұрғысынан әдеби шығармаларға жан-жақты талдау жүргізу; Көркем шығармаларды талдау процедураларында басқа гуманитарлық ғылымдар әдістемесін қолдану қабілеттерін көрсету

  • Код ON1

    Инновациялық және интерактивті технологиялар мен оқыту әдістерін, заманауи лингвистикалық білімдерді, қазіргі әдеби тілдің нормаларын, стилистикалық ерекшеліктер тұрғысынан сөйлеу әрекеті тактикасын, семантикалық және прагматикалық бағдар мен сөйлеу мәдениетін қолдана отырып, мектепте орыс тілі мен әдебиеті бойынша практикалық сабақтар өткізу.

  • Код ON4

    Фонетикалық компонент, морфемалық, туынды, морфологиялық, синтаксистік талдау арқылы тіл жүйесінің иерархиясын ажырату. Орыс әдеби тілінің нормаларын ескере отырып, әртүрлі дәрежедегі күрделіліктегі ауызша және жазбаша мәтіндерді шығару.

  • Код ON6

    Әдебиетте көрініс тапқан әлемнің ғылыми, философиялық, діни суреттерін, осы суреттердің негізінде бейнеленетін іргелі ұғымдарды сипаттау.

  • Код ON5

    Тілдік фактілерге деректанулық талдау жүргізіңіз, тіл мен сөйлеуді ғылыми зерттеуде заманауи лингвистикалық әдістер мен тәсілдерді қолдану (тарихи-мәдени ақпаратты талдау, конверсиялық талдау, компоненттік талдау, сөйлемдер арасындағы логикалық қатынастарды талдау және т.б.).

  • Код ON9

    Ғылыми ойлау, ғылыми пікірталас және полемика жүргізу, рухани мәдениет, тіл және әдебиет фактілеріне қатысты өз ұстанымын анықтау қабілеттерін көрсету; олардың негізінде ғылыми эсселер, рефераттар, шолулар, дипломдық жұмыстар, ғылыми мақалалар және т. б. жасау.

  • Код ON12

    Әр түрлі көздерден, ғаламдық компьютерлік желілерден алынған ақпаратты талдау, әріптестермен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынас, байланысты ғылымдардың деректерін кәсіби мақсатта пайдалану: тарих, философия, әлеуметтану, экономика, психология.

  • Код ON2

    Әдебиеттің мазмұны мен даму заңдылықтарын сипаттаңыз, классикалық және қазіргі заманғы әдеби процестің негізгі кезеңдері. Әдебиет шығармаларында көрінетін көркемдік сананың эстетикалық заңдылықтары мен формаларын түсіндіріңіз. Әдеби шығарманың идеялық-эстетикалық деңгейі мен мазмұндық әлеуетін толығымен сипаттау.

  • Код ON11

    Білім алушылармен тәрбие жұмысында, сондай-ақ үштілділік тұжырымдамасын ескере отырып, халықтың сөйлеу мәдениетін қолдауға байланысты жобаларда филологиялық білімді тарату..

6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Алматы экономика және статистика академиясы

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top