Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01505 Физика-Информатика в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Механикалық құбылыстар негіздері
    Несиелер: 5

    Физикалық құбылыстардың, модельдер мен гипотезаларын түсіндіру. Материялық нүктенің кинематикасы. Ньютон заңдары. Күш. Масса. Импульс. Күш жұмысы және қуат. Ньютонның бүкіл әлемдік тартылыс заңы. Космостық жылдамдықтар. Планеталардың қозғалысы, Кеплар заңдары. Инерциалды емес анықтамалық жүйедегі қозғалыс. Инерциалды емес анықтамалық жүйедегі инерция күштері, Арнайы салыстырмалылық теория элементтері. Сұйықтар мен газдар механикасы. Акустика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механиканың физикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Физикалық құбылыстардың, модельдер мен гипотезаларын түсіндіру. Материялық нүктенің кинематикасы. Ньютон заңдары. Күш. Масса. Импульс. Күш жұмысы және қуат. Ньютонның бүкіл әлемдік тартылыс заңы. Космостық жылдамдықтар. Планеталардың қозғалысы, Кеплар заңдары. Инерциалды емес анықтамалық жүйедегі қозғалыс. Инерциалды емес анықтамалық жүйедегі инерция күштері, Арнайы салыстырмалылық теория элементтері. Сұйықтар мен газдар механикасы. Акустика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механика және астрофизика негіздері
    Несиелер: 5

    Физикалық құбылыстардың, модельдер мен гипотезаларын түсіндіру. Негізгі механикалық құбылыстар. Спектр және спектрлік талдау. Сәулеленудің электромагниттік диапазоны және оның ерекшеліктері. Дүниежүзілік тартылыс заңы. Космологиялық теориясы бар жалпы салыстырмалылық теориясы(ЖСТ). Әлемдегі массаның айналымы. Үлкен Жарылыс мәселелері. Гравитация әлем мен антимметрияның салдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканы оқу пәні ретінде оқыту білім алушыларда педагогика объектісі мен пәні, оның функциялары, категориялық аппарат, ғылым әдіснамасы туралы білімді қалыптастыруды мақсат етеді Курсты оқу болашақ бакалаврлардың білім беру мекемесі жағдайында педагогикалық процесті жобалау мен жүзеге асыруда қажетті құзыреттілігін қалыптастыруды көздейді. Пән тақырыптарының мазмұны оқыту мен тәрбиелеудің формаларын, құралдарын, әдістерін таңдауда және сәтті қолдануда білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Қоғамдағы тілдік жағдай еңбек нарығының сұраныстарына сай мамандардан тек қазақ тілінде сөйлеу дағдысын талап етіп қана қоймай, таңдаған қызмет саласында табысты жұмыс істеп, жеке әлеуметтік қасиеттерін (азаматтық мақсатқа талпынушылық, ұйымдастырушылық, еңбекқорлық, коммуникативтілік, төзімділік, әлеуметтік бейімдеушілік) қалыптастыру мен дамытуды мақсат етеді. Сондай-ақ алған тілдік білімін қатысымда (іскерлік кездесулерде, қызмет барысында және т.б) ұтымды пайдалана алу дағдысын да көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Физика ғылымының негізгі ұғымдары мен терминдері, шетел тілінде физикадан сабақ жүргізудің ерекшеліктері. Кәсіби бағытталған шет тілі, адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет көрсететін тәртіптік феномен ретінде. Ғылыми-педагогикалық қызмет - бұл кәсіби іс-әрекет, кәсіби-бағытталған шетел тілінің категориялары мен ұғымдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика, кәсіпкерлік және көшбасшылық, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы негізгі мәселелер мен қағидаттарды қамтитын интеграцияланған пән болып табылады. Нормативтік құқықтық актілерді пайдалану ерекшеліктері, Қоғамның іскерлік, этикалық, қоғамдық, экономикалық, кәсіпкерлік және экологиялық нормаларын пайдалана білу. Экологиялық-құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік қатынастардың, көшбасшылық қасиеттердің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қағидаттарының ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физиканы оқытудың теориясы
    Несиелер: 5

    ҚР мектеп физика Білімінің концепциясы. Физиканы оқытудың ғылыми әдістері: бақылау және тәжірибе; салыстыру және талдау; абстракциялау, нақтылау, жалпылау; индукция және дедукция; анализ және синтез. Физиканы оқыту әдістері мен формалары. Физиканы оқытуды ұйымдастыру. Сабақтардың негізгі типтері. Сабақтардың құрылымы. Зертханалық жұмыс, эксперимент, есеп ұғымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 5

    Математикалық ұғымдарды қалыптастыру мен математикадағы жалпы заңдардың мазмұнын ашып, оны есептер шығаруда тиімді қолдану. Сызықтық теңдеулер. Матрицалар және анықтауыштар.Векторлық кеңістік. Векторлық алгебра элементтері. Жазықтықтағы түзу. Екінші ретті сызықтар. Кеңістіктегі жазықтықтар мен түзулер.Екінші ретті беттер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы және физиология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында адам дамуының тұтастық, онтогенездегі адамның тұлғалық психологиялық ерекшеліктерін тереңдетіп меңгерулеріне мүмкіндіктер береді. Адам өмірінің дамуының негізгі жас ерекшеліктері, әртүрлі жас кезеңінде пайда болатын тұлғаның ең маңызды психикалық сипаттары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бір айнымалы функциялардын дифференциалдық есептеулері
    Несиелер: 5

    "Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеулері" курсында келесі бөлімдер оқытылады: реттілік, туынды, дифференциалды есептеу. Монотонды реттілік. Бір айнымалы Функция. Функцияның шегі. Функциялардың шегін табу техникасы. Үздіксіз функциялар. Параметрлік берілген функцияның туындысы. Тейлор Формуласы. Тейлор формуласы бойынша қарапайым функциялардың ыдырауы. Ереже Лопиталя. Туындының геометриялық және механикалық қосымшалары. Функцияны зерттеу және график құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Молекулалық құбылыстардың теориясы мен моделі
    Несиелер: 5

    Заттардың агрегаттық күйі. Газ заңдары. Идеал газ күйінің теңдеуі. Молекулалық-кинетикалық теорияның негізгі ережелері идеал газдың ішкі энергиясы. Статистикалық әдіс және ықтималдық теориясының элементтері. Биномдық таралу. Термодинамиканың алғашқы бастамасы. Адиабатты және политропты процестер. Циклдік процестер. Диффузия, тұтқырлық және жылу өткізгіштік. Ван-дер-Ваальс теңдеуі. Дағдарысты жай-күйі. Қатты заттардың жылу қасиеттері. фазалық түрленулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Пән бойынша сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатика және физика мұғалімдерін қоғамның әлеуметтік тапсырысы мен әлемдік білім беру стандарттарына сәйкес болашақ мамандардың сапалы кәсіби даярлығын қамтамасыз ету ; жалпы білім беретін мектептерде болашақ физика мұғалімдерін, физика және информатиканы оқыту әдістемесін дайындау ;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зат құрылысының теориясы
    Несиелер: 5

    Газдардың кинетикалық теориясының негізгі теңдеуі. Газ заңдары. Идеал газ күйінің теңдеуі молекулалық кинетикалық теорияның негізгі ережелері идеал газдың ішкі энергиясы. Идеал газдың ішкі энергиясы. Пуассон, Максвелл және Больцманның таралуы. Термодинамиканың екінші басы. Газдардың жылу сыйымдылығы. Энтропия. Кристалдардың симметриясы. Фазалық түрленулер. Клапейрона-Клаузиуса теңдеулері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Тепе-теңдік макропараметрлері. Қысым және температура. Статистикалық әдіс. Максвелл молекулаларының жылдамдық бойынша таралуы. Газдардың кинетикалық теориясының негізгі теңдеуі. Барометрлік формула. Броундық қозғалыс. Идеал газ. Авогадро Заңы. Далтон Заңы. Ішінара қысым. Идеал газ күйінің теңдеуі. Термодинамиканың алғашқы бастамасы. Жылусиымдылық. Идеал газдардағы процестер. Термодинамиканың екінші басы. Циклдік процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Математикалық ұғымдарды қалыптастыру мен математикадағы жалпы заңдардың мазмұнын ашып, оны есептер шығаруда тиімді қолдану. Сызықтық теңдеулер. Матрицалар және анықтауыштар.Векторлық кеңістік. Векторлық алгебра элементтері. Жазықтықтағы түзу. Екінші ретті сызықтар. Кеңістіктегі жазықтықтар мен түзулер. Екінші ретті беттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Радиоэлектроника
    Несиелер: 5

    Тұрақты және бірфазалы ауыспалы токтардың теориясы мен есебі, физикалық процестер мен пассивті және активті тізбектерді есептеу әдістері, бір және байланысқан жүйелердегі резонанстық құбылыстар, сызықтық тізбектердегі өтпелі кезеңдер, электр сүзгілері, үш фазалы ауыспалы ток тізбектері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    Электростатика. Кулон заңы. Электр өрісінің кернеулігі.. Потенциал. Электрсиымдылық. Конденсаторлар. ЭҚК. Дифференциалдық формадағы Ом және Джоуль - Ленц заңдары. Кирхгоф ережелері. Магнит өрісі. Био-Савар-Лаплас заңы. Зарядталған бөлшектердің электр және магнит өрістеріндегі қозғалысы. Холл эффектісі. Электромагниттік индукция. Активті және реактивті кедергі. Максвелл теңдеулері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электромагниттік құбылыстар теориясы
    Несиелер: 5

    Электромагниттік құбылыстар. Электромагниттік құбылыстардың физикада алатын орны. Электр өрісі. Электрленген денелердің арасындағы өзара әсерлесулер. Магнит өрісі және магнит өрісінің әсері. Жердің магнит өрісі. Токтардың өзара әсерлесулері. Электромагниттік индукция құбылысы. Электр және магнит өрістері арасындағы байланыс. Максвеллдің электромагниттік өріске арналған теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электромагниттік құбылыстардың физикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Электр тізбектерінің негізгі заңдары туралы түсінік беру. Электр схемаларын түрлендіру. Тұрақты ток режиміндегі электр тізбектерін есептеу әдістері. Гармониялық тербелістер режиміндегі сызықты электрлік тізбектер. Гармониялық емес сигналдар режиміндегі сызықты электрлік тізбектер. Фурье қатарына жіктеу. Сызықтық электр тізбектеріндегі өтпелі үрдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім берудің қағидаларымен және философиялық, әдіснамалық негіздері туралы түсініктерін қалыптастыру, инклюзивті білім берудің құқықтық-нормативтік қамтамасыздандыруда кездесіп отырған кедергілерін жою, ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық қолдауға байланысты заманауи моделдері туралы түсініктері мен инклюзивті тәжірибе аймағында ұйымдастыру мен басқару құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Абай Әлемі. Жаңа қазақ жазуы.
    Несиелер: 5

    Шәкәрім Құдайбердиев, Абай Құнанбаев шығармашылығының рухани сабақтастығына, әдеби мұрасына жататын идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын тарихи фактілерді, шығармалардың философиялық-көркемдік негіздерін қамтитын интеграцияланған пән. М. Әуезовтің Абай мұрасын зерттеудегі, насихаттаудағы рөлі, оның еңбектерінің әдебиет және ғылым тарихы үшін маңызы. Латын графикасы, орфографиялық ережелер, орфоэпиялық және орфографиялық нормалар негізінде жаңа қазақ жазуын зерделеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы мәліметтер қорын басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Деректер қорын басқару жүйелері (ДББЖ). ДББЖ даму тарихы. ДҚБЖ негізгі компоненттері, ДҚБЖ функциялары, ДҚБЖ архитектурасы және деректерді ұсыну тәуелсіздігі, деректер базасына сұрау тілдері. Деректер және білім базасы. Деректер модельдері. Деректерді моделдеу, тұжырымдамалық модельдер (мәні-байланыс, модельдеудің біріздендірілген тілі (UML). Объектілі-бағытталған модель. Реляциялық модель. Қазіргі заманғы ақпараттық жүйелерді, жергілікті және ғаламдық ақпараттық желілерді құру негіздері, жүйелерде қолданылатын құрылғылардың жұмыс істеу принциптері мен сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикалық оптика
    Несиелер: 5

    Табиғаттағы сыну және сыну құбылыстары. Геометриялық оптиканың негізгі ұғымдары мен анықтамалары. Геометриялық оптика және қарапайым оптикалық жүйелер.. Максвелл Теңдеулері. Электромагниттік (жарық) толқындар. Тізбектің қысымы мен қарқындылығы. Интерференция монохроматикалық Жарық. Екі сәулелі интерферометрлер. Рэйлей Интерферометрі. Көп сәулелі интерференцияны қолдану. Дифракция құбылысы. Оптикадағы поляризация ұғымы. Анизотропты орта оптикасы. Поляризация құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Энергия және жарық бірліктері. Сыну Заңы. Жарық талшықтары. Геометриялық оптика. Орталықтандырылған оптикалық жүйе. Сфералық айна. Линза. Көз және көру. Жарық интерференциясы. Дифракция құбылысы. Дифракция құбылысы және спектрлік талдау. Оптикадағы поляризация ұғымы. Поляризация құбылыстары. Анизотропты орта оптикасы. Дисперсия света. Толқындық процестер. Жарықтың молекулалық шашырауы. Жылу сәулесі. Табиғаттағы оптикалық құбылыстар. Фотоэффект.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканы оқытудың әдістері мен тәсілдері
    Несиелер: 5

    Курсты игеру барысында студенттер сабақ құрылымындағы жаңа өзгерістермен, жоспарлаудың әртүрлі түрлерімен және т.б. танысады. Оқыту әдістерін қарастыра отырып, оқу процесінің тиімділігін арттыруға, оқытудың жаңа заманауи құралдарын тиімді пайдалануға, оқыту әдістері мен танымдық әдістер арасындағы байланысты көрсете отырып, студенттердің танымдық белсенділігін арттыруға баса назар аудара отырып; студенттерді әдістемелік білім элементтерін қалыптастыру әдістеріне үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Физиканы оқытудың қазіргі заманғы концепциясы. Пәнаралық байланыстар, олардың әдістемелік және дидактикалық мәні. Физика бойынша оқу сабақтарын ұйымдастырудың формалары, мұғалім жұмысын жоспарлау. Демонстрациялық эксперимент, физика боынша зертханалық сабақтар. Физика есептерін шығару, есептер классификациясы. Білім алушылардың білімдері мен іскерліктерін бақылау түрлері. Сабақтарда техникалық құралдарды қолдану. Физика бойынша факультативтік курстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Корпоративті ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Корпоративтік ақпараттық жүйелер: ұғымдар, Негізгі сипаттамалар, қасиеттер, тұжырымдамалар және құрылыс мәселелері. Корпорацияның негізгі сипаттамалары. Корпорациялар мен кәсіпорындардың құрылымы. Құрайтын ақпараттық систем. Корпоративтік желі: анықтама, Техникалық саясат және стандарттар, құрылыс принциптері. Корпоративтік желілер архитектурасының ерекшеліктері. Үлгі ақпараттық-технологиялық құрылымдар корпоративтік ақпараттық жүйелер. Негізгі компоненттер. Автоматтандырылған және әкімшілік үшін корпоративтік ақпараттық жүйелер басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепте физиканы оқытудың жеке мәселелері
    Несиелер: 5

    Студенттің міндеті-физиканы білу ғана емес, сонымен қатар техниканың ғылыми негізделген арсеналын игеру. Физика курсында есептерді шешу әдістерін жүйелеу. Есептерді шешу әдістерін зерттеу. Эксперименттермен мектеп міндеттерінің құрылымы. Формулалары бар есептер. Мектептегі физика курсының жеке тақырыптарын қарастыру, оларды оқыту әдістемесін зерттеу. Толық кеңейтілген және терең зерттеуді қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оптикалық құбылыстардың физикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Физикалық оптика құбылыстарының негізгі заңдары. Қазіргі физиканың дамуындағы физикалық Оптиканың рөлі. Жарық сәулесі туралы түсінік. Тақырып, сурет, оптикалық жүйе. Жарықтың таралу заңдары. Жарықтың шағылысу және сыну заңдары. Оптикалық бөлшектер және олардағы суреттердің құрылысы. Геометриялық аберрациялар: сфералық аберрация, кома, астигматизм. Толқындық оптика элементтері. Жарық интерференциясы. Дифракция. Жарық дисперсиясы және хроматикалық аберрация. Жарықтың поляризациясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің қазіргі заманғы мәліметтер базасы және мәліметтер базасын басқару жүйелері, мәліметтер базасының өмірлік циклі, реляциялық мәліметтер базасын жобалау және талдау технологиялары саласында кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастыратын негізгі пәндердің бірі болып табылады. Мәліметтер базасы тұжырымдамасының негізгі ұғымдары: мәліметтер базасы тұжырымдамасының қалыптасуы; жүйелер; деректер модельдері; реляциялық модельдің негізгі ұғымдары; реляциялық алгебра; деректер базасында қатынастарды іске асыру; деректерді қалыпқа келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Технологиялар білім мазмұнын және критерийлік бағалауды жаңартты
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалаудың форма лары мен әдістері. Жаңартылған білім беру мазмұнының ғылыми-әдістемелік ерекшеліктері. Жаңар тылған мазмұн жағдайындафизика және информатиканы оқыту ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Пән бойынша электрондық білім беру ресурстары
    Несиелер: 5

    Осы курс педагогикалық бағыттағы мамандық студенттерінің заманауи ақпараттық, коммуникативтік және білім беру технологиялары аумағындағы икемділіктері мен дағдыларын қалыптастыру үшін оқытуға бағытталған. Курс бір-біріне тәуелсіз модульдарды қамтитын құрылымға ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    Эклиптика. Күн мен Айдың көрінерлік қозғалысы. Күн жүйесінің масштабы мен құрамы. Кеплер заңдары. Телескоптар және радиотелескоптар. Планеталар, жұлдыздар, олардың эволюциясы. Галактикадағы жұлдыздар қозғалысы. Қысқаша мазмұны: Шоқжұлдыздар. Жұлдыздық карталар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Атом ядросы және элементар бөлшектер теориясы
    Несиелер: 5

    Атом ядросының негізгі қасиеттері, ядроның байланыс энергиясы. Ядролық күштер, жеңіл және ауыр ядролардағы ядролық реакциялар, нейтрондармен ядролық реакциялар, ядролық модельдер. Элементар бөлшектер кестесі, ядроның кварк моделі, материя құрылымының қазіргі теориясы. Элементар бөлшектердің ашылуы және жіктелуі. Бөлшектер мен қарсы бөлшектердің модельдері. Адрондар құрамдас бөліктер ретінде. Іргелі өзара әрекеттесудің алмасу механизмі. Жалпы теориялар түсінігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи WEB-технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс web-ресурстарды құру, қолдау және басқару үшін қазіргі заманғы web-технологиялар мен құралдарды зерделеуді, практикалық қызметте қазіргі заманғы аспаптық құралдарды пайдалану дағдылары мен іскерлігін меңгеруді көздейді, web; интернеттегі клиент – серверлік сәулет үшін қағидаттар мен қазіргі заманғы әзірлеу құралдары туралы білімді қалыптастырады. Практикалық міндеттерді шешуде курс материалдарының қолданылуын көрсететін сабақтар мен тапсырмаларды орындауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Механика және молекулалық физика бойынша есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тапсырмаларды шешу ойлауды дамыту құралдарының бірі болып саналады. Әр түрлі есептер және сыныпта оның шешімін ұйымдастыру ойлау қабілеттерінің дамуына ықпал етеді. Бұл жерде есептер жүйесін және оларды сабақта шешуді ұйымдастыру формаларын дидактикалық негізді таңдау өте маңызды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физика сабақтарындағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім берудегі технологиялық әдістердің мағынасы; қазіргі заманғы дәстүрлі оқытулар; физикадағы қазіргі заманғы білім беру технологиялары; физикадағы информациялық технологиялар. Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу, есептер алгоритмдерін құру, есептердің программаларын құру. Физикада компьютерлерді қолдану, сандық талдау. Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу, физикалық эксперименттер мен технологиялық процестерді басқару. Құрылымдық программалардың негізгі принциптері. Паскаль тіліндегі программалау құрылымы. Физикалық эксперимент нәтижелерін өңдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернет-технология негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер Internet-ке арналған заманауи технологияларды, браузерлік қосымшаларды, web-Сервистерді және сайттарды жасау принциптерін үйренеді, HTML тілін, CSS стиль кестесін, Java Script тілін қарайды, сондай-ақ сайттардың қауіпсіздігі мен ілгерілеуі туралы білімді қалыптастырады. Курс Web – қосымшаларды құру технологияларын, web-серверлерді орнату дағдыларын меңгеруді; web үшін қауіпсіз әзірлеудің базалық қағидаттарын зерделеуді; жұмыс істеу қағидаттарын зерделеуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Модельдеу таным әдісі ретінде, модельдеудің негізгі кезеңдері: есепті қою, есепті формализациялау, модельді әзірлеу, Компьютерлік эксперимент, модельдеу нәтижелерін талдау. Компьютерлік модельдерді құру тәсілдері. Физикалық процестерді модельдеудің негізгі ережелері. Электрондық кестелер мен бағдарламалау тілдерін қолдана отырып модельдер құру. Физикалық есептерді шешуде қолданылатын есептеу әдістері, компьютерде іске асыру тәсілдері, жүргізілген есептеулер нәтижесінің қателігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернет-технологиялар
    Несиелер: 5

    Веб-беттерді, веб-стандарттарды, HTTP хаттамаларын әзірлеу, гипермәтінді белгілеу тілімен жұмыс істеу, CSS веб-беттерді әзірлеудегі технология, стильдерді қолданудағы басымдықтар, CSS синтаксисі, Java Script тілінің синтаксисінің негіздері, сонымен қатар Web – қосымшаларды құру технологияларын, web-серверлерді орнату және конфигурациялау дағдыларын игеруді қамтиды; web үшін қауіпсіз дамудың негізгі принциптерін зерттеу; web-сайттардың жұмыс істеу принциптерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Объектілі-бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курс OOP-тің пайда болуы және оның бағдарламалау парадигмаларының эволюциясындағы орны туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады, объектіге бағытталған дизайн және бағдарламалау принциптері, объектіге бағытталған талдау және бағдарламалық-аппараттық кешендерді жобалау әдістері, тәсілдері туралы білім береді, объектіге бағытталған бағдарламаларды жасау бойынша практикалық дағдыларды береді. Абстрактілі ойлау мен кәсіби дағдыларды дамытудың объектілі-бағытталған тұжырымдамасы мен принциптерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Атомдық физика және спектроскопия
    Несиелер: 5

    Атом туралы кванттық түсініктер, корпускулалық толқындық дуализм, Луи де Броиль болжамы, Гейзембергтің анықтамалық қатынастары, Шрейденгер теңдеуі, бір өлшемді кванттық механикалық есептер, қатты дененің кванттық физикасы, элементтердің периодтық системасы, физикалық теорияның қазіргі кездегі дамуын көрсету, физикалық құбылыстарды, заңдар мен процестерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Атом және атом ядросы физикасы
    Несиелер: 5

    Атом туралы кванттық ұғымдар, корпускулалық толқындық дуализм, Луи де Бройль гипотезасы, Гейзембергтің белгісіздік қатынасы, Шредингер теңдеуі, бір өлшемді кванттық механикалық есептер, элементтердің периодтық жүйесі, атом ядросының құрылымы, ядролық реакциялар, ядролық модельдер. Қатты дененің кванттық физикасы, элементтердің периодтық жүйесі, студенттердің білімін, дағдыларын қалыптастыру. Физикалық өлшемдер мен масштабтар. Микромирдегі физикалық құбылыстардың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық құбылыстарды модельдеу
    Несиелер: 5

    Физикалық құбылыстарды модельдеу мәселелері, физикалық есептерді шешуде және эксперимент деректерін өңдеуде қолданылатын негізгі есептеу әдістері, оларды компьютерде оңтайлы орындау әдістері, физикалық құбылыстарды модельдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Компьютерлік модельдерді құру тәсілдері. Физикалық құбылыстарды модельдеудің негізгі ережелері. Физикалық есептерді шешуде қолданылатын есептеу әдістері, компьютерде іске асыру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқу үрдісінде АКТ-ды қолданудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі заманғы ақпарат, коммуникациялық және білім беру технологиялары саласында біліктіліктер мен дағдылар қалыптастыру үшін педагогикалық бағытта оқитын студенттерге бағытталған. Курс модульдерден тұрады. Модульдер бір-біріне құрылымы жағынан тәуелсіз болып табылады. Жалпы білім беру жүйесінде заманауи ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану әдістемесін меңгеруге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мультимедиа технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруде мультимедиа-технологияларды жобалаудың және пайдаланудың теориялық және қолданбалы негіздері; мәтіндік, графикалық, сандық және дыбыстық ақпаратты өңдеу технологиялары және оны арнайы форматтарда білім беру ресурстарына орналастыру; бірыңғай ақпараттық орта түрінде ұйымдастырылған әртүрлі мәліметтермен (графикамен, мәтінмен) жобалау және жұмыс істеу үшін қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз ету. Білім берудегі мультимедиа-технологияларды жобалаудың әдістемесі мен технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мазмұнын құруға арналған сандық құралдар мен қызметтер
    Несиелер: 5

    Курс заманауи құралдарды және әртүрлі онлайн-қызметтерді қолдана отырып білім беру мазмұнын құру процесін зерттейді: графика, инфографика, электронды презентация, портфолио, онлайн-тест, интерактивті жаттығулар, ойындар, кроссвордтар мен викториналар, бейнені монтаждау және өңдеу, онлайн тақталармен жұмыс, ашық білім беру ресурстары, платформалар, порталдар мен сайттар, білім беру сайттары мен электрондық курстар құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кванттық механика
    Несиелер: 5

    Микрообъект қозғалысының ерекшеліктері. Кванттық механикадағы күйлер мен бақылаулар. Шредингер теңдеулері және сақталу заңдары. Бір өлшемді қозғалыс. Көрнекілеу теориясының элементтері. Кванттық механикадағы жуықтау әдістері. Электрон спині. Теңбе-тең бөлшектер жүйелері. Атомдар мен молекулалар. Сәулелену теориясының элементтері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп экспериментінің техникасы
    Несиелер: 5

    Физикалық құбылысты бақылау, өлшеуіш приборлармен физикалық шамаларды өлшеу; физикалық шамалардың арасындағы сандық қатынасты тағайындау; физикалық тұрақтыларды анықтау, техникалық құралдармен танысу, демонстарциялық тәжрибелер, фронталь зертханалық жұмыстар, физикалық практикум, үйде орандылытын тәжрибелер және бақылаулар, мұғалімнің жұмыстарының барлық түрлерін және қолданылатын приборларды ұйымдастырып көрсету, курстың басты мәселелерін эксперименттік негізде түсіндіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейінді мектептегі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды оқыту
    Несиелер: 5

    Бұл курс педагогикалық мамандық студенттерін қазіргі ақпараттық, коммуникациялық және білім беру технологиялары саласындағы дағдыларды қалыптастыруға үйретуге бағытталған. Курс модульдерден тұрады. Модульдер тәуелсіз құрылымға ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық білім жүйесіндегі информатиканы оқыту әдістемесі. Информатика пәнінен мектептегі білім беру стандарты. Мектеп информатикасының мақсаттары мен міндеттері. Бастауыш мектепте информатиканы оқыту құрылымы. Бастауыш мектептегі информатика сабағының ерекшеліктері. Информатиканың пропедевтикалық курсының мазмұны. Информатиканы оқыту нәтижелерін тексеруді және бағалауды ұйымдастыру. Информатиканы оқытудың интерактивті технологиялары. Информатика пәнінен сабақтан тыс жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электр және магнетизм бойынша есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 8

    Кулон заңы. Гаусс теоремасының интегралдық түрі. Диэлектриктер. Диполь өрісі. Квадруполь. Поляризация. Кескіндер әдісі. Ом және Джоуль-Ленц заңдарының дифференциалдық түрлері. Кирхгоф ережелері. Электролиттегі және газдағы ток. Био-Савар-Лаплас заңы. Холл эффектісі. Максвелл теңдеулері. Пойнтинг векторы. Доплер құбылысы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оптика бойынша есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Физика есептерін шығару практикумында тереңдетілетін сабақтар, жалпы және талқыланатын тәсілдер қарастырыпады; нақты физика есептері қарастырылады, оларды шығарудың нақты дағдылары дамытылады; кешенді тапсырмаларды, орындау дағдысын қалыптастыруға бағытталған жұмыстары жүргізуге дағдыланануға үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі білім беру робототехникасы
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың жаратылыстану-ғылыми бейіндегі: математика, физика, информатика және т. б. пәндер бойынша алған білімдері мен дағдыларын біріктіре отырып, робототехника, инженерлік дизайн және әр түрлі технологиялар негіздерін оқиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Физиканың қарапайым құбылыстарының математикалық модельдерін құру

  • Код ON9

    Білім беру жүйесін дамытудың өзекті міндеттеріне жауап беретін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана білу

  • Код ON1

    Гуманитарлық, әлеуметтік-саяси, жаратылыстану-ғылыми, экономикалық салада жоғары деңгейде ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімінің болу

  • Код ON6

    Информатика және жаратылыстану ғылымдары саласындағы базалық білімдерін танымдық және кәсіптік іс-әрекетінде пайдаланады

  • Код ON10

    Ғылыми- зерттеу зертханаларында қауіпсіздік техникасы талаптары мен нормаларын сақтай отырып, заманауи зертханалық жабдықтарды сауатты қолдана білу

  • Код ON5

    Атомдық-молекулалық деңгейдегі кванттық құбылыстарды білу

  • Код ON8

    Физикалық есептерді шеше білу және физикалық шамалардың тәртіптерін және эксперимент жүргізу қателіктерін бағалай білу

  • Код ON3

    Әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыру

  • Код ON7

    Ғылыми қызметте, экспериментті жоспарлауда физика ғылымы саласында базалық және арнайы білімді қолдануға дайын болу

  • Код ON2

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлға аралық әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынасқа қабілетті

Top