Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Инженерлік профиль бойынша химия пәні мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Зат құрылысы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді молекулалардың құрылысы, макро дене және олардың қасиеттері туралы теориялық негіздерімен таныстыру. Молекулалардың құрылысы туралы ілім және молекулалық жүйелердің симметриясымен таныстыру; студенттерді іргелі ғылымдарды зерттеу барысында алған білімдерін нақты мақсаттар үшін қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Элементтер химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: элементтер химиясының негізгі ұғымдарымен, элементтердің маңызды қосылыстарын алудың зертханалық және өнеркәсіптік тәсілдерімен, қосылыстардың негізгі типтерінің құрылысымен және олардың физика-химиялық сипатымен танысу, биологиялық ролі жеке химиялық формаларды қолдану, жәй заттар мен элементтердің қосылыстарының химиялық қасиеттерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және бейорганикалық Химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әртүрлі химиялық заттардың қасиеттерін болжай алатын қажетті білім алу; органикалық және бейорганикалық қосылыстардың әртүрлі сыныптары арасындағы генетикалық байланыстарды анықтау; ғылыми, оқу және анықтамалық химиялық әдебиеттерді өз бетінше зерттеу және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химияның негізгі заңдары және теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді химияның негізгі заңдарымен таныстыру. Периодтық заңды қолдана отырып, периодтық кесте құрылымы мен атом құрылысы арасындағы байланысты ашу, сондай-ақ Д.И. Менделеевтің периодтық заңына және заттардың құрылысы мен қасиеттеріне негізделген теориялық білімді меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге математиканың негізгі бөлімдерінің теориялық білімдерімен және негізгі практикалық математикалық әдістермен таныстыру; студенттердің жоғары математикалық мәдениетімен қамтамасыз етілуіне ықпал ету; студенттердің математикалық әдістерді практикалық қызметте қолдану дағдыларын меңгеруіне және студенттерді өз мамандығы бойынша математикалық есептеулерден тұратын ақпарат ағымында бағытталуға үйрету

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алифаттық және циклдық қосылыстардың химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: алифаттық және циклдық қосылыстардың құрылысы мен қасиеттерін байланыстыратын жалпы заңдар мен заңдылықтарды халық шаруашылығында синтездеу және қолдану арқылы оқып үйрену. Алифатикалық және циклдық қосылыстардың теориялық негіздері саласындағы, органикалық қосылыстардың құрылысы және реакцияға түсуге қабілеттілік теорияларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: теориялық органикалық химияның негізгі концепцияларын игеру, қосылыстар синтезінің қазіргі заманғы әдістерін, органикалық заттардың құрамын, құрылысын және реакциялық қабілетін анықтау әдістерін, халық шаруашылығында органикалық қосылыстарды практикалық пайдаланудың негізгі жолдарын, химиялық өнеркәсіпте өсімдік және минералды шикізаттың әртүрлі түрлерін пайдаланудың экономикалық мақсаттылығын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болашақ мамандығының ерекшеліктеріне байланысты оқитын тілде студенттердің қажеттілігін ескере отырып, студенттердің кәсіби компетенциясын қалыптастыру және коммуникативтік - интермәдениетті әрі қарай жетілдіру болып табылады. Коммуникативтік-интермәдениеттік құзыреттілік негізінде коммуникативтік біліктерді одан әрі қалыптастырумен, сондай-ақ өзге тілді әлеуметтік мәдени әлем бейнесін терең ұғынумен, оның мағыналық бағдарларын танумен және оларды қарым-қатынас контекстінде қолданумен байланысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биоорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Органикалық заттардың құрылысы мен олардың биологиялық функциялары арасындағы байланысты зерттейтін ғылым. Зерттеу объектілері биологиялық маңызды табиғи және синтетикалық қосылыстар, мысалы, биополимерлер, витаминдер, гормондар, антибиотиктер, фермондар, сигналдық заттар, өсімдіктен алынатын биологиялық белсенді заттар, сондай-ақ биологиялық процестердің синтетикалық реттеуіштері (дәрілік препараттар, пестицидтер және т.б.) болып табылады. Өз бетінше ғылым ретінде XX ғасырдың екінші жартысында биохимия мен органикалық химия түйіскенде қалыптасты және медицина, ауыл шаруашылығы, химия, тамақ және микробиологиялық өнеркәсіптің практикалық міндеттерімен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биохимия негіздері және биологиялық белсенді заттар синтезі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тірі табиғат заттарының биологиялық функциясымен молекулалық құрылымының өзара байланысын анықтау. Студенттерге биохимияның негізгі бөлімдері бойынша білім беру, биополимерлердің құрылымын, қасиеттерін және олардың құрылымдық компоненттерін зерттеудің практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химиялық физика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: аса маңызды қарапайым процестерді теориялық сипаттаудың қазіргі заманғы деңгейі мен мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру: электронның көшуі, спин бағыты, элементарлық процестерді когерентті бақылау проблемасына, магниттік бөлшектердің электронды спиндерін кубит ретінде қолдана отырып, молекулалық электрониканың элементтік базасын құру проблемасына кіріспе жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физика-химиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: заттардың физико-химиялық анализі мен теориясының негіздерін, зерттеудің физико-химиялық әдістері негізінде жатқан негізгі эксперименталды заңдылықтарды, олардың қазіргі технологиялармен байланысын зерттеу, сонымен қатар студенттердің молекулалардың әртүрлі физикалық әдістеріне негізделе отырып, органикалық қосылыстарды сәйкестендіруді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыреттіліктерді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикалық және коллоидты химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: физикалық және химиялық құбылыстар арасындағы байланысты анықтау үшін студенттерде білімді қалыптастыру; табиғи объектілердің жұмыс істеу механизмдерін және улы қосылыстардың түрлі процестерге әсер ету механизмдерін фундаментальды түсінуді қамтамасыз ету. Қазіргі заманғы технологияларда коллоидты-химиялық процестерді қолдану және БАЗ ретінде қолданылатын қазіргі заманғы материалдардың қасиеттері туралы түсініктерді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аналитикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде қоршаған орта объектілерін талдау әдістері туралы қазіргі заманғы ұғымдарды қалыптастыру, сапалық және сандық химиялық талдау әдістерін қолдану туралы білім алуға ықпал етеді, ғылыми ойлау және практикалық тәжірибеде кездесетін әртүрлі аналитикалық есептерді шешуге мүмкіндік беретін жалпы статистикалық эрудицияны дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәнгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химиядан есептер шығару әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: химия курсының типтік есептерін шешудің негізгі әдіснамалық принциптерін бекіту. Әсіресе, химияны оқытудағы химиялық білім мен оқу іскерліктерін қалыптастырудың пәрменді құралы болып табылады. Тапсырмаларды шешу барысында оқушылар табиғаттың әртүрлі құбылыстарын зерттеу әдістерін меңгереді және теориялық білімді практикада қолдануды үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіби қарым-қатынаста қазақ (орыс) тілін белсенді қолдану үшін кәсіби бағдарлы сөйлеу мен мамандық тілін практикалық меңгеруге үйрету, сонымен қатар студенттерде мәдениет феномені және тіл мәдениетінің ерекшелігі туралы тұтас түсінік қалыптастыру , дағдыларға үйрету

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық эксперименттер жүргізу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жалпы және бейорганикалық химия, органикалық химия, неорганикалық синтез, физикалық химия, экология, аналитикалық химия пәндерінен студенттер алған білімдері негізінде химиялық сараптамалар жүргізу. Алынған білім студенттерге өз ой-өрісін кеңейтуге және дипломдық жұмыстарды орындау кезінде және өзінің болашақ жұмысында пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таны-стыру; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын оқу; бар ғылыми жетістіктер негізінде 12 жылдық білім берудің концептуалды ережелерін ескере отырып, оқу нәтижелерін крите-риалды бағалаудың қазақстандық жүйесін оқу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіби бағыттағы грамматика курсы, кәсіби сипаттағы лексикалық материал және мәтіндерді қамтиды. Берілген пәнді оқу кезінде студент кәсіби салада шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыра алады және шет тілді кәсіби бағдарлы сөйлеуді жетілдіре алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жанармай және көміртекті материалдардың химия негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: жанатын қазбаларды дайындау және қайта өңдеу кезінде олардың айналу процестерінің физика-химиялық мәнін түсіну және кешенді өндірістік-технологиялық қызметте негізгі теориялық заңдылықтарды қолдану қабілетін қалыптастыру;отынды қайта өңдеу кезінде өтетін процестердің ерекшеліктері мен заңдылықтарын түсіндіру қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жоғары молекулалы қосылыстарының химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: заттың полимерлік жай-күйінің ерекшеліктері мен физикалық табиғаты туралы анық түсініктерді қалыптастыру; полимерлердің молекулалық-массалық сипаттарын есептеу дағдыларын дамыту; синтездеу процестерінің негізгі заңдылықтарын оқып үйрену полимерлердің химиялық және физико-химиялық қасиеттерінің ерекшеліктерін анықтау; студентті берілген қасиеттермен жоғары молекулярлық қосылыстар синтезінің оңтайлы жолын таңдауды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық технология негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: химиялық технологияның (химиялық процестердің физика-химиялық негіздері, микро-және макрокинетика, ұқсастық теориясы, критериалдық теңдеу, химиялық реакторларды есептеу), негізгі химиялық-технологиялық процестерді (шикізат, энергия, катализ, аппаратура, процесттер), сонымен қатар осы негізде кейбір маңызды химиялық өнімдерді (күкірт, азот және фосфор қышқылдары, аммиак, несеп шығару және т.б.) өндірудің нақты технологияларын қарастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиядан күрделі есептерді шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әр түрлі түрдегі химиялық есептерді шешу әдістерін меңгеру, талаптарға сәйкес есептер мәтіндерін құрастыру; оқушылардың химия курсының типтік міндеттерін шешу әдістерін меңгеру; оқушылардың химия пәнінен олимпиадаларын ұйымдастыру және әр түрлі деңгейдегі олимпиада тапсырмаларын бағалау бойынша ұсыныстарымен оқушыларды таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық катализ
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы деңгейде катализ және адсорбция бойынша теоретикалық білім алу, органикалық мұнай-химия синтезі үдерістеріндегі гомогенді және гетерогенді катализ аспектілерін игеру, органикалық және мұнай-химия синтезі үдерістерінің өнеркәсіптік катализаторларының құрылысы мен қасиеттері туралы білім қалыптастыру, катализаторлар қасиеттерін орындау дағдылары мен біліктерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химия олимпиадасына студенттерді дайындау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: өзіндік жұмыс дағдыларын жетілдіру, білім алушылардың зияткерлік қабілеттерін және экспериментал-ды-зерттеу қызметін дамыту. Білім алушыларда жеке жарысқа және пән бойынша білім мен іскерлікті шығармашылықпен қолдану қабілетін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді оқытудың принциптерімен, дәстүрлі әдістерімен, жаңа технологиялармен таныстырады, оларды оқытуда жүйелі көзқарасты қалыптастыра отырып, орта және арнайы білім беру жүйесіндегі мұғалімнің (берушінің) пәрменді жұмысына дайындайды. Студенттер проблемалы-ізденушілік оқытудың жаңа технологияларын пайдалану қажеттілігін түсінуі, түрлі деңгейдегі химия курстары бағдарламаларының құрылымы, туралы білімдерді меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Металлохимия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты металдар және олардың қосылыстарыметалл дардың периодтық жүйедегі орны өндіру және оларды алудың тәсілдері металдық байланыс сияқты теориялық материалдарды меңгеру және технологиялық есептеулерге үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химия өнеркәсібінің жабдықтары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: химиялық өндіріс өнімдерін алу үшін процестер технологиясы мен жабдықтарды түсіну қабілетін қалыптастыру және кешенді инженерлік қызметте теориялық білімді пайдалану; әртүрлі үлгідегі аппараттарда процестер кинетикасы мен термодинамикасын зерттеу негізінде технологиялық параметрлерді есептеуді орындау қабілетін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кіріктірілген оқытудың практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жалпы педагогикадағы "интеграцияланған оқыту" ұғымымен, оқытудағы жұмыстың инновациялық түрі ретінде интеграциялану мәнімен танысу. Интеграцияланған сабақтарға қажеттілік себептерін қарастыру, интеграцияланған сабақтарды, мүлікті өткізу және интеграциялау мәселелері бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу, интеграцияланған оқыту нәтижелері және оның маңызы. Мектепте оқу пәндерін интегра-циялау процесін оқып үйрену

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық өндірістің заманауи процесстері мен аппараттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: химиялық құрал-жабдықтар конструкциясының негіздерімен танысу, есептерді шығару, қандай да бір агенттерді таңдау кезінде жылу және масса-алмасу есептерін шешу барысында критериалды тәуелділіктерді қолдану дағдыларын үйрету; негізгі технологиялық процестер мен жабдықтар бойынша қажетті білім алу; материалдық және жылу баланстарын есептеу әдістерімен таныстыру; негізгі агрегаттарды есептеуді орындау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық экология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қоршаған ортадағы химиялық қосылыстардың трансформация-сын зерттеу, осындай өзгерістердің ықтимал салдарын болжау және экологиялық талаптарды ескере отырып, шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастыру. Қоршаған орта объектілерінің химиялық ластану деңгейін төмендету, экожүйе үшін аса қауіпті ластаушы заттарды анықтау және кәдеге жарату сияқты проблемалар үшін шешімдер табуға ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиктін инновациялық қызметінде компьютерлік технологияларды қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты химия саласындағы мамандарды дайындау жүйесін жетілдіру үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың тиімді дидактикалық мүмкіндіктерін іздеу мәселелерін түсіндіру. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, химияны оқыту жүйесінің негізгі компоненттеріне үйрету, электронды-дидактикалық материалдарды, оқыту және бақылау бағдарламаларын орнатуды үйрету және маман-химикті дайындауда осы тәсілдерді тиімді пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гидрохимия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді гидрохимияның теориялық негіздерімен таныстыру. Пәннің міндеттері: жер асты суларының химиялық құрамын, олардың химиялық құрамын қалыптастыру факторларын оқып үйрену; аймақтық гидрохимия, атмосфералық жауын-шашынның, өзендердің, көлдердің және жер асты суларының гидрохимия негіздерін қарастыру; гидрохимиялық талдаудың негізгі әдістерімен, гидрохимиялық зерттеу әдістерімен, жер үсті суларының мониторингімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Газохимия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: газ тәріздес жанатын материалдарды дайындау және қайта өңдеу кезінде олардың айналу процестерінің физика-химиялық мәнін түсіну және кешенді өндірістік-технологиялық қызметте негізгі теориялық заңдылықтарды қолдану; газ тәрізді жанатын қазбаларды дайындау және қайта өңдеу технологиялық процестерінің физика-химиялық параметрлерін есептеуді орындау қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұнай және мұнай өнімдерін химиялық талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мұнай және мұнай өнімдерін зерттеу әдістемесінің теориялық негіздерін алу, жеке компоненттер мен жеке қосылыстарды бөлу және зерттеу әдістерінің кешенін қолдануға мұнай және мұнай өнімдерін талдаудың, бөлудің және зерттеудің стандартты әдістері бойынша практикалық дағдыларды меңгеру; мұнай және мұнай өнімдерін талдаудың эксперименталды әдістерінің кластарын меңгеру: электр және оптикалық өлшеу, спектроскопиялық зерттеу әдістері, химиялық әдістер және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоршаған орта объектілерінің және сирек металды шикізаттың химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сирек элементтер химиясының теориялық негіздерін және олардың табиғатта болу формаларын зерттеу; Қоршаған орта объектілерін және олардың ластану жолдарын зерттеу және әр түрлі ластанудан қорғау әдістері; Теориялық және студенттерді қоршаған орта химиясы және сирек элементтер саласында практикалық даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың / пәннің мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиядан ғылыми жұмыстарын жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты негізгі бастапқы аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулерді жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша білім алуға, отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеу, ғылыми іздеу, талдау, эксперименталды тақырыптарды таңдау дағдыларын меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

  • Код ON8

    бейорганикалық, аналитикалық, органикалық, физикалық, коллоидтық, экологиялық химия, химиялық технология пәндері бойыншаалған білімдерінкәсіби деңгейде: ғылыми-зерттеу қызметінде, орта жалпы білім беру және кәсіптік оқу орындарында қолдану білу және сабақ беру- оқушылармен сыныптан тыс жұмыс түрлерін ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдыларын меңгерген; жоғары әлеуметтік құндылықтарға, білім берудің гуманитарлық идеяларына ие химик педагогының ағартушылық қызметін жүзеге асыру

  • Код ON10

    сабақ өткізу, оқушылардың физиологиялық дамуын ескере отырып, оқу және педагогтік қызмет жағдайын моделдеу, педагогикалық қызмет жоспарын әзірлеу, жинақталған тәжірибені бағалау және қайта ойлау, кәсіби және әлеуметтік қызметті рефлексия жасау

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON6

    математика және химия сияқты фундаменталдық ғылымдар дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын білу. Жаңа бағыттардың пайда болу қажеттілігін түсіну, химияның іргелі химиялық түсініктері мен методологиялық аспектілерінің жүйесініңкәсіби дайындықтағы рөлі туралы түсінікке ие бола отырып химия пәні мұғалімінің кәсіби қызметінің нәтижелері үшін жауапты болу

  • Код ON7

    ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON2

    философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдықтың базалық білімін ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау;

  • Код ON9

    заттардың көптүрлілігі мен бірлігі және химиялық құбылыстар мәселелеріндегі проблемаларды, олардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын дәлелді түрде шеше білу; ақпаратты жинау, түсіндіру және ғылыми материалдарды дайындау, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ғылыми және эксперименталды зерттеулердің нәтижелерін өңдеу

  • Код ON11

    ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды оқу саласында қолдану

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

Top