Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Химия в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері

    Бейорганикалық химияның теориялық негіздері курсында химияның негізгі стехиометриялық заңдары мен түсініктері, периодтық заң, зат құрылысы, химиялық байланыстар, химиялық реакциялардың жүру заңдылықтары, ерітінділер, тотығу-тотықсыздану реакциялары, электрохимиялық процестер, электролиттік диссоциациялану ілімі, кешен қосылыстар сияқты теориялық мәселелер қарастырылады. Химияның негізгі стехиометриялық заңдарының анықтамалары жаңаша беріліп, олардың қолдану шегі көрсетіледі. Атом құрылысы қазіргі кванттық теория тұрғысынан баяндалып, элементтердің периодтық жүйесімен арасындағы байланыс нақтылы мысалдармен көрсетіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)

    Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ұлттық руханият

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сапалық талдау

    Бұл курс талданатын үлгідегі, құрамы белгісіз компоненттердің сапалық құрамын зерттейді. Аналитикалық әдістерді қолдана отырып, химиялық қосылыстардың құрамын танып, аттарын атай алады. Заттарды белгілі бір топтарға жіктеп, құрамын талдайды. Күрделі құрамды әртүрлі бейорганикалық және органикалық қосылыстардың элементтік құрамын анықтау бойынша зертханалық және практикалық жұмыстарды жүргізу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элементтер химиясы

    Элементтер химиясы курсында барлық элементтердің жер қыртысындағы таралу ерекшеліктерінен бастап, әр бір элементтердің алу жолдары, физикалық және химиялық қасиеттері, қолдануы сонымен қатар олардың қосылыстарының қасиеттері мен ерекшеліктері қарастырылады. Әр бір элементтердің қасиеттері атом құрылысындағы ерекшеліктеріне негізделіп, валенттілік, тотығу дәрежесі ұғымдары негізінде баяндалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химияның теориялық негіздері

    «Органикалық химияның теориялық негіздері» курсы базалық пәндер цикліне енетін негізгі курстардың бірі болып табылады, Бұл курс бағдарламасы органикалық химияның барлық бөлімдерін қамтиды. Қаныққан көмірсутектер, қанықпаған көмірсутектер, циклоалкандар, ароматты көмірсутектер, алифатты және ароматты көмірсутектер туындылары т.б. Студенттерді органикалық қосылыстардың алу жолдары, олардың физикалық және химиялық қасиеттерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Органикалық молекулалардың функционалды туындыларының химиясы

    Органикалық қосылыстардың құрылыс теориясы тұрғысынан көміртегі тізбегі тұйықталған органикалық қосылыстардың құрылымы мен физика-химиялық қасиеттері, оларды зертханада және өндірісте алу жолдары қарастырылады. Функционалды топтардың органикалық қосылыстың реакциялық қабілетіне әсері туралы түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кешенді қосылыстар химиясының теориялық негіздері (ағылшын тілінде)

    Курс координациялық теорияның негізгі түсініктерін, лигандтардың жіктелуін, кешенді қосылыстардың құрылысы мен изомериясын, номенклатурасын, кешенді қосылыстар түзілуінің квант-механикалық теорияларын, валенттік байланыс теориясын, кристалдық өріс теориясын, лигандтық өріс теориясын, сулы ерітінділердегі тұрақтылығын, элементтердің комплекстүзу қабілеттіліктерінің периодтық жүйедегі орнына тәуелділігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі

    Химиядан есептер шығару – болашақ химия мұғалімінің негізгі дағдыларының бірі. Есептер шығару бұрыннан бар білімді жүйелеуге, оны тереңдетуге, жаңа білімді меңгеруге ықпал етеді. Оңтайлы шешім алгоритмін таңдау логикалық ойлауды дамытады, өз бетінше ізденуге итермелейді, химиялық білім, заңдылықтар, құбылыстар терең түсінікке қалыптасады. Есептерді шешу және жаттығуларды орындау дағдылары мен дағдылары тұрақты ғылыми ойлауға және әлемнің объективті бейнесіне айналады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық талдау

    Курс талданатын үлгідегі компоненттердің сандық құрамын, жалпы құрамын, талданатын үлгідегі компоненттердің массалары, концентрациясы немесе сандық қатынасын анықтауды қарастырады. Зерттеуде талданатын заттың массасы мен көлемін өлшеуге негізделген әдістер таңдалады. Студенттер жүргізетін сандық химиялық талдау нәтижелері мысалы, дұрыстығы, қайталануы және дәлдігі метрологиялық сипаттамалармен бағаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Химияны оқыту әдістемесі

    Оқытудың мақсаты: ғылыми-танымдық қызметтің принциптері, формалары, әдістері мен құралдарының және жасанды интеллект (ЖИ) тәсілдері,генеративті ЖИ модельдері жиынтығын меңгеруді жетілдіру. Зерттеу объектісі, химиялық ғылыми-әдістемелік зерттеулер жүйесіндегі әдістердің өзара байланысы мен шарттылығына бағдарлану, зерттеудің және ЖИ жаңа әдістері мен тәсілдерін қолдана білу. Химияны оқытудың заманауи технологияларын, цифрлық технологияны, соның ішінде ЖИ-ді тиімді және қауіпсіз қолдана білу дағдылары мен білімдерін кеңейту. Алынған деректердің сенімділігі мен құндылығын талдау, түсіндіру, нәтижелерді қазіргі тұжырымдамалар мен теория аясында статистикалық әдістермен өңдеу мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Күрделіленген есептерді шығару (қазақ, орыс)

    Күрделенген есептерді шығару химия курсы оқыту процесі кезіндегі орындалатын міндетті элементтердің бірі. Бұл процесті химия пәнінің білім жүйесін меңгеруге негізгі себепкер болатын және оқушылардың ойлау қабілетін дамытатын оқудың белсенділігі жоғары түрлеріне жатқызады. Химияны оқыту теориясында есеп шығару оқу және тәрбиелеу құралы ретінде саналады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық химия (қазақ, орыс)

    Физикалық химия курсы - физика, химия, математика тоғысындағы пән болып табылады. Химиялық процестердің термодинамикасын, фазалық тепе-теңдік теориясын, ерітінділер ғылымын, электрохимияны, кинетиканы және химиялық өзгерістердің катализін зерттейді. Ол күрделі математикалық аппаратқа негізделген. Ол бірқатар пәндерді білуді және логикалық ойлау және оны қолдану дағдыларын қажет етеді. Жеке бөліктердің өзара байланысында әлемнің тұтас бейнесін жасауға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Беттік құбылыстар (қазақ, орыс)

    "Беттік құбылыстар" курсы коллоидтық жүйелердің заңдылықтарын қарастыру арқылы қоршаған әлемдегі өзара әрекеттесудің әртүрлілігі туралы түсінік беруге бағытталған, олардың фазалық бөліну бетінде адсорбция мен десорбция, коагуляция және дисперсия, тұндыру және желімдеу, адгезия және когезияның беттік құбылыстары байқалады. Дисперсті жүйелерді алу әдістері, олардың сақталуы мен жоғалу заңдылықтары қарастырылады. Беттік-белсенді заттар туралы ұғымдар, олардың қызметінің себептері, олардың заңдылықтарының теориялық ережелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Олимпиада есептерін шығару (қазақ, орыс)

    Олимпиада есептерін шығару (орыс тілінде) «Олимпиада есептерін шығару» курсы болашақ химия мұғалімдерінің негізгі пәндік құзіреттіліктерін дамытуға, мәліметтерді талдай білу, есепті шығару алгоритмін құрастыру, теориялық білімдерін қолдана білу, оңтайлы шешімін таба білу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық химия (қазақ, орыс)

    Бұл курс білімгерлерге биохимияның негізгі әдістерін меңгеруге, белоктардың, аминқышқылдардың, көмірсулар, майлар және нуклеин қышқылдарының қасиеті мен құрылымын ерекшеліктерімен танысуға, тұқымқуалау ақпараттарының механизмдері және клетканың генетикалық аппараттарының құрылымды-қызметі және тұқымқуалау ақпаратының іске асу механизмдерін, нуклеин қышқылдары мен белок молекулаларының құрылысы мен қасиетін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Табиғи қосылыстар химиясы (қазақ, орыс)

    Бұл курста өсімдік және жануарлар организмінен алынатын табиғи қосылыстардың химиялық қасиеттері қарастырылады. Функционалдық топтарға сәйкес белгілі бір құрылымдары бар табиғи органикалық қосылыстарды алу және оқшаулау әдістерінің мәнін игеруге ықпал етеді. Биологиялық белсенді заттардың қолданылуы, сондай-ақ олардың тірі жасушада жүретін органикалық қосылыстардың биосинтезінің ерекшелігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коллоидты химия (қазақ, орыс)

    Курс дисперсті жүйелер мен беттік құбылыстар туралы білімді қалыптастыру, қазіргі заманғы коллоидтық химияның теориялық негіздері және әдістерімен таныстыру, коллоидтық жүйелерін алу әдістерімен таныстыру және олардың өнеркәсіпте, халық шаруашылығында, медицинада және басқа да облыстарды қолдана білу; коллоидтық процестердің өмірдегі қолданбалы әдістерін тереңдей меңгеруге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепте химиялық эксперименттер жүргізу әдістемесі

    Химиялық эксперимент жүргізу әдістемесін зерделей отырып, білім алушылар теориялық білімді практикамен ұштастырады. Орта мектепте зертханалық сабақтарды ұйымдастыру әдістерін меңгерген. Химиялық эксперимент нәтижелерін талдай алады. Химиялық эксперимент жүргізу арқылы сіз құбылыстың ғана емес, сонымен бірге химиялық қайта құрудың да бар екеніне көз жеткізе аласыз

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиядан сыныптан тыс жұмыстар (қазақ, орыс)

    Сыныптан тыс жұмыстар арқылы студенттердің химияға деген қызығушылығын, жұмыстың түрін таңдаудағы еріктілігі мен орындаудағы міндеттілігін, ұйымдастыру жұмыстарындағы белсенділігі мен дербестігін қамтиды. Сыныптан тыс жұмыстардың мазмұны сабақтан тыс материалдарды, теориялық және сарамандық жұмыстарды ұштастыруда, білімін жоспарлы дамытудың тиімділігін жүргізуде рөлі зор.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиядан факультативті сабақтар (қазақ, орыс)

    Химиядан факультативтік сабақтар пәні дәріс, әңгімелесу, студенттердің өздігінен істейтін жұмыстары арқылы оқылады. Мұнда іздеу, зерттеу әдістерін жиі қолдануға зор мүмкіндіктер туады. Сарамандық жұмыстарды, түрлі анализдерді өздігінен жасайды,арнайы зертханаларда тәжірибелік жұмыстар жүргізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық технология

    Курс барысында химиялық технологияның жалпы жағдайы мен теориялық негіздері, экономикаға, энергетикаға, шикізатқа қойылатын талаптар, оларды таңдау және кешенді қолдану, химиялық өндірістердегі судың маңызы және оны дайындау, табиғатты қорғау және өнеркәсіптік шығарындыларды тазарту, маңызды Химиялық өндіріс технологиясы және оның халық шаруашылығындағы орны қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маңызды химиялық өндіріс

    «Маңызды химиялық өндірістер» курсы маңызды типтік өндірістердің шикізат көздері, технологиялық процестердің физика-химиялық негіздері мен өңдеу технологиясы, қолданылатын негізгі аппараттар мен катализатор түрлерін қарастырады. Соның ішінде күкірт қышқылы, аммиак, азот қышқылы, тыңайтқыштар, силикат материалары, металлургия және органикалық қосылыстар өндірістерінің технологиялық режимдері мен сызба-нұсқалары, шикізат көздері мен дайын өнім түрлері, олардың қолданылу салалары, экологиялық т.б. мәселелер қамтылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық байланыстар және молекула құрылысы (ағылшын тілінде)

    Курс атомдардың өзара әрекеттесуі, химиялық байланыстың пайда болу септері және оның табиғаты, валенттік байланыс әдісі (ВБ), көпатомды молекулярдағы коваленттік байланыс туралы теоретическилық негізді қарастырады. Оған қоса, курс донорлық-акцепторлық әрекеттесуді, коваленттік байланыстың бағыттылығы мен қанымдылығын, молекулалық орбиталь (МО) әдісінің негізгі ережелерін, сутектік байланыстың заттардың қасиеттеріне әсерін, Ван-дер-Ваальс күшін, молааралық өзара әрекеттесуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зат құрылысы (ағылшын тілінде)

    Курс химиялық байланыстың теориялық негіздерін және молекулалардың электрондық құрылымын береді. Екі атомды молекулалар үшін химиялық байланыстың ерекшеліктері және олардың зат қасиеттеріне әсері қарастырылады. Мұндай талдауда қазіргі заманғы байланыс теориялары, соның ішінде молекулалық орбитальдар теориясы кеңінен қолданылады. Көп атомды бейорганикалық, органикалық қосылыстардағы химиялық байланыстар да қарастырылады. Сонымен қатар симметрия ілімі, топтық теория және олардың химиялық байланыстарды зерттеуде қолданылуы берілген. Сонымен қатар кейбір физикалық зерттеу әдістерінің, соның ішінде оптикалық әдістердің негіздері қазіргі кванттық химия тұрғысынан беріліп, олардың зат қасиеттерін ашуға қосқан үлесі көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Органикалық химияның экологиялық аспектілері (қазақ, орыс)

    Органикалық химияның экологиялық аспектілері бұл -органикалық химия мен экологияны экологияландыру арқылы біріктіру. Студенттер осы пәнді оқу кезінде қазіргі заманғы техникалық қоғам мен оның қоршаған ортасы арасындағы қарым-қатынас, қазіргі жағдайда биосфераның жұмыс істеуі, уақыт өте келе антропогендік қысым, қоршаған табиғи нысандарды талдау әдістері, сапаны бақылау және органикалық химияның экологиядағы орны туралы мәселелерді білуі және түсінуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Алифатты қосылыстардың экологиялық проблемалары (қазақ, орыс)

    "Алифаттық қосылыстардың экологиялық мәселелері "бұл пән " Органикалық химия курсының экологиялық мәселелері " пәніне балама ретінде органикалық химия курсының экологиялық мәселелерін, яғни алифаттық қосылыстарды зерттеу мен жалпылауда үлкен маңызға ие. Пәнді оқу кезінде білім алушы органикалық қосылыстардың әсері жалпы экология үшін теріс нәтижеге әкелетінін, сондай-ақ осы мәселені шешу жолдарына іздестур қажеттілігін түсінуі қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Биогеохимия (интеграцияланған курс)

    Биогеохимия курсы болашақ химия мұғалімінің кәсіби даярлығын бекітеді, сақтайды. Биогеохимия пәні бағдарламасы педагогика ғылымының практикасының жетістіктеріне сәйкес, мектепте химия мен педагогикадан даярлауды ескере отырып құрастырылған. Мектепте білім берудің мақсатының, ғылым мен практиканың жетістіктерінің өзгеруіне, жоғарғы оқу орындарында оқу-тәрбие үрдісінің жетілдіруіне байланысты химияны оқыту әдістемесі курсы бұрынғымен салыстырғанда біраз жаңаланып, жетілдірілді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық реакциялар механизмі (ағылшын тілінде)

    Курс химиялық реакциялардың әртүрлі түрлері мен олардың механизмдері туралы қолда бар білімге негізделген химиялық реакциялардың жүру механизмдерін зерттеуге, белгілі бір механизмді негіздеудің теориялық ережелерін, оны жүзеге асыруға ықпал ететін реакция жағдайларының одан әрі дамуына, сондай-ақ химиялық реакциялар кинетикасы бойынша теориялық ережелерді тартуға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химияны оқыту технологиясы

    Химияны оқыту технологиясы курсы бағдарламасы педагогика ғылымы практикасының заманауи жетістіктеріне жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес, мектепте химия мен педагогикадан даярлауды ескере отырып құрастырылған.Әр түрлі ақпарат көздерімен жұмыс жүргізу үрдісінде өз бетінше білімін толықтыру дағдысына үйрету көзделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химия-педагогикалық зерттеу негіздері

    Химия-педагогикалық зерттеулер: анықтау және қалыптастыру эксперименті.Анықтау экспериментінде педагогикалық жүйенің қазіргі таңдағы қойылуы, байланысы, басқа құбылыстармен өзара қарым-қатынасы анықталады.Қалыптастырушы эксперимент болашақтағы зерттеуге қажетті мәліметтерді және оқушылардың алған білімділік дағдыларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Термодинамикадағы есептеулер

    Химиялық реакциялардың термодинамикалық сипаттамаларын есептеу және оларды химиялық процестердің технологиялық параметрлерін талдау және таңдау үшін қолдану дағдыларын меңгеру. Химиялық реакцияның жылдамдығын және химиялық тепе-теңдікке әсер ететін факторларды есептеу әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғары молекулалы қосылыстар химиясы

    Жоғары молекулалы қосылыстарды жіктеу, олардың құрамы мен қасиеттері қарастырылады. Полимерлерлі қосылыстарды алу реакциялары, жүру жағдайлары мен механизмдері зерделенеді. Полимерлену, поликонденсация реакцияларының ерекшеліктері ажырата білуді үйренеді. Жоғары молекулалы қосылыстардың молекулалық массасын,полимерлену дәрежесін, олардың беріктігі мен электрөткізгіштік қасиеттерін саралайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тотығу-тотықсыздану реакциялары (ағылшын тілінде)

    Тотығу-тотықсыздану реакциялары курсы химиялық қайта құрулар, электрөткізгіштік, электронды құрал, иондану энергиясы, тотығу күйі, тотығу және тотықсыздану процестері, тотықтырғыш және тотықсыздану функциялары сияқты негізгі химиялық ұғымдар туралы білімді тереңдетуге ықпал етеді. Тотығу реакцияларын теңестірудің Негізгі электронды және электронды-иондық әдістерінен басқа, болашақ химия мұғалімдері ТТР теңдестірудің эквивалентті әдісін және тотығу дәрежесін есептеуді қолданатын әдісті игеруі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық талдаудың есептеулері

    Бұл курста білім алушылардың сапалық және сандық талдаудан алған теориялық және практикалық білімдері жетілдіреді, физикалық шамалардың өлшем бірліктерімен жұмыс істейді, талдау нәтижесін есептеу дағдыларын тереңдетеді Курстың мақсаты-талдаудың заманауи әдістері, нәтижелерді өңдеу, заттарды анықтау, қосылыстардың құрамы мен құрылымын табудың принциптері мен әдістері туралы түсінік беру. . Сандық химиялық талдау жүргізу шарттарын таңдауды негіздеу үшін есептеулерді қолдану мүмкіндігі талқыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химиядағы IT және цифрлық ресурстар

    Курс заманауи білім беру бағдарламаларын цифрландыру мен ақпараттандырудың және жасанды интеллект (ЖИ) мүмкіндіктерін пайдаланудың ерекшеліктері мен негізгі бағыттарын қарастырады. Білім беру ұйымындағы желілік өзара әрекеттесу түрлері, білім беру стандарттарын енгізу контекстінде жоғары оқу орындарында қашықтықтан оқытудың ерекшеліктерін қарастырады. Вебинарларды ұйымдастыру ережелері оларды өткізу үшін қажетті материалдық-техникалық базаны қамтамасыз етеді. Курс негізінде студенттерде цифрлық білім беру технологияларының интеграциясы туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Полимерлер химиясы

    «Полимерлер химиясы» пәні химия, жоғары молекулалық қосылыстар өндіру және өңдеу технологиясы бойынша бакалаврлар үшін негіз болып табылады. Бұл арнайы пәндер мен мамандандыру пәндері алдында оқылады, өйткені олар көп жағдайда теориялық негіздер болып табылады, олардың терең түсінуі мүмкін емес."

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химиядағы пәнаралық байланыс

    Курс оқыту процесінде пәнаралық байланысты жүйелі түрде қолдану оны ұйымдастыру түрлерін жетілдіруді қажет етеді. Әртүрлі пәндерден алған білімдерін синтездеп, қолданып, бірлесе жұмыс істеуі, олардың берген консультациялары басқа пәндерден алған білімдерін қолдануға мүмкіндік береді. Ұжымдық оқу жұмысын ұйымдастыру студенттердің әрқайсысына өзінің табысы жоғары және ерекше қызығушылығын тудыратын пәндердегі білімдерін белсенді қолдануға көмектеседі. Бұл ұжымды нығайтады және студенттердің пәнаралық байланысқа қызығушылығын арттырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-педагогикалық ақпараттарды іздеу әдістемесі

    Ғылыми-педагогикалық ақпараттарды іздеу әдістемесі курсы болашақ химия мұғалімінің кәсіби даярлығын бекітеді, сақтайды.Ғылыми-педагогикалық ақпараттарды іздеу әдістемесі курсы бағдарламасы педагогика ғылымының практикасының жетістіктеріне сәйкес, мектеп химия білімінің одан әрі жетілдіруін және студенттерді химия мен педагогикадан даярлауды ескере отырып құрастырылған. Ғылыми-педагогикалық ақпараттарды іздеу әдістемесі пәні химия ғылымының барлық салаларының, атап айтқанда, бейорганикалық, органикалық, физикалық, коллоидтық химия және химиялық технология курстары негізінде психология, педагогика, экология ғылымдарының тығыз байланыста оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіптік деңгейде: ғылыми-зерттеу қызметі, орта жалпы білім беретін және кәсіптік оқу орындарында сабақ беру, оқушылармен сыныптан тыс жұмыс түрлерін ұйымдастыру, басқару және жүзеге асыру, химия және педагогика ғылымдары саласында ағартушылық қызметті жүзеге асыру білімі мен түсінігін қолданады
  • Химияның іргелі салаларының теориялық негіздерін меңгереді; химиялық эксперимент есептерін шығару дағдыларын игереді, химиялық заттарды синтетикалық және аналитикалық әдіспен алу жолдарын үйренеді; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды оқылатын салада қолданады;
  • Қазақстанда және шетелде инклюзивті білім берудің қазіргі жағдайы туралы түсініктерді біледі, білім беру ұйымында инклюзивті білім беруді жобалай алады және баланың даму болжамын жоспарлай алады, баланың психофизиологиялық мәртебесін бағалау және психологиялық-педагогикалық көмек көрсету дағдыларын меңгерген
  • Шетел тілін (грамматиканы, лексиканы және фонетиканы меңгеруді қоса алғанда) игереді; шетел тіліндегі ақпаратты, оның ішінде кәсіби мазмұнды табады, жіктейді, талдайды және синтездейді және оны кәсіби дамыту мақсатында және химияны оқыту үрдісінде қолданады
  • Дүниетанымдық, әлеуметтік және жеке маңызды философиялық мәселелерді талдау және түсіну қабілеттерін меңгереді; мәдениеттің түпкі құндылықтарын түсінеді және сақтайды
  • ҚР заңнамасының талаптарын ескере отырып, кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу, өндірістік-технологиялық және кәсіпкерлік міндеттерін шешу үшін шет тілін қолдана отырып заманауи сандық, компьютерлік технологиялар және жасанды интеллект қолданады
  • Ғылыми-жаратылыстану білімінің нақты саласында бар әдістемелер негізінде ғылыми зерттеулер жүргізе алады; химияны оқыту әдістемесін жетілдіру мақсатында түпнұсқалық оқу-әдістемелік материалдарды әзірлей алады
  • Кәсіби қызметтің ұйымдастырушылық және басқарушылық мәселелерін шешеді; критериалды бағалау технологиясының моделін, оның принциптерін, кезеңдері мен бағалау құралдарын біледі.
  • Көшбасшылық қасиеттерін, ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын, экологиялық және әлеуметтік маңызды мәселелерді талдау, шешім қабылдау және топтық жұмысты ұйымдастыру, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік саласындағы кәсіби білімдерін қолдана білу қабілетін көрсетеді.

Ұқсас БББ

6B01504 Химия

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01504 Химия мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01504 Химия

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01504 Инженерлік профиль бойынша химия пәні мұғалімі

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01504 Химия

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01504 Негізгі мектептегі химия және биология (көп тілде білім беру)

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01504 Химия

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

Top