6B01504 Химия мұғалімін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығының талаптарына және ұлттық біліктілік жүйесіне сәйкес химия пәнінің мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Химияның негізгі ұғымдары, стехиометриялық заңдар, атомдық-молекулалық ілімнің негізгі принциптері, Қазіргі кезеңдегі Менделеевтің периодтық заңының маңызы, химиялық байланыс, химиялық процестердің жалпы заңдылықтары, әртүрлі концентрациядағы ерітінділерді дайындауға есептеулер қарастырылады. Пәнаралық білімді интеграциялау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Мамандыққа кіріспе
Мамандыққа кіріспе жоғары білімнің жұмыс істеуінің жалпы принциптері, оның Нормативтік-құқықтық базасы, жоғары оқу орындарында оқу процесін ұйымдастыру туралы білім жүйесін құрайды, сонымен қатар студенттерді болашақ мамандықтың теориялық негіздерімен, оның қоғамдағы орнымен және оны игеру құралдарымен таныстырады, студенттердің оқу пәнін игеру перспективаларын ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химиядан типтік есептер шығару
Мектеп химиясының оқулығында қарастырылатын химиялық есептерді шешудің әдіс-тәсілдері, есеп құрастыру жолдары мен бағалау критерийлері және оларды практикада дидактикалық материалдар ретінде қолдану жолдары қарастырылады. Есептерді шешуде теориялық білімді практикада қолдану, ЦБР-ды пайдалану, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету және пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Периодтық жүйедегі элементтер химиясы
Периодтық жүйенің химиялық элементтерінің қосылыстарын қарастырады: ядро заряды, атомдардың электронды формулалары, валенттілік, химиялық байланыс, тотығу дәрежесі, радиусы, химиялық қасиеттері, топ пен период бойынша өзгеру сипаттамалары, есептерді шешу. Теориялық білімді практикада қолдану, химияның ғылымдағы рөлін, орнын дәлелдеу, жобалық жұмыстарды орындаудағы коммуникативтілік, пәнаралық білімді интеграциялау сипатталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Физикалық және коллоидты химия
Химиялық реакцияның жылдамдығы, химиялық тепе-теңдік, термодинамика заңдары, электролит ерітінділері, электролиз, металдардың коррозиясы, дисперсиялық жүйелердегі беттік құбылыстары, түзілу теориясы, коагуляция қарастырылады. Физколлоидтық химияның тұжырымдарына дәлелді ой-қорытулар жасауда сыни тұрғыдан қарау негізінде білімді практикада қолдану, мәселенің шешімін талдау, химияның нақты өмірдегі орнын, рөлін дәйектеу, пәнаралық білімдер интеграциялау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасерекшелік психологиясы
Пәнді оқыту барысында әр түрлі мектеп жасындағы балалардың өз жас ерекшелігіне сай психикалық даму өзгешеліктері психологияның сан алуан әдістерін қолдану арқылы айқындалып қарастырылады. Сонымен қатар, мектепке дейінгі жас бастауыш сынып оқушылары, жеткіншектік кезең мен жасөспірімдік шақтағы балалардың психикалық қасиеттерінің қалыптасу жолдары айқындалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аналитикалық химия 1
Периодтық жүйе элементтері иондарының және олардың химиялық қосылыстарының қасиеттері мен сапалық сипаттамалары қарастырылады. Алынған білім негізінде студенттер химиялық қосылыстарды, шикізат пен өнеркәсіптік өнімдерді ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін қолдануды, мәселені шешуді талдауды, белгілі бір өмірдегі тақырыптың рөлі мен орнын дәлелдеуді, пәнаралық білімді біріктіруді, ақпараттық мәдениетті дамытуды сипаттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Оқушылардың физиологиялық тұрғыдан даму заңдылықтарының негізінде балалар мен жасөспірімдердің анатомия-физиологиялық ерекшеліктеріне, жеке басының қалыптасуына, денсаулығын сақтауға, нығайтуға қатысты мәселелер қарастырылады. Оқушылардың қабілеттерін айқындау мен дамыту, оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты бекіту біліктілігін қалыптастырудың және балалардың денсаулығын қорғау, дене шынықтыру, еңбекке баулу жұмыстарын ұйымдастырудың әдіс-тәсілдері сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аналитикалық химия 2
Химиялық қосылыстардағы еріткіштердің сандық құрамын, қатты үлгілердегі әртүрлі компоненттерді анықтау, эксперименттік жұмыстарды жүргізу, титрлеу, нақты аспаптарда жұмыс істеу қарастырылады. Химиялық қосылыстарды, шикізат пен өнеркәсіптік өнімдерді зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, мәселені шешуді талдау, заттың нақты өмірдегі рөлін, орнын негіздеу, пәнаралық білімді интеграциялау, ақпараттық мәдениетті ұсыну жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
Педагогика ғылымының метапәндік идеяларына негізделген оқу-тәрбие процесінің білімі мен түсініктерін, оқу-тәрбие жұмыстарының формалары, әдістері, құралдарын практикада қолданылуы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химиялық экология
Табиғи ортадағы химиялық айналымды, ластануды, ескерту жолдарын, "жасыл химия" принциптерін, қалдықсыз және қалдықсыз технологияларды, атмосферада, гидросферада, топырақ ортасында өмір сүретін организмдердің әртүрлілігін, табиғатты қорғау жолдарын қарастырады. Химиялық-экологиялық зерттеулерді практикалық қолдану жолдары, тұжырымдарды талдау, химияның нақты өмірдегі орны мен рөлін дәлелдеу, пәнаралық білімді интеграциялау, ақпараттық мәдениетті қамтамасыз ету жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тотығу-тотықсыздану процестері
Әртүрлі ортада, әртүрлі жағдайларда, соның ішінде органикалық және бейорганикалық заттардың қатысуымен өтетін тотығу-тотықсыздану реакциялар теңдеуін құра білуді және есептерін шешудің әдіс-тәсілдері қарастырылады. Химиялық тұжырымдарды дәлелдеу мен есептерді шешуге ЦБР-ды пайдалану, АКТ негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру, жоба жұмыстарын орындауда коммуникативтілік, ақпараттық мәдениет көрсету және пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Органикалық химия 1
Алифаттық қатардағы органикалық қосылыстардың жіктелуі, Бутлердің химиялық құрылымының теориясы, номенклатурасы, изомериясы, әртүрлі кластардың химиялық қасиеттері, реакция механизмдері, қолданылуы қарастырылады. Реакциялық тұжырымдарды сыни тұрғыдан түсіну, мәселені шешуді талдау, химияның нақты өмірдегі орны мен рөлін дәлелдеу, пәнаралық білімді интеграциялау негізінде білімді практикада қолдану жолдары сипатталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Химияны оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану
Химияны оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану компьютерлік технологияда студенттерді сапалы жаңа деңгейде оқыту үшін таусылмайтын мүмкіндіктер бар екендігіне байланысты. Олар студенттердің жеке басын дамытуға және олардың қабілеттерін жүзеге асыруға кең мүмкіндіктер береді. Компьютерлік технологиялар химияны оқуға деген ынтаны едәуір арттырады, оқытудың Даралану деңгейін арттырады, оқу процесін күшейтеді және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
D және f элементтер химиясы
Периодтық жүйенің d және f элементтерінің сипаттамалары, табиғаттағы таралуы, химиялық қасиеттері, қолданылуы қарастырылады. Ұсынылған ақпаратқа сүйене отырып, өз идеяларын және басқаларын практикада қолдану, мотивацияланған ойлар мен есептерді шығарудағы білім, мәселені шешуді талдау, химияның нақты өмірдегі рөлін негіздеу, пәнаралық білімді интеграциялау сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Химияны оқыту әдістемесі
Мектепте химияны оқытудың әдістері, формалары мен мазмұны, ұғымдарды қалыптастыру, оқыту мәселелері қарастырылады, сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру және өткізу, бейіндік оқыту, білімді практикалық қолдану міндеттерін шешеді. Сабақ жоспарын әзірлеу, пәнаралық білімді, ақпараттық мәдениетті интеграциялау, инклюзивті білім берудің инновациялық әдістерін қолдану жолдарын сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар
Инклюзивті білім беру бағдарламаларын іске асыруда ЕБҚБ балаларды сүймелдеу қызметі, әдістері мен формалары, принциптері мен факторлары, оқыту-дамытудың психологиялық-педагогикалық мәселелері туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Жеке кәсіби өсуі мен білім беру траекториясын жобалау; ББ әзірлеу технологиялары; инклюзивті білім беру кеңістігінде педагогтің практикалық қызметінің ерекшеліктерін зерделей алу дағдысын дамытуды көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы химия
Қолданбалы химия-бұл қазіргі қоғамның, тұлғаның қажеттіліктері мен проблемаларының көрінісі, іргелі химия заңдылықтарын, өнеркәсіптегі, ауыл шаруашылығындағы және күнделікті өмірдегі химиялық әдістер мен химиялық заттарды зерттеу. Когнитивті-ғылыми зерттеулерде модельдеуді қолдануды, мәселені шешуді талдауды, белгілі бір өмірдегі тақырыптың рөлін негіздеуді, пәнаралық білімді интеграциялауды, ақпараттық мәдениетті ұсыну жолдарын сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Органикалық реакциялардың механизмдері
Бұл пән органикалық химияның екінші бөлімі болып табылады және органикалық химиядағы ең типтік реакциялардың механизмдерін қарастырады. Реакция механизмін білу және түсіну студенттерге процестің барысын ғана емес, сонымен қатар соңғы өнімдердің құрылымын болжауға мүмкіндік береді; мақсатты қосылыс синтезін ойдағыдай жоспарлау және жүзеге асыру. Реакция механизмдерін білудегі негізгі тәсілдер мен бағыттарды қарастырады, органикалық қосылыстардың құрылымының рөлін, реакцияның жүру бағытына қоршаған ортаның және басқа факторлардың әсерін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Органикалық химия 2
Циклдік қатардағы органикалық қосылыстардың жіктелуі, номенклатурасы, изомериясы, әртүрлі кластардың химиялық қасиеттері, реакция механизмдері, қолданылуы қарастырылады. Реакциялық тұжырымдарды сыни тұрғыдан түсіну, мәселені шешуді талдау, химияның нақты өмірдегі орны мен рөлін дәлелдеу, пәнаралық білімді интеграциялау негізінде білімді практикада қолдану жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бағалаудың заманауи технологиялары
Бағалаудың заманауи технологияларының ғылыми негізін; пəндік жəне метапəндік нəтижелерді бағалау өлшемдерін жоспарлауды; білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін критериалды бағалау жүйесін; тұлғаның функциональдық сауатылығын қамтамасыз ететін, түйінді құзыреттілікті қалыптастыратындай бағалау жəне өзін-өзі бағалау механизмін; тұлғалардың оқу жетістіктерін мониторингілеудің талаптарын қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің әдістері
Зерттеу барысында отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ғылыми зерттеулерді жүргізудің негізгі теориялық ережелері, технологиялары, операциялары, практикалық әдістері мен әдістері бойынша білім алуға және ғылыми зерттеулерді меңгеруге мүмкіндік береді ғылыми зерттеу тақырыбын таңдау, ғылыми ізденіс, талдау, эксперимент, деректерді өңдеу, ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, негізделген тиімді шешімдерді алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық технология және нанотехнология
Шикізатты, энергияны, суды, өнеркәсіптік қалдықтарды тазарту, күкірт қышқылын, азот қышқылын, Силикат материалдарын, минералды тыңайтқыштарды өндіру, сондай-ақ қазіргі заманғы нанотехнологияларды дамытуға қатысты барлық мәселелер қарастырылады. Танымдық және ғылыми зерттеулерде модельдеу, мәселені шешуді талдау, белгілі бір өмірдегі тақырыптың рөлін негіздеу, пәнаралық білімді интеграциялау, ақпараттық мәдениетті ұсыну жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биохимия
Биохимия тірі организмдердің химиялық құрамын, ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, көмірсулардың, липидтердің тіршілік әрекетін, құрылымын, қасиеттерін, организмдегі химиялық түрленуді, тіршілік әрекетінің физика-химиялық негіздерін қамтамасыз ететін химиялық процестерді анықтайды. Теориялық білімді практикада қолдану, мәселені шешуді талдау, химияның нақты өмірдегі рөлі мен орнын, пәнаралық білімді біріктіру жолын дәлелдеу сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерітінділер химиясы
Әртүрлі ерітінділерді алу, физика-химиялық процестерде еріту, агрегаттық күйдің ерігіштікке, температураға, қысымға әсері, сұйықтықтардағы газдардың, сұйықтықтардың, қатты заттардың еруі, ерітінділердің концентрациясын анықтау әдістері, ерітінділердің коллигативті қасиеттері қарастырылады. Химиялық тұжырымдамаларды практикада қолдану жолдары, танымдық және ғылыми зерттеулерде модельдеу, мәселені шешуді талдау, орынды дәлелдеу, химияның нақты өмірдегі рөлі сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
ҚР құқықтық жүйесі және заңнамасы, мемлекеттік-құқықтық және конституциялық дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, академиялық адалдық қағидаттарына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Катализ
Катализ процесі қарастырылады, яғни катализатордың(лардың) әсерінен химиялық реакцияның мүмкін болатын термодинамикалық шешілген бағыттарының бірінің селективті үдеуі. Каталитикалық әсердің физикалық және химиялық заңдылықтары зерттеледі. Сонымен, Катализдің химиялық мәнін (яғни "химизмді") білмей, катализатордың типі мен химиялық құрамының ғылыми негізделген қосалқы боры мүмкін емес.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Экономика мен бизнес салаларына қатысты негізгі ұғымдар мен олардың арасындағы байланыстар қарастырылады. Кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновациялық дағдыларды меңгеруде заңнамалық және тұжырымдамалық құжаттарды талдау мен қолданудың әдіс-тәсілдері сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ЖМҚ химиясы
Полимерлердің классификациясы, негізгі түсініктері, ұлттық экономикадағы полимерлердің рөлі, макромолекулалардың қасиеттері мен сипаттамалары, полимерлер мен синтетикалық материалдардың синтезінің негіздері, полимердің физикалық жағдайы, аморфты полимерлердің термомеханикалық қисықтары, еру ерекшеліктері, полимерлі гидрогельдерді қарастырады. Теориялық білімдерді практикада қолдану, синтезделген қосылыстарды талдау, химияның нақты өмірдегі орны мен рөлін дәйектеу, пәнаралық білімдерді интеграциялау жолдары сипатталады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық процестердің заңдылықтары
Химиялық реакциялардың негізгі заңдылықтары, реакцияның жылу әсері, химиялық тепе-теңдік, реакция жылдамдығы, катализаторлар зерттеледі. Танымдық және ғылыми зерттеулерде модельдеу, мәселені шешуді талдау, белгілі бір өмірдегі тақырыптың рөлін негіздеу, пәнаралық білімді интеграциялау, ақпараттық мәдениетті ұсыну жолдары сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Химияны оқытудың инновациялық технологиялары
Мектептегі химия, биологияны оқытудағы заманауи инновациялық педагогикалық технологияларға сипаттама беру және оларды жүзеге асырудағы ерекшеліктер.Химияны оқытудағы инновациялық технологиялардың вариативтілік ауқымын көрсету және инновациялық қызметтегі психологиялық кедергілер мәселелерін талқылау; болашақ педагогикалық қызмет үдерісінде қолданылатын химия бойынша тақырыптарды таңдау; ҚР және дамыған шет елдердегі білім беру саласындағы инновациялық технологияларды салыстыру; технологияның көптеген нұсқаларын талдау химияда ашылған тақырыптың мақсаттары мен міндеттеріне қол жеткізуде ең тиімді және қолайлы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Пән қоршаған орта жағдайының өзгеруін бақылау, бағалау және болжау туралы білім береді. Табиғи тұрақтылықтың өзгеру себептерін, табиғи жүйенің біртұтастығы мен құрылымын және қоршаған ортаны қорғау шараларын қарастырады. Азаматтық қорғаныс ұйымының атқаратын жұмыстарымен, зақымдану ошағы және улы заттардың ерекшеліктерімен танысады. Пәннің нақты өмірдегі орнын мен рөлін дәйектеу, пәнаралық білімдерді интеграциялау сипатталады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
«Қаржылық сауаттылық»– курсы кірісті және отбасылық бюджетті, несие алу, инвестициялау, сақтандыру, зейнетке шығу және салық төлемдерін жоспарлау арқылы қаржылық қауіпсіздікке қолжеткізу және риск-менеджментті үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- технологияларды қолдану мен инклюзивті білім беру тәжірибесінде, даулы жағдайларда туындаған проблемаларды шешудің креативтілігін бағалайды.
- танымдық, кәсіби және ғылыми зерттеулерде модельдеуді қолдану негізінде мәселелерді шешу жолдарын талдайды;
- химиялық теорияларды дәлелдеу мен ой-қорытулар жасауда, есептер шешуде сыни тұрғыдан жүйелі ойлау негізінде білімін практикада қолданады;
- химия бойынша ғылыми жұмыстарды жүргізу кезінде ғылыми зерттеу әдістерін және академиялық жазбаларды қолданады;
- саладағы метапәндік идеялар негізінде химия заңдарын тұжырымдайды;
- пәнді оқытуда АКТ-ны пайдалана отырып, білімгерлердің жеке қызығушылығына сәйкес оқу процесін ұйымдастырады;
- критериалды бағалаудың, диагностикалаудың, қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасаудың технологияларын жоспарлайды;
- тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын және академиялық адалдық мәдениетін көрсетеді
- инновациялық технологияларды оқытудың мақсат-міндеттеріне және оқушылардың дара ерекшеліктеріне сәйкес жіктейді;
- оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыруда, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялайды;
Ұқсас БББ
6B01504 Химия
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01504 Химия
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01504 Химия
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01504 Инженерлік профиль бойынша химия пәні мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01504 Химия
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01504 Негізгі мектептегі химия және биология (көп тілде білім беру)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01504 Химия
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)