6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Оқу бағдарламасы қазіргі заманғы білім талаптарына жауап беретін орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында кәсіби жүйе білімдерін қалыптастырады
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Орыс тілі және Орыс әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
Әдебиеттану негіздері
Пән көркем әдебиеттің өнер түрі ретіндегі білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Әдеби шығарманың мазмұны мен формасы, мазмұн категориялары, көркемдік форма категориялары, әдеби пәннің типологиясы қарастырылады. Ол көркемдік кеңістік пен көркем уақыт мәселелерін, әдебиеттің жалпы белгілері мен әдеби процестің кезеңдерін түсінуге үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәжірибелік ақындар
Пән келесі мәселелерді қарастырады: «поэтика» ұғымының тарихы мен қолданылу аясы; ежелгі ойшылдардың көзқарастарындағы «поэтика» және «риторика». Классицизм эстетикасындағы нормативті поэтика талданады. В.Г.-ның әдеби-сыни мұрасындағы поэтиканың негізгі категориялары. Белинский.М.М еңбектеріндегі «автор» ұғымы. Бахтин.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің фонетикасы және лексикологиясы
Пән ҚОТ фонетикалық және лексикалық бірліктерінің сипаттамаларына негізгі бағыттар мен теориялық тәсілдер туралы білімді қалыптастырады; Орыс тілінің қазіргі лексикалық жүйесі туралы. Басқа лингвистикалық ғылымдар арасында пәннің рөлі мен маңыздылығын, оның ерекшелігін түсінуді дамытады. Пәнді зерттеу осы білімді кез-келген жанрдың мәтінін білікті және толық фонетикалық, лексикалық және лексикографиялық талдау үшін пайдалануға мүмкіндік береді; фонетикалық және лексикалық классификациялар туралы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Болашақ мұғалімнің мектеп жасындағы балалар денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы заманауи ақпараттарды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Онтогенездің әр түрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктері, мектеп жасындағы балалардың жеке мүшелері мен жүйелерінің құрылымы мен қызметі туралы сұрақтар қарастырылады.Курс педагогикалық мамандықтарға арналған және кәсіби бағытқа ие.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс фольклоры
Ауызша сөз, оның ұжымдық санамен және болмыстың сыртқы ортасымен байланыстары зерттелуде. Фольклор шығармаларының ұжымдық-көркемдік сипаты, салт-дәстүр мен фольклор арасындағы байланыс, сөз өнерінің генезисі, орыс фольклорының өзіндік ерекшелігі, орыс фольклорының шығу тегі туралы ғылыми ой-пікірлердің полемикалық сипаты мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Әдебиет және мәдениет
Пән сөз мәдениетінің қалыптасу бастауларын, зайырлы мәдениеттің дамуын және оның әдебиетке әсерін зерттеуге бағытталған. Әдебиет пен мәдениеттің өзара байланысы мен өзара ықпалы мәселелері, мәдениет пен әдебиеттің өзара байланысын, мәдениет пен әдебиеттің байланысын, әдеби процестің мәдениет ерекшелігі бойынша шарттылығын зерттеу мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тіл білімінің негіздері
Теориялық грамматика, лексикологии және фонетиканың негізгі ұғымдары. Сөз таптарының жіктемесі. Фрнетика пәні. Сөйлеу дыбысын үйренудің аспектісі: акустикалық, биологиялық, функционалды. Морфемика және сөзжасам. Лексикология және семасиология. Морфология. Тілдердің тарихи даму заңдылықтары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәтін лингвистикасы
Курс студенттерді тіл білімінің категориялық және концептуалды аппаратымен, лингвистикалық мәтінді талдаудың әдістері мен тәсілдерімен, лингвистикалық ғылыми пәндердің заманауи парадигмасымен таныстыруға арналған. Тіл білімінің терминологиялық корпусы және қазіргі кезеңдегі әлемдік және отандық тіл білімінің негізгі даму тенденциялары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орта ғасырлар мен қазіргі заманның орыс әдебиеті
Орта ғасырлар мен жаңа дәуір кезеңіндегі орыс әдебиетінің даму тарихы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ежелгі Русь және Ағарту дәуірі әдебиетінің ерекшелігі қарастырылады. Курс барокко, классицизм, сентиментализм әдеби әдістерінің мәнін, жанрлық жүйені, орыс әдебиетінің «руханидан руханиға дейін» дамуының концептуалды парадигмасын түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
Қазіргі орыс тілінің сөздік-морфологиялық деңгейіне тән ерекшеліктері бар әмбебап белгі жүйесі ретінде тілдің мәні туралы білімді қалыптастырады. Пәнді зерттеу тілдік формалардың мазмұнын мазмұнымен байланыстыруға, сөздерді морфемдік және сөздік-талдау талдауларын орындау үшін алынған білімдерді пайдалануға мүмкіндік береді; туынды сөз формальды-семантикалық құрылғы ерекшеліктері туралы пікір қалыптастыру, яғни. сөздің морфемдік құрылымы, сөзжасамдық, морфемиялық талдау жүргізу әдістері туралы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем әдебиетінің тарихы (Антика - XVIII ғасыр)
Антикалық мәдениет құбылыстарының ерекшеліктерін және антикалық әдебиеттің түр алуандығын зерттеу. Әдеби жанрлардың – эпос, лирика және драматургияның қалыптасу мәселелері, драматургия мен театрдың пайда болуы мәселелері, ежелгі грек және ежелгі рим әдебиетінің негізгі өкілдерінің шығармашылығы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Тұтас педагогикалық процестің мәні, оның мазмұны, ұйымдастыру принциптері, нысандары, әдістері, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы субъектілік өзара әрекеттесу құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруда студенттердің педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға және кәсіби бағдарын дамытуға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
XI-XVIII ғасырлардағы орыс әдебиеті
Әдебиеттің даму заңдылықтары игерілді, көне орыс әдебиетінің эстетикалық мәні ашылады, оның реформалану процестері зерттеледі, жазушылар есімдерінің, тағдырларының, шығармаларының сан алуандығы туралы білімдері қалыптасады, көркемдік шеберлік мәні айқындалады, шеберліктері айқындалады. көркем шығарманы тарихи-мәдени тұрғыда талдауды игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курс заманауи білімдегі тенденциялардың бірі ретінде инклюзивті білім беру туралы түсініктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлемдік тәжірибе негізінде инклюзивті жағдайларды ұйымдастырудың әдістемелік мәселелері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұны; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын педагогтердің құзыреттілікталаптары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетелдің классикалық әдебиеті
Пән бізге әдеби дәстүр, дәуірдің тарихи және мәдени негіздері контекстінде әдеби құбылыстарды қарастыруға, сондай-ақ оның батыс еуропалық әдебиетімен байланысын және кейінгі әдебиеттерді дамытуға әсерін көруге үйретеді. Теориялық білімді әдеби шығармаларды толығымен талдау үшін қолданыңыз; ұсынылған ғылыми және оқу әдебиеттерімен тиімді жұмыс істеу мүмкіндігі; алынған мәліметтерді дамыған көздер материалымен салыстыра білу, теориялық және тарихи-әдеби білім синтезін жүргізу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шетел тілі ретінде орыс тілін оқытудың теориясы мен әдістемесі
Тілді меңгерудің лингводидактикалық аспектілері туралы мәліметтерді зерттеу, тілді меңгерудің әдістемелік, психологиялық, әлеуметтік-мәдени және тілдік қиындықтары, орыс тілін шет тілі ретінде оқытудағы дидактикалық әдістер, нақты әдістемелік мәселелерді шешу, әдістеме мен әдістер, орыс тілін шет тілі ретінде оқытудағы дидактикалық әдістер, орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың негізгі әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілін қарқынды оқыту әдістері мен әдістері
Пән орыс тілін оқытудағы заманауи технологияларды зерттейді. Қарқынды оқытудың негізгі принциптері қарастырылады. Орыс тілін оқытудың әдіс-тәсілдері және оларды оқу үрдісінде тиімді пайдалануы көрсетілген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиеті
ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің жалпы белгілері мен сипаттамалары игеріледі, зерттелген кезеңдегі ақындар мен жазушылардың рухани және шығармашылық даму жолдары анықталады, орыс романының типологиясы жасалады, дәуірдің тарихи және әдеби контексті қарастырылады, зерттелген кезеңдегі орыс әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығының ерекшелігі туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудағы коммуникативтік грамматика
Пән орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың лингвомәдени материалды талдау принциптерін ескере отырып, орыс тілін белгілі бір аудиторияға үйрету міндеттерін ескере отырып, лингвокультурологиялық оқу материалдарын таңдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
"Білім берудегі Менеджмент" курсы білім беруді басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеуге арналған. Курс Қазақстан Республикасында және шетелде қазіргі кезеңде білім беру жүйесін дамыту үрдістері мен стратегиялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Осы курс шеңберінде білім беру ұйымын басқару әдістері мен нысандарына, білім беру ұйымындағы басқарудың жалпы қағидаттарына, тұтас педагогикалық процесті жоспарлау мен мониторингті ұйымдастыруға, педагогикалық ұжымды басқару проблемаларына байланысты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілінің практикалық курсы
Пән орыс тілін білуді жүйелейді және тереңдетеді; әртүрлі жанрлар мен стильдегі мәтіндерді түсінуді, қабылдауды және шығаруды, ауызша және жазбаша түрде клишеленген сөйлеу формулаларын қолдануды, әртүрлі жанрдағы іскерлік құжаттаманы зерттеуді, талдауды және құрастыруды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
Синтаксистік бірліктердің ерекшеліктерін, құрылысын, құралдарын және әдістерін білу және түсіну, олардың құрамдас бөліктері мен байланыстары; ЕО функциялары мен оларды пайдалану шарттары; тілдің жүйелі синтаксистік деңгейі, оның көп өлшемді бірліктері, олардың арасындағы ішкі және деңгейаралық қарым-қатынастары. Коммуникативті-синтаксистік аспектісіндегі мәтінді талдауға арналған коммуникативтік (фразалар) және коммуникативтік деңгейі (қарапайым және күрделі сөйлемдер) синтаксистік бірліктерін құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиеті
ХIХ ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің жалпы белгілері мен сипаттамалары игеріледі, зерттелген кезеңдегі ақындар мен жазушылардың рухани және шығармашылық даму жолдары анықталады, орыс романының типологиясы жасалады, дәуірдің тарихи және әдеби контексті қарастырылады, зерттелген кезеңдегі орыс әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығының ерекшелігі туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
Пән заманауи сабақтың әдістері мен технологияларын зерттейді; әдебиетті оқытудың әдістерін, әдістерін және тәсілдерін қолдану. Курс әдебиетті оқытудағы жүйелік-әрекеттік тәсілді қарастырады; жобалау әдісін қолдану. Пән өнер туындыларын олардың жалпы ерекшелігінде қабылдау мен зерттеуді зерттейді. Оқушылардың әдеби-көркемдік қабілеттері мен коммуникативті дағдыларын дамытуға бағытталған әдебиет пен әдіс-тәсілдер сабағының конструкторы берілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері туралы білім мен идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың теориялық заңдары мен заманауи тәсілдері қарастырылады. Курс төтенше жағдайлардағы мінез-құлық ережелерін зерттеуге, антропогендік әрекеттің жағымсыз әсерлерінің дамуын болжауға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық және қолданбалы лингвистика
Курс теориялық және қолданбалы тіл білімінің негіздерін, тілдің әлеуметтік құбылыс ретіндегі мәселелерін, қазіргі психолингвистика мәселелерін, математикалық лингвистиканың негіздерін, паралингвистиканың когнитивтік-функционалдық принциптерін зерттеуге арналған. Прагмалингвистиканың дербес пән ретіндегі, салыстырмалы тіл білімінің мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы бизнес және қаржылық сауаттылық негіздері
Берілген пән бизнесті құру мен жүргізудің экономикалық негіздерін, нарықты зерттеуді, дайын стартап-жобаның презентациясын, бюджеттеуді, инвестициялауды, салықтарды, несиені және жеке қаржыны басқаруды қоса алғанда, қаржыны басқарудың негізгі принциптерін қарастыратын қолданбалы бизнес және қаржылық сауаттылық саласындағы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі бойынша практикум
Пән студенттерді ғылым ретінде әдістердің заманауи құрамымен және даму тенденцияларымен тануға, орыс тілін шет тілі ретінде оқыту дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етуге; студенттердің болашақ кәсіби қызметінің негізі ретінде кең теориялық базаны қалыптастыруға; ғылыми-әдістемелік әдебиеттермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын сіңіруге; орыс тілін дайындау әдістемесі саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамытуға арналған шетелдік ретінде.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мақсатында зерттеледі. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы цифрлық технологиялар мен электронды ресурстар
Пән білім беру ұйымдарындағы орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында инновациялық цифрлық технологиялар мен электронды ресурстарды пайдалануды зерттеуге арналған. Қазіргі кезеңде орыс тілі мен әдебиетін оқытуда ақпараттық және цифрлық құзыреттілікті дамыту құралдары игерілуде. Сабақтың әртүрлі кезеңдерінде заманауи педагогикалық технологияларды, интерактивті жұмыс түрлерін және электронды ресурстарды белсенді қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Білім алушылардың құқықтық тәрбие, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқықтық сана бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс қазіргі заманғы құқықтың негізгі салаларын оқуға, ҚР заңнамасын түсінуге, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдауға және осы құбылысқа қатысты өзінің азаматтық ұстанымын әзірлеуге арналған
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетелдегі заманауи әдебиет
Синхроникалық және диахроникалық секцияда белгілі бір өнер туындысының көрінісін қалыптастырады, ондағы типологиялық ерекшеліктерді оқшаулау. Талдаған мәтінді сол автордың басқа туындыларымен, сол немесе басқа көркемдік әдіс шеңберінде басқа жазушылармен бірге байланыстыру; тарихи-әдеби процесте талданатын құбылыстың орнын түсіну. Көркемдік бірлікте өнер туындысының мәтінін талдай білу, автордың әдеби контекстін және шығармашылық өзіндік ерекшеліктерін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Функционалдық стиль
Бұл курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді сөйлеу коммуникациясының әртүрлі салаларындағы тіл қызмет ету заңдылықтарымен таныстыру, стилистиканың негізгі терминологиясын меңгеру және барлық деңгейдегі ағылшын тілінің әртүрлі функционалдық стильдерінің әлеуметтік-лингвистикалық және прагматикалық аспектілерін ұсынуды дамыту (фонетикалық, лексикалық-фразеологиялық, морфологиялық, синтаксистік бірліктер). Курстың өзектілігі – ағылшын тілі стилінің негізгі мәселелерін көрсету, тілдік экспрессивтік құралдарды дұрыс қолдану. Болашақ мұғалімдер ағылшын тілінің функционалдық және стильдік жүйесін біледі, лингвистикалық зерттеу әдістерін меңгереді, мәтіннен экспрессивтік құралдарды тауып, олардың қызметін анықтай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
XIX ғасырдың соңы – ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиеті
Пән 19 ғасырдың соңы – 20 ғасырдың бірінші жартысы орыс әдебиеті тарихының тұтас тұжырымдамасын білу мен түсінуді қамтамасыз етеді. Көркем құбылысты тарихи-әдеби тұрғыдан түсіндіре білуге үйретеді. Әдеби үдеріс туралы тұтас түсінік қалыптастырады; көркем шығарманың эстетикалық тәсіліне сай көркем мәтінге ауызша және жазбаша талдау жасай білуге үйретеді. Көркем мәтінге әдеби талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
XIX-XX ғғ. әлемдік әдебиет тарихы
Пән 19-20 ғасырлардағы әлемдік әдебиеттің негізгі бағыттары: романтизм, батыс еуропалық реализм, экзистенциализм, экспрессионизм теориясының дамуына ықпал етеді. Жазушылардың дүниетанымы олардың қоғамдық-саяси, ұлттық, дүниетанымдық, философиялық көзқарастарына сәйкес ұғынылады. Жазушылардың идиостильінің ерекшелігі ашылады. Әлемдік және орыс әдебиетінің типологиялық ортақтығы қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеу және стиль мәдениеті
Айтылым нормаларын, теориялық стилистиканың принциптерін және ауызша және жазбаша мәтіндерді стилистикалық талдау тәжірибесін зерттеу. Тілдің бейтарап және стильдік бояу құралдарын өзін-өзі тану дағдылары, сөйлеу мәдениетінің негіздері қалыптасады. Теориялық стилистиканың принциптерін меңгеру және ауызша және жазбаша мәтіндерді стилистикалық талдау тәжірибесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орыс тілін оқыту әдістемесі
Пән орыс тілін оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерін зерттейді. Орыс тілін оқыту әдістемесінің дидактикалық негіздері, орыс тілін оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері қарастырылады. Орыс тілін оқытудың әдіс-тәсілдері талданады. Тіл туралы ғылымның бөлімдерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәтін теориясы
Көне заманнан бүгінгі күнге дейін әдебиеттануда қызмет етіп келе жатқан көркем мәтін теориясын меңгеру туралы оқу қабілеттерін дамыту; мәтіннің қалыптасу заңдылықтары; кез келген стильдік сәйкестіктегі мәтіндерді құру процестері Түрлі типтегі мәтіндерді, соның ішінде көркем әдебиетті өңдеудің теориялық негіздері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәнерлеп оқу әдістемесі
Білім мен түсіну: көркем оқудың теориялық және практикалық негіздері. Білім мен түсінікті қолдану: талдау жасау әдістемесін, мектеп оқушыларын жас ерекшеліктерін ескере отырып мәнерлеп оқуға үйретудің әдіс-тәсілдерін меңгеру Пікір қалыптастыру: мәнерлеп оқудың үлгілері, теориялық негіздері және көркемдік техникасы туралы Қарым-қатынас дағдылары: қолдану ауызша баяндауға дайындаудың педагогикалық техникасы Оқыту дағдысы: педагог-философтың кәсіби іс-әрекеті процесінде мәнерлеп оқуды пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел тілі ретінде орыс тілін кәсіби оқыту
Пән шет тілді аудиторияда орыс тілін кәсіби-бағдарлы оқытудың ерекшеліктерін, шет тілінің коммуникациялық дағдыларын қалыптастыру мен дамытудың әртүрлі әдістерін білуге және түсінуге бағытталған. Белгілі бір тілдік аудиторияға және белгілі бір оқу профиліне арналған тілдік материалды өз бетінше таңдау және ұйымдастыру, шет тілі ретінде орыс тілінде сабақ уақытын дұрыс жоспарлау, орыс тілін кәсіби бағдарлы оқытудың әдістемелері мен әдістерін іс жүзінде қолдану дағдыларын қалыптастырады. шетелдік аудиторияда.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс әдеби тілінің тарихи грамматикасы мен тарихы
Орыс тілінің қазіргі синтаксистік жүйесінің фонетикалық жүйесінің дамуының негізгі заңдылықтары, лексика мен сөзжасам, сөйлеу мүшелерінің жасалу тарихы, формалары, даму және қатпарлану процестері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. , тіл дамуының негізгі тенденциялары; қазіргі орыс тілінің құбылыстарына тарихи түсініктеме.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті
Пән балалар әдебиетін көркем шығармашылық феномені ретінде зерттейді; балалар кітаптарын түсіндіруге үйретеді; балалар кітаптарын жан-жақты талдау, балалар әдебиетін оқудағы оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру. Ол балалар әдебиетінің спецификалық және жанрлық-тақырыптық жіктелуін ескере отырып, жас оқырмандар үшін арнайы жасалған әдеби шығармаларды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарындағы тарихи түсініктеме
Пән орыс тілінің қазіргі синтаксистік жүйесінің фонетикалық жүйесінің, сөздік пен сөзжасамның дамуының негізгі заңдылықтарын, сөйлеу мүшелерінің жасалу тарихын, олардың грамматикалық категорияларын, формаларын, даму және қатпарлану процестерін зерттейді. тіл дамыту процесінің үздіксіздігі; қазіргі орыс тілінің құбылыстарына тарихи түсініктеме.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық коммуникация және аударма бойынша практикум
Студенттердің мәдениетаралық құзыреттілігін тұтастай алғанда шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігінің құрамдас бөлігі ретінде қалыптастырады, мәдениетаралық өзара әрекеттесу процесінде туындайтын түйінді мәселелер туралы тұтас түсінік береді; әртүрлі функционалды стильдегі мәтіндерді аудару дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ХХ ғасырдың екінші жартысы – XXI ғасырдың басындағы орыс әдебиеті
Пән ХХ ғасырдың екінші жартысы – ХХІ ғасырдың басындағы әдебиеттің жанрлық әртүрлілігін білу мен түсінуді қалыптастырады. Әдеби үдеріс туралы тұтас түсінік қалыптастырады; көркем мәтіндерге аналитикалық түсініктеме беруге, көркем мәтіннің жанрлық ерекшелігін тануға; көркем мәтінді оның эстетикалық, жанрлық-түрлік және стильдік ерекшелігі аспектісінде тұтас талдауға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Теориялық поэтика
Қазіргі әдебиеттану ғылымының негізгі ұғымдарын меңгеру туралы зерттеу. Қазіргі әдебиеттанушы ғалымдардың еңбектері зерттеледі; қазіргі «Русский литература», «Вопросы литературы», «Новая литературный обзор», «Литературная газета» әдеби журналдарында берілген ұғымдар. Курс әдеби құбылыстарды әдістемелік талдаудың принциптерін түсінуге, жүйелі ойлауды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өзіндік шет тілі ретінде орыс тілін оқыту
Пән орыс тілін шет тілі ретінде студентке бағдарлап оқытудың әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Орыс тілін шет тілі ретінде тұлғалық-бағдарлы оқытудың психологиялық-дидактикалық принциптері, теориялары. Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың негізгі әдістемелік принциптері. Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудағы мәдениетаралық қарым-қатынас. Оқу сөйлеу әрекетінің түрі және оқудың аспектісі ретінде, Жазу сөйлеу әрекетінің түрі және оқу аспектісі ретінде.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әдебиет теориясы
Курс әдебиет теориясы мен көркем әдебиет туралы ғылыми ұғымдар жүйесін білім алушыларға түсіндіре отырып, олардың ойлау жүйесін дамытуды көздейді. Білім алушылар әдебиет теориясы пәнінің мазмұны мен формасының ерекшеліктерін, шығармашылықтың басқа түрлерімен және басқа ғылымдармен байланысын анықтай отырып, көркем шығарманы талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көркем мәтінге филологиялық талдау жасау
Курс көркем мәтінді лингвистикалық талдау туралы идеяларды қалыптастыруға арналған. Көркем мәтін лингвистикалық зерттеу объектісі ретінде. Көркем мәтінді лингвистикалық талдау әдістемесі. Лингвистикалық талдау әдісі. Көркем мәтінді түсіну стратегиялары. Драмалық шығарманы талдау. Эпикалық мәтінді талдау. Лирикалық мәтінді талдау. Эстетикалық формалар мен көркем тілдердің өзгеруі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі лингводидактика мәселелері
Пән көптілділік контекстінде тілдерді оқытудың формалары мен әдістеріндегі ғылымдардың интеграциялану принциптерін қарастырады. Қазіргі лингводидактика аспектілерінде орыс тілін оқытудың принциптерін талдайды; орыс тілін оқытуда әдістемелік-педагогикалық тактиканы пайдалана отырып, екінші тілді меңгеру процесін басқару. Тілдерді оқыту әдістемесі, тіл білімінің жалпы теориясы, тілдерді оқыту технологиясы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі аударматанудың әдіснамалық негіздері
Пән қазіргі аударматанудың дәстүрлі және түпнұсқалық теориялық концепцияларын, аударма процесінің үлгілерін білу және түсіну процестерін зерттейді. Курс түпнұсқа мен аударылған мәтіндерді салыстырмалы талдау дағдыларын меңгеруге, әртүрлі эквиваленттік деңгейлерде аударма әдістерін қолдану саласындағы дағдыларды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың әдістері мен технологияларын қолданады, көптілді білім беру ортасын ескере отырып, білім берудің жаңартылған мазмұнына сәйкес педагогикалық қызметті жоспарлайды.
- Тіл деңгейлері мен олардың жұмыс істеу принциптерін ажыратады, орыс тілінің дамуының тарихи процестерін түсіндіреді, мәтінді филологиялық талдау принциптерін, әдеби тілдің нормаларын жазбаша және ауызша сөйлеуде қолданады.
- Алған білімі, қалыптасқан дағдылары мен қабілеттері негізінде табысты пәндерді оқытуды жүзеге асырады; оқушылардың әртүрлі санаттарымен білім мазмұнын жаңарту тұрғысында сабақ жоспарлау сатыларын айқындайды.
- Өзінің педагогикалық қызметінде академиялық, зерттеу және құқықтық мәдениет, кәсіптік этика, оның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында қағидаттарын қамтитын мінез-құлық моделін суреттейді; білім беру саласындағы нормативтік құжаттарды түсіндіреді.
- Мәтінді лингвистикалық және әдеби талдау, Тіл және әдебиет теориясы саласындағы білімді қолданады
- Әдеби үрдістің мәнін, дәуірдің әлеуметтік-тарихи және мәдени мазмұнымен қарым-қатынасын анықтайды; автордың шығармашылық ерекшелігі мен әдеби ерекшелігін анықтайды; өнер туындысын нақты тарихи-контекстік талдауды жүзеге асырады; теориялық білімдерін әдеби шығармаларды толығымен талдау үшін қолданады.
- Педагогикалық менеджментті, инклюзивті білім беру ерекшеліктерін, бизнес-жоспарлауды, ғылыми зерттеулер әдістемесін, қазіргі қазақстандық заңнаманың құқықтық нормаларын білу негізінде білім беру процесін басқару принциптерін, нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады.
- Қоғамның толық жүйесі мен тұлғасы ретінде білімін қолданады; қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі; жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың заңды мүдделері; бизнес жүргізу үшін экономикалық және әлеуметтік жағдайлар; зиянды және қауіпті факторлардың адам мен табиғи ортаға әсері.
- Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін қолданады; шет тілді аудиторияда орыс тілін кәсіптік-бағдарланған оқытудың ерекшелігін ескере отырып, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді
- Қазіргі әдебиеттанудың дәстүрлі және жаңа тұжырымдамаларын қолданады; теориялық әдебиеттанудың терминологиялық корпусы; практикалық және теориялық поэтика бойынша білімді қолданады.
- Оқу және тәрбие міндеттерін тұжырымдайды, педагогикалық үдерістегі қызметтің барабар түрлерін, нысандары мен әдістерін таңдайды; оқушы дамуының жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу-тәрбие жұмысын жобалайды; педагогикалық құбылыстарды талдайды, білім алушылардың өзін-өзі реттеуін дамытуға ықпал ететін оқыту әдістері мен әдістерін қолданады.
- Қазіргі заманғы лингводидактика және орыс тілін қарқынды оқыту принциптерін ескере отырып, оқу сабақтарын, оның ішінде екінші тіл ретінде жобалайды; орыс тілі мен әдебиетін оқытуда дайын цифрлық өнімдерді қолданады; Интернет іс-шараларды ұйымдастырады: олимпиадалар, фестивальдар, конкурстар, желілік жобалар.
- Әр түрлі әдеби және лингвистикалық көзқарас тұрғысынан әдеби мәтінді талдайды және интерпретациялайды; әртүрлі стилистикалық және функционалдық бағыттағы мәтіндермен жұмыс істейді.
- Білім берудің жаңартылған мазмұны қағидаттары, білім беруді цифрландыруға, лингводидактикаға, орыс тілі мен әдебиетін, оның ішінде шет тілді ортада кәсіптік-бағдарланған оқытуға қойылатын қазіргі заманғы талаптар негізінде оқу-әдістемелік материалдар әзірлейді.
Ұқсас БББ
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01703 Орыс тілі және әдебиеті
Шымкент университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01703 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)