Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01705 Шет тілін ерте оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Қазақстан-Американдық еркін университеті

  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздер
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлықтың пайда болу себептерін, мәнін және түсінігін қалыптастырады; сыбайлас жемқорлық қылмыс үшін моральдық - адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары туралы білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән адам мен биосфераның өзегі болатын жалпы экологиялық мәселелерді қарастырады. Пән білім алушыларда экологиялық ойлауды қалыптастыруға бағытталады, курс экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфераның ластану көздері мен деңгейлері, халықты қорғау тәсілдері, құтқару жұмыстарын ұйымдастыру, төтенше жағдайларда олардың жұмысының тұрақтылығын арттыру жөніндегі іс-шаралар бөлімдерін қамтиды, халықтың іс-әрекеті, азаматтық қорғаныстың қорғаныш құрылыстары қарастырылады, халықты азаматтық қорғаныс бойынша оқыту бөлімдері бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән адамдардың қажеттіліктерін барынша қанағаттандыру үшін шектеулі ресурстар жағдайында таңдау мәселесін зерттейді, көптеген мектептер мен бағыттардан тұрады. Экономикалық теорияның негізгі міндеті-шындық модельдерін қолдана отырып, экономикалық өмірдегі оқиғаларды түсіндіру, нақты экономиканы көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері Пән тұжырымдаманы, дереккөздерді, субъектілерді, құқық әдістерін зерттеуге арналған. Қазақстан Республикасының құқығындағы жауапкершілік институтына сипаттама беріледі. ҚР Ұлттық құқығының конституциялық құқық, Әкімшілік құқық, қылмыстық құқық, Азаматтық құқық, отбасылық құқық, Еңбек құқығы, Халықаралық құқық сияқты салалары зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық грамматика (1 бөлім)
    Несиелер: 4

    Пән ағылшын тілінің грамматикалық құрылымының негіздерін зерттейді – зат есім мен сын есімнің негізгі категориялары, етістікті индикативті көңіл-күйде қолдану, ағылшын етістігінің шақтары жүйесі, ағылшын етістігінің белсенді және пассивті кепілін қолдану, мақалалар мен предлогтарды қолдану; рецептивті және өнімді дағдыларды дамытуға, ағылшын тілінің грамматикалық жүйесін терең түсінуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән тілді адамдар арасындағы қарым-қатынас құралы ретінде оқытады; жалпы фонетика, грамматика және лексикология бөлімдерін қамтиды; тілдегі просодикалық құбылыстарға сипаттама береді; сөзді тіл және тіл бірліктері, фразеологизм және идиоматикалық сөз тіркестері ретінде оқытады; жалпы морфология мен синтаксис негіздерін оқытады; хаттың тарихи дамуындағы негізгі кезеңдер туралы білім береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Практикалық грамматика (2 бөлім)
    Несиелер: 4

    Пән модальды етістіктерді қолданудың аспектілерін, олардың мағыналарының реңктерін, соның ішінде мәлімдемеге эмоционалды түс беру үшін зерттейді. Сонымен қатар, пән етістіктің жеке емес формалары, олардың сипаттамалары, формалары, қолдану ерекшеліктері, сөйлемдегі функциялар және предикативті құрылымдардың қалыптасу ерекшеліктері туралы терең білім береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сөйлеу және жазу практикасы (1Бөлім)
    Несиелер: 4

    Пән шет тіліндегі ауызша және жазбаша тілдік дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға арналған; сөйлеу үлгілерін және грамматикалық құрылымдарды пайдалану дағдыларын автоматтандыруға бағытталған, жалпы тақырыптар бойынша ауызша және жазбаша мәлімдемелерді құрудың негізгі модельдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Пән болашақ мамандық аясында студенттерді кәсіби-бағдарлы оқытуды жүзеге асырады. Орыс (қазақ) тілінде жүргізілетін кәсіби қызмет үшін, студенттердің болашақ мамандықтарына сай коммуникациялық құзыреттілікті, оқытудың кәсіби бағыттылығы принципін ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: оқушыларды тәрбиелеу және оқыту үрдісі; педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері; тұтас педагогикалық үрдістің формалары, әдістері, құралдары; педагогикалық үрдістің мәні мен құрылымы; педагогикалық үрдісті жоспарлау және ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (неміс) A1-1
    Несиелер: 3

    Пән неміс тілінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу) ескере отырып, коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктің базалық негіздерін қалыптастыруға және неміс тілінде сөйлеудің негізгі композициялық-сөйлеу формаларын (сипаттау, баяндау, монолог, диалог, пайымдау) дамытуға бағытталған, грамматикалық құрылым негіздерімен таныстырады, тілдің лексикалық құрамы туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі) A1-1
    Несиелер: 3

    Пән қытай тілінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу) ескере отырып, коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктің базалық негіздерін қалыптастыруға және қытай тілінде сөйлеудің (сипаттау, баяндау, монолог, диалог, пайымдау) негізгі композициялық-сөйлеу нысандарын дамытуға бағытталған, грамматикалық құрылым негіздерімен таныстырады, тілдің лексикалық құрамы туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (испан) A1-1
    Несиелер: 3

    Пән испан тілінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін (сөйлеу, жазу, тыңдалым, оқылым) ескере отырып, коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктің базалық негіздерін қалыптастыруға және испан тілінде сөйлеудің негізгі композициялық-тілдік формаларын (сипаттау, баяндау, монолог, диалог, пайымдау) дамытуға бағытталған, грамматикалық құрылым негіздерімен таныстырады, тілдің лексикалық құрамы туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту барысында әр тарихи дәуірдегі, әлеуметтік-экономикалық жағдайларды, педагогикалық идеялар мен ойларды, жас ұрпақты тәрбиелеу мен білім берудегі мектеп тарихының дамуын, өзара ықпалын, кемшіліктері мен жетістіктерін, жеткіншектерді дамыту үрдісіндегі мақсатты ұйымдастырылған қисынды шаралары мен шарттарын, белгілері мен заңдылықтарын талдау қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Практикалық грамматика (3 бөлім)
    Несиелер: 4

    Бұл курс білім алушылардың грамматикалық дағдыларын одан әрі дамытуға арналған, пәннің негізгі бағыты субъективті пайдалану болып табылады. Студенттер әр түрлі сөйлемдерде субъективті қолдануды игереді-қарапайым, әр түрлі типтегі күрделі. Пән грамматикалық құрылымдарды сенімді меңгеруді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (түрік) A1-1
    Несиелер: 3

    Пән түрік тілінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу) ескере отырып, коммуникативтік, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, прагматикалық құзыреттіліктің базалық негіздерін қалыптастыруға және түрік тілінде сөйлеудің негізгі композициялық-сөйлеу формаларын (сипаттау, баяндау, монолог, диалог, пайымдау) дамытуға бағытталған, грамматикалық құрылым негіздерімен таныстырады, тілдің лексикалық құрамы туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тыңдауға және сөйлеуге арналған практикум
    Несиелер: 5

    Бұл пән тыңдалым дағдыларын тереңдетуді, сондай - ақ шартты түрде дайындалған және дайындалмаған ауызекі сөйлеуді; сөйлеу үлгілерін автоматтандыруды, білім алушылардың сөздік минимумын кеңейтуді және ауызша коммуникация дағдыларын дамытуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқытудың қазіргі әдістемесі
    Несиелер: 3

    Курс шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби-әдістемелік даярлығын шетел тілі саласындағы ғылым мен практиканың соңғы жетістіктері негізінде қамтамасыз етеді, білім, дағды мен іскерліктің тұтас жүйесін меңгеруге, студенттердің әдіснамалық мәдениетін, олардың өзіндік іс-әрекетін дамытуға, қалыптасқан кәсіби маңызды құзыреттер арқылы білім алушылардың оқу және қосымша іс-әрекетін ұйымдастыру міндеттерін шешуге қабілетті және дайын болуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (испан) A1-2
    Несиелер: 5

    Пән грамматикалық дағдыларды жетілдіруге, испан тіліндегі сөздік қорын кеңейтуге, тілді low pre-intermediate деңгейінде меңгеруге қол жеткізуге, курс тақырыптары бойынша диалог жүргізе және монологиялық пікір қалыптастыра білуге және испан тілінде күнделікті қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (түрік тілі) A1-2
    Несиелер: 5

    Пән грамматикалық машықтарды жетілдіруге, испан тіліндегі сөздік қорын кеңейтуге, тілді low pre-intermediate деңгейінде меңгеруге қол жеткізуге, курс тақырыптары бойынша диалог жүргізе және монологтық тұжырым жасай білуге және түрік тілінде күнделікті қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі) A1-2
    Несиелер: 5

    Пән грамматикалық дағдыларды жетілдіруге, испан тіліндегі сөздік қорын кеңейтуге, тілді low pre-intermediate деңгейінде меңгеруге қол жеткізуге, курс тақырыптары бойынша диалог жүргізе және монологиялық пікір қалыптастыра білуге және қытай тілінде күнделікті қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сөйлеу және жазу практикасы (2 Бөлім)
    Несиелер: 4

    Пән шет тілінде ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіруге, курс тақырыптары бойынша сөздік қорын кеңейтуге арналған; сөйлеу үлгілері мен грамматикалық құрылымдарды пайдалану дағдыларын автоматтандыруға назар аударады, аналитикалық және сыни ойлауды қажет ететін тақырыптар бойынша ауызша және жазбаша мәлімдемелерді құрудың негізгі модельдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Aуызша қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Тәрбие студенттердің коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттіліктерін дамытуға және күнделікті және кәсіптік бағдарланған қарым-қатынас жағдайында сөйлеу қарым-қатынастарының мәдениетаралық сәйкес стратегияларын және тактикасын дамытуға ықпал етеді, студенттердің мәдениетаралық өзара әрекеттесу пәні ретінде шет тілдерін сөйлеу тілінің мәдени дағдыларын қалыптастырады, сөздік қорын кеңейтеді, қарым-қатынаста тілдік кедергіні жоюға ықпал етеді. ана тілінде сөйлейтіндер мен басқа да мәдениеттердің өкілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Теориялық грамматика
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді ағылшын тілінің грамматикалық құрылысы, оның спецификалық қасиеттері мен заңдылықтары туралы қазіргі заманғы ұғымдармен, сондай-ақ оны зерттеудің лингвистикалық әдістерімен таныстыруды мақсат етеді. Курс студенттердің грамматикалық талдау және сипаттау әдістерін, алынған теориялық білімді практикада қолдана білуін дамытуды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (неміс) A1-2
    Несиелер: 5

    Пән грамматикалық машықтарды жетілдіруге, испан тіліндегі сөздік қорын кеңейтуге, тілді low pre-intermediate деңгейінде меңгеруге қол жеткізуге, курс тақырыптары бойынша диалог жүргізе және монологтық тұжырым жасай білуге және неміс тілінде күнделікті қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалар мен бастауыш сынып оқушыларын оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық педагогикалыұ негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл пән бастауыш сынып оқушыларын мектепте оқытуға дайындықтың психологиялық-педагогикалық сипаттамасын зерттейді; танымдық процестерді және тұлғаны қалыптастыру қызметін дамыту, тұлғаның әлеуметтік процестері, мотивацияны дамыту, сапалы жетістіктерге жету; өзін-өзі бағалау және тұлғааралық қатынастардың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілін ерте оқытудағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламасы мектеп жасына дейінгі және кіші мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүргізуге студентерді теориялық-әдістемелік даярлауды көздейді. Білім беру мен тәрбиенің гуманистік парадигмасын орындауға бағытталған тәрбие қызметінің теориялық және практикалық негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқытылып жатқан тілдің Мемлекеттік саясаты мен Елтануы
    Несиелер: 5

    Пән ағылшын тілді мемлекеттермен, сонымен қаттар Ұлыбритания мен АҚШ және басқа да ағылшын тілді елдердің физикалық және экономикалық географиясымен, сонымен қатар осы мемлекеттердің тарихымен, мәдениетімен және мемлекеттік-саяси құрылысымен танысуды көздейді. Курстың мақсаты – студенттерге Оқытылатын тіл елі туралы толық түсінік беру, тарихи, географиялық, экономикалық, қоғамдық-саяси, мәдени және әлеуметтік сипаттағы мәліметтерді қамтитын білім кешенімен қаруландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі шет тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Пән лексикология және фразеология негіздері туралы түсінік береді, қазіргі шетел тілінің лексикалық құрамы, оның стратификациясы, оны толықтыру тәсілдері, сөз және фразеологизмдер туралы білімді хабарлайды, аналитикалық қабілеттерін дамытады және шет тілін меңгеру дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (неміс) B1-1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің сөздік қорын одан әрі кеңейту, барлық тілдік құзыреттіліктерді орта базалық деңгейде қалыптастыру, лингвистикалық жағдайды талдау дағдыларын меңгеруді, неміс тілінің тиісті лексикалық және грамматикалық құралдарын таңдауды талап ететін неғұрлым күрделі тақырыптарда диалогты қолдау дағдыларын дамыту болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар психологиясы және даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерде ағзаның тіршілігі туралы жүйелі білімді қалыптастыруға, оның сыртқы ортамен және процестер динамикасымен өзара әрекеттесуіне, дене жүйелерінің жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтары мен оларды реттеу механизмі, психофизиологияның негізгі ғылыми тұжырымдамаларын игеруге бағытталған. Пәннің негізгі бағыты мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы баланың денесінің ерекшеліктеріне бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш білім берудегі заманауи педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында оқушылардың іс – әрекетін жандандыру және қарқындандыру негізіндегі технологиялар қарастырылады: ойын, технологиялар; проблемалық оқыту технологиялары; басқару және оқу процесін ұйымдастыру тиімділігі негізіндегі технологиялар: міндетті нәтижелер негізінде деңгейлеп дифференциациялау технологиялары; дамыта оқыту технологиялары: тұлғалық-бағдарлы оқыту; жобалық оқыту технологиясы; ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, денсаулық сақтау технеологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар практикалық психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны бастауыш сынып оқушыларының дамуын ; танымдық процестердің психологиялық даму ерекшеліктерін, оқу мотивациясын, бастауыш сынып оқушыларының үлгермеуінің себептерін; мектеп жасына дейінгі балалар мен бастауыш сынып оқушыларын оқытудағы қиындықтардың типологиясын; өзін-өзі бағалау факторларын, сондай-ақ оқытудың оқушы психикасына әсерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (испан) B1-1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің сөздік қорын одан әрі кеңейту, барлық тілдік құзыреттіліктерді орта базалық деңгейде қалыптастыру, лингвистикалық жағдайды талдау дағдыларын меңгеруді, испан тілінің тиісті лексикалық және грамматикалық құралдарын таңдауды талап ететін неғұрлым күрделі тақырыптарға диалогты қолдау дағдыларын дамыту болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі) B1-1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің сөздік қорын одан әрі кеңейту, барлық тілдік құзыреттіліктерді орта базалық деңгейде қалыптастыру, лингвистикалық жағдайды талдау дағдыларын меңгеруді, қытай тілінің тиісті лексикалық және грамматикалық құралдарын таңдауды талап ететін неғұрлым күрделі тақырыптарға диалогты қолдау дағдыларын дамыту болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет тілдерін оқыту психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерді оқу пәні ретінде шет тілінің психологиялық ерекшелігімен таныстыру және олардың психолингвистикалық құзыреттілігін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (түрік тілі) B1-1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің сөздік қорын одан әрі кеңейту, барлық тілдік құзыреттіліктерді орта базалық деңгейде қалыптастыру, лингвистикалық жағдайды талдау дағдыларын, түрік тілінің тиісті лексикалық және грамматикалық құралдарын таңдауды талап ететін неғұрлым күрделі тақырыптарда диалогты қолдау дағдыларын дамыту болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі шет тілінің тарихы мен қазіргі типологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді тіл дамуының негізгі заңдылықтары мен қозғаушы күштерімен, негізгі шет тілінің фонетикалық, морфологиялық, лексикалық және синтаксистік кіші жүйелерінің типологиялық ерекшеліктерімен, даму тарихы, тарихындағы кезеңдермен, ұшыраған өзгерістермен танысуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (испан) A1-B2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің сөздік қорын одан әрі кеңейту, барлық тілдік құзыреттіліктерді орта базалық деңгейде қалыптастыру, лингвистикалық жағдайды талдау дағдыларын меңгеруді, тілдің тиісті лексикалық және грамматикалық құралдарын таңдауды талап ететін неғұрлым күрделі тақырыптарға диалогты қолдау дағдыларын дамыту болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығармашылық педагогика
    Несиелер: 3

    Курс бағдарламасы келесі мәселелерді қарастырады: адам туралы ғылымдар жүйесіндегі шығармашылық педагогиканың орны. Креативті педагогиканың зерттеу пәні мен объектісі. Шығармашылық педагогиканың категориялық аппараты. Оқу процесінде шығармашылық ойлауды жандандырудың әдістері мен құралдары. Шығармашылық педагогикалық процестің мәні және оның ақпарат құралдары - Технологиялық қолдау. Креативті педагогикалық технология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шет тілдерін оқытудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттердің заманауи ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудегі практикалық дағдыларын қалыптастыру, алынған тәжірибелік дағдыларды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасқа аудару, оқу үдерісінде АКТ пайдалану және оқу нәтижелерін бағалауды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шет тілінің көмегімен коммуникативтік әсер ету әдістері
    Несиелер: 3

    Тәрбие қоғамдық сөйлеу дағдыларын, сыни ойлау дағдыларын нығайтады, сөйлеушінің сөзін дұрыс тыңдай білуге, білімді жеткізуге және әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, сөйлеуді ұйымдастыру мен құрылымдау дағдыларын дамытады, аудитория үшін тиісті лингвистикалық және лингвистикалық емес құралдарды қолдана алады, мақсатты аудиторияға оның әлеуметтік, кәсіби және басқа мәртебесін ескере отырып ықпал ету дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістері
    Несиелер: 5

    "Шет тілін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі" курсы студенттерде ҚР вариативтік шет тілді білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен принциптерін, шет тілін ерте оқытатын мектептерде, шет тілін бейіндік оқытатын мектептерде және мамандандырылған мектептерде шт оқыту процесінің құрылымы мен мазмұнының ерекшеліктерін білуді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (қытай тілі) B1-2
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу қытай тілінде еркін сөйлеуді қалыптастыруға, қарым-қатынасты сақтауға мүмкіндік беретін сөздік қорын қалыптастыруға, оның ішінде кәсіби тақырыптарға, анық емес ақпаратты түсіндіру дағдыларын меңгеруге, қытай тіліндегі түпнұсқа мәтіндердің тік және көлденең мәнмәтінін түсінуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (неміс) B1-2
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу неміс тілінде еркін сөйлеуді қалыптастыруға, қарым-қатынасты сақтауға мүмкіндік беретін сөздік қорын қалыптастыруға, соның ішінде кәсіби тақырыптарға, анық емес ақпаратты түсіндіру дағдыларын меңгеруге, неміс тіліндегі түпнұсқа мәтіндердің тік және көлденең мәнмәтінін түсінуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теориялық және практикалық фонетика
    Несиелер: 3

    Бұл курста фонетика ғылым ретінде қарастырылады; оқытылатын тілдің фонемдік құрамына, слогқа, екпінге, интонацияға және просодикаға, фоностилистикаға көңіл бөлінеді. Мақсаты: шет тілін дамыту кезеңдерін оқыту, тілдің стилистикалық құралдарын, Оқытылатын тіл фонетикалық жүйесінің қызмет етуі, көпғасырлық даму нәтижесінде қалыптасқан шет тілінің қазіргі заманғыфонетикалық жүйесінің қызмет етуі негізінде лингвистикалық, лингвомәдени құзыреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Функционалдық фонетика
    Несиелер: 3

    Курста сөйлеу органдары және олардың жұмысы, дауысты және дауысты дыбыстарды жіктеудің негізгі принциптері, әр түрлі екпін түрлері және интонация қарастырылады. Бұл курс транскриптерді меңгеруді көздейді. Мақсаты: интонациялық суретті қабылдаудың аудиттік дағдыларын қалыптастыру және оны сөйлеу және оқу процесінде барабар жаңғырту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (испан) B1-2
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу испан тілінде еркін сөйлеуді қалыптастыруға, қарым-қатынасты сақтауға мүмкіндік беретін сөздік қорын қалыптастыруға, соның ішінде кәсіби тақырыптарға, анық емес ақпаратты түсіндіру дағдыларын меңгеруге, испан тіліндегі түпнұсқа мәтіндердің тік және көлденең мәнмәтінін түсінуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 4

    Бұл пән педагогикалық шеберлік, педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі, оның мәні мен мазмұны, педагогикалық шеберліктің қалыптасу негіздері сияқты мәселелерді қарастырады. Курсты оқу барысында келесі ұғымдар қарастырылады: педагогикалық эрудиция, мұғалімнің кәсіби және жеке өсуі, педагогикалық техника, педагогикалық қарым-қатынас, мұғалімнің сөйлеу мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Web-технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерге ұсынылатын Ғаламдық Internet желісі, желілік сервистер жұмысының принциптерін теориялық білімдерін қалыптастыру. Жеке web-қосымшаларды және қарапайым Internet-беттерді бағдарламалау, есептерді сауатты қою және оларды бағдарламалық жүзеге асыру мәселелерінде білімді, іскерлікті үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі бойынша дидактикалық материалдарды әзірлеу негіздері
    Несиелер: 4

    Осы пәннің мазмұны бастауыш мектептің оқу-тәрбие процесіне қажетті көрнекі құралдардың теориясы мен әдістемесін; көрнекіліктердің пайда болу және даму тарихын қарайды; дидактикалық және көрнекі құралдарды әзірлеу және көрнекілікті пайдалана отырып сабақтарды ұйымдастыру дағдыларын студенттерде қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (түрік тілі) B1-2
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу түрік тілінде еркін сөйлеуді қалыптастыруға, қарым-қатынасты сақтауға мүмкіндік беретін сөздік қорын қалыптастыруға, соның ішінде кәсіби тақырыптарға, анық емес ақпаратты түсіндіру дағдыларын меңгеруге, түрік тіліндегі түпнұсқа мәтіндердің тік және көлденең мәнмәтінін түсінуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шет тілін ерте оқыту
    Несиелер: 5

    Бұл курс мектепке дейінгі білім беру мекемелерінде оқытудың бастапқы (дайындық) кезеңінде шет тілін оқыту саласындағы , оның ішінде қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін кеңейту шеңберінде қосымша және кіші мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін тереңдетуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шет тілі теориялық курсы
    Несиелер: 5

    Пән екінші оқытылатын тілдің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, лингвистикалық зерттеулердің ұғымдық-категориялық аппаратын, принциптерін, әдістері мен тәсілдерін, екінші Оқытылатын тіл теориясының дамуының қазіргі заманғы үрдістерін және фонетика, лексика және грамматика саласындағы өзгерістердің негізгі үдерістерін зерттейді. Пән екінші шет тілінің даму кезеңдерін зерттеу негізінде лингвистикалық және лингвомәдени құзыреттілікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Балалар әдебиеті курсы іргелі болып табылады және бастауыш білім беру үшін жоғары білікті кадрларды даярлауда пәнді құру мен зерттеудің тарихи принципіне негізделген. Пәннің мазмұнына ағылшын, американдық, орыс және қазақ классикалық балалар әдебиеті мен басқа да ұлттық әдебиеттердің шығармалары, халық ауыз әдебиеті мен қазіргі балалар әдебиетінің шығармалары кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білімді бағалау және бақылау
    Несиелер: 5

    Курс игерудің мақсаты-білім беру ұйымдарында білім сапасын басқару жүйесін құрудағы қазіргі заманғы тәсілдер туралы студенттердің нақты түсініктерін қалыптастыру арқылы педагогикалық білім беру саласындағы бакалаврдың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, сонымен қатар студенттердің білімін бағалау критерийлері болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингвистикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс ғылыми әдістерді қолдана отырып, зерттеуді тиімді ұйымдастырумен және реттеумен ғылыми жұмыс жүргізудің зерттеу мәдениетін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Критериалды бағалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты: студенттерді оқытудың нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен (мониторинг, рейтинг, критериалды бағалау, тестілеу), бақылаудың әдіснамалық және теориялық негіздерімен таныстыру;студенттердің білімін тексеру үшін материалдың мазмұнын таңдау, оқыту нәтижелерін бағалаудың әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шет тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-қазіргі кезеңде маманға қойылатын әлеуметтік педагогикалық талаптарға жауап беретін, екінші шет тілінің болашақ мұғалімінің кәсіби-курсдік дайындығының сапасын қамтамасыз ету. Курс соңында студент педагогикалық іс-әрекет үрдісінің түсінігін және білімін көрсетуге, оқыту әдістемесінің даму заңдылықтарын түсінуді қамтамасыз етумен байланысты оқылатын саладағы мәселелерді шеше білуге міндетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми–педагогикалық зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін қалыптастыруға бағытталған, ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және реттеу тәсілдерін, оларды қолдану тәртібін және мақсатқа қол жеткізу кезінде нәтижелерді түсіндіруді ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Олигофренопедагогика
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді ақыл-ой дамуында ауытқулары бар балалармен жұмыс істеуге практикалық дайындауға, сондай-ақ студенттерде ауытқушылық ақыл-ой дамуын диагностикалаудың, осы балалармен түзету жұмыстарын жоспарлаудың кәсіби дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің негізгі бағыты мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалардың дамуындағы ауытқуларға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқылған тілдің елі әдебиеті мен мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәнде зерттелетін елдердің әдебиетінің, шығармадағы мәдениеттің көрінісі, әдеби бағыттардың, көркемдік әдістердің, стильдердің және олардың ұлттық ерекшеліктерінің дамуының негізгі кезеңдері зерттеледі, әдебиеттанулық және әдебиеттанулық әдебиеттермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады, өнер туындыларын тәуелсіз талдау дағдыларын қалыптастырады, олардың жанр ерекшелігі мен шығармашылық әдіс пен стилі ерекшеліктерін анықтайды. зерттелген тілдің елінің жазушылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кешенді оқытудың теориялық және әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің білім жүйесін мектеп оқушыларының интеграцияланған оқытуды ұйымдастыру саласында қалыптастыру болып табылады: интеграцияланған оқытутуралы жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігіретінде бір тұтастүсініктерді қалыптастыру; интеграцияланған Оқытудыңнормативтік-құқықтық негіздерін оқу; оқушыларды интеграцияланған оқытудың моделімен технологияларын қарастыру; балалардың жеке даму ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру бағдарламаларын бейімдеу технологиясын оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мазмұны дефектологияның заманауи мәселелері мен міндеттерін, Қазақстандағы аномалды балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктерін қарастырады. Ол әр түрлі сөйлеу бұзылыстарының негізгі сипаттамаларын және олармен түзету жұмыстарының принциптерін ашады. Балалардың қалыптан тыс даму себептері туралы түсінік береді. Пәннің негізгі бағыты мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалардың дамуындағы ауытқуларға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көптілді оқытуда CLIL курсын әзірлеу негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнпәндік-тілдік кіріктірілген оқытуды (CLIL) қолдана отырып, ағылшын тілін оқытудың теориялық және практикалық аспектілерін сипаттайды, CLIL әдістемесін әртүрлі контекстерде енгізу және қолдану мәселелерін сипаттайды; ағылшын тілінің жаһандықауқымдар өлін баяндайды, сондай-ақ CLIL әдістемесінің негізгі ұғымдарын ашады ; CLIL әдістемесі бойынша сабақ жоспарларын құрастырудың негізгі мақсатын қояды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    білім алушылардың мақсатты танымдық іс-әрекетін дамытуға ықпал ететін және педагогикалық ғылым мен шет тілінде білім берудің озық жетістіктеріне негізделген мектеп жасына дейінгі балалар мен бастауыш сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың мазмұнын, мақсаттары мен міндеттерін, тәсілдері мен технологияларын, жалпы және жас ерекшелік психологиясының қағидаттарын, шет тілін оқыту әдістемесін, оқу бағдарламалары мен материалдарын әзірлеу негіздерін, оқытудың ерте сатысында оқу процесін ұйымдастырудың қағидаттары мен, шет тіліндегі білім берудегі педагогикалық іс-әрекеттерді түсіндіру және жоспарлау;

  • Код ON2

    психологияның, гносеологияның, дефектологияның, шет тілін оқытудың педагогикасы мен әдістемесінің қағидаттарын, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар балаларды білу мен түсінуді қолдану, педагогикалық қызмет саласындағы дәлелдерді тұжырымдау және шет тілін оқытудың контентін, құралдары мен әдістерін таңдаумен байланысты Шет тіліндегі білім беру проблемаларын шешу және мектеп жасына дейінгі балалар мен бастауыш сынып оқушыларының жетістіктерін бағалау;

  • Код ON3

    психологияның, педагогиканың, тілді дамытудың қазіргі заманғы жетістіктері, Жалпы шет тілін оқыту әдіснамасы және шет тілін ерте оқыту әдіснамасы, атап айтқанда, әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, кәсіби коммуникация саласындағы пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру;

  • Код ON4

    фонетикалық, лексикалық және грамматикалық құрылысты, орфография мен пунктуацияны, базалық және арнайы лексиканы, фразеология мен идиоматиканы, стилистикалық және жанрлық саралауды, лингвистика дамуының қазіргі заманғы үрдістеріне негізделген ағылшын және екінші шет тілінің әдеби нормасын және әдеби дәстүрін білу мен түсінуді көрсету, лингвистикалық құбылыстарды тану, талдау және ретке келтіру;

  • Код ON5

    ана, орыс (қазақ), ағылшын және екінші шет тілдерінің лексикалық және грамматикалық құрылымдары туралы білімдерін кәсіби деңгейде қолдану, күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста пікірлер мен дәлелдерді тұжырымдау;

  • Код ON6

    оқытылатын тілдің нормаларына сәйкес тұжырымның дұрыс грамматикалық формалары мен синтаксистік құрылуын пайдалану дағдыларына сүйене отырып, сөйлеу тәсілін таңдауды жүзеге асыру, сөйлеу мінез-құлқын жоспарлау және күнделікті, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас (қазақ, орыс және шет тілдерінде) жағдайларының идеяларын, проблемалары мен шешімдерін мамандарға, сондай-ақ оқытылатын саладағы маман еместерге хабарлау;

  • Код ON7

    Қазақстан Республикасы мен оқытылатын елдің тарихын, экономикасын, саяси жүйесі мен мәдениетін, қазіргі заманғы зерттеулер мен мәдениетаралық коммуникация үрдістеріне негізделген әртүрлі елдер өкілдерінің дүниетанымы мен ойлау ерекшеліктерін білу мен түсінуін көрсету, тиімді кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін экономикалық, саяси және мәдени өмір құбылыстарын, философиялық ой ұғымдарын жүйелендіре және жіктей білу;

  • Код ON8

    ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамытудың және қоғамды цифрландырудың қазіргі заманғы жетістіктеріне негізделген ақпаратты іздеудің, берудің, өңдеудің және сақтаудың қазіргі заманғы құралдарының білімі мен түсінігін көрсету, осы білімді кәсіби қызметте қорыту және интеграциялау;

  • Код ON9

    жалпыадамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық, рухани және мәдени құндылықтарды қалыптастыру, Қазақстан Республикасы халықтарының достығы мен отансүйгіштік рухында тәрбиелеу, әртүрлі мәдениеттерге, салт-дәстүрлерге құрмет көрсету мақсатында ақпарат жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру мәдени, саяси және экономикалық өмір құбылыстарын талдау және түсіндіру;

  • Код ON10

    оқу, анықтамалық, нормативтік және энциклопедиялық әдебиетті пайдалану дағдыларын және кәсіби құзыреттілікті, экологиялық, физикалық, этикалық, құқықтық, ақпараттық, экономикалық мәдениетті және ойлау мәдениетін қалыптастыру үшін қажетті, сондай-ақ одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін және кәсіби қызметте қажетті дағдыларды көрсету;

  • Код ON11

    ерте шет тілінде білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін педагогика, психология, физиология, шет тілінде білім беру, Кәсіби коммуникация және басқа да аралас және жапсарлас білім салаларында фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану

  • Код ON12

    Педагогика, жалпы және жас ерекшелік психологиясы, Лингвистика және қазіргі заманғы шет тілдік білім беру саласында оқу-практикалық, зерттеушілік және кәсіби міндеттерді орындау үшін қалыптасқан академиялық дағдыларды, ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын көрсету, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мәнін түсіну

6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01705 6B01705-Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын)
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын және неміс тілдері/ ағылшын және француз тілдері)
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01705 Шетел тілі (екі шетел тілі)
Бакалавриат

Орталық- Қазақстан Академиясы

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01705 Шет тілі;екі шет тілі
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top