Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Химия в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В01504 Химия» бакалаврларды дайындауға арналған білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты: жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар жоғары білікті биология мұғалімін даярлау, келесі бағыттар бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыра алады:әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі жоғары оқушы бойында жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыратын және тәрбиелейтін, химия саласында жүйелі білім қалыптастыратын; оқу үрдісін заманауи талаптарға сәйкес деңгейде ұйымдастыру қабілетіне ие, ғылыми зерттеулер, жобалар, соның ішінде online түріндегі жұмыстарды жүзеге асыратын жоғары білікті мұғалім дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 4

    Студент зерттейді: Кіріспе. Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл жүйесінің дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке əрекеті жəне оның баланың осіп-дамуы барысында қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйенің дамуы. Қанның жастық ерекшеліктері жəне жүрек-қан тамырлары жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жасқа сай анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Зат пен энергия алмасуының жастық ерекшеліктері. Сыртқа шығару жүйесі мен терінің жастық ерекшеліктері. Балалардың дамуының əлеуметтік факторлары. Мектепке бейімделу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 4

    Бұл пән білім алушыларда заттың құрылысы туралы, химиялық процестердің заңдары мен заңдылықтары, химиялық термодинамиканың негіздері, әртүрлі агрегаттық күйдегі заттардың тәртібі мен қасиеттері туралы химиялық ғылымның қазіргі заманғы жетістіктерінің негіздерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химиялық эксперимент және қауіпсіздік техникасы
    Несиелер: 5

    Еңбекті қорғаудың құқықтық және ұйымдастырушылық мәселелері. Қауіпсіздік техника ережелері. Өрт қауіпсіздігі.Жедел жәрдем көрсету. Өндірістік санитария және еңбек гигиенасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия І
    Несиелер: 4

    Атом-молекулалық ілім тұрғысынан химияның негізгі ұғымдары мен стехиометриялық заңдары; Атом құрылымының теориясы; Д. И. Менделеевтің химиялық элементтерінің периодтық заңы және периодтық жүйесі; химиялық байланысты түсіндірудің квант-химиялық әдістері; химиялық процестердің энергетикасы мен бағыты; химиялық процестердің жүру заңдылықтары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Community Service
    Несиелер: 3

    Қоғамға қызмет ететін елеулі және жеке маңызды оқиғалар. Білім беру мақсаттарына және (немесе) мазмұн стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға қызмет етуді оқыту стратегиясы ретінде пайдалану. Өзі туралы және өзінің қоғаммен қарым-қатынасы туралы рефлексия. Қоғамға қызмет ету процесіндегі барлық қатысушылар арасында әртүрлілік пен өзара сыйластықты түсіну. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибені жоспарлау, енгізу және бағалау. Қоғамдастықтың қажеттіліктерін қанағаттандыру бойынша әріптестік. Іске асыру сапасын бағалау және қойылған мақсаттарға қол жеткізудегі прогресс, сондай-ақ жақсарту және тұрақтылық үшін нәтижелерді пайдалану. Қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру және нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін ұзақтық пен қарқындылық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектептегі химия бойынша оқу-зерттеушілік эксперимент
    Несиелер: 2

    Химияны оқытудағы, химиялық зерттеулер жүргізудегі химиялық эксперименттің рөлі. Химиялық эксперимент химияны зерттеудің негізі ретінде. Мектептегі химия кабинетінің жабдықтары. Қауіпсіздік техникасы. Химиялық эксперимент жүргізуге қойылатын талаптар. Аспаптар мен қондырғыларға қойылатын негізгі талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Периодтық жүйе элементтері химиясы
    Несиелер: 6

    Периодтық жүйе негізгі және қосымша топшаларының маңызды элементтері түзетін жай және күрделі заттардың құрылысы табиғатта кездесу формалары, өнеркәсіптік және лабораториялық алыну жолдары, физика-химиялық қасиеттері, практикалық қолданылуы, экологиялық проблемаларды шешудегі рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі
    Несиелер: 4

    Тақырып мазмұны салалардан, тақырыптардан, тақырыпшалардан және қарым-қатынастың типтік жағдаяттарынан тұратын танымдық-лингвомәдени кешендер түрінде ұсынылған Қарым-қатынастың әлеуметтік саласы (С1). Мамандық бойынша пән саласы мазмұнының ағылшын тілінде сипаттамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық химия: сапалық анализ
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Аналитикалық реакциялардың сезімділігі. Бөлшектеп және жүйелеп анализдеу жүрісі. Массалар әсері заңының гомогендік жүйеде қолданылуы. Гетерогендік процестер. Гидролиз. Тотығу-тотықсыздану процестері. Комплексті қосылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия ІІ
    Несиелер: 5

    Электролиттер мен электролиттердің ерітінділері; ерітінділердің коллигативті қасиеттері; электролиттік диссоциация теориясы; Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары; кешенді қосылыстар туралы түсінік, кешенді қосылыстар құрылысының координациялық теориясы; тотығу-қалпына келтіру реакциялары, электродты процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейорганикалық заттардың химиялық анализі
    Несиелер: 5

    Студенттерді бейорганикалық заттар мен улы заттарды талдаудың зерттелген әдістерінің теориясымен және практикасымен таныстыру. Талдауға жататын материалдың сапалық және сандық сипатына қатысты мәселелерді қарау. Қазіргі уақытта химияда кеңінен қолданылатын зерттеу әдістерімен студенттердің жұмыс істеу негіздерін меңгеру және дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластары
    Несиелер: 6

    Бейорганикалық заттар кластарының маңызды қосылыстарының табиғатта кездесуі, құрылысы, алу тәсілдері, физикалық және химиялық қасиеттері, қолданылуы; заттың химиялық ұйымдасуының бірлігі, оның қарапайымнан күрделіге қарай дамуы; зат қасиеттерінің құрам мен құрылымға тәуелділігі; байланысты күйдегі атом мен жеке атом қасиеттерінің айырмашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Зат құрылысы теориясы. Бейорганикалық заттарды жіктеудің тарихи және қазіргі заманғы тәсілдері. Заттардың алуан түрлілігі. Табиғатта табу. "Құрамы – құрылысы – қасиеттері – Органикалық емес заттарды алу – қолдану"өзара байланысы. Бейорганикалық қосылыстардың генетикалық байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Химия есептерінің химияны оқыту барысында алатын орны, маңызы. Химия есептерінің жіктелуі. Есептерді шығару әдістемелік ұстанымдары. Сандық есептерді шығару жолдары. Сапалық есептерді шешу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің таңдаған бағытына сәйкес және кәсіби тапсырмаларды шешу үшін практикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени, кәсіптік және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастырады және жетілдіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химиядағы күрделендірілген есептер
    Несиелер: 4

    Күрделі есептердің типологиясы. Күрделі мәселелерді шешудің аралас тәсілдері. Дарынды балалармен жұмыс істеу үшін қажетті олимпиадалық және басқа да күрделі мәселелерді шешу алгоритмдері. Әр түрлі олимпиадалық есептерді шешу әдістерін біріктіру. Негізгі математикалық әрекеттердің математикалық аппараты, теңдеулер жүйесін құру дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химиядан дарынды балалармен жұмыс істеу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Дарындылық құбылыс ретінде. Дарындылықты анықтау мен дамытудың педагогикалық тәсілдері. Химия пәні бойынша дарынды балалармен жұмыс істеудің негізгі әдістері. Оқушылардың жеке және топтық ғылыми жобаларының тақырыптарын таңдау, зерттеудің ғылыми аппаратын, орындау әдістемесін анықтау. Химия пәні бойынша дарынды балалармен жұмыс жасау бағдарламасын әзірлеу. Олимпиадалық тапсырмалар мен олардың шешімдерін таңдау. Стандартты емес жұмыс формаларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында кәсіби қызметте қолданылатын ұғымдар мен ғылыми көзқарастарды терең зерттеуге, кәсіби терминдердің мағынасын түсінуге, кәсіби лексиканы кеңінен қолдануға, өз ойын нақты жеткізе білуге баса назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикалық химия
    Несиелер: 4

    Ашық және жабық жүйелердің жай-күйін сипаттайтын теориялық ережелер, заңдар және өзара байланыстар жүйесі, химиялық термодинамика негіздері. Химиялық реакцияларды сипаттаудың кинетикалық негіздері, оларды жылдамдату тәсілдері мен механизмдері, химиялық тепе-теңдік және оның ығысу тәсілдері туралы ілім, ерітінділер теориясының негіздері, электрохимия элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Химиялық термодинамика негіздерін, химиялық реакцияларды сипаттаудың кинетикалық негіздерін, оларды жылдамдату тәсілдері мен механизмдерін, химиялық тепе-теңдік және оның ығысу тәсілдері туралы ілім, ерітінділер теориясының негіздерін, электрохимия элементтерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химияны оқытудағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 3

    Компьютерлік бағдарламалар және жалпы мақсаттағы компьютерлік технологиялар. Химиядағы компьютерлік модельдеу. Химияны оқытуды компьютерлік сүйемелдеу. Химияны оқытудағы компьютерлік технологиялар. Қашықтықтан оқыту технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытуда студенттерде мектептегі оқу сабақтарын білім берудің жаңартылған мазмұнына сәйкес ұйымдастыру және өткізу жөнінде кәсіби құзыреттіліктері қалыптасады. Болашақ мұғалімдер сабақта критериалды бағалау, сапалы диалог ұйымдастыру арқылы білім алушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамыту технологияларын жүзеге асыру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалау критерийлерін құрастыру; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес келетін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін анықтау; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, АКТ және ДОТ қолдану талаптарын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аналитикалық химия: сандық анализ
    Несиелер: 4

    Сандық анализдің пәні мен міндеттері. Гравиметрлік анализ. Анықталатын компонентті ерітіндіден тұнба түрінде сандық бөлу. Гравиметрлік анализдің есептеулері.Титриметрлік анализ. Титриметрлік анализді жүргізуге қажетті шарттар. Қышқылдық-негіздік титрлеу әдістері. Редоксиметрия әдісі. Тұндыру әдісі. Комплексонометрия

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік химия
    Несиелер: 3

    Компьютерлік химияның математикалық аппараты. Жалпы қолданымдағы компьютерлік технологияларды химияда пайдалану. Химиядағы компьютерлік модельдеу. Химиядағы компьютерлік бағдарламалар. Химиядағы корреляциялық қатынастар. Химияны оқытудағы компьютерлік технологиялар. Қашықтықтан оқыту технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Органикалық химияның пәні – көміртек қосылыстары. Органикалық химияның басқа ғылымдармен байланысы, оның өндіріс, мәдениет үшін маңызы, халықтың әл-ауқатын арттырудағы рөлі. Өсімдіктерді қорғауға арналған химикаттар, химиялық талшықтар, пластмассалар, синтетикалық каучуктар, синтетикалық жуғыш заттар, фармацевтикалық препараттар, лактар, бояулар және басқа да өнімдер өндірісі. Қазақстан Республикасының өнеркәсіп саласындағы органикалық химияның маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық қосылыстардың химиясы
    Несиелер: 4

    Органикалық химия, оның басқа ғылымдармен байланысы, қоғам өміріндегі рөлі. Органикалық қосылыстар, олардың алуан түрлілігі. Органикалық шикізаттың негізгі көздері. Органикалық қосылыстардың жіктелуі. Ациклді (алифатты), карбоциклді (алициклді және хош иісті), гетероциклді. Функционалдық топтар туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жастар саясаты және тәрбие жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    ҚР жастар саясаты. Жастар ұйымдары. Білім, отбасы, жұмыспен қамту және шығармашылық бастамалардағы жастар бағдарламалары. Шет елдердегі жастар саясаты. Жастар бастамаларын дамыту бойынша іс-шаралар. Тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары. Тәрбие жүйесі тұтас педагогикалық процестің бөлігі ретінде

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Оқушылар игереді: Инклюзивті білім беру үлгілерін. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беру ұйымдарында инклюзивті үдерісті ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық және отандық нормативтік құқықтық актілер). Біріктірілген оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру. Білім берудегі инклюзивті процестерді басқару

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Органикалық молекулалардың функционалды туындылары химиясы
    Несиелер: 6

    Моносахаридтерді алу әдістері. Химиялық қасиеттері. Циклдік формалардың реакциялары. Алициклді көмірсутектер. Бензол қатарындағы көмірсутектер, олардың классификациясы Құрамында оттегі бар органикалық қосылыстар. Құрамында азот бар органикалық қосылыстар. Біріктірілмеген бензол сақиналары бар көп ядролы ароматты қосылыстар. Гетероциклдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    Химиялық және механикалық технология туралы түсінік.Технологиялық және технико – экономкалық көрсеткіштері. Маңызды технологиялық ұғымдар мен анықтамалар. Табиғи қорлар. Химиялық өнеркәсіп өнімдерін өндіру тәсілдері, өңдеу әдістері, қолдану саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық өндірістің экологиясы
    Несиелер: 5

    Химиялық өндірістердегі экологиялық қауіпсіздік мәселесі. Қатты, сұйық және газ тәрізді шығарындыларды тазарту аппараттарының құрылысы және жұмыс принциптері. Қалдықсыз өндіріс, тұйық циклді өндіріс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Карбо- және гетероциклді қосылыстардың химиясы
    Несиелер: 6

    Табиғатта таралуы және дисахаридтердің биологиялық маңызы. Крахмал құрылымы. Циклоалканы. Байердің кернеуі туралы түсінік. Ареналар. Ди - және триалмастырылған бензол. Бензолдың алмастырылмаған туындыларындағы бағдар: келісілген және келісілмеген бағыт. Фенолдар. Хош иісті қышқылдар. Ароматтық нитроқосылыстар. Аминдер. Бес және алты мүшелі гетероциклдер. Бірнеше гетероатомдары бар гетероциклдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін бағдарламалық мазмұнды бейімдеу
    Несиелер: 3

    Пән мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық -педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыруға және бейімделген білім беру бағдарламаларын іске асыруға қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіршілік процесстерінің химиясы
    Несиелер: 4

    Тіршілік қызметі процестеріндегі тотығу-тотықсыздану реакцияларының ролі. Ас қорыту, тыныс алу, бұлшықет жиырылуы процестерінің химиялық негіздері; Адамның зат алмасу процестерін реттеуге қатысатын гормондардың және басқа да сигналдық заттардың химиялық табиғаты. Адам ағзасындағы биологиялық активті заттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқи отырып, студенттер инклюзивті білім беруді қалыптастырудың мәнін, ерекшеліктерін, мәселелерін, оның нормативтік-құқықтық базасын меңгереді; ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды тәрбиелеу мәселесінің заманауи мәселелерін, перспективаларын және тәсілдерін қарастырады; сыныпта инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды сүйемелдейтін ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған инклюзивті білім беру үлгілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 4

    Пән мамандықты меңгеру кезінде кәсіби білім мен іскерлікті қалыптастырады. Биологиялық химия – биологиялық молекулалардың химиялық құрамы, құрылымы мен қасиеттері туралы ғылым (статикалық биохимия), сондай-ақ олардың қызметтері мен тірі системалардағы зат алмасуы туралы ғылым (динамикалық биохимия).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тағам өнімдерінің анализі
    Несиелер: 3

    Тамақ өнімдерінің химиялық құрамы. Азық-түлік қауіпсіздігі. Тамақ өнімдерінің белоктары, көмірсулары, липидтері, витаминдері. Тамақ өнімдерін талдау әдістері. Тағам қоспалары. Тамақ сапасын бақылау. Мектептегі тамақ өнімдерінің құрамы мен талдауын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тағамдық химия
    Несиелер: 3

    Азық-түлік химиясы - азық-түлік жүйесін химиялық құрамы (шикізат, жартылай фабрикаттар, дайын өнімдер) және тамақ өнімдерін өңдеу процестеріндегі өзгерістер, тамақ өнімдерін талдау әдістері. Органикалық химия, аналитикалық химия, биохимия негіздері болып табылады. Биотехнология және химиялық технологияға қатысты қолданылатын пән ретінде байланысты. Тағамдық шикізатты дайын өнімге қайта өңдеудегі заттардың құрамы мен қасиеттерінің өзгеруін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физика-химиялық анализдің техникасы, приборлар мен құрал-жабдықтар (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 6

    Физикалық және химиялық талдау: теориялық негіздері және практикалық тәсілдер. Жұмыс орнының, ыдыс-аяқтың, техниканың қауіпсіздік техникасы мен өрт қауіпсіздігін сақтай отырып талдау жүргізуге арналған ерекшеліктері мен дайындығы; зертханалық зерттеулердің алдындағы немесе ілеспе негізгі операциялар; сапалық және сандық талдау жүргізу тәжірибесі; зертханалық зерттеулерге аспаптарды дайындау; фотометрлерде, спектрофотометрлерде, ионометрлерде, анализаторларда жұмыс істеу; көлемді шыны ыдыстарды калибровкалау, статистикалық өңдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 4

    Академиялық жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмысқа қойылатын жалпы талаптар. Академиялық мәтіндердің түрлері. Презентация стилі. Жазбаша ғылыми еңбектердегі қателер. Дереккөздермен жұмыс. Әдебиеттер мен сілтемелер ережелері. Плагиат. Библиография құрастыру. Ғылыми мәтінді құрылымдау және жазуға дайындық. Ғылыми мәтінді жазуға арналған практика-лық нұсқаулық

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық экология
    Несиелер: 4

    Қоршаған ортаны ластаушы заттардың жинақталу заңдылықтарын, кеңістіктік-уақыттық таралуын және физика-химиялық түрленуін зерттеу. Қоршаған ортаны ластаушы заттарды талдау және бақылау әдістері мен құралдарын құру. Әртүрлі табиғи факторлардың және антропогендік әсерлердің әсерінен химиялық ластану әрекетін болжау. Табиғи ортаның жағдайын басқару әдістерін әзірлеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Анализдің физика-химиялық әдістері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 6

    Қазіргі инструментальды әдістердің түрлері және олардың пайдалану облыстары. Зерттеу мен анализдің электрохимиялық әдістері. Спектроскопияның жалпы сұрақтары. Спектроскопия түрлері. Зерттеудің хроматографиялық әдістері. Поляриметрия. Рефрактометрия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    Дене тәрбиесі мен денсаулықты нығайтудың құралдары мен әдістерін пайдалана алады, білім алушыларда толыққанды әлеуметтік және оқу қызметін қамтамасыз ету үшін дененің дұрыс қалыптасуына ұмтылу дағдыларын тәрбиелейді; гигиена мен еңбек қорғау талаптарына сәйкес салауатты өмір салтын қалыптастыруға қабілетті;

  • Код ON8

    Химиялық заттар және процестер туралы жаңа ғылыми ақпаратты өз бетінше іздеп тауып, оны оқу және ғылыми жұмыс жүргізуде мақсатында пайдалана біледі; өз қызметінің нәтижелерін болжауға және оны жетілдіруге қабілетті, академиялық адалдық принциптерін ұстанады; сын және шығармашылық тұрғысынан ойлайды, рефлексияны жүзеге асырады, өзін білімді, мәдениетті тұлға ретінде қалыптастыра біледі.

  • Код ON6

    Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере алады; инклюзивті білім беруді ұйымдастыру дағдылары бар; оқыту процесін мәдени және моральдік құндылықтарды ескере отырып, трансформациялайды және модельдейді; әлеуметтік қарым-қатынастарды құруда білім беру процесінің барлық қатысушыларының этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарын ескеруге қабілетті;

  • Код ON4

    Химиялық экспериментті (зертханалық, демонстрациялық, компьютерлік) ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген; ақпаратты алу, сақтау, өңдеу және тасымалдаудың практикалық міндеттерін шешу үшін математикалық аппаратты, бағдарламалауды және заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалануға қабілетті; мектептің химия кабинетінде бар оқу құрал-жабдықтарымен және мультимедиялық жүйелерді техникасымен, сонымен қатар заманауи бағдарламалық өнімдердің көмегімен компьютерде жұмыс істеу дағдылары бар;

  • Код ON2

    . Ана тілінде өз ойын жүйелі түрде және сауатты жеткізеді, қазақ (орыс) тілінде көпшілік алдында сөйлеуде және ғылыми мәтінмен жұмыс істеуде қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын игерген; шет тілінен білімін қарым-қатынас жасау және арнайы мәтінді түсіну үшін қолданады; өз ойлары мен қажеттіліктерін (тұрмыстық, оқу, әлеуметтік, мәдени) жүзеге асыру мақсатымен коммуникация жүргізеді;

  • Код ON1

    Әлеуметтік, гуманитарлық және экономикалық ғылымдардың негізгі әдістері мен ережелерін әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешуде қолдана алады; психологиялық және педагогикалық зерттеулердің сапалық және сандық әдістерін меңгерген; адамгершілік нормасы мен өнегелі мінез-құлық негіздерін меңгерген;

  • Код ON3

    Фундаментальді химиялық заңдар мен теориялар, табиғаттағы және техникадағы құбылыстар мен процестердің химиялық мәні туралы білім жүйесін меңгерген; химияның теориялық және эксперименттік негіздері және химияны оқыту технологиялары жөніндегі білімін практикада қолдана білуге қабілетті, оқушылардың пәндік білімі мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін меңгерген; химияға қызығушылықты қалыптастыру және химия облысындағы білімді күнделікті өмірде қолдана білу тәсілдерін меңгерген;

  • Код ON5

    Оқу-тәрбиелік процесті модельдеуге және ҚБТ, оқыту практикасында жүзеге асыруға қабілетті; химия бойынша орта (Толық) жалпы білім мазмұнының міндетті минимум талаптарын біледі; мектепте химиялық білім берудің құрылымы (химиядан міндетті және профильдік дайындау) мен мазмұнын біледі; заманауи педагогикалық стратегияларды қолдану негізінде, атап айтқанда, сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы негізінде жаңартылған мазмұнды білім беру бағдарламасын жүзеге асыруға қабілетті;

6B01504 Химия
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Химия
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Химия
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01504 Негізгі мектептегі химия және биология (көп тілде білім беру)
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Химия
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Химия мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01504 Химия мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Химия
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Химия
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Инженерлік профиль бойынша химия пәні мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01504 Химия
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Химия мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top