Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01705 Шет тілін ерте оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Екі шет тілін меңгерген, Педагогика, Психология және мектепке дейінгі және кіші мектеп жасындағы білім алушыларға шет тілін оқыту әдістемесі саласында педагогикалық қызметті, оның ішінде АКТ-ны пайдалана отырып жүзеге асыру үшін білім беру мекемелерінде және ҚР-ның үш негізгі білім беру саласындағы саясатын іске асыруға елеулі үлес қосуға қабілетті жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақстан-Американдық еркін университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздер
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Құқық негіздері
Практикалық грамматика (1 бөлім)
Тіл біліміне кіріспе
Практикалық грамматика (2 бөлім)
-
2 Оқу жылы
Сөйлеу және жазу практикасы (1Бөлім)
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Педагогика
Екінші шетел тілі (неміс) A1-1
Екінші шетел тілі (қытай тілі) A1-1
Екінші шетел тілі (испан) A1-1
Педагогика тарихы
Практикалық грамматика (3 бөлім)
Екінші шетел тілі (түрік) A1-1
Тыңдауға және сөйлеуге арналған практикум
Шетел тілін оқытудың қазіргі әдістемесі
Екінші шетел тілі (испан) A1-2
Екінші шетел тілі (түрік тілі) A1-2
Екінші шетел тілі (қытай тілі) A1-2
Сөйлеу және жазу практикасы (2 Бөлім)
Aуызша қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
Теориялық грамматика
Екінші шетел тілі (неміс) A1-2
Мектеп жасына дейінгі балалар мен бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық педагогикалыұ негіздері
-
3 Оқу жылы
Шет тілін ерте оқытудағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Оқытылып жатқан тілдің Мемлекеттік саясаты мен Елтануы
Негізгі шет тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
Екінші шетел тілі (неміс) B1-1
Балалар психологиясы және даму физиологиясы
Бастауыш білім берудегі заманауи педагогикалық технологиялар
Балалар практикалық психологиясы
Екінші шетел тілі (испан) B1-1
Екінші шетел тілі (қытай тілі) B1-1
Шет тілдерін оқыту психологиясы
Екінші шетел тілі (түрік тілі) B1-1
Негізгі шет тілінің тарихы мен қазіргі типологиясы
Екінші шетел тілі (испан) A1-B2
Шығармашылық педагогика
Шет тілдерін оқытудағы ақпараттық технологиялар
Шет тілінің көмегімен коммуникативтік әсер ету әдістері
Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістері
Екінші шетел тілі (қытай тілі) B1-2
Екінші шетел тілі (неміс) B1-2
Теориялық және практикалық фонетика
Функционалдық фонетика
Екінші шетел тілі (испан) B1-2
Педагогикалық шеберлік
Web-технологиялар
Ағылшын тілі бойынша дидактикалық материалдарды әзірлеу негіздері
Екінші шетел тілі (түрік тілі) B1-2
Шет тілін ерте оқыту
-
4 Оқу жылы
Екінші шет тілі теориялық курсы
Балалар әдебиеті
Білімді бағалау және бақылау
Лингвистикалық зерттеу әдістемесі
Критериалды бағалау технологиялары
Екінші шет тілін оқыту әдістемесі
Ғылыми–педагогикалық зерттеулер әдістемесі
Олигофренопедагогика
Оқылған тілдің елі әдебиеті мен мәдениеті
Кешенді оқытудың теориялық және әдіснамалық негіздері
Дефектология негіздері
Көптілді оқытуда CLIL курсын әзірлеу негіздері
Оқыту нәтижелері
- білім алушылардың мақсатты танымдық іс-әрекетін дамытуға ықпал ететін және педагогикалық ғылым мен шет тілінде білім берудің озық жетістіктеріне негізделген мектеп жасына дейінгі балалар мен бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін, тәсілдері мен технологияларын, жалпы және жас ерекшелік психологиясының қағидаттарын, шет тілін оқыту әдістемесін, оқу бағдарламалары мен материалдарын әзірлеу негіздерін, оқытудың ерте сатысында оқу процесін ұйымдастырудың қағидаттары мен, шет тіліндегі білім берудегі педагогикалық іс-әрекеттерді түсіндіру және жоспарлау;
- психологияның, гносеологияның, дефектологияның, шет тілін оқытудың педагогикасы мен әдістемесінің қағидаттарын, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар балаларды білу мен түсінуді қолдану, педагогикалық қызмет саласындағы дәлелдерді тұжырымдау және шет тілін оқытудың контентін, құралдары мен әдістерін таңдаумен байланысты Шет тіліндегі білім беру проблемаларын шешу және мектеп жасына дейінгі балалар мен бастауыш сынып оқушыларының жетістіктерін бағалау;
- психологияның, педагогиканың, тілді дамытудың қазіргі заманғы жетістіктері, Жалпы шет тілін оқыту әдіснамасы және шет тілін ерте оқыту әдіснамасы, атап айтқанда, әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, кәсіби коммуникация саласындағы пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру;
- фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құрылысты, орфография мен пунктуацияны, базалық және арнайы лексиканы, фразеология мен идиоматиканы, стилистикалық және жанрлық саралауды, лингвистика дамуының қазіргі заманғы үрдістеріне негізделген ағылшын және екінші шет тілінің әдеби нормасын және әдеби дәстүрін білу мен түсінуді көрсету, лингвистикалық құбылыстарды тану, талдау және ретке келтіру;
- ана, орыс (қазақ), ағылшын және екінші шет тілдерінің лексикалық және грамматикалық құрылымдары туралы білімдерін кәсіби деңгейде қолдану, күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста пікірлер мен дәлелдерді тұжырымдау;
- оқытылатын тілдің нормаларына сәйкес тұжырымның дұрыс грамматикалық формалары мен синтаксистік құрылуын пайдалану дағдыларына сүйене отырып, сөйлеу тәсілін таңдауды жүзеге асыру, сөйлеу мінез-құлқын жоспарлау және күнделікті, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас (қазақ, орыс және шет тілдерінде) жағдайларының идеяларын, проблемалары мен шешімдерін мамандарға, сондай-ақ оқытылатын саладағы маман еместерге хабарлау;
- Қазақстан Республикасы мен оқытылатын елдің тарихын, экономикасын, саяси жүйесі мен мәдениетін, қазіргі заманғы зерттеулер мен мәдениетаралық коммуникация үрдістеріне негізделген әртүрлі елдер өкілдерінің дүниетанымы мен ойлау ерекшеліктерін білу мен түсінуін көрсету, тиімді кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін экономикалық, саяси және мәдени өмір құбылыстарын, философиялық ой ұғымдарын жүйелендіре және жіктей білу;
- ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамытудың және қоғамды цифрландырудың қазіргі заманғы жетістіктеріне негізделген ақпаратты іздеудің, берудің, өңдеудің және сақтаудың қазіргі заманғы құралдарының білімі мен түсінігін көрсету, осы білімді кәсіби қызметте қорыту және интеграциялау;
- жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық, рухани және мәдени құндылықтарды қалыптастыру, Қазақстан Республикасы халықтарының достығы мен отансүйгіштік рухында тәрбиелеу, әртүрлі мәдениеттерге, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету мақсатында ақпарат жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру мәдени, саяси және экономикалық өмір құбылыстарын талдау және түсіндіру;
- оқу, анықтамалық, нормативтік және энциклопедиялық әдебиетті пайдалану дағдыларын және кәсіби құзыреттілікті, экологиялық, физикалық, этикалық, құқықтық, ақпараттық, экономикалық мәдениетті және ойлау мәдениетін қалыптастыру үшін қажетті, сондай-ақ одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін және кәсіби қызметте қажетті дағдыларды көрсету;
- ерте шет тілінде білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін педагогика, психология, физиология, шет тілінде білім беру, Кәсіби коммуникация және басқа да аралас және жапсарлас білім салаларында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану
- Педагогика, жалпы және жас ерекшелік психологиясы, Лингвистика және қазіргі заманғы шет тілдік білім беру саласында оқу-практикалық, зерттеушілік және кәсіби міндеттерді орындау үшін қалыптасқан академиялық дағдыларды, ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын көрсету, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мәнін түсіну
Ұқсас БББ
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын)
Академик Ебіней Арыстанұлы Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01705 Шетел тілдері (IP)
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01705 Ағылшын тілі (IP)
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
6B01705 Шет тілі: екі шет тілі
Шахмардан Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01705 Шетел тілдері (IP)
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты