Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Химия в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Химиядан есеп шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Химиядан есеп шығару әдістемесі» пәні мектептегі химия курсының бағдарламасында қарастырылған есептеу міндеттерінің рөлін, орнын, жіктелуін зерттеуге бағытталған, химиялық формулалар мен химиялық реакцияларға, негізгі заңдарға, химиялық процестердің энергиясы мен бағытына, химиялық кинетикаға, ерітінділерге, тотығу процестеріне арналған негізгі есептерді шешудің әдістері мен әдістерін қарастырады, есептеу мәселелерін шешуде дағдылар мен қабілеттердің қалыптасуын бақылау әдістемесін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы, осындай балаларды оқыту мен диагностикалаудың әдістері мен технологиялары туралы түсінік алуға бағытталған. Инклюзия проблемаларын зерделеу процесінде баланың ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық біліктері және кедергісіз дараланған инклюзивті білім беру ортасын құру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
  • Элементтер химиясы
    Несиелер: 6

    Пән химиялық элементтердің периодтық жүйедегі орнын, электрондық құрылымын, элементтердің атомдық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын (атом радиусы, иондану потенциалы, электронға жақындық энергиясы, тотығу және валенттілік, электрөткізгіштік дәрежесі), қышқылдық-негіздік, тотығу-тотықсыздану қасиеттерін, жер қыртысында элементтердің таралуын, изотоптық құрамын, негізгі минералдарды, алу тәсілдерін, қарапайым заттар мен олардың қосылыстарының физикалық және химиялық қасиеттерін, сондай-ақ қолдануды зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы физика курсы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді физика заңдарымен, сондай-ақ кәсіби және өндірістік қызмет процесінде туындайтын міндеттер мен мәселелерді шешуде оларды қолдану мүмкіндіктерімен таныстыруға бағытталған. сонымен қатар, зертханалардағы құрылғылар мен қондырғыларды қолдана отырып, практикалық іс-әрекетте қолданылатын негізгі процестерді, формулалар мен модельдерді, идеяларды, физика ғылымын талдау дағдыларын, табиғи құбылыстарды сапалық жағынан ғана емес, сандық жағынан да түсіндіру, заманауи технологияларды, мониторингтік зерттеулерді қолдана отырып, математикалық және графикалық есептеулер жүргізу дағыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қиындығы жоғары есепті шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән заманауи технологияларды, күрделілігі жоғары есептерді шешу бойынша білім беру қызметін ұйымдастыру әдістерін игеруге, қоспаға, пластинаға, олеумға, жұмбақ есептерге, түрлендіру тізбегіне, химиялық реакциялар жылдамдығына, химиялық тепе-теңдікке, радиоактивтілікке, электрохимиялық процестерге, электролизге, күрделі қосылыстарға, нақты және ойлау экспериментін жүргізуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, болашақ мамандардың жоғары саналы тәртібі мен парасаттылығын қалыптастыруға, оларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы құқық тәртіп және ұйымдастырушылықты қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі білім жүйесімен таныстыруға және осы негізде осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыруға; қоғам өмірінің әртүрлі салаларында туындайтын міндеттерді шешу үшін қажетті кешенді құқықтық білімді игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экологиялық химия
    Несиелер: 5

    Пән заттарды зерттеудің негізгі ұғымдары мен критерийлерін; экожүйелердің экологиялық-химиялық сипаттамаларын; қоршаған ортадағы ластаушы заттар мен олардың негізгі түрлерін; биосфера құрауыштарындағы органикалық ластағыштарды; биосфера құрауыштарындағы химиялық ластағыштардың жол берілетін шекті шоғырлануын; табиғи объектілерді химиялық ластануға талдау жасау әдістерін; биосфераның химиялық ластану көздері мен мониторингін; Қазақстан Республикасының табиғатын қорғаудың қазіргі заманғы проблемаларын зерделеуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу және ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жанрлардың ерекшеліктері туралы, ақпараттың сипаты бойынша басылым түрлері, ғылыми мәтіндерді жазу принциптері туралы білім алуға, сондай-ақ білім алушылардың академиялық жазу негіздерін меңгеруіне, ғылыми мәдениетті, ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және өткізу, бастапқы деректерді жинау, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану және деректерді өңдеу, апробациялау, зерттеу нәтижелерін ресімдеу және практикаға енгізу саласында құзыреттер жүйесін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Органикалық химияның таңдамалы тараулары
    Несиелер: 6

    Пән химиялық үдерістер мен негізгі органикалық қосылыстардың механизмдерінің ғылыми заңдылықтарын, органикалық қосылыстардың маңызды кластарының құрылысының ерекшеліктерін, алу әдістерін, физикалық және химиялық қасиеттерін оқуға бағытталған. Пән алициклді және ароматты көмірсутектердің, көмірсутектердің галоген туындыларын, құрамында оттегі және азот бар қосылыстардың, гетероциклді қосылыстардың теориялық және практикалық мәселелерін зерделейді. Пән қазіргі органикалық химияның негізгі кластарының типтік өкілдерін, олардың идентификациясы мен қолданылуын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қарапайым заттар мен бейорганикалық қосылыстар химиясы
    Несиелер: 6

    Пән бейорганикалық және координациялық қосылыстарды құрушы жай заттардың жіктелуі мен номенклатурасын, қарапайым заттар мен олардың қосылыстарының қасиеттерінің периодтық Заңға және периодтық жүйедегі орнына байланысты өзгеру заңдылығын, негізгі шикізат көздерін, қарапайым заттар мен олардың қосылыстарын алу тәсілдерін, физикалық және химиялық қасиеттерін, биологиялық рөлі мен қолданылуын оқытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында белсенді әдістер мен жаңашыл және STEM технологиялары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Пән жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде магистранттардың шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігінің жеткілікті деңгейін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу тілдік білім мен сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын жетілдіруге, оның ішінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Талдаудың физико-химиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пән талдаудың кейбір физика-химиялық әдістерін (УК - және көрінетін спектрофотометрия, ИҚ-спектроскопия, атомдық абсорбциялық және эмиссиялық спектроскопия) пайдалана отырып, талдамалық зерттеулер жүргізудің негізгі дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Спектроскопия әдістерінің негізгі ережелері мен заңдылықтарын, абсорбциялық және эмиссиялық спектрлік Аспаптардың негізгі түйіндерін және олардың жалпы сипаттамасын, аналитикалық сигналдың пайда болу себептерін, қосылыс құрылымы мен оның спектрі арасындағы байланысты, сапалық және сандық талдаудың теориялық негіздерін, әртүрлі сипаттағы объектілерді аналитикалық зерттеулерде әдістерді практикалық қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Биохимия және жоғары молекулалық қосылыстар негіздері
    Несиелер: 5

    Пән тірі организмдердің химиялық құрамын, құрылымы мен құрылысын, биологиялық молекулалар мен жоғары молекулалық қосылыстардың жіктелуін, жануарлар мен өсімдік жасушаларының құрамына кіретін негізгі биомолекулалардың биологиялық рөлі мен метаболизм жолдарын, осы метаболикалық өзгерістердің мүшелер мен тіндердің қызметімен байланысын, генетикалық ақпаратты сақтау және беру әдістерін, биожүйелердегі энергияны түрлендіру принциптерін, сондай-ақ жоғары молекулалық қосылыстардың қасиеттері мен синтездеу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды экономика және кәсіпкерлік негіздерімен таныстыруда, заманауи әлемдегі бизнесті дамытудың тенденциялары мен рөлін ашуға, бизнестің ұйымдастырушылық және қаржы негіздерін және кәсіпкерлікті қолдауды зерттеуге, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуге , өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдер қабылдау тәсілдерін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сандық анализ
    Несиелер: 6

    Пән талданатын заттардың сандық құрамын анықтауға бағытталған. Классикалық әдістерді зерделеуді, орташа сынаманы дайындауды, аспаны есептеу мен алуды, аналитикалық көбейткішпен байланысты есептеулерді, еріткіш көлемін есептеуді, аз еритін заттарды тұндырудың теориялық негіздерін, тұндырғыштың мөлшерін есептеуді және жауын-шашынның жуылу дәрежесін, жақсы сүзілетін жауын-шашын алу жағдайларын, титриметриялық әдістер негізінде жатқан реакцияларға қойылатын талаптарды, жұмыс ерітінділерін дайындауды және оларды стандарттауды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орта мектептегі химиялық эксперимент
    Несиелер: 5

    Пән жаратылыстану ғылымдарына ортақ табиғатты тану әдістерін зерттеуге бағытталған, оның ішінде зертханада және күнделікті өмірде болып жатқан химиялық құбылыстарды бақылау, талдау, түсіндіру және түсіндіру, құбылыстар арасында себеп-салдарлық байланыс орнату, мектептегі эксперименттің рөлі, қауіпсіздік ережелері, демонстрациялық эксперименттер жүргізу принциптерінің негіздері, қажетті реактивтер мен құралдар жиынтығын тану дағдыларын қалыптастыру, орта мектепте химия бойынша практикалық және зертханалық жұмыстарды жүргізу ерекшеліктері, одан әрі кәсіби қызмет үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пән болашақ педагогтарды оқыту мен тәрбиелеуді талдау, жоспарлау және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, бағалаудың құралдарымен, нысандарымен, тәсілдерімен, сапалық және сандық көрсеткіштерімен, бағалаудың инновациялық үрдістерімен және оларды жаңартылған білім беру мазмұнының қағидаттарын ескере отырып мектептің білім беру процесінде практикалық қолданылуымен таныстыруға бағытталған. Білім алушылар бағалау нәтижелерін жинауға және тіркеуге, талдауға, мазмұны мен қызмет түрі бойынша рефлексия жүргізуге, қорытынды жасауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
  • Қоршаған орта объектілерінің және сирекметалды шикізаттың химиясы
    Несиелер: 5

    Пән өндірістердің қоршаған ортаға әсерінің жалпы заңдылықтарын; экологиялық қауіпсіздік саласындағы қоршаған орта объектілеріне және сирек кездесетін металдар шикізатына қойылатын қазіргі заманғы талаптарды; өнеркәсіптік қалдықтар мен сарқынды суларды химиялық тазартудың негізгі бағыттарын; кейбір химиялық өндірістер мысалында өнеркәсіптік қалдықтарды залалсыздандыру және тазарту тәсілдерін; қоршаған орта объектілері мен сирек металдар шикізатын химиялық бақылау әдістерін зерделеуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту
    Несиелер: 5

    Пән жастардың бойында патриоттық құндылықтарды, ұлттық сана-сезімді, руханилықты, белсенді азаматтық және әлеуметтік жауапкершілікті рухани жаңғырудың негізгі императивтеріне сәйкес қалыптастыруға бағытталған: бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, білімге табыну, ұлттық бірегейлікті сақтау, Қазақстан Республикасының эволюциялық дамуы, сананың ашықтығы. Сондай-ақ пән білім алушылардың ұйымдастырушылық-басқарушылық, әлеуметтік-мәдени, мәдени-ағартушылық және педагогикалық қызмет саласындағы құзыреттерді меңгеруін көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Бұл пән стехиометрия, термохимия, эргохимия, хронохимия негіздерінің қазіргі заманғы көзқарастарын, атом мен молекуланың құрылысының бастапқы ілімдерін, химиялық байланыс теорияларын, бейорганикалық және комплексті қосылыстарының негізгі кластарын, ерітінділердегі химиялық процестер теориясын, электрохимиялық процестерді, қарапайым заттар, бейорганикалық заттарды талдау мен синтездеудің заманауи әдістерін және оларды қолдануды оқытуға бағытталған. Пәнді оқыту белсенді әдістер мен технологияларға сүйенеді: концентрлі оқытуға жобалар әдісі, интербелсенді семинар, ынтымақтастықта оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сандық білім беру ортасы: қашықтықтан оқыту жағдайында педагогтың жаңа құзыреттілігі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қашықтықтан оқыту жағдайында ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын қолдану саласында қалыптастыру және дамытуға бағытталған; білім беру үрдісін желілік бөлу, виртуалды педагогикалық мақсатты үлгілеу, модульдеу және дербестендіру үшін сандық технологиялар мүмкіндіктерін қолдану негізінде қашықтықтан оқыту үдерісін ұйымдастыру әдістемесі мен әдіснамасымен танысу; оқытудың қойылған мақсаттарына жету үшін сандық технологиялардың дидактикалық мүмкіндіктерін қолдануын қамтамасыз ететін оқыту әдістері, ұйымдастыру түрлері мен технологияларын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тіршілік қауіпсіздігін сақтау негіздері
    Несиелер: 5

    Пән тіршілік әрекетінің зиянсыз және қауіпсіз жағдайларын жасау үшін қажетті білімдер мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған; табиғи және техногендік сипаттағы қауіп-қатерлердің ықтимал салдарларынан халықты қорғау бойынша ТЖ жағдайында дұрыс шешімдерді болжау және қабылдау; тіршілік циклінің барлық сатыларында адам қызметінің қолайлы жағдайлары мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сапалық анализ
    Несиелер: 5

    Бұл пән химиялық элементтер мен олардың қосылыстарын анықтау және табу үшін сапалық талдаудың теориялық негіздерін, заңдары мен заңдылықтарын, сонымен қатар әдістерді зерттеуге бағытталған заттардың химиялық құрамын анықтауға арналған. Сондай-ақ, бұл пән химиялық талдау әдістерін жіктеуді, талдау әдісін таңдауды, әдістің сезімталдығын бағалауды, зерттелетін заттардағы компоненттердің құрамын, аналитикалық сигналды белгілеуді, оны анықтау және бекіту әдістерін, әртүрлі агрегаттық күйлерде заттың сынамасын алуды, катиондар мен аниондарды, топтық реагенттерді жіктеуді, біртекті және гетерогенді жүйелердегі химиялық тепе-теңдікті қамтиды.

    Оқу жылы - 1
  • Химиядағы вариативтік курстарды құрастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән химия мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауға шығармашылық көзқарасты қамтамасыз ететін химия ғылымының теориялық және әдістемелік негіздерін зерделеуге, педагогикалық еңбекті ұтымды ұйымдастыруға; химия бойынша вариативті курстардың сабақтарында оқушылардың танымдық процесін басқару және басқару үшін алынған білім мен дағдыларды пайдалануға; білім алушылардың білім беру және жобалау саласындағы мүмкіндіктерін, қажеттіліктерін, жетістіктерін оларды оқытудың, тәрбиелеудің, дамытудың жеке бағыттарының алынған нәтижелері негізінде зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектепте химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән бұқаралық ақпарат құралдарын, ғылым мен техниканың заманауи жетістіктерін кеңінен қолдану негізінде оқыту сапасын арттыруға, оқу процесіне оқытудың жаңа техникалық құралдары мен белсенді әдістерін енгізуге, танымда эксперименттің рөлін анықтауға, мектептегі химиялық экспериментке қажетті жабдықтармен, реактивтер мен аспаптардың қажетті жиынтығымен, орта мектепте химия бойынша зертханалық жұмыстар мен тәжірибелік сабақтарды өткізу ерекшеліктерімен,қауіпсіздік техникасымен, демонстрациялық тәжірибелерді жүргізудің негізгі принциптерімен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Циклді қосылыстардың органикалық химиясы
    Несиелер: 6

    Пән тиісті құзыреттерді қалыптастыру мақсатында органикалық циклдік қосылыстар химиясының теориялық негіздерін, заңдары мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Пән алициклді қосылыстар, ароматты көмірсутектер, галоген туындылары, фенолдар, ароматты альдегидтер мен кетондар, карбон қышқылдары, хош иісті нитроқосылыстары мен аминдер, полициклді ареналар, ароматты бояғыш заттар, диазо- және азоқосылыстары, гетероциклдер, нуклеин қышқылдарын қарастырады. Пән ароматты көмірсутектерді сәйкестендіру әдістерін және олардың практикалық іс-әрекеттегі басымдылығын зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Химиялық технология
    Несиелер: 6

    Пән шикізатты қайта өңдеу әдістерін, оны көбікті флотациямен байытуды, қолданылатын флотореагенттердің жіктелуі мен қасиеттерін, гипс пен цемент мысалында тұтқыр материалдарды өндіруді, құрғақ және дымқыл тәсілмен цемент өндірісінде әртүрлі технологиялық модульдерді қолдануды, күкірт және азот қышқылдарын өндіруді, қарапайым және қос суперфосфат мысалында фосфор тыңайтқыштарын өндіруді, суды химиялық және физика-химиялық әдістермен тазарту және жұмсартуды, химиялық-технологиялық процестердің өнімділігімен, шығыс коэффициенттерімен және, өнімнің шығуы және өзгеру дәрежесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мазмұны цифрлық технологияларды сауатты пайдалануға және педагогтің оқу-тәрбие және әдістемелік жұмысын ұйымдастыру шеңберінде практикалық нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған, сондай-ақ курс электрондық оқу ресурстарын әзірлеу мәселелерін зерделеуді, білім алушылардың ұжымдық жұмысының және мұғалім мен білім алушылардың бірлескен жұмысының желілік ортасын құруды, оқу-тәрбие процесіне қашықтықтан білім беру технологияларын белсенді енгізуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қашықтықтан оқыту жағдайындағы бағалау қызметі
    Несиелер: 5

    Пән қашықтықтан оқыту жағдайында бағалау мен бақылаудың қазіргі заманғы әдістерін, құралдарын, нысандарын зерделеуге; болашақ педагогтердің бағалаудың объективтілігін қамтамасыз ететін кәсіби маңызды жеке қасиеттерін дамытуға; қашықтықтан оқыту, оқыту нәтижелерін бақылау және өлшеу жағдайында оқу процесінің қажеттіліктеріне барабар ақпараттандырудың жалпы әдістерімен, сондай-ақ оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметімен танысуға бағытталған; болашақ мұғалімдерді білім беру саласындағы ақпараттандыру құралдарын практикалық қолдану стратегиясына оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тамақ өнімдерінің сапасын бақылау
    Несиелер: 5

    Пән тамақ жүйелерінің химиялық құрамын, оның пайдалылығын, су мен минералдардың рөлін зерттеуге бағытталған, технологиялық ағындағы макро- және микронутриенттердің негізгі химиялық түрлендірулері қарастырылады, сынамалар алу және сынама дайындау, тамақ өнімдерінің компоненттерін фракциялау және модификациялау, тамақ өнімдерінің сапалық және сандық құрамын анықтау үшін заманауи талдау әдістерін таңдау, тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін анықтау және ұтымды тамақтану негіздерін таңдау үшін қажетті биологиялық белсенді қоспалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кейбір бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы
    Несиелер: 6

    Пән химиялық-технологиялық процестерді, бейорганикалық заттардың технологиялық өндірісінің физика-химиялық негіздерін, шикі табиғи материалдарды тұтыну заттарына және өндіріс құралдарына химиялық өңдеудің үнемді және экологиялық негізделген әдістерін зерттеуге бағытталған. Байланыс тәсілімен алынатын күкірт қышқылы, тұтқыр материалдар, қатты отын, газдандыруды, пиролизді және гидрогенизацияны қоса алғанда, оны өнеркәсіпте қайта өңдеудің негізгі әдістері, қарапайым және қос суперфосфат түрінде галлургия әдістерімен алынатын фосфор тыңайтқыштары, катализаторлардың қатысуымен аммиакты тотықтыру арқылы алынатын азот қышқылы, қатты отынды газдандыру, пиролиз және гидрогенизация арқылы өңдеудің физика-химиялық негіздері сияқты заттардың өндірісін зерделеуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында химияны оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми-теориялық және практикалық жетістіктермен танысуға, мектепте химияны оқыту процесінің негізін, оқытудың заманауи технологиялары негізінде оқушыларды тәрбиелеу және дамыту, кәсіби міндеттерді шешу үшін дүниетанымдық және әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктерді әдістемелік білім негізінде қалыптастыру, білім берудің жаңа технологиялары негізінде оқушыларды тәрбиелеу және дамыту, оқыту әдістері мен құралдарын ұйымдастыру формаларының мақсаттары, принциптері, мазмұны және құрылымы, , қазіргі қоғамдағы азаматтық және тұлғалық функцияларын оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пән білім алушыларды жаңартылған білім беру мазмұны мен құзыреттілігін (кәсіби, жалпы мәдени, жеке) жетілдіруге ықпал ететін тәрбие мен білім берудің негізгі теорияларымен, технологияларымен таныстыруға және оларды сабақты, іс-шараны жобалауда қолдануға; коммуникативтілікті, функционалдық сауаттылықты, білімді басқару мен оқуды дамытуға ықпал ететін ұйым формаларын қолдана отырып, когнитивті процесті модельдеудің практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Органикалық химия
    Несиелер: 7

    Пән органикалық қосылыстардың негізгі кластарының құрылымына, физикалық және химиялық қасиеттерін алу тәсілдеріне ғылыми көзқарасты қалыптастыру мақсатында органикалық химияның теориялық негіздерін, заңдары мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Пән алифатты және хош иісті қатарлардың қосылыстарын қарастырады: шекті, шектелмеген және хош иісті көмірсутектер, оттегі бар, азот бар және полициклді қосылыстар, Органикалық заттардың әртүрлі кластарын салыстырмалы зерттеу, оларды ғылымда, техникада және күнделікті өмірде қолдану.

    Оқу жылы - 1
  • Химиядағы статистикалық талдау әдісі
    Несиелер: 5

    Бұл пән химиялық зерттеу кезеңдерін, эксперименттік зерттеу деректерін өңдеу үшін қолданылатын математикалық статистика негіздерін, талдаудың кейбір метрологиялық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Бұл пән математикалық статистика әдістерін, қателіктер көздерін, өлшеу сапасының көрсеткіштерін: дәлдік, дұрыстық, репродуктивтілік, қайталану, математикалық күту, кездейсоқ шамалардың теориялық таралуы, қалыпты үлестіру заңы, студенттің таралуы әдістерін зерттеуді қамтиды. Мақсаты: дәл және қайталанатын нәтижелер алу үшін талдаудың қателігін азайту мақсатында студенттерді математикалық статистиканың негізгі әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Табиғи жоғары молекулалы қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Пән табиғи жоғары молекулалық қосылыстар химиясы саласындағы іргелі білімді қалыптастыруға бағытталған; табиғи заттардың әр тобының жіктелуін, жалпы және ерекше химиялық қасиеттерін, табиғи биологиялық белсенді заттардың топтары мен кластары арасындағы биогенетикалық байланыстарды, өсімдік объектілерінен табиғи жоғары молекулалық қосылыстардың барлық кластарын оқшаулау және сәйкестендірудің негізгі әдістерін және табиғи заттардың жұқа құрылымын құру әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Химиялық кинетка және электрохимия
    Несиелер: 5

    Пән химиялық кинетиканың негізгі ұғымдары мен анықтамаларын, химиялық реакциялар механизмдерін, біртекті және гетерогенді реакциялар жылдамдығын, химиялық кинетиканың негізгі заңын, химиялық реакциялардың молекулалық және ретін, жылдамдығының константасын,химиялық кинетика теориясын, белсенді соқтығысуларды, өтпелі күйді, фотохимиялық және тізбекті реакцияларды, гетерогенді реакциялар кинетикасын, біртекті және гетерогенді катализ негіздерін, каталитикалық реакциялар механизмдері мен кинетикасын, электролит ерітінділерінің қасиеттері мен құрылымын, ерітінділер теориясын, химиялық, электрохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары мен заңдылықтары, электрохимиялық элементтің электр қозғаушы күші, электрод потенциалы, термодинамика және электрохимиялық реакциялардың кинетикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән стехиометрия, термохимия, эргохимия туралы қазіргі идеяларды, хронохимия негіздерін және атомдар мен молекулалардың құрылымы, химиялық байланыс теориясы, Бейорганикалық және үйлестіру қосылыстарының негізгі кластары, ерітінділердегі химиялық процестер теориясы, электрохимиялық процестер, қарапайым заттар мен олардың қосылыстары химиясы, Бейорганикалық заттарды талдау мен синтездеудің заманауи әдістері және оларды қолдану туралы ілімнің басталуын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Химиялық талдау элементтері бар агрохимия
    Несиелер: 5

    Бұл пән топырақтың физика-химиялық, химия-биологиялық қасиеттерін, өсімдіктердің химиялық құрамын, минералды қоректену процестерін және оны реттеу тәсілдерін, топырақтың химиялық мелиорацияға мұқтаждығын анықтау әдістерін, мелиоранттардың мөлшерін және қолдану ассортиментін, тыңайтқыштардың түрлерін, қасиеттерін, нысандары мен қолдану тәсілдерін, агрохимияда қолданылатын физика-химиялық талдау әдістерін, тыңайтқыштар мен химиялық мелиоранттарды қолданудың экологиялық аспектілерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Интернет-жүйелерімен және реферативтік деректер қорымен жұмыс істеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми зерттеулердегі трендтерді анықтау және болашақ Жарияланымдар үшін ғылыми басылымдарды бағалау үшін ақпараттық платформалармен, ғылымометрия негіздерімен, индекстермен (импакт-факторлармен, дәйексөз индекстерімен, Хирш, РИНЦ, g-индекс, i-индекс), агрегаторлармен, ақпараттық платформалармен (eLIBRARY, Scopus, Google Schcolar, Web of Science) жұмыс істеудің негізгі дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Мақсаты: студенттерді ақпараттық платформалардағы жұмыс негіздерімен, интернет жүйелерімен және дерексіз мәліметтер базасымен, агрегаторлармен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Коллоидтық химия
    Несиелер: 5

    Коллоидтық химия пәнін оқу қазіргі коллоидтық химияның озық білімін ескере отырып, физика-химиялық пәндер базасына негізделген студенттердің іргелі білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны келесі бөлімдерден тұрады: беттік құбылыстар, "сұйық ерітінді - газ" шекарасындағы адсорбция, қатты денелер бетіндегі газдар мен булардың адсорбциясы, қатты адсорбенттегі сұйықтықта еріген заттың адсорбциясы, коллоидтық жүйелерді алу және тазарту әдістері, коллоидтық ерітінділердің оптикалық қасиеттері, коллоидтық ерітінділердің электрлік қасиеттері, коллоидтық ерітінділердің молекулалық-кинетикалық қасиеттері.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пән мұғалімнің әрі қарай өзін-өзі жетілдіруінде және оның кәсіби қызметінде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосын қалыптастыруға бағытталған, ақпараттық сауаттылық пен басқа педагогтармен, студенттермен және білім беру процесінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениетті қалыптастыру бойынша теориялық дағдыларды, сонымен қатар, шығармашылық жетістіктерді көрсетуде, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату бойынша практикалық құзыреттіліктерді игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математика негіздері
    Несиелер: 5

    Пән тиімді шешімдерді іздеу және осы шешімдерді қолданудың оңтайлы әдістерін таңдау арқылы үрдістер мен математикалық құбылыстарды талдау үшін қажетті негізгі математикалық әдістерді, эскизді игеруге, математикалық білімді жетілдіруге бағытталған. Математика негіздері пәнінің басты мақсаты студенттерді сызықты алгебралық теңдеулер жүйелерін зерттеуді, матрицаларға амалдар қолдануды, бір және көп айнымалы көпмүшеліктер сақинасындағы алгоритмдерді еркін қолдануды және анықтауыштарды есептеу әдістерін меңгерумен бірге, басқа пәндер үшін қажет алгебралық әдістермен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Катиондар мен аниондарды сандық талдау
    Несиелер: 6

    Пән талданатын заттардағы катиондар мен аниондардың сандық құрамын анықтау үшін қолданылатын талдау әдістерін зерттеуге бағытталған. Катиондар мен аниондарды сандық анықтау әдістерін, оның ішінде салмақ анықтамаларының үш түрін, жауын-шашын алу жағдайларын, жауын-шашынның пайда болу механизмін, жауын-шашынның ластануын, абсолютті және салыстырмалы қатені есептеуді, тамшуыр немесе жеке ілмектер арқылы титриметриялық титрлеуді жүргізуді, индикаторларды таңдауды, индикаторлық қатені есептеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғарғы математика
    Несиелер: 5

    Пән аналитикалық геометрия элементтерімен сызықтық және векторлық алгебра туралы, математикалық талдаудың негізгі ұғымдары туралы, сондай-ақ ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері туралы білімді қалыптастыруға, жоғары математикадағы типтік және күрделі есептерді шешу әдістемесін игеруге бағытталған. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйелерін қарастыру, матрицаларға және анықтауыштарға қолданылатын негізгі амалдарды меңгеру, бір және көп айнымалы көпмүшеліктер сақинасындағы негізгі алгоритмдерді меңгерумен бірге, басқа пәндер үшін қажет алгебралық әдістермен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыны рухани байытуға, өзін-өзі анықтау, әс-әрекеттері үшін жауапкершілік, адалдық, сыпайылық, өзіне және шындыққа деген аксиологиялық көзқарас, кәсіби анықтау құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәннің теориялық курсы өзін-өзі тану процесі туралы түсінік қалыптастыруға көмектеседі, өзін-өзі тану қажеттілігін дамытады және жеке өсу перспективаларына қол жеткізудің әдістері мен тәсілдерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Физикалық химия
    Несиелер: 5

    Пән физикалық химияның негізгі ұғымдарын, теориялық аспектілерін қалыптастыруға, нақты мәселелерді шешу үшін теориялық білімді қолдануға, термохимия заңдарын, химиялық жүйелер күйінің функцияларын, химиялық термодинамиканы, химиялық реакция жылдамдығын, химиялық тепе-теңдік пен катализді, фазалық тепе-теңдікті, ерітінділердегі химиялық реакциялардың ағымын, электролиттер мен электролиттер емес ерітінділер теорияларын, электрохимиялық және тотығу процестерін, электролиз заңдарын қарастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім алушылардың қоғамдағы діннің рөлін түсінуін қалыптастыруға, діни өмір формаларының алуан түрлілігін қарастыруға бағытталған. Осы пән аясында студенттер дінтану ойының тарихымен танысады, бұл оларға діннің әлеуметтік мәнін, оның құрылымын, функцияларын түсінуге мүмкіндік береді. Білім алушылардың назарында әлемдік және ұлттық діндер, діни мәтіндердің мазмұны мен құрылу тарихы, діни лидерлердің өмірбаяны болады. Пән бойынша Қазақстандағы діни өмірдің динамикасы мен мазмұнын зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    жаңартылған білім беру мазмұнын ескере отырып, химия сабақтарын, бейорганикалық және органикалық химияның заңдарын, теориялық концепцияларын, химиялық өндіріс негіздерін қолдана отырып әзірлеу;

  • Код ON9

    химиядан күрделілігі әртүрлі деңгейдегі, оның ішінде стандартты емес, математикалық есептеулерді, химиялық зерттеулер нәтижелерін статистикалық өңдеуді қолдана отырып, эксперименттік және сандық есептерді шешуді оқытудың алгоритмдерін әзірлеу;

  • Код ON5

    функционалдық сауаттылықты қалыптастыруға ықпал ететін критериалды бағалау қағидаттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау;

  • Код ON8

    мерзімді басылымдарда зерттеу нәтижелерін жариялау үшін aкадемиялық хат, тілдер білімін пайдалана отырып химия бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу;

  • Код ON7

    талдаудың химиялық және физика-химиялық әдістерін пайдалана отырып, заттардың сапалық және сандық құрамын белгілеу үшін зерттеу қызметін ұйымдастыру;

  • Код ON2

    кәсіпкерлік экономика, мәденимұра, дінтану, толеранттылық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және психологияға, адам құқықтары заңдарына,өзін-өзі тануға негізделген тұлға құқығын бұзу мәселелері бойынша білімдерін көрсету;

  • Код ON11

    әрі қарай оқу процесі үшін, биохимияның перспективалық бағыттары, табиғи қосылыстар химиясы және сирек кездесетін металдар шикізаты бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу;

  • Код ON6

    білім беру үдерісінде, оның ішінде қашықтықтан және инклюзивті оқыту жағдайында педагогтің электрондық портфолиосын, цифрлық ресурстарды әзірлей отырып, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану;

  • Код ON10

    ерітінділерде, дисперсті, коллоидты жүйелерде, химиялық-технологиялық процестерде физикалық, химиялық, физика-химиялық, талдау әдістерін қолдана отырып, білім беруді модернизациялауды ескере отырып, химияны оқыту үшін қолданылатын химиялық процестердің заңдылықтарын қолдану;

  • Код ON3

    қоршаған ортаны қорғау және «жасыл» химия бойынша міндеттерді шешу үшін химиялық, экологиялық білімді, агрохимия және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін пайдалана отырып, оқу процесін ұйымдастыру;

  • Код ON4

    білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып, қазіргі заманғы технологияларды, мектептегі химиялық экспериментті оқытудың белсенді әдістерін пайдалана отырып, химия бойыншаoқу - білім беру процесін ұйымдастыру;

6B01504 Химия
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Химия
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Химия
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01504 Негізгі мектептегі химия және биология (көп тілде білім беру)
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Химия
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Химия мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01504 Химия мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Химия
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Химия
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Инженерлік профиль бойынша химия пәні мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01504 Химия
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Химия мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top